چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۲۳:۵۳Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 13 اسفند 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۵    
هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی محل ورزشگاه دیدار تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز را اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، رئیس مجلس عالی و وزیر اقتصاد جمهوری نخجوان بر توسعه روابط اقتصادی ایران و جمهوری خودمختار نخجوان تاکید کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کرج گفت: نظارت بر بهره برداران چاه های آب با هدف جلوگیری از چاه فروشی ضروری است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۲    
شانزدهمین مرکزتولید و توزیع داروی کشور با محوریت تامین دارو های خاص و سرطان با صرفه جویی 50 میلیون دلاری عصر دوشنبه با حضور معاون سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان در شهرستان کرج گشایش یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
فرمانده انتظامی هشترود از کشف 750 میلیون تومان انواع محموله قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: این محموله های قاچاق در دو عملیات پلیسی کشف و ضبط شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: با اجرای طرح تغییر کاربری واحد تبدیل کاتالیستی بنزین به ایزومریزاسیون نفتای سبک کل بنزین تولیدی این شرکت با استاندارد یورو 5 تولید می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان میانه با اشاره به روند رو به رشد آسیب های اجتماعی، گفت: زنگ خطر آسیب های اجتماعی به گوش می رسد .
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نشان از اقتدار رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
فرماندار شهرستان ویژه مرند گفت: مدیران شهری جهت ورود گردشگر به داخل شهر جاذبه ایجاد کرده و باعث مانایی مسافران در این شهر شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
دبیر دومین جشنواره فیلم تبریز و رییس هیات مدیره انجمن سینماگران آذربایجان شرقی گفت: 45 اثر از بین 169 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، به بخش رقابت آن راه یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه فروش بهاره از 15 تا 26 اسفند ماه به مدت 12 روز در محل دائمی نمایشگا ه های بین المللی تبریز برگزار می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
معاون بهبود امور دامی سازمان جهاد کشاوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به جوجه ریزی 3 میلیون قطعه ای مرغداری های استان در سال جاری ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۰    
استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: جامعه زنان استان باید ضمن حضور فعال و موثر در عرصه های مختلف اجتماعی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
رئیس کانون وکلای استان مرکزی گفت: سالانه بین 3 تا پنج پرونده تسخیری و حقوقی به وکلای استان واگذار می شود و بر اساس قانون، دولت باید به ازای هر پرونده 2 میلیون ریال به وکلا پرداخت کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۷    
رئیس سازمان اورژانس کشور، فرماندهی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده 2 جان باخته حادثه سقوط بالگرد دیدار و ابراز همدردی کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۱    
تورم قوانین و مقررات و مجوز های گوناگون به سهولت می تواند یک اقتصاد با ثروت و سرمایه انبوه را محدود کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۲    
برای آنکه بدانید چگونه می توانید آخر هفته شادی را سپری کنید مطلب زیر را بخوانید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۶    
زمان عنصر کلیدی زندگی هر انسانی است و استفاده کردن از آن در هر زمینه ای به دانستن بعضی نکات نیاز دارد. یکی از این زمینه ها، کتابخوانی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
پس از رأی مجلس نمایندگان امریکا، مجلس سنای این کشور هم که اکثریت آن در دست جمهوریخواهان است، آرای لازم برای رأی منفی به اعلامیه وضعیت اضطراری ملی دونالد ترامپ برای ساخت دیوار مرزی را به دست آورده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۷    
با همت خیرگنبدی حاج محمد شهرکی 10 ست بانک امانات تجهیزات پزشکی به ارزش یک میلیارد تومان به 10 استان کشور ارسال می شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از انفجار در یک مغازه عرضه قلیان در خیابان، ولی عصر (عج) پایین تر از خیابان قزوین خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۲    
