پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۷:۵۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 2 اسفند 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
فرمانده انتظامی تبریز گفت: یک کارگاه تولید مواد محترقه در این شهرستان پلمب و بیش از 83 هزار مواد محترقه غیرمجاز در آن کشف شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۵    
چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی 'بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها' با حضور جمعی از متخصصان، پژوهشگران و علاقه مندان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سردار محمدعلی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنج شنبه در همایش ایثارگران روحانی و طلبه استان مرکزی گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
با حضور وزیر راه وشهرسازی 528 واحد مسکونی اقشار کم درآمد کوی کوثر اراک افتتاح شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
استاندار آذربایجان شرقی دردومین جلسه ملاقات عمومی با مردم، به صورت چهره به چهره به تعدادی از مشکلات آنان رسیدگی . دستورهای لازم را به مدیران نهادهای مرتبط صادر کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه این مجموعه برای خدمت به مردم پایه گذاری شده است، گفت: خدمات سپاه باید گره از مشکلات مردم باز کند و تمام تلاش ما بر همین هدف استوار است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: اجرای زنده موسیقی آذربایجانی در مراکز گردشگری این استان تصویب شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با عمل 2 خودروساز بزرگ کشور به تعهدات خود و افزایش تولید روزانه آن ها، قیمت خودرو پایین می آید و بازار سامان می یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز باید به برند تبدیل شود تا جایی که شرکت کنندگان به اکران آثار خود در این جشنواره افتخار کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۲    
فرماندار سمنان گفت: 50 مدرسه با 320 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان مشخص شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۵۰    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه های سلامت نوروزی از روزهای پایانی اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۱    
محققان دانشگاه سمنان با انجام یک طرح آزمایشگاهی در قالب رساله دکتری موفق به ساخت یک نانوکامپوزیت محکم چندجزیی متشکل از الیاف کنف شدند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۲    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد که اگر امریکا بخواهد، روسیه به لحاظ نظامی برای یک بحران موشکی دیگر به سبک کوبا آماده است و کشورش در بحث اجرای اولین حمله هسته ای برتری دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۷    
سرلشکر سلیمانی: ائتلاف های پولی آل سعود در منطقه شکست خورده و ارتش پاکستان نباید اجازه دهد با پول سعودی مسلمانان کشته شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۲    
تراخم نوعی بیماری عفونی چشمی است که در مراحل مزمن منجر به نابینایی افراد می شود. بیش از 300 میلیون نفر در جهان گرفتار این بیماری هستند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از هشتمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: در این جشنواره توجهی جدی به حوزه طراحی در صنعت مد و لباس شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۶    
پیش از انقلاب جرئت نزدیک شدن به تئاتر شهر و وحدت را نداشتیم. خانواده ها جرئت نمی کردند دختران را به تئاتر بفرستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۷    
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به مواضع خصمانه مقامات آمریکایی علیه حزب الله واکنش نشان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۶    
پلیس فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با نفوذ در مافیای واردات زعفران های تقلبی به کشور، اعضای این باند گسترده در شهر های مهم کشور را با صدور دستورات ویژه قضایی به دام انداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: هرگونه معامله طلا و خرید و فروش جواهر و سکه، در فضای مجازی غیر قانونی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
بازار ها هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشتند. رشد قیمت ارز زمینه را برای توقف معاملات در برخی بازار ها فراهم کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
در حالی که در دور جدید تحریم ها، رنو و پژو بار دیگر بازار خودروی کشور را ترک و چینی ها هم حضور خود را در ایران کم رنگ کرده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
