یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۲May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 29 تیر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 تیر 1397 خبر آنلاین 2 تیر 1397 خبر آنلاین 3 تیر 1397 خبر آنلاین 4 تیر 1397 خبر آنلاین 5 تیر 1397 خبر آنلاین 6 تیر 1397 خبر آنلاین 7 تیر 1397 خبر آنلاین 8 تیر 1397 خبر آنلاین 9 تیر 1397 خبر آنلاین 10 تیر 1397 خبر آنلاین 11 تیر 1397 خبر آنلاین 12 تیر 1397 خبر آنلاین 13 تیر 1397 خبر آنلاین 14 تیر 1397 خبر آنلاین 15 تیر 1397 خبر آنلاین 16 تیر 1397 خبر آنلاین 17 تیر 1397 خبر آنلاین 18 تیر 1397 خبر آنلاین 19 تیر 1397 خبر آنلاین 20 تیر 1397 خبر آنلاین 21 تیر 1397 خبر آنلاین 22 تیر 1397 خبر آنلاین 23 تیر 1397 خبر آنلاین 24 تیر 1397 خبر آنلاین 25 تیر 1397 خبر آنلاین 26 تیر 1397 خبر آنلاین 27 تیر 1397 خبر آنلاین 28 تیر 1397 خبر آنلاین 29 تیر 1397 خبر آنلاین 30 تیر 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۴۱    
در پی طوفان شدید پنج شنبه شب در بخش مرکزی ایالت آیووای آمریکا دست کم هفده نفر زخمی و شماری از خانه ها در سه شهر این ایالت تخریب شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم عباس امیرانتظام معاون و سخنگوی دولت موقت، بعد از ظهر روز جمعه با حضور برخی فعالان سیاسی در موسسه خیریه رعد برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۶    
شبکه خبری یورونیوز فارسی گفتگوی مفصلی با وزیر خارجه کشورمان حول موضوعات برجام و روابط دیپلماتیک کشورمان پس از خروج آمریکا از توافق نامه هسته ای، داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۶:۵۴    
کیهان نوشت: با گذشت چند روز از پایان برنامه 2018 شبکه سوم سیما، این پرسش وجود دارد که آیا در این فرصت، نهادهای ذیصلاح به موضوع ترویج ابتذال توسط این برنامه می پردازند یا نه؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۶:۵۴    
شرق نوشت: آن روزها که پدیده شاندیز تمام قد در کوچه پس کوچه های تهران و سراسر کشور تبلیغ می شد و صداوسیما هم از تبلیغ آگهی های آن خالی نمی شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۴    
به نظر علیرضا جهانبخش قرار است با باشگاه برایتون انگلیس قرارداد امضا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۳:۲۸    
باشگاه ماشین سازی تبریز در لیگ هجدهم جایگزین گسترش فولاد خواهد بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۳:۲۴    
ایرنا نوشت: جنگنده های رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه حمله کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۲:۳۵    
به نظر کار انتقال وحید امیری به ترابوزان اسپور ترکیه نهایی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۲:۲۰    
تا کنکور سال 98 یک سال زمان باقی است و این زمان برای تغییر کافی است و همه داوطلبان به طور یکسان از آن بهره می برند، پس وقت کُشی مبنای علمی و عقلی ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۱:۵۶    
در روز جمعه 29 تیر، اخباری درباره مثال رهبر انقلاب از بازی فوتبال اسپانیا و ایران برای اعضای دولت، شگفتی جدید ترامپ و اولین پیشنهاد رسمی به علیرضا فغانی مورد توجه قرار گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۶    
استارتاپ Terrafugia متعلق به ولوو اعلام کرد خودروی پرنده خود را سال 2019 وارد بازار می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۳    
تیم استقلال در آخرین بازی تدارکاتی پیش فصل خود به برتری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۰:۴۳    
در حاشیه پخش سریال پدر و سکانسی که به خود یوسف پنداری در شبکه های اجتماعی مشهور شد محمدرضا میرشاه ولد این کارتون را در اینستاگرامش منتشرکرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۴    
تسنیم نوشت: نتایج کنگره و همچنین انتخابات اخیر شورای مرکزی اعتماد ملی که در آن، الیاس حضرتی به عنوان قائم مقام جدید حزب معرفی شد، از سوی بازرسان این حزب غیر قانونی اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۶    
باهدف مبارزه با اسپم و ارسال اطلاعات غلط و اخبار جعلی، واتس اَپ فوروارد پیام را محدود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در دربی جوانان به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۳    
