سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۲:۴۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام جم 2 دی 1399 - jamejamonline.ir

جام جم 29 اسفند 1393 جام جم 20 آبان 1394 جام جم 30 اسفند 1395 جام جم 29 اسفند 1396 جام جم 29 اسفند 1397 جام جم 25 اسفند 1398 جام جم 31 خرداد 1399 جام جم 31 تیر 1399 جام جم 31 مرداد 1399 جام جم 31 شهریور 1399 جام جم 30 مهر 1399 جام جم 30 آبان 1399 جام جم 30 آذر 1399 جام جم 30 بهمن 1399 جام جم 30 اسفند 1399 جام جم 1 دی 1399 جام جم 2 دی 1399 جام جم 3 دی 1399 جام جم 4 دی 1399 جام جم 5 دی 1399 جام جم 6 دی 1399 جام جم 7 دی 1399 جام جم 8 دی 1399 جام جم 9 دی 1399 جام جم 10 دی 1399 جام جم 11 دی 1399 جام جم 12 دی 1399 جام جم 13 دی 1399 جام جم 14 دی 1399 جام جم 15 دی 1399 جام جم 16 دی 1399 جام جم 17 دی 1399 جام جم 18 دی 1399 جام جم 19 دی 1399 جام جم 20 دی 1399 جام جم 21 دی 1399 جام جم 22 دی 1399 جام جم 23 دی 1399 جام جم 24 دی 1399 جام جم 25 دی 1399 جام جم 26 دی 1399 جام جم 27 دی 1399 جام جم 28 دی 1399 جام جم 29 دی 1399 جام جم 30 دی 1399 
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۲۳:۵۷    
به گزارش جام جم آنلاین از خبربان توصیه می شود که ورزشکاران، اسکالوپ مرغ و قارچ و اسفناج را را به دلیل میزان بالای پروتین آن، در وعده های غذایی خود قرار دهند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۶    
سازمان هواشناسی از بارش باران و درارتفاعات برف در استان های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور و کاهش دما در نیمه شمالی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۰    
غار آویشو یکی از شگفت انگیزترین غار های ایران است که در این مطلب قصد داریم درباره غار آویشو در ماسال اطلاعاتی را ارائه دهیم پس با ما همراه باشید تا با این غار زیبا و جذاب بیشتر آشنا شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۶    
هوآوی در مراسم رونمایی از محصولات جدید خود صفحه نمایش هوشمندی را معرفی کرد که روی اتومبیل ها نصب شده و از سال 2021 عرضه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۱    
با رعایت توصیه هایی بسیار ساده می توانیم همواره زندگی سالم و شادابی داشته باشیم. این توصیه ها می تواند برای هر سن و سالی مفید باشد. به یاد داشته باشیم که هیچ وقت برای اصلاح و بهبود روش زندگی دیر نیست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۰    
رفتن نوجوان سمت سیگار یکی از مهم ترین مشکلات و دغدغه ی اصلی خانواده ها است اما والدین باید با رفتارهای مناسب از سیگاری شدن فرزندشان جلوگیری کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۲    
مردی که به قصد قشتن سارق، همسر باردار خود را اشتباهی به قتل رساند در رسانه ها خبرساز شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۲:۲۱    
یک روانشناس با اشاره به افزایش حضور زوجین در خانه و احتمال افزایش بروز اختلافات، گفت: برخی والدین پس از مشاجره کودکان خود را واسطه ای میان یکدیگر برای بیان خواسته های خانواده قرار می دهند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۰:۲۱    
زنان روحیات خاص خود را دارند و اگر مردی بتواند این روحیات را بفهمد و درک کند بهترین همسر برای خانوم خواهد بود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۴۲    
معمولا آستیگمات چشم در دوران کودکی آغاز می شود و یک مشکل بینایی رایج در کودکان است، علت آستیگماتیسم در کودکان چیست و چه نشانه هایی دارد؟ چگونه می توان آستیگماتیسم در کودکان را تشخیص داد؟
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۴۵    
براساس اخبار منتشرشده، اپل در حال پیشروی در توسعه ی خودروی خودران است که احتمالا با فناوری باتری پیشرفته در سال 2024 عرضه خواهد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۷:۲۱    
همیشه می گفت: خدا را فراموش نکنید و تا می توانید در دنیا برای خود خیراتی ماندگار باقی بگذارید . به خواهرانش سفارش کرد که تقوای خود را که حفظ حجاب، خواندن نماز و دوری از محرمات الهی است را رعایت کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۷    
