پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۰:۳۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 9 اسفند 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۷    
این ستاد با الگو گیری از ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه با نگاهی ملی و نه منطقه ای ایجاد شد و این متودولوژیک بر روی حوزه آب ریز زاینده رود به عنوان بزرگ حوزه فلات مرکزی ایران پیشنهاد شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۹:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: اجرای طرح تحول سلامت سبب کاهش 24 درصدی هزینه ها در بخش پزشکی و درمانی در این استان شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
در کارگاه آموزشی انتقال تجربه خیابانی مبانی و اساس برگزاری تئاتر خیابانی بررسی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
رئیس اداره مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال وبختیاری گفت: زمان ورود دام عشایر به این استان 20 اردیبهشت 98 اعلام شده است و هر گونه ورود دام پیش از موعد غیرقانونی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۰۶    
مسوول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از رقابت 5 هزار و 15 نفر در هفدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان خبر داد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۵:۱۵    
در ترسیم راهبردهای اقتصادی و برنامه ریزی اقتصادی، این نگاه کلان و فرابخشی اهمیت زیادی دارد. جزئی نگری و بخشی نگری به ویژه برای مدیران و مسؤولان کشور سم است
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۷    
بحران شبه جزیره کره یکی از مسائلی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا از زمان روی کارآمدنش توجه خود را معطوف به آن کرده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۱    
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در نشست شورای امنیت گفت که منطقه جولان اشغالی، بخشی از خاک سوریه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۴۲    
برخی رسانه های اصلاح طلب همه تلاش شان را کردند تا از آبی که محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور) و محمدجواد ظریف گل آلود کرده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۶    
امروز همه تلاش دشمنان ملّت ایران در جنگ نرم چیست؟ این است که ملّت ایران را اندوهگین و ناامید و ترسیده و مانند این ها بکنند، وادار کنند ملّت ایران را که از ورود در میدان بترسد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۳۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه لازمه رفتار جهادی و تفکر بسیجی این است که راه را برای جوانان باز کنیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۷    
جلسه استماع و شهادت شش ساعته مایکل کوهن ، وکیل پیشین رئیس جمهور امریکا و به توافق نرسیدن مذاکرات با رهبر کره شمالی چهارشنبه و پنج شنبه را به دو روز جهنمی دونالد ترامپ تبدیل کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۱    
دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم 100 با بیان اینکه برخی از آثار این جشنواره به لحاظ حرفه ای باعث شگفت زدگی آن ها شده است، نسبت به اعتراض یکی از کارگردان ها واکنش نشان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۱    
مؤسسه پیام آزادگان با مشارکت حوزه هنری، همایش بانوی باران را برگزار می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۶    
نشان نوروز به محمد میرشکرایی تدوینگر و پژوهشگر پرونده ثبت جهانی نوروز اعطا شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۶    
رئیس نایب دوم مجلس گفت: امروز شهر تهران به شهری متراکم تبدیل شده که همه دنبال پر کردن جای خالی هستند. شهری که در آن از آرامش روانی خبری نیست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما امروز در دنیا با مشکل فهم و شناخت مواجه هستیم. کشور های میراث دار نوروز، نباید بین خود جنگ داشته باشند؛ بنابراین نباید جنگی بین هند و پاکستان وجود داشته باشد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۶    
توضیحات علیرضا حقیقی درباره درگیری با خطیر گفت: این که تیم ندارد، چرا تمرین می کند؟ / به مادرم توهین کرد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۷    
خیلی ها از پیامک های مزاحم خسته شده اند ولی اعتراض آن ها تأثیر زیادی نداشته و حتی بعد از اینکه سیم کارت خود را از طریق کدهای اعلام شده از طرف اپراتورها در لیست سیاه قرار داده اند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۱    
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت نام همزمان ناشران داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد فرهنگی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۵    
برنامه تسویه مطالبات سپرده گذاران تعاونی های اعتبار غیرمجاز منحله الزهرا مشهد، پیوند مشهد، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران، امیدجلین گرگان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدر توس مشهد اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۶    
شهردار تهران اعلام کرد: طرح ترافیک جدید از تابستان سال آینده اجرا می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی در اوایل سال 98 گفت: استخدام معلمان حق التدریسی نیز سال آینده انجام می شود
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شامگاه چهارشنبه سانحه برخورد دو دستگاه اتومبیل با یک نفر شتر در کیلومتر 30 محور زاهدان به میرجاوه به مرکز اورژانس اطلاع داده شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین تیم های مس سونگون تبریز و گیتی پسند اصفهان با تساوی پایان یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در خراسان رضوی با حضور بیش از 13 هزار حافظ قرآنی برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۵    
خشایار الوند، نویسنده تله فیلم پایتخت تاکید کرد که تلاش دارند در قالب یک قصه و موقعیت های تازه ای که برای کاراکتر های اصلی پایتخت رخ می دهد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۷    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در بهمن ماه سال 1397 به بیش از 9 هزار واحد رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 39 درصد و 49.2 درصد کاهش یافته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۰    
یکی از مراجع تقلید مخاطب شناسی را در تولید آثار ضروری دانست و گفت: هر نوشته ای باید براساس فکر و بیان مخاطبی خاص که از پیش تعیین شده تدوین و از خودستایی در نوشته ها نیز خودداری شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل پژوسیتروئن خبر از بازگشت این خودروساز به بازار ایالات متحده آمریکا داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در صورتی می توان یک کار را انقلابی و جهادی نامید که آن کار اثر بخش باشد وگرنه آن عمل فقط باعث اتلاف سرمایه انسانی و مالی شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
با حضور دانشجویان خارجی از یادمان شهدای هویزه بازدید و بازخوانی دلاورهای شهید علم الهدی صورت گرفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۷    
جمعی از دانشجویان خارجی عصر روز گذشته در قالب کاروان راهیان نور از منطقه عملیاتی فتح المبین بازدید کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۱    
کمیته تحقیقات وابسته سازمان ملل متحد، کشتار فلسطینیان در راهپیمایی غزه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را جنایت جنگی خواند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۲    
محمدرضا عموزاد خلیلی قاضی دادگاه کیفری دو گالیکش نامزد کسب عنوان چهره مردمی سال 97 شده است و صدور بیش از هزار رای در زمینه مجازات جایگزین حبس در پرونده کاری خود دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۳۲    
پیکر زنده یاد خشایار الوند نویسنده طنزپرداز، شنبه 11 اسفندماه از مقابل خانه سینما تشییع می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۲۰    
وکیل سابق ترامپ ابعاد جدیدی از شخصیت رئیس جمهوری آمریکا را فاش کرد حال آنکه دورنمای تاثیری که اظهارات وی بر سرنوشت ترامپ خواهد داشت؛ هنوز مبهم است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۰:۱۱    
وزیر امور خارجه گفت: اظهارات بزرگوارانه سردار قاسم سلیمانی، نامه رئیس جمهور و لطف پدرانه رهبر انقلاب، عزم من و همکارانم در وزارت امور خارجه برای پاسداری از منافع ملی را دو چندان کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۱    
آیت الله خامنه ای فرمودند: تلاش و هدف دشمنان ایران از جنگ نرم، اندوهگین و ناامید کردن ملت ایران و ترساندن آن از ورود در میدان است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۲    
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری بعد از پایان زودهنگام نشست دوم با کره شمالی گفت که کیم قصد امتیازدهی و خلع سلاح اتمی داشت، اما آمریکا نمی تواند تمام تحریم های کره شمالی را لغو کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۰    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شکست دشمن در مقابل ما حتمی است و 10 دلیل برای شکست دشمن دارم و یکی از دلایل شکست دشمن روحیه استکباری دشمن و تحقیر ملت هاست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۵    
زمانی وجود دارد که یک همکاری موفق بین انسان و روبات ها اهمیت قطعی دارد. این مطالعه اصول راهنما را نشان می دهد که انتخاب نوع در طی تبادل اشیا را تنظیم می کنند و همکاری بین یک سیستم روباتیک و یک فرد را ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۵    
جنس نقد ها در ققنوس نسبت به روال معمول، شکل متفاوت تری دارد. به غیر از توجه به فرم و محتوا، نکات دیگری وجود دارد که یکی از اصلی ترین مؤلفه های آن نقد فیلم از نظر موضوعی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۵۷    
به تازگی محققان نورولوژی توانسته اند سیستمی را در مغز طراحی کنند که افکار را قابل تشخیص و قابل فهم کنند. با این طرح در مغز، این فناوری می تواند کلماتی را که فرد با وضوح بی سابقه می شنود بازسازی کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۵:۰۶    
انگار برخی مدیران ساخته شده اند تا پیوسته بنالند و از کمبود ها، بدبختی ها و نداشته ها حرف بزنند و پس از آن با درخواست بودجه و اعتبار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۳:۵۰    
از آنجا که یکی از وظایف سپاه توجه به مناطق کم برخوردار و رفع غبار محرومیت از مناطق مختلف کشور است، لذا این مهم باعث شده است زیرمجموعه های آن ازجمله قرارگاه قرب سازندگی در بحث توجه به نیازمندان و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۳:۰۵    
سرویس تاریخ جوان آنلاین: از دانش مملکت داری یا علم سیاست مدرن، دانشی مشکل تر نیست. بشر در دانش های ریاضی، فیزیک و شیمی چنان پیش رفته است که قصد تسلط بر کرات آسمانی را دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۲:۴۷    
وضع من جوری بود که باید زودتر می رفتم. بله دیگر سر همین قضیه شلوار کوتاه! آخر من که نمی توانستم با شلوار کوتاه بروم مدرسه! پسر آقای محل! مردم چه می گفتند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۲:۰۵    
مرور زندگی برخی از شهدای مدافع حرم یادآور سیمای مجاهدانی است که در قرآن کریم به دفعات از آن ها یاد می شود. همان ها که در جهاد راه خدا ثبات قدم دارند و در این مسیر از دادن مال و جان دریغ نمی کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۴۷    
آن زمان فرهنگ و زبان فرانسه در لبنان غلبه خاصی داشت. بی حجابی ها را که می دیدیم پیش خودمان می گفتیم کار خیلی سختی در پیش داریم. یادم است یک سری محصولات فرهنگی مثل فیلم و عکس و.. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۴۷    
چند صباحی است چشم زمین خواران و کوه خواران به قلات دوخته شده و گویی آنقدر خیالشان از قانون و مجریانش راحت است که آمده اند نه تنها این منطقه را زیر دندان هایشان خرد کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۷    
کار را باید به کاردان سپرد، این واقعیتی است که هرگاه از آن غافل شده ایم، ضربه خورده ایم. تفاوتی هم نمی کند که مربوط به کدام حوزه یا بخش و مجموعه باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۱    
سرخابی های تهران در مصاف با تیم های خوزستانی حساس ترین دیدار های هفته بیستم لیگ برتر را برگزار می کنند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۱    
کریس رونالدو شایعه بازگشت به منچستر را پس از عملکرد ضعیفش در چند بازی اخیر یوونتوس رد کرد و گفت: در تورین خوشحال است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۱    
هرمزگان با تولید سالانه بیش از یک میلیون و 600 هزار تن محصولات خارج از فصل رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۵    
مهسا، دختربچه پنج ساله که در غفلت خانواده اش در محله فلاح تهران ناپدید شده بود یک روز بعد از حادثه در یکی از پارک های محل پیدا و در سلامت کامل به خانواده اش تحویل داده شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۲    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فعالیت فرهنگی 17 مسجد غیر فعال در سه منطقه شوش، مولوی و هرندی خبر داد و گفت: در این مناطق تعدادی از منازل پلاک قرمز پلمب و آب، گاز و برق آن ها هم قطع شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۰۲    
درگیری نظامی بین هند و پاکستان نه چیزی جدید است و نه چندان غیرقابل انتظار. در واقع، جنگ و درگیری بین دو طرف از همان زمان جدایی دو کشور از یکدیگر و تأسیس کشوری جدید به نام پاکستان شروع شد چرا که فقط ...