پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۰۹:۰۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه جوان آنلاین 22 اسفند 1397 - javanonline.ir

روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1393 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1394 روزنامه جوان آنلاین 30 اسفند 1395 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1396 روزنامه جوان آنلاین 31 فروردین 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 اردیبهشت 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 خرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 تیر 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 مرداد 1397 روزنامه جوان آنلاین 31 شهریور 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 مهر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آبان 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 آذر 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 دی 1397 روزنامه جوان آنلاین 30 بهمن 1397 روزنامه جوان آنلاین 1 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 2 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 3 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 4 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 5 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 6 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 7 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 8 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 9 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 10 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 11 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 12 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 13 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 14 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 15 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 16 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 17 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 18 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 19 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 20 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 21 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 22 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 23 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 24 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 25 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 26 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 27 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 28 اسفند 1397 روزنامه جوان آنلاین 29 اسفند 1397 
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۵:۲۰    
علاوه بر کلید خوردن 40 هزار پروژه و مناسب سازی 3 شهر برای معلولان برای سال 1398، در ایام نوروز نیز هزار و 167 گروه جهادی مشتمل بر 24 هزار نفر از سوی سازمان بسیج سازندگی به مناطق محروم اعزام می شوند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۲    
مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد از ناهماهنگی بین دستگاه های مرتبط با تولید و تجارت در سال جاری اعلام کرد: بسیاری از مشکلات فعلی حاکم بر بازار ها ناشی از خودتحریمی و بی تدبیری است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، داریوش ذوالفقاری راد، مرتضی بارونی و حسن حاتمی در 189 اُمین نشست باشگاه نجوم اصفهان به بیان مطالبی در خصوص اعتدال بهاری، خورشید و آزمایشگاه نجوم می پردازند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی گفت: عده ای انقلابی گری را به معنای دعوا و فریاد زدن می دانند در صورتی که هر فرد باید در عمل و نه حرف، انقلابی بودن خود را ثابت کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
دکتر عباس رضایی اظهارداشت: حماسه ی بزرگ دفاع مقدس باید در اذهان ملت پایدار بماند و این موزه جایگاه و ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می دهد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
شهردار سمنان گفت: شهر سمنان از مشاغل و واحد های صنفی مزاحم و آلاینده خالی می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به تسلط زیاد پروین اعتصامی به زبان فارسی گفت: تقصیر خودمان است که تاکنون پروین به دنیا معرفی نشده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس مرکز فرش ایران، با اشاره به انجام تهاتر فرش دستبافت در واردات گفت: پیمان سپاری از جمله چالش های اصلی در صادرات است و امیدواریم در سال 98 شاهد این موضوع نباشیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تنها به برگزاری مراسم کفایت نکنید، گرامیداشت مقام شهدا با حضور در مزار شهدا کافی نیست، باید به وصیت ها و راه شهدا عمل شود و راه و روش آنان ادامه یابد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس سند غرور ملت ایران است، گفت: هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی های شهداء به عنوان یک اثر جاوید و ماندگار برای همیشه و همه حال در تاریخ کشورمان به ثبت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: یارانه یک موضوع سراسری بوده و تا مادامی که پدر و مادر شهدا تمایل به قطع شدن یارانه نداشته باشند، چنین اتفاقی نمی افتد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