ایرنا نوشت: یافته های محققان دانشگاه پزشکی جان هاپکینگز آمریکا نشان می دهد نیترات (ماده موجود در گوشت های فراوری شده) می تواند منجر به نوعی بیماری روانی به نام شیدایی شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۵    
سال هاست که ماجرای پارازیت های مضر نقل محافل است و هر از گاهی، پرونده این پارازیت ها، اینکه از کجا می آیند و چه کسی مسئول فرستادن آنهاست باز می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۲    
قسمت جنوبی دریاچه ارومیه که به گفته برخی مسئولین قابل احیا نیست و قرار است به پارک تبدیل شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۵    
تسنیم نوشت: امروز در بخش آی سی یو کلینیک صدرا بهار 65 سالگی سیدضیاء الدین دری را جشن گرفتند. دری کارگردان سریال کیف انگلیسی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۱    
فردی با حمله به مسافران اتوبوس در آلمان 14 نفر را زخمی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۶    
ورزش سه نوشت: بازگشت هافبک شماره 8 استقلال به میادین با پیراهن این تیم می تواند یکی از اتفاق های جذاب برای آبی ها در آستانه آغاز لیگ هجدهم باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۴    
سرمربی آلمانی استقلال برابر حریف تدارکاتی آخرین تلاش های خود برای شناخت ترکیب اصلی را انجام خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۶    
تسنیم نوشت: کاخ کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در تماسی تلفنی درباره تحولات خاورمیانه به ویژه روند اوضاع در سوریه رایزنی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد دیگر نمی توان به آمریکا برای این که نظم را در جهان برقرار کند، تکیه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۷    
پدر فرهاد و فرزاد مجیدی درگذشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۷    
ایسنا نوشت: قطعا مشهد مانند همه شهرهای کشور نیاز به موسیقی فاخر دارد و شکی در آن نیست؛ مسئولان هم این موضوع را تایید می کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۹    
روزبه چشمی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال قرار بود روز پنجشنبه با پرواز ساعت 15:30 راهی دوحه شود، اما او در آخرین لحظه از تصمیم خود منصرف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۶    
همایون، بازیگر سینمای ایران در پیش از انقلاب، از ماجرای حضور در دادگاه اوین، دوستی با فردین، فروش بالای فیلم طوقی ، آرزوی برآورده نشده ناصر ملک مطیعی و ... گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۶    
باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه به دنبال جذب وحید امیری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۳    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک مقام مسئول گفت: در تابستان سال جاری برخلاف سال های گذشته نرخ میوه های باغی ناشی از سرمازدگی بهاره با نوساناتی در بازار روبه رو است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۹    
ایلنا نوشت: امام جمعه مشهد تاکید کرد: ینکه اقتصاد مملکت مدیریت شود و در فاصله 3 ماه از دل مدیریت 2 تن سکه استخراج کنند و ارز فراوان به دست یک عده بیفتد نشان می دهد مدیریت یا خائنانه است یا سفیهانه است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۱    
ایسنا نوشت: خطیب نماز جمعه تهران گفت: فساد، خوره هر نظامی است فرقی هم میان نظام حق و باطل در این زمینه نیست. پس ما هم باید مواظب باشیم که این خوره به جان نظام ما نیفتد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۱    
ایسنا نوشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد که نباید و نمی توان فردی که جرمی را خارج از فضاهای ورزشی انجام داده به جامعه ی ورزش و مکان های ورزشی نسبت داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۲    
ایرنا نوشت: روزنامه قطری 'الرایه' برخورد دولت عربستان با حجاج ایرانی و قطری را دوگانه خواند و نوشت : در حالی که دولت سعودی برای دومین سال متوالی از حضور زایران قطری در حج جلوگیری کرده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۵    
سرمربی و مدیرعامل استقلال باهم دیدار کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۵:۰۲    
در 29 تیر ماه سال 1362 عملیات والفجر 2 در منطقه مرزی پیرانشهر - حاج عمران با رمز یا الله یا الله یا الله به منظور خارج کردن شهرهای کردنشین ایران از تیررس دشمن بعثی عراق آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۹    
