جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 26 مرداد 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 مرداد 1395 خبر آنلاین 2 مرداد 1395 خبر آنلاین 3 مرداد 1395 خبر آنلاین 4 مرداد 1395 خبر آنلاین 5 مرداد 1395 خبر آنلاین 6 مرداد 1395 خبر آنلاین 7 مرداد 1395 خبر آنلاین 8 مرداد 1395 خبر آنلاین 9 مرداد 1395 خبر آنلاین 10 مرداد 1395 خبر آنلاین 11 مرداد 1395 خبر آنلاین 12 مرداد 1395 خبر آنلاین 13 مرداد 1395 خبر آنلاین 14 مرداد 1395 خبر آنلاین 15 مرداد 1395 خبر آنلاین 16 مرداد 1395 خبر آنلاین 17 مرداد 1395 خبر آنلاین 18 مرداد 1395 خبر آنلاین 19 مرداد 1395 خبر آنلاین 20 مرداد 1395 خبر آنلاین 21 مرداد 1395 خبر آنلاین 22 مرداد 1395 خبر آنلاین 23 مرداد 1395 خبر آنلاین 24 مرداد 1395 خبر آنلاین 25 مرداد 1395 خبر آنلاین 26 مرداد 1395 خبر آنلاین 27 مرداد 1395 خبر آنلاین 28 مرداد 1395 خبر آنلاین 29 مرداد 1395 خبر آنلاین 30 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۴    
پکا رانتالا مدیر اجرایی سابق Rovio و خالق انگری بردز با 7 سال سابقه کار در نوکیا، قصد دارد با تفکر مدیریتی جدید، کمپانی فنلاندی را زنده کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۴۱    
در 26 مرداد 95 پربازدیدترین اخبار همچنان در حوزه سیاسی به واکنش چهره ها به فایل صوتی مرحوم آیت الله منتظری اختصاص دارد و در اقتصاد هم مردم می خواهند بدانند بیشترین واردات کالا از سوئیس چه مشخصاتی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۸    
ایرنا نوشت: محمدحسین مقیمی شامگاه سه شنبه در دیدار فعالان سیاسی، سازمان های مردم نهاد و مسئولان تشکل های صنفی مشهد گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۵    
تصاویر زیر خانه تیمی تروریست ها در یکی از محلات شهر کرمانشاه را نشان می دهد. سه نفر از این افراد صبح امروز سه شنبه در درگیری با نیروی های انتظامی به هلاکت رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۵    
ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سوالات نمایندگان درباره پسابرجام و رفع تحریم ها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه با ارائه توضیحات درباره ادعای مقامات کویتی در خصوص بازداشت شدگان ایرانی در این کشور تاکید کرد : پی گیری های لازم تا روشن شدن موضوع و حصول نتیجه ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۲    
سید محمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه ای این گروه در غرب ایران شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات چهار نفر از ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۳:۰۹    
رسول خادم با حضور در کنار محمد بنا از او دلجویی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۳    
در ویدئوی زیر نظر هادی عامل درباره ناکامی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک ریو را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۳    
تغییر اقلیم و تنش های آبی، شاید در برخی نقاط جهان به جنگ منجر شود این خبر دستمایه سلمان طاهری برای کارتون روزنامه شهروند شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۳    
خودرو ساز ژاپنی هوندا از محصول جدید خود (سیویک هاچ بک 2017) رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۷    
علی صوفی در کنایه ای در مورد ائتلاف اصلاح طلبان با حزب اعتدال و توسعه در جریان انتخابات مجلس تاکید کرد که اصلاح طلبان تنها به احترام رییس جمهور با این حزب ائتلاف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۷    
در چند ماه گذشته، این نامه ی سرگشاده (و مضمون های مشابه) از سوی چندین انجمن، شبکه ها ی سازمان های مردم نهاد، و هزاران فرد، امضا یا در شبکه های اجتماعی تایید شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۸    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان اموال تملیکی می گوید هنوز نه تعداد خودروهای لوکس قطعی است و نه انهدام آن ها و ممکن است در آینده تصمیم گرفته شود تا برای فروش این خودروها به شرط صادراتشان، مزایده برگزار شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۷    
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در توضیحی درباره فوت یک شهروند در سرای یکی از محلات منطقه 6 توضیحاتی ارائه کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۱    
روزنامه هفت صبح با اشاره به حذف ناباورانه حمید سوریان، نابغه کشتی فرنگی جهان، این طرح شهاب حعفرنژاد را منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۸    
ایرنا نوشت: مطالعات جدید محققان نشان می دهد، رژیم غذایی DASH از عود نقرس جلوگیری می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۲    
علی علیپور فقط یک گلزن توانا نیست که می تواند گلر موفقی هم باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۵    
آفتاب نیوز نوشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار جمعی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس، 26 مرداد را روزی جاودان در تقویم تاریخ معاصر ایران و همچنین لحظه ورود آزادگان به میهن را یکی از شیرین ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۲    
سجاد انوشیروانی می گوید او اشتباهی در انتخاب وزنه برای براری نداشته و فقط برای مدال ریسک کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۹    
همشهری آنلاین نوشت: پژوهشگران می گویند چین با همه گیری بیماری های قلبیبه علت گرایش به سوی سبک زندگی غربی روبرو است و نشانی از کند شدن سرعت این گرایش مشاهده نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۶    
ایرنا نوشت: گزارش های تایید نشده نشان می دهد که محققان احتمالا سیاره قابل سکونتی شبیه زمین را در خارج از منظومه شمسی کشف کرده اند که از سیاره مشابه کشف شده قبلی، به زمین نزدیک تر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۶    
کار که تمام شد، کوه روحیه فروریخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۲    
ناکامی در کسب مدال توسط برخی چهره های مطرح دریافت مدال المپیک سوژه هادی میرزا آقایی در نیش خط شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۶    
علیرضا حیدری اولین قهرمان المپیکی ایران بود که در حمایت از محمد بنا فایلی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۳    
ایسنا نوشت: عصب شناسان دانشگاه پیتزبورگ شبکه های عصبی را شناسایی کرده اند که کورتکس مغزی را به غده فوق کلیه که مسئول پاسخ های سریع بدن در شرایط استرس زاست، متصل می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۳    
مشکلات محله ابن بابویه در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بررسی شد و مقرر شد شهرداری تهران نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۶    
امید نوروزی بعد از باخت و حذف از المپیک ریو نسبت به داوری اعتراض کرد و گفت: اخطار و پوئن من را ندادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۰    
قاسم رضایی مقابل حریف کوبایی با امتیاز 4 بر 0 شکست خورد و اینگونه دست کشتی فرنگی ایران از طلا کوتاه ماند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۲۰:۰۰    
قاسم رضایی کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم ایران گرچه در دیدار نخست با نتیجه 8 بر صفر حریف ونزوئلایی را شکست داده بود اما در دومین مسابقه به رقیبی از کوبا باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۰    
امید نوروزی که در اولین مسابقه اش در المپیک 2016 حریفی از ونزوئلا را شکست داده بود در دومین مسابقه به حریف گرجستانی باخت و از گردونه مسابقات حذف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۰    
امید هیچ شباهتی به روزهای موفقش نداشت. او درست یکی شده بود شبیه به حمید سوریان.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۰    
رئیس اتاق یاسوج در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و فعالان اقتصادی که با حضور ولی الله سیف مدیرکل بانک مرکزی ایران در سالن کنفرانس اتاق یاسوج برگزار شد اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۱    
مردی مظنون به قتل امام جماعت مسجدی در نیویورک بازداشت شد. در روزهای گذشته تصویری از چهره مظنون بر اساس شواهد حاضران طراحی و بر دیوارهای اطراف مسجد محل قتل امام جماعت مسجد نیویورک نصب شده بود تا این ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۷    
وزارت دفاع روسیه به صورت رسمی استقرار بمب افکن های راهبردی خود در پایگاه همدان برای عملیات در سوریه را تائید کرده است. استقرار توپولف-22 ام 3 اما چرا مهم است و این بمب افکن چه مشخصاتی دارد؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۴    
تنها هفت درصد از ظرفیت سینماهای هنر وتجربه به لانتوری اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۸    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمهیدات اداری طبق آیین نامه قانون مبارزه با قاچاق کالا را دلیل تاخیر در معدوم سازی 13 خودروی قاچاق اعلام کرد و گفت: بعد از انجام کامل امور اداری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۸    
بیش از 10 مظنون به عضویت در یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در مکزیک ربوده شدند. مقام های ایالتی گفته اند که 9 زن همراه گروگان ها بودند که ربایندگان با آنها کاری نداشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۲    
امید نوروزی که در المپیک قبلی مدال طلا گرفت و یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلا در المپیک ریو محسوب می شود در گام نخست توانست 2 بر یک در رقابتی نفسگیر بر حریف گمنام ونزوئلایی پیروز شود تا کاروان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۲    
سیف با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای برای راه اندازی واحد های کوچک و متوسط تولیدی در کشور داشتند، بیان کرد: نظام بانکی در این زمینه کوتاهی نمی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۲    
پسر بچه بازیگوش حین بازی با اسلحه شکاری سبب مرگ دختر عمومی خود در یکی از روستاهای ملایر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۹    
اعضای تیم ملی دوومیدانی که می خواستند ریو را به مقصد سائوپائولو ترک کنند این مسیر یک ساعته را با 24 ساعت تاخیر طی کردند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۸    
قاسم رضایی کشتی گیر وزن 98 کیلوگرم کشورمان در اولین رقابت مورا از ونزوئلا را چهار بار پی در پی بارانداز کرد تا 8-0 این کشتی گیر را ضربه فنی کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۵    
مهر نوشت: مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حاشیه های اجرای گروه موسیقی اسپانیایی در ایران توضیحاتی را ارائه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۵    
ایسنا نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور با ابیان اینکه دولت در کنار اجرای پروژه های بزرگ می خواهد به اشتغال های خرد و کوچک توجه کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۳۲    
پیشنهادهای رئیس هیات مدیره تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران برای حل مشکل مسکن کارکنان این واحد منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۹    
برنامه امشب خندوانه با حضور امیر شهاب رضویان و رابعه مدنی روی آنتن خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۶    
بعد از گذشت 9 ماه از اتفاق تاریخی دیدار لیگ برتر در زاهدان، این بار ایتالیایی ها چنین بلایی سر تیم فرانسه آوردند تا پیش بینی سرمربی سابق شهرداری ارومیه بوقوع بپیوندد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۲    
مهر نوشت: شمخانی در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران همکاری گسترده مستشاری خود به عراق و سوریه را تا رفع کامل خطر تروریستی ادامه خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۲    
پیمان معادی در صفحه شخصی اینستاگرامش عکسی در کنار استیون زیلیان نویسنده و کارگردان سریال شبِ... منتشر کرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۲    
ایرنا نوشت: تعداد قربانیان درگیری های خونین 39 روزه در کشمیر با کشته شدن پنج نفر دیگر در روز سه شنبه به 70 کشته و حدود هفت هزار مجروح افزایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۲    
در گزارش تصویری زیر کشفیات پلیس فرودگاه های کشور را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۲    
دویست و شصت و پنجمین شماره دنیای تصویر منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۲۲    
فیلمبرداری بدون تاریخ، بدون امضاء دومین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند، 24 مرداد همزمان با میلاد با سعادت علی ا بن موسی الرضا کلید خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۹    
در تصویر زیر یکی از نیروهای پلیس در کشور هند را می بینید که در سالروز استقلال کشورش حرکات نمایشی انجام می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۵    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه ایجاد منطقه آزاد استان اردبیل در جلسه ویژه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۳    
مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت :نمایش کاست محزون نخستین نمایش با گویش دهکردی اثر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در دومین مهرواره تئاتر ماه به مدت یک هفته در تهران به روی صحنه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۳    