فرماندار شهرستان سقز گفت: با پیشنهاد استانداری کردستان و موافقت وزارت کشور، سنته، از روستا به شهر ارتقا یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
سمینار بهبود روابط بین فردی با عنوان حال خوب با هم بودن ، از سوی موسسه مردم نهاد پویندگان نوید زندگی و با همکاری اداره امور مشارکت های اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۰    
در فرانسه و آلمان خطر رشد احزاب افراطی همچنان جدی است. حزب مهاجرستیز جبهه ملی فرانسه به رهبری مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تا مرحله نهایی پیش رفت و توانست نزدیک به 34 درصد آرا را کسب ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر چهارشنبه 22 اسفند 97 در حاشیه اجلاس مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
معاون اجتماعی بهزیستی کشور تصریح کرد: معمولا در شب های قبل از عید مشاجرات و منازعات خانوادگی قدری بیشتر می شود که آن هم به دلیل خرید های آخر سال است که با آغاز تعطیلات فروکش می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
ترس از مرگ یکی از پیچیده ترین پدیده هاست. برخی آن را سرآغاز فلسفه می دانند و بعضی آن را علّت غایی ادیان به شمار می آورند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
رئیس بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی گفت: در مناطق محروم پروژه ها را با هدف اینکه بستری برای کار و تلاش مردم فراهم کنیم، در دستور کار قرار داده ایم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۳:۱۵    
رئیس کارگروه صیانت از حقوق ناشران ضمن تأیید خبر دستگیری متهم اصلی جریان نشر و توزیع کتاب به صورت غیرقانونی اظهارکرد: این فرد مدت ها تحت تعقیب و متواری بود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۷    
سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، امروز اولین بازی فینال رقابت های لیگ برتر والیبال بین دو تیم سایپا و شهرداری ورامین در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۱    
معاون وزیر خزانه داری امریکا از ایجاد یک نهاد جدید تحت نظارت وی با موضوع ایران خبر داد. در همین حال مشاور سابق تحریم ها در وزارت خزانه داری امریکا گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۵    
اعضای پارلمان انگلیس روز سه شنبه برای دومین بار به طرح پیشنهادی نخست وزیر این کشور برای خروج از اتحادیه اروپا رأی منفی دادند تا پرونده این مسئله قطورتر و پیچیده تر شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از درگیری های اخیر در مسجدالاقصی مدعی شد تل آویو اکنون با شش کشور اسلامی مهم که در گذشته با هم در خصومت بودند، روابطی دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۵    
نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان تأیید کرده است که پنجمین دور گفت وگو ها میان این کشور و طالبان در قطر ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۱۲    
باز هم به پایان سال نزدیک شدیم و حس کمک به همنوع در هموطنان شور و شوقی به وجود آورده است. در این خصوص مدیرکل کمیته امداد استان تهران از آمار اولیه کمک های مردمی به جشن نیکوکاری در سال 97 خبر داد و ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۱:۰۶    
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن تشریح جزئیات 40هزار پروژه ای که قرار است سال آینده به بهره برداری برسد، گفت: 24 هزار نفر از گروه های جهادی در ایام عید در مناطق محروم فعالیت می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۵    
امروز اقتصاد ایران طعم تلخ بی توجهی به عملکرد بانک ها را می چشد، زیرا در اثر هجوم بانک ها به حوزه ساخت و ساز در اواخر دهه 80 امروز بیش از 2 میلیون و 500 خانه خالی به احتمال زیاد لوکس در بازار دپو شده ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۲    
ضعف طرف تقاضا در اقتصاد و کاهش حجم معاملات، مصرف در بازار ها و همچنین فاصله بین دارایی های دهک های مختلف دسته گلی است که عقب ماندگی دستمزد نسبت به هزینه های معیشت و تورم واقعی را پدید آورده است ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۶    
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای تأکید کرد: پیوستن ایران به کنوانسیون های بین المللی مانند پالرمو و CFT اگر به قصد گرفتن بهانه از دشمن باشد، خطای استراتژیک محسوب می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