کبودی دور چشم می تواند به علت استرس بیش از حد و بی خوابی و زیاد خوابیدن ظاهر شود و تغذیه نقش موثری در رفع آن دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۱    
برخی از زنان به اشتباه رفتارهایی در زندگی مشترک خود دارند که نه تنها باعث جذب همسر خود نمی شوند بلکه آنها را از خود دور می کنند. این اشتباهات مردان را بیشتر ناراحت می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۷:۰۶    
در این مطلب به برخی از قوانینی که افراد موفق برای موفقیت های خود در زندگی دارند، اشاره می کنیم.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۵:۱۵    
این روزها هوای بیشتر مناطق کشورمان برفی است و شهرها رنگ سفید به خود گرفته اند. برف احتمالا زیباترین پدیده طبیعی است که رخ می دهد و به جرات می توان گفت که تمام مردم دنیا عاشقش هستند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۴:۱۵    
گودی کمر به قوس و فرورفتگی شدید ستون فقرات گفته می شود که موجب کمردرد می شود و در هر سنی به دلایل مختلفی از جمله چاقی ایجاد می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۳:۱۵    
گیاه کراسولا خرفه ای یا گیاه یشم یکی از گیاهان پرطرفدار و انرژی زای آپارتمانی است که شرایط پرورش و نگهداری بسیار ساده ای دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۱:۱۵    
برای اینکه بتوانید دقت کودکتان را افزایش دهید به تغذیه اش اهمیت دهید از مواد غذایی مفید و مقوی استفاده کنید که روی باعث افزایش تمرکز در کودک شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۵    
برای از بین بردن خش از روی وسایل چوبی می توانید از مغزگردو استفاده کنید..جلد گوشیتان را تمیز کنید و مقداری خمیر دندان روی آن بزنید..به آرامی روی سطح خش دار سرامیک بکشید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۳:۴۲    
روسیه از ماموریت موفق رصد و رهگیری یک هواپیمای گشتزنی نیروی هوایی ژاپن بر فرازی دریای اوخوتسک خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۲:۳۶    
فناوری امروزه در میان چهارمین انقلاب صنعتی از هر زمان دیگر سریع تر در حال پیشرفت است. شرکت ها و افرادی که خود را با این تغییرات سریع وفق نمی دهند از قافله فناوری های نوین و بزرگ عقب می مانند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۵    
نکاتی کاربردی در مورد علل شکرک زدن عسل و راه جلوگیری از آن اکثر مردم شکرک زدن عسل یا کریستالیزه شدن آن را دلیل بر غیرطبیعی بودن عسل می دانند و برخی نیز عسل شکرک زده را فاسد دانسته و دور می ریزند اما ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۲:۱۵    
گیاهان خانگی بالارونده دسته ای از گیاهان هستند که رشد طولی خوبی دارند و ارتفاع آن ها به سرعت زیاد شود. با توجه به اینکه گیاهان بالارونده رشد سریعی دارند، نمی توان آن ها را به حال خود ر ها کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۱:۲۵    
عوارض کم خوابی سلامتی جسم و روح را درگیر خود می سازد، عوارضی که گاهی بسیار جدی و خطرناک عمل می کنند. برای دور بودن از این مشکلات راهی سریع و ساده برای رفع بی خوابی وجود دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۵۵    
شخصیت هر کس می تواند با نوع نگه داشتن لیوان در دستش مشخص شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۶    
یکی از مشکلات خانه تکانی هایی که در آستانه نوروز انجام می شود، اختلالات تنفسی و مسمومیت های ناشی از استفاده نامناسب از شوینده هاست؛ این درحالیست که با رعایت نکاتی می توان از این عوارض جلوگیری کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۲۰:۱۶    
افزایش انرژی بدن، زیبایی پوست، درمان کم خونی، درمان یبوست و کاهش وزن از خواص باقلا هستند، البته استفاده از باقلا یا باقلی برای زنان باردار و کودکان نیز مفید است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۹:۱۶    
