شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 2 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 3 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 4 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 5 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 7 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 8 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 9 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 10 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 11 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 12 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 13 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 14 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 15 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 16 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 17 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 18 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 19 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 20 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 21 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 22 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 23 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 24 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 25 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 26 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 27 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 28 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 29 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 خرداد 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۷    
کسب و کار نیوز: فرماندار بافق گفت: مستند سازی، معرفی بناهای تاریخی و تعریف کاربری روز برای بناها در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم زنجیره صنعت گردشگری را در شهرستان کامل کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۳    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: اصلی ترین اولویت سال جاری ساکنان زیست بوم کارآفرینی و نوآوری، رفع نیازهای فناورانه تحریمی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۳    
کسب و کار نیوز : یک پژوهشگر حوزه میراث فرهنگی، متروکه و مخروبه شدن خانه های بافت تاریخی را بزرگترین تهدید برای این بافت جهانی عنوان می کند و در حین حال یزد را پیشتاز در حوزه حفاظت از بافت های تاریخی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۰    
کسب و کار نیوز: بانک اقتصادنوین، با هدف همراهی در مدیریت بهینه مصرف انرژی، ساعت کاری شعب خود را در استان خوزستان تغییر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۰    
کسب و کار نیوز : رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تکاب گفت: عملیات احیا و مرمت پل تاریخی ساروق این شهرستان که هفته گذشته بر اثر بارندگی تخریب شده بود، آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۱    
ویژگی های جدیدترین نسل از قطارهای مغناطیسی ساخت کشور چین با سرعت 600کیلومتر در ساعت را در کمتر از یک دقیقه کاری از مرکز تحقیقات اقتصاد آنلاین ببینید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۲    
یکی از موضوعاتی که چندی پیش در دیدار فعالان اقتصادی با رئیس جمهور مطرح شد، مانع تراشی در برابر فعالیت استارتاپ ها در کشور بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۹    
ناکامی در تحقق برنامه های اجرایی طی یک سال گذشته، خیلی ها را نسبت به آینده برنامه های جدید دولت برای اشتغال زایی ناامید کرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۱    
معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران از شناسایی 5 نوع بیسکوئیت و یک نوع شکلات خارجی مغایر با استاندارد در فرآیند بازرسی های کیفی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۸    
اپل موفق شد با ارزش ترین برند جهان در سال 2019 لقب بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۹    
صید ماهیان استخوانی در دریای خزر در سال 98-97 حدود 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۱    
افزایش قیمت روغن، شکر، مواد بهبوددهنده و سایر مواد اولیه که از سال گذشته آغاز و تا به امروز هم ادامه دارد در نهایت منجر به افزایش قیمت نان صنعتی تا 20 درصد شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۲    
در دنیای کنونی که دنیای فناوری و ارتباطات است کشور ما به رغم تلاش های بسیاری که دارد هنوز در تحقق اقتصاد نوآور به نتایج مثبتی آنطور که شایسته نام ایران است دست پیدا نکرده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۱    
اردیبهشت ماه در حالی به پایان رسید که بازار کتاب ایران تغییر چندانی از نظر فروش نداشت، همچنین در میان پرفروش ترین نویسندگان، محمود دولت آبادی در صدر قرار گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۸    
جواد رمضان نژاد، مدیر شبکه 5 به دستور رییس صداوسیما برکنار شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۵    
نتایج نظرسنجی ملی اخیر ایسپا نشان می دهد، 69 درصد کسانی که موبایل دارند، از گوشی هوشمند استفاده می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۹    
کسب و کار نیوز: محمد جواد قنبری معاون شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی: برخی تجار نگران ثبت مهر ویزای ایران در گذرنامه های خود هستند که ممکن است برای سفر به برخی مقاصد همچون آمریکا مشکل ساز باشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۶    
کسب و کار نیوز: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 97، شنبه 4 خرداد 98 در مجتمع ورزشی فرهنگی تلاش و با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت سیمان صوفیان، سهامداران حقیقی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۴۰    
پایان سال گذشته بود که وزیر ارتباطات خبر از دپوی 600 هزار گوشی در گمرکات را داد و این موضوع همچنان در هاله ای از ابهام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۷    
به دلیل تحریم های آمریکا طی 4 روز گذشته گوشی های هواوی محبوبیت خود را از دست داده اند و تقاضای آنها در انگلیس نصف شده و در سطح جهانی 26 درصد کاهش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷    
به گفته توکلی، نماینده مجلس سابق 52 درصد مبلغ سپرده های بانکی کشور تنها در اختیار 0.4 درصد مشتریان است. او این اعداد و ارقام را نمایانگر فقر در جامعه دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷    
کسب و کار نیوز: سایت تخصصی worldcement در یک مقاله علمی یه بررسی چگونگی کنترل فرایندهای پیشرفته (APC) و استراتژی های بهینه سازی مربوطه پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۶    
در 11 ماهه سال 1397 بیش از 77 هزار دلار صرف واردات مانکن خیاطی و آدمک های چوبی در ویترین مغازه ها شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۲    
کسب و کار نیوز: بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه 20 هزار تن گاز مایع شرکت نفت ستاره خلیج فارس است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۹    
کسب و کار نیوز: مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از پیش راه اندازی تلمبه خانه گوره C در گچساران خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۱۳    
کسب و کار نیوز : نصب مکانیکی کانوکشن ریفرمر اولیه در پتروشیمی هنگام انجام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۸    
کسب و کار نیوز : رکورد تازه تولید و صادرات اوره و آمونیاک در پتروشیمی پردیس در سال 97 با تلاش شبانه روزی کارکان این شرکت ثبت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۵    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه 5 خرداد ماه میزبان عرضه 3 هزار تن مس کاتد، 20 هزار تن مس کم عیار، 6 هزار و 160 تن سبد میلگرد، 5 هزار تن کک متالورژی و 140 تن سولفورمولیبدن است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۵    
دو پروژه از طرح نیروگاه غرب کارون و تاسیسات جانبی آن با موفقیت راه اندازی و بهره برداری شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۴:۰۲    
کسب و کار نیوز: با موافقت وزیر نفت، 16 روستای همجوار طرح های شرکت مهندسی و توسعه نفت گازرسانی می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۶    
باحکم وزیر اقتصاد، محمد رضایی عضو هیات مدیره بیمه ایران شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۷    
کسب و کار نیوز :برخی منابع اعلام کردند شرکت توتال تلاش می کند سهم خود را در میدان بزرگ کاشاگان در قزاقستان کاهش دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۱    
کسب و کار نیوز: رکورد 47 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه منجر به فوت در طرح توسعه میدان نفتی آذر در 9 سال اخیر ثبت شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۱    
رئیس اتحادیه ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و ساختمانی تهران گفت: تولید تنها راه نجات اقتصاد ایران است که باید حمایت بیشتری از تولید داخلی صورت بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به شایعاتی مبنی بر بازشدن دوباره سایت واردات گوشی تلفن همراه مسافر گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۵    
شرکت شیوآمی از گوشه میان رده جدید خود رونمایی کرده است. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 439 و باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۲    
یک شرکت دانش بنیان اعلام کرد که سال گذشته صادرات محصولات نانویی در صنعت لوله و اتصالات با رشد 60 درصدی از پیش بینی های قبلی فراتر رفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۳    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز برگزار و مبلغ 416 ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران به سهامداران اختصاص داده شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۰    
کسب و کار نیوز: بانک دی در راستای بهره مندی از ظرفیت های موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران و گروه های اقتصادی وابسته به آن با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر، تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۰    
کسب و کار نیوز : مدیر پایگاه تاریخی هگمتانه گفت: به دلیل نوع ساختار این محوطه و خشتی بودن آن، در حال حاضر هیچ گونه کاوش و حفاری میدانی در این منطقه نخواهیم داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۰    
شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۷    
بر مبنای آمار نظرسنجی اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات، 55 درصد مشترکان تلفن همراه به کاهش پیامک های تبلیغاتی مزاحم رای داده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۱    
جدیدترین آمار بانک مرکزی در مورد گردش چک های بانکی نشان می دهد در فروردین ماه امسال تعداد چک های برگشتی نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 47 درصد کاهش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار نیوز :بیش از یک سال از روند بازسازی موزه هنرهای معاصر تهران می گذرد؛ فرآیندی که قرار بود حدود شش ماه به طول بیانجامد، اما نه تنها هنوز به پایان نرسیده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۴    
کسب و کار نیوز: یک اصفهان شناس گفت: کلمه ای که به عنوان "خوانسار" مرکب شده است از دو بخش "خوان" و "سار" تشکیل شده است که محققان جغرافیای تاریخی معتقدند "خوان" به معنای "چشمه"و "سار" به معنای "کثرت و ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۱    
کسب و کار نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در واکنش به حضور افراد محلی به همراه تورهای گردشگری ابیانه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۸    
کسب و کار نیوز :معاون اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: درصددیم در روستاهای گردشگرپذیر استان بازارچه صنایع دستی احداث کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۹    
