جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 23 آذر 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 2 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 3 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 4 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 5 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 6 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 7 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 8 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 9 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 10 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 11 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 12 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 13 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 14 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 15 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 16 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 17 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 18 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 19 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 20 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 21 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 23 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 24 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 25 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 26 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 27 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 28 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 29 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۶:۱۱    
کسب و کار نیوز- نخستین رویداد نوآوری وزارت نفت با عنوان پترولیوم تیکاف با محوریت به هم رسانی حوزه های فناوری در بخش عرضه و تقاضا و با حضور شرکت های فعال در حوزه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۶    
کسب و کار نیوز - بانک رفاه به منظور تقویت دانش و تجربیات مربیان و بازیکنان تیم فوتسال این بانک، دوره آموزشی با حضور مربیان و پیشکسوتان تیم ملی فوتسال برگزار کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۶:۵۶    
کسب و کار نیوز - اینترنت در عصر حاضر، امکانات غیرقابل تصوری را برای کاربران فراهم آورده است. از جمله این امکانات، استفاده شبانه روزی از خدمات بانکی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز- مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید نظارت بر زنجیره تولید و توزیع محصولات خوراکی و آشامیدنی در کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۶    
کسب و کار نیوز:برداشت مرکبات از 2هزار هکتار از باغات بخش گنبکی ریگان اغاز شد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۶    
کسب و کار نیوز:شرکت پشتیبانی امور دام استان کرمان به منظور تنظیم قیمت بازار آماده خرید مرغ مازاد در سطح شهر کرمان است .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۶    
کسب و کار نیوز - بحث رتبه بندی کسب وکارهای اینترنتی، بحث اشتباهی نیست. اصولاً همه شرکت ها و سازمان ها دوست دارند رتبه بندی شوند و اگر مزیتی نسبت به رقبا دارند در منابع و مراجع رسمی بیاید ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۱    
کسب و کار نیوز - مرکز توسعه تجارت الکترونیک در حالی بارها وعده رتبه بندی کسب وکارهای اینترنتی را داده که قرار است تا پایان آذرماه این رتبه بندی منتشر شود ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۱    
کسب و کار نیوز - معاون استانداری تهران از تعطیلی تمامی مدارس استان بجز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند فردا یکشنبه خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۶    
کسب و کار نیوز-معاون سیما سازمان صدا و سیما در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۱    
کسب و کار نیوز- برخی مشترکان که برای تعویض سیم کارت و یا خرید سیم کارت جدید به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرده اند متوجه سواستفاده از کدهای ملی آنها برای فروش سیم کارت به افراد دیگر روبرو شده اند که ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۶    
کسب و کار نیوز-یک کارشناسان اقتصادی با اشاره به کسری بودجه سال 99 و قطع امید از درآمدهای نفتی گفت: وعده دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در سال آتی عجیب است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
کسب و کار نیوز-هنوز وعده های اشتغالزایی مسئولان در سال های گذشته محقق نشده که در بودجه سال 99 ایجاد یک میلیون شغل پیش بینی شده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
کسب و کار نیوز - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم این همکاری نزدیک بین دو پارلمان بتواند به سود ملت های دو کشور مهم منطقه، یعنی ایران و ترکیه باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۱    
کسب و کار نیوز- بسیاری از فعالان بازار معتقدند که اجرای ناقص مالیات بر ارزش افزوده منجر به رشد تورم و نوسان قیمت کالاهای اساسی سبد خانوار می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
کسب و کار نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک خودرو گفت: اختلاف 50 درصدی قیمت بین واردات رسمی و غیر رسمی باعث رشد قاچاق شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
کسب و کار نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: هم اکنون 4 هزار و 500 دستگاه خودرو، در گمرک مانده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۱    
کسب و کار نیوز- هواوی، شرکت بزرگ تکنولوژی چین علی رغم مشکل تحریم ها از سوی امریکا، فاصله خود در سهم بازار را با رقیب کره ای اش ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۱    
کسب و کار نیوز- یوسف خانی گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ گرم با 300 تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 12 هزار و 900 تومان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۱    
کسب و کار نیوز- دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: فعلا به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها به ویژه عدم تولید و توزیع سوخت یورو 5، امکان تولید خودروی سواری با استاندارد آلایندگی یورو 5 وجود ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۶    
