جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 14 آذر 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 آذر 1395 خبر آنلاین 2 آذر 1395 خبر آنلاین 3 آذر 1395 خبر آنلاین 4 آذر 1395 خبر آنلاین 5 آذر 1395 خبر آنلاین 6 آذر 1395 خبر آنلاین 7 آذر 1395 خبر آنلاین 8 آذر 1395 خبر آنلاین 9 آذر 1395 خبر آنلاین 10 آذر 1395 خبر آنلاین 11 آذر 1395 خبر آنلاین 12 آذر 1395 خبر آنلاین 13 آذر 1395 خبر آنلاین 14 آذر 1395 خبر آنلاین 15 آذر 1395 خبر آنلاین 16 آذر 1395 خبر آنلاین 17 آذر 1395 خبر آنلاین 18 آذر 1395 خبر آنلاین 19 آذر 1395 خبر آنلاین 20 آذر 1395 خبر آنلاین 21 آذر 1395 خبر آنلاین 22 آذر 1395 خبر آنلاین 23 آذر 1395 خبر آنلاین 24 آذر 1395 خبر آنلاین 25 آذر 1395 خبر آنلاین 26 آذر 1395 خبر آنلاین 27 آذر 1395 خبر آنلاین 28 آذر 1395 خبر آنلاین 29 آذر 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۹    
ایرنا نوشت: وزیر پیشین اطلاعات گفت:با وجود همه توطئه ها در مساله سوریه، حرف جمهوری اسلامی ایران به کرسی نشست و باید ما از این به زانو درآمدن دشمنان، استفاده کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۹    
تسنیم نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا در نشستی در یکی از اندیشکده های آمریکا شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۵    
رضا قوچان نژاد این روزها در لیگ هلند حسابی می درخشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۲    
اپل که خبر کنار کشیدنش از ساخت خودروهای خودران شوک آور شده، می گوید قصد دارد فناوری مرتبط خود را آزمایش کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۹    
مهر نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مداخله جویانه کناره گیری بشار اسد از قدرت و خروج ایران از سوریه را به عنوان پیش شرط های مهم حل بحران در این کشور توصیف کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۶    
یک متخصص طب سنتی با اشاره به درمان گرفتگی صدا در زمان سرماخوردگی با روش های گیاهی اظهار داشت: برای درمان گرفتگی صدا در موقع سرماخوردگی می توان از دمنوش های گیاهی مانند آویشن مانند تنورک ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۶    
پیکر زنده یاد محمد زرین دست - کارگردان و بازیگر فقید - صبح امروز یکشنبه 14 آذر ماه با حضور جمعی از اهالی سینما و خانواده این کارگردان و تهیه کننده سینما از ساختمان شماره دو خانه سینما در خیابان وصال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۳۶    
باشگاه خبرنگاران نوشت: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، گفت: باید جهان اسلام در قضیه فلسطین موضع مشترک اتخاذ کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۶    
دانشمندان متوجه بقایای رودخانه ای باستانی در اردن شده اند که می توان آن را نخستین رودخانه آلوده شناخته شده در جهان نامید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۲    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یکی از مواردی که در مبادلات پولی کارت به کارت به واسطه خود پردازها می توان به آن استناد کرد،رسیدهایی است که بعد از اتمام عملیات نقل و انتقالِ وجوه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۲۲    
امکان تماس بدون واسطه با کارکنان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس (غرب استان مازندران) فراهم شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۶    
مهر نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد: ایران به ساخت موشک های بالستیک اهتمام ورزیده است؛ موشک هائی که بالاخره به آمریکا نیز می رسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۶    
تسنیم نوشت: رئیس موسسه امام خمینی (ره) عنوان کرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون باید به تصویب شورای نگهبان برسد اما در عمل برخی از این قوانین به ویژه معاملات مالی نگاه اسلام لحاظ نمی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۳    
باشگاه پرسپولیس از لباس دومش رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۹    
رییس صنف مشاورین املاک تهران گفت: من با معاملات مسکن در فضای مجازی مشکلی ندارم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۰    
ایسنا نوشت: معاون پارلمانی، کنسولی و حقوقی وزارت امور خارجه به تماشای مستند برد برد به کارگردانی محسن خان جهانی در نخستین روز از جشنواره مستند سینما حقیقت نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۶    
