شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 22 دی 1397 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 31 فروردین 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1397 خبر آنلاین 31 خرداد 1397 خبر آنلاین 31 تیر 1397 خبر آنلاین 31 مرداد 1397 خبر آنلاین 31 شهریور 1397 خبر آنلاین 30 مهر 1397 خبر آنلاین 2 آبان 1397 خبر آنلاین 30 آذر 1397 خبر آنلاین 30 بهمن 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 1 دی 1397 خبر آنلاین 2 دی 1397 خبر آنلاین 3 دی 1397 خبر آنلاین 4 دی 1397 خبر آنلاین 5 دی 1397 خبر آنلاین 6 دی 1397 خبر آنلاین 7 دی 1397 خبر آنلاین 8 دی 1397 خبر آنلاین 9 دی 1397 خبر آنلاین 10 دی 1397 خبر آنلاین 11 دی 1397 خبر آنلاین 12 دی 1397 خبر آنلاین 13 دی 1397 خبر آنلاین 14 دی 1397 خبر آنلاین 15 دی 1397 خبر آنلاین 16 دی 1397 خبر آنلاین 17 دی 1397 خبر آنلاین 18 دی 1397 خبر آنلاین 19 دی 1397 خبر آنلاین 20 دی 1397 خبر آنلاین 21 دی 1397 خبر آنلاین 22 دی 1397 خبر آنلاین 23 دی 1397 خبر آنلاین 24 دی 1397 خبر آنلاین 25 دی 1397 خبر آنلاین 26 دی 1397 خبر آنلاین 27 دی 1397 خبر آنلاین 28 دی 1397 خبر آنلاین 29 دی 1397 خبر آنلاین 30 دی 1397 
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری تقریب نوشت: اگر نگران هستید دچار بیماری قلبی، حمله قلبی و یا سکته مغزی شوید سیر بخورید. سیر، فشار خون را پایین می آورد و به اندازه ی داروهای تجویزی در این کار مؤثر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۴    
یک پیست اسکی به قطر 80 کیلومتر برای هر اسکی بازی مثل رویا می ماند. متاسفانه در روی کره زمین چنین پیستی وجود ندارد اما در مریخ یک نمونه ی عالی از آن پیدا شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره برداری از 20 طرح تولیدی در این استان خواهیم بود
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۶:۲۶    
مدارس استان چهارمحال وبختیاری در دو نوبت صبح وبعد ازظهر تعطیل شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۳    
جام جم آنلاین نوشت: برنج پخته شده یکی از بهترین گزینه ها برای رشد باکتری ها محسوب می شود که باید در زمان کوتاهی پس از پخت مصرف شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۶    
روابط عمومی ارتش نوشت: در پی درگذشت والده مکرمه امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا پیام تسلیتی صادر فرمودند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۰    
کامبیز دیرباز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به آزار و اذیت کودکان گل فروش واکنش تندی نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از مرگ یک جوان 22 ساله براثر انفجار ترقه دست ساز در یک عروسی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان این که بهره برداری کامل از فولاد سنگان توسعه پایدار و رونق اقتصادی را به همراه دارد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۱    
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 226 کیلو و 200 گرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات ویژه ماموران این فرماندهی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۸    
طبق اعلام اورژانس شهرستان بستان آباد، دو نفر در این شهرستان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، جان خود را از دست دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۸    
حسین میرزایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشت با حفظ سمت، به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۵    
با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک محموله دستگاه های رمز کننده ارز دیجیتال به ارزش 28 میلیارد ریال که به صورت قاچاق وارد استان البرز شده بود در شهر های تهران و کرج کشف شد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۷    
مدیر دفتر مهندسی طرح های شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: پست 63/20 کیلوولت ضیابر با هدف فراهم شدن امکان واگذاری انشعاب برق مطمئن احداث خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ریزش سنگ منجر به مرگ کارگر معدن در شهرستان نور شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۱    
تفاهم نامه همکاری مشترک میان دو سازمان منطقه آزاد انزلی و سازمان فنی حرفه ای کشور در تهران به امضاء دکتر رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رییس سازمان ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۶    
تسنیم نوشت: وزیر کشور با اشاره به تلاش دشمنان در سالگرد حوادث دی ماه سال گذشته گفت: تحرکات تبلیغاتی دشمن نتوانست بر روحیه مردم اثر بگذارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۸    
مهر نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: 140 هزار کلاس در کشور از وسایل گرمایشی غیرایمن استفاده می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۸    
ایسنا نوشت: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان همیشه در کمین هستند و اگر نسل جوان و نوجوان را خوب تربیت نکنیم و برای دفاع از ارزش ها وقت و انرژی صرف نکنیم خسارت های جبران ناپذیری بر کشور تحمیل خواهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۶    
طی حکمی از سوی استاندار البرز، دکتر حسن صالحی به سمت مشاور عالی استاندار البرز در امور و مسائل مربوط به توسعه استان منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۰    
بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس به تمرینات این تیم اضافه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۵۹    
با برگزاری دومین دیدارهای گروه D جام ملت های آسیا 2019 هر چند تکلیف صعود کنندگان مشخص شده اما رقابت برای سرگروهی ادامه دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۴۵    
کیهان نوشت:جدیدترین دور مراسم اشرافی به اصطلاح حراج آثار هنری تهران روز جمعه 21 دی در یکی از هتل های مجلل تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۷:۳۵    
تیم ملی ایران در بازی بعدی خود روز چهارشنبه به مصاف عراق خواهد رفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۶:۴۰    
ایران نوشت:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در استان البرز در کانال خود، فیلمی از بخشش یک محکوم به قصاص، منتشر و اعلام کرده که بخشش این فرد نتیجه وجود تلگرام بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