کسب و کار نیوز- رییس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن و دوبرابر شدن تسهیلات جعاله، گفت: افزایش تسهیلات مسکن قیمت ها را بالا نمی برد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۱    
کسب و کار نیوز-مدیر عامل بانک مسکن از چراغ سبز بانک مرکزی به افزایش تسهیلات مسکن از محل اوراق و همچنین افزایش دو برابری سقف تسهیلات جعاله خبرداده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۶    
کسب و کار نیوز - عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی در نماد " اخزا 81611" فردا در تابلو ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران انجام می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۱    
کسب و کار نیوز :مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز اروندان در نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت خوزستان اعلام کرد که نگهداشت توان تولید نفت با رویکرد استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی و حفاظت محیط زیست در ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۴۱    
کسب و کار نیوز :آمارها و اظهارات منابع نشان می دهد به دلیل عملیات نگهداری در میدان کاشاگان، تولید نفت قزاقستان کاهش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز :همزمان با دومین روز یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری، نرم افزار پیش بینی ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز :شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با شرکت های پارس پترو زاگرس و مهندسی فرآیند به منظور مطالعه جامع مخازن قرارداد همکاری امضا کردند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز :معاون تولید شرکت ملی نفت ایران از مطالعه و ریشه یابی حوادث فوران چاه با برگزاری دوره آموزشی براساس استانداردهای جهانی خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۶    
کسب و کار نیوز : پالسر مثبت به عنوان یکی از ابزارهای اساسی کاربردی در عملیات حفاری افقی و جهت دار چاه های نفت و گاز ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
کسب و کار نیوز - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که قرص های موجود در کیک های خوراکی ماده مخدر نبوده و قرص هیوسین بوده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۳۱    
کسب و کار نیوز :کلان داده های بازار نفت نشان می دهد کاهش تولید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش همچنان کمتر از مقدار لازم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۶    
کسب و کار نیوز:رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مه ولات از برنامه ریزی برای احیای رباط تاریخی زرنوخ این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۶    
کسب و کار نیوز:مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر از اعطای گواهی کیفیت کارگاهی به سه کارگاه صنایع دستی این شهرستان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۶    
کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به برپایی چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان جنوبی و میزان فروش در این نمایشگاه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۶    
کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از برپایی جشنواره شب یلدا با اجرای برنامه های آیینی و سنتی در شهرستان کلیبر خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز:وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: یکی از موضوعاتی که پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری باید به آن توجه کند، تقویت ارتباط با استارت آپ هاست.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در سال آینده چند پرونده مشترک در حوزه میراث ناملموس را با کشورهای مختلف به نتیجه نهایی می رسانیم.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز:معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از حفاظت و مرمت 700 قلم شیء فرهنگی تاریخی در این استان از سال 97 تاکنون خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۲۱    
کسب و کار نیوز:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی برنامه های هفته پژوهش استان را تشریح کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۶    
کسب و کار نیوز - معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آماده سازی نیروی انسانی برای اشتغال حرفه ای از اهداف اساسی دانشگاه ها خواهد بود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۱    
کسب و کار نیوز - روابط عمومی بانک مرکزی با اطلاعیه ای در خصوص بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر یک میلیارد ریال سررسید شده تا سال 1397 توضیح داد
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز:11 رأس گوسفند به علت ابتلاء به بروسلوز در نهبندان معدوم شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز:برداشت پنبه از 300 هکتار از مزارع شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز-مدیرعامل بانک عامل حوزه مسکن از موافقت بانک مرکزی با افزایش سقف وام مسکن از محل اوراق تسهیلات خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز:یک هزار و 456 تن خرما ، امسال در شهرستان شوشتر تولید شد .
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۶    
کسب و کار نیوز:کشاورزان گلستان تا 10 دی برای کشت گندم فرصت دارند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۱    
کسب و کار نیوز - مهلت ارسال مقاله به پنجمین کنگره نقش خدمات حمایتی در توانمندسازی کودکان مبتلا به سرطان و خانواده آنها که توسط مؤسسه خیریه محک برگزار می شود تا 10دی اعلام شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۱    
کسب و کار نیوز:سالانه 300 تن نارنج به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان نور تولید می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۱    
کسب و کار نیوز:ستاد اجرایی فرمام امام (ره)، با هدف ایجاد شغل و کسب درآمد، 144 نفر شتر تحویل روستائیان خراسان جنوبی داده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۶    