گیاهان گوشتی که رنگ روشن دارند در صورتی که در نور کم نگهداری شوند، رنگ آنها به سبز تبدیل شده و به تدریج حالت کشیده پیدا می کنند و شکل خود را از دست می دهند
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۸:۴۶    
هر ساله و با نزدیک شدن به سال جدید میلادی مجلات و کتابفروشی ها آثاری را به عنوان برترین های سال معرفی می کنند. در این مطلب نگاهی به آثار برتر سال 2020 از نگاه گاردین خواهیم داشت.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۵    
برای قطع خونریزی های جزئی روش های طبیعی و خانگی مانند استفاده از یخ، زردچوبه، آرد و وازلین وجود دارد که میتوانید در سریع ترین زمان ممکن خونریزی را متوقف کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۷    
هر کسی سعی می کرد از نگاه خود درباره عملیات کربلای 4 حرفی بزند؛ تا اینکه سردار سلیمانی که در جریان این عملیات فرماندهی لشکر ثارالله استان کرمان را بر عهده داشت، پیرامون این موضوع ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۱    
ظهور فناوری باتری بزرگ با ذخیره سازی انرژی مازاد و عرضه آن در زمان موردنیاز، یکی از مشکلات مهم انرژی سبز، یعنی تناوبی بودن باد و خورشید را حل می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۶    
اگرچه استرس، مصرف برخی داروها، اختلالات خواب یا برخی بیماری ها باعث می شوند شما در طول روز احساس خستگی مداوم داشته باشید، اما در بیشتر موارد این خستگی مربوط به تغذیه نامناسب و عادات غلط غذایی است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۶:۱۰    
سوراخ شدن معده می تواند بر اثر بیماری های مثل آپاندیس اتفاق بی افتد و یا بر اثر جراحت یا ضرب دیدگی اتفاق افتاده باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۵:۱۰    
برای جلوگیری از عوارض آنتی بیوتیک ها و داروهای سرماخوردگی می توانید با داروهای گیاهی و طبیعی، شربت گیاهی درست کنید و سریع تر از شر علائم سرماخوردگی رها شوید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۴:۱۰    
با زیاد شدن آلودگی هوا نمی توان برای همیشه در خانه زندگی کرد. به همین منظور برای جلوگیری از بیماری در این هوای آلوده بهتر است چند نکته بهداشتی را رعایت نمایید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۳:۱۰    
برای تقویت موهای سر و داشتن موهای زیبا باید تغذیه مناسب داشته باشید، مواد غذایی وجود دارند که مصرف آن ها به تقویت موی سر و داشتن موهای زیبا کمک شایانی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۲:۱۰    
منیزیم یکی از مواد معدنی مهم و ضروری برای سلامت بدن است که کمبود آن ممکن است موجب پوکی استخوان ها و ایجاد مشکلات گوارشی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۱:۱۰    
مطالعات نشان می دهد که " لینالول"، نوعی ترکیب معطر در گیاهان است که در بسیاری از خوراکی ها و گل ها نظیر پرتقال، انگور، انبه، لیمو و ریحان وجود دارد و باعث کاهش استرس می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۶    
سپهبد شهید قاسم سلیمانی به ظرفیت افغانستانی ها آشنا بود و با میدان دادن به آن ها باعث پیروزی های بزرگ برای جبهه مقاومت اسلامی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۶    
بنلی TNT 135 یک موتور کامپکت ویژه بزرگسالان است که برخلاف ظاهرش، قدرت و عملکرد فنی مطلوبی را به نمایش می گذارد و به هیچ وجه نباید آن را مخصوص نوجوانان دانست.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۰    
شرکت شیائومی به طور رسمی زمان معرفی گوشی پرچمدار جدید خود را اعلام کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۰    
گزارش ها حاکی از آن است که شرکت سونی قابلیت های مفیدی را در رابط کاربری پروفایل گیمرها قرار خواهد داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۰    
پس از مراجعه مالک خودرو مذکور به نمایندگی ب ام و، متخصصان این مشکل را جزئی قلمداد کرده و به صاحب خودرو گفته اند که بعدا به این مشکل رسیدگی می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۰    
