یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۳۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1395 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 1 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 2 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 3 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 4 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 5 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 6 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 7 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 8 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 9 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 10 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 11 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 12 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 13 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 14 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 15 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 16 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 17 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 18 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 19 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 20 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 21 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 22 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 23 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 24 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 25 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 26 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 27 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 28 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 بهمن 1395 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1395 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۷    
در مراسم اختتامیه دهمین دوره از مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۸    
طی دو سال گذشته برای اجرای طرح های عمرانی، ترافیکی و طرح تملک در هفت منطقه سکونت غیر رسمی در شهر زنجان بیش از 9 میلیارد و 166 میلیون تومان هزینه شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
مردم استان اردبیل در حالی فصل زمستان را پشت سر می گذارند که طی بارندگی های هفته گذشته راه های ارتباطی آنها در اغلب مسیرهای اصلی و فرعی بسته شده بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از تکمیل و بهره برداری از 2 هزار واحد مسکن مهر در استان تا نیمه اول سال 96 خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مدیرعامل سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری شهرکرد از آغاز فرایند ثبت نام به منظور شرکت در پنجمین دوره جشنواره هفت سین و سبزه های نوروزی با عنوان استقبال از بهار 96 در این شهر خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ملی نوروزگاه به مناسبت عید نوروز در 3 شهرستان استان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
151 واحد تولیدی کوچک و متوسط استان طی سال جاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به چرخه تولید بازگشتند و علاوه بر جذب نیروهای خود، اشتغال هم ایجاد کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۳    
از محل تسهیلات سفر رهبری 14میلیارد ریال تسهیلات به تاکداران خسارت دیده ناشی از آفت سفیدک داخلی انگور پرداخت شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
دکتر سیدحامد برکاتی افزود: برنامه سلامت کودکان بازبینی و برخی مواردی که قبلا نبوده، در آن گنجانده شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۹    
چاقی در کل باعث فشار شدید روی استخوان ها و مفاصل می شود. افرادی که چاق هستند به دلیل وزن بالایی که مفاضل زانو یا قوزک های پای آنان تحمل می کنند، اغلب به زانو درد یا پیچش مچ پا دچار می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۵۱    
یک شرکت موفق به ساخت موتورسیکلت برقی جدیدی شده که پس از هر بار شارژ شدن...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
محققان موفق به توسعه روشی برای شارژ بی سیم همزمان چندین دستگاه الکترونیکی در یک اتاق شده اند..
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۵    
قایق روبات خودران با عنوان مروارید توسط دانشجویان دانشگاه تهران طراحی و ساخته شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۳    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: هیئت سوئدی از قوانین ایران مطلع بود، بنابراین صدور بیانیه ضدایران خلاف موازین حقوقی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
کتاب اسلام و جهانی شدن با ترجمه محمدرضا دهشیری و چند مترجم دیگر دربردارنده چند مقاله ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
شرکت ها و موسسات مردم نهاد برای زنده ماندن و پیگیری حکم تاریخی امام خمینی(ره) این جایزه را تعیین کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با فشار مافیای سیگار و حاشیه های خارج از مجلس، مالیات سیگار در قانون بودجه کشور کاهش یافت و اکنون مالیات سیگار در ایران حتی از افغانستان هم کمتر است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۶    
باحضور نماینده ارومیه جایگاه ویژه فرآورده های نفتی در خوی به بهره برداری رسبده وبا افتتاح آن تعداد جایگاه های ویژه عرضه فرآورده های نفتی در خوی به 86مورد رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: خسارت وارد شده به تاسیسات برق استان مرکزی ناشی از بارش برف سنگین، 25 میلیارد ریال برآورد شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از سفر قریب الوقوع قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
کوره پاتیلی مجتمع فولاد سبا که یکی از طرح های توسعه مجتمع فولاد مبارکه می باشد با هدف افزایش ظرفیت از 700 هزار به یک میلیون و 600 هزار تن در حال انجام است و به صورت آزمایشی راه اندازی شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
خزانه دار و عضو شورای اسلامی شهر کرج از احتمال افزایش بودجه شهرداری در سال آینده خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۲    
مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: طرح ویژه نظارتی بر بازارپایان سال در این استان اغاز شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۱    
موضوع مد و لباس یکی از چالش های جدی فرهنگی از زمان وقوع انقلاب اسلامی است که متصدیان فرهنگی همواره در این حوزه منفعل عمل کرده اند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۵    
برنامه تهران 20 شنبه 30 بهمن با موضوع بررسی تعدد شعب بانکی درکشور و جمعیت فعلی بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۴    
نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: 370 میلیارد ریال قرارداد برای ایجاد زیرساخت در زمینه تامین آب، برق و گاز در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار منعقد شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: 20 بنای تاریخی این شهرستان با صرف یک میلیارد و 470 میلیون ریال در یک ساله اخیر مرمت شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
بسیاری از مشکلاتی که شهروندان با آن مواجه هستند عدم آگاهی از حقوق شهروندی است که وکیل دادگستری با اطلاع کامل از این حقوق کامل می تواند در زمان اجرا از حق شهروند دفاع کند .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۰۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: رویکرد و ذائقه مردم استان از وقف تنها برای اماکن مذهبی و عزاداری ها، باید به سمت نیازهای جامعه تغییر کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان پس از اجرای طرح توسعه و اضافه کردن خطوط جدید با مشکل مواجه هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
معاون گردشگری استان البرز با اشاره به اینکه نظارت ها بر تاسیسات گردشگری استان تشدید می شود، گفت: این بازدیدها توسط تیم تلفیقی نظارت متشکل از نماینده دانشگاه علوم پزشکی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، فرهنگ ایثار و شهادت را برترین اصل برای کسب رشد اجتماعی عنوان کرد و افزود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه طرح نوروزی ثبت نام تمبر فاخر طلا و نقره از یکم اسفندماه آغاز می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۸    
استاندار البرز راه اندازی صندوق توسعه استان را راهکار خودکفایی اقتصادی البرز به توسعه دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه در سال 1400، تولید گندم در استان اردبیل به بیش از 902 هزار تن افزایش می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از آغاز دولت یازدهم 20 هزار فرصت شغلی در استان اردبیل ایجاد شده که بیش از 13 هزار فرصت شغلی توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۹    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تقسیم بندی های پنج سطحی در اورژانس ها خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۳    
دبیر فرهنگستان علوم پزشکی گفت: زمانی بنده در خدمت آیت الله خامنه ای بودم ایشان فرمودند: اخلاق پزشکی چیزی نیست که بشود آنرا درس داد، اساتید باید خودشان الگوی اخلاق پزشکی باشند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص شیوع بیماری انفلوانزا فوق حاد پرندگان که در این استان در حال افزایش است هشدار داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از امروز تا سوم اسفند ماه سال 1395 می توانند مجددا برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 اقدام کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
شرکت های وارد کننده پشت پرده استفاده بی رویه از شیمی درمانی برای سرطان / رئیس مرکز تحقیقات سرطان: بر اثر استفاده زیاد از داروهای شیمی درمانی با مقاومت دارویی در این حوزه مواجه شده ایم...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
با توجه به آمار های تولید و صنعت، رشد واردات کالا و کاهش واردات مواد اولیه تولید و... حاکی از عملکرد ضعیف وزارت صنعت و تجارت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
نوسان امضاهایی که برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی جمع آوری می شد خود به خوبی نشان داد لابی کنندگان برای عدم استیضاح وزیر در این مدت چقدر تلاش کرده اند، اما...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
روزنامه جوان به عنوان رسانه برتر جشنواره ققنوس برگزیده شد / ششمین جشن سینمایی ققنوس در حالی به کار خود پایان بخشید که از سه فیلم رهایی از بهشت، ویلایی ها و ماجرای نیمروز تقدیر به عمل آمد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
وزیر امور خارجه ایران در مونیخ گفته که با روند کنونی تحولات، جهان وارد مرحله پسا غربی شده و تحولات آن را دیگر غرب رقم نمی زند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
دادستان کل کشور با بیان اینکه اعتصاب غذای متهمان از خارج به برخی جریانات سیاسی خط داده می شود، گفت: به آنها می گویند که پایت که به زندان رسید شروع کن و ما از شما حمایت می کنیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
