سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 9 تیر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 تیر 1395 خبر آنلاین 2 تیر 1395 خبر آنلاین 3 تیر 1395 خبر آنلاین 4 تیر 1395 خبر آنلاین 5 تیر 1395 خبر آنلاین 6 تیر 1395 خبر آنلاین 7 تیر 1395 خبر آنلاین 8 تیر 1395 خبر آنلاین 9 تیر 1395 خبر آنلاین 10 تیر 1395 خبر آنلاین 11 تیر 1395 خبر آنلاین 12 تیر 1395 خبر آنلاین 13 تیر 1395 خبر آنلاین 14 تیر 1395 خبر آنلاین 15 تیر 1395 خبر آنلاین 16 تیر 1395 خبر آنلاین 17 تیر 1395 خبر آنلاین 18 تیر 1395 خبر آنلاین 19 تیر 1395 خبر آنلاین 20 تیر 1395 خبر آنلاین 21 تیر 1395 خبر آنلاین 22 تیر 1395 خبر آنلاین 23 تیر 1395 خبر آنلاین 24 تیر 1395 خبر آنلاین 25 تیر 1395 خبر آنلاین 26 تیر 1395 خبر آنلاین 27 تیر 1395 خبر آنلاین 28 تیر 1395 خبر آنلاین 29 تیر 1395 خبر آنلاین 30 تیر 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفت: مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران امسال نیز با حضور شکوهمند خویش در راه پیمایی به غاصبان یادآوری می کنند که دفاع از آرمان های فلسطین مشمول زمان و فراموشی نخواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۲    
عصر امروز (چهارشنبه) حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با رئیس و مسئولان قوه قضاییه دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۶    
پیروزی نوشت:فردی که طارمی و رضاییان را به ترکیه برده هیچ نسبتی با علی کریمی ندارد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۱    
رهبر انقلاب با تأکید بر جلب رضایت مردم به عنوان وظیفه ای اسلامی و هدفی مبنایی، حفظ سلامت قوه قضاییه را اصلی ترین عامل جلب رضایت مردم دانستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۸    
ایسنا نوشت: امیرحسین درویش، معاون اداری و مالی اداره کل زندان های استان تهران با حفظ سمت به عنوان سرپرست زندان اوین منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۳    
رییس جمهوری نسل جوان تحصیلکرده را بزرگترین سرمایه و امیدآفرینان امروز و فردای کشور، نظام و ملت دانست و تاکید کرد: امروز جامعه، منطقه و جهان، ایران را با نسل جوان تحصیلکرده آن می شناسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۱    
یادگار امام (ره) با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش با گرامیداشت یاد شیخ مصطفی رهنما، نوشت: امید است شاهد زوال دولت غاصب صهیونیستی باشیم و همراه هم، نماز را در مسجد الاقصی بخوانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۸    
واحد مرکزی خبر نوشت: شبکه تلویزیونی المیادین از اعلام حالت فوق العاده در همه فرودگاه های آمریکا به دنبال حمله انتحاری در فرودگاه استانبول خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۸    
کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۴    
ورزش سه نوشت:در مجموع 45 بازیکن در معرض خطر محرومیت از دیدارهای نیمه نهایی یورو 2016 هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۵    
از شب گذشته تا امروز تعداد هواداران طارمی در شبکه های اجتماعی افت فاحشی داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۰    
حذف تبصره 19 و 20 از بودجه 95 باعث شد جلوی انتشار اوراق مشارکت از سوی دولت گرفته شود و طلبکاران دولت صدایشان از بی پولی درآمده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۲    
همشهری آنلاین نوشت: فصل گرم تابستان فصل شنا کردن در استخرها، دریاچه ها و دریاها است، اما شناگران با خطر غرق شدن هم روبرو هستند که هرسال جان عده ای را می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۶    
فرماندار ملایر: کشور ما با تقدیم بیش از 4 هزار شهید و 12 هزار جانباز در طول سال های مبارزه با این پدیده شوم، همواره در صف نخست ایستادگی در برابر این عامل مخرب قرار داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۴    
خیلی ها همیشه درباره اتفاق های عادی زندگی روی زمین در شرایط بی وزنی فضا سوال دارند. یکی از سوال های عمومی در این رابطه این است که اگر بخواهید مثلا در ایستگاه فضایی گریه کنید و چند قطره اشک بریزید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۴    
قیمت فروش نوازدان در تهران از 500 هزار تا یک میلیون تومان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش همدان: برخی نیروهای آموزش و پرورش استان به بیماری یا مشکلات دیگر مبتلا هستند و برخی هم قرار است به سایر استان ها منتقل شوند که این امر موجب شده در برخی شهرستان ها بویژه نهاوند با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۶    
رئیس جهاد کشاورزی همدان با اشاره به صدور 75 هکتار مجوز گلخانه ای در استان، از آغاز عملیات اجرایی احداث 25 هکتار گلخانه خبر داد و خاطرنشان کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۱    
ایرنا نوشت: نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد،اگرچه داروهای ضد اضطراب برای افراد مبتلا به اضطراب شدید کمک کننده هستند، اما این داروها با سرکوب احساس اضطراب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۸    
در حاشیه فصل نقل و انتقالات و آخرین روزهای وسوسه انگیزش ...!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۸    
