جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای جام نیوز 22 تیر 1398 - jamnews.ir

جام نیوز 29 اسفند 1393 جام نیوز 29 اسفند 1394 جام نیوز 30 اسفند 1395 جام نیوز 27 آذر 1396 جام نیوز 29 اسفند 1397 جام نیوز 31 فروردین 1398 جام نیوز 31 اردیبهشت 1398 جام نیوز 31 خرداد 1398 جام نیوز 31 مرداد 1398 جام نیوز 31 شهریور 1398 جام نیوز 30 مهر 1398 جام نیوز 26 آبان 1398 جام نیوز 30 آذر 1398 جام نیوز 30 دی 1398 جام نیوز 30 بهمن 1398 جام نیوز 29 اسفند 1398 جام نیوز 1 تیر 1398 جام نیوز 2 تیر 1398 جام نیوز 3 تیر 1398 جام نیوز 4 تیر 1398 جام نیوز 5 تیر 1398 جام نیوز 6 تیر 1398 جام نیوز 7 تیر 1398 جام نیوز 8 تیر 1398 جام نیوز 9 تیر 1398 جام نیوز 10 تیر 1398 جام نیوز 11 تیر 1398 جام نیوز 12 تیر 1398 جام نیوز 13 تیر 1398 جام نیوز 14 تیر 1398 جام نیوز 15 تیر 1398 جام نیوز 16 تیر 1398 جام نیوز 17 تیر 1398 جام نیوز 18 تیر 1398 جام نیوز 19 تیر 1398 جام نیوز 20 تیر 1398 جام نیوز 21 تیر 1398 جام نیوز 22 تیر 1398 جام نیوز 23 تیر 1398 جام نیوز 24 تیر 1398 جام نیوز 25 تیر 1398 جام نیوز 26 تیر 1398 جام نیوز 27 تیر 1398 جام نیوز 28 تیر 1398 جام نیوز 29 تیر 1398 جام نیوز 30 تیر 1398 جام نیوز 31 تیر 1398 
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۴    
امید است در سالجاری، این هزینه از تولیدکننده اصلی یعنی چینی ها گرفته شود و مونتاژ کننده ایرانی که همان پارس خودرو باشد، از جیب خود این رقم را نداده باشد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۰۰    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان می گوید پس از سومین لرزش در انظار عموم در کمتر از یک ماه، اکنون مراقبت بیشتری از خود به عمل می آورد، اما هیچ جزئیاتی از این لرزش ارائه نداد و بنابراین ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۱:۱۸    
گزارش های جدید متخصصان کنترل بیماری ها گویای آن است که موارد ابتلا به سیفلیس در اروپا از سال 2010 میلادی تا به امروز، 70 درصد افزایش یافته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۵    
ظهر روز شنبه 22 تیر 1398، ابرسازه 2400 تنی معروف به سکوی 14B ، سومین سکوی فاز 14 پارس جنوبی در محل این پروژه، در قلب خلیج فارس نصب شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۸:۲۴    
در شرایطی که بسیاری از مردم از خرید یک واحد کوچک آپارتمانی محروم هستند برخی افراد طبق گفته نایب رئیس مشاوران املاک سالانه 1000 معامله مسکن انجام می دهند!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۴۴    
هجوم سرمایه گذاران بیت کوین، صنعت برق کشور را به سبب افزایش نامتعارف مصرف با چالش جدی مواجه کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۷:۰۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشت: کلیات 4 محور اصلاح ساختار بودجه برای قطع وابستگی به نفت در 9 بسته اجرایی به تایید سران قوا رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۶:۲۱    
باستی هیلز نام محله ای در لواسان است که به تازگی با دستور مقام قضایی گیت ورود آن برداشته شد و تردد مردم عادی در آن آزاد شد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۴۳    
مدیرکل سرمایه گذاری و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اگر اطلاعات دقیقی از وضع مسکن و املاک داشته باشیم می توانیم برنامه ریزی منظم و منسجمی برای تولید مسکن ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۲۳    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: مشمولان واقعی سهام عدالت که کارگران بودند، سهام دار نشدند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی تأکید کرد وزارت ارتباطات زیر بار بومی سازی شبکه ملی اطلاعات که تأکید شوراست، نمی رود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۳    
در خرداد ماه 1398 تعداد 48411 دستگاه خودرو توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۸    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس می گوید ایران تنها در چارچوب برجام با گروه 1+5 مذاکره می کند و موضوع دیگر از جمله موشک های بالستیک به مذاکره افزوده نمی شود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۲    
سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: اینستکس از نظر فنی چندان برای ما تعیین کننده نیست ولی به لحاظ سیاسی می توانست به اروپایی ها کمک کند تا نشان دهند که این توانایی را دارند و حیثیت آسیب دیده خودشان را از ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۲    
نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی گفت: با توجه به افزایش تنش های میان آمریکا و ایران، اروپا از پیشنهاد کنفرانس منطقه ای عراق حمایت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۲۲    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تدوین و رونمایی از آیین نامه استخراج رمزارزها در هفته جاری خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۱    
ظریف خطاب به همتای انگلیسی با تأکید بر اینکه ایران به صادرات نفت خود در هر شرایطی ادامه خواهد داد، خواستار رفع توقیف هر چه سریع تر نفتکش حامل نفت ایران شد و همچنین از دولت انگلیس خواست که به استقلال ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۱    
جولای پس از ان که انگلا مرکل صدر اعظم 65 ساله المان برای بار سوم و در جریان استقبال از نخست وزیر فنلاند، دچار لرزش شدید بدن شد بار دیگر همه توجهات را به سوی خود و دلیل این عارضه جلب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۱    
کارشناسان معتقدند در صورت اصلاح طرح جامع مسکن و سیاستگذاری صحیح، مستاجرین امکان خانه دار شدن پیدا می کنند و نیازی به ایجاد صندوق رهن و اجاره هم نخواهد بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۴۱    
تعداد شعبه های در نظر گرفته شده بانک U.C.O برای همکاری با ایران سه برابر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۱    
معاون وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه محور مقاومت امروز قوی تر از هر زمان دیگری است، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پشت همه تروریست های منطقه قرار دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۳۱    
سخنگوی دولت ضمن توصیه به صداوسیما مبنی بر اینکه فرصت نقد سریال گاندو داده شده شود این نکته را هم تاکید کرد که ساخت چنین سریالی در جهت اهداف آمریکا و صهیونیست ها است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۱    
مانده سپرده های قرض الحسنه در سال گذشته نسبت به سال 1396، معادل 28 درصد افزایش داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۶    
با نزدیک شدن به روزهای پایانی نهایی شدن لایحه مالیات برعائدی سرمایه، جزئیات بیشتری از این لایحه توسط مسئولان منتشر می شود ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۰    
فرستاده آمریکا در امور خاورمیانه هدف از طرح سازش آمریکایی موسوم به معامله قرن را از بین بردن موجودیت جنبش های حماس و جهاد اسلامی دانست و گفت که ضمانتی برای فلسطینی ها در این طرح وجود ندارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۰۰    
وزیر امور خارجه انگلیس در پیامی در توئیتر نوشت که اگر اطمینان یابیم نفتکش ایرانی به سوریه نمی رود آزادی آن را تسهیل می کنیم.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۴۵    
سفیر ایران در لندن گفت که اگر نفتکش حامل نفت ایران و محموله آن آزاد نشود، اقدام انگلیس بی جواب نخواهد ماند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۰    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در زمان رسیدگی به پرونده قتل های زنجیره ای پاسخ هایی به مصطفی پورمحمدی درباره قتل های زنجیره ای ارائه کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۰    
به دنبال تحویل محموله سامانه دفاعی اس 400 روسیه به ترکیه، سناتورهای آمریکا از دونالد ترامپ رئیس جمهوری خواستند تا دولت آنکارا را به دلیل نادیده گرفتن هشدارهای واشنگتن مورد تحریم قرار دهد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر گزارش تخلف و سوء استفاده مالی نماینده ای ما ارائه شود قطعا رسیدگی و برخورد می کنیم چه، آپارتمان باشد و چه ماشین.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۳۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در بغداد به سر می برد در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه این کشور گفت که اتحادیه اروپا از تلاش عراق برای کاهش تنش ها میان واشنگتن و تهران حمایت می کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۴:۳۰    
