پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۷:۱۱    
کسب و کار نیوز: مطالعات نشان می دهد کارمندانی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند می توانند تنها با روزی 20 دقیقه ورزش، خطرات ناشی از نشستن زیاد را از سلامت خود دور نمایند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۵    
صرافی های بانک ها هم اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم 14 هزار و 880 تومان اعلام کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۴:۰۶    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش حمایت 50 درصدی این صندوق از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه های بین المللی خبر داد و گفت: در صورتی که عناوین نمایشگاهی در لیست این نمایشگاه ها نبود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۱:۳۸    
عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: نقاط سیاه مشاهده شده در برخی مناطق استان خوزستان که در برخی رسانه ها با عنوان لکه های نفتی از آن یاد شده، پدیده های جلبکی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۷    
امروز (یکشنبه 8 اردیبهشت 98)، صرافی ها قیمت دلار را 14 هزار و 157 تومان اعلام کرده اند که نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۵    
"تنگ بُراق" از روستاهای بخش سده توابع شهرستان اقلید در شمالغرب استان فارس با جمعیتی حدود چهارصد و بیست و پنج نفر و از نقاط بسیار زیبا و دیدنی ایران و استان فارس است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۷    
روند کند رشد اقتصادی و سرمایه گذاری طی سال های اخیر ضرورت توجه بیش از پیش نسبت به مقوله تولید را نمایان ساخته است؛ به گونه ای که لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از رکود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۸    
رئیس پارک فناوری پردیس، تصریح کرد: شرکت های خارجی عضو اسکاپ (ESCAP) درصورتی که برای فعالیت با شرکت های ایرانی قرارداد همکاری منعقد کنند، از بسته تشویقی برخوردار می شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۳:۱۹    
نایب رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به بیان برخی موانع و مشکلات پیش روی اجرای قوانین کار و تامین اجتماعی پرداخت و از رشد بیمه های رانتی و حمایتی، فرار بیمه ای صاحبان کسب وکارهای نوین ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۲:۰۴    
مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اسدآباد از واگذاری کمپینگ گردشگری گردنه این شهرستان به انجمن حمایت از زندانیان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۱:۱۹    
روستای "اردان" از توابع شهرستان تفت در استان یزد که به دلیل تشابه اسمی با روستای ارنان شهرستان مهریز در این استان، غالباً اشتباه گرفته می شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۹    
چرم، یکی از جذاب ترین و پرسودترین صنایع و تجارت جهان به شمار می رود و استان همدان نیز یکی از پایلوت های تولید چرم در ایران به شمار می رود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۵:۱۹    
مربی تیم ملی دوومیدانی معلولان و دکتری تربیت بدنی گفت: آموزش پرتاب ها در سنین پایه، نیازمند اجرای حرکاتی در قالب بازی و تنوع تمرینی، برای جلوگیری از خستگی و بهبود فرایند یادگیری در کودکان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳    
پژوهشگران پارک علم و فناوری البرز موفق شدند "سنگ بخار رایحه دار" را به عنوان جایگزین تنباکو برای قلیان تولید کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از رونمایی طرح جهاد همبستگی ملی در لرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۳    
دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در حال حاضر شرکت های پیمانکار در دانشگاه به مدت 10 سال است که مشغول به فعالیت هستند و با عملکرد ضعیف خود، دانشجویان را به نوعی برانگیخته اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه متخلفان دانه درشت نباید احساس امنیت داشته باشند، گفت: فروشنده و تأمین کننده باید بدانند که با آنها تعارف نداریم و با هر تخلفی برخورد می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
آیت الله جوادی آملی عنوان کرد: وظیفه قوه قضا این است که جلوی سوء استفاده ها از خلاءهای قانونی را بگیرد، باید مراقب بود کسانی با مغالطات و مسائلی همچون ظاهرسازی، دستگاه قضایی را آلوده نکنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۱:۴۸    
فرمانده انتظامی ابهر از دستگیری 6 حفار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۱:۳۳    
سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی مناطق نیمه خشک با معرفی برترین ها در سنندج پایان یافت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۳    
معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج بر ضرورت کاهش اغتشاشات بصری برای داشتن شهری با چهره زیباتر تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۸    
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس قوه قضائیه گفت: اخباری که از اختلاس ها و دزدی ها شنیده می شود بسیار نگران کننده است. شما باید جدی وارد شده و جلوی اختلاس ها را بگیرید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۸    
بنابر اعلام روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، برگزاری هرگونه دوره آموزشی هوش و استعداد برای آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان وجاهت قانونی ندارد و ممنوع است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۸    
معاونت تربیت بدنی و سلامت با اشاره به اینکه ورزش کشور باید ورزش نسل را موردتوجه قرار دهد، اظهار کرد: تماشاچی پروری، هواداری از تیم های ورزشی به جای زندگی فعال و با تحرک ورزشی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۳۳    
رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تنها محل کسب مدرک نیست بلکه محل رشد و باروری اندیشه ها است؛ چرا که جامعه به فکر و اندیشه دانشجویان نیاز دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۴:۱۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: بهبود وضعیت اهدای عضو استان نیاز به فرهنگ سازی دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۴:۰۴    
مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری مازندران معتقد است: اگر دولت ها به جای تزریق منابع مالی ارزان قیمت به چرخه واردات به تولید داخل کمک می کردند قیمت گوشت این روزها افزایش پیدا نمی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۳:۱۹    
مدیرجهاد کشاورزی رشت گفت: با اجرای قانون ارث، شالیزارها بین فرزندان کشاورزان تقسیم می شود و این کوچک شدن منجر به صرفه نشدن تولید برنج برای شالیکاران جدید می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۲:۰۴    
عضو انجمن اقتصاددانان ایران، تکیه دولت بر سایر درآمدها برای جبران کاهش درآمدهای حاصل از نفت در بودجه عمومی دولت را اولین مسیر اصلاحی کشور در این شرایط دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۱:۳۴    
ملی پوش تیم فوتبال زیر 19 سال بانوان گفت: فدراسیون و مسئولان نگاه ویژه ای به این تیم دارند و دائم پیگیر تمرینات و کمبودهای این تیم هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۱:۱۹    
یک استادیار دانشگاه لرستان از طغیان آفات برگ خوار بلوط در مسیر سپیددشت به شول آباد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۰:۴۹    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام گرفته در خوزستان، آسیب ها به حداقل رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۰:۱۹    
27 بازیکن با نظر سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به دومین اردوی این تیم فراخوانده شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۴    
بانوی داور ایرانی در مسابقات پاراآسیایی تنیس روی میز که در چین تایپه برگزار می شود، قضاوت می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۵۰    
اخمت گروزنی که در ترکیب از مدافع ایرانی اش بهره می برد برابر کراسنودار مساوی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۷    
وزیر امور خارجه با بیان این که ایران همیشه از چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح دفاع کرده است، تصریح کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۴۷    
نخستین جلسه شورای فنی فدراسیون هندبال قرار است سه شنبه 10 اردیبهشت ماه برگزار شود که فدراسیون هندبال اسامی اعضای دعوت شده به این جلسه را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۳۵    
اسنوکرباز ایران با پیروزی در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات اسنوکر ده توپ تور رنکینگ آسیایی و راه یابی به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۲۰    
نخستین جلسه کمیته نظارت و بازرسی و کارگروه های استانی متناظر قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده با حضور تمامی مدعوین در دفتر مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت کشور برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۱۷    
واشنگتن قصد دارد معافیت هایی را برای سایر کشورها از تحریم های اعمالی علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در نظر بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۵    
نایب رئیس الحشد الشعبی عراق از حمایت های جمهوری اسلامی ایران در جنگ با داعش قدردانی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
نایب قهرمان وزنه برداری آسیا گفت: با چهار ماه تمرین به مسابقات قهرمانی آسیا رسیدم و ان شاءالله در مسابقات بعدی مدال طلا می گیرم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می گوید تمام تلاشش را برای حل مشکلات مالی انجام می دهد تا بازیکنان با تمام وجود در 4 مسابقه پایانی لیگ برتر حضور پیدا کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۲:۰۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اعضا و به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۵    
امیر مرادی و مسلم نیادوست در دوی 1500 متر، حسین کیهانی در 5 هزار متر و قنبرزاده در پرش ارتفاع قهرمانی آسیا هم بدون مدال ماندند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۱:۳۲    
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات به موقع و مدیریت جدی استاندار البرز در رأس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۰    
معاون وزیر خارجه سوریه تصریح کرد: چگونه کودکان سوریه در پی موج سرما جان می دهند، در حالی که منطقه عربی در دریایی از نفت شناور است و نفت را به سراسر جهان انتقال می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۴۷    
وزیر خارجه اسپانیا از تصمیمات یک جانبه و فرامرزی دولت آمریکا در عرصه بین المللی از جمله اعمال تحریم علیه ایران انتقاد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۵    