مدیر کل هواشناسی البرز از افزایش 44 درصدی بارش های این استان در سال زراعی جاری نسبت به بلند مدت خبرداد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که بخشی از راه های استان برای پیشگیری از حوادث و استقبال از بهار آماده سازی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه آلاینده و دودزا طی سال جاری بیش از 23 هزار و 900 دستگاه خودرو فاقد معاینه فنی و دودزا در این استان اعمال قانون شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر کشور گفت: با اعمال دستور العمل جدید رئیس جمهور حرکت دام ها را از سطح داخلی کشور و از سطح استانها و داخل مرزها با کنترل جدی انجام می دهیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۶    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی، دلایل رشد نرخ ارز رد روزهای اخیر را اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۵    
رئیس جمهور در پیامی رحلت آیت الله محمد مؤمن عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۷    
دیدار تیم های ایران و ژاپن در پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال، عصر پنجشنبه 2 اسفند 1397 در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد که جدال دو تیم با برتری 97 بر 89 ژاپن به پایان رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: دو تیم تروریستی که به دنبال بمب گذاری و اقدامات ایذایی بودند، در استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
موضوع مهمانان افق نو بسیار مهم است، آمریکایی هایی در این مراسم حضور پیدا می کنند که مطلع از انحرافی هستند که در آمریکا پیش آمده و جهان را به انحراف می کشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور نمره دولت را 19.5 می داند اما ارقام چیز دیگری می گویند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۰    
فدراسیون جهانی تیراندازی توزیع سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی هند را حذف کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
محاکمه حسین فریدون در هفته جاری آغاز شده و بیشترین حساسیت در پرونده وی به این دلیل است که او برادر رئیس جمهور است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۱    
سیستم های مکانیکی مانند موتور ها به دو نوع اصلی حرکت اجزای محکم تکیه دارند؛ حرکت خطی که شامل یک شیء است که یک نقطه به نقطه دیگر در یک خط مستقیم حرکت می کند و حرکت چرخشی که شامل یک شیء است که روی یک ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۱    
پژوهشگران سوئیسی در حال توسعه یک راه حل قابل چاپ با محیط زیست، 3 D. قابل چاپ برای تولید حسگر های بی سیم اینترنت بی سیم هستند که می توانند بدون آلوده کردن محیط به کار گرفته شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۷    
می گویند میوه صبر شیرین است. داستان ها، روایت ها و سخن های زیادی درباره صبر گفته شده است. شعر ها و پند های حکیمانه بسیاری درباره اش گفته اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۷    
اگر ما بیاموزیم که به صبر احترام بگذاریم خیلی از مشکلاتمان نیز از بین خواهد رفت. در این صورت راننده راه آمبولانسی را در راه بندان نمی بندد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۵    
قول دادن مسئولیت بسیار سنگینی است. چون اگر به آنچه گفته اید عمل نکنید، فقط بدقولی نکرده اید، بلکه دروغ هم گفته اید و دلی را هم شکسته اید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۵:۲۶    
سرویس پایداری جوان آنلاین: گفته می شود آیت الله محلاتی اولین نفری بود که جمله معروف این صدای انقلاب اسلامی ایران است را از رادیو اعلام کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۵:۲۶    
با وجود انهدام یک بال هواپیما، خلبان با مهارت سعی می کرد کنترل هواپیما را به دست بگیرد و هواپیما را روی سطح مسطحی بنشاند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۴:۴۶    
شهید قبل از انجام آخرین عملیاتش، لباس فرم نویی را پوشید و با تمام وجود به عبادت پرداخت. دست هایش را رو به سوی خدا بلند کرد و با حالتی عاشقانه، معشوق را صدا زد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۳:۵۰    
ایشان می گفتند در سال 1332 در جریان نهضت ملی نفت خیلی فعال بودند و یک بار در تبریز وقتی روی منبر بودند، به سمت ایشان تیراندازی می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۷    
این یک واقعیت انکارناپذیر است. دشمن در هر جبهه ای صرفاً از توپ و تانک و آتش استفاده نمی کند. حربه های تبلیغاتی، یکی از هوشمندانه ترین نقشه های هر جنگ است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۲:۱۷    
چند وقتی است سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان از شبکه 3 پخش می شود. مجموعه ای ملودرام که زندگی یک خانواده متوسط ایرانی را از دهه 60 تا سال های اخیر نمایش می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۲:۰۵    
در حالی که این روز ها قیمت بسیاری از کالا ها لحظه ای بالا می رود و افراد سعی می کنند هر روز بر قیمت اجناس خود بر حسب نوسانات قیمت ارز و طلا بیفزایند، این معضل گریبان قبور اموات را هم گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۱:۵۶    
ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را باید یکی از نهاد های فعال در عرصه حمایت از تولید کنندگان داخلی و به تبع آن ایجاد اشتغال در جامعه در نظر داشت ...