سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۰Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 27 تیر 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 دی 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 تیر 1399 جام جم 2 تیر 1399 جام جم 3 تیر 1399 جام جم 4 تیر 1399 جام جم 5 تیر 1399 جام جم 6 تیر 1399 جام جم 7 تیر 1399 جام جم 8 تیر 1399 جام جم 9 تیر 1399 جام جم 10 تیر 1399 جام جم 11 تیر 1399 جام جم 12 تیر 1399 جام جم 13 تیر 1399 جام جم 14 تیر 1399 جام جم 15 تیر 1399 جام جم 16 تیر 1399 جام جم 17 تیر 1399 جام جم 18 تیر 1399 جام جم 19 تیر 1399 جام جم 20 تیر 1399 جام جم 21 تیر 1399 جام جم 22 تیر 1399 جام جم 23 تیر 1399 جام جم 24 تیر 1399 جام جم 25 تیر 1399 جام جم 26 تیر 1399 جام جم 27 تیر 1399 جام جم 28 تیر 1399 جام جم 29 تیر 1399 جام جم 30 تیر 1399 جام جم 31 تیر 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۵    
پدافند هوایی ارتش سوریه دوشنبه شب حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه و جنوب غربی دمشق را دفع کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۱    
17 جولای و برابر با روز جهانی ایموجی است و اپل این روز را با نمایش دسته ای از ایموجی های جدید که در اواخر پاییز امسال با انتشار iOS 14 در دسترس کاربران جهان قرار خواهد گرفت، جشن گرفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۱    
اگر با خوردن موز مشکل گوارشی برایتان به وجود می آید، این ویدئو را حتما ببینید
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۴۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که بروز لخته خون در شریان های پای بیماران مبتلا به کووید- 19 بیش از سایر بیماران پیش می آید و می تواند عوارض منفی بسیاری در پی داشته باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که کنترل سطح آهن خون می تواند راهی برای افزایش طول عمر باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۱۶    
محققان آمریکایی موفق به توسعه یک سیستم دوربینی کوچک شدند که می تواند دید حشرات از دنیا را برای ما فراهم کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۵    
آنر از تبلت های جدید آنر تبلت 6 و X6 رونمایی کرد. این دو محصول از پنل LCD برخوردار بوده و با سیستم عامل اندروید 10، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی و چیپست Kirin 710A به بازار عرضه می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۵    
دانشگاه صداوسیما نخستین دوره آموزشی مدرسه کارگاهی فیلم نامه خود را با همکاری سازمان هنری و رسانه ای اوج برگزار می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: سال تحصیلی جدید حتماً از 15 شهریور آغاز می شود و در شرایط زرد دانش آموزان با رعایت فاصله گذاری در مدارس حاضر می شوند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه ای با رد هرگونه کمبود در تولید و تأمین ماسک مورد نیاز مردم و کادر درمانی، از وجود 18میلیون عدد ماسک در انبارها خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۰    
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد قدس پایتخت ابدی ملت فلسطین است و مقاومت حتی از یک وجب از خاک این سرزمین چشم پوشی نخواهد کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۷    
منابع عراقی از کشته شدن یک فرمانده ارتش در حمله تروریست های داعشی به منطقه ای در الطارمیه در شمال بغداد خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۲    
ابهامات حضور شرکت های اینترنتی در بورس چیست؟
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۵:۱۶    
به منظور جلوگیری از کمبود ویتامین ها در بدن، همه ما باید انواع خاصی از مواد غذایی را مصرف کنیم، همه ویتامین ها مفید نیستند و برخی حتی می توانند بی فایده باشند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۳:۱۶    
به مقدار زیاد غذا پختن و غذای زیادی را برای مصارف آینده فریز کردن، یکی از راه های هوشمندانه برای صرفه جویی در وقت از جهت تهیه غذا در طول هفته است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۱:۱۰    
محققان دانشگاه آکسفورد تصمیم دارد یک آزمایش بالینی چالشی انجام دهند که طی آن داوطلبان آزمایش واکسن ویروس کرونا به طور عمدی در برابر ویروس قرار می گیرند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود دریافتند که التهاب ناشی از افزایش سن می تواند عاملی برای افزایش میزان مرگ و میر در بیماران مبتلا به کووید 19 باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۶    
دنیای بازی های رومیزی هر روز بزرگ تر می شود و موضوعات بسیار متنوعی را چاشنی کار می کند. بازی های رومیزی با موضوع سفر، گردش بر روی نقشه ها، دریانوردی نیز از این انتخاب عقب نمانده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۰    
محققان دریافتند بی تفاوتی به عنوان یکی از علایم اولیه و هشداردهنده در افراد مبتلا به بیماری های مغزی عروقی می تواند نشانه زوال عقل باشد، در حالی که افسردگی این ویژگی را ندارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۷    
هشت مسابقه از هفته سی ام لیگ دسته اول روز شنبه برگزار می شود و در یکی از حساس ترین مسابقات، مس رفسنجان میزبان گل ریحان البرز است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۰    
در شرایط قرنطینه تمیز و ضد عفونی کردن محیط خانه برای حفظ سلامت اعضای خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۷    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد قرار دادن دوچرخه ورزشی در شرکت ها و ادارات و استفاده کارمندان از آن تنها به میزان دو بار در هفته می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۷    
