جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 27 تیر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 تیر 1395 خبر آنلاین 2 تیر 1395 خبر آنلاین 3 تیر 1395 خبر آنلاین 4 تیر 1395 خبر آنلاین 5 تیر 1395 خبر آنلاین 6 تیر 1395 خبر آنلاین 7 تیر 1395 خبر آنلاین 8 تیر 1395 خبر آنلاین 9 تیر 1395 خبر آنلاین 10 تیر 1395 خبر آنلاین 11 تیر 1395 خبر آنلاین 12 تیر 1395 خبر آنلاین 13 تیر 1395 خبر آنلاین 14 تیر 1395 خبر آنلاین 15 تیر 1395 خبر آنلاین 16 تیر 1395 خبر آنلاین 17 تیر 1395 خبر آنلاین 18 تیر 1395 خبر آنلاین 19 تیر 1395 خبر آنلاین 20 تیر 1395 خبر آنلاین 21 تیر 1395 خبر آنلاین 22 تیر 1395 خبر آنلاین 23 تیر 1395 خبر آنلاین 24 تیر 1395 خبر آنلاین 25 تیر 1395 خبر آنلاین 26 تیر 1395 خبر آنلاین 27 تیر 1395 خبر آنلاین 28 تیر 1395 خبر آنلاین 29 تیر 1395 خبر آنلاین 30 تیر 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۶    
ونداد الوندی پور
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۵۳    
دکتر روحانی در جمع مردم کرمانشاه با اشاره به حوادث ترکیه گفت: دوران کودتا و تحمیل توپ و تانک بر مردم به سر آمده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۴۷    
رییس جمهوری در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شرایط مهیاست؛ بخش خصوصی فعال شود ، اظهارداشت: مناطق آزاد باید سکویی برای صادرات و نه واردات کالاهای بی کیفیت باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۴۳    
حجت الاسلام روحانی در سفر به کرمانشاه در جمع مردم این استان گفت: تنها هنر عده ای بسیار اقلیت اما پر صدا، دمیدن روح یاس در جامعه و سیاهنمایی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۴۱    
در حاشیه رفت و برگشت مهاجم پرسپولیس، شهاب جعفرنژاد این کاریکاتور را در اینستاگرام منتشر کرد!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۸    
صحنه قتل صبح امروز یکشنبه، با حضور قاتل 22 ساله و دیگر متهمان که به علت مصرف مشروبات الکلی و عدم کنترل خشم در بوستان مطهری کرمان اتفاق افتاده بود، بازسازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۸    
ایسنا نوشت:وزیر اطلاعات گفت: کشور مال همه هست و همه حق دارند با آرامش و با دل خوش و آسایش زندگی بکنند. مملکت مال شیعه و سنی و اهل حق و مال راست و مال چپ و اصولگرا و اعتدالی نیست، مال همه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۸    
حسن روحانی در بیست و نهمین سفر استانی خود با مردم کرمانشاه وعده کرد که تا پایان دولت یازدهم راه آهن به کرمانشاه خواهد رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۶    
مهاجم آبی ها باز هم با این باشگاه به توافق نرسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۳    
24 آنلاین نوشت؛حسن روحانی در سفر استانی دیگر امروز میهمان کرمانشاهی ها بود. رییس دولت در این سفر ابتدا در جمع پرشور مردم این شهر حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۱:۳۱    
میرزاجانپور در لیست لوزانو جای دارد و به ریو می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۱:۲۸    
هنوز نقشه های ناهماهنگ ضربه های شیلنگ بر روی دو دست باریکش پیداست، خط های نامتوازی که روی دستانش ردی از رنگ های زرد، قرمز و قهوه ای با خون مردگی برجا گذاشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۱:۲۲    
به گزارش آنا،محققان با بررسی عملکرد افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام می توانند سن تقریبی کاربر را مشخص کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۶    
ایرنا نوشت: ارتش ترکیه عصر یکشنبه در بیانیه ای کوتاه تاکید کرد، اقدام به کودتای گروهی در ارتش خنثی شده و پایان یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۳    
تسنیم نوشت: رئیس جمهور روسیه در تماس با همتای تُرکِ خود کودتای نافرجام در ترکیه را غیرقابل قبول خواند و ابراز امیدواری کرد که ثبات به سرعت به این کشور بازگردد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۷    
ایرنا نوشت: ساعتی پس از انتشار خبر آغاز عملیات نیروهای امنیتی و نیروی داخلی وزارت کشور ارمنستان برای پایان دادن به اشغال یک مرکز پلیس در شهر ایروان و آزادی گروگان ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۷    
مدیر کل شیلات هرمزگان از حضور غیر قانونی شناورهای غیر مجاز بوشهری که با روش و ادوات صید غیر مجاز اقدام به صید و صیادی در آبهای هرمزگان می کنند خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۴    