در روزهای پایانی 2020 قرار داریم و اسپیس ایکس در این سال توانست به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کند و موفقیت های زیادی را تجربه کند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش تخلفات مرتبط با سهام عدالت به صحن مجلس خبر داد و گفت: هفته آینده درخصوص اعمال ماده 234 در رابطه با پرونده تخلفات ترخیص کالاها و عدم رعایت ضوابط ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۲    
محصول مکلارن با نام سابر، قدرتمندتر از سنا است. این ابرخودرو با تولید محدود به 15 دستگاه و قیمتی حدود 3 میلیون دلار عرضه می شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۷    
ناپولی با انتقال شکایت خود به دادگاه کمیته ملی المپیک ایتالیا موفق به بازگرداندن حکم بازی با یوونتوس شد و بدین ترتیب، امتیازی که از آن ها کسر شده بود نیز بازگردانده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۲    
شورای عالی آب و هوای فرانسه در زمینه اوضاع اقلیمی در گزارشی هشدار داد: استفاده از فناوری اینترنت نسل پنجم (5G) می تواند منجر به افزایش شدید مصرف برق و انتشار گازهای گلخانه ای شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۶    
مجموعه 17 کتاب صوتی داستان های سواد مالی با حضور جمعی از هنرمندان اهالی قلم رونمایی شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۰:۱۶    
برنتفورد در حضور 90 دقیقه ای بازیکن ایرانی خود در مصاف با نیوکاسل به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۰    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 3 دی را مشاهده می کنید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۰    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای چهارشنبه سوم دی در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۶    
شرکت وان پلاس از عرضه نمونه مفهومی یک گوشی جدید به نام وان پلاس 8 تی خبر داده که رنگ قاب آن در واکنش به عوامل مختلف تغییر می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۱    
دیدگاه فیس بوک در زمینه ورود به بازار مصرف کنندگان به جای کسب و کار ها موجب شده است که احتمال پیشی گرفتن پلتفرم اتاق های پیام رسان از سایر رقبا در سال 2021 بیشتر باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۳۱    
رئیس فوریت های پزشکی شهرستان گتوند گفت: واژگونی پراید در جاده گتوند به منطقه کیارس در بخش مرکزی این شهرستان منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۵    
ریزش سقف ساختمان در حال ساخت در شهرستان اقلید حادثه آفرید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۵    
سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از گلکسی کروم بوک خود موسوم به کروم بوک 2 را روانه بازار کند. مدل اولیه این کروم بوک اوایل سال 2020 عرضه شده بود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از دستگیری 17 نفر از عوامل و گردانندگان اصلی مسابقه مبارزه سگ ها (ایت بوغشی) در این شهرستان خبر داد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۵    
محققان دانشگاه برکلی موفق به تولید بازوبند هوشمندی شده اند که قادر به شناسایی انواع حرکات دست است و راه را برای تولید پوشیدنی های هوشمند هموار می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
آرامکو اعلام کرد در راستای توافق اتحاد استراتژیک که بین این شرکت و گوگل کلود در ماه جاری امضا شد، عربستان به شبکه جهانی مناطق پلتفرم گوگل کلود افزوده شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۲    
عضو هیئت مدیره بورس تهران گفت: با توجه به ضعف های موجود، پیشنهادهایی روی میز است که بر مبنای آن ها، دستورالعمل جدید بازارگردانی در حال تدوین و نهایی شدن است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۶    
قاتلی که چهار روز پیش دو عضو یک خانواده را در بندرعباس به قتل رساند، دستگیر شد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۶    
