دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 19 تیر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 تیر 1397 خبر آنلاین 2 تیر 1397 خبر آنلاین 3 تیر 1397 خبر آنلاین 4 تیر 1397 خبر آنلاین 5 تیر 1397 خبر آنلاین 6 تیر 1397 خبر آنلاین 7 تیر 1397 خبر آنلاین 8 تیر 1397 خبر آنلاین 9 تیر 1397 خبر آنلاین 10 تیر 1397 خبر آنلاین 11 تیر 1397 خبر آنلاین 12 تیر 1397 خبر آنلاین 13 تیر 1397 خبر آنلاین 14 تیر 1397 خبر آنلاین 15 تیر 1397 خبر آنلاین 16 تیر 1397 خبر آنلاین 17 تیر 1397 خبر آنلاین 18 تیر 1397 خبر آنلاین 19 تیر 1397 خبر آنلاین 20 تیر 1397 خبر آنلاین 21 تیر 1397 خبر آنلاین 22 تیر 1397 خبر آنلاین 23 تیر 1397 خبر آنلاین 24 تیر 1397 خبر آنلاین 25 تیر 1397 خبر آنلاین 26 تیر 1397 خبر آنلاین 27 تیر 1397 خبر آنلاین 28 تیر 1397 خبر آنلاین 29 تیر 1397 خبر آنلاین 30 تیر 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۲    
جناب آقای صادق آبادی و مدیران شرکت پالایش نفت آبادان توجه ویژه ای به اشتغال پتروشیمی آبادان دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۴    
ناصر تقوایی دارد 77 سالگی را پشت سر می گذارد؛ یکی از خوش قلم ترین داستان نویسان معاصر که کم منتشرشان کرد و یکی از بهترین عکاسان معاصر که عکس هایش را کم عرضه کرد و یکی از بزرگترین فیلمسازان معاصر که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۶    
مدیردرمان تامین اجتماعی استان قم گفت: 78 هزار تن معادل 10 درصد جمعیت بیمه شده این استان طی سال گذشته از خدمات بیمارستانی استفاده کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: برای ایجاد همپوشانی قطار پر سرعت تهران - قم - اصفهان و خطوط متروی قم، ایستگاه این قطار در منطقه جمکران احداث می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۰    
فرماندار اردبیل گفت: افزایش جمعیت دانش آموزی در شهر اردبیل هیچ تناسبی با فضاهای آموزشی موجود ندارد و ما به شدت از این لحاظ در مضیقه هستیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۰    
چند روز پس از نشست برجامی وین، گمانه زنی های گسترده ای درباره بسته پیشنهادی اروپا انجام شده است. ایران و سه کشور اروپایی به طور مشخص در دو حوزه بانکی و همچنین حوزه فروش نفت با یکدیگر مذاکره کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۹    
همزمان با ورود شش هزار تن کاغذ به کشور، با پروفرماهای مربوط به کاغذ مورد نیاز روزنامه جام جم به میزان 3500 تن و روزنامه خراسان به میزان 400 تن موافقت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که پخش اعترافات در تلویزیون نیازمند به مقررات تقنینی است و در این مورد نباید نباید سلیقه یک قاضی یا مجری پخش را معیار قرار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۹    
نام صداوسیما در میان واردکنندگان کالا با ارز 4200 تومانی اعلام شد؛ هم خودرو وارد کرده اند، هم خوراک دام!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: هر ساله حدود 11 هزار خودرو جدید وارد اراک می شود که با توجه به زیر ساخت های شهری اراک ، این تعداد خودرو بار ترافیکی این شهر را بدتر می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۱۶    
تسنیم به نقل از کاظم احمدزاده، مجری تلویزیون نوشت:ما مجری داریم که بازیگر است و در یک روز 25 میلیون تومان می گیرد و حالا دو تا یا سه تا ضبط می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۶:۵۷    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:نیروهای عراقی مردی را در بغداد دستگیر کردند که با انتشار فایل های ویدئویی در شبکه های اجتماعی مدعی شده بود عیسی مسیح است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۵:۴۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار سمنان گفت: گردشگری در صدر اولویت های توسعه استان سمنان قرار دارد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۷    
بختیار رحمانی به نفت مسجدسلیمان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۲۷    
خبرگزاری صداوسیما نوشت: سخنگوی وزارت خارجه سفر روز چهارشنبه 20 تیرماه دکتر ولایتی به مسکو را سفری بسیار مهم خواند و گفت: آقای ولایتی حامل پیام رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور برای رئیس جمهور روسیه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۹    