ایرنا نوشت: دولت آمریکا احتمالا به زودی از مسافران بین المللی متقاضی ورود به این کشور، درخواست خواهد کرد که اطلاعات حساب های شخصی خود را در رسانه های اجتماعی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۸    
ایسنا نوشت: باشگاه روبین کازان قصد دارد پرونده انضباطی علیه بازیکن ایرانی در لیگ روسیه تشکیل دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۵    
با حکم محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت و به موجب صورت جلسه شورای سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، علیرضا حاجی پور به عنوان مدیرعامل این سازمان معرفی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۵    
عضو ارشد پیوند عضو کشور: سالانه 5 تا 8 هزار نفر در کشور به علت مرگ مغزی جان خود را از دست می دهند که تنها 2 هزار و 500 تا 4 هزار نفر از آنها می توانند عضو اهدا کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در اثر تصادف و اتفاقات ناگوار برخی از افراد دچار مرگ مغزی شده و اعضای سالم آنها بدون بهره مندی زیر خاک می رود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۱    
پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع است تا ضعف خود را در خط دفاعی برطرف کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۱    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار مواد نفتی در جنوب تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار مواد نفتی در جنوب تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۶    
وزارت امور خارجه با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس تاکید کرد: حمایت از ملت فلسطین و گروه های مبارز فلسطینی در جهت همبستگی و ایستادگی یکپارچه در برابر رژیم صهیونیستی از جمله موارد مهمی است که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۲    
ماه رمضان به روزهای آخرش نزدیک می شود و خبرهای ضد و نقیضی از ادامه برنامه هفت با تیم فعلی این برنامه به گوش می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۶    
رییس جمهوری در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار محمد حسین باقری از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت 'رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ' را تبریک گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۲    
مهدی طارمی و رامین رضاییان دو بازیکن کلیدی فصل گذشته پرسپولیس، همزمان به تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه پیوستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۷    
ایسنا نوشت: وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای تاکید کرد: امروز مردم بحرین، عراق و سوریه نیز کمتر از فلسطینی ها در ظلم ستم نیستند و از خداوند می خواهیم به لطف و فضل خود شر دشمنان اسلام را به خودشان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۹    
ایرنا نوشت: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه در نشست مجلس عوام از جرمی کوربین رهبر حزب کارگر خواست که با توجه به بحران ایجاد شده در درون حزبش، از رهبری این حزب استعفا دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۶    
کارمندان ادارات و دفاتر مختلف بیشتر عمر مفید خود را در مکانهای کاری و دفتری میگذرانند که شاید ساعات حضور فعال یک کارمند بیشتر از حضورش در خانواده و محل سکونت خود باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۶    
استاندار صبح امروز در جلسه ی کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری استان از پرداخت هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب اقتصاد مقاومتی تا پایان سال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۶    
عملیات تعمیر و مرمت درز انبساط پل کوزان واقع در محور فومن – شفت - سراوان به مدت سه روز از تاریخ 12/4/95 لغایت 14/4/95 انجام می پذیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار مواد نفتی در جنوب تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۲    
ایرنا نوشت: سفیر ترکیه در تهران از ابراز همدردی مقامات جمهوری اسلامی ایران با جانباختگان حادثه تروریستی در فرودگاه آتاتورک استانبول قدردانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۶    
ایسنا نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع گرد و غبار در استان زابل از وزش باد و رگبار در اکثر مناطق کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۷    
ایسنا نوشت: دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید قرار نیست که از این تیم جدا شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۸    
میزان نوشت: رئیس سازمان زندان ها درباره برخی اخبار غیر رسمی منتشر شده مبنی بر تغییر رئیس زندان اوین گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۳    
در سه ماهه اول سال جاری برخورد پلیس راهور استان البرز با تخلفات 5 درصد افزایش داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۱۰    
در خصوص جوسازی های رسانه ای حول محور اردوهای مختلط، روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران بیانیه ای صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۱    
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: استان البرز در برقراری ارتباط با هیات های خارجی با مشکل مواجه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۸    
