دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1396 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1396 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1396 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1396 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1396 روزنامه کسب و کار 29 مهر 1396 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1396 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1396 روزنامه کسب و کار 30 دی 1396 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1396 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 2 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 3 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 4 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 5 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 6 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 7 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 8 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 9 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 10 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 11 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 12 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 13 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 14 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 15 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 16 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 17 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 18 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 19 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 20 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 21 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 22 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 23 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 24 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 25 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 26 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 27 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 28 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 29 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 30 شهریور 1396 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1396 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۴    
مطالعه اخیر نشان داده است که مردان با سبک زندگی بی تحرک، رژیم غذایی پرچرب را بر سایر رژیم های غذایی ترجیح می دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۴    
طبق نتایج یک مطالعه، قرارگیری در معرض نوعی جراحی کاهش وزن ریسک اختلال در تولید اسپرم و کاهش نرخ باروری در مردان را افزایش می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۴    
به گفته محققان، ابتلا به ذات الریه در کودکی با افزایش ریسک ابتلا به آسم و عملکرد ضعیف ریه ها در سنین بالاتر مرتبط است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۵۴    
شاید ما با واژه کشورهای جدید کمی غریبه باشیم و با خود بگوییم، مگر کشور جدیدی هم در دنیا به وجود می آید؟ جواب این سوال مثبت است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان گفت: از هر 10 ایرانی بالای 18 سال 9 نفر کم تحرکی دارد, یک نفر سیگار می کشد و از هر 100 نفر دو نفر الکل مصرف می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۷    
یک متخصص قلب و عروق، گفت: اگر فرد دچار سکته قلبی در مدت کمتر از 2 ساعت به مرکز درمانی انتقال یابد با مداخلات درمانی می توان عوارض ناشی از سکته قلبی را به حداقل رساند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می گوید وقتی می توانیم بگوییم در گسترش ورزش همگانی موفق بوده ایم که آمار نفوذ ورزش در بین مردم مانند کشورهای توسعه یافته به حدود 70 درصد برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۶    
علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با توجه به وفور انواع کالاهای مورد نیاز دانش آموزان اعم از نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک در کشور، در حال حاضر نیازی به برگزاری نمایشگاه احساس نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۰    
با امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک صنعتی و اتحادیه صحافان، کار احداث شهرک صنعتی برای این صنف سرعت می گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۵    
فناوری های نوین راه ایران را به سوی تولید در مقیاس جهانی و ورود به بازارهای بین المللی باز می کند که این امر یکی از حیاتی ترین نیازهای کشور و همچنین یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی یعنی تولید درون زا و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۱    
هنوز امضای صورت جلسات کمیسیون های رسیدگی به علل سانحه جاده ای پرتلفات جنوب کشور خشک نشده و مقصران و مسببان این ضایعه اسفناک معرفی نشده اند که سانحه مرگبار دیگری در جاده های شمال کشور به وقوع پیوست و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۴    
بازار فروش محصولات فناوری ضعیف تر از قبل شده و دلیل این بی رونقی بازار به این مساله برمی گردد که قدرت خرید مردم در این خصوص به شدت کاهش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۱    
نخستین جلسه شورایعالی بورس در دولت دوازدهم در حالی به پایان رسید که مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی یکی از مهم ترین موضوعات آن را امنیت خاطر سهامداران دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۰:۰۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای افزایش کیفیت در صنعت خودرو و توجه به صنعت قطعه سازی باید در دستور کار قرار بگیرد و این موضوع مورد تاکید است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۷    
سرمربی تیم والیبال ایران گفت: هرچند ایتالیا اشتباهات زیادی داشت اما عملکرد خوب ایران در دریافت و تبدیل توپ ها به امتیاز از پشت خط باعث پیروزی ما شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۰۲    
دانشمندان موفق شده اند لحظه جدا شدن شعله خورشید از بدنه ستاره را فیلمبرداری کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۵۶    
گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت مرسدس بنز آلمان قرارداد ایجاد شرکت مشترک در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۴۱    
با حمایت بانک آینده، دبیرستان امید آینده در شهر مادوان از توابع شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۲۳    
معاون سیاسی وزیر کشور درجمع کارکنان این حوزه گفت: رسالت ما جلب رضایت مردم و ارتقاء خو شبینی آنان به نظام است و باید با رعایت اخلاق در این مسیر حرکت کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۱۴    
فصل دوم کاوش های باستان شناسی در محوطه وستمین کیاسر مازندران به کشف سومین تدفین اسب از دوران اشکانی منجر شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۵    
پنجمین استارتاپ دمو سلامت و محیط زیست با حضور سرمایه گذاران در دانشگاه شریف برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۷    
همزمان با عید سعید غدیر خم و به منظور تکمیل زنجیره خدمات شرکت پرداخت نوین آرین، شرکت "نوین تک" رسما افتتاح شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۲۰    
قرار است امروز اپل از iOS11 رونمایی کند. گزارش ها نشان می دهد در این آپدیت قابلیت های مختلف مانند مزاحم نشدن هنگام رانندگی، ایموجی های متحرک و وای فای اشتراکی فعال شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در نخستین دیدارش از رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان 2017 که در ژاپن برگزار می شود با نتیجه سه بر دو ایتالیا را شکست دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۵۳    
بررسی کارنامه مدیریتی افراد کاری پیچیده ای نیست, کافی است نگاهی به تصمیمات و عملکرد فرد داشته باشیم به ویژه در دوران بحران؛ بحران اگر با درایت و هوشیاری مدیران مجرب مهار نشود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۱۱    
معاون شرکت ملی نفت ایران از امضای قرارداد توسعه میدان نفتی آزادگان در قالب یک کنسرسیوم بین المللی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۴۷    
دبیر انجمن ملی صنعت پخش ایران هدف اصلی از بخشنامه درج نکردن قیمت توسط تولیدکننده را برداشتن تابلوی های مجازی تخفیف های 50 تا 60 درصدی عنوان کرد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۳۵    
مدیرعامل سازمان انتقال خون اولین گزارش منتشر شده سازمان بهداشت جهانی منطقه مدیترانه شرقی در زمینه کفایت و سلامت خون را تشریح کرد و به مقایسه وضعیت ایران با سایر کشورهای منطقه پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۶    
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که راه اندازی بازار مشتقه ارزی در بورس کالای ایران سه مزیت پوشش ریسک فعالیت های اقتصادی و بازیگران بازار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۱۱    
طرح روستا تعاون که قرار است در 2000 روستا اجرایی شود، در مرحله اول با ایجاد هزار تعاونی در هزار روستا کلید خورده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۰۵    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان از قرار تنظیم جلسه ای میان اهالی پلاسکو با مسئولان ریاست جمهوری خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۹    
رئیس اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: وزیر جدید صنعت وعده داده است که تعرفه ها در چهار سال آینده تغییری نخواهد کرد و تغییرات تنها در ضرورت های خاص اتفاق می افتاد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۰    
قرارداد تأمین مالی بلندمدت بانک پارسیان و اگزیم بانک کره جنوبی در راستای اشتغالزایی و کمک به تولید و پیشرفت اقتصاد کشور، به امضای طرفین رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۴۷    
شرکت کوشاب غرب ایلام با تسهیلات مصوب ریالی 4 میلیارد تومانی و تسهیلات مصوب ارزی 9 میلیون و 600 هزار یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۸    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که ایران برای جلوگیری از نسل کشی مسلمانان در میانمار باید موضوع را از طریق شورای امنیت و طرح کیفرخواست در دیوان بین المللی کیفری پیگیری کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۵    
پینترست سومین شبکه اجتماعی از نظر تعداد بازدید کننده بعد از فیسبوک و توییتر است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۳۵    
پس از فیس بوک که به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و .. ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۱:۳۹    
ارتباط نزدیک و روزانه با اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان مهمترین دلیلی است که باعث می شود مردم جهان در شبکه های اجتماعی حضور یابند.