ایرنا گزارش داد: 'مسعود رضوانیان رهقی' سرپرست سفارت ایران در دهلی نو هشدار داد : اگر هند نفت عربستان سعودی، آمریکا و روسیه را جایگزین نفت ایران کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۴    
ده ها قایق در جزیره بالی اندونزی طعمه حریق شدند. در این حادثه اگرچه حدود 40 قایق سوختند، اما خوشبختانه کسی آسیب ندید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۵    
مایکروسافت با رونمایی از تبلت 399 دلاری موسوم به سرفیس گو قصد دارد بازار ارزان خَر ها را از دست ندهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۸    
تیم پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه خود در اردوی کرواسی به نتیجه تساوی دست یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۴    
برنامه "زابی واکا" که این روزها در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته بود،تعطیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۴    
سردار آزمون بار دیگر تاکید کرد از تیم ملی خداحافظی کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۷    
ایرنا نوشت: آمریکا که پیشتر مدعی شده بود تلاش می کند تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند، از مواضع خود عقب نشینی کرده و گفت که درخواست برخی کشورها برای برخورداری از معافیت از تحریم های نفتی ایران را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۷    
سایت فدراسیون وزنه برداری نوشت: ایران توانست اولین مدال خود در رقابت های وزنه برداری جوانان جهان را کسب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۴    
بالاخره انتظارات به سر رسید تا سروش رفیعی بعد از جلسات طولانی با حمیدرضا گرشاسبی قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۰    
در روز سه شنبه 19 تیر، اخباری درباره افتتاح خط 7 مترو تهران، هشدار کیسینجر درباره آخرالزمان و عیادت علی نصیریان از جمشید مشایخی مورد توجه قرار گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۴    
ملی پوش کشورمان در مورد انتظاراتی که برای حضور در لیگ های اروپایی از او وجود دارد گفت: بر اساس توقعات در مورد خودم تصمیم نمی گیرم و بسیاری از مسائل را مدنظر قرار می دهم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۵    
با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مرکز پرتو درمانی باران در خرم آباد افتتاح گردید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۸    
کریستیانو رونالدو رئال مادرید را ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۱    
مدیرعامل سابق استقلال معتقد است حتی اگر تیام و جپاروف هم برگردند باز تیم جمع نمی شود. فتح الله زاده نحوه مدیریت این روزهای باشگاه و هزینه کردهای تیم را سراسر اشکال می داند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۹    
نوجوانی که با کانال صیغه یابی حساب 250 نفر را خالی کرده بود دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۲    
محمد تقوی از شرایط آشفته این روزهای استقلال می گوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۲    
کریستیانو رونالدو به صورت رسمی راهی یوونتوس شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۵    
فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، این تیم را به مقصد یوونتوس ترک کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۲    
فیلم سینمایی به وقت خماری به کارگردانی محمدحسین لطیفی با حضور این کارگردان و دو بازیگر اصلی آن در پاریس به نمایش در می آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۲    
کریستیانو رونالدو به زودی به یوونتوس خواهد پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۸    
مهاجم تیم ملی با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۱    
مرکز اطلاع رسانی پلیس توضیحاتی را درخصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برخورد امنیتی و بازداشت، ضرب و جرح و گریه دختری که در فضای مجازی ویدئوهایی را از خود منتشر کرده بود، ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۱    
معاون سیما آرایش رسانه ای جدید در تلویزیون را با هدف چابک سازی و انسجام در حوزه تولید، عنوان کرد و گفت به این ترتیب حوزه عملیاتی چابک تر و سریع تر خواهیم داشت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۱    
