پنجشنبه ۳۰ شهریورساعت ۲۰:۱۴Sep 2017 21

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
سریال طنز همسایه ها که قرار بود از شبکه 2 سیما پخش شود با مخالفت مدیر این شبکه به شبکه نسیم منتقل شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
دونالد ترامپ با رأی مجمع انتخاب کنندگان، به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور امریکا تعیین شد و...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
هنوز رسانه ها شوک خبر ترور سفیر روسیه در ترکیه را خوب هضم نکرده بودند که به ناگاه برلین شاهد حمله تروریستی این بار به مردم در حال خرید کریسمس بود ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
وزرای خارجه و دفاع ایران، روسیه دو متحد کلیدی دمشق به همراه وزیر خارجه ترکیه از بزرگ ترین حامیان گروه های مسلح در سوریه برای برقراری صلح سراسری در این کشور به توافق رسیدند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
چند سال پیش در بیمارستان ها، داروخانه ها و کلینیک های تبریز که قدم می گذاشتی آذربایجانی ها - منظورم اهالی کشور آذربایجان - را می دیدی که در همه این مراکز خدمات درمانی حضور دارند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
هر یک از دولت های پس از انقلاب اسلامی در ایران را می توان با یک عنوان نامگذاری کرد. این نامگذاری ها اعتباری نبوده، بلکه براساس اولویت ها، رویکردها و خط مشی رؤسای آن دولت ها انجام می گیرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون که اخیراً در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب اسلامی حضور داشتند، درباره این دیدار اظهارنظر کرده اند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
یک نماینده سازمان ملل در میانمار خبر داد که طی یک ماه گذشته، به دلیل شدت درگیری ها میان ارتش میانمار و اقوام مسلح در ایالت کاچین 15 هزار نفر از مردم این کشور به سوی چین گریخته و پناهنده شده اند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
لیدرهای فوتبال چهره های خبرساز فوتبال ایران هستند، از ماجرای درگیری آنها در باشگاه بزرگ پایتخت که پای پلیس را به میان کشید...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
یک روزنامه فرانسوی فاش کردکه فرانسوا فیون، نامزد حزب راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه اخیراً دیدار با محمد بن سلمان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
غلامرضا پناهی عضو هیئت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی اعلام کرد: ملی بانک PLC (سابسیدری بانک ملی ایران) در لندن به نظام پرداخت تارگت 2 (Target 2) متصل شد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
توئیت های شادی سعودی ها پس از ترور سفیر روسیه در آنکارا / درست یک سال پس از سرنگونی جنگنده سوخو- 24 روسیه به دست ترکیه بر فراز خاک سوریه حادثه این بار به گونه دیگری تکرار شد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
مردم ایران دیروز در تلفن های همراه خود پیامکی از طرف رئیس جمهور دریافت کردند: مردم شریف ایران، بیایید با حقوق خود بیشتر آشنا شویم و قدرتمندانه آن را پاس بداریم. حسن روحانی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
خود را دو آتشه ترین هواداران تیم محبوب خود می دانند و به همین دلیل نیز به خود این اجازه را می دهند تا هر زمان که اراده کردند به هر شکلی حرف شان را در باشگاه به کرسی بنشانند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
در فوتبال اروپا لیدر وجود ندارد و این مسئله کوچک ترین ضربه ای به ساختار فوتبال قاره سبز طی حدود یک قرن گذشته وارد نکرده چون اصلاً مشکل حادی وجود ندارد...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
محمد الحامدی، نماینده مجلس مؤسسان (پارلمان) تونس با اشاره به ترورهای قبلی رهبران فلسطین در خاک این کشور، تأکید کرد که سازمان جاسوسی اسرائیل موساد برای چهارمین بار حاکمیت تونس را نقض کرده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
لیدر، کلمه ای است با معنی لغوی رهبر و راهنما، کلمه ای با مسما که سال هاست وارد فوتبال ایران شده است اما با معنا و مفهومی کاملاً متفاوت. واژه لیدر از دهه 80 ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
سال گذشته انتقادهایی در خصوص جوایز اهدا شده صورت گرفت که بر همین مبنا تصمیم به اصلاح گرفتیم و امسال بنا شده آثار هیئت داوران مورد بررسی قرار نگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
دبیر کمیسیون تلفیق در گفت و گو با جوان : حرکت خلاف نظر جمع با مستندات و فیلم های مذاکره قابل کشف است...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
