دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۶May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 شهریور 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 شهریور 1396 خبر آنلاین 2 شهریور 1396 خبر آنلاین 3 شهریور 1396 خبر آنلاین 4 شهریور 1396 خبر آنلاین 5 شهریور 1396 خبر آنلاین 6 شهریور 1396 خبر آنلاین 7 شهریور 1396 خبر آنلاین 8 شهریور 1396 خبر آنلاین 9 شهریور 1396 خبر آنلاین 10 شهریور 1396 خبر آنلاین 11 شهریور 1396 خبر آنلاین 12 شهریور 1396 خبر آنلاین 13 شهریور 1396 خبر آنلاین 14 شهریور 1396 خبر آنلاین 15 شهریور 1396 خبر آنلاین 16 شهریور 1396 خبر آنلاین 17 شهریور 1396 خبر آنلاین 18 شهریور 1396 خبر آنلاین 19 شهریور 1396 خبر آنلاین 20 شهریور 1396 خبر آنلاین 21 شهریور 1396 خبر آنلاین 22 شهریور 1396 خبر آنلاین 23 شهریور 1396 خبر آنلاین 24 شهریور 1396 خبر آنلاین 25 شهریور 1396 خبر آنلاین 26 شهریور 1396 خبر آنلاین 27 شهریور 1396 خبر آنلاین 28 شهریور 1396 خبر آنلاین 29 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 شهریور 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۱۵    
بافت های فرسوده در شهرهای مختلف کشور از نبود متولی واحد رنج برده و به همین دلیل نیازمند شوکی جدی در این حوزه با تزریق اعتبارات کافی و حمایت از مردم برای احیا و نوسازی بافت هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۷    
کنگره بین المللی پرستاری و حرفه ای شدن در ایران و جهان در ارومیه آغاز بکار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۴    
فرماندار پلدختر گفت: مبلغ بیش از هفت میلیارد ریال برای کتابخانه شماره2 این شهرستان اختصاص یافته است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۴۶    
ایسنا نوشت:سخنگوی سازمان انتقال خون، آمار و ارقام مربوط به اهدای خون را در پنج ماهه نخست امسال تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۶:۵۴    
آتش نشانان در حال اطفای حریقی در لس آنجلس هستند که از آن به بزرگترین آتش سوزی در تاریخ این شهر یاد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۵۵    
مهر نوشت: وزیر نفت می گوید اگر الزام قانون اساسی این بوده که شرکت نفت دولتی بماند، باید مانند یک شرکت بازرگانی عملیات خود را انجام دهد نه این که دست آن را بست و به یک اداره کل تبدیلش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۰    
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار 89 رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۶    
بندر بوشهر در حصار آلودگی های زیست محیطی است. بسیاری از ماهیگیران معتقدند که جمعیت زیادی از ماهی ها و آبزیان دریایی بر اثر مواد شیمیایی سمی و ریختن زباله و پسمانده های صنایع نفتی در حال نابودی اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۲    
ایرنا نوشت : پروفسور مسعود فرزانه دهکردی دانشمند ایرانی به عضویت آکادمی مهندسی کانادا (Canadian Academy of Engineering) درآمد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۰    
نمایشگاه صنایع چوب و ماشین آلات وابسته و همچنین ملزومات جهیزیه شامگاه دوشنبه در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گشایش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۰    
معاون حقوقی گمرک تهران با اعلام اینکه پرونده محموله بزرگ قاچاق کیف و کفش روز گذشته از سوی سازمان کاشف در اختیار گمرک تهران قرار گرفت ، جزئیات بیشتری از این پرونده را بیان کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۴    
تاریخ توسعه مسجدالحرام در بسیاری از منابع تاریخ مکه ثبت و ضبط شده و من هم به اختصار در کتاب آثار اسلامی مکه و مدینه که سال هاست دیگر دست به ترکیبش نزده ام، آورده ام.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۷    
موضوع اصلاح نظام اداری در جلسه یکشنبه هیات وزیران در دستور کار دولت قرار داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۹    
روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' به نقل از منابع عالی رتبه عربستانی نوشت: دیوان پادشاهی عربستان به روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی این کشور در داخل و خارج عدم حمله به ایران و مذهب شیعه را دستور داده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، سوژه امروز کارتون محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۷    
در حاشیه کشف یکی از گران ترین مشروبات الکلی در تهران؛ مشروبی با براده های طلا!