امیر تتلو امروز با انتشار سه تصویر به ریشه یابی دلیل خلوتی و سوت و کوری لیگ ایران پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۶    
ستاره های آشنای صورت فلکی شکارچی و دیگر صورفلکی آسمان اکنون دارای نام هایی رسمی هستند. در طول یک سال گذشته، انجمن بین المللی نجوم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۳    
تیم فوتبال آ.اس رم مقابل حریف همشهری خود به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۰    
تسنیم نوشت: در پی اقدام دولت مصر مبنی بر پر کردن تونل های غزه با آب، 4 کارگر فلسطینی غرق و ناپدید شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۴۰    
بخش هایی از مراسم خاکسپاری خاکستر فیدل کاسترو با حضور برخی از چهره های سیاسی جهان را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۰    
جمعه در مکزیکو سیتی در نشست شهردار ها برای تغییر اقلیم، شهردارهای شهرهای پاریس، مادرید، آتن و مکزیکوسیتی برنامه های خود را برای حذف خودرو های دیزلی و ون ها از خیابان های این شهر ها تا سال 2025 اعلام ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۶    
تسنیم نوشت: رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی گفت که ترکیه هم اکنون با کودتای اقتصادی مواجه بوده و از کشورهای ایران، روسیه و چین خواست تا با لیر ترکیه به مبادلات تجاری با این کشور بپردازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۱۰    
مهران مدیری در برنامه دورهمی شب گذشته به سوژه تهران پرداخت. او در این برنامه ویژگی های تهرانی ها را به طنز مطرح کرد که بخشی از آن را در ویدئوی زیر می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان کشور ما فریب تغییر موضع موردی عربستان را نخورند. آنها در ضعف چهره نرم به خود می گیرند و البته ممکن است برای نجات خویش دست به خودکشی هم بزنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۰    
ایرنا نوشت: حسین الله کرم در خصوص بخش هایی از مطلبی که علیه وزیر خارجه کشورمان درباره سخنان منسوب به رهبری در دیدار هیات دولت و دیدار پوتین با رهبر انقلاب منتشر کرده بود عذرخواهی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۵۷    
تسنیم نوشت: نامزد حزب راست افراطی اتریش پس از مشخص شدن نتایج اولیه انتخابات شکست در این انتخابات را پذیرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۴    
دروازه بان سابق تیم ملی نقش یک مدافع حرم را ایفا خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۴    
مسعود رایگان، کارگردان نمایش دو مرد در یک اتاق که به موضوع ایدز اختصاص دارد، گفت: می توانیم در زمینه ویروس اچ آی وی به مردم اطلاعات بدهیم و از مبتلایان به این بیماری بکاهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۰    
مهر نوشت: سه عضو مجمع نمایندگان استان تهران به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران انتخاب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۴    
تسنیم نوشت:رییس جمهور با اشاره به حادثه تلخ تصادف دو قطار و اینکه این اتفاق، یک اتفاق نادر بود، اعتماد مردم به حمل و نقل ریلی را بسیار مهم ارزیابی کرده و اظهار داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۴    
سایت الف نزدیک به احمد توکلی نوشت:برخی افراد در فضای سیاسی ایران نکاتی را مطرح می کنند که شاید در نگاه نخست افشا گری به نظر بیاید اما رفته رفته و با کنار هم قرار دادن موضوعات مختلف متوجه می شویم بحث ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۰    
ایرنا نوشت: محققان یک برچسب هوشمند موسوم به Lieft ساختند که قادر است در زمان استرس، راهکار مناسبی را برای کسب آرامش در اختیار کاربر قراردهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۱:۰۰    
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال آماده شنیدن دفاعیات مسعود شجاعی است اما اگر او به این کمیته نرود یعنی حق دفاع از خود را از دست می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
زار به کارگردانی نیما فراهی و تهیه کنندگی امیر پورکیان با پایان ساخت موسیقی آن توسط بابک میرزا خانی وارد مراحل فنی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۷    
ایسنا نوشت: شرکت نستله به تازگی موفق به شناسایی راهی برای کاهش 40 درصدی میزان شکر در شکلات ها شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۴    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری تصویب طرح تمدید تحریم های ایران در کنگره آمریکا را نقض محتوایی برجام دانسته و نسبت به هرگونه نقض عملی برجام توسط آمریکا هشدار داده و گفت در این صورت هر دو اقدام حقوقی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۱    
در حاشیه تایید حکم اعدام بابک زنجانی، مهدی عزیزی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۸    
خانه ملت نوشت:رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اصلاح لایحه هوای پاک، گفت: به دنبال بررسی و اصلاح لایحه هوای پاک بنی به این لایحه اضافه خواهد شد که بهره برداری و استفاده از درختان جنگل ها را تا 10 ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۲۰:۰۵    
در حاشیه پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان فرهنگی بعد از 15 ماه، محمدرضا ثقفی این کارتون را در شرق منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۹    
ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهریار از شناسایی و دستگیری یک سارق زنانه پوش اماکن متبرکه در این شهرستان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۵    
ایسنا نوشت: کلیدهای در آزمایشگاه توماس ادیسون در نیوجرسی آمریکا که گرامافون در آنجا اختراع شد به همراه برخی از لامپ های تکمیل شده توسط این دانشمند به قیمت بیش از 60 هزار دلار در یک حراجی به فروش رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۲    
تیم ملی فوتبال کشورمان در اردوی تدارکاتی اش در کشور امارات به مصاف مراکش خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۶    
اگر فردی با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس به استخدام آموزش و پرورش درآید و اگر همان رشته را ادامه تحصیل دهد مورد تأیید قرار می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۳    
سرهنگ علیفر این روزها یکی از جذابیت های فوتبال ایران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۹    
مهر نوشت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران به شهرداری تهران مهلت یک ماهه دادند تا مطالعات و امکان نصب درهای بازشو محافظ سکوی مترو را به شورا ارائه کنند تا در صورت تایید به اجرا گذاشته شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۲    
ایلنا نوشت:پرویز سروری به عنوان دبیرکل جدید جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی برگزیده شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در واکنش به مصوبه سنای آمریکا درباره تمدید 10 ساله تحریم های ایران مطالبی را مطرح کرد که در ویدئوی زیر می توانید ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۳    
مهندس وحید طالب پور عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان از رشد 17 درصدی ارزش معاملات صورت گرفته در بورس کالای منطقه در هشت ماهه سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۱۳    
مجمع انتخاباتی هیات گلف لرستان برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۹    
از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور پردیس خرم آباد مهمان پرسپولیس برازجان بود. پردیس در این بازی با قبول شکست مقابل میزبان خود چشم به بازیهای آینده دوخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۹    
دختر جوان ارومیه ای که ظهر امروز قصد خودکشی داشت سرانجام با تلاش مامورین انتظامی و آتش نشانی از این کار منصرف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۹:۰۶    
میزان نوشت: نسخه سوم فیلم سینمایی سرکار نوشته و کارگردانی گوپال وارما فیلمبرداری خود را در شهر دهلی آغاز کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۹    
دکتر فروزش وزیر اسبق جهاد سازندگی به نقل از فیدل کاسترو نوشت: قدر رهبران خود را بدانید که آنها افرادی سالم ، مومن و معتقدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۶    
در حاشیه کنگره معماری و شهرسازی ایلام از کتاب میراث ماندگار دکتر حبیب الله محمودیان رونمایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۳    
جشنواره غذاهای محلی در کلاچای گیلان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۳    
رونالدینیو کمکی بزرگ به باشگاه چاپه کوئنسه خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۳    
مهر نوشت: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای که با جعل مدارک، بیش از 20 میلیارد ریال از 80 متقاضی بازنشستگی کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۴۳    
علی ضیا در برنامه فرمول یک، تولد شهید عباس بابایی را با حضور دخترش، یکی از همرزم هایشان و صمدی کارگردان شوق پرواز جشن گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۳    
لادن مستوفی با حضور در برنامه شنبه شب دورهمی درباره خصوصیات خود و دغدغه هایش با مهران مدیری گفت و گو گرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۱    
مسعود شجاعی برای پاره ای از توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون احضار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۰    
رحمن قلاوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان، بهمراه معاون اداری و پشتیبانی این اداره کل برای دیدار با کارکنان، بررسی امور جاری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۰    
بانوی ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی روئینگ دعوت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۰    
دهیاران پنج دهیاری به دلیل عدم رعایت موازین مربوط به حفظ محیط زیست از اداره حفاظت محیط زیست استانه اشرفیه اخطاریه دریافت کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۶    
یک دستگاه خودروی مینی بوس حامل فرهنگیان در یکی از بخش های ارومیه دچار سانحه شد و 21فرهنگی را روانه بیمارستان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت : بزرگترین چالش معلولین ، توزیع ناعادلانه و نابرابر فرصتها و تبعیض در حوزه های اقتصادی ، اجتماعی و محیطی و مسائل فرهنگی است
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۰    
میزان نوشت:پیک مصرف برق صنایع برای روز گذشته 4 هزار و 167 مگاوات گزارش شد که در مقایسه با روز پیش از آن 317 مگاوات افزایش نشان می دهد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در سال های اخیر افکار جدیدی برای تعمیق آگاهی مردم و پیشرفت ایران بروز کرده است و نکته مثبت این افکار، اتکای بر طبقه ای از نیروها و جوانان تحصیلکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۳    
هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان گیلان صبح امروز با حضور استاندار گیلان در رشت گشایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۳    
امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان در جریان بازدید از محل حادثه با بیان این که بر اثر این رانش 8 خانوار این منطقه در معرض تهدید و آسیب قرار داشتند افزود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۳    
سید محمد احمدی از مهار آتش در جنگل ها و باغات شهرستان لاهیجان خبر داد و گفت: طی دو روز گذشته 13 مورد آتش سوزی جنگل و باغ در شهرستان لاهیجان گزارش شد که بلافاصله بعد اطلاع از آتش سوزی نیروها و یگان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۰    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به پرنده ای به نام مرغ باران خاکستری در یکی از سواحل اسپانیا اختصاص یافته است که بر روی یک پا ایستاده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۷    
ایسنا نوشت:دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در مورد قطعیت اجماع اصولگرایان و کاندیداتوری قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۰    
تسنیم نوشت: پسر 21 ساله ای در درگیری خیابان استان معین مورد اصابت 5 ضربه چاقو قرار گرفت و جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۰    
یک روزنامه روسی نوشت کرملین همچنان در انتظار توضیحی شفاف از سوی ترکیه در خصوص اظهارات ضد سوری اردوغان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۷    
یکی از همراهان برنامه تلویزیونی حالا خورشید سوالی درباره نقش سهمیه فرزند شهید در موفقیت های رضا رشیدپور پرسیده بود که این مجری به آن پاسخ داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۴    
مهر به نقل از تحلیلگر کارآفرینی فوربس نوشت:اگرچه تجارت در ایران هنوز هم موانع بزرگی پیش رو دارد اما به 7 دلیل می توان به ایران به عنوان یک غول کارآفرینی نگاه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۴    
ایرنا نوشت: استاندار ایلام از مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خواست در زمینه جابجایی ساکنان روستای تاریخی سرابکلان جهت حفظ آثار به جامانده از پایتخت دوران ساسانی و تفرجگاه ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۳۰    
یکی از مهاجمان خوب لیگ برتر ایران در فصل گذشته، حالا در لیگ ترکیه سکونشین است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۷    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شریف به بیان نظرات خود درباره برخی شخصیت ها از جمله حداد عادل، برادران لاریجانی، محمدرضا عارف و ... پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۷    
مهر نوشت: جان هانتسمن فرماندارسابق ایالت یوتا که از سال 2009 تا 2011 به عنوان سفیر آمریکا در چین مشغول به فعالیت بوده است نیز به لیست نامزدهای ریاست وزارت خارجه آمریکا اضافه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۵    
دل انسان نیز که مانند بدن مادی دچار خستگی می شود، به وسیلۀ اموری که با آن سنخیت دارند، آرامش می یابد و رفع خستگی می نماید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۵    
رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال 94 پایان آذرماه به اتمام می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۸    
شانا نوشت:در چشم انداز سیاست های نوین آژانس بین المللی انرژی پیش بینی شده است که قیمت نفت تا سال 2020 میلادی به 79 دلار برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۴    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص دو تیم لیگ برتری صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۴    
وزیر دولت اصلاحات می گوید: اشتباهی که در گذشته صورت گرفت عدول از هویت اصلاح طلبی بود، به هر حال تأکید بر این است که این هویت دیگر مخدوش نشود و حفظ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۴    
مهر نوشت: گروه های مسلح سوری خطاب به آمریکا اعلام کرده اند که حتی در صورت مذاکره واشنگتن- مسکو نیز آنها با خروج از شهر حلب موافقت نخواهند کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۵۱    
مهر نوشت: معاون شهردار تهران با اشاره به اجرای طرح جمع آوری متکدیان پایتخت طی ماه های گذشته گفت: تاکنون حدود 3 هزار متکدی از سطح شهر جمع آوری شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۸    
معاونت حقوقی ریاست جمهوری با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسخه نرم افزاری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برای تمامی شهروندان ارسال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۵    
علیرضا بیرانوند در هفته سیزدهم لیگ برتر هم غایب خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۴۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای محمد خرمگاه و ساکت الهامی دستور موقت صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۸    
امشب صحنه اعدام و شهادت شهید نواب صفوی در سریال معمای شاه با بازی حسام نواب صفوی از شبکه یک به روی آنتن می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۵    
مهر نوشت: مقامات ستاد مشترک ارتش آمریکا از آماده بودن دکترین جدید نظامی این کشور برای ارائه به دونالد ترامپ خبر می دهند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه کنفرانس قلب آسیا در هند با رئیس جمهور افغانستان و وزیر امور خارجه قرقیزستان جداگانه گفتگو و در خصوص روابط دو جانبه و سایر مسائل مورد علاقه تبادل نظر ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۲    
این هفته کمیته نظارت و حقوقی شورای تهران، برای بررسی مشکلات محله سرخه حصار در محدوده شهرداری منطقه سیزده تهران به این محله رفت و شورایاران و اهالی مشکلات خود را بیان کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۲    
مهر نوشت: مرد جوانی که روز گذشته در تیراندازی خیابان اشراقی از ناحیه سر مورد هدف قرار گرفته بود، جان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۳۲    
یادداشت کارلو چِرِتی، رایزن فرهنگی ایتالیا در ایران، به شوق تولد هفتاد و هفت سالگی دکتر ژاله آموزگار
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۸    
مهر نوشت: کناره گیری اولاند از رقابت ها و اوج گیری لوپن ، همراه با بروز رویدادهای مشابهی در آلمان و ایتالیا این احتمال را شکل می دهند که کشورهای قاره سبز نیز شاهد بروز پدیده هایی همچون ترامپ باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۵    
عصر ایران نوشت: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: امروز فضای مجازی در منکرات در اولویت نسبت به موضوع انتخابات و حجاب قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ - ۱۶:۱۵    
مهر نوشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس از جریمه 50 هزار فرانکی این باشگاه از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال خبر داد و به دریافت پیشنهاد از یک تیم چینی برای مدافع سرخپوشان واکنش نشان داد.