اگر دیدید که سخنرانی در ایام فاطمیه امسال دقیقاً همان حرف هایی را می زند که سال پیش زده بود بدانید که این نقص از اوست که انگیزه ای برای غور و غوص در سیره اهل بیت(ع) نداشته است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
چند روز پیش با یکی از دوستان مذهبی مقیم بیروت در لبنان صحبت می کردم. بحث ما به وضعیت زنان در لبنان کشیده شد و اینکه برخی از زنان بازیگر و خواننده عرب در لبنان ساکن هستند که تواب شده اند و حجاب خوبی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
مردی میانسال از طبقه سوم پاساژ متروکه ای سقوط کرد و جان باخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی دستور داد اشتباه خود را درباره اعلام مرگ یک مادر و نوزاد که دو سال قبل فوت شده بودند، بررسی کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
نامادری که از 10 سال قبل به اتهام قتل دختر نوجوان در بازداشت به سر می برد، در جلسه محاکمه جرمش را انکار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
دو شرط لازم در مورد صحیح بودن ازدواج برای زوجین، شرط سنی و اجازه ولی است. براساس قانون عقد ازدواج دختر قبل از رسیدن به سن 13 سال تمام شمسی و پسر قبل از رسیدن به سن 15 سال تمام شمسی بستگی به اجازه ولی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
مردی هنرمند که 17 سال قبل در ازدواج با دختر مورد علاقه اش ناکام مانده بود، وقتی او را در اینستاگرام پیدا کرد، نمی دانست برای رسیدن به عشق دیرینش دست به جنایتی هولناک خواهد زد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
در حالی که همه پرسی قانون اساسی جدید ترکیه قرار است 16 آوریل برگزار شود، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز جمعه کمپین حمایت از رأی آری به اصلاحات قانون اساسی را آغاز کرده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
خروج امریکایی ها از عراق در سال 2010 یا پس از آن از افغانستان، به معنی توقف و یا تغییر راهبرد امریکا در این منطقه نبود، بلکه...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
کنفرانس امنیتی مونیخ به صحنه ابراز نگرانی و اعتراض اروپا از امریکای ترامپ تبدیل شد. دونالد ترامپ معاون خود را برای آرام کردن متحدان اروپایی به مونیخ فرستاده بود ولی او هم نتوانست اروپاییان نگران را ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
نتایج تازه ترین نظرسنجی مؤسسه آپینیون وی برای نشریه فرانسوی اکو و رادیو کلاسیک نشان می دهد مارین لوپن با کسب 26 درصد آرا پیروز دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواهد شد و فرانسوآ فیون رقبای خود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
وزیر خارجه چین ابراز امیدواری کرد که دور جدید دیپلماسی با کره شمالی برای جلوگیری از توسعه بیشتر برنامه های موشکی و هسته ای پیونگ یانگ، از سر گرفته شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
لازم نیست کارشناس امور امریکا باشید. راحت می توان فهمید جو سیاسی امریکا به واسطه حضور فردی چون دونالد ترامپ بر مصدر امور به هم ریخته است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
پس از هشدارهای دیپلماتیک پاکستان به افغانستان و تأکید بر ضرورت مقابله این کشور با تروریست های جماعت الاحرار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
حفظ اسد یا پاسداری از خوزستان دو گانه ای است که مصطفی تاج زاده، زندانی امنیتی سال 88 در مقابل هم قرار می دهد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
تیم فوتبال بارسلونا یکی از بحرانی ترین دوران خود را سپری می کند. شکست تحقیرآمیز شاگردان لوئیز انریکه مقابل پاریسی ها، بارسا را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
ششمین قهرمانی پی درپی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
افزایش آلودگی هوا و ترافیک در بیشتر کلانشهر ها و شهر های بزرگ بر دامنه مسائل و مشکلات شهری افزوده و زندگی شهری و سلامت شهروندان را در معرض تهدید قرار داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
وزیر در روز رأی اعتماد: مشکلات معیشتی فرهنگیان را حل خواهم کرد؛ معاون وزیر: برای سرباز معلمان، حق التدریسی ها و بازنشستگان پول نداریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
سومین جشنواره مد و لباس فجر بود که پای مدل های زنده را هم به عرصه مد و لباس ایرانی باز کرد...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
جشنواره برلین اولین جایزه اش را به یک فیلم درباره جنگ سوریه اعطا کرد. روایت غربی از فجایع کشور سوریه موضوعی است که سینما می تواند از عهده آن بربیاید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
کشورهای همسایه با استفاده از ابزار لغو ویزا توانسته اند نظر ایرانیان را برای بازدید از کشورشان جلب کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
انتقادها از مواضع اخیر وزیر ارشاد در قبال سیاست دولت در ممیزی کتاب، باعث شد سیدرضا صالحی امیری دست به قلم شود و یادداشتی را در تبیین آنچه مد نظر دولت در حوزه ممیزی است، بنویسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
از جمله شاخصه های حکمرانی خوب، خدمت رسانی دستگاه های اجرایی به مردم، به خصوص در شرایط ویژه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۱    
مقام های ایرانی می گویند که نشست آستانه پیشرفت مناسبی داشته، مذاکراتی که امریکا نیز در سطح ناظر در آن شرکت کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۸    
قراردادهای جدید نفتی مسئله ساز شده است و هیچ چیز با برنامه ریز ی ها و تعهدهای شرکت ملی نفت برای انعقاد قراردادهای نفتی و جذب سرمایه گذاری مطابق نیست...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۶    
دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی کیش در حالی دیروز با قهرمانی تیم روسیه به پایان رسید که میزبانی ایران با رضایت مسئولان فدراسیون جهانی والیبال روبه رو شده است...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۶    
رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا با به میدان رفتن دو نماینده ایران آغاز می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۶    
جام جهانی کشتی آزاد در بالاترین سطح فنی برگزار شد و بیشتر مدعیان با بهترین نفرات خود پا به مسابقات گذاشته بودند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
اگر چه تاریخ در گذر زمان تکرار می شود، اما این بار فرزندان نهضت کربلا نگذاشتند دوباره حرمی غارت و اهل بیت به اسارت گرفته شوند. فرزندانی که از همه تعلقاتشان گذشتند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۵    
24 سالی می شود که کفش های همسرش را جفت می کند و جلوی در خانه می گذارد. حتی وقت هایی که همسرش مأموریت است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۹    
رئیس جمهوری در جلسه فوق العاده مدیریت بحران درباره استان خوزستان گفت: دولت همدل و همراه مردم خوزستان تا رفع کامل مشکلات است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۹    
پیمان قربانی در نشست خبری که با عنوان تشریح سیاست های اجرایی اقتصاد مقاومتی در بانک مرکزی برگزار شد به ایراد سخنانی در این حوزه پرداخت و اظهار داشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس، درباره سرانجام طرح هسته ای نمایندگان برای مقابله با نقض برجام، به ملاحظات رئیس مجلس در این رابطه اشاره کرد و گفت: این طرح الان در موقعیتی است که قابل بررسی در صحن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
طرح از حسین کشتکار
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
خیلی از ما و شاید خود من زندگی نمی کنیم، بلکه فقط گذران وقت می کنیم. چند روز پیش وقتی یکی از روزنامه ها را ورق می زدم، به صفحه ای رسیدم که...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که به محض شنیدن خبر مرگ فردی از فامیل یا دوست و آشنا سریع برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم تا...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: موتورسواران و عابران پیاده بیشترین تعداد کشته های سوانح ترافیکی در شهرهای بزرگ را تشکیل می دهند که یکی از عوامل مهم بروز سوانح ترافیک هستند. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۴    
سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به سامانه بارشی فعال در کشور از احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، لغزندگی جاده ها ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
دوتابعیتی ها از چالش هایی است که با روی کارآمدن دولت یازدهم گستره نگرانی های جامعه را افزایش داد و آن را به یکی از مباحث ثابت سخنرانی های مسئولان حتی در قوه قضائیه تبدیل کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
محسن پیرهادی، عضو شورای شهر تهران در بازدید از چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در خصوص آخرین اخبار از وضعیت صاحبان ساختمان پلاسکو گفت: دو کمیته در خصوص این ساختمان فعال است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
در حالی که بیشتر از هشت استان کشورمان درگیر مشکلات عدیده مثل سیل، گردوخاک، قطعی برق، برف و ... هستند، محمود صادقی نماینده مجلس در توئیتر خود خبر از پیشنهاد حذف جدول 17 پیوست لایحه بودجه 96 ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشستی خبری به سؤالاتی پیرامون امنیت مرزها، مبارزه با داعش، طرح های محرومیت زدایی مناطق محروم توسط سپاه، تشکیل هوافضای سپاه، رزمایش ها و... پاسخ داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
شاخص های نگران کننده اشتغال در یک دهه گذشته، به خوبی روایت کننده علل بروز پدیده بحران بیکاری و اضافه شدن 8 میلیون نفر به متقاضیان شغل است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
در حالی که افزایش صادرات فرآورده های نفتی یکی از اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی است نه تنها هیچ گونه سرمایه گذاری در این بخش صورت نگرفته است بلکه کشور با ورود به واردات کلان بنزین ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۵    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی نیروی برق حرارتی با بیان اینکه حدود یک ماه پیش قرارداد خرید تضمینی برق برای ساخت نیروگاه در ایران انجام شده و دو ساختگاه آن نیز مشخص شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۵    
روز گذشته صد ها نوجوان و جوان مکزیکی علیه طرح ترامپ مبنی بر کشیدن دیوار بین مکزیک و امریکا اعتراض کردند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۷    
دادستان کل کشور گفت: پرونده در دادسرای تهران مطرح است و انشالله در صورت فرایند رسیدگی و تحقیق، نتایج رای دادگاه اعلام می شود .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۶    
امام عظیم الشأن ما در دنیای اسلام این را نشان داد که فقه اسلام - یعنی مقررات اداره زندگی مردم -
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
نظریات بسیاری برای تحلیل انقلاب ها بیان شده است و البته همه آنها از تحلیل انقلاب ایران بازمانده اند...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
برخی هنر را ذاتاً مقوله ای ضدارزشی پنداشته اند، بعضی دیگر آن را بالذات بی طرف و عاری از وصف ارزش و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۰    
دوران افشاریه چهارمین مستند پرتره شبکه مستند از بزرگان دوبله کشور، یکشنبه 1 اسفند در فرهنگسرای ابن سینا رونمایی می شود.
  • ۱