کتاب "جزیره بدون روتوش" که مجموعه ای از گزارش ها و مقالات چاپ شده در رسانه ها مربوط به پنج سال اخیر( از سال 90 تا 94) است که بخش وسیعی از ابعاد زندگی اجتماعی مردم شهرها و روستاهای جزیره قشم را روایت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۴    
یک واحد فناور در پارک علم و فناوری استان هرمزگان اقدام به طراحی و ساخت ردیاب خورشیدی کرده که با توجه به مینیمم کردن تابع هزینه و انرژی عمل می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۴    
مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از افزایش 59 سانتی متری سطح آب دریاچه ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۴    
ایرنا نوشت: امیر سابق قطر روز یکشنبه عربستان و وزیر خارجه این کشور را به دست داشتن در کودتای نافرجام ترکیه متهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۳۱    
ایرنا نوشت: رییس سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مطرح شده مبنی بر خرید راکتورهای دست دوم از بلغارستان برای نیروگاه بوشهر، گفت: این موضوع کاملا اشتباه است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۷    
ایرنا نوشت: سه افسر پلیس آمریکا درشهر باتون روژ در ایالت لوئیزیانا،محل به قتل رسیدن یکی از دو آمریکایی آفریقایی تبار ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۶    
ایرنا نوشت: در ادامه بازداشت های متعاقب کودتای نافرجام ترکیه، سرهنگ علی یازیجی سر آجودان رئیس جمهوری ترکیه بازداشت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۴    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای پس از یک سال از شروع برجام، با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در یک سال اخیر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به انحلال جمعیت الوفاق بحرین گفت: این گونه رفتارها راه را برای کسانی که به دنبال رویکردهای غیرمسالمت آمیز هستند باز خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۸    
مهر نوشت: تحقیق جدید نشان می دهد افرادی که برای رفتن به محل کار یا برای تفریح و سرگرمی دوچرخه سواری می کنند، کمتر در معرض ریسک ابتلا به دیابت نوع2 قرار دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۸    
ایسنا نوشت:سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به دستور کار امروز کمیسیون متبوعش از انعقاد قرارداد شرکت ایران خودرو با پژو و شرکت سایپا با سیتروئن فرانسه و بررسی چگونگی قراردادهای جدید این دو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۸    
همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینترنت پرسرعت 357 روستای این استان افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۵    
پرس تی وی نوشت: براساس نتایجِ یک پژوهش گسترده، اگر مردم 10 قانون سلامت را دنبال کنند، 9 مورد سکتۀ مغزی در میان 10 مورد، قابل پیشگیری هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۵    
مهدی طارمی به پرسپولیس برگشت؛ آن هم بدون اینکه مشخص شود چگونه قراردادش را با ریزه اسپور فسخ خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۲۰:۰۳    
مهر نوشت: با صدور پروانه های جدید ارتباطی توسط رگولاتوری، اپراتورهای اینترنتی، امکان ارائه سرویس تلفن ثابت را در کنار اینترنت پرسرعت دارند، اما برای دریافت امکانات از شرکت مخابرات، با مشکل مواجه شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۹    
فرمانده ارشد دوران دفاع مقدس خطاب به الله کرم گفت: اگر ما قطعنامه را نمیپذیرفتیم چه اتفاقی می افتاد. از امام سئوال میکنند که در عملیاتی میتوانیم وارد خاک عراق شویم، امام میگویند وارد عراق نشوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۹    
دیابت نوع 2 مد ت ها به عنوان بیماری افراد دچار اضافه وزن یا چاقی شمرده شده است، اما به گزارش همشهری آنلاین، یک بررسی جدید این عقیده به چالش می کشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۶    
ایرنا نوشت: محققان با استفاده از یک روش خاص، برای اولین بار موفق شدند ترکیب کمیاب cPM را از نوعی قارچ رشته ای استخراج کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۵۳    
اگر عطارد را رصد کرده باشید می دانید که به خاطر اینکه این سیاره در مداری بسیار نزدیک دور خورشید می گردد، هیچ گاه آن را در ارتفاع خیلی زیاد نسبت به افق نمی توان دید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۴۶    