پس لرزه های هک شرکت سولارویندز روز به روز در حال افزایش است و حالا مشخص شده اینتل و ان ویدیا هم از نرم افزار هک شده این شرکت استفاده کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۶    
فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن گفت: ماموران ناوگروه گشتی پاسگاه دریایی - مرزی آشوراده حین گشت و پایش در مناطق مرزی کم عمق و باتلاقی، 2 شکارچی متخلف را پس از کشتار 26 پرنده وحشی دستگیر کردند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۶    
دو جوان نصاب آسانسور بر اثر سقوط کابین آسانسور جان باختند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۰    
گوگل و مایکروسافت به دعوای حقوقی فیس بوک علیه یک تولید کننده جاسوس افزار در رژیم صهیونیستی پیوستند و نسبت به فعالیت های این شرکت هشدار دادند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۵:۰۷    
متخصصان دریافته اند که ابتلا به ویروس کرونا می تواند باعث ایجاد یک عفونت خطرناک در چشم و کاهش بینایی شود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۴:۱۰    
یک متخصص فیزیوتراپی در خصوص نحوه افزایش ظرفیت های تنفسی در روز های کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۳:۰۷    
مطالعات نشان داده است که خوردن پیازچه سبز فواید شگفت انگیزی برای بدن، به ویژه در مبارزه با بیماری ها دارد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۲:۰۷    
متخصصان طب سنتی برای درمان مشکلات گوارشی و کم اشتهایی کودکان مصرف یک گیاه جادویی را توصیه می کنند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۱:۰۷    
هفتاد هزار تومان، پولی بود که پدر به حسنعلی (شهید خلیل تبار) داد تا برای خودش ماشینی بخرد، شاید هوای جبهه از سرش بیرون رود.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۱    
منطقه آذربایجان و به ویژه تبریز از معدود شهرها و مناطق هستند که منوی بسیار متفاوتی از غذاهای سنتی را دارند. از غذاهای تشریفاتی فوق العاده پرخرج گرفته تا غذاهای ساده ای که پایه آن ها آب و نمک است
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۷    
سرفه از علائم شایع بیماری های تنفسی و یکی از آزاردهنده ترین تظاهرات بیماری کروناست که این روزها بسیاری از هموطنان مبتلا به کووید 19 از این عارضه رنج می برند و گاهی این سرفه ها به قدری مزمن و طولانی ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۰    
ممکن است جزو آن دسته از زنانی باشید که با رضایت کامل خانه داری را انتخاب کرده اما اکنون حس خوبی نسبت به آن نداشته و در مقابل سایر دوستان احساس سرافکندگی می کنید و یا ممکن است با تولد فرزند یا به دلیل ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۵    
عمدتا تمرینات چشم یکی از آن چیزهای ساده ای است که تعداد کمی از مردم آن را انجام می دهند اما همین تمرینات می توانند به طور چشمگیری به حفظ بینایی کمک کنند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۷    
در بندر ماهشهر، جوان 23 ساله ای زندگی می کند که شبیه خیلی از دهه هفتادی های دیگر نیست؛ شاید یک مورد نادر اما او جوانی است که دلش با شستن داوطلبانه اموات آرام می گیرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۵    
به اواخر سال 2020 میلادی نزدیک می شویم و رسانه های اروپایی آمار های جالبی را از فصل گذشته و عملکرد بازیکنان منتشر کرده اند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل شرکت ریلمی چندی پیش تصویری از ساعت جدید این شرکت را منتشر کرد که بخش عمده ای از مشخصات ساعت مذکور را فاش می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۲    
سخنگوی طرح حمایت معیشتی کرونا با اشاره به اینکه همچنان 34 میلیون نفر مشمول دریافت کمک معیشت کرونا هستند، گفت: اطلاعات این افراد رصد می شود ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۲    
جک دورسی، مدیر عامل شرکت توئیتر طی اقدامی عجیب حساب کاربری دونالد ترامپ، جو بایدن و کاملا هریس معاون رئیس جمهور آینده آمریکا را از فهرست دنبال شوندگان خود در شبکه اجتماعی توئیتر حذف کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۷    