با تداوم ریزش قیمت دلار برای دومین روز متوالی، قیمت این ارز شاخص در بازار تهران ب. کانال 12 هزار تومان برگشت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۰    
معاون وزیر امور خارجه ایران در دیدار با مدیرکل منطقه ای وزارت امور خارجه آلمان گفت که تنها وجود اراده سیاسی برای حفظ برجام کافی نیست و اروپا باید برای حفظ آن اقدامات عملی انجام دهد و هزینه بپردازد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۲    
روابط ایران و سوریه قبل از هر چیز با موضوع جبهه مقاومت گره خورده است و از این رو پیش از آنکه در روابط ایران و سوریه، روابط سیاسی و.. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۷    
آخرین روز مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر، انتخابی المپیک 2020 توکیو، عصر دوشنبه 13 اسفند 1397 در سالن ایرانیان فدراسیون وزنه برداری برگزار گردید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
دو نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امشب در حالی مسابقات خود را آغاز می کنند که نایب قهرمانی پرسپولیس در فصل قبل این رقابت ها باعث شده تا نگاه ها به تیم های باشگاهی کشورمان متفاوت شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
درخشش فوق تصور جوان اول کشتی ایران در مسابقات جام دانکلوف بلغارستان علاوه بر اینکه مدال طلا را برای او به همراه داشت، باعث شگفتی حریفان یزدانی و کارشناسان کشتی دنیا شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می تواند رئال مادرید را موقتاً از بحران خارج کند. دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها امشب آغاز می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۵    
ادبیات ناپسند و توهین آمیز این روز های برخی مدیران ورزش کشورمان نگران کننده و باعث تأسف است. در حالی ورزش همواره به عنوان نماد پهلوانی و اخلاق شناخته می شود که برخی حاشیه ها در حال لکه دار کردن چهره ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۲    
بالگرد اورژانس که برای امدادرسانی به مادری باردار در یکی از روستا های اردل به پرواز درآمده بود قبل از رسیدن به مقصد به علت برخورد با سیم های برق سقوط کرد و پنج سرنشین آن جان باختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۲    
مردان زندانی که وحید مرادی، شرور معروف پایتخت را در جریان یک درگیری خونین در زندان به قتل رسانده اند به زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۲    
مأموران پلیس پایتخت جسد خونین دختر جوانی را در خانه مجردی اش کشف کردند که مدتی قبل پس از فرار از خانه شان در غرب کشور در تهران عمل جراحی تغییر جنسیت انجام داده بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۳۲    
سارق حرفه ای که پس از جیب بری موجودی حساب مالباختگان را به حساب همدست زندانی اش واریز می کرد، بازداشت شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
پس از حادثه تروریستی پلوامه مسئله کشمیر مجدداً سر باز کرده و با تنش های نظامی این روز های هند و پاکستان، این سؤال جدی مطرح است که ایران چه رویکردی باید در پیش بگیرد؟ ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۶    
ایران در واکنش به اخراج دو تن از دیپلمات های ایران از هلند که شش ماه پیش اتفاق افتاد، دیروز دو تن از کارمندان سفارت هلند در تهران را عنصر نامطلوب معرفی و دستور اخراج آن ها را صادر کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق اعلام کرد که امریکا به دولت عراق فشار وارد می کند تا مانع رسیدن حشدالشعبی به نوار مرزی با سوریه شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
وزیر خارجه روسیه با تأکید بر اهمیت روند آستانه اعلام کرد نیازی به کارگروه جدید درباره سوریه نیست. به نظر می رسد این موضع لاوروف در واکنش به اظهارات اخیر مقامات صهیونیستی صورت گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
طالبان افغانستان با امریکا برای خروج از افغانستان و با ایران درباره افغانستان پسا اشغال مذاکره می کند؛ مذاکراتی که به شکل قابل توجهی همزمان شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۰    
کنگره قصد دارد اعلامیه وضعیت اضطراری ملی رئیس جمهور امریکا را متوقف کند و این اقدام می تواند به صدور اولین حکم وتو در کاخ سفید دونالد ترامپ منجر شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۷    
مشاور امنیت ملی دولت امریکا با اشاره به آنچه دکترین مونرو خوانده می شود، مدعی شد واشنگتن برای دموکراتیک نگه داشتن امریکای لاتین حق دارد در امور ونزوئلا مداخله کند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