میزان نوشت: همسر محمد عبادی پیشکسوت عرصه دوبله گفت: 5 روز است که او در بیمارستان بستری شده و تغییری در بهبودش حاصل نشده است. همسرم هوشیاری کامل خود را از دست داده و در بیشتر ساعات خواب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
رومن آبراموویچ به سرمربی جدید تیمش اجازه سیگار کشیدن نمی دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۴    
تاکسی آنلاین اوبر با همکاری استارتاپ Cargo اجازه فروش برخی آیتم ها را به مسافران داخل خودرو را صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۷    
رییس لالیگا معتقد است مسائل مالیاتی باعث خروج رونالدو از رئال مادرید شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: در پی کنفرانس خبری مشترک ترامپ با پوتین و اظهارات جنجال برانگیز وی درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، دو مقام ارشد دولت ترامپ اعلام کردند از سمت خود استعفا می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۵    
بسیاری از کاربران خبرآنلاین نداشتن تفریح و سرگرمی های دیگر را علت تمایل مردم به سینما می دانند و از طرفی بیان کردند به دلیل مشکلات و مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۲    
ایسنا نوشت: هر روز احتمال حذف ارز مسافرتی به مسافران بیشتر شده و در این حالت هنوز مشخص نیست که اگر قرار باشد پرداخت ارز رسمی قطع شود چه سیاستی جایگزین آن خواهد شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۴    
ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا چندروز قبل بعد از دیدار با پوتین در هلسینکی رفتاری نشان داد که سوژه رسانه های دنیا شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۰    
ایلنا نوشت: اکران مردمی فیلم سینمایی سریک پنجشنبه 28 تیر با حضور علیرضا جهانبخش ، بهاره افشاری (تهیه کننده و کارگردان)، حسن هندی (مجری طرح) در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۷    
ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز دو طرح ویژه برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران و نیز برخورد با ورود غیرمجاز به تونل های شهری از صبح شنبه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۸    
ایسنا نوشت: رییس پلیس متروی تهران از دستگیری سارق مسافران اتوبوس برون شهری پس از درگیری و فحاشی در مترو خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۳    
در جریان 8 سال جنگ ایران و عراق، شورای امنیت سازمان ملل 18 قطعنامه صادر کرد. قطع نامه هایی که اولین شان 7روز بعد از شروع جنگ اعلام شد و آخرینشان، 2سال و نیم بعد از پایان آن.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۰    
برگزیده تصویری مسابقه عکاس سال در حوزه نجوم که توسط رصدخانه سلطنتی انگلیس در گرینویچ برگزار می شود را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۶    
تسنیم نوشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارد یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی فوتبال کشورمان را به خدمت درآورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۶    
علیرضا فغانی در گفت وگو با سایت وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات جام جهانی 2018 روسیه گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۳    
ایرنا نوشت: وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای تصویب قانون 'کشور یهود' از سوی مجلس رژیم صهیونیستی را مغایر با اصول و قوانین بین المللی و ناقض حقوق مردم فلسطین ارزیابی کرده و این اقدام را ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۲    
مهر نوشت: شینوبو هاشیموتو نویسنده فیلمنامه های آکیرا کوروساوا روز گذشته در 100 سالگی در توکیو درگذشت، راشومون از فیلمنامه های مطرح این نویسنده بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۴    
ایسنا نوشت: یک استاد علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی با تاکید برضرورت رعایت تعادل جمعیت برای مدیریت صحیح منابع آب گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۴    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لوایح چهارگانه برای ایران بسیار مهم و حیاتی است، قطعا اگر تصویب و تأیید نشوند خسارت های غیرقابل جبرانی به کشور وارد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۱    
ایسنا نوشت: در حالی تاریخ اکران جدیدترین فیلم اصغر فرهادی در کشورها و فستیوال های خارجی به تازگی اعلام شده است که همچنان اظهار نظری رسمی درباره وضعیت اکران این فیلم در ایران مطرح نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۶    
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بانک ها متاسفانه در پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار بسیار بد عمل کردند و تیشه به ریشه این طرح زدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۴    
ایسنا نوشت: دکتر "شاهین آخوندزاده"، دانشمند ایرانی یک درصد برتر دنیا و از محققان برجسته کشور، طی مقاله ای در مجله "نیچر" (nature) خروج یک جانبه آمریکا از برجام را در پیشرفت های علمی کشور موثر ندانست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۲    
ایبنا نوشت: نتایج مطالعه جدید، کاهش نرخ مطالعه در اوقات فراغت را در میان آمریکایی ها نشان می دهد و در مقابل تمایل آن ها به تماشای سریال ها و مجموعه های تلویزیونی رو به افزایش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۲    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک یک اژدهای دریایی علفی نر یا فیلوپتریکس را نشان می دهد که در آب های فلیندرز استرالیا شنا می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۹    
ایسنا نوشت: خرداد ماه امسال تولید چهار مدل خودروی سواری متوقف شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۹    
ایسنا نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش دو تا چهار درجه ای دمای هوا در استان های ساحلی خزر، از رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۴    
برنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: از همه ابزارها علیه مجلس با هدف اختلال در تعامل سازنده با جهان استفاده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۴    
استقلالی ها امروز آخرین دیدار تدارکاتی خود را برگزار می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۴    
هنوز تکلیف نهایی در خصوص ماندن یا رفتن وحید امیری مشخص نشده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۴    
تیم ملی فوتبال امید ایران برنامه خاصی برای حضور در رقابت های مقدماتی فوتبال المپیک دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۳    
حسین هدایتی، هوادار متمول سرخپوشان که به عابربانک معروف است و سابقه حضور در هیات مدیره این باشگاه را هم دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۳    
سیناپرس نوشت: پژوهش های اخیر محققان نشان می دهند که صرف کردن زمان کافی برای یادگیری یک زبان جدید می تواند امکان تقلید لهجه را نیز فراهم سازد و این امر اجتناب ناپذیر بوده و به صورت ناخودآگاه صورت می ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
بهاره رهنما در صحنه نمایش دچار سانحه و با پای شکسته به بیمارستان منتقل شد. او پس از جراحی در اینستاگرام تصاویری منتشر و اعلام کرد که عمل جراحی را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
ایسنا نوشت: در شرایطی که متخصصان نسبت به تبعات مصرف نوشیدنی های انرژی زا هشدار داده و عنوان می کنند که این نوشابه ها تاثیری در افزایش نیرو وتمرکز ندارند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
علی پروین دیروز بازی دوستانه پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
تسنیم نوشت: مسئولان فدراسیون فوتبال ازبکستان از داور بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت در لیگ فوتبال این کشور دعوت کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
نخستین اجرای جهانی ویدئو مپینگ استفان دوژراندو، هنرمند فرانسوی با نام هزارتوی زمان شامگاه پنجشنبه 28 تیر در برج آزادی برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
رسانه نزدیک به برانکو به قلم یکی از نزدیک ترین خبرنگاران به برانکو خبری عجیب و غریب نوشته از ماجرایی که می تواند بلوایی به پا کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
به نظر حضور علیرضا جهانبخش در باشگاه ناپولی منتفی شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
مرکز پژوهشی آمریکایی آتلانتیک در گزارشی وضعیت بحران زیست مجیطی ایران را شرح داده و عنوان کرده: ایران تعداد زیادی کارشناس بسیار شایسته در همه رشته مای مربوط به محیط زیست دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
سوال اینجاست که چرا خارجی ها دوست دارند به باشگاه خود سود برسانند اما ایرانی ها نه؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
قرمزها تا 11 شهریور باید نزدیک به 4 میلیارد بدهی خود را بپردازند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی از تصادفی مرگبار در منطقه دولت آباد و مرگ یک مرد در این حادثه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
ایسنا نوشت: در آن روز سیاه آذر 91 وقتی دخترها وارد مدرسه انقلاب اسلامی که در ورودی خودروبر نداشته و پنجره های مشبک آهنی همانند زندانی آن را محصور کرده بود، می شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
گزارش ها نشان می دهد مناطق توسعه یافته بسیار سریع تر و به طور فعالانه به پدیده رمزینه ارزها واکنش نشان داده و غالبا مقررات بازتر، تسهیل گر و کنترلی وضع کرده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
ایلنا نوشت: رئیس دفتر رئیس جمهور از درخواست روحانی برای تشکیل اتاق فکر با نخبگان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
ایسنا نوشت: یک فعال سیاسی گفت: 13 سال است که تصمیمات اشتباهی در عرصه اقتصاد گرفته شده که یک شبه قابل حل نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۱    
ایسنا نوشت: کارشناسان هشدار می دهند که "خشنودیِ خطرناک از خود " در روند مقابله با شیوع بیماری ایدز موجب بازگشت همه گیری این بیماری می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۴    
همه تقریبا مدت هاست که منتظریم خبر بزرگ بعد از جام جهانی فوتبال ایران را بشنویم. خبری که در کمتر از ده روز آینده اتفاق می افتد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۴    
ایرنا نوشت: یک هیات از کره جنوبی به ریاست یون کانگ هیون، معاون اقتصادی وزیر خارجه این کشور برای گفت وگو با آمریکا در مورد معافیت خرید نفت ایران، به واشنگتن سفر کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۲۱    
با نمایش فیلمی درباره نیل آرمسترانگ؛ نخستین مردی که پا روی کره ماه گذاشت، هفتادوپنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم ونیز آغاز خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۹:۰۵    
دو بازیکن خارجی سال قبل استقلال این روزها در اردوی تیم هستند اما تمرین نمی کنند و مشخص نیست چه سرنوشتی دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۳    
گالری ها و نگارخانه های تهران در جمعه پایانی تیر با برپایی 26 نمایشگاه که دربردارنده نقاشی، مجسمه، خوشنویسی، عکس و میکس مدیا است به استقبال علاقه مندان به هنرهای تجسمی می روند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۳    
ایرنا نوشت: در روزی که ارکان اطلاعاتی، امنیتی و قضایی آمریکا دست به دست هم دادند تا به محبوبیت ولادیمیر پوتین نزد دونالد ترامپ خدشه وارد کنند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۳    
برخورد با متخلفان ثبت سفارش عیرقانونی خودرو، رسیدگی به پرونده واردات ، انتشار اسامی دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی ؛ حالا "شفافیت" مطالبه فراگیر دولت و مردمی است که سلامت اقتصاد را اولویت می دانند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۲۰    
اولین نمایشگاه خودروهای کلاسیک در ارومیه درحال برگزاریست و امروز جمعه 29 تیرماه به پایان می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۸:۰۳    
این یک توصیه جدی به خانم های ورزشکار است.مکمل ها را درست مصرف کنند و هرگز تلاش نکنند که راه صدساله را در یک شب طی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۳    
مشاور رئیس جمهور درباره مذاکره با آمریکایی های ضد ترامپ، با اشاره با اصطلاحات مطرح در ورزش کشتی گفت: الان ما روی پل هستیم باید مقاومت کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۷:۳۰    
میکرو تئاتر دینید اینچ به کارگردانی فریبرز کریمی، اجرایی است که به انواع نمایش ایرانی بی شباهت نیست؛ آن جا که اجراگر، پرده خوان تئاتری می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۷:۱۶    
وجید امیری یکی از بهترین فوتبالیست های ایر ان است. یگ پسر ساده که نیازی ندارد برای جدایی از پرسپولیس از تاکتیکی استفاده کند که فقط باعث دلخوری هواداران تیم شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۰۲:۴۰    
ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر لزوم استقلال تصمیم گیری اروپایی ها گفت: باید دید که آیا اروپایی ها به زیستن در نظام جهانی جدید ادامه خواهند داد ...
  • ۱