نمایش "عشق من حامد بهداد" کاری از گروه نمایشی پژواک با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در رشت بر روی صحنه می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۹    
چهار متخلف به دلیل مشارکت در صید غیرمجاز دوازده قطعه قزل آلای خال قرمز در مناطق حفاظت شده رودسر، هریک به پرداخت هیجده میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۹    
وزیر اطلاعات اعلام کرد یکی از هسته های وارداتی گروهک تروریستی داعش به سرکردگی یکی از امرای منطقه ای این گروه در غرب کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت که در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهک به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۶    
درب اتومبیل های بدون کلید متعلق به خودروسازی فولکس واگن به راحتی آب خوردن هک می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۶    
ثبت نام از متقاضیان هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 آغاز شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۳    
رئیس اسبق فدراسیون جهانی فوتبال درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۳    
همایش تجلیل از سپیدپوشان عرصه آسیب های اجتماعی همزمان با روز پزشک برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۰    
امروز سه شنبه مراسمی به مناسبت سالگرد آزاد سازی شهر پاوه در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) شهر پاوه برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۱۰    
ایرنا نوشت: رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: با خبر شدیم امین باقری ورزشکار رشته قوی ترین مردان دوشنبه شب بر اثر سانحه رانندگی، درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۱    
ایرنا نوشت: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با 49 درصد از نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان برای سال تحصیلی 96 - 95 در این استان موافقت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۷    
ایرنا نوشت: رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب، از غرق شدن پیرمرد 71 ساله در سراب گلودر در حوالی روستای پل ماهیت دهستان بشیوه و پاتاق از توابع این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۵۷    
ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: گسترش فرهنگ اشرافیگری و گرایش به دنیا از آفت ها و آسیب هایی است که نظام اسلامی را به طور جدی تهدید می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۸    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز رقابت های انتخابی جام جهانی پیامی صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۸    
بهزاد خداداد در کافه خبر با تجزیه و تحلیل مسابقات پیش روی تکواندو کاران ایران در المپیک ریو گفت: بزرگترین رقیب فرزان و کیمیا خودشان هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۸    
باشگاه خبرنگاران نوشت: کاروان تیم نفت تهران در حالی برای برگزاری اردوی آماده سازی ده روزه راهی اردبیل شد که سانحه عجیبی در زمان نشستن برای هواپیمای آنها در فرودگاه اردبیل رخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۸    
مدیرعامل انجمن ام اس بیان کرد: فیلمسازان نباید تنها به مشکلاتی که این بیماران دارند بپردازند بلکه با نشان دادن موفقیت های بیماران مبتلا به ام اس می توانند نگاه جامعه را به آنها بهبود ببخشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل باشگاه هنرمندان اعلام کرد که لیست بازی خداحافظی نکونام از اول هم در اختیار خود جواد بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۴۹    
مهران غفوریان با یکی از خاطرات رضا عطاران در خندوانه استندآپ کمدی اجرا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۶    
ایسنا به نقل از رییس مرکز ملی فرش از پرداخت وام 10 میلیون تومانی برای خرید فرش دستباف خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
ایرنا نوشت: دبیر شورای عالی امنیت ملی کقت: همکاری های تهران - مسکو برای مبارزه با تروریسم در سوریه راهبردی است و ما در این زمینه تبادل ظرفیت و امکانات داریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
میزان نوشت: پلیس اتریش اعلام کرد که فردی مسلح با سلاح سرد به سرنشینان یک قطار یورش برده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
سعید ملایی جودوکار کشورمان از المپیک حذف شد اما حرف های زیادی در سینه اش داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار و کارگاه کفاشی در محدوده بازار تهران خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
روزنامه خبرورزشی نوشت: در تمام کشورهای صاحب فوتبال، تیمی که بازیکنان ملی متعدد دارد، معتبرتر و جذاب تر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه میزان سپرده گذاری های مردم نزد بانک ها، افزایش یافته گفت: بانک های استان باید تحرک بیشتری در پرداخت تسهیلات داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
به گزارش ایرنا، جمعی از مردم و بسیجیان شهر سمیرم در صدد ساخت مسیر برای دسترسی به تپه شهدای گمنام این شهر هستند اما 50 متر پایانی به علت سختی و سنگلاخی بودن کوه با کندی در حال انجام است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
روزنامه همشهری زنجان نوشت: توسعه ظرفیت های صادراتی بخش کشاورزی استان با راه اندازی تشکل های فعال این حوزه با هدف آَشنایی تولیدکنندگان با ساز و کار صادرات و بازارهای هدف در کنار حذف واسطه ها زمینه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
کاوه یغمایی تصمیم دارد آلبومی متفاوت از آلبوم تازه اش منشور منتشر کند و می گوید: آلبوم آینده تمام کارهایی است که سال ها در کمد مانده و می خواهم برای یک بار هم که شده این آثار منتشر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
خواننده اصلی گروه موسیقی جیپسی کینگز که اوایل هفته جاری در تالار وحدت تهران به اجرای برنامه پرداخته بود در یکی از رستوران های تهران با اصحاب رسانه به گفتگو نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
پایگاه اینترنتی شبکه روسیه-24 مدعی شد که بمب افکن های نیروی هوایی روسیه از نوع "تو-22-ام-3" برای مشارکت در عملیات ضد گروه تروریستی داعش در سوریه وارد فرودگاه نظامی همدان شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
در گزارش زیر تصاویری از ورزشکاران مختلف حاضر در المپیک 2016 ریو را مشاهده می کنید که مجبور به رقابت در زیر بارش شدید باران شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
جمعی از اهالی منطقه 19 تهران در تماس با سرویس مشکلات مردم گفتند افت فشار آب در خیابان خرسندی باعث نارضایتی خانواده ها شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
با تمدید اجراهای صحنه ای محمد علیزاده، تعداد کنسرت های امسال این خواننده پاپ به عدد 20 رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
فردی مسلح 60 ساله با سلاح سرد به سرنشینان یک قطار یورش برد. این مهاجم که از بیماری اختلال روان رنج می برد، مسلح به سلاح سرد بود و دستگیر شد. در این حادثه دو نقر مصدوم شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
ایسنا نوشت: پرونده شکایت هلال احمر از مدیرعامل وقت شرکت رشد این روزها در حالی رسانه ای شده است که مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تاکید کرد: به دور از هر گونه حاشیه سازی و جنجال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۱    
حرکت ناجوانمردانه و غیراخلاقی یک دوچرخه سوار در المپیک ریو را در این ویدئو ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۷    
ایسنا نوشت: مهدی مهدوی کیا گفت: پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که جذب کرده است، این پتانسیل را دارد که به نتایج خوبش در لیگ ادامه دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۷    
یک روحانی 55 ساله مسلمان در روز روشن و در نزدیکی مسجدی در محله کوینز نیویورک هدف گلوله یک مهاجم ناشناس قرار گرفت و کشته شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
روزنامه همشهری زنجان نوشت: هفته گذشته در روز 18 مرداد ماه خبری منتشر شد مبنی بر این که سالن کشتی 17 شهریور پلمب شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
روزنامه همشهری زنجان نوشت: وقتی پای کلمه شهروند در میان است، فرقی نمی کند پیر شد یا جوان. کودک شد یا بزرگ. همه افراد در هر رده سنی که باشند دارای حقوق شهروندی هستند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
ایسنا نوشت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60هزار نامه مردمی در سفر رئیس جمهور به این استان جمع آوری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در بیش از 80 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای مهرماه سال جاری (سال تحصیلی 96-95) بدون آزمون دانشجو پذیرش خواهد کرد .