پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۸:۴۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 18 اسفند 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام و المسلمین گفت::مأموریت تبلیغ دینی و نظام های کلان کشور به سازمان تبلیغات واگذار شده و دفتر تبلیغات اسلامی با تربیت مبلغین، عقبه تئوریک نظام است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
استاندار اصفهان از آمادگی خود و همراهی مدیران اجرایی استان برای حضور هفتگی در اتاق بازرگانی اصفهان و حل مسایل واحد های تولیدی خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب حدود 20 مرتبه از واژه جهاد استفاده کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: شهدا تجلی تبری و تولی بودند و باید کاری کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
درحالی با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال به رکورد شکنی مجدد مصرف بنزین نزدیک می شویم که دولت می تواند بدون افزایش قیمت بنزین و صرفا با الزامی کردن استفاده از کارت سوخت شخصی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
براساس آمار های معاونت بورس و امور دانشجویان وزارت علوم، تنها در شش ماه اخیر تعداد مؤسسات لغو مجوز شده اعزام دانشجو به خارج، رشد چشمگیری داشته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان به همراه جمعی از مدیران بحران فرمانداری های شهرستان های این استان ضمن بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، این شرکت را در کاهش مصرف آب پیشتاز خواند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
استاندار اردبیل گفت: از مجموع 20 هزار شغل تعهد شده برای سال جاری در استان اردبیل تاکنون بیش از 18 هزار نفر شاغل شده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: پیشگیری از خروج کالا های اساسی از مرز به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است که در این زمینه تسهیل سازی صادرات و بهبود این وضعیت باید به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 2300 میلیارد ریال تسهیلات بانکی کم بهره به مددجویان کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: در پرداخت یارانه تسهیلات توازن منطقه ای رعایت نشده و اردبیل استان بیست و هفتم در دریافت یارانه تسهیلات است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
شهردار اردبیل از برگزاری بیش از 50 طرح در قالب استقبال از نوروز خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از 750 کلاس درس اردبیل آماده اسکان فرهنگیان مسافر و خدمات رسانی به مسافران فرهنگی در تعطیلات عید نوروز است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
ممیزی خارجی سیستم مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان مطابق با استاندارد ISO14001 ویرایش سال 2015 توسط موسسه گواهی دهنده SGS با موفقیت انجام و تمدید اعتبار این گواهینامه در ذوب آهن اصفهان اعلام گردید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
نیکفر: تلاش می کنیم در چرخۀ رقابت و سودآوری پایداری قابل قبول و فعالیت های شایسته ای داشته باشیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
معاون مدیر بین الملل استانداری نرماندی فرانسه با نایب رییس و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
کمیته امداد و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به مدت دو سال تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: 22 امامزاده و بقعه متبرکه این استان میزبان برگزاری آیین های عزاداری ویژه شهادت امام علی النقی الهادی (ع) است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از خدمات رسانی 28 مجتمع خدماتی و رفاهی این استان در ایام نوروز خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
استاندار کردستان گفت: عده ای در استان در اثنای برخورد با قاچاق کاسبی می کنند و لذا حاضر نیستند جلو این کاسبی آن ها گرفته شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۰    
شهردار کرج با بیان اینکه باید فعالیت های اقتصاد شهری را با مردم و سرمایه گذاران به اشتراک گذاشت، گفت: پروژه های فراوانی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در کرج مهیا کرده ایم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش 137 نیروی عملیاتی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: برای 3 هزار و 217 پرونده قاچاق کردستان، 396 میلیارد ریال جریمه حکم صادر شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از تأمین و آماده بودن میوه شب عید برای توزیع در این استان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۲    
عضو هیئت مدیره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کننده با بیان ینکه گرانی و گرانفروشی نهادینه شده است، به تشریح دلایل و پشت پرده کاهش نمایشگاه های بهاره پرداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۱    
مسلمانان هزار سال پرچمدار تمدن بودند و در قرون وسطی که اروپایی ها در تاریکی بودند، مسلمانان 1100 ریاضیدان در تاریخ تمدن اسلام و 14 هزار متن پزشکی که نقش مهمی در طب داشت، داشتند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۶    
همزمان با شهادت امام هادی (ع) شما می توانید شرح مختصری از چگونگی شهادت این حضرت را در ادامه بخوانید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۰    
این تلقی در برخی از اذهان شکل گرفته است که جناب روحانی برای دور کردن افکار عمومی از وعده های فراوانی که داده اند و تقریبا همه آن ها بر زمین مانده است، بار دیگر به داستان خیالی سایه جنگ! روی آورده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۷    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگو با شبکه فرات نیوز عراق به تشریح روابط دو کشور و سفر آتی رئیس جمهوری ایران به عراق پرداخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در جریان ادغام 6 بانک، اختلالی در خدمات رسانی به مشتریان این بانک ها ایجاد نخواهد شد
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۶:۰۱    
نهضت اشتغالزایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خوزستان شتاب بیش تری به خود گرفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۶    
کارگر ساختمانی به خاطر طلب 300 هزار تومانی کارفرمایش را در ساختمان نیمه کاره در جنوب تهران به قتل رساند و گریخت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۶    
راننده نوجوان که پس از تصادف مرگبار با زن رهگذر در سعادت آباد تهران از محل متواری شده بود سرانجام بازداشت شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۰    
سارق حرفه ای که به تازگی بازداشت شده مدعی است اولین بار به خاطر نداشتن پول و به عشق خرید کادوی تولد برای دخترعمویش قدم به دنیای سارقان گذاشته است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۷    
اعتراض های مردمی در الجزایر که از چند هفته پیش شروع شده، کماکان ادامه دارد. در ابتدا تصور می شد که درخواست معترضان انصراف عبدالعزیز بوتفلیقه از نامزدی مجدد برای انتخابات ریاست جمهوری است که قرار است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۱    
تنش ها در شبه قاره ادامه دارد و اسلام آباد و دهلی نو همچنان نوک تیز پیکان اتهامات را به سمت طرف مقابل نشانه می گیرند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۱    
وب سایت فارین پالیسی گزارش کرد که اتحادیه اروپا درخصوص دولت سوریه اتفاق نظر ندارد و تازه ترین شکاف در این اتحادیه مسئله به رسمیت شناختن دولت بشار اسد و کمک به او برای بازسازی سوریه است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۵    
در آستانه سفر رئیس جمهور به عراق وزیر خارجه کشورمان تأکید کرد که بدون ایران و عراق این منطقه روی آرامش را نخواهد دید و این دو کشور ستون های امنیت منطقه هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۲    
نمایندگانی از حزب جبهه آزادیبخش ملی (حزب حاکم) الجزایر استعفای خود را از این حزب اعلام کرده و به اعتراضات پیوستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۲    
پس از شکست دومین دور مذاکرات دونالد ترامپ و کیم جونگ اون، روزنامه حزب حاکم کره شمالی نوشت که ملت و کشور کره شمالی دیگر امیدی به امریکا برای لغو تحریم ها ندارد و از این پس راه خود اتکایی را دنبال می ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهور امریکا دموکرات ها را یک حزب ضدیهودی و ضد اسرائیلی نامید تا جنجال در فضای سیاسی امریکا بر سر اینکه چه کسی حامی اسرائیل و چه کسی ضد اسرائیلی است، به یک نقطه اوج جدید برسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۰    
بی توجهی به ساماندهی ساختمان و نظام قیمتگذاری کالا و خدمات در اقتصاد ایران امروز فجایع بزرگی در کشور آفریده است که دپوی بیش از 2 میلیون و 500 هزار خانه خالی با ارزش 250 میلیارد دلار ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: شورای نگهبان ایرادی به افزایش حقوق 400 هزار تومانی و به علاوه تا 10 درصدی نگرفته و مصوبه مجلس قطعی و قانونی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
با امضای تفاهمنامه مشترک بین سازمان بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی 5هزار واحد ساختمانی برای معلولان احداث و مناسب سازی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۳:۰۲    
12 تا 18 ماه انتظار برای بازگشت به زندگی عادی؛ بیماران دیالیزی که یک روز در میان باید چیزی نزدیک به چهار ساعت روی تخت دیالیز بخوابند تا بتوانند زندگی کنند، بهتر معنای این انتظار را می فهمند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۵۶    
با برگزاری دومین جلسه دادگاه پرونده پتروشیمی، ابهامات بسیاری در این باره به وجود آمده است که یکی از برداشت های غلط در این باره، حجم فساد رخ داده در انتقال ارز پتروشیمی بین سال های 89 تا 91 است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
فائزه هاشمی اخیراً در گفت وگویی گفته که تفکرات جمهوری اسلامی نسبت به زنان تفکرات داعشی است. این سخن در حالی گفته شده که خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی همواره پدر خود را یکی از اصلی ترین و بلکه اصلی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۷    
روزنامه همدلی، از رسانه های اصلاح طلب، در گزارشی با عنوان تَکرار نمی کنم؛ رئیس دولت اصلاحات در دیدار با اعضای فراکسیون امید از روگردانی مردم از اصلاح طلبان سخن گفت نوشته که ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۱    
سال هاست که اخبار افشاگرانه در خصوص مفاسد بزرگ اقتصادی تبدیل به جزیی جدا نشدنی از فضای رسانه ای ایران شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۴۱    
موضوع رفتار های منطقه ای ایران، این روز ها به محور اصلی فشار ها و جنگ روانی قدرت های غربی علیه ایران تبدیل گردیده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
عبد الناصر همتی در در یادداشت اینستاگرامی خود با اعتراف به اینکه ارز 4200 تومانی نصیب واسطه ها شده است در آسیب شناسی تخصیص ارز های 4200 تومانی نوشت: تصمیم مناسب خواهیم گرفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۶    
رئیس جمهور، روابط دو ملت بزرگ ایران و پاکستان را نمونه و تاریخی خواند و تأکید کرد که مسئولان ارشد دو کشور برای حفظ و تقویتروابط دوستانه دو ملت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۶    
علی کفاشیان و فریدون اصفهانیان دو عضو بازنشسته فدراسیون فوتبال دیشب استعفا دادند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
سبک زندگی حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و عناصر اساسی گفتمان انقلاب اسلامی، رسیدگی به حال اقشار کم درآمد جامعه را به صورت ویژه مورد تأکید قرار می دهد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۱    
تلویزیون را که روشن می کنی، هُرم برنامه هایی که در آن ها جای پای سود و زیان دیده می شود، صورتت را می سوزاند! محتوای هر برنامه ای ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
مراسم گرامیداشت پانزدهمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار خواهد شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
در حالی که هنوز حواشی مربوط به حضور یکی از میهمانان برنامه خندوانه و ایجاد شائبه سوءاستفاده از این برنامه ادامه دارد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
اقتصاد امریکا شاهد افت شدید تعداد مشاغل در صنعت ساخت وساز حساس به آب و هوا و همچنین افت استخدام در شرکت های خرده فروشی و خدمات عمومی، حمل ونقل و انبارداری بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
در شرایطی که برخی مدیران سینمایی به دنبال بازگرداندن اکران فیلم های خارجی در سینما ها بودند، آمار نشان می دهد حضور آثار خارجی در سینمای ایران با موفقیت همراه نبوده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۲    
در حالی که نحوه توزیع فیلم هزارپا در شبکه نمایش خانگی باعث عذرخواهی کارگردان آن از مخاطبان گردید، اما این اتفاق مهر تأییدی بر آشفتگی و حاکم بودن نگاه سودمحور بر آن است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۰    
بهروز افخمی شب گذشته در برنامه نقد سینما ، به اظهارات جمشید مشایخی درباره خودکشی غلامرضا تختی واکنش نشان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۲    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۴۱    
مهدی ترابی در صورت صلاحدید برانکو ایوانکوویچ می تواند برای پرسپولیس مقابل السد قطر بازی کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
سه نمایشگاه بهاره در مراکز مصلای امام خمینی (ره)، خاوران و بوستان ولایت برپا شده است که با عرضه مستقیم کالا های تولیدی داخل در غرفه ها ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بدون ایران و عراق این منطقه روی آرامش را نخواهد دید، این دو کشور ستون های امنیت منطقه هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه ی قضائیه منصوب کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
تور کیش رویایی ترین سفر داخلی در ایران است که شما را با سفر به نگین خلیج فارس می برد و هر آنچه را که تاکنون رویاسازی می کردید روبه رو می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
معاون ساخت آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل ونقل کشور گفت: هرگونه افزایش عوارض آزادراه های کشور با مراحل قانونی انجام می شود و تا پایان امسال و ایام تعطیلات نوروزی 98 افزایش عوارض آزادراه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گزارشی از نتیجه رسیدگی لایحه بودجه کل 98 توسط شورای نگهبان ارائه کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
مدیرکل راه آهن جنوب با اشاره به خدمات رسانی روزانه به چهار هزار و 528 نفر مسافر درایام نوروز 98 گفت: در این برهه بلیط قطار هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۱    
سرلشکر جعفری در پیامی انتصاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
محققان یک شرکت دانش بنیان ایرانی به روشی دست یافتند که از طریق آن، امید به درمان بیماران سرطانی افزایش یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
هزاران نفر از مردم فرانسه با تجمع در میدان شارل دوگل شهر پاریس خود را برای برگزاری هفدهمین شنبه سیاه آماده می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
به گزارش جوان آنلاین ، علی سیستانی فعال مجازی در صفحه توئیتر خود نوشت: 18 هزار تن هنداونه از کنارک به خارج کشور صادر شد! منطقه با کمبود آب روبروئه بعد هندوانه میکارن صادرم میکنن خوشحالم باید باشیم!
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۶    
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیر عامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 13 متهم دیگر، صبح شنبه 18 اسفند 1397 در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با انتقاد شدید از افزایش قیمت های خودرو های داخلی از جمله پراید گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
اصغر جهانگیر گفت: تا پایان هفدهم اسفند نود و هفت آمار زندانیان مشمول بخشنامه عفو گسترده زندانیان به هشتاد و پنج هزار نفر رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۶    
دارنده مدال برنز بازی های پارالمپیک 2016 ریو، این مدال را به حراج گذاشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:براساس اخبار، رئیس جمهور با افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی موافقت کرده و مقرر شده است این موضوع در هیات دولت به منظور تامین بار مالی مطرح شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۷    
ابوالحسن داودی درباره علت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی هزارپا در دو هفته توضیحاتی را ارائه و از مخاطبان عذرخواهی کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ ایتالیا از صعود به یک شانزدهم نهایی بازماندند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
در فاصله سه روز به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اسامی 5 نامزد تایید شده و اعضای مجمع اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
بیژن فرهودی مجری سابق صدای آمریکا در برنامه آخر هفته با بررسی مستند افشاگرانه ایستگاه پایانی دروغ با نیما زم درگیری لفظی پیدا کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۶    
هفته گذشته شهرام کرمی مدیرکل هنر های نمایشی در مصاحبه با یکی از رسانه ها خبر از احتمال کاهش بودجه فعلی تئاتر در سال آینده داد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
دبیر سرویس تاریخ روزنامه جوان گفت: آن کسانی که بستر ملی شدن نفت را فراهم کردند، در داخل مجلس گروه اقلیت بودند و در جامعه نیز آیت الله کاشانی و فدائیان اسلام و از آقای مصدق مطلقاً خبری نبود و ایشان در ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۲    
مدیر تیم ملی فوتبال امید روز گذشته با حضور در مجموعه اسپایر تماشاگر دیدار تیم های امید فوتبال عراق و قطر بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۴۱    
شورای نگهبان کلیت تبصره حقوق برای افزایش 400 هزار تومانی حقوق کارکنان را تائید کرده و تنها وجود یک ایراد فنی است که باید رفع شده و اجرای آن را از سوی دولت الزامی کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۳۲    
عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران با اشاره به اینکه مصوبه جدید شورای پول و اعتبار برای افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن بیشتر شبیه یک نمایش است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
در بازار تهران قیمت گوشت گوساله از کیلویی 100 هزار تومان عبور کرد و مرغ هم 4300 تومان بیش از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
ابهری گفت: نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در یادمان های دفاع مقدس مثل اروندکنار، هویزه، شلمچه، اردوگاه شهید باکری خرمشهر، دوکوهه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
معاون سیما از انجام مذاکرات برای پخش دوباره کلاه قرمزی از تلویزیون خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه نوروز 98 به پخش برسد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
سرمربی تیم گوانگژو اورگرانده در بازی های ملی پیش روی تیم ملی چین، به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان تأیید شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
بازیگر فیلم غلامرضا تختی می گوید که در مشاور املاکی مشغول به کار بوده است که به واسطه یکی از دوستان محسن تنابنده به این فیلم معرفی شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه جشنواره ره آورد سرزمین نور گاهی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، جزئیات اختتامیه این دوره از جشنواره را شرح داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با بهبود یافتن مصدومیتش فردا راهی قطر خواهد شد.
  • ۱