درفضای نبود بازرسی و نظارت، کارخانجات لبنی تبانی کرده و قیمت شیر خام را از دو ماه پیش از هزار و 250 تومان به هزار و 200 تومان کاهش دادند و در اقدامی هماهنگ برای سومین بار در سال 95 ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
هلدینگ خلیج فارس استراتژی تعامل مستقیم با مصرف کنندگان و مشتریان نهایی را با هدف افزایش حاشیه سود در دستور کار خود قرار داده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
تبلیغات بسیاری از محصولات ایرانی از جمله کالاهای خوراکی و بهداشتی از شبکه های ماهواره ای روی آنتن می رود...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
فدریکا موگرینی، هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر به قاهره اعلام کرد منازعه اسرائیل با جهان اسلام که او آن را منازعه اسرائیل- فلسطین نامید، هنوز در اولویت اروپاست ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
احمد توکلی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس مجلس، نسبت به برخی حواشی دریافت های نامشروع اعتراض کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
خالد الجارالله، معاون وزیر خارجه کویت گفت که پس از نشست اخیر شورای همکاری خلیج فارس در منامه، کویت از سوی اعضای این شورا برای تماس با تهران مأمور شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
رئیس مجلس، دیدگاه های ایران و بوسنی و هرزگوین درباره حل و فصل مشکلات منطقه ای را خیلی نزدیک توصیف کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
تزریق گاز به سانتریفیوژ های نسل 8، پاسخ تازه ایران به نقض کنندگان برجام
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
بین المللی سازی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تنها سیاستی است که به طور جدی در دولت یازدهم بر آن تمرکز شده است، حتی بیشتر از افزایش شتاب رشد علمی.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۲    
گام های نخست طرح ساماندهی صندوق صدقات سراسر کشور در حالی برداشته شد که استفاده از روش های نوین در پرداخت وجوهات نیز مورد توجه قرار گرفته است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
وزارت ورزش و جوانان یک شبه آمد، یک شبه می رود ؟! / راه اندازی یک وزارتخانه بدون مشخص کردن ساختار، وظایف و اختیارات بی تردید عجیب و غیر ممکن است، اما نمایندگان مجلس هشتم این غیر ممکن را ممکن کردند...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
مرد معتاد که شربت متادون را در یخچال گذاشته بود، فکر نمی کرد به قیمت جان پسر چهار ساله اش تمام شود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
حذف استقلال و صعود تراکتور، سپاهان و نفت تهران به نیمه نهایی جام حذفی، مهم ترین اتفاقات بازی های دیروز مرحله یک چهارم نهایی بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
حرکت در مسیر قانونی آرزویی است که هنوز برای فوتبال ایران محقق نشده و همین بی قانونی هاست که این رشته پرطرفدار را به حاشیه کشانده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
جوانگرایی در این مقطع بهترین تصمیمی است که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد می توانست بگیرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
حذف تیم والیبال صالحین ورامین از گردونه رقابت های لیگ برتر از آن دست اتفاق هایی بود که نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
کشتی ایران به عنوان یکی از قدرت های سنتی این رشته در دنیا، معدن استعدادهای ناب و قهرمانان پرآوازه ای است که هیچ گاه اجازه نمی دهند که ایران در رقابت های مهم المپیک و بین المللی دست خالی بماند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
پنج عضو یک شبکه سرقت که برای دزدیدن قطعات جرثقیل های برجی، خودروهای عبوری کرایه می کردند، به دام پلیس افتادند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
پسر شهرستانی که یک سال قبل مردی را در یکی از پارک های تهران به قتل رسانده بود، روز گذشته پای میز محاکمه ایستاد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
تیم ملی روزهای حساسی را پشت سر می گذارد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
ارزش سبد سهام عدالت طی 10 سال پیوسته نوسان داشته است...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس جمهور در یک مراسم رسمی و با حضور اعضای کابینه از مکتوبه ای به نام حقوق شهروندی رونمایی کرد و فردای آن رسانه های همسو با دولت نوشتند: الوعده وفا و پای تمام وعده هایم ایستاده ام .