سرخیو راموس پنالتی زن نخست رئال مادرید است. با این حال در دیدار برابر ویارئال می خواست کریم بنزما از این طریق گلزنی کند تا هم تیمی اش شانس کسب جایزه ال پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از دست ندهد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۷    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از پیشرفت های چند تیم تحقیقاتی ایرانی در تولید واکسن بیماری کرونا خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۷    
یک شهروند آمریکایی ایرانی الاصل به خاطر ارسال کالاهایی نظیر لوازم موتوری، پمپ، سوپاپ و دیگر کالاها به ارزش 100 هزار دلار به ایران به 4 سال زندان محکوم شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۵    
رئیس یک سازمان حقوق بشر در امور دریایی اعلام کرد نفتکش اسمای گالف که آمریکا به خاطر نقض تحریم ها علیه ایران مصادره کرده بود، در روز پنجم جولای از ساحل امارات حرکت کرده و وارد آب های ایران شده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک های 22 شهرستان استان، خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۱    
گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در فلسطین در گزارشی نوشت مجازات جمعی فلسطینی ها از جمله محاصره نوار غزه نقض قوانین بین المللی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۰    
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از شروع مجدد و افزایش تدریجی پروازهای شرکت های هواپیمایی خارجی به ایران خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ضمن تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از همه هموطنان خواست که از حضور تفننی در اماکن عمومی خودداری کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس به سمت شمال خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۶    
پایگاه خبری AS-Source News / MILITARY در توئیتی اعلام کرد که دو شرکت گوگل و اپل اخیرا اقدام به حذف اسم کشور فلسطین از نقشه های خود کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی سهام عدالت گفت: کسانی که سهام عدالت 500 هزار تومانی داشتند باید حداقل 2.5 میلیون تومان دریافت کنند اگر مبالغ واریزی کمتر از این است باید بار دیگر به محلی که سفارش داده اند مراجعه کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۱    
دیشب در مرکز شهرستان بهبهان در استان خوزستان، جمعیت معدودی با برگزاری تجمع و سردادن شعار، قصد تحرکاتی داشتند که بلافاصله عوامل انتظامی جمعیت را متفرق کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 379 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 183 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۷    
به گفته دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران، افزایش نرخ ارز و قیمت های جهانی و کاهش ارزش ریال، عاملان افزایش 350 هزار تومانی قیمت سکه در طول یک هفته هستند و این در حالی است که هر قطعه سکه ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۱    
سرپرست روابط عمومی استقلال بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۶    
ویژگی های درخت رابروود خصوصیات تخته های فینگر جوینت رابر وود؟ موارد استفاده از فینگر جوینت رابروود طرز نگهداری از صفحات فینگر جوینت رابر وود راه های ارتباطی و تماس با ما صفحه فینگر جوینت چیست؟ ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جنایت جدید هواپیماهای نظامی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در هدف قرار دادن مراسم عروسی در شهرهای الحجه و الجوف یمن که به کشته و زخمی شدن بیش از 25 نفر از زنان و کودکان ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۰    
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه افشای سئوالات آزمون گواهینامه تخصصی شایعه و ساده لوحانه است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۶    
سقف ذخیره بنزین برای خودروهای شخصی 9 ماه تعیین شده است. این مساله بدین معناست که این ماه سهمیه سوخت به خودروهایی که تاکنون از سهمیه سوخت خود استفاده نکرده اند، تعلق نمی گیرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی توئیتری از عملیاتی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از ابتدای مهر ماه سال جاری خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان در کلاس های مجازی، اجباری در رعایت نوع و رنگ لباس ندارند اما باید با لباسی که در عرف رسمی و مناسب محسوب می شود، در این فضا وارد شوند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۶    
مشاور امور بین الملل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت با اشاره به نقش داروهای طب سنتی در کمک به درمان بیماران مبتلا به کووید 19 ...
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش های پراکنده در برخی نقاط کشور گفت: دمای هوا از فردا (28 تیر) حدود 3 تا 6 درجه در نوار شمالی افزایش می یابد.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۰    
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری با برگزاری شش دیدار دیگر به پایان خواهد رسید.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۷    
نیروهای انگلیسی وابسته به ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا در عراق از عقب نشینی خود از پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد خبر دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۱    
شمار مبتلایان و قربانیان کروناویروس در جهان همچنان رو به افزایش است و براساس آخرین آمارها تاکنون مجموع شمار مبتلایانِ این بیماری به 13میلیون و 952 هزار و 120 نفر رسیده است.
جام جم   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۵    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از اعمال محدودیت های جدید و منطقه ای در تهران از شنبه (28 تیر) خبر داد.