زندگی گرانقدر امام صادق (ع) از جنبه های گوناگون قابل تأمل و بررسی است؛ اما آنچه بیشتر به آن پرداخته شده، وسعت ابعاد علمی و تربیتی آن حضرت است که به واسطه شرایط حاکم بر آن عصر ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۷    
شرکت گوگل به تازگی اعلام کرد برخی از دسترسی های برنامه Google Photos به حالت پولی درخواهند آمد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۷    
امام (ع) زمینه را برای افشای چهره واقعی بنی امیه و یاری دین خدا، فراهم دید و با هدف احیای دین خدا قیام و حرکت خویش را آغاز کرد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۷    
در حال حاضر هزینه استفاده از شبکه سوپرشارژر در کشوری همچون استرالیا برابر با 0.52 دلار استرالیا به ازای هر کیلووات ساعت (kWh) است.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۷    
لاکهید در زمینه های مختلفی مانند تولید هواپیماهای جنگنده، موشک و همچنین ماهواره کار می کند و برای مثال ماهواره های GPS III را می سازد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۷    
هیدروژن از لحاظ چگالی انرژی با سوخت جت قابل مقایسه است، علاوه بر این میزان انتشار آلایندگی آن صفر بوده و می تواند جایگزین خوبی برای سوخت های کربن خنثی باشد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۱    
پدربزرگ و مادر بزرگ ها منبع اصلی حمایت از فرزندان هستند چون آنها پدر و مادرهای جدیدی برای نوه شان هستند ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت دو شروری خبر داد که در باغی مخفی شده بودند و گفت: این متهمان توسط سگهای نگهبان باغ مورد حمله قرار گرفتند و راهی بیمارستان شدند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۶    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات مصوبات بودجه ای جلسه امروز کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۰    
در حال حاضر مرسدس بنز تنها دو مدل تولید محدود این کوپه آتشین با نام های Black Series و Stealth Edition را تولید خواهد کرد. دیگر مدل های پایه همچون GT R و GT نیز توقف تولید خواهند خورد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۰    
راکت جدید چین از سری Long March 8 اولین پرواز خود را با موفقیت انجام داد و محموله ای شامل پنج ماهواره را به مدار زمین برد.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۰    
قرآن تنها کتابی است که رستگاری انسان را در هر دو دنیا تضمین می نماید. در دنیا همانند نوری انسان را از ظلمات جهل و نادانی رهایی می بخشد، و در سرای دیگر ، محبوب حضرت باری تعالی می نماید.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۰    
ساختار وجودی انسان به گونه ای است که تفریح و شادی و نشاط یکی از نیازهای اساسی او محسوب می شود چرا که روح و جسم انسان بعد از مدتی فعالیت خسته شده و نیاز دارد با راهکارهایی این خستگی را از خود دور کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۰    
مسأله امامان در قرآن کریم با تعابیر مختلف بیان شده است. در آیاتی از قرآن کریم عنوان دوازده امام مطرح شده است ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۷    
به نظر شما چرا آقای رئیس جمهور نظارت مجلس بر دولت را که مثل روز روشن است را انکار می کند؟
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۲    
یک تیم بین المللی از دانشمندان، گونه جدیدی از هزارپای سمی را کشف کردند که پادشاه غارها نامیده می شود و در منزوی ترین اکوسیستم جهان زندگی می کند.
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۶    
آغاز کردن خوردن غذا با نام و یاد آفریدگار مهربان که انواع غذاهای مفید را برای تامین نیازهای انسان، در نظام آفرینش قرار داد ...
جام جم   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۹:۰۷    
بابا وانگا ملقب به نوستراداموس بالکان که تاکنون چندین مورد از پیشگویی های او به حقیقت پیوسته است، پیش از مرگش برای سال 2021 نیز چند پیشگویی مهم انجام داد.