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
ترور سفیر کارلوف روسی صرفاً یک رخداد ضدامنیتی و ضدانسانی در ترکیه نبود، بلکه صاحبان اصلی پروژه تروریسم در سوریه ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
مهندس جوانی که مدعی بود در یک شرکت خصوصی مشغول به کار شده است به طرز مرموزی ناپدید شد. قاضی پرونده با دستور چاپ عکس مهندس جوان از شهروندان برای پیدا کردن وی درخواست کمک کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
درست چند روز پس از آزادسازی شهر حلب از دست تروریست های مورد حمایت امریکا در سوریه جورج کلونی، بازیگر و کارگردان هالیوود روز گذشته اعلام کرد در حال برنامه ریزی برای ساخت فیلمی بلند درباره نیروهای بی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ترافیک تهران را نمی توان به شیوه های سنتی اداره کرد و برای حل مشکل ترافیک، پلیس باید ابزار داشته باشد. ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
دفاع مقدس و وقایع رخ داده در آن، به قدری بزرگ است که بتوان سوژه ها و اتفاقات بسیاری را لابه لایش کشف کرد و از هر کدام شان کتاب ها نوشت...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
چند ماه بیشتر از پیروزی انقلاب نگذشته، جنگ هنوز به طور رسمی شروع نشده ولی نیروهای منافق در مناطق غربی کشور آتش جنگ را روشن کرده اند...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۸    
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اجرای بیش از 34 هزار پروژه محرومیت زدایی و مردم یاری توسط سپاه در نقاط محروم کشور خبر داد...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
هفت ماه، این تمام مدت زندگی مشترک فریبا و مهران است. عروس و داماد جوانی که شاید هنوز امضای سند ازدواجشان خشک نشده است...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل با تأکید بر اینکه اروپا علم را از مسلمانان آموخت، گفت: انتقال علما، کتاب و ترجمه از عوامل تمدن ساز است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۲    
طلاق به معنای جدایی زوجین از یکدیگر با حکم شرعی و قانونی است. پدیده منفور طلاق دارای وجوه متفاوت با عمق های متنوع است که...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
نفت و فرآورده های نفتی چون پتروشیمی، پروپان و میعانات گازی و همچنین مواد معدنی همچون سنگ آهن جزو مهم ترین کالاهای صادراتی ایران به شمار می روند که عمده منابع ارزی ایران نیز از محل فروش کالاهای فوق ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
14 اتهام محمود صادقی جزو وظایف تشخیص داده نشد این خروجی جلسات رسیدگی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به رفتار و مواضع نماینده مردم تهران است که در هفته های گذشته توانسته بود با ایجاد یک شانتاژ سیاسی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
تا مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد 9 دی سال 88 چند روزی باقی مانده و تاکنون شش سال مراسم برای پاسداشت این حماسه مردمی برگزار شده است تا رونق و شکوه این حرکت خودجوش مردمی همانند روزهای اولیه آن باقی ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر دیروز در گفت وگو با خبرنگاران، آخرین تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی سوریه پس از آزاد سازی حلب را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
رئیس مجمع واردات با اشاره به ضرورت توجه دولت به پتانسیل های تجارت خارجی گفت: خود اشتغالی در حوزه تجارت خارجی، می تواند بخش قابل توجهی از بحران بیکاری در کشور را مهار کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
تأکید وزارت نفت برای حذف دائمی کارت سوخت در شرایطی تمامی ندارد که مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با انتشار چهارمین گزارش خود در این باره اعلام کرد در صورت اجرایی شدن خواسته وزارت نفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۹    
از آن زمانی که مقام معظم رهبری مد ظله العالی از بی اعتمادی به امریکا می گفتند مدت زیادی نگذشته است و همگان به خاطر دارند برخی چگونه در مقابل فرمایشات ایشان لساناً و عملاً موضع می گرفتند و از لزوم ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۲    
طرح از حسین کشتکار
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۴    
واردات کشتی، ساخت نیروگاه به دست شرکت ترکیه ای و واردات تراکتور از چک بر جامعه مهندسی آب سردی می ریزد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۰    
تیرماه سال جاری بود که نخستین تغییرات جدی در بدنه دولت صورت گرفت و حسینعلی امیری...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۴    
مهم ترین چهره ای که فلسفه آلمان و اصالتمندی هایدگری را به ایران معرفی کرد، فردید بود.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۳    
مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی مدیریت پروژه و بازاریابی بین المللی تولیدات تئاتری سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور دبیر این دوره ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۰    
میلاد اکبرنژاد مدیر بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر گفت: سعی ما بر این است تعاملی بین گروه های نمایشی و منتخبان نمایشنامه نویسی ایجاد کنیم تا کمکی به پیشرفت و دیده شدن این بخش شود و به ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۷    
ترجمه و دوبله مجموعه پویانمایی صلحبانان جهان به پایان رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۸    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت در شرایطی برگزار شد که آبی های تهران ابتدا بازی باخته را با برد عوض کردند اما در نهایت این نفت بود که توانست در وقت اضافه دوم کار را تمام کند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۳    
سخنگوی وزارت امورخارجه حمله شب گذشته به بازار کریسمس در شهر برلین را محکوم کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
هر ساله با سرد شدن هوا موجی از بیماری ها در مناطق مختلف کشور شیوع پیدا می کند، که به عنوان مثال می توان ازآنفولانزا که بیماری مشترک بین انسان وپرندگان است نام برد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
با شروع فصل سرما و افزایش تعرفه گاز در استان اردبیل نگرانی های مردم افزایش یافته و حالا این مردم مانده اند و نارضایتی هایی که هیچ کس جوابگوی آنها نیست ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
چند سالی است که موضوع انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران به عنوان راهکاری برای مقابله با کم آبی در استان های این منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
بازسازی بنای تاریخی ارگ بم بعد از 13 سال هنوز به پایان نرسیده و توقف های بیشمار عملیات بازسازی این بنای تاریخی یکی از مهمترین دلایل به سرانجام نرسیدن آن است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۴    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فرسودگی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در این کلانشهر و حرکت لاک پشتی برای نوسازی آن گفت ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۴    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی از اجباری شدن آموزش مهارت های زندگی برای زوجین جوان و ثبت مراحل ازداج در این استان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۸    
همین چندماه پیش بود که مسئولان اداره حفاظت از محیط زیست مازندران مجوز شکار پرندگان مهاجر را برای جلوگیری از قتل عام پرندگان مهمان صادر کردند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۸    
کبیرکوه مجموعه کوه های بلندی در ایلام است که قسمتی از رشته کوه بزرگ زاگرس به شمار می آید. این رشته از دیوارهای جنوبی دره رودخانه آب آفتاب و کنجان چم شهرستان مهران شروع شده و رو به رودخانه کرخه در ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
درحالی که قرنطینه گیاهان وارداتی می تواند جلوی ورود برخی آفات را بگیرد، اما بی توجهی به این موضوع موجب شده تا در برخی موارد شاهد از بین رفتن دسترنج کشاورزان در کشور باشیم که به عنوان نمونه می توان ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
پیش بینی می شود امسال نزدیک به 18 هزار و 500 تن ماهی گرمابی در استان تولید شود که از این میزان تاکنون 60 درصد آن برداشت شده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
ازدیرباز به دلیل مجاورت استان سیستان وبلوچستان با کویر، وزش بادهای موسمی به عنوان یکی از ویژگی های اقلیمی این منطقه زندگی ساکنان سیستان وبلوچستان را تحت الشعاع قرار داده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از قدیمی و مخروبه بودن 90 درصد مساجد استان خبر داد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۲    