بزرگ ترین مزرعه پرورش مرغ مادر تخمگذار کشور، روز گذشته در شهر سلطانیه استان زنجان افتتاح شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
وای از آن روزی که وارد کننده، تولید کننده، مجوز دهنده برای واردات، مجوز دهنده برای تولید و صادرات، قیمتگذار و نظارت کننده بر یک صنعت و بازار یک شخص باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۵    
به گفته فعالان بازار، تأخیر در برداشت نیشکر، کاهش تولید، هجوم صنایع برای خرید بیشتر و افزایش صادرات باعث نوسان قیمت شکر شده به طوری که در سه ماه گذشته قیمت آن 70 درصد گران شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۵    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ارسال پرونده خودروسازی های بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروساز هایی که تعهدات معوق دارند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
4 میلیون خودرو در پایتخت در تردد هستند که طی 11 ماه گذشته، 3 میلیون و 600 هزار خودرو توسط دوربین های سطح شهر به دلیل نداشتن معاینه فنی شناسایی و طی چندین مرتبه جمعاً حدود 180 میلیارد تومان جریمه شدند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۲    
بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: تعداد دانشگاه های امریکا رو به کاهش است و علت اصلی آن مشکلات مالی است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۶    
پیشرفت کشور از درون دانشگاه شکل می گیرد؛ اما در همین دانشگاه ها تبعیض هایی وجود دارد که یک نمونه آن تفاوت چشمگیر حقوق اعضای هیئت علمی وزارت علوم و بهداشت است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۶    
بچه هایی که در خاموشی و سکوت متولد می شوند، دیگر همچون گذشته محکوم به زندگی در دنیای خاموش نیستند؛ از سال 71 با فراهم شدن امکان کاشت حلزون در کودکانی که با ناشنوایی متولد می شوند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۰    
در جلسه دوم دادگاه هدایتی به گفته نماینده دادستان، وی از 586 میلیارد تومان وجوه بانک مرکزی تنها 15 میلیارد برگردانده است و بازپرداخت جدی نداشته است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۷    
محمود صادقی نماینده تندرو مجلس در موضعی شدیداً متناقض با مواضع قبلی خود توئیتی در حمایت از ریاست سید ابراهیم رئیسی منتشر کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۷    
کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی طی یادداشتی در روزنامه شرق، نزدیکان پدر همسرش را کسانی دانست که فقط به فکر حفظ خود در قدرت بوده و هستند و دوست ندارند کمتر آسیبی ببینند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۷    
با سلام و تحیت و تبریک با پیشنهاد به حق جنابعالی موافقم و آن را می پذیرم. لازم می دانم در پایان یک دوره پر تلاش و سرشار از اقدام و ابتکار در قوه قضائیه بار دیگر از شخص جنابعالی که بحمدالله با ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۱    
رهبر معظم انقلاب پنجم اسفند در ابتدای جلسه درس خارج فقه خود، در شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه السلام درباره عاقبت اندیشی در امور و لزوم نشاط در کارها یادآور شدند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۵    
در حال حاضر همه کالا های اساسی از محل تولید و واردات تأمین شده و هیچ مشکلی برای بازار شب عید در این زمینه نداریم و شوک های قیمتی که در بازار به وجود می آید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۲    
دبیر ستاد راهیان نور کشور در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه جوان در خصوص تمهیداتی که برای حضور علاقه مندان از سایر کشور ها در کاروان های راهیان نور اندیشیده شده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۲    
رئیس قوه قضائیه از ارسال نامه به مقام معظم رهبری و تقاضا برای انتصاب رئیس جدید دستگاه قضایی جهت تمرکز بیشتر خود بر امور مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان خبر داد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۶    
تصویربرداری سریال مرگ خاموش احمد معظمی که به مافیای مواد مخدر می پردازد در کشور های حاشیه خلیج فارس پایان یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۶    
جوانگرایی در سینما مسئله ای است که با نزول و کم فروغ شدن اغلب فیلمسازان نسل قدیم سینمای ایران امری ضروری به نظر می رسد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
