دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۲May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 12 تیر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 1 تیر 1398 جام نیوز 2 تیر 1398 جام نیوز 3 تیر 1398 جام نیوز 4 تیر 1398 جام نیوز 5 تیر 1398 جام نیوز 6 تیر 1398 جام نیوز 7 تیر 1398 جام نیوز 8 تیر 1398 جام نیوز 9 تیر 1398 جام نیوز 10 تیر 1398 جام نیوز 11 تیر 1398 جام نیوز 12 تیر 1398 جام نیوز 13 تیر 1398 جام نیوز 14 تیر 1398 جام نیوز 15 تیر 1398 جام نیوز 16 تیر 1398 جام نیوز 17 تیر 1398 جام نیوز 18 تیر 1398 جام نیوز 19 تیر 1398 جام نیوز 20 تیر 1398 جام نیوز 21 تیر 1398 جام نیوز 22 تیر 1398 جام نیوز 23 تیر 1398 جام نیوز 24 تیر 1398 جام نیوز 25 تیر 1398 جام نیوز 26 تیر 1398 جام نیوز 27 تیر 1398 جام نیوز 28 تیر 1398 جام نیوز 29 تیر 1398 جام نیوز 30 تیر 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۶    
سیستان و بلوچستان با 50 میلیمتر بارندگی سالانه همچنان در ردیف نخست بحران کم آبی در کشور قرار دارد. منطقه ای که مردمان صبور آن امسال نیز با وجود گرمای طاقت فرسا همچنان به زندگی امیدوارند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۹    
به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ، در این طرح اقساطی مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودرو سایپا 151،36 میلیون و 282 هزار و 219 تومان ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۸:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه هشدار داد هر گونه اقدام نظامی علیه ایران به فروپاشی منطقه منجر خواهد شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۱:۲۵    
آلودگی هوای تهران در سال های اخیر معضلات سلامتی جدی را برای ساکنین خود در پی داشته است. محله هایی با تراکم بالای جمعیت و ترافیکی جزو آلوده ترین مناطق تهران هستند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۳    
سرخپوشان برای برپایی اردوی آماده سازی خود عازم ترکیه شدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۰۵    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با 1001واحد رشد روبرو شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: درحالی از مرز غنی سازی 300 کیلو اورانیوم عبور کردیم که قبلاً اعلام کرده بودیم اگر طرفین برجام به تعهداتی که دارند عمل نکنند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۲    
جانشین وزیر دفاع گفت: ساخت مدرن ترین تجهیزات دریایی یکی از اولویت های سازمان دریایی وزارت دفاع است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۳    
یکی از مدیران آبی پوشان برای دریافت طلب استقلال از فیفا به سوئیس رفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه سوداگری و دلالی آفت بخش مسکن است، اظهار کرد: شرط عقل این است که متقاضیان خرید مسکن در شرایط هیجانی ایجاد شده ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۶:۵۱    
جنیفر روبین تحلیلگر سیاسی آمریکایی در مقاله اخیر خود در واشینگتن پست اعتراف کرد که تهدیدات و تحریم های آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران نتیجه برعکس داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۴    
وزیر امور خارجه هند چهارشنبه تأکید کرده روابط کشورش با ایران را متوقف نخواهد کرد و آن را تحت تأثیر یک کشور ثالث قرار نخواهد داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۳    
اگرچه روزگاری نه چندان دور، دختران و پسران ایرانی با پایان دوران نوجوانی شان ساز ازدواج و آغاز زندگی متاهلی کوک می کردند اما چند سالی است که آمارهای سازمان ثبت احوال از دورانی تازه خبر می دهند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۸    
فدریکا موگرینی جای خود را به جوزپ بورل، وزیر امور خارجه اسپانیا و سیاستمدار چپ گرا داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
معاون پارلمانی رییس جمهوری در واکنش به اظهارات نماینده مردم نجف آباد مبنی بر وجود اختلاف نظر بین وزیران نفت و امورخارجه گفت: ماجرای اختلاف ظریف و زنگنه کاملا بی اساس است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
رسانه های جهان به اظهارات حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، درباره افزایش ذخیره اورانیوم غنی شده واکنش نشان دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
همزمان با 12 تیرماه سالرزو حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران و شهادت 290 سرنشین بی گناه آن نشان خادمی امام رضا(ع) به سرنگون کنندگان پهپاد متجاوز آمریکایی اهدا شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