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۵    
نمایش میزان توانایی و اقتدار نهادهای امنیتی کشورمان در مقابله با سازمان های جاسوسی و مهره های نفوذی دشمن ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۹    
سازمان تروریستی منافقین در نشست های سالانه اش مبالغ کلانی به سخنرانان مدعوّ از اروپا و امریکا می پردازد تا علیه جمهوری اسلامی ایران لفاظی کنند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۷    
کشور آلمان که یک کشور پیشرفته اروپایی به حساب می آید از وضعیت بسیار مناسب جاده ای برخوردار است اما در این کشور پیشرفته نیز ترافیک به یکی از مشکلات این کشور تبدیل شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۲    
در ادامه تظاهرات مخالفان لایحه استرداد مظنونان و متهمان به چین در هنگ کنگ امروز نیز این تظاهرات در هنگ کنگ ادامه داشت و با برخورد نیروهای پلیس شهر با تظاهرکنندگان، این اعتراضات به خشونت کشیده شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۱    
طی 40 سال گذشته، آمریکا گروه های مختلفی را علیه ایران راه اندازی کرده که همواره به جان هم افتاده و برای کسب بودجه بیشتر، سعی در بیرون کردن رقبا از میدان دارند!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۱    
یک مقام مسئول با شتابزده توصیف کردن اقدام بانک مرکزی در انتشار اعلامیه اخیر مبنی بر ممنوعیت فعالیت در حوزه ارزرمزها، از رونمایی از یک ارزرمز بومی با مجوز بانک مرکزی خبر داد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۶    
نقاشی های باب راس در چند نسخه کشیده می شده و در کجا نگهداری می شوند؟
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۰    
سازمان برنامه و بودجه در حالی از برنامه اصلاح ساختار رونمایی کرد که اصلاح نظام یارانه ای حاملهای انرژی به عنوان یکی از محورهای بحث برانگیز برنامه پشنهادی منتقدان و مدافعان خاص خود را دارد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵    
در آستانه میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، زائران و علاقمندان از شهرهای مختلف خود را به مشهد مقدس رسانده تا میلاد آن حضرت را باشکوه و پرشورتر از سال ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵    
بازار طلا، سکه و ارز نخستین روز هفته جاری را در مسیر کاهشی نسبت به قیمت های هفته گذشته آغاز کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۴    
دادستانی آمریکا، جفری اپستین، سرمایه داری را که به قاچاق جنسی کودکان متهم است، به پرداخت پول به شاهدان احتمالی نیز متهم کرده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۴    
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعاهای نخ نما و خصمانه خود علیه کشورمان گفت: ما در حال تشکیل ائتلافی جهانی برای تضمین عبور و مرور آزاد از تنگه هرمز هستیم اما این کار زمان می برد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۴۹    
روزنامه ایندیپندنت پیروی انگلیس در تقابل با ایران را به مشابه دنباله روی این کشور از آمریکا در جنگ افغانستان و عراق خواند و تاکید کرد که لندن وارد بازی خطرناکی شده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۳۹    
بیژن زنگنه صبح امروز (شنبه، 22 تیرماه) در همایش هم اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت اظهار کرد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۹    
رسانه دولتی آلمان برای سرپوش نهادن بر مشکلات جسمی صدراعظم این کشور، اصحاب رسانه را به نقض حریم خصوصی وی متهم کرد!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۹    
پلیس جبل الطارق اعلام کرد هر چهار نفر خدمه ابرنفتکش گریس 1 آزاد شدند. هنوز هیچ اتهامی علیه این افراد که با قرار وثیقه آزاد شده اند، مطرح نشده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۴    
بی بی سی فارسی در آخرین نمونه از سیاست های خانواده ستیزانه خود در مطلبی با عنوان آیا زنان مجرد شادتر از زنان متاهل هستند؟ سعی کرده است تا تجرد زنان را عاملی برای خوشبختی بیان کند!