باشگاه استقلال درباره عدم حضور مربی این تیم در ابوظبی توضیح داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: پروژه ساخت مرکز آموزشی بهورزان با اعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان کلنگ زنی شد که تا دوسال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی دولت آلمان در واکنش به تصمیم ترامپ مبنی بر عدم تمدید معافیت های نفتی ایران اظهار کرد که برلین به برجام پایبند می ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۱۸    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پیامی به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سیل اخیر، همدردی و همبستگی این جنبش با ملت ایران را اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۲۰:۰۳    
مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادامه بررسی بحث زمان بندی مصوبات مجمع که در جلسه قبل 10 سال مطرح شده بود، صورت گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از حمایت این نهاد از 2300 کودک مبتلا به سو تغذیه در سطح استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۳۳    
رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز پیش از بازی با سایپا گفت: وقتی بنا است داوری علیه ما باشد شاهکاری داوری محسوب می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: امیدواریم کار بازسازی مناطق سیل زده کشور در 9 ماه آینده به اتمام برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری کنگان گفت: حادثه آتش سوزی در انبار ضایعاتی شهر بنک از توابع کنگان با تلاش آتش نشانان و پس از قریب به 100 دقیقه مهار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
رییس جمهوری آمریکا با اشاره به گزارش مولر درباره ارتباط کمپین انتخاباتی خود با روسیه، گفت که انتشار این گزارش هیچ آسیبی به او وارد نکرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۱۸    
شهردار کرج گفت: یک تن قیر در حال حاضر سه میلیون و 400 هزار تومان است که با ارزش افزوده، قیمت تمام شده آن به چهار میلیون تومان هم می رسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان درباره وضعیت آموزشی شهرستان بشاگرد آماری ارائه کرد و گفت: در 40 سال قبل 130 دانش آموز در منطقه بشاگرد وجود داشت اما امروزه تعداد دانش آموزان به 8 هزار و 944 نفر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
سیستم تصفیه پساب سه واحد صنعتی و تولیدی در استان تهران امروز و همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک با شعار "حفاظت از گونه های زیستی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۳    
علی میری در دسته 89 کیلوگرم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نایب قهرمان آسیا شد و مسعود چترایی مدال نقره یک ضرب گرفت و چهارم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
وزارت خارجه فلسطین امروز (چهارشنبه) بر مخالفت فلسطینی ها با طرح صلح آمریکا میان فلسطین و اسرائیل که به "معامله قرن" معروف است، تاکید کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) از احداث 30 واحد آپارتمانی در محله سیل زده سعدی شیراز با مشارکت کمیته امداد خبر داد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۴۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امروز خود با هزاران نفر از کارگران تاکید کردند که توطئه های آمریکا علیه ایران در مساله نفت راه به جایی نمی برد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
هرچند اشتغال ناقص کمک موثری به افزایش جمعیت شاغل در کشور می کند و از این نظر آمار بیکاران را کاهش می دهد اما در بلندمدت به ضایع شدن حقوق کارگران در دسترسی به مزایا و خدمات مهمی می شود که برخی از ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
سرمربی سایپا می گوید این بازی از لحاظ جدولی نمی تواند کمکی به دو تیم انجام دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که سال 98 یک سال متفاوت همراه با آغاز یک تحول در نگرش، رویکرد و فعالیت های و اقدام در ورزش همگانی باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
افزایش قیمت کالاها و محصولات در بازار نشان می دهد، هزینه های تولید کماکان رو به افزایش است و این افزایش دلیلی جز کاهش میزان واردات مورد نیاز تولید ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۳    
اولین روز از پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی امروز در حالی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد که مقالات متعددی از دانشگاه های معتبر بین المللی مانند دانشگاه واسدا در ژاپن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان به بیان خاطره ای از آشنایی با بهمن کشاورز پرداخت و درگذشت او را تسلیت گفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
رئیس الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که در پاسخ به حمایت های ایران از عراق در جنگ با داعش ما نیز باید به هنگام مشکلات در کنار آن بایستیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان فعالیت این دانشگاه را فراتر از برنامه های وزارت بهداشت دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه امسال بیش از 620 هزار میلیارد ریال برای نوسازی و احداث زیر ساخت های عمرانی کشور در نظر گرفته شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۳    
