پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 2 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 3 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 4 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 5 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 6 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 7 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 8 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 9 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 10 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 11 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 12 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 13 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 14 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 15 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 16 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 17 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 18 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 19 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 20 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 21 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 22 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 23 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 24 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 25 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 26 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 27 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 28 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 29 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۷    
تا سخن از گردشگری در مازندران به میان می آید، ذهن ها به سوی سواحل این استان روانه می شود، سواحلی که با وجود استعداد زیاد، دستخوش عدم ساماندهی و بهم ریختگی شدیدی است؛ عدم رعایت حریم 60 متری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۸    
ثبت نام دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 99-98 دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
کاهش قدرت پوشش دهی سقف وام 160 میلیون تومانی صندوق تسهیلات مسکن یکم برای خرید خانه در تهران، متقاضیان را به اولویت های بعدی از جمله مسکن مهر سوق داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۶    
تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی با برتری برابر هنگ کنگ به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا صعود کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
رئیس سازمان چای کشور گفت: خوشبختانه استقبال مصرف کنندگان از چای داخلی نسبت به سال های قبل بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می فروشند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۲:۴۹    
رئیس پژوهشکده علوم زمین سازمان زمین شناسی از مطالعات میدانی در دریاچه ارومیه بعد از سیلاب های اخیر خبر داد و گفت: مطالعات ما نشان می دهد علاوه بر آن بالا رفتن تراز آب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۲:۴۹    
مدال آور جهانی ووشو گفت: ما تمام تلاش خود را می کنیم به قول های خود عمل کنیم و بهترین مدال هایی که می توانیم را برای ایران بگیریم و دست پر برگردیم و دوست داریم مسئولین نیز به قول هایی که داده اند عمل ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۰:۴۹    
یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: مصرف زولبیا و بامیه در ماه رمضان سبب می شود به یکباره مقدار زیادی کالری، قند و چربی وارد بدن شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۹    
رئیس اورژانس فوریت های پزشکی اسفراین از فوت یک شهروند اسفراینی در معدن سرب و روی آلبلاغ این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۰    
دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیئت های امنا و هیئت ممیزه مرکزی در بازدید از پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: لازم است مسیرهای انحراف سیلاب که در سیل اخیر ایجاد شدند، تثبیت و تملک شده و برای سیلاب های احتمالی بعدی محفوظ مانده و نگهداری شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران بخش کشاورزی گفت: سیلاب در چهار استان خوزستان، گلستان، لرستان و مازندران 142هزار میلیار ریال به مجموعه بخش کشاورزی خسارت زده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۴    
استاندار اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی هتل بیمارستان سلامت در اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۸    
طبق اعلام گمرک ممنوعیت صادرات روغن حیوانی لغو شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان دستور داد که ضمن رصد وضعیت قیمت و موجودی 100 قلم کالای اساسی و پرمصرف، گزارشی از آن را ارائه کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن مرور مهم ترین دستاوردهای این بانک در سال 97، حمایت از "رونق تولید ملی" را محور سیاست های اعتباری این بانک در سال 98 عنوان کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۳۴    
اتحادیه اروپا اعلام کرد که ضرب الاجل تعیین شده از سوی ایران را نمی پذیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۵    
جمعی از پژوهشگران و نویسندگان بسیجی طی بیانیه ای با اعلام حمایت از اقدامات ایران در برابر بدعهدی های های غرب و آمریکا در برجام آن را در راستای منافع ملی ارزیابی کردند که منجر به تغییر معادلات در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
یک پژوهشگر سلول های بنیادی گفت: یکی از کاربردهای اصلی سلول های بنیادی، استفاده از آن ها در تولید ارگان ها و یا شبه ارگان هاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت عملکرد سال 1396 مربوط به مشمولان شامل کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان از روز شنبه 21 اردیبهشت آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۳    
وزیر بهداشت از آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا از 27 اردیبهشت ماه خبر داد و افزایش آگاهی مردم از فشار خون و اثرات سوء آن را از اهداف این طرح برشمرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی معتقد است، سدهای موجود در استان های سیل زده کشور نقش موثری در کنترل سیلاب داشتند و نبود آنها خسارت های سیل را دوچندان می کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۴:۳۳    
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه شامگاه چهارشنبه ضمن بازدید از کانون اصلاح و تربیت تهران در مراسم افطاری مددجویان این کانون شرکت کرد و در پایان این بازدید طی سخنانی با بیان این که ماه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۴:۰۳    
یک بانوی کارآفرین در ارومیه گفت: تولید کنندگان استانی نیازمند حمایت مسئولان هستند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۲:۵۱    
نخست وزیر انگلیس گفت، ممکن است بتواند مانند تیم فوتبال لیورپول در مسابقه با بارسلونا، به طور غیرمنتظره ای ورق را برگرداند و به نتیجه خوبی در زمینه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا برسد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۰:۳۴    
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از ادامه تلاش ها برای اطفاء حریق بازار تبریز خبر داد و گفت: تلاش ها برای مهار آتش سوزی ادامه دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۰:۱۹    
رئیس جمهوری فرانسه خواستار آتش بس و پایان دادن به درگیری های یک ماه گذشته در لیبی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۳۴    
در ادامه سیاست های خصمانه علیه کشورمان، ترامپ با صدور دستوری بخش فلزات و معادن ایران را مشمول تحریم های ظالمانه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا معتقد است که حضور نظامی کشورش در افغانستان پس از بیش از 17 سال جنگ باید همچنان ادامه داشته باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
سید عباس عراقچی با تاکید بر اینکه ایران تاکنون از برجام خارج نشده است، گفت که جمهوری اسلامی ایران خروج از این توافق بین المللی را در دستورکار قرار داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
مهدی طارمی باید در تابستان تیم جدید خود را برای فصل بعد مشخص کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل با تحسین برجام خواستار حفظ این توافق هسته ای "بزرگ" شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۳:۰۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود را اقدامی بسیار جدی توصیف کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۵۰    
برایان هوک، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران با اشاره به تصمیم امروز ایران برای کاهش تعهدات برجامی خود گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت که آمریکا خواهان گفت وگو با ایران برای دستیابی به یک توافق جدید است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۵    
هواپیمایی که از مقصد پاریس به سمت بمبئی در هند پرواز می کرد در فرودگاه اصفهان به دلیل نقص فنی ناچار به فرود اضطراری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
مدیر ارشد امور غرب آسیا در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که پیشنهاد دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران صادقانه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور با قدردانی از تلاش همه نیروهای ایثارگر از جمله دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح در جریان سیل اخیر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۵    
مدیران و کارشناسان 19 اندیشکده اروپایی با تاکید بر اینکه دوباره پیوستن به برجام بهتر از نابود کردن است از آمریکا خواستند تا رویکرد خود درخصوص این توافق را مورد بازبینی قرار دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد، گزارش تازه نیویورک تایمز مبنی بر این که کسب وکار او بین سال های 1985 و 1994 بیش از یک میلیارد دلار ضرر داده بسیار نادقیق است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۷    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و دبیر کمیته نوسازی و بازسازی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده با اشاره به تشکیل جلسه این کارگروه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۵    
شهردار تهران با اشاره به اینکه مناف هاشمی از مدیران باتجربه کشور است، افزود: از ایشان به عنوان مشاور استفاده می کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۵    
شهردار منطقه 17 با اشاره به افتتاح 17 پروژه مختلف در این منطقه با اعتبار 38 میلیارد تومان گفت: حتی یک ریال از منابع شهرداری برای این پروژه ها ثبت نشده است و همگی توسط بخش خصوصی تأمین شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با اشاره به اینکه ایالات متحده خواهان جنگ با جمهوری اسلامی نیست، اعلام کرد که کشورش به کمپین فشار حداکثری خود علیه جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۲۰    
حمید بعیدی نژاد موافقت آمریکا برای اولین بار با راه اندازی مرحل اول اینستکس که به انتقال کالا در حوزه بشردوستانه می پردازد را متاثر از اقدام ایران در کاهش اجرای تعهدات هسته ای اش عنوان کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۱۷    
وزرات امور خارجه ترکیه طی پیامی حمله تروریستی در ورودی یکی از قدیمی ترین عبادتگاه های صوفیان در لاهور پاکستان را محکوم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
آیت الله صادق آملی لاریجانی با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی به تنش آفرینی های آمریکا بعد از خروج از برجام گفت: امیدواریم آمریکایی ها بفهمند که این نظام ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۰۵    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تشریح کارنامه عملکرد فراکسیون امید، ورود جریان اصلاح طلب به حاکمیت در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و همچنین انتخابات مجلس سال 94 را حداقلی توصیف کرد و در عین ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۵    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلب منتشر شده در توئیت کریمی قدوسی راجع به سکونت آیت الله آملی لاریجانی در قسمتی از مجموعه تشریفات قوه قضاییه که برای میهمانان خارجی تجهیز شده را کذب محض و مصداق ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۱۷    
اشتفان زایبرت، سخنگوی دولت آلمان اعلام کرد که اجرایی شدن ایجاد کانال مالی برای ارتباط ایران و اروپا طولانی تر از پیش بینی ها شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه گفت: برای ایجاد تحول نیازمند برنامه خوب هستیم اما مهم تر از آن وجود مجری لایق است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که ایران برای مذاکره با آمریکا شرط تعیین کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
سفیر کشورمان در انگلیس از اظهارات رئیس جمهور عراق درباره دیدارش با وزیر امورخارجه آمریکا استقبال کرد و گفت که مواضع دولت عراق درخصوص ایران قابل درک است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۵    
رئیس جدید مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه گفت: جامعه وکالت و جامعه حقوقی باید کمک کار کشور باشند و در فرهنگ قانونمداری از جامعه وکالت انتظار بیستری می رود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۳۲    
اولین کارگاه سراسری اخلاق در پژوهش: فاز اول: اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی از سوی کمیتۀ اخلاق در پژوهش دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری کمیتۀ ملی اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی وزارت بهداشت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۰    
وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه با اشاره به نگرانی دولت آلمان از کاهش تعهدات برجامی ایران، عنوان کرد که باید از هرگونه اقدامی که ثبات منطقه را به خطر بیاندازد جلوگیری شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۰    
تیم شاندونگ لیوننگ چین با برتری 2 بر یک مقابل ژئونگنام کره جنوبی موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
داماش گیلان در اعتراض به آن چه ناداوری های پیش آمده در مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم علیه این تیم دانسته شده، خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال نامه ای تنظیم کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد نامه ای را که ایران به سران پنج کشور (انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و چین) درباره تصمیمش برای کاهش اجرای تعهدات هسته ای اش نوشته است را دیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی نخست وزیر انگلیس با ابراز نگرانی از کاهش تعهدات برجامی ایران، نسبت به عواقب این عمل هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر تسریع فرایند بازگشت مردم به روستاها، گفت: حدود 30 روستا در بخش شعیبیه شوشتر جهت بازسازی انتخاب و کاملاً جهت عملیات بازسازی در بخش های مختلف ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه تبعات اجتماعی سیلاب، خوزستان را درگیر کرده است، گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
محمد جواد ظریف سفر خود به روسیه را سفر بسیار خوبی ارزیابی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی دعوت کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۵    
واکنش پلیس فتا به درخواست بطحایی درباره کلیپ ها، دو روایت از دارو و درمان بیماران تالاسمی، شناسایی کارگاه های زیرزمینی برای بیمه اجباری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۱۷    
جمعی از طلاب حوزه های علمیه کشور با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۵    
معاون راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی پایانه ریلی سوخت غرب کشور در کرمانشاه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۰۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید شاخص های موفقیت در دانشگاه های ایران اسلامی علاوه بر علم و پژوهش، اخلاق و معنویت نیز باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۰    
سفارت کشورمان در پاریس در حساب توییتری خود ضمن گرامی داشت سالروز پایان جنگ جهانی دوم نوشت: آمریکا به تعهدات خود در برجام برگردد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
تیم های ملی والیبال ساحلی الف و ب ایران رقبای خود در قهرمانی آسیا را شناختند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۷    
الجزیره در تحلیل خود نوشت که اولین فرصت اتحادیه اروپا برای بحث درباره کاهش تعهدات برجامی ایران، جلسه روز دوشنبه این اتحادیه در بروکسل خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۵    
استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر تنها مرکز استان در کشور دارای نوبت بندی توزیع آب آشامیدنی است، گفت: از طریق برنامه های تدوین و اجرایی شده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۲۰    
سفیر ایران در روسیه، در صفحه توییتر خود با اشاره به دیدار امروز وزیران امور خارجه ایران و روسیه در مسکو نوشت :دیدار ظریف و لاوروف طولانی و صمیمانه بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر توسعه حمل و نقل ریلی در بخش بار و مسافر، گفت: در حال حاضر استفاده بهینه از قطار در استان صورت نمی گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
معاون وزیر خارجه انگلیس مدعی شد که ایران در صورت فاصله گرفتن از تعهدات برجامی اش، با عواقب این کار مواجه خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
مشاور امنیت ملی افغانستان و سایر مقام های این کشور در حال آماده سازی فهرستی از زندانیان طالبان هستند که قرار است از دو زندان آزاد شوند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت: اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی باید برای حفظ برجام قدم پیش بگذارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
طراح تحریم های ایران، کاهش سطح تعهدات برجامی از سوی کشورمان را باعث گسترش دامنه تنش هایی دانست و گفت با این وجود هر دو طرف(آمریکا و ایران) اقداماتی انجام خواهند داد که وضع را بسیار سخت تر می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۳    
مقدسی گفت: با توجه به حذف ارز دولتی از واردات کره در 10 روز گذشته مشاهده می شود که گرانی در قیمت این محصول یا لبنیات رخ نداده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
مسئول فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به انتقال هوایی قلب جوان یزدی برای اولین بار در استان و دومین مرتبه در کشور، گفت: این جوان یزدی با اهدای اعضای خود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از 10 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی 48 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۰    
پس از محکومیت فولکس واگن و آئودی در جریان پرونده آلایندگی خودروهای دیزل، پورشه نیز به پرداخت جریمه حدودا 600 میلیون دلاری محکوم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
نایب رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: به دلیل اینکه کشاورزی ایران هنوز صنعتی نشده، هزینه های تولید آن برای کشاورز بالا است و در عرضه ناچار به جبران هزینه هایش است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام این خبر که همه دانشگاه ها امسال به اتاق تندرستی مجهز می شوند و در ادامه به فضاهای خوابگاه ها اشاره و تصریح کرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
بارسلونا که نمایش ضعیفی برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت آمار بدی در اغلب زمینه ها بر جای گذاشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
سرلشکر سلامی با بیان اینکه در اوج تقابل با استکبار قرار داریم و دشمنان دیگر توان و ظرفیتی برای فعال کردن ندارند، گفت: سپاه دژ مستحکم دفاع از اسلام و ایران اسلامی بوده و بسیار مسلط ،ماهر ،مستحکم ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
در سالهای اخیر نقش شرکت های دانش بنیان در ایجاد اشتغال و ارزآوری تا جایی پیشرفته که دولت ها تلاش دارند با ایجاد فضای کار به این شرکت ها بخشی از اهداف اقتصادی خود را از این طریق تحقق بخشند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۳    
باتوجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور بازار آهن هم از این امر تاثیر پذیرفته و تحت تاثیر شرایط داخلی و خارجی قرار گرفته است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۲۰    
ارتش سوریه کنترل شهرک استراتژیک "کفر نبودة" در حومه غربی حماة را به دست گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
رئیس اتاق اصناف کاشمر از توزیع شکر دولتی در بازار و دربین قنادان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر لزوم ساماندهی مناسب در توزیع اقلام امدادی و کمک های خیران، اظهار کرد: توزیع نامناسب اقلام امدادی موجب بی اعتمادی در جامعه می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۴    
هکرها توانستند تعداد زیادی بیت کوین به ارزش 41 میلیون دلار را از یکی بزرگترین کارگزاری های ارز مجازی سرقت کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
اخبار سیاسی منفی این روزها به خصوص با انتشار صحبت های روحانی در خصوص برجام و خطر خروج ایران از آن، باعث افزایش قیمت ها در بازار شده و آینده اقتصاد کشور را بیش از همیشه در هاله ای از ابهام قرار داده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
در شرایطی که تقریبا فضای رقابتی از میان رفته و فرایند تولید سخت تر شده است، بسیاری از بنگاه ها برای حفظ حیات خود به کاهش کیفیت محصولات خود روی آورده اند که از نظر کارشناسان آخرین چاره آنها برای ادامه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
مراسم معارفه رئیس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه با حضور رییس حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
در حالی که منتقدان رشد نکردن دلخواه پیام رسان های داخلی معتقدند که این موضوع به دلیل عدم حمایت از این ابزارهای بومی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
لیورپول در شب بازگشت تاریخی اش مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک قهرمان پنهان داشت.