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۳۷    
روزنامه جهان اقتصاد بخشی از سخنان دکتر فرشاد مومنی را در نشست اقتصاد سیاسی و مداخله های دولت در اقتصاد در دوران دفاع مقدس منتشر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۲۸    
روزنامه آفتاب یزد نوشت:عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مصاحبه اخیر خود رجل سیاسی را نه یک بحث سیاسی بلکه فقهی معرفی کرده و می گوید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۰۱    
فدراسیون فوتبال از تماشاگرانی که بلیط دیدار تیم های ملی ایران و سوریه را خریداری کرده اند درخواست کرد 3 ساعت زودتر از زمان بازی در ورزشگاه حاضر شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۶:۳۷    
تسنیم نوشت: در حال حاضر 12 درصد مرغ مادر کشور در استان اردبیل تولید می شود که این یک امتیاز بزرگ برای این استان است و برای رشد و ارتقای آن نیازمند حمایت مسئولان هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۶:۱۷    
مطبوعات امروز سه شنبه 14 شهریور 96 تیترهای متنوعی را در صفحه اول خود جای داده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۴    
مقبره دختر امیرکبیر در اصفهان در یکی از اتاق های امامزاده احمد(ع) است. این مکان به عنوان یک ناشناخته در اصفهان محسوب می شود و دلیل آن اطلاعات ضد و نقیص درباره این مکان است که از سوی افراد نا آگاه به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۴    
ننه کاراته عنوان تازه ترین اثر سیروس همتی بازیگر و کارگردان تئاتر است که هشت داستان کوتاه با تم اجتماعی را در برمی گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۵۴    
رضا فرقانی*
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۰    
کره ای ها سال هاست خاطره خوشی از بازی با تیم ملی ایران ندارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۲۲    
ایرنا نوشت: سئول در بیانیه ای اعلام کرد مون جائه این رئیس جمهوری کره جنوبی و دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه توافق کردند محدودیت وزن کلاهک های موشکی کره جنوبی را لغو کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۹    
سیده فاطمه مقیمی
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۹    
اینک پس از گذشت قریب به 2 سال و نیم از تصویب و اجرایی شدن واقعیتی به نام توافق اتمی، هم اعراب (و مشخصا سعودی ها) به این نتیجه رسیده اند که بهتر است آن را قبول کنند و از منافع احتمالی آن سود ببرند و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۳:۱۱    
گروه تونل آلبوم بادهای بی پایان را در سبک راک- الکترونیک و با سیاق روایت قصه توسط راوی روانه بازار خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۶    
جشنواره موسیقی نغمه ها و مناقب علوی هفدهم و هجدهم شهریور با هدف گرامیداشت عید غدیر در بوستان رازی کنار دریاچه مصنوعی این بوستان برگزار خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۶    
هافبک یوونتوسی تیم ملی فوتبال آلمان درحرکتی تحسین برانگیر شرایط حضور کودکان محروم و کودکان مبتلا به سرطان را در دیدار امشب این تیم برابر نروژ فراهم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جشنواره نمایش های آیینی- سنتی، از مجلس شبیه خوانی شهادت میرزا ابوالقاسم فراهانی (امیرکبیر) دیدن کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۳    
گزیده ای از پرتنش ترین کتک کاری ها روی آنتن زنده تلویزیون را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۸    
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای خود در کره جنوبی، آزمایش بمب هیدروژنی پیونگ یانگ را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۸    
مجموعه تلویزیونی خاطره انگیز دزدان مادربزرگ به کارگردانی مهدی صباغ زاده به زودی از شبکه آی فیلم فارسی روی آنتن می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۵    
در 13 شهریور، اخباری که درباره بحران کره شمالی، مدیریت شهری تهران و تضمین دادن سران اصلاح طلب برای رفع حصر بود، بازدید بیشتری از سایر مطالب داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۶    
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری سارق مغازه طلافروشی در میاندوآب و کشف 17 کیلوگرم طلای مسروقه در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۲    
شهرداری تهران چاره ای اندیشیده تا غذای اضافه اصناف، راهی سطل زباله نشود و به مصرف نیازمندان برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۸    
ایرنا نوشت:مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ایلام گفت: بازاریابی و یافتن بازارهای فروش جدید بهترین گزینه برای نجات کارخانه سیمان ایلام از بحران است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۳۸    
140 تن انواع کالای قاچاق شامل پوشاک، سیگار، تنباکو، انواع لوازم آرایشی و مواد غذایی خارجی، پیش از ظهر امروز دوشنبه 13 شهریور ماه جاری در محوطه لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان امحا شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۱۲    
در حاشیه انجام آزمایش های موشکی کیم جونگ اون، محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را در اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۲    
در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، یکی از هواداران کی روش یک نقاشی از چهره او را به سرمربی تیم ملی هدیه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۳۹    
واحد مرکزی خبر نوشت: ژاپن خواستار تحریم های جدید سازمان ملل علیه کره شمالی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۲۲    
مهر نوشت:نماینده آمریکا درسازمان ملل با بیان اینکه باید قویترین مصوبه علیه کره شمالی را در شورای امنیت به تصویب برسانیم، گفت: کره شمالی نشان داد که مشتاق آغاز جنگ است، صبر ایالات متحده نامحدود نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی باشگاه نفت تهران گفت: واگذاری و فروش احتمالی باشگاه نفت به دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی برای فروشنده و خریدار تبعات قانونی خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۹    
فرماندار بابلسر گفت: برای ایجاد امنیت در سطح روستاها ،سیستم پایش تصویری در روستاها نصب شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۶    
مدافع سپاهان به اردوی تیم ملی اضافه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۹    
رییس سازمان سینمایی با ارائه توضیحاتی درباره ساز و کار خود برای مدیریت سینمای ایران گفت: تلاش کرده ایم که یک هدف واحد و تفاهم صد در صدی را برای خود ایجاد کنیم و بدون داشتن مفاهمه و هم درکی نسبت به ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۵۶    
دبیر شورای سیاست گذاری جشن خانه سینما درباره اشتباه به وجود آمده درباره نامزدهای بهترین فیلم جشن، از حذف عنوان دو فیلم نفس و برادرم خسرو در این بخش خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۹    
علی شیرازی، آواز پژوه و هنرمند عرصه آواز ایرانی به عنوان بنیانگذار برنامه آئین آواز و شب آواز ایرانی در برنامه پرمخاطب گجلر شبکه اشراق زنجان حضور پیدا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۹    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه زمین های استان مانند مناطقی از طارم استعداد کشت و برداشت گیاهان دارویی را دارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۹    
پروژه برق رسانی به روستای تنگ هفت با حضور مجری برق رسانی روستایی کشور،استاندار لرستان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ،فرماندار خرم آباد و جمعی از مسوولین محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۹    
استاندار لرستان در مراسم افتتاح برق رسانی روستای تنگ هفت گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه های برق رسانی روستایی کشور است که در راستای پاسخ به مطالبه مردم منطقه اجرایی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۹    
استاندار زنجان زمینه برای رشد اقتصاد تعاونی ها در استان زنجان را بالا اعلام کرد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۵    
مهدی تارتار از آدم های خاص فوتبال ماست. خاص به این معنی که معمولاً با روال غالب همراه نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۴۳    
در اینفوگرافیک زیر 10 بازار بزرگ غذای اسلامی دنیا در سال 2015 را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۶    
یک متخصص طب سالمندی اعلام کرد تا 25 سال آینده، یک چهارم جمعیت ایران نیاز به مراقب های طب سالمندی خواهند داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۲    
در آستانه بازی با تیم ملی سوریه، 2.5 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۶    
ایسنا نوشت: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می گیرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۶    
ایسنا نوشت: حسام الدین آشنا به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور ابقا شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۲۰    
جان کری، وزیر خارجه پیشین آمریکا گفت: جواد ظریف بسیار سرسخت و مذاکره کننده ای توانمند و میهن پرست است او به دنبال منافع ملی کشورش است و پیوسته به دنبال یافتن راه حل برای مشکلات است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۳    
تسنیم به نقل از رییس کل بانک مرکزی نوشت: قرار است مذاکراتی بین مسئولین بانک های مرکزی دو کشور برای گسترش مبادلات بانکی انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۰    
دبیر هجدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران گفت: براساس سیاست آموزش و پرورش تم جدید کنفرانس آموزش فیزیک ایران ادغام فیزیک با صنعت است .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۶    
ایسنا نوشت: روزنامه هندی از ساخت جدیدترین ساخته مجید مجیدی با عنوان معدن طلا در این کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
هومن سزاوار خواننده پاپ که 17 شهریور در تهران کنسرت خواهد داشت می گوید: سال 1383 نخستین آلبوم مجازم را منتشر کردم و اواخر سال 1384 ممنوع الفعالیت شدم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
یک کودک نوپای چینی پس از سقوط به عمق 150 فوتی(حدوداً 46 متری) یک چاه نجات داده شد. این پسر 20 ماهه در هنگام وقوع حادثه با پدربزرگ و مادربزرگش بود که در چاله ای سقوط کرد و امدادگران برای نجات او مجبور ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۶    
رئیس قوه قضاییه، با تأکید بر لزوم کاهش عوامل مربوط به خطاهای انسانی در تصادفات، به دادستان کل کشور دستور داد که به همراه وزرای مربوطه به موضوع سوانح جاده ای ورود پیدا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۶    
بوفون دروازه بان دوست داشتنی یوونتوس روایتی جالب از روزی دارد که تصمیم گرفت دروازه بان شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۳    
فرماندار ابهر با بیان اینکه سال گذشته این شهرستان در جذب اعتبارات ملی موفق عمل کرده است، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید با جذب هر چه بیشتر اعتبارات ملی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۳    
معاون اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی دامپزشکی استان اصفهان گفت: تاکنون شش کانون تب برفکی در سطح استان اصفهان شناسایی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۰    
تسنیم نوشت: شب گذشته یک فرد مسلح به سلاح گرم در اقدامی مبادرت به گروگانگیری نافرجام در شمال تهران کرد که با دخالت پلیس دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۰    
فیلم کوتاه "حیوان" ساخته بهمن و بهرام ارک به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره فیلم "فانتاستیک فست" آمریکا حضور می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۰    
استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت بالایی برای رشد و گسترش اقتصاد بخش تعاونی دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت تولید کنندگان و مشارکت آنها ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۸    
مهر نوشت: نخست وزیر ژاپن و رئیس جمهور کره جنوبی در گفتگویی تلفنی درباره اقدامات شدیدتر علیه کره شمالی به ویژه صدور قعطنامه جدید شورای امنیت علیه این کشور به توافق رسیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۱۴    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور مصر امروز در دیدار با همتای روس خود در چین از او برای شرکت در مراسم امضای توافقنامه هسته ای الضبعه دعوت به عمل آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۸    
ایسنا نوشت: دولت آلمان اعلام کرد یکی از دو شهروند آلمانی که در آنتالیا بازداشت شده بودند، آزاد شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۵    
ایسنا نوشت: هر کس که به صورت رهبر کره شمالی و چهره "کودکانه" او می نگرد، به هیچ وجه باور نمی کند که اگر کشور او آماج هرگونه اقدام تحریک آمیز آمریکا قرار بگیرد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۷    
ایسنا نوشت: چین گفت تهدید دونالد ترامپ برای قطع روابط تجاری با کشورهایی که با کره شمالی معامله می کنند، غیر قابل قبول و غیر منصفانه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۴    
ایسنا نوشت: دولت سوئیس نیز به جمع محکوم کنندگان بین المللی آزمایش هسته ای اخیر کره شمالی پیوسته و در ضمن آنکه این اقدام را نقض قطعنامه های سازمان ملل و خطری برای صلح و امنیت منطقه توصیف کرد پیشنهاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
ایسنا نوشت: در پی تعطیلی کنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو مسکو از انتقال وظایف این کنسولگری به سیاتل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۵۰    
در ویدئوی زیر گفتگویی با بهاره رهنما بعد از مراسم ازدواج دومش را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: مشاور فن آوری و بیوتکنولوژی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه در یک وجب از خاک ایران محصول تراریخته کشت نمی شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۴۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ابتدای بازی ها کسی فکر نمی کرد سوریه شانسی برای صعود داشته باشد اما با توانایی های این تیم آشنا هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۲۷    
عیسی کلانتری در نخستین نشست خبری خود در سازمان حفاظت از محیط زیست باز هم مانند سخنرانی های قبلی خود از وضعیت کمبود منابع آب در ایران گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه کردستان گفت: در سال های گذشته نیروهای نخبه و توانایی جذب دانشگاه کردستان شده و منجر به افزایش سرمایه انسانی دانشگاه شده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۷    
نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی دانشگاه شهر رانیه(راپرین) عراق با هیئت رئیسه دانشگاه کردستان در خصوص بررسی شیوه های همکاری در سنندج برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۷    
رئیس دانشگاه کردستان گفت: پذیرش دانشجویان دانشگاه های اقلیم کردستان بر اساس تفاهم نامه های همکاری امضا شده میان طرفین امکان پذیر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۳    
رئیس مجلس گفت: حضور مسئولان عالیرتبه خارجی برای مراسم تحلیف بدون کوتاه آمدن جمهوری اسلامی از مواضع خود صورت گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۱۳    
سرمربی تیم ملی سوریه در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حاضر شد و در رابطه با شرایط این دیدار به صحبت پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۶:۰۸    
ایسنا نوشت:ایران تمایل دارد تا خودروهای مسافربری و سواری از روسیه خریداری کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۲    
اعضای یک باند جعل اسکناس واسناد دولتی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند. اعضای این باند دو زن و یک مرد بودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۶    
فروش سینمای آمریکا در پایان هفته منتهی به روز کارگر به پایین ترین حد در این بازه زمانی در دو دهه گذشته رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۳۶    
ایسنا نوشت: مردی که همسر 16 ساله اش را به خاطر عضویت در تلگرام به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه با درخواست قصاص اولیای دم روبه رو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۷    
نامه نیوز نوشت: انتقادها از عملکرد فراکسیون امید بعد از جلسات رای اعتماد به کابینه دوازدهم بالا گرفت و منتقدان از کسانی که با حمایت لیست امید به مجلس رفتند و عهدشکنی کردند؛ گلایه دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۷    
سایت فدراسیون تننیس نوشت:هیئت تنیس استان تهران و باشگاه تنیس پیام یک دوره مسابقات تنیس به یاد شهید محسن حججی برگزار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۷    
ورزش سه نوشت:سردار کمالی می گوید بحث اینکه دو تیم پرسپولیس و استقلال بتوانند بازیکن سرباز جذب کنند هنوز در دست بررسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۲۲    
ارتش میانمار در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه مسلمانان، اقدام به آتش زدن روستای آلائی تان کیاو در مونگداو کرد. این دهمین روز پیاپی است که روستاهای مسلمانان روهنگیا در میانمار به آتش کشیده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که به مناسب روز ملی سینما، بلیت های تمام سینماهای کشور از 19 شهریور تا پایان هفته دفاع نیم بها می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۳    
مراسم بزرگداشت سیروس ابراهیم زاده، کیانوش عیاری و حسین علیزاده در نوزدهمین جشن بزرگ سینمای ایران برگزار می شود و جایزه سیف الله داد نیز به پاس یک عمر خدمت به فرهنگ و هنر ایران به محمدحسن خوشنویس اهدا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۶/۱۳ - ۱۵:۱۳    
شبکه بانکی با اجرای طرح ضربتی اعطای وام ازدواج از ابتدای مردادماه سال جاری تا پایان هفته ششم به بیش از 310 هزار نفر از متقاضیان، وام پرداخت کرد.