کسب و کار نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید سال 2020 میلادی را به حضور اصفهان در مسیر توسعه گردشگری، صنایع دستی و هنر بدل کنیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۴    
کسب و کار نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: مسافربرهای عمومی کمترین سهم را در شکل گیری تصادفات جاده ای در اردیبهشت 98 به خود اختصاص دادند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز: عضو شورای شهر تهران گفت: اهمیت اصلاح الگوی مصرف آب در شهرداری تهران به حدیست که باید همچون مشکلات ترافیک و آلودگی هوا در صدر اولویت ها و برنامه های مدیران شهری قرار گیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۰    
کسب و کار نیوز: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از ترمیم حقوق دانشجومعلمان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۷    
کسب و کار نیوز: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش از آغاز ثبت نام یک میلیون و 500 هزار کلاس اولی در مدارس کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۸    
کسب و کار نیوز: در حالی کشور در یک جنگ اقتصادی به سر می برد که سازمان بنادر به عنوان متولی و برنامه ریز بنادر شمالی و جنوبی در بلاتکلیفی ناشی از برخی شایعات مربوط به تغییر مدیریتی به سر می برد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۲    
کسب و کار نیوز: بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارزهای رسمی امروز قیمت 47 ارز را بدون تغییر نسبت به روز قبل اعلام کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۲۳    
کسب و کار نیوز: سازمان هواشناسی از بارش رگبار باران و صاعقه طی امروز و روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه در 20 استان کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۷    
کسب و کار نیوز: ایران پس از ونزوئلا و سودان ارزان ترین بنزین و هنگ کنگ گران ترین بنزین را در دنیا عرضه می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۴    
کسب و کار نیوز: به دنبال کاهش 37 درصدی معاملات، حالا آمار می گوید تسهیلات پرداخت شده در فروردین ماه 1398 برای خرید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۸    
کسب و کار نیوز: سامانه رجیستری گوشی مسافری از اول خرداد فقط به مسافرین واقعی امکان رجیستر گوشی های وارداتی را می داد اما به نظر می رسد متاسفانه این تصمیم در برابر جنجال ها نتوانسته بیشتر از 5 روز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۹    
کسب و کار نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده تبریز و کرمانشاه را به عنوان نواب اول و دوم پارلمان انتخاب کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز: علی لاریجانی برای چهارمین سال دوره دهم مجلس شورای اسلامی با کسب 155 رای از 274 رای ماخوذه به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۶    
کسب و کار نیوز: لاریجانی از انتخاب مجددش برای ریاست مجلس شورای اسلامی از نمایندگان تشکرکرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۳    
کسب و کار نیوز: رئیس مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات دستور داد تا موضوع مدارس لاکچری را پیگیری کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۸    
کسب و کار نیوز : مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست، پیشنهاداتی از لیگ های یونان، ترکیه و بوندسلیگا دریافت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۵    
کسب و کار نیوز :مارچلو لیپی در اولین اقدام در بازگشت به تیم ملی فوتبال چین، مهاجم برزیلی شانگهای را به تیم ملی این کشور دعوت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۲    
کسب و کار نیوز : مدیر ورزشی باشگاه اخمت گروزنی از جدایی میلاد محمدی، مدافع ایرانی در پایان فصل از این تیم خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۲    
کسب و کار نیوز : سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به فکر بازی های پیش روی این تیم در کوپا آمه ریکا است و اعتنایی به موفقیت های قبل ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۶    
کسب و کار نیوز :سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه اجرای طرح ملی کنترل فشار خون که از 17 اردیبهشت آغاز شده راهی برای شناسایی مبتلایان جدید به فشار خون است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۳    
کسب و کار نیوز : مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به امکانات بندر شهید بهشتی گفت: توسعه این بندر با سرمایه گذاری مشترک ایران و هند در حال انجام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۵۰    
کسب و کار نیوز: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در بازدید از پایانه های مرزی در حال ساخت ریمدان و پیشین ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۷    
کسب و کار نیوز:رئیس اتحادیه نانوایان البرز گفت: طی پنج سال گذشته دستمزد کارگران نانوایی 101 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۳    
کسب و کار نیوز : معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: زباله گردهای بجنورد درآمد خوبی دارند و به همین جهت سالانه به تعداد این زباله گردها افزوده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۱    
باشگاه ناپولی پیشنهاد نخست رئال مادرید برای جذب کولیبالی را رد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۸    
کسب و کار نیوز: شاگردان نیکو کواچ با برتری مقابل لایپزیگ فاتح جام حذفی آلمان شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۵    
کسب و کار نیوز : مراسم تشییع پیکر تورج لارودی، پیشکسوت رسانه های ورزشی ایران روز دوشنبه، ششم خردادماه از غسالخانه بهشت زهرا (س) برگزار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۲    
کسب و کار نیوز: فدراسیون کشتی ضمن اعتراض نسبت به اقدام مسئولان برگزاری جام ساساری ایتالیا در پس گرفتن مدال طلای محمدباقر یخکشی به علت این که وی با تی شرت ورزشی بر روی سکو حاضر شده بود ...