ایسنا نوشت: معاون اول رییس جمهور وعده داد که مردادماه به صورت جدی و کامل در موضوع فساد اقتصادی با مردم صحبت کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۸    
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور در خرم آباد گفت: طرحهای قابل توجهی با هنکاری بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسیده است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۸    
تیم فوتبال استقلال قصد دارد با دو بازیکن خارجی وارد مذاکره شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز درمانی خیر ساز آیت الله حاج شیخ مهدی قاضی و حجت الاسلام حاج شیخ علی اصغر قاضی در خرم آباد بازدید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۴    
طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت ،بیمارستان روانپزشکی خرم آباد افتتاح شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۴    
ایسنا نوشت: مقامات تایلند از نجات تمامی 12 نوجوان گرفتار شده در غار به همراه مربی شان خبر دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۷    
ایسنا نوشت:یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پخش مستند بیراهه از صداوسیما را موجب بی اعتمادی مردم عنوان کرد و گفت که این اقدام در شرایطی که کشور دچار التهاب است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۷    
ایرنا نوشت: وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت: ترامپ مصمم است با تغییر نظم جهانی؛ جهان را منطبق با منافع آمریکا تغییر دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۰    
واکنش چهره های داخلی و رسانه های خارجی به اعترافات تلویزیونی دختری که با عنوان یکی از شاخ های فضای مجازی دستگیر شد را در ویدئوی زیر ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۰    
محمود شهریاری، مجری ممنوع التصویر تلویزیون با انتشار یک ویدئو به انتقاد تند از صدا و سیما در مسئله دختر اینستاگرامی پرداخت و گفت این رسانه هر روز بیشتر از قبل مخاطبانش را از دست می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
ایسنا نوشت: علی نصیریان، با حضور در بیمارستان، از جمشید مشایخی که از 13 تیر دوباره بستری شده است، عیادت کرد. این بازیگر پیشکسوت چندی است که از مشکلات کلیوی و گوارشی رنج می برد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۳    
در تصویر زیر حضور محمد شریعتمداری به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان را می بینید که با حضور شش هزار میهمان خارجی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
تصادف های مرگبار با موجودات نامرئی را در ویدئوی زیر می بینید. راز این تصاویر چیست؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۰    
امروز در شورای شهر تهران در جریان بررسی طرح تعارض منافع به تصویب رسید که شهرداری پایتخت برای استخدام اقوام و آشنایان مدیران شهری در این نهاد خدماتی، محدودیت هایی داشته باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۶    
از مستند غوغای بی هیاهو که با رویکرد به آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور ساخته شده است، توسط استان دار و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تقدیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۹    
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به پیکان پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۹    
شورای صدور پروانه ساخت، در جلسه اخیر خود با تولید چهار فیلمنامه موافقت کرد، نام مجید صالحی در میان کارگردان هایی که قرار است به زودی فیلم بسازند، به چشم می خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۳    
مهر نوشت: جرج کلونی بازیگر مشهور آمریکایی که در حال رفتن به صحنه فیلمبرداری درام تاریخی کچ 22 در منطقه ای در ایتالیا با نام ساردینیا بود، بر اثر تصادف، زخمی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۹    
سایت چمدان نوشت: عضو شورای شهر تهران گفت: به دلیل اختلاف سازمان میراث فرهنگی و بنیاد مستضعفان بر سر مالکیت کاخ نیاوران به اشتباه فکر کردم بنیاد مالک بنا است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۶    
پس از یک ساعت معطلی سرمربی استقلال در فرودگاه و عدم اجازه خروج از کشور، سرانجام او توانست مجوز خروج از کشور و همراهی تیمش در اردوی ترکیه را به دست آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۶    
جعفر صانعی مقدم که از اعضای قدیمی هیات مدیره موسسه هنر و تجربه سینمای ایرانیان به شمار می آید از سوی این هیات مدیره به عنوان مدیرعامل جدید این موسسه انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۰    
اردوی اروپایی تیم فوتبال استقلال در فرودگاه امام خمینی لغو شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۹    
ایسنا نوشت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای در زمینه مشکلات اقتصادی جاری کشور عنوان کرد که برخی مدعیان اصلاحات خود را برای آلترناتیو حسن روحانی آماده کرده اند تا به خیال واهی خود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۹    
جمعی از خانواده های زندانیان ایرانی که به بهانه تحریم های ظالمانه و نامشروع و بنا به درخواست دولت آمریکا در کشورهای مختلف به طور غیر قانونی بازداشت و زندانی شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۳    
مناظره "طرح ساماندهی وکالت" با حضور چهار حقوقدان در صبح روز جمعه در شبکه 1 صداوسیما برگزار گردید و با حاشیه های متعددی نیز در جامعه صنفی وکالت، رسانه ها، شبکه های مجازی و مردم نیز همراه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۱۷    
یک وکیل دادگستری می گوید: به طور حتم اقدام کلیه عواملی که در تهیه مقدمات و ساخت چنین مستندی نقش داشته اند و همچنین مدیران سازمان صداوسیما به لحاظ اینکه موجب انتشار هویت دختر نوجوان شده اند را می توان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۶    
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیش از دو تن مواد مخدر را از توزیع کننده ها در تهران کشف و ضبط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با مولود چاووش اوغلو، انتخاب مجدد وی به عنوان وزیر امور خارجه ترکیه را تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۳    
بازار طلا، سکه و ارز امروز روندی کاهشی را طی کرد؛ به طوری که قیمت سکه 33 هزار و 500 تومان، طلا یک هزار و 130 تومان و یورو 58 کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
شبکه مستند سیما در بیست و یکمین قسمت از مجموعه گنجینه باداراک مستندی از خالق سریال خاطره انگیز روزی روزگاری را روی آنتن می برد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۱    
گرمای هوا همراه با وزش باد گرم در روزهای اخیر، شهروندان خوزستانی را کلافه کرده و آنها را وادار به استفاده گسترده و 24ساعته از وسایل خنک کننده و سرمایشی کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۴    
مدیر عامل موسسه بهمن سبز تاکید کرد تا پایان امسال و طبق برنامه 5 سالن به سینماهای حوزه هنری افزوده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۰    
آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم باعث شده دود غلیظی آسمان برخی شهرهای خوزستان را فرا بگیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۰    
هافبک استقلال تهران رسما با اعلام باشگاه الاهلی قطر به این تیم پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۰    
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این باشگاه دچار ضعف مدیریتی است و کسانی که در استقلال مدیر شده اند, سابقه ای در ورزش نداشته اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۶    
سازمان پزشکی قانونی در چه شرایطی مجوز سقط جنین قانونی را صادر می کند؟ در فیلم زیر دکتر سیدامیرحسین مهدوی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۴    
ظاهرا کاپیتان اسبق نساجی طلبش از این تیم را بخشیده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۴    
بر اثر بارش باران سیل آسا و رانش زمین ناشی از آن در ژاپن، دست کم 134نفر جان خود را از دست دادند. تلاش ها برای یافتن ناپدیدشدگان این حادثه ادامه دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۴    
عصرایران نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در گفت و گویی تاکید می کند که تایید صلاحیت کاندیداها در هر انتخابات تنها مختص به همان دوره است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۲    
مهر نوشت: احترام برومند هنرمند سینما و تلویزیون به عنوان صداپیشه در نمایش آهواره به کارگردانی احسان گودرزی به ایفای نقش می پردازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۲    
ایلنا نوشت: صبح شنبه فاز اول خط 7 در بخش میانی با پنج ایستگاه و به طول شش کیلومتر افتتاح می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
ایسنا نوشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: جسد رئیس شورای شهر عجب شیر هنوز پیدا نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
مهر نوشت: دولت اعلام کرده که از امروز بازار ثانویه ارز را راه اندازی خواهد کرد؛ همان فضایی که تجار می توانند ارز خود را با نرخ توافقی معامله کنند. آن طرف میدان اما، فروش ارزهای انباری رونق گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۲    
بحران آب و برق امسال باعث قطعی پی در پی برق در گوشه و کنار کشور شده و مدیران اعلام کرده اند با صرفه جویی 10درصدی می توان جلوی این قطعی ها را گرفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۹    
علیرضا بیرانوند برای مذاکره با باشگاه فنرباغچه راهی ترکیه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۸    
مهر نوشت: به گفته فرزند ضیاالدین دری کارگردان تلویزیون، وضعیت پدرش بعد از بستری شدن در بیمارستان بهتر است اما همچنان باید بستری باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۸    
خانه ملت نوشت: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تهدید نفتی آمریکا از سوی روحانی تدبیر خوبی بود که عامل بازدارنده ای برای ممانعت از صادرات نفت ایران خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
یان نلسون، خالق عکس امروز نشنال جئوگرافیک که عکس زیر را در جزیره مائوئی ایالت هاوایی آمریکا شکار کرده است می گوید: عکاسی از اختاپوس واقعاً یک هنر است و مهارت من در این کار با گذشت سالها بیشتر شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
ایرنا نوشت: محققان دانشگاه لوون بلژیک با مطالعه هزاران تومور سالم و سرطانی ریه اولین اطلس کامل از سلول های تومور ریه را تدوین کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
استاندار تهران گفت: قبل از اجرای مصوبه اجرای مصوبه تغییر ساعت کاری ادارات قطعی برق در بسیاری از اماکن عمومی و منازل مسکونی مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
اداره مالیات کاپیتان فقید پرسپولیس را ممنوع الخروج کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ایسنا نوشت: سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی بار دیگر مدعی حمایت ایران و حزب الله لبنان از انصارالله یمن شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ایسنا نوشت: دانشمندان استرالیایی در بررسی های خود موفق شدند قدیمی ترین رنگ های زمین را در فسیل های یک میلیارد ساله کشف کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ایلنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور گفت: در حالی که همه به دنبال مقاومت هستند، عده ای به دنبال این هستند که حتی در این شرایط هم جیب مردم را بزنند اما ما اجازه نمی دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
ایسنا نوشت: رئیس شورای شهر تهران در مورد اطلاعیه بنیاد تعاون سپاه مبنی بر عدم بدهی به شهرداری تهران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: ظاهرا بازدید از یک مزرعه سیب زمینی برای رهبر کره شمالی اهمیتش از دیدار با وزیر خارجه آمریکا بسیار بیشتر بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران بهای خدمات سازمان بهشت زهرا (س) مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نهایتا در بخش های مختلف بهای خدمات این سازمان با رأی اکثریت اعضای شورا افزایش پیدا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۱    
با حضور معاون اول رئیس جمهور طرح توسعه فولاد سازی و نورد پیوسته سبا بطور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۳    
ایلنا نوشت: عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه شرایط مناسبی برای راه اندازی بورس نفت برقرار نیست، گفت: در حالی که بورس نفت ماهیت بین المللی دارد اما بازار سرمایه کشورمان بین المللی نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۷    
چهار نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان ایالات متحده با ارسال نامه ای به اپل و آلفابت (پدر گوگل) درباره محل ذخیره سازی دیتا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۷    
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: خوشبختانه تمامی شهرهای استان زنجان از نعمت گاز برخوردار هستند و به 492 روستا با جمعیت 82هزار و 849 خانوار در این استان گازرسانی شده است.
  • ۱