جلسه روز گذشته شورای صنفی نمایش که قرار بود در نهایت به انتخاب فیلم های اکران نوروز 98 بینجامد، بدون نتیجه به پایان رسید تا تکلیف مهم ترین فصل اکران سینما ها به آینده موکول شود و 16 فیلم متقاضی اکران ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
در حالی که سینماگران چینی به دنبال برنامه ریزی برای تقابل با هالیوود و تبدیل شدن به قطب سینمایی دنیا در سال 2035 هستند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
جانشین فرمانده ناجا گفت: بنده دو بار فیلم متری شیش و نیم را قبل از جشنواره در حضور کارگردان دیدم و درباره جزء به جزء موارد اصلاحی توافق کردیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اجرای این سیاست ها در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، سپاه حضرت سیدالشهدای استان تهران پروژه های بسیاری در حوزه کشاورزی آغاز کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۱    
اقتصاد کشور را به بسته اروپایی موکول نکنید. بیاییم کار هایی ما داریم در داخل کشور، این ها را باید انجام بدهیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۱    
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم سعید انصاری ظهر امروز دوشنبه 13 اسفند در معراج شهدای تهران برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
تیم های ملی ایران، استرالیا و ژاپن، نمایندگان قاره آسیا در جام جهانی والیبال 2019 هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش به دنبال نخستین پیروزی در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست، گفت: آماده هستیم تا انتظارات هواداران را برآورده کنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۲    
در روز پایانی پیکار های بین المللی وزنه برداری جام فجر گزینشی المپیک 2020 توکیو در دسته 96 کیلوگرم، کیانوش رستمی برای کشورمان روی تخته رفت که با رکورد 172 یک ضرب ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۵    
متن کامل نامه رهبر انقلاب اسلامی به درخواست آیت الله آملی لاریجانی جهت معرفی پیش از موعد رئیس جدید قوه قضاییه منتشر شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به ابلاغ قیمت دیه در سال 98، گفت: دیه یک مرد مسلمان برای ماه های غیرحرام در سال 98، 270 میلیون تومان تعیین شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۶    
به گزارش جوان آنلاین ، یکی از کاربران اینستاگرام با نام کامیار حبیب در بخش استوری صفحه خود عکس نوشت زیر را منتشر کرد و نوشت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۰    
به گزارش جوان آنلاین ، مهدی کیا، فیلمنامه نویس در صفحه توئیتر خود نوشت: نهایت آرزوی نیما زم، به دست آوردن مدیریت صدا و سیماست؛ جایی که دیده شود و با آدم های مشهور سر و کار داشته باشد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۷    
رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی پایان جلسه دوم رسیدگی به پرونده گروه موسوم به حسین هدایتی از بدهکاران بانک سرمایه را اعلام کرد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
به گزارش جوان آنلاین ، محمد پاداش، روزنامه نگار در صفحه توئیتر خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: میگفت عکس چهره مو نگیر، مادرم تو افغانستان بفهمه آشغال جمع میکنم سکته میکنه ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
به گزارش جوان آنلاین ، یکی از کاربران توئیتر با نام حمیدرضا پیرهادی در صفحه خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: برای آنهایی که فرق بین ارتباط و وابستگی را نمی دانند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۶    
در ماه های گذشته قیمت کاغذ و مقوا به طرز چشمگیری افزایش یافته به طوری که این مساله سبب شده تا قیمت مقوا های مورد نیاز برای جعبه های شیرینی تا کیلویی 25هزار تومان افزایش یابد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۶    
در روز پایانی پیکار های بین المللی وزنه برداری جام فجر در دسته 96 کیلوگرم جام فجر، کیانوش رستمی برای کشورمان روی تخته رفت که با رکورد 172 یک ضرب ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۵    
بزرگ ترین پروژه زیست محیطی و توسعه ای فضای سبز روستایی کشور همزمان با هفته منابع طبیعی با کاشت 40 هزار اصله نهال از 15 اسفندماه و با حضور فرماندار تهران در دهستان سولقان آغاز می شود. ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در تیر ماه 1397 در دیدار هیئت دولت، با انتقاد از گره زدن مشکلات اقتصادی کشور به اموری که خارج از اختیار کشور خودمان است مانند برجام و بسته اروپایی چنین کاری را خلاف منافع کشور ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