استاندار اردبیل گفت: ساختمان قدیم شهرداری اردبیل به منظور انتقال فرهنگ و تمدن اردبیل به نسل های جدید و گردشگران به موزه شهر تبدیل می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۸    
شهردار اردبیل گفت: برای جذب سرمایه گذاران در مجموعه گردشگری شورابیل اردبیل، 20 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های گردشگری این مجموعه هزینه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
زنی استرالیایی می گوید صبح با سرو صدای ناشی از ضربه زدن و شکستن از خواب بیدار شده است و در نهایت دریافته صدا از خزیدن یک پیتون 5 متری در خانه اش بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۱    
ایسنا نوشت: مهاجم فصل گذشته استقلال به احتمال فراوان فصل آینده در آلانیا اسپور ترکیه بازی خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۱    
در پی تجمع امروز برخی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی در اعتراض به اشتباه در کارنامه، باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت طی نامه ای دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۳۸    
فیلم پشت در خبری نیست ساخته شبنم عرفی نژاد از امروز اکران خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۹    
تسنیم به نقل از معاون اقتصادی بانک مرکزی نوشت: در پی مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ سود 15 درصدی برای سپرده های بانکی لازم الاجرا شده است. از 19 تیر نرخ سود 18 درصدی تسهیلات اجرایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۹    
ماهیت زندگی امروز ، سرعت را می طلبد و دقت. این موضوع به یک اصل در همه قسمت های زندگی تبدیل شده است. اگر بناست از صبح تا شب همه چیز را تحت کنترل داشته باشیم ، اگر بناست وقت کم نیاوریم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۶    
جشنواره ماه خوب خدا هم زمان باشروع ماه مبارک رمضان به همت موسسه مهرگان فرهنگ در مجموعه سعدآباد در حال برگزاری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۳    
اولین پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ساعت 12:12 دقیقه با 110 مسافر فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد فرودگاه استانبول ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۰    
ایسنا نوشت:رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه اندیشه های شهید بهشتی باید در ارکان مختلف بویژه در قوه قضاییه متبلور باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
اقتصادنیوز به نقل از معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تعطیلی بیش از 60 درصد واحدهای صنعتی پیش از سال 90 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
بر سر چه دعوا می کنید؟ ریاست؟ پول؟ همه رئیس ها و پول دار ها رفتند و تمام شد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۲    
بازیکنی که پرسپولیسی ها دنبال جذبش بودند به سایپا پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۶    
ایسنا نوشت: معاون توانبخشی بهزیستی گلستان گفت: روز گذشته در مرکز معلولین ذهنی شهر گرگان 8 نفر دچار مسمومیت شدند که 2 نفر از این عزیزان فوت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۳    
در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ماموران پلیس راهور در حالی که خدمت می کردند به دعا و مناجات با خدا پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
معاون فرماندار پلدختر گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی جزو اساسی ترین وظایف مسئولان است و ترویج این فرهنگ باید از ادارات و ارگان های دولتی آغاز شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۷    
بیست و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پیش از ظهر چهارشنبه نهم تیرماه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل استاندارد لرستان از کنترل برچسب انرژی لوازم خانگی بازار خرم آباد در خرداد ماه خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۴    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: دفتر کانون کارآفرینان فردا در استان لرستان افتتاح می شود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۴    
به گزارش ایرنا، کار ساخت فیلم مستند ' مظلوم لاله های 3 ' با پرداختن به بخش دیگری از زوایای زندگی شهید آیت الله بهشتی در اصفهان آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد با اشاره به اهمیت استانداردسازی آسانسورها، گفت: در حال حاضر ایمنی آسانسور یکی از دغدغه های اصلی مردم است و این امر با گسترش آپارتمان نشینی از اهمیت ویژه ای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
حمید کارگر از محمدرضا صفی خانی تقدیر به عمل آورد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی همدان: در دوران مدیریت قبلی 9 رقم بذر محصولات کشاورزی در این سازمان تولید شده که این مرکز در تهیه 6 رقم مجری اصلی و در سه رقم همکار اصلی بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
با آغاز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بهترین سرمایه های مومن به انقلاب به خیل عظیم شهدا پیوستند و با وجود اتحاد دنیا برای ضربه زدن به انقلاب، همگان در برابر انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