فاضل نظری با انتقاد از روش استعدادیابی مدرسه ای که در آن استعداد دانش آموزان صرفاً در یادگیری خوب ریاضیات و علوم خلاصه می شود، خواستار استعدادیابی فرهنگی کودکان بر مبنای توانایی فرهنگی- هنری شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
حسن حسینی ارسنجانی از تألیف خاطرات فرمانده اطلاعات سپاه سوسنگرد خبر داد و گفت: الفرار عنوان این کتاب هزار صفحه ای خواهد بود و به نوعی پرحادثه ترین کتابی است که به عمرم خوانده ام.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را بهترین فرصت و ظرفیت برای توسعه روابط سیاسی، فرهنگی، دینی و قرآنی با کشور های جهان دانست.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۵    
بعد از یک کش و قوس چند هفته ای، شورای صنفی اکران اسامی هفت فیلم سینمایی را که در نوروز پیش رو اکران خواهند شد، اعلام کرد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۳۶    
ارزش سالانه طرح های بازسازی در عراق در زمینه های مختلف 200 میلیارد دلار و بازار کالای این کشور حدود 80 میلیارد دلار برآورد شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۵    
غربی ها از سویی ایران را متهم به وجود فساد اقتصادی فراگیر می کنند و از سویی دیگر نه تنها در راه مبارزه با فساد با ایران همکاری نمی کنند بلکه سنگ هم در این مسیر می اندازند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۲۲:۰۶    
با فرا رسیدن سال آخر دوره دهم مجلس شورای اسلامی، بار دیگر رقابت برای تصویب طرح های انتخاباتی از سوی نمایندگان بالا گرفته است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
دادستان کل کشور گفت: متأسفانه کانادا از کشور هایی است که مامنی برای اختلاس گران شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
دکتر حسن روحانی در ادامه سفر تاریخی و مهم خود به عراق صبح امروز (چهارشنبه 22 اسفند) با آیت الله سید علی سیستانی در نجف اشرف دیدار کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۵۷    
ایستگاه 15 خرداد تا نیمه اول سال آینده مجهز به پله برقی و آسانسور می شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در شبکه یک سیما روی آنتن می رود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
رییس سازمان بسیج ورزشکاران در واکنش به حضور دبیر فدراسیون ژیمناستیک در دوره آموزشی با حضور نماینده رژیم صهیونیستی، ضمن محکوم کردن این اقدام فدراسیون ژیمناستیک ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پاسخ اظهارات رئیس رئال مادرید را داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
مجری تلویزیون نسبت به اظهارات محمد رضا گلزار واکنش نشان داد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم شب گذشته با اعلام برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره برگزار شد. محمدرضا دلاوری مجری برنامه پایش یکی از برگزیدگان جشنواره بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
معاون گردشگری استان تهران گفت: بر اساس اعلام آمادگی بخش خصوصی، به منظور جذب مسافران نوروزی، مراکز اقامتی تهران به مسافران نوروزی 50 درصد تخفیف می دهند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
اختتامیه جشنواره تلویزیونی جام جم شب گذشته با اعلام برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره برگزار شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی طی هفته اخیر وارد بررسی طرحی انتخاباتی شدند که مردم دست به گریبان برخی مشکلات اقتصادی در آستانه شب عید هستند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۷    
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به عراق موفق و خوب بوده است، گفت: باید مسائل مطرح شده برای رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
وین باز هم برترین شهر جهان از نظر کیفیت زندگی شناخته شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید بنابه ادعای یک رسانه معتبر اسپانیایی ماهیانه 15 میلیارد تومان حقوق می گیرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که به تقابل با آنچه که "نفوذ ایران در سوریه" خوانده شد، مقابله می کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: توسعه روابط تهران و بغداد می تواند منجر به تقویت بیش از پیش جریان مقاومت و انقلابی گری در منطقه شود، لذا باید روابط ایران و عراق در موضوعات سیاسی، اقتصادی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از اجرای برنامه های ویژه در ارتباط با چهارشنبه پایان سال در بوستان های شهر تهران خبر داد و گفت ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
المپیاد ورزشی دانشجویی دانشگاه های نیرو های مسلح با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
پزشک متخصص که در طول یک سال و نیم با انجام جراحی زیبایی روی بینی و صورت بیمارانش، صدمات جبران ناپذیری به آنها وارد کرده بود، از کار تعلیق شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۶    