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۳    
پدیده آینده دار فوتبال ایران در باشگاه پرسپولیس حضور یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۲    
هافبک کلیدی باشگاه استقلال بالاخره با مدیران این باشگاه به توافق نهایی دست یافت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۲    
رئیس کنفدراسیون صادرات گفت: قرار ندادن شرایط خاص برای صادرات و احیای پیمان سپاری ارزی از دلایل گردش کارت های بازرگانی یکبار مصرف از واردات به سمت صادرات است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۷    
دروازه بان پرسپولیس استوری جالبی در اینستاگرامش منتشر کرده بود.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۴۲    
هیات وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال 1398 کل کشور در خصوص هدفمندی یارانه ها را تصویب کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۲    
در حالی که به نظر می رسید بازگشت ستارۀ کلیدی آبی ها به این تیم منتفی شده باشد، موجی از امید اردوی استقلال را در بر گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۱    
وحید امیری پس از پیوستن به پرسپولیس در میان خبرنگاران حاضر شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۱    
استقلال تهران در ادامه فعالیت های پرتعداد خود در جذب بازیکن، به سراغ مهاجم ایتالیایی مشهور کیه وو رفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۰    
رئیس اتحادیه بنگاه های مسافربری با بیان اینکه در بازار لوازم یدکی، روغن و لاستیک محصولات تقلبی و تاریخ گذشته وجود دارد ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۵    
قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0.85 درصد افزایش به 1415 دلار و 75 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۵    
پاناما قصد دارد تعداد دیگری از کشتی هایی را با پرچم این کشور اقدام به نقض تحریم های بین المللی می کنند از فهرست ناوگان دریایی خود حذف کند.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۰    
پلیس فدرال آمریکا به مخالفان رژیم سعودی مستقر در این کشور که با جمال خاشقجی ارتباط داشتند درباره تهدید جانشان هشدار داده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۴    
احتمال کاهش نرخ بهره در آمریکا، کماکان دلار را در محدوده دفاعی نگه داشته است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۹    
کاربر توئیتری مشهور عربستانی فاش کرد، ولیعهد این کشور از برخی میانجی ها در قبایل یمن برای قانع کردن نیروهای انصارالله جهت دست یابی به توافقی کمک می گیرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان گلگیر و رادیاتور تهران گفت که به دنبال افزایش شدید و بی سابقه قیمت خودرو، قیمت لوازم جانبی و مصرفی خودرو نیز با رشد قابل توجهی همراه بوده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۴    
آرش قادری نویسنده سریال گاندو درباره حواشی پیش آمده درباره تخیلی بودن فیلمنامه این سریال بار دیگر به ارایه توضیحاتی پرداخت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۴    
در تغییر قانون اساسی کره شمالی، کیم جونگ اون رسما به عنوان رئیس دولت کره شمالی و فرمانده کل قوای این کشور تعیین شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۴    
دونالد ترامپ یک بار دیگر با گفته ای عجیب در یک مراسم رسمی مورد توجه قرار گرفت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۳    
استفاده از کارت سوخت از بیستم مردادماه اجباری شده و و از این تاریخ تمام خودروها تنها با کارت می توانند سوخت دریافت کنند؛ اما آن طور که شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی اعلام کرده ...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۸    
اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد با حضور متهم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران صبح شنبه 22 تیر در دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی به صورت علنی برگزار شد/ تسنیم
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۸    
سایت هیل، وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی از فعالیت 5 هزار کارمند وزارت دفاع آمریکا در سایت های پورن کودکان، که تصاویر سوء استفاده جنسی از کودکان را به اشتراک می گذارند پرده برداشت.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 20 سنت افزایش به 66 دلار و 72 سنت رسید.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۷    
نخستین جلسه محاکمه "محمدعلی نجفی" شهردار اسبق تهران به اتهام قتل "میترا استاد" همسر دومش به صورت علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار شد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۲    
در یکسال گذشته تلاش زیادی کردم تا بدون خونریزی و توافق مشکلات را حل کنیم اما هیچ راهکاری را مبنی بر طلاق توافقی و گرفتن تمام حقوق خود، نپذیرفت...
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۲    
ستاره جوان تیم پرسپولیس، استوری معناداری در اینستاگرامش منتشر کرد.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۴    
بر اساس ادعای برخی منابع خبری، وحید امیری با سرخ پوشان به توافق نهایی رسیده است.
جام نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۸    
شیخ اکرم الکعبی در سالگرد جنگ تموز، به بیان خاطره ای از ملاقات خود با دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت.