جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۴May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 11 آذر 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 2 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 3 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 4 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 5 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 6 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 7 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 8 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 9 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 10 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 11 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 12 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 13 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 14 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 15 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 16 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 17 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 18 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 19 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 20 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 21 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 23 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 24 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 25 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 26 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 27 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 28 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 29 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۱    
کسب و کار نیوز-موضوع تعیین نرخ دلار در بودجه و اینکه نرخ روی چه قیمتی باشد که به ثبات بازار کمک کند، از جمله مهم ترین بحث ها در رابطه با لایحه بودجه سال 99 است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۱    
کسب و کار نیوز:همزمان با هشتاد و هشتمین سالروز ثبت ملی معبد آناهیتا، طی مراسمی از تمبر یادبود این میراث کهن و ماندگار رونمایی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۱    
کسب و کار نیوز:بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، دولت از محل صرفه جویی در مصرف بنزین، به وانت بارها، تاکسی ها، ون ها و مسافربرهای شخصی برای گاز سوز کردن کمک بلاعوض ارائه می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۶    
کسب و کار نیوز:پتروشیمی زاگرس در بیست و سومین همایش بزرگداشت روز ملی صادرات ایران به عنوان صادرکننده نمونه کشوری معرفی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۶    
کسب و کار نیوز-قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 406 هزار تومان، طلای 18عیار هم 441هزار و 400 تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به 12هزار و 700 تومان رسیده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار نیوز- در حالی که وزیر راه و شهرسازی پیش از این اعلام کرده بود واحدهای تهرانسر در قالب طرح ملی مسکن واگذار خواهند شد، معاون مسکن وی از حذف پایتخت در این طرح خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۶    
کسب و کار نیوز - در این تبلیغات خلاقانه برای تبلیغ سس گوجه فرنگی، از جوانه های چشایی مخاطبان استفاده شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۲۱    
کسب و کار نیوز - تحریم ها امکان طرح ریزی برنامه های توسعه را از تمام نهادهای اقتصادی گرفته است . پرواز در آسمانی که سقف شیشه ای کوتاه و گسترده ای سرتاسر آن را پوشانده است به آسانی امکان پذیر نیست ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۱    
کسب و کار نیوز - هرچند ماه هاست ماینرها خاموش شده اند و چراغ این صنعت خاموش است؛ اما هنوز اعتراض فعالان این صنعت ازسوی مسئولان این حوزه شنیده نمی شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۱    
کسب و کار نیوز - در این ایده خلاقانه تبلیغات، ضرورت نیاز به استفاده از تلفن همراه و موبایل در مواقع اضطراری و اورژانسی به بینندگان القا شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۲۱    
کسب و کار نیوز - مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری در نشست خبری سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند، با تشریح برنامه های این همایش و اهداف مدیریت شهری در این حوزه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۶    
کسب و کار نیوز- درحالی فعالان و کارشناسان آی تی باور دارند که ممنوعیت ورود تجهیرات فناوری اطلاعات به کشور موجب گرانی و رکود در بازار شده که متولیان این امر بر این اعتقادند که ممنوعیت واردات می تواند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۱    
کسب و کار نیوز -سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند 18 و 19 آذر ماه سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۱    
کسب و کار نیوز- براساس آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت مجموع مصرف کالاهای نساجی و پوشاک در کشور 510 هزار تن است که 350 هزار تن آن تولیدات داخلی است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۶    
کسب و کار نیوز - رییس جمهوری در پیامی با گرامیداشت روز جهانی معلولان تاکید کرد دولت تدبیر و امید از نخستین روزهای فعالیت خود اهتمام و حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت را مورد توجه قرار داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۱    
کسب و کار نیوز - روند قیمتی بازار ارز از یک ماه پیش تغییر کرده و قیمت هر دلار آمریکا در شبکه صرافی از محدوده 11 هزار تومان به 12 هزار و 550 تومان رسیده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۶    