سامانه پیامکی رخدادهای انتظامی در استان مرکزی به منظور اطلاع رسانی به مراجعان در خصوص مراحل رسیدگی به پرونده های آنان در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی راه اندازی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۲    
بزرگ ترین گلخانه جنوب کشور در مساحتی بالغ بر 11 هکتار و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در رودان در شرق هرمزگان ساخته شده است که با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۲    
تکمیل موزه دفاع مقدس آدربایجان غربی نیازمند مشارکت همگانی است ودر این راستا از تمامی هم استانی ها برای افتتاح این موزه دعوت به عمل آمده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۹    
با حکم مراجع قضایی 21 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه فیروزبهرام شهرستان اسلامشهر تخریب و آزادسازی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۹    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از واردآمدن خسارت به 868 هکتار از اراضی محصولات کشاورزی این استان براثر سرما در پاییز خبرداد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۹    
عصر شعر یلدا در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۹    
درمراسمی با حضور دکتر عبدالله گنجی عضو شورای بسیج رسانه کشور و مدیرمسئول روزنامه جوان، شماری از مدیران رسانه های استان و اعضای بسیج رسانه دفتر سرپرستی روزنامه جوان خراسان شمالی افتتاح شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر، مهم ترین طرح های حوزه کشاورزی و دامی این شهرستان برای افتتاح را تشریح کرد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی ازبهره برداری از 11 مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت تا پایان امسال خبرداد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد از احداث نخستین پارک کودک و کودکان معلول تا پایان امسال خبر داد .
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
سومین یادواره شهدای دانشجوی واحد اسلامشهر با حضور نماینده سابق مجلس وتنی چند از مسئولان این شهرستان در سالن آمفی تئاتردانشگاه آزاد برگزار شد
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۶    
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری شد، فرصتی دست داد تا بسیجیان اسلامشهری بار دیگر کمر همت ببندند و همانند دوران 8 سال دفاع مقدس به ندای رهبر خود لبیک گویند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۳    
در سال های اخیر مساله حاشیه نشینی و سکونتگاههای غیرمجاز به یکی از دغدغه های مهم در توسعه پایدار شهری تبدیل شده است ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۳    
وزرای خارجه ایران، روسیه و ترکیه در پایان نشست سه جانبه خود در بیانیه ای از استقلال و تمامیت ارضی سوریه حمایت کردند.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۷    
هنوزمدتی ازواگذاری بازار تولید وعرضه پسته ایران به امریکایی ها نگذشته است که اینبارزمزمه هایی به گوش می رسد که تاچند سال آینده بازارخرمای ایران نیز به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۷    
حالا چند دهه که سایه خشکسالی چنان بر سر لرستانی ها سنگینی می کند که مسئولان استان دیگر قادر به تامین آب شرب مردم نیستند ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
کارشناس وپژوهشگرمدیریت شهری کرج، خواستار پیش بینی تمهیدات مناسب در اماکن عمومی به جهت حضور فعال کم توانان جسمی در عرصه های اجتماعی شد.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
اواسط دهه 80 صندوق ملی بازنشستگی کشور به منظور فراهم کردن فضایی برای تعامل بازنشستگان و افزایش مشارکت های اجتماعی آنها طرح احداث خانه های امید در نقاط مختلف کشور را مطرح کرد ...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
آذربایجان غربی از سال 85 تا 94روند صعودی در صادرات داشته واین میزان به طور متوسط ده درصد درسال بوده است.
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۴    
غار کتله خور در 155 کیلومتری جنوب زنجان، 80 کیلومتری جنوب خدابنده و 173 کیلومتری شمال همدان، در نزدیکی شهر کوچک گرماب واقع شده است...
  ۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۱    
یک هیات عمانی 17 نفره به منظور بازدید از ظرفیت های سرمایه گذاری و نقاط مثبت اقتصادی و صنعتی هرمزگان به این استان سفر کردند.