رئیس پلیس راهور گفت: تمام خودرو هایی که به علت تخلفات رانندگی توقیف و در پارکینگ هستند از 25 اسفند می توانند ترخیص شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰    
پس از شکست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ایجاد منطقه حائل در جنوب سوریه و تشکیل شاخه "گروهی متشکل از عناصر برخی گروه های مخالف سوریه " جهت استقرار در این منطقه سناتور لیندسی گراهام که ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۷    
اسامی هفت فیلمی که در نوروز 98 روی پرده سینما های کشور می روند اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
متخصصان کشور در یک استارتاپ دو محصول تحریمی پرکاربرد در صنایع نفت و آب را بومی کردند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۲    
تمرینات تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی طی روز ها و هفته های گذشته شاهد حضور چهره های سرشناس ورزشی و غیرورزشی بوده که این خود نشان از اهمیت ورزش اول کشور و حساسیت کاربلدان ورزش و دیگر حوزه ها نسبت به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
سرویس جامعه جوان آنلاین: نسبت به خودرو ها و موتورسیکلت های متوقف شده و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی تفاوت نبوده و در صورت موارد مشکوک شماره و سایر مشخصات آن ها را یادداشت کنید و سریعاً به ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۷    
انفجار یک نارنجک دست ساز، نوجوان 14 ساله ای را در شیراز روانه بیمارستان کرد تا اولین حادثه چهارشنبه آخر سال در شیراز رقم بخورد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۲    
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، از آغاز توزیع مرغ منجمد تنظیم بازاری با قیمت مصوب خبر داد و گفت: روزانه 100 تن مرغ منجمد با قیمت دولتی در تهران عرضه می شود. ا
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۷    
مشاور ارشد سابق وزارت خزانه داری آمریکا گفت: دولت آمریکا به چین و هند معافیت از تحریم های نفتی را می دهد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی کشور های منطقه با صرف دلار های نفتی اجرای پروژه های مشکوک هسته ای را در دستور کار قرار داده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در شورای نگهبان بودجه مورد بررسی قرار گرفت که از 12 مورد ایراد، 9 مورد تایید شد و 3مورد برای بررسی مجدد به مجلس ارجاع شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۵    
به گزارش جوان آنلاین ، مرتضی قربانی، خبرنگار در صفحه توئیتر خود نوشت: طبق قوانین جدید، آمریکا از متقاضیان ویزای این کشور در سراسر جهان میخواد که سابقه فعالیتشون رو طی 5 سال گذشته در شبکه های اجتماعی ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
در حکم رهبرانقلاب آمده است: سلوک مردمی با همه ی قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده های شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۲    
متهم اصلی پرونده فساد پتروشیمی به مدد فرافکنی رسانه ای و با جنجالی کردن حواشی پرونده و برجسته کردن نام سایر متهمان، سعی کرده نام خود را در سایه نگه دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
در دومین سه شنبۀ فرهنگی سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی از اسناد کهن نقاره خانۀ حرم مطهر رضوی رونمایی شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، از امروز (22 اسفندماه) شعب منتخب 12 بانک فعال در کشور نسبت به توزیع اسکناس نو اقدام می کنند که مشتریان می توانند به مدت 5 روز (تا27اسفند ماه) نسبت به دریافت اسکناس نو اقدام ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: صادرات غیر نفتی در اردبیل نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است که ارزش این صادرات 91.6 میلیون دلار است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
مدیر کل امور عشایری استان اردبیل گفت: در طول چهار دهه گذشته 29 مدرسه در مناطق عشایری استان اردبیل احداث شده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۶    
استاندار اردبیل گفت: طبق تبصره 18 برای اخذ تسهیلات که به استان ها ابلاغ شده سهیمه استان 221 میلیارد تومان است که سعی می کنیم طرح های با ارزش معرفی شود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
آیت الله حسین نوری همدانی گفت:متأسفانه هیچ فکری برای بانکداری بدون ربا نشده است در حالی که مسئولان مربوطه باید در این زمینه اهتمام داشته باشند، بانک های جامعه اسلامی نباید دنباله رو غرب باشند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۰    
نرخ دلار در بازار آزاد نزدیک به 150 تومان کاهش یافت.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل مقررات، مجوز های بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی از تولید یک کد رهگیری برای هر چک برگشتی خبر داد و گفت: دارندگان چک برگشتی، از افتتاح حساب جدید ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران از دلتنگی در مورد مرحوم قایقران و مسائل مختلف صحبت کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۷    