کسب و کار نیوز - رئیس اتاق ایران در مراسم سالروز ملی صادرات از نبود یک متولی مشخص در حوزه صادرات که پاسخگوی تصمیمات اتخاذ شده در این بخش باشد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۱    
کسب و کار نیوز - مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: با توجه به شکایات شهروندان تحقیقات برای شناسایی منشأ بوی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران آغاز شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز - سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه اعلام کرد که سرپرستان خانوار جامانده از دریافت بسته معیشتی می توانند به جای کد رهگیری ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۱    
کسب و کار نیوز - بانک مرکزی تسهیلات سررسید شده تا سال 97 را مشمول بخشودگی سود و جرایم دانست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز - در آگهی تبلیغاتی بالا برای محصول StaSoft، فرد خشنی مانند سیلوستر استالونه به صورت کاریکاتوری پارچه ای نمایش داده شده و ترکیبِ شعار تبلیغاتیِ حتی سخت ترین ها را هم نرم می کند با پرتره ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۱۱    
کسب و کار نیوز - رشد ساخت و ساز در اندونزی میزان تقاضای فولاد را تا سال 2024 میلادی به 22.7 میلیون تن افزایش خواهد داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز :مدیر پایگاه پژوهشی شهر تاریخی یزد گفت: میدان تاریخی خان یزد سامان دهی، بازپیرایی و برای مسافران نوروزی آماده می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز - پس از واریز دور اول حمایت معیشتی دولت به حساب 60 میلیون نیازمند، به جاماندگان این طرح 10 روز فرصت داده شد تا اعتراض خود را به ثبت برسانند و فردا آخرین مهلت این اعتراض است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز :مدیر پایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران از مرمت اضطراری 107 آسباد در شهرستان خواف خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز :مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: تخریب یک خانه تاریخی غیرممکن است و به طور یقین هیچ یک از مراجع صدور پروانه نمی توانند چنین مجوزی را صادر کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز :معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بافت تاریخی این شهر را ظرفیتی عظیم و ارزشمندی برای توسعه صنعت گردشگری استان برشمرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
کسب و کار نیوز - سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در مجموع از روز گذشته تا کنون 1551 مراجعه برای ثبت نام در انتخابات مجلس داشته ایم که از این تعداد 1260 نفر ثبت نامشان تکمیل شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
کسب و کار نیوز :رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فلاورجان از اتمام عملیات مرمت برج کبوترخانه اجگرد در این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
کسب و کار نیوز :مسئول موزه فرهنگ فسا از اهدای بخشی از ستون مربوط به دوره هخامنشی به این موزه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
کسب و کار نیوز :مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از آغاز مرمت تزئینات ایوان شرقی مجموعه جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز- رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه قیمت برخی کالاها در بازار، حباب دارد، گفت: احتمال افزایش لجام گسیخته قیمتها وجود داشت که با تشدید نظارت و بازرسی ها در بازار، کنترل لازم صورت گرفت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۶    
کسب و کار نیوز - رئیس شورای عالی استان ها، گفت: با اجرای لایحه درآمد پایدار شهری، دیگر شهرداری ها برای اداره شهر، نیاز به شهرفروشی ندارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۶    
کسب و کار نیوز- بررسی تغییر نرخ 24 قلم کالای خوراکی در آبان ماه نشان می دهد که 8 خوراکی شامل برنج، گوشت، کره، پرتقال، شکر، رب گوجه فرنگی و سیب نسبت به مهر ماه با کاهش قیمت مواجه شده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز:مرکز پشتیبانی تجهیزات مدیریت بحران در شرایط اضطراری با هدف استانداردسازی مدیریت در شرایط اضطراری و براساس الزام های اچ اس یی در ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی راه اندازی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز:قیمت شاخص نفت خام برنت در ساعت 7 و 45 دقیقه امروز (دوشنبه، 11 آذرماه) به 61 دلار و 25 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 56 دلار و هشت سنت رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای درباره گازسوز کردن خودروها در مراکز غیرمجاز هشدار داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۳۱    
کسب و کار نیوز:رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه نفتای سبک شرکت پالایش نفت آبادان است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۶    
کسب و کار نیوز:برخی مسئولان اعلام کردند که عربستان در نشست آینده اوپک برای تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت تلاش می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۶    
کسب و کار نیوز:قائم مقام طرح توسعه فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی از پایان عملیات نصب سازه های جانبی سکوهای 23 و 24B پارس جنوبی در بلوک گازی این طرح در پهنه آبی خلیج فارس خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۲۱    
کسب و کار نیوز:اوپک سال ها رشد تولید نفت شیل در آمریکا را نادیده می گرفت و از این اشتباه پشیمان شد. اکنون ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۶    
کسب و کار نیوز - معاون اول رییس جمهور گفت: همواره باید سر تعظیم در برابر ملت ایران به ویژه طبقات ضعیف فرود آوریم که این روزها را با صبر و تحمل سختی ها پشت سر گذاشتند و حاضر نشدند کمترین حرکتی که نشان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۶    
کسب و کار نیوز:اجرای موفق پروژه بهینه سازی مصرف انرژی درکوره های ریفرمینگ پتروشیمی نوری به دست متخصصان شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی سبب کاهش 17 تا 20 درصدی مصرف انرژی شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۶    
کسب و کار نیوز:تکمیل و بهره برداری ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا، اجرا و تکمیل طرح های مهم توسعه پالایشگاهی کشور در سال های اخیر و به دنبال آن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۱    
کسب و کار نیوز- سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: تولید تایر صورت گرفته و به بازار نیز عرضه شده است و ادعای عدم توزیع لاستیک های تولیدی به بازار از بیخ وبن غلط است
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۶    
کسب و کار نیوز- رئیس اتاق اصناف استان تهران اعلام کرد که به دلیل افزایش 50 درصدی قیمت بنزین سهمیه ای، افزایش چهار درصدی قیمت کالاها پذیرفته می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۶    
کسب و کار نیوز :برداشت هندوانه پائیزه از هزار و 300 هکتار زمین های کشاورزی منطقه توکهور وهشتبندی شهرستان میناب اغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۶    
کسب و کار نیوز :طیور خانگی در سبزوار علیه بیماری ویروسی نیوکاسل به صورت رایگان واکسینه و ایمن سازی شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز :90 درصد ماهی زینتی کشور در استان مرکزی تولید می شود و شهرستان محلات در این زمینه از ظرفیت بالایی برخوردار است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز :ماموران راهداری زمستانی در نقاط کوهستانی تربت جام مستقر شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز :رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گتوند از آغاز خرید ذرت در این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز :برداشت گل از نرگس زار های شهرستان خفر آغاز شد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۶    
کسب و کار نیوز :یازده میلیون مترمکعب آب با انسداد 257حلقه چاه غیرمجاز در طرقبه – شاندیز ذخیره شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۱    
کسب و کار نیوز:فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که کریستین پولیسیچ توانایی بازی در پست شماره 9 را دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۱    
کسب و کار نیوز:مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسا، مدعی شد که این تیم در بازی برابر اتلتیکومادرید در بهترین فرم خود بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۱    
کسب و کار نیوز:هیچ وقت حضور مهدی قائدی در ترکیب استقلال مثل اینروزها پر رنگ و تاثیر گذار نبوده است و مهدی اینروزها به خاطر بازی های خوب خود مورد بحث است و نه حاشیه.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۶    
کسب و کار نیوز:فیلم گرفتن یورگن کلینزمن با موبایل شخصی اش از هواداران هرتا برلین، به خصوص با توجه به آرم اسپانسر شخصی او روی قاب گوشی موبایل در آلمان جنجالی شده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۱    
کسب و کار نیوز:شاید جالب باشد اما برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ باعث خواهد شد تا مسابقات امسال قهرمان نیم فصل نداشته باشد!
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۶    
کسب و کار نیوز:ایوان راکیتیچ می گوید می خواهد در زمین بازی کند و اگر نتواند به اندازه کافی برای بارسا به زمین برود ممکن است این تیم را ترک کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۶    
کسب و کار نیوز - بانک ملی ایران بیش از 627 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود اسلامی از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه پرداخت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۶    
کسب و کار نیوز:مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه جدایی رضا شکاری از این تیم را تکذیب کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۱    
کسب و کار نیوز:مدافع پرسپولیس همچنان رقابت نزدیکی با رقیب مالزیایی خود برای دستیابی به عنوان زننده زیباترین گل لیگ قهرمانان دنبال می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
کسب و کار نیوز - همکاری ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ( دادگستری استان ها)و کانون های کارآفرینی در استان ها برای حل مشکلات کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۶    
کسب و کار نیوز - شاخص بورس اوراق بهادار تهران در یازدهمین روز آذر، با رشد 3652.92 واحدی به پله 322 هزار و 233 واحدی رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۱    
کسب و کار نیوز - در سال 99رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 99 خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۱    
کسب و کار نیوز - سخنگوی شورای نگهبان درباره شرایط داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس، تاکید کرد: علاوه بر داشتن شرایط قانونی، دارا بودن شایستگی و توان انجام وظایف خطیر نمایندگی از جمله ضروریات عقلی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۶    
کسب و کار نیوز - معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی از افزایش تسهیلات قرض الحسنه نوسازی تاکسی های پایتخت به 50 میلیون تومان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۱    
کسب و کار نیوز - در تبلیغات مواد غذایی، معمولا تصاویری از مواد غذایی با ظاهری جذاب یا به اصطلاح همان سوپرمدل های دنیای مواد غذایی نمایش داده می شود.