رضوان برمه زیار کارشناس برق این شرکت، در جشنواره بین المللی مخترعین و نوآوران کشور کره جنوبی موفق به کسب دو مدال طلا شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
رییس بهزیستی خرم آباد:با مساعدت خیرین و مشارکت بهزیستی 1500معلول ،کودک بی سرپرست ،بد سرپرست و شبه خانواده،زن بی سرپرست و زن سرپرست خانوار ،اطعام شدند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان چهار محال و بختیاری ( اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که با سوء استفاده از علاقه دوستداران اشیاء عتیقه، اقدام به فروش آن ها و از این طریق میلیاردها کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۸    
به گزارش مهر، تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از روز دوشنبه در ورزشگاه فردوس اصفهان از سر گرفته می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۵    
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به ماجرایی وارد شده که اصلا جزو حیطه وظایف او نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
کاربران اینترنت موبایل در انگلیس با متوسط سرعت 27.9 مگابیت بر ثانیه سریع ترین اینترنت موبایل جهان را در اختیاردارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۰    
واحد مرکزی خبر نوشت: 27 شهروند ترکیه و 10 گردشگر خارجی در حملات انتحاری فرودگاه استانبول کشته شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۶    
مهدی تاج و علی اکبر طاهری امروز با جمعی از هواداران پرسپولیس صحبت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۱    
واحد مرکزی خبر نوشت: شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد مقامات حکومت بحرینی تابعیت هشت شهروند این کشور را لغو و شش تن از آنها را به حبس ابد و دو تن دیگر را به 15 سال حبس محکوم کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
برخی ها معتقدند ،کاهش نرخ های سود سپرده بانکی به حداکثر 15 درصد در شرایط کنونی نباید انجام می شد،چون نرخ سود تسهیلات 18 درصد تعیین شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
واحد مرکزی خبر نوشت: خبرگزاری رویترز در گزارشی از مسکو از برقراری تماس تلفنی میان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
حسین آخانی در مطلب تازه خود در وبلاگ نخبگان خبرآنلاین درباره مظلومیت محیط زیست ایران نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۸    
کاخ ریاست جمهوری روسیه از گفتگوی تلفنی ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۲    
غرویان معتقد است اینکه ما بخواهیم با دروغ و تهمت در محافل مذهبی، مسیر سیاسی خود را هموار کنیم شدنی نیست. نتایج انتخاب اخیر نیز نشان داد که مردم اعتدال و صفای باطن را می طلبند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۲    
فارغ از پیام های سیاسی، امنیتی و بین المللی این انفجار می تواند برای ترک ها شوک آور باشد، تاثیر مستقیمی است که بر صنعت توریسم در این کشور می گذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۷    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود آیین نامه اجرایی اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران را اصلاح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۸    
پژمان جمشیدی گفت: هنوز هم در صفحه اینستاگرام پست های زیادی دارم که سراغ سری تازه پژمان را می گیرند. باید گفت خوب، بد، جلف ادامه مجموعه تلویزیونی پژمان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۲    
سرپرست معاونت توسعه امور منطقه ای و اقتصادی استانداری البرز از برگزاری همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری روسیه در جمهوری اسلامی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری گفت: در صدد آن هستیم بر اساس پتانسیل ها و ظرفیت هایی قابیت هایی که در استان البرز وجود دارد این منطقه را به هاب صادرات هوایی در کشور تبدیل سازیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۰    
دکنر حسین واله*
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۱    
رییس جمهور، ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان را به شرکت گسترده و پرشور در مراسم روز جهانی قدس فرا خواند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۸    
دیتای جدید دریافتی از ناسا منجر به شفاف تر شدن تصاویر سرویس تصویری گوگل ارث و گوگل مپ شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۹    
در جریان معاملات روز چهارشنبه قیمت دلار صعودی شد و انواع سکه روند قیمتی کاهشی داشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۴    
مجموعه جلسات خانه گفت وگو با هدف ترویج و آموزش گفت وگو برگزار می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۴    
قطع درختان کهنسال شهر زنجان با تشخیص غیرکارشناسی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری این شهر بازتاب گسترده ای داشته که در این راستا مدیریت شهری زنجان با عاملان برخورد می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از دستگیری زورگیر در مدت سه ساعت که اقدام به سرقت و زورگیری در خرمدره کرده بود خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۸    
ناسا دومین تست بوستر راکت خود را که با هدف فرستادن انسان به فضا ساخته شده است، با موفقیت اجرا کرد.