کسب و کار نیوز-وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت خوداتکایی در اقتصاد گفت: باید با یک نگاه همه جانبه نگر ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز- مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور از وجود 1.6 میلیون شاکی در پرونده خدمات ارزش افزوده در سطح کشور خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۱    
کسب و کار نیوز:بیش از 270 هزار مرغ بومی خراسان جنوبی علیه نیوکاسل واکسینه شدند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۶    
کسب و کار نیوز-براساس آمار وزارت صنعت،معدن و تجارت، در هفت ماهه امسال 72.4 درصد از تسهیلات پرداخت شده به بخش صنعت و معدن در زمینه تامین سرمایه در گردش بود که 99 هزار و 300 میلیارد تومان از مجموع 137 ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۶    
کسب و کار نیوز - مدیرکل دفتر کارآفرینی وزارت کار گفت: عده ای می گویند نوآوری از تحلیل بیرون می آید اما واقعا اینطور نیست نوآوری از چرخه یادگیری بیرون می آید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۱    
کسب و کار نیوز - آذرکیش گفت: بین 5 تا 7 هزار مربی کارآفرینِ آموزش دیده از طرف وزارت کار در مدارس فعالیت می کنند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۱    
کسب و کار نیوز - همزمان با پیشرفت هایی که در صنعت پرداخت رخ می دهد، کلاهبرداری های مالی نیز در حال افزایش است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۱    
کسب و کار نیوز - رییس سازمان ملی کارآفرینی معتقد است به سورپرایز پستی آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه ایراد وارد است که باید در رابطه با آن تصمیم گیری شود و در صورتی که قصد اجرایی شدن ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶    
کسب و کار نیوز،غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران در اولین جلسه استانی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۱    
کسب و کار نیوز-مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان می تواند به عنوان پیشگام در فعالیت اقتصادی رمز ارزها در کشور قلمداد شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۶    
کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه قنادان تهران از عدم افزایش قیمت شیرینی در شب یلدا خبر داد و گفت: تا عید نوروز قیمت ها تغییری نخواهد داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۱    
کسب و کار نیوز- اگرچه شاید بخش دولتی به صورت مستقیم در نقش تولیدکننده محتوا ظاهر نشود، اما صاحبان کسب وکارها و کاربران آن ها که در این نقش ظاهر می شوند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۶    
کسب و کار نیوز - بیش از یک ماه از واگذاری مجدد هپکو به سازمان خصوصی سازی گذشته است، معاون اول ریاست جمهوری از این سازمان خواسته تا ظرف دو هفته مسائل مربوط به هپکو را تعیین تکلیف کند ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۱    
کسب و کار نیوز-درحالیکه بورس در آخرین روز کاری در هفته گذشته نزولی شده بود، مجدد توانست در نخستین روز این هفته روند صعودی خود را از سر بگیرد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۶    
کسب و کار نیوز-نرخ دلار در صرافی های بانکی امروز (شنبه) با افت 50 تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته ( 21 اذر ) به رقم 12 هزار و 850 تومان رسید، اما نرخ یورو ثابت ماند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۶    
کسب و کار نیوز - در پیش نویس لایحه بودجه 99 حدود 18 هزار میلیارد تومان درآمد ناشی از حذف معافیت های مالیاتی از جمله سلبریتی ها و مناطق آزاد در نظر گرفته شده بود که تمامی این پیشنهادها از دستور کار ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز-شمار کارت خوان های فعال و دارای تراکنش در آبان ماه با رشد بیش از یک درصدی نسبت به مهرماه به هفت میلیون و 830 هزار دستگاه رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۶    
کسب و کار نیوز - بازدهی شاخص کل فرابورس(آیفکس) از ابتدای سال جاری تا کنون 94 درصد افزایش داشته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۶    
کسب و کار نیوز - مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به این که افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه در شهرهای صنعتی تا روز دوشنبه (25 آذرماه) ادامه دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۲۶    
کسب و کار نیوز:یکی از بهترین خریدهای تابستانی بار دیگر عصای دست قلعه نویی شد تا سپاهان به هفتمین برد این فصل خود برسد و صدر جدول را دوباره به رنگ زرد در بیاورد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۶    
کسب و کار نیوز:سر الکس فرگوسن، از برنامه های موجود برای برگزاری یک سوپرلیگ بین المللی باشگاهی انتقاد کرده و می گوید در این صورت بسیاری از باشگاه های تاریخی با مشکلات بزرگ مواجه خواهند شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز:ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام که در چند بازی اخیر به عنوان سرمربی این تیم نتایج خوبی بدست آورده می گوید مطمئن است تاتنهام می تواند فصل را به عنوان یکی از چهار تیم اول جدول به پایان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۱۱    
کسب و کار نیوز:هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی تیمش، در مسیر درست قرار دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۰۶    
کسب و کار نیوز:به گزارش رسانه های انگلیسی آرسنال تلاشهای خود برای استخدام نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی ولوز را شدت بخشیده و این مربی پرتغالی گزینه اول باشگاه برای جانشینی اونای امری است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز:ماجرای تداخل برنامه های تیم فوتبال امید ایران در راه المپیک و مسابقات باشگاهی از هم اکنون نشانه های یک چالش بزرگ را بروز می دهد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۶    
کسب و کار نیوز :بوژیدار رادوشوویچ آمار صد درصد کلین شیت در لیگ نوزدهم را ثبت کرده است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۱    
کسب و کار نیوز :ژوزه مورینیو می گوید از اینکه یورگن کلوپ که یکی از رقبای مهم او در دنیای مربی گری به حساب می آید قراردادش را با لیورپول تمدید کرده خوشحال است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۱۶    
کسب و کار نیوز - رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور حضور در مجمع عمومی مجالس آسیایی(APA) تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد.