جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۸May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 20 تیر 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 تیر 1397 خبر آنلاین 2 تیر 1397 خبر آنلاین 3 تیر 1397 خبر آنلاین 4 تیر 1397 خبر آنلاین 5 تیر 1397 خبر آنلاین 6 تیر 1397 خبر آنلاین 7 تیر 1397 خبر آنلاین 8 تیر 1397 خبر آنلاین 9 تیر 1397 خبر آنلاین 10 تیر 1397 خبر آنلاین 11 تیر 1397 خبر آنلاین 12 تیر 1397 خبر آنلاین 13 تیر 1397 خبر آنلاین 14 تیر 1397 خبر آنلاین 15 تیر 1397 خبر آنلاین 16 تیر 1397 خبر آنلاین 17 تیر 1397 خبر آنلاین 18 تیر 1397 خبر آنلاین 19 تیر 1397 خبر آنلاین 20 تیر 1397 خبر آنلاین 21 تیر 1397 خبر آنلاین 22 تیر 1397 خبر آنلاین 23 تیر 1397 خبر آنلاین 24 تیر 1397 خبر آنلاین 25 تیر 1397 خبر آنلاین 26 تیر 1397 خبر آنلاین 27 تیر 1397 خبر آنلاین 28 تیر 1397 خبر آنلاین 29 تیر 1397 خبر آنلاین 30 تیر 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۵:۵۸    
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران انتظامی این استان در 2 عملیات جداگانه 13 کیلو و 940 گرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۰۸    
سایت باشگاه استقلال نوشت: با اعلام مدیرعامل استقلال پژمان منتظری روز چهارشنبه در تمرین آبی ها حضور خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۰۳    
در تبیین روابط ایران و روسیه نباید به دنبال مدل تزار- فتحعلی شاهی و یا حتی جنگ سرد بود بلکه مدل همکارهای تبدیل مزیت های نسبی به رقابتی کارسازتر است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۱۲    
شهردار زنجان با اشاره به اجرای دو مرحله ای پیاده راه زنجان گفت: اینگونه نیست که با اجرای پیاده راه این محور به صورت کامل بسته شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۴    
علیرضا مهرجو معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور استان ها از برنامه این بانک برای بهینه سازی شبکه شعب، کاهش شعب غیرضرور و اصلاح ساختار سازمانی بانک تجارت خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۲۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه هایی به استاندار کردستان مراتب ثبت بافت و منظر 10 روستای منطقه هورامان را ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۶    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بانک مرکزی امروز نرخ 39 ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ 20 ارز افزایش، 19 ارز کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۰    
ایسنا نوشت:مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با بیان اینکه هنوز رکورد مصرف برق در البرز شکسته نشده است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۷    
نشریه خط حزب الله در یکصد و چهل و یکمین شماره خود به این سؤال می پردازد که نیروهای مؤمن و انقلابی، چگونه می توانند شرایط موجود را به جای تهدید، تبدیل به یک فرصت استثنائی کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۰۴    
تسنیم نوشت: معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سال گذشته و امسال واردات شکر را به کشور متوقف کرده ایم گفت: بخشی از تولیدات کشاورزان به صورت گندم خام یا آرد شده به کشورهای همسایه صادر می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۰۱    
فارس نوشت: معاون پژوهش سازمان امور مالیاتی از وجود فرار مالیاتی 35 تا 40 هزار میلیارد تومانی در کشور خبر داد و گفت: 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و وزارت کشور پرداخت می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۲۸    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:اهمیت یادگیری زبان های بین المللی و پرکاربرد در دنیای کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۶    
ایسنا نوشت: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال با اشاره به این که در مسائل جمعیتی باید صریح بود و وضع حال چنان که گفته می شود تیره و تار نیست ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۱    
ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا کنون در باره سهمیه بندی بنزین تصمیمی نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۱۹    
هشت شاکی استقلال می گوید روزی همه می فهمند حرف هایی که زده به حق بود. این بی شک مهمترین جمله مجتبی ، یکی از معدود افراد خاص این فوتبال است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۰۴    
تسنیم نوشت: رئیس اتاق ایران و چین گفت: تحریم ها پیش روی ما است و ما باید تحریم ها را پیش بینی کنیم و جلویش را بگیریم. باید خودمان پادزهر سمی که به اقتصادمان تزریق می شود را درست کنیم