کاهش شدید معاملات این پیام واضح را به طرف عرضه می دهد که باید قیمت های پیشنهادی را پایین بیاورد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اوضاع خاص و پرآشوب منطقه، تاکید کرد: امنیت ایران و ترکیه در پیوند با هم وموثر بر هم است و باید هر دو کشور در راستای تامین و ارتقای امنیت تلاش و همکاری کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۲    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مقدماتی مهاجرت نامنظم و قاچاق انسان دراستانبول گفت: ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق و آذربایجان نباید هزینه منافع برخی قدرت های جهانی را بدهند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۳:۲۷    
عضو شورای نظارت برصدا وسیما با اشاره به پخش تصویری از فروش نفت ایران در برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما تاکید کرد: این تصاویر چیز پنهان و محرمانه ای نبود و شاید هم از نظری مفید به نظر می رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۶    
یک وکیل دادگستری گفت: وقتی فردی از ابزار های قاچاق برای خرید و فروش ارز های دیجیتال استفاده کند یا از طریق استفاده بیش از حد برق به اموال عمومی آسیب بزند، این عمل برای او مجازات خواهد داشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۹    
بمب نقل وانتقالاتی استقلال در ترکیه به تمرینات این تیم اضافه می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۳    
یک سایت قطری نوشت: پرسپولیس می خواهد با استفاده از تجربه بسیار بالایی که کالدرون دارد به سیطره خود بر لیگ ایران ادامه دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۳    
دیروز برای پرسپولیس روز خاصی بود و مسولان باشگاه توانستند تا حدودی خیال هواداران را راحت کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۱    
تقی شهرام، از سران سازمان مجاهدین خلق و عامل انشعاب ایدئولوژیک این سازمان، شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1358 در خیابان امیرآباد جنوبی توسط نیروهای کمیته دستگیر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۷:۳۱    
تنش های دیپلماتیک میان واشنگتن و تهران برآمده از یک نکته نسبتا جزئی و فنی است: غنی سازی اورانیوم ایران.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۱    
حضرت آیت الله خامنه ای: اینکه برخی می گویند حج را سیاسی نکنید، سخن نادرستی است؛ زیرا ابعاد سیاسی حج، مطابق با خواسته و دستورات اسلام است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۶    
ایران خودرو با حذف یک سری از آپشن های 206 تیپ 5، قرار است این محصول را در دو تیپ وارد بازار کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۰    
مدیرکل بیمه بیکاری وزارت کار، با اعلام جزئیات شرایط دریافت مقرارت بیمه بیکاری، میزان پرداخت مقرری به بیکاران مجرد و متاهلی که بدون میل و اراده شغل خود را از دست می دهند، تشریح کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۱:۰۵    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از شناسایی 6 میلیون شماره حساب بانکی فعال در پولشویی و قاچاق خبر داد و گفت: از این تعداد، 5 میلیون شماره حساب مسدود شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۹    
این لایحه که توسط ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در 30 ماه می به دوماً ارسال شده بود، توسط کمیته مربوطه در امور بین الملل و دو کمیته امنیتی و دفاعی نیز مورد حمایت قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۳    
رضا شکاری که در آستانۀ پیوستن به پرسپولیس با هشدار سعید آذری مدیر باشگاه ذوب آهن روبرو شده بود، دست به اقدامی پر ریسک زد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: طی هفته آینده وضع بازار موبایل مشخص می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۸    
علیرضا بیرانوند سوپر استار باشگاه پرسپولیس پس از آنکه تکلیفش برای ادامۀ همکاری با سرخ ها مشخص شد، برای پوکر کردن در لیگ برتر خط و نشان کشید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۳    
آیین بزرگداشت شهدای هواپیمای مسافری 655 در مکان سقوط هواپیمای مزبور در میان آب های خلیج فارس با حضور مردم، خانواده شهدا و جانبازان و مسوولان برگزار و محل حادثه گلباران شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۳    
هافبک خارجی باشگاه استقلال، در اقدامی عجیب و غیرمنتظره دست به افشاگری علیه مدیران آبی ها زد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۷    
سیدحسین حسینی بار دیگر به سراغ پاسخ دادن به منتقدین رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۲    
ستاره خط دروازه سرخ ها ماندنی شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از کاهش نرخ تورم از 3.4 دهم درصد در ماه گذشته به 8 دهم درصد در ماه جاری خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۷    
سنگربان پرسپولیس حاضر به تمدید نیست!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
روزنه، ابوکبیریه، حاره، سید یوسف، شریفیه، ام الطرفه، و ... نام روستاهایی است که در دل منطقه نفت خیز کریت از توابع اهواز هستند اما از آب شرب محرومند ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۱    
براساس آمار منتشر شده از سوی مرکز مرکز آمار 81 میلیون و 600 هزار نفر جمعیت داریم که از این میزان به 77 میلیون و 300 هزار نفر یارانه دریافت می کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۶    
تصویر تازه ای از اتاق فکر جدید پرسپولیس منتشر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۵    
وزیر انرژی عربستان سعودی در اظهارات خصمانه ای مدعی شد ایران تهدیدی برای عرضه انرژی جهانی است و جامعه بین المللی باید مقابل تهدیداتش بایستد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۰    
باشگاه استقلال مشابه رفتاری را از خود نشان می دهد که در تابستان گذشته در پروندۀ حفظ مامه تیام از خود بروز داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۰    
باشگاه پرسپولیس موفق شده تاکنون ترکیب بازیکنان فصل گذشته را حفظ کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۰    
در 16 تیرماه سطح غنی سازی ایران دیگر 3.67 نخواهد بود و این تعهد را کنار گذاشته و به هر مقداری که ضرورت و نیاز ما باشد، ارتقاء خواهیم داد...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۰    
معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت:خودرو پلیس راه ایرانشهر در حین گشت زنی با برخورد به تله انفجاری دچار خسارت شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۴    
موسسه امواج با همکاری بخش مهندسی معماری دانشگاه اسلامی غزه این طرح ها را ترسیم کرده و قرار است این شهرک ورزشی بین سال های 2020 تا 2030 در غزه احداث شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۹    
امیردریار ناصر سرنوشت از آخرین عملیات خود در دوران دفاع مقدس می گوید؛ عملیاتی که در میدان جنگ که در آب های خلیج فارس و برای جمع آوری اجساد قربانیان هواپیمایی ایرباش ایران انجام شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۴    
با این وجود ایران که نفع خود از این توافق را قطع شده می بیند به صورت گام به گام اقدامات متوازنی را در برابر بدعهدی های طرف های مقابل انجام می دهد اما نکته جالب توجه آنجاست که طرف های اروپایی و ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۹    
مدیرعامل باشگاه که همچنان روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد از ادامه حضور مهاجم ملی پوش تیم برای فصل بعد و اقدام برای ماندن دروازه بان ملی پوش پرسپولیس خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۳    
سرمربی جدید باشگاه پرسپولیس تصمیمی عجیب را اتخاد کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۸    
استفاده دوباره از عبارت جعلی خلیج عربی توسط مشاور امنیت ملی کاخ سفید باعث شد تا تعدادی از کاربران ایرانی کامنت های انتقادی در صفحه توئیتر جان بولتون منتشر کنند تا جایی که حتی یکی از سایت های آمریکایی ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۸    
باشگاه پرسپولیس دومین خرید پر سر و صدای خود را در بازار نقل و انتقالات به صورت غیررسمی ترتیب داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه پس از کاهش محدود پروازهای عبوری از فضای کشور، هم اکنون شاهد افزایش آمار روزانه پروازهای عبوری هستیم ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۲    
سرپرست سپاهان دربارۀ پیشنهاد نجومی به مهاجم فصل گذشته این تیم صحبت کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۷    
رضا شکاری در مصاحبه ای از عشق خود برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس پرده برداشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۲    
وحید امیری در لیست خروجی های تیم ترابزون اسپور ترکیه قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۷    
بخش دیگر از مشکلات باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش به طور رسمی حل شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۲    