اسامی داوران و ناظرالن دیدار فینال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اعلام شد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۱    
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نخبگان این رشته ورزشی با هر شرایط مالی حمایت می شوند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
وزیر امورخارجه آمریکا در در ادامه سیاست های بدخواهانه دولتش علیه ایران گفت که قصد دارند صادرات نفت ایران را به صفر برسانند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این تیم در دیدار برابر السد گفت: پرسپولیس کامل شده است و می تواند با ادامه این روند به مرحله بعدی صعود کند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
رهبر اکثریت سنای آمریکا آمادگی خود را برای تغییر قدرت و اختیارات رئیس جمهور در اعلام وضعیت فوق العاده ملی اعلام کرده است.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۵    
نفر سوم سنگین وزن کشتی آزاد جهان گفت: امیدوارم همان اتفاقی که به نفع کشتی است، در انتخابات رخ دهد و دو تیم آزاد و فرنگی ما در جهانی امسال نتیجه خوبی بگیرند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: عید نوروز به عنوان یکی از اعیاد باستانی ثبت جهانی شده است و هدف ما از برگزاری مراسم های نوروزی ایجاد شادی و نشاط در جامعه و تخلیه هیجانات به شکل ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از 19 اسفند امسال تا 20 فروردین سال آینده حدود 23 اکیپ گشت و بازرسی از 19 هزار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در استان بازدید می کنند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه دیگر کاندیدا های ریاست فدراسیون کشتی که از بزرگان این رشته نیز هستند می توانند نظاره گر تمرینات تیم ملی باشند ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۲    
رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال اروپا روز های 17 تا 19 اسفندماه در شهر نووی ساد کشور صربستان برگزار شد که در پایان تیم روسیه به عنوان قهرمانی رسید.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
معاون ورزش قهرمانی گفت: ما رژیم صهونیستی را به رسمیت نمی شناسیم، اما حضور در کلاً سها و سمینار ها مبارزه مستقیم نیست که بخواهیم حق حضور نماینده خود را سلب کنیم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
شورای نگهبان قانون اساسی طی نامه ای به رئیس مجلس، از 12 مورد ایراد قبلی 9 مورد را تائید و 3 مورد را دوباره به مجلس اعلام کرد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۶    
رسانه های جهان پس از عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در دیدار یوونتوس برابر اتلتیکو مادرید به تمجید از او پرداختند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۰    
قائم مقام معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص اعتبار آرم طرح ترافیک 97 گفت:طرح ترافیک 97 تا ابتدای تابستان سال آینده اعتبار دارد.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۷    
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: برای چهار شنبه آخر سال، دستورالعملی را به استان ها ابلاغ کرده ایم تا مدیران مدارس آگاهی های لازم را در این ایام به دانش آموزان بدهند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به پیام های سفر رئیس جمهور ایران به عراق تأکید کرد پیام این سفر خطاب به کشور های عربی منطقه و آمریکا بود.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون بهداشت گفت: وزارت بهداشت دارای آزمایشگاه های مجهزی است که از جهات مختلف مواد غذایی رستوران ها را آزمایش ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۴۲    
ترس از تکرار سوانح هوایی اتیوپی و اندونزی، هند را نیز به جمع کشور هایی ملحق کرد که پرواز هواپیمای بوئینگ 737 مکس را ممنوع کرده اند.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۷    
سرویس جامعه جوان آنلاین: جمشید تقی زاده گفت: با تلاش های انجام شده و با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و خزانه کل ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تمامی تحرکات بیگانگان و برخی کشور های شرور در منطقه غرب آسیا به ویژه اقدامات غیر عادی برخی کشور های منطقه را تحت رصد دائمی داریم.
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
رسانه ها و برخی مسئولین با بزرگنمایی ارقام و مطرح کردن عدد کل گردش مالی پرونده فساد پتروشیمی به جای رقم دقیق فساد ...
روزنامه جوان آنلاین   ۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۶    
دبیر ستاد تنظیم بازار از توزیع 10 هزار تن مرغ با قیمت مصوب 11 هزار و 500 تومانی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
  • ۱