جانشین فرمانده ناجا گفت: بنده 2 بار فیلم متری شیش و نیم را قبل از جشنواره در حضور کارگردان دیدم و درباره جزء به جزء موارد اصلاحی توافق کردیم ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
وزیر خارجه هلند اعلام کرد این کشور اقدام تلافی جویانه ایران در اخراج دو دیپلمات هلندی را غیرقابل قبول می داند و به همین دلیل سفیر خود را برای مشورت فرامی خواند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۱    
ماهیت واقعی آمدنیوز را در قسمت دوم مستند ایستگاه پایانی دروغ ببینید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
رضا درستکار، منتقد سینما با اشاره به باج خواهی برخی از رسانه ها از فیلمسازان می گوید: علاوه بر رسانه های باج گیر برخی از منتقدان سینما را نیز می شناسم که مبلغی را از فیلمساز می گیرند تا دیگر اثر او ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
سردار حسن حسن زاده گفت:یکی از تجربیاتی که در طول این چهل سال بدست آوردیم این است که، ما هرجا درمواضع خود را ضعف نشان دادیم، از همان جا ضربه خوردیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی دچار تغییر ساختاری خواهند شد و قرار است بهای بیشتری به جوانان فیلمساز داده شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از بهره برداری از 40 طرح بخش بهداشت و درمان در این استان خبر داد که نخستین پروژه از این بین در روز های آتی افتتاح می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
مسؤول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان سمنان از اعزام 151 نفر دانشجو در قالب هشت گروه جهادی به مناطق محروم استان در نوروز 1398 خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
فرماندار هشترود با بیان اینکه اشتغال جوانان اساسی ترین موضوع در هشترود است، گفت: برای توسعه اشتغال باید خود هشترودی ها آستین همت بالا بزنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۵    
فرماندار اسکو از توزیع 180 تن میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
مرکز آموزش علمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران با دانشگاه مُدآرت(Mod'Art) همکاری می کند
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
همان روزهای اول مهر بود که مرگ دانش آموز 7 ساله سنندجی بر اثر دیوار مدرسه هزاران سوال و شک و شبه را برای جامعه ایجاد کرد که چرا در شرایطی که آموزش و پرورش آنقدر دم از برگزاری مهر باشکوه و آماده سازی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
کارگردان تئاتر آقای مهربان گفت: می توان از اندیشه های امام (ره) برای آموزش کودکان استفاده کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
پل هوایی در واقع گریزی نیز به مشکلات امروز جامعه می زند و کارگردان با زیرکی موضوع زاینده رود و شعاری عمل کردن مسئولان درباره تامین بودجه و رایزنی با مسئولان بالادستی را برای رفع مشکلات به تصویر می ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۶    
انتخاب این نمایشنامه این بود که وقایع تاریخی که بسیاری از افراد نسل جوان از آنها اطلاعی ندارند را برای جوانان و هم نوعان خود را به تصویر بکشم تا در جریان این اتفاقات تاریخی قرار بگیرند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۷    
معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان با سراسر کشور، طرح نوروزی آرامش بهاری در راستای ارائه خدمات رفاهی به زائران و مسافران نوروزی برگزار می گردد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۵    
موقعی که کسی از بازجویی و شکنجه برمی گشت، بقیه با هر چه که داشتند از او پرستاری و دلجویی می کردند. بعضی از لوازم مثلاً کفش کتانی برای ورزش همگانی بود و همه سعی می کردند آن ها را سالم نگه دارند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج گفت: هرچند شعار امسال حمایت از کالای ایرانی بود اما در تحقق این شعار نمره قابل قبولی را به دولت نمی دهم و به ساختار اقتصادی دولت تدبیر و امید نمره رد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۶    
دیه یک مرد مسلمان در سال 98 در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی برای ماه های غیر حرام، 270 میلیون و برای ماه های حرام 360 میلیون تومان تعیین شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در آغاز نشست فصلی شورای حکام، بار دیگر بر پایبندی ایران به تعهدات برجامی خود تاکید کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۰    
عشایر کشور با داشتن 23 میلیون واحد دامی سالانه 200 هزار تن گوشت قرمز و 350 هزار تن انواع فرآورده های لبنی تولید می کنند....
  • ۱