شنیده ها حاکی از این است که باشگاه تراکتور در صدد جذب بازیکن ایرانی-ژاپنی ناگویا گرامپوس قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۲    
ایران در دسته بندی 6 گانه کشورها به لحاظ قیمت اینترنت در گروه دوم قرار گرفته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۶    
گابریل کالدرون در جلسۀ تمرینی سرخ های تهران دست به رفتاری جذاب زد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۱    
با اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال، علی کریمی در این تیم ماندنی خواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس مالی به تناقضات قانونی برای تولید بیت کوین در کشور اشاره کرد و گفت: براساس مصوبۀ وزارت صمت استخراج این ارز دیجیتال در کشور قانونی است اما وارداتِ دستگاه های ماینر غیرقانونی است و این یک ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۸    
سنگربان پرسپولیس هنوز به توافق نهایی با سرخ ها نرسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۳    
استراماچونی قصد دارد بازیکن سابق اینترمیلان را به جمع آبی پوشان تهرانی اضافه کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۸    
مجری پرحاشیۀ زن به حمایت از عادل فردوسی پور و برنامۀ نود پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
کیان بابائیان تهیه کننده چراغ خاموش از ساخت این فیلم تا 2 ماه آینده خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۳    
مژده خنجری با انتشار این عکس نوشت: میگن دختر چراغ خونه س، بله، دخترا نباشن اصلا انگار یه چیزی توی خونه کمه. ولادت حضرت معصومه(س) روز دختر مبارک
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۸    
فهرست جدیدترین فیلم نامه هایی که پروانه ساخت آن ها صادر شده، منتشر شد. در میان اسامی منتشرشده، نام سه کارگردان مهم دیده می شد...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۳    
آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده سینما بیانگر این است که از آغاز تابستان یعنی در مدت دوهفته، بیش از 10 میلیارد تومان وارد چرخه سینمایی کشور شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۳    
یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس لژیونر می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۳    
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه به ماجرای مرگ محمد مرسی در دادگاه مصر و حواشی مربوط به آن می پردازد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۳    
در تصمیم جدید تولیدکنندگان، قیمت سیمان سفید با اصلاحات اعمال شده 20 هزار تومان دیگر افزایش پیدا کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۳    
رئیس مرکز هرتزلیا اذعان کرد رژیم صهیونیستی مانند خانه ای است که موریانه از داخل آن را می خورد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۷    
رسانه های فلسطینی از یورش شماری از شهرک نشینان صهیونیست به سرکردگی یک وزیر اسرائیلی به مسجدالأقصی خبر دادند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل پرسپولیس در اولین گفتگوی خود پس از انتخاب سرمربی جدید این باشگاه از حواشی اخیر پرسپولیس، وضعیت بازیکنان و برگزاری اردو در خارج از کشور سخن گفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۷    
شورای وزیران سعودی ضمن تهدید یمن مبنی بر اینکه عاملان حمله به فرودگاه ابها در جنوب عربستان مجازات خواهند شد، از جامعه جهانی خواست مقابل حملات پهپادی و موشکی یمن بایستد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۷    
مدیر باشگاه استقلال رسماً اعلام داشت که اولویت این باشگاه فعلاً حضور در بازار نقل و انتقالات نیست.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۷    
این هنرپیشه ضدانقلاب ویدئوکلیپی را که به مناسبت 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط خواننده ای انقلابی اجرا شده است، در صفحه خود به اشتراک گذاشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
اگنس کالامارد گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اعدام های خارج از چارچوب قضایی طی سخنانی در اندیشکده آمریکایی بروکینگز خواستار تحریم فناوری عربستان سعودی به خاطر قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
پرداخت ارز به زائران حج تمتع سال 98 در تمامی شعب ارزی بانک ملی ایران و حداکثر برای هر زائر 200 دلار آمریکا انجام می شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۶    
گروهی در فیسبوک که متعلق به ماموران مرزی آمریکاست، با انتشار پُستی به تمسخر مرگ یک نوجوان گواتمالایی در بازداشتگاهی مرزی در این کشور پرداختند.
  • ۱