امروز در نشست پایانی چهلمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو، بیابان لوت کرمان ثبت جهانی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۴۴    
مقام های شهر نیویوک به صورت رسمی حمایت خود را از احداث اولین پارک زیرزمینی جهان در این شهر اعلام کرده اند. این مسئله طرح ساخت این پارک را یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۳۷    
امروز روز جهانی اموجی ها بود و شاید بزرگترین تفاوت امسال با سال های قبل در دنیای اموجی ها، طراحی و انتشار این شکلک هاست که زنان را مشاغل مخلف نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۸    
ایسنا نوشت: محققان دانشگاه کوئینز ماری لندن برای نخستین بار یک دستگاه نامرئی کننده عملی را نمایش داده اند که سطوح منحنی را به امواج الکترومغناطیسی به شکل خطوط مسطح نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۸    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اعلام کرده بود امسال مشکل پرداخت حقوق نداریم. این در حالی است که امروز بازنشستگان این صندوق در مقابل مجلس تجمع کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۱    
عصر امروز، بیابات لوت به عنوان نخستین میراث طبیعی ایران، در یونسکو ثبت جهانی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۱۴    
خلبان های هواپیماهای جنگنده در هنگام شب مجبور به استفاده از دوربین های دید در شب با وزن بسیار سنگین هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۸    
ایسنا نوشت: سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید هنوز محرومیت هواداران این تیم در هفته نخست لیگ برتر قطعی نیست و آنها درخواست خود را برای لغو محرومیت به کمیته استیناف ارائه کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۵۹    
دو فرمانده دوران دفاع مقدس در سالروز صدور قطعنامه 598 به چرایی قبول این قطعنامه از سوی امام، موافقان و مخالفان پایان جنگ و ... پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۴۳    
دو تن از جانبازان دفاع مقدس به فیلمساز فقید سینمای ایران،عباس کیارستمی ادای احترام کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۴۱    
رییس جمهور تاکید کرد: هنر باید این باشد که کسانی را که با ما مشکل دارند جذب کنیم وگرنه دعوا که کاری ندارد، باید بدی را با خوبی جواب داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۴۱    
حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز یکشنبه 27 تیرماه در جمع مردم کرمانشاه حاضر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب منطقه یک تهران اعلام کرد قطعی آب در شهرک لاله واقع در شمال شرق پایتخت به دلیل انسداد لوله ها بود که پس از سه روز تلاش این مشکل رفع شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۳    
با گذشت حدود یک هفته از پایان جام ملت های اروپا، تحلیل گران اقتصادی آمارهایی از درآمد و سود برگزاری این جام برای اقتصاد فرانسه منتشر کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۰    
پیشتازی تیم ستارگان جهان با کسب 36.5 امتیاز در مقابل 23.5 امتیاز منتخب ایران/تکرار پیروزی 5.5 بر 4.5 ستارگان جهان/نایجل شورت و پرهام مقصودلو امتیاز آورترین بازیکنان دو تیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۰    
فرماندار سیاهکل از اداره کل منابع طبعی گیلان انتقاد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۷    
جمعی از فعالان و توسعه دهندگان نرم افزارهای پیام رسان در فضای مجازی در نشستی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و میکروالکترونیک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۰    
ایرنا نوشت:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برجامی که آمریکایی ها از آن نام می برند باید نقد شود، گفت: عدم تعهدات آمریکا و نقض برجام باید نقد شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۸    
صبح امروز نشست خبری نمایش خوشبختی های کوچک سوسک شدن به نویسندگی نادر برهانی مرند و فرهاد امینی و کارگردانی آزاده انصاری در تئاتر شهر برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۸:۰۴    
مهدی طارمی همان طور که گفته بود، در تمرین پرسپولیس شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۲    
شش نکته درباره درگذشت عباس کیارستمی
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۶    
رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمد علی فرود، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر محمد کاظم، احمد و علی اکبر فرود تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۱    
پسری که با شراکت دختری یک آژانس مسافرتی در لاهیجان راه اندازی کرده بود وقتی پاسخ منفی این دختر در پاسخ به خواستگاری اش را شنید عصبانی شد و او را در آژانس حبس کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۸    
خانه ملت نوشت: رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت افزایش ارتباط این مرکز با صلیب سرخ، گفت: برخی مسائل مثل یافتن اجساد مطهر مفقودین دفاع مقدس با همکاری دو طرف باسرعت صورت می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ساخت همراه سرای بیمار در پردیس کمالوند خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
عملیات اجرایی ساخت هفتمین سد لاستیکی گیلان صبح امروز با حضور استاندار در شهرستان ماسال آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
با مشارکت و کمک مالی نیکوکار سلامت الیگودرزی ساخت بخش دیالیز آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
یک کارخانه تولید پروتز تبریزی در امور خیرخواهانه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشارکت می کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
سید مسعود طباطبایی جانباز دوچرخه سواری که سفر خود را از استان اردبیل و با شعار حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و به یاد خاطره 141 شهید عرصه محیط زیست آغاز کرده بود صبح امروز با بدرقه شهردار و اعضای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
تیم کاراته نوجوانان استان گیلان عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشور را کسب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲    
دومین فصل از پژوهش های میدانی در مجموعه باستانی استقراری و گورستانی لیارسنگ بن- املش به کشف 14 گور از دوره های پارتی و ساسانی منجر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۲۵    
مسئول رسیدگی به اصلاح پیاده راه 17 شهریور به کسبه این معبر پیشنهاد کرد اگر نمی توانند کسب و کار پررونقی داشته باشند، مغازه خود را اجاره بدهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۹    
سایت صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور نوشت: با دستور گودرزی و تلاش های مناف هاشمی بخش دیگری از حقوق معوقه قهرمانان و پیشکسوتان پرداخت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۶    
تسنیم نوشت:عادل آذر گزینه نهایی کمیسیون برنامه مجلس برای تصدی ریاست دیوان محاسبات شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۶    
چالش حقوق های نامتعارف و فیش های حقوقی نجومی هنوز به پایان نرسیده است، افکارعمومی هنوز با ابهاماتی پیرامون علت و ریشه وقوع چنین اتفاقی روبرو است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۶    
رضا فیاضی یکی از پیشکسوتان تئاتر کودک و نمایش عروسکی است که سال ها در این زمینه فعالیت می کند، وی از طرفداران جشنواره عروسکی است و تاکید می کند نمایش های عروسکی باید به اجرای عمومی درآیند و از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۶    
تیم ملی والیبال جوانان ایران در هشتمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا برابر چین شکست خورد و نایب قهرمان شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۶    
بر اساس گزارش رسانه های عربی آتش سوری در هتلی در مکه هیچ قربانی نداشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۳    
رییس کمیسیون عمران و طرح ریزی شورای شهر خرم آباد گفت: عده ای فضای سبز جلوی منازل خود را که متعلق به مردم است را در اختیار گرفتند و آن را اختصاصی کردند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۳    
به گزارش تسنیم: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: علی رغم اینکه تعرفه شهریه مدارس در سایت اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام شده است، برخی از مدارس مبلغ مازاد دریافت می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۹    
سوارکاران استان البرز با کسب عناوین مختلف در مسابقات درساژ فدراسیون سوارکاری خوش درخشیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۹    
معاونت برنامه ریزی شهرداری خرم آباد گفت: اجرای طرحهای کنترل پروژه نقطه عطفی در نظام برنامه ریزی شهرداری است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۷    
ایسنا نوشت: "ناکامی تازه ترین کودتای ترکیه زمانی کامل خواهد شد که شاهد بازگشت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه به وظایف روزانه اش در آنکارا باشیم."
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۰    
ایسنا به نقل از نیچر ورلد نیوز نوشت: گروهی از متخصصان کانادایی با حمایت از مصرف چربی اشباع شده اظهار داشتند که این نوع چربی همیشه برای بدن مضر نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۵    
سایت باشگاه پدیده نوشت: مداح مشهور کشورمان در اردوی تیم فوتبال پدیده خراسان حضور پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۷    
صادق ورمزیار به عنوان مشاور فنی بهرام افشارزاده انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۴    
فتح الله معین در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تاکیدات مقام معظم رهبری اقدام به ساماندهی پرداختهای سازمان ها، موسسات ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۷    
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از جذب دانشجو در سال تحصیلی پیش رو و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: در یک سال اخیر میزان ازدواج در کشور 5.6 درصد کاهش پیدا کرده و جالب است به همین نسبت میزان طلاق نیز افزایش یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز مهم ترین تهدیدات پدافند غیرعامل را مربوط به فضای سایبری دانست و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۷    
همراه اول جایزه اپراتور برتر را در همایش سیاست های صنعتی، تجاری و خدماتی در افق 1404 دریافت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
آئین سنتی و جشن شکرگزاری پایان برداشت گندم معروف به آللاه لاما با هدف ثبت ملی این مراسم در آثار میراث ناملموس کشور در روستای آلایله شهرستان گرمی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
معاون آموزشی آموزش و پرورش چالوس با بیان اینکه در سال های گذشته اقدامات هدف دار و نظام بندی در این جهت انجام شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
ه گزارش روابط عمومی بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان مازندران، مهدی بیژنی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نوشهر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازی های المپیک2016 ریو از سوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام شد که از بین 6 کشتی گیر 3 ملی پوش به نام های حسن یزدانی در وزن 74 کیلوگرم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
به گزارش خبرگزاری ایلنا، بیست و دومین مجمع اروپایی بازی منصفانه با حضور نمایندگان ایران در 15 و 16 مهرماه سال جاری در وین اتریش با حضور بیش از 45 کشور اروپایی برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
مرکز آموزش اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان ، کارگاه آموزشی کارآفرینی و مدیریت کسب کار را در محل سالن اجتماعات این اتاق برگزار نمود
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۵    
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: استان سمنان در روزهای پایانی شهریور ماه امسال در جشنواره سفره ایرانی، فرهنگ گردشگری شرکت می کند
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۱    
اقتصادنیوز نوشت: فرآورده های نفتی و گازی و محصولات پتروشیمی و همچنین آهن و فولاد اولین کالاهای صادراتی ایران و ماشین آلات، ذرت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۳۱    
ویلیام بوئینگ شرکت Pacific Aero Product Co را در سال 1916 در سیاتل تاسیس کرد و تولید هواپیماهایی برای حمل بسته های پستی به سرتاسر آمریکا و کانادا را به عهده بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۸    
نشست امضای تفاهم نامه همکاری بین خانه کتاب و انجمن سینمای جوان با حضور مجید غلامی جلیسه، مدیر عامل خانه کتاب و فرید فرخنده کیش، مدیر عامل انجمن سینمای جوان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۹    
میزان نوشت: مدیر مسئول روزنامه بهار به اتهام تبلیغ علیه نظام به اتفاق آراء مجرم شناخته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۲    
یک شب پس از کودتای نافرجام ترکیه بسیاری از مردم به خیابان های استانبول آمدند تا از احتمال تداوم تحرکات کودتاگران جلوگیری کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۴    
سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به جای به راه انداختن هیاهو، تا حد امکان در سکوت کارها را پیش می بریم. در پرونده مهدی طارمی هم عملکرد اینگونه داشتیم.