مطالعات نشان می دهد که محل انتشار نیمی از تصاویر غیراخلاقی از کودکان طی سال گذشته میلادی در هلند بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی نشان دادند که نقطه آغاز تعامل میان حس بویایی و چشایی، زبان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس مدعی شد که براساس آمارها میزان بیکاری در گروه بانوان خصوصا بانوان تحصیلکرده این استان بسیار بالا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۹    
تاکسی های ژاپن هم اکنون با استفاده از فناوری تشخیص چهره به مسافران تبلیغات هدفمند نمایش می دهند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۱    
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا ظهر امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) بیش از 8000 نفر رشته های این دانشگاه را انتخاب کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ترمیم مسیرهای جاده ای اصلی و روستایی خوزستان که در سیلاب اخیر آسیب دیده اند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۹    
مدیر فرودگاه زنجان گفت: بسترهای لازم برای صادرات کالاهای فسادپذیر در فرودگاه زنجان مهیا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۱۶    
رئیس قوه قضاییه در دیدار با مراجع عظام تقلید در قم به آنان اطمینان داد که با اجرای برنامه اصلاحی وتحولی در دستگاه قضایی، مطالبات برحق مردم از جمله کاهش اطاله دادرسی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۷    
افزایش تلاطمات ارزی، بازار اغلب کالاهای تولیدی و وارداتی را با رشد قیمت و کمبود جدی مواجه کرد که در این وضعیت بازار خودرو و قطعه یدکی هم از چنین شرایطی بی نصیب نماند و شاید زودتر از سایر بخش ها ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۷    
در سال های اخیر، ارزهای دیجیتالی توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده اند. یکی از این ارزهای دیجیتالی که بیش از سایر ارزها مورد توجه قرار گرفته و در معاملات استفاده می شود، بیت کوین است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
فرمانده نجات ایستگاه دوم آتش نشانی مشهد ازعملیات تیم امداد و نجات آتش نشانی برای انتقال جسد مرد کشف شده در کانال آب شهرک شیرین به سطح زمین خبر داد و اظهار کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۴    
عضو هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب خدمات ویژه برای شرکت های دانش بنیان مستقر در مناطق سیل زده در هیأت عامل صندوق خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۱    
سرپرست سه ایستگاه سازمان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی انباری یک برج 18 طبقه درحال ساخت مشهد خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۰۱    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: با ارسال بیستمین کاروان کمک های مردمی برای سیل زدگان، کمک مردم استان قزوین به سیل زدگان از مرز سه میلیارد و 300 میلیون تومان گذشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد: فردا، عملیات اجرای طرح احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ (کربنات کلسیم) در شهر الیگودرز (استان لرستان) آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۲    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: این بانک در دو سال متوالی موفق به کسب جایگاه نخست اعطای تسهیلات در قالب طرح رونق تولید در استان فارس شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹    
مقام های دوبانوی وزنه بردار ایران در دسته 64 کیلوگرم قهرمانی آسیا مشخص شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۹    
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا به گلستان سفر خواهد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۶    
در حالیکه مطالبی مبنی بر خروج برخی برندهای لوازم خانگی کره ای از ایران منتشر شده یک مقام مسئول در این شرکت ها خبر خروج برندهای کره ای لوازم خانگی از ایران را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۶    
یک روزنامه لبنانی با اشاره به اینکه عربستان و امارات توانایی جایگزین کردن نفت ایران در بازار جهانی را ندارند در تحلیلی نوشت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس تصریح کرد که هیچ یک از کارگاه های تولید ذغال فعال در بخش سیمکان جهرم، پروانه و مجوز فعالیت ندارند و فعالیت شان غیرقانونی تلقی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۰    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ، تامین مواد اولیه، کاهش صادرات و مسائل مربوط به مالیات را از جمله مشکلات صنعت چاپ عنوان کرد و گفت که همانطور که ارز سه نرخ دارد این امکان وجود داشت که کاغذ نیز با دو ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۷    
در پی بمب گذاری در سریلانکا دولت این کشور تمام شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام را مسدود کرده است. هدف از این اقدام جلوگیری از انتشار اخبار جعلی اعلام شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
وزیر دفاع روسیه با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای گفت که آمریکا نسبت به توافق های چند جانبه و نهادهای بین المللی بی اعتنا است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۶:۳۴    
در دوازدهمین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات مقرر شد که وزیر ارتباطات لیست دستگاه های دولتی که در اجرای دولت الکترونیک تعلل می کنند را به رئیس جمهور ارائه کند.