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۰    
روزنامه جوان در گزارشی نوشت: این قمارخانه همیشه باز است! تنها کافی است به سراغ کنترل بروید و تلویزیون را روشن کنید تا به کازینوی همیشه فعال رسانه ملی وارد شوید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۲۲    
مسیر سبز و رستگاری در شاوشنگ به کارگردانی فرانک دارابونت، از جمله 30 فیلمی هستند که امروز و فردا از تلویزیون پخش می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۱۰    
مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال مقصر جدایی امید ابراهیمی را مدیران باشگاه دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۲۹    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: در دیدار با پوتین به وضوح موضع شفاف اسرائیل علیه هر گونه حضور ایران را در سوریه بیان کردم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۱۳    
وحید امیری از دسترس خارج شده و پاسخگوی تماس و پیغام های مسئولان باشگاه پرسپولیس نیست!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۰۴    
هواداران استقلال این روزها به شدت نگران وضعیت تیم شان در فصل نقل و انتقالات هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۶    
شایعه استعفای اسحاق جهانگیری، محصول باج خواهی یک سایت اینترنتی و شیطنت مخالفان دولت بوده است. در عین حال به نظر می رسد، رئیس جمهور به مشورت دوستانش برای تغییر ترکیب اقتصادی کابینه بها می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۴    
سپیدرود رشت هر لحظه بیش از لحظات قبلش خبرساز می شود. این بار کادرفنی این تیم است که طوری تکمیل شده که هر لحظه باید انتظار انفجارش را داشت!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۰    
اعتمادآنلاین در یادداشتی به قلم مجتبی حسینی به وضعیت خطیر کشور در شرایطی که فشارهای خارجی بیش از هر زمانی است، اشاره می کند و شش راهکار عملی را به سیاست مداران پیشنهاد می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۰۳    
بازیکن استقلال در پستی اینستاگرامی درباره شایعات این روزها توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۵۱    
ایسنا نوشت: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که نوسانات اخیر اقتصادی چندان ربطی به شرایط خارجی ندارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال حرف های مهمی را در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال با هواداران درمیان گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۹    
ایرنا نوشت: به دنبال هشدار وزارت بازرگانی آمریکا به چین مبنی بر اینکه پکن فشارهای تجاری واشنگتن را برنمی تابد سخنگوی وزارت خارجه این کشور نیز آمریکا را یک باجگیر تجاری نامید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۲    
برد انگلیس برابر سوئد، کار دست زلاتان داد؛ او با بکام شرط بسته بود در صورت باخت سه شیرها، در ورزشگاه ومبلی حاضر شود، پیراهن انگلیس را بپوشد و به صرف چیپس و ماهی از انگلیس حمایت کند!
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۹    
ایرنا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل، با آنگلا مرکل صدراعظم آلمان دیدار و لحن انتقادآمیز خود در قبال وی را تغییر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۸    
اوسیانو در صحبت هایی از تمایل خود به جدایی از تیم ملی ایران پرده برداشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۸    
هزاران شهروند فرانسوی پس از پیروزی تیم ملی کشورشان بر بلژیک و راهیابی آبی ها به فینال جام جهانی به خیابان ها ریختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۷    
جمشید مشایخی که به دلیل مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شده است، بعد از آن که عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت، به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد تا به هوش بیاید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۵    
جماران نوشت: اسدالله بادامچیان، نایب رییس حزب موتلفه اسلامی گفت: یک موقع هست که می خواهیم خدای نکرده تضعیف دولت کنیم، که من شرعا جایز نمی دانم و تضعیف هم نمی کنم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهوری نسبت به توییت اخیر ترامپ واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۴    
من از ارادتمندان علی مطهری نماینده نازنین مردم تهران هستم از آن رو که معتدل و معقول می نماید، دور از حاشیه و هیاهوی جناح های سیاسی است، متشخص و دلیر است و همیشه کوشیده انعکاس صداهای خاموش جامعه باشد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۱    
اولین مناظره زنده تلویزیونی برنامه زاویه در سری جدید، به علی شریعتی اختصاص یافته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۲    
در ویدئوی زیر کلیپ ویژه فیفا به مناسبت بازی امشب کرواسی در برابر انگلیس، در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۹    
کاپیتان جدید آبی و اناری ها به مسئولان این باشگاه توصیه کرده که برای خرید هموطن با استعداد او دست به کار شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۹    
دکتر فدائی در مطلب تازه خود در گروه نخبگان خبرآنلاین به تفاوت های تمدن و فرهنگ در جوامع مختلف پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۱    
بیمار را که به بیمارستان رساندند، جای اصابت گلوله خونریزی می کرد. بیم آن می رفت که اگر خونریزی ادامه یابد، بیهوش شود و جان دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۱    
بحث برابری دیه زنان و مردان از مباحث فقهی است که طبق سوابق و تساوی و منابعی که علما حول محور آن اتفاق نظر داشته اند، دیه مرد دو برابر دیه زن اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۴    
بررسی آمارهای مربوط به مصرف بنزین نشان می دهد که میانگین مصرف سالانه و نقطه به نقطه بنزین در کشورمان نسبت به سال قبل در حال افزایش است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۲۷    
گلاب آدینه با انتشار متنی در اینستاگرام، از تعطیلی خودخواسته کنسرت ها و جشن خانه سینما به دلیل مشکلات مردم انتقاد کرد و نوشت: چقدر خوش به حال عده ای می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۹    
آتش سوزی در ایالت کالیفرنیا آمریکا همچنان ادامه دارد و دیروز سه شنبه 55 درصد منطقه را آتش پر کرده بود که شامل 36 هزار و 500 هکتار می شد و نسبت به روز قبل هزار و 250 هکتار پیشروی داشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان بی اساس و اتهامات مضحک مایک پومپئو در ادامه فضاسازی و جنگ روانی هدفمند علیه فعالیت سفارتخانه های ایران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۵    
سیدمجتبی حسینی، معان امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای نمایشی از جمشید مشایخی در بیمارستان عیادت کردند و از وضعیت بیماری و روند درمان او مطلع شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۲    
نخستین تمرین آبی پوشان پایتخت در اردوی ترکیه و در شهر یوزگات برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۶    
اعتمادآنلاین نوشت: وکیل خانواده سیدامامی گفت: معاون امنیتی وزارت کشور با تاکید بر این موضوع که بازداشت شدگان محیط زیستی در بررسی های وزارت کشور هم مانند وزارت اطلاعات جاسوس شناخته نشده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۶    
ایرنا نوشت: هند آزمایش های متعددی در رابطه با پروژه فرستادن انسان به فضا طی روز گذشته انجام داد و موفقیت موارد مربوط به کپسول حامل فضانوردان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۵    
ایسنا نوشت: نایب رییس مجلس شورای اسلامی پخش اعترافات یک دختر نوجوان در صداوسیما بدون دریافت حکم از دادگاه صالح و بدون اجازه متهم را مصداق ارتکاب جرم از سوی این سازمان عنوان کرد
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۸    
شبکه یک در برنامه مناظره که قرار است جمعه پخش شود، قصد دارد با حضور برخی کارشناسان، مسئولان و چهره های فوتبالی، عملکرد تیم ملی را در جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۵    
ایرنا نوشت: معاون اجرایی طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه گفت: 21 کیلومتر از تونل انتقال آب از این سد به سمت دریاچه ارومیه حفاری شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۵    
ایرنا نوشت: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: ایلام به عنوان نامزد شهر ملی گلیم نقش برجسته به شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی صنایع دستی معرفی شده است که با تصویب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۵    
ملّی پوش شایسته اشنویه ای رشته جوجیتسو برای حضور موفق در بازی های آسیایی جاکارتا در اردوی آمادگی تیم ملی حضور دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۲    
حادثه آتش گرفتن اتوبوس مسافربری در سنندج واکنش های متعددی را به همراه داشت، مانند محسن چاوشی که با انتشار پستی در اینستاگرام این حادثه تلخ را به مردم کردستان تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۹    
ایسنا نوشت: بامداد امروز، 20 تیرماه در پی برخورد تانکر حمل سوخت با یک اتوبوس مسافربری در سنندج استان کردستان تعدادی از هموطنان کرد جان خود را از دست دادند که شایعاتی درمورد مالکیت این نفتکش منتشر شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: جای هیچ نگرانی در خصوص اظهارنظر نمایندگان نیست و شورای نگهبان به خاطر اظهارنظر تاکنون نماینده ای را رد صلاحیت نکرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۰    
تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر بارندگی شدید در شهر واراژدین در سالن بدنسازی تمرین کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۴    
بخشی از صحبت های حجت الاسلام شهاب مرادی در برنامه آیینه خانه را می بینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۸    
واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی شباهنگ شهریار و واحد اعتباری شرکت تعاونی روستایی انقلاب شهریار ، بدون اخذ مجوز از بانک مرکزی و به صورت غیرقانونی مبادرت به عملیات بانکی کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۱    
کمتر گردشگری وجود دارد که به پکن سفر کرده باشد ولی سری به خیابان وانگ فوجینگ نزده باشد. خیابانی سنگ فرش با طراحی سنتی اما با ساختمان های مدرن، مسیری نسبتا کوتاه اما جذاب و دیدنی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۸    
حدود ساعت 12 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس دیدار سیرگیتی به قصد تهران، از ترمینال سنندج خارج شده بود که به محض خروج از ترمینال، یک تانکر حامل سوخت از پشت به اتوبوس برخورد کرد و اتوبوس دچار حریق شد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۴    
سیدعباس صالحی با حضور در منزل عباس دوزدوزانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اوایل انقلاب، با اشاره دستاوردهای فرهنگی که او در عرصه ترجمه داشته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۷    
کریستیانو رونالدو تا دیروز فقط در دو نقل و انتقال تابستانی شرکت کرده بود؛از اسپورتینگ به یونایتد با 19 میلیون یورو ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۵    
تسنیم نوشت: حسن علائی در نامه ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفای خود را از سمت مدیرعاملی هواپیمایی آسمان اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
نشریه معتبر چاپ بارسلونا امروز خبر از علاقه باشگاه سوسیداد به علی رضا جهانبخش، ستاره تیم ملی کشورمان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
س از 7 سال کی روش از شرایط فوتبال ایران خبر دارد و با خلق و خوی مدیرانش آشنا شده است. مدیریت وعده و وعید در ذات ماست. این بار آیا شما به وعده ها برای آماده سازی تیم ملی اطمینان دارید؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۸    
ایرنا نوشت: ترامپ پیش از حضور در بروکسل گفت: تلاش های او دیگر کشورهای عضو (ناتو) را به سمت مشارکت بیشتر با این ائتلاف دفاعی سوق داد اما این مشارکت برای جبران باری که به دوش مالیات دهندگان آمریکایی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۳    
ایلنا نوشت: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در واکنش به اعتراض دانش آموزان به تاثیر قطعی30 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور گفت: به آنها قول می دهیم که این مساله را دنبال می کنیم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان تا ساعتی دیگر از خبرآنلاین بازدید می کند و به سوالات مختلف پاسخ می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۱    
ایرنا نوشت: مشاور مقام معظم رهبری در هنگام ورود به مسکو پایتخت روسیه و درپاسخ به سوالی در باره سفر همزمان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۷    
تدوین فیلم سینمایی سونامی نخستین ساخته میلاد صدر عاملی، توسط بهرام دهقانی آغاز شد،
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۰    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اهمیت تبیین راهکارها و روش های موثر و اثر بخش برای مقابله با آسیب های اجتماعی گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۰    
مدافع تیم فوتبال استقلال در حالی که قصد سفر به ترکیه و امضای قرارداد با ترابوزان اسپور ترکیه را دارد با یک دردسر عجیب مواجه شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۵    
ایسنا نوشت: وکیل انجمن حمایت از حقوق کودکان با تاکید بر حفظ آبرو و حیثیت افراد به عنوان حفظ حریم خصوصی آنان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه تلخ و تأسف بار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استانی به ویژه استاندار به عنوان نماینده دولت خواست تا نسبت به بررسی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۴    
ایلنا نوشت: روند درمان جمشید مشایخی مثبت ارزیابی شده و باید تا روز شنبه 23 تیر در بیمارستان بستری باشد. مشایخی از اواخر هفته گذشته در بیمارستان بستری شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۴    
ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: شوری آب خرمشهر و آبادان هیچ ارتباطی به آب رهاشده از سد گتوند ندارد و کیفیت آب خروجی این سد امسال مطلوب بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
ایسنا نوشت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با تکذیب انتخاب نهاوندیان به عنوان رییس بانک مرکزی اعلام کرد که روابط جهانگیری و نهاوندیان، همیشه بر پایه همکاری نزدیک و صمیمانه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
محمدرضا عارف در نشست خبری خود درباره موضوعات متفاوت از اصلاح طلبی تا موضوع رفع حصر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۰    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران مورد توجه یک باشگاه هندی قرار گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۸    
تنظیم بازار محصولات پتروشیمی و فولاد در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفت .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۸    
ایلنا نوشت: یک فروند جت آموزشی در حوالی مجتمع پتروشیمی چابهار سقوط کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۳    
ایسنا نوشت: درست است که شما مردها ما زن ها را به استادیوم راه نمی دهید. درست است که همه تصور ما زن های ایرانی از فوتبال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۰    
با توجه به استقبال روزافزون از روش های جدید کاشت و ترمیم مو و ابرو این نکته حایز اهمیت است که میزان آگاهی مردم نسبت به پیوند موی طبیعی و نتایج مطلوب آن چقدر است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۳    
روند کاهشی قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز ادامه پیدا کرده، به طوری قیمت سکه امامی 30 هزار تومان، طلا یک هزار و 430 تومان و یورو 79 تومان کاهش یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۳    
با شروع فصل گرما احتمال پخش بیماری ها در استخرها افزایش پیدا می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۳    
رضا رشیدپور در حاشیه تعرفه های جدید قیمت قبر گفت: اگر زمانی بی احترامی بود که بگوییم سر قبر بابام الان با قیمت های جدید قبرها وقتی کسی می پرسد کجایی باید بادی به غبغب بیندازیم و عکس بگیریم و با هشتگ ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۳    
رضا صادقی از رقص یک دختر در مقابل مسجدی در تهران که در پی پخش مستند بیراهه اتفاق افتاد، انتقاد کرد و نوشت: احترام به عقاید هم ربطی به هیچ جایگاهی نداره، کاملا انسانیه.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۳    
در شرایطی که کشور با چالش های داخلی و خارجی همراه است و هم زمان در برهه حساس بین المللی برای رایزنی با کشورهای جهانی قرار دارد این پرسش ایجاد می شود که طرح مباحثی همچون رد صلاحیت روحانی و اتهام زنی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۴    
ایسنا نوشت: بوریس جانسون که با استعفایش یکی از عمیق ترین بحران های دولت ترزا می را به وجود آورده در اقدامی جالب توجه برای گرفتن عکس استعفا از خودش جلوی دوربین رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۰    
مهر نوشت: روزنامه الاخبار طرح آمریکا و عربستان را برای کشاندن ایران به یک جنگ قومیتی از طریق ایجاد اتاق های عملیات در مرزهای مشترک با پاکستان فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۶    
ایرنا نوشت: عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی باردیگر با تکرار ادعاهای واهی کشورش درباره جمهوری اسلامی ایران مدعی شد که ایران در امور کشورهای منطقه دخالت می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۴    
ایسنا نوشت: سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در راستای شفاف سازی، گزارش هزینه کرد کمک های مردمی در زلزله کرمانشاه را منتشر کرده است گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
کافی است پای یکی از برنامه های تلویزیونی بنشینید تا بارها و بارها نام اپلیکشین هفت - هشتاد ؛ مربع را بشنوید. سامانه ای برای خرید شارژ اینترنتی و انجام تراکنش و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
یک دستگاه اتوبوس دیدار سیر گیتی ساعت 24 سه شنبه به قصد تهران از ترمینال سنندج خارج شده بود که در بلوار دکتر حسینی در پشت ترمینال از پشت با اتوبوس برخورد می کند و موجب آتش سوزی می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
ایلنا نوشت: فرمانده ناجا گفت: در پیمایشی که صورت گرفته بیش از 70 درصد از خانم های جامعه قائل به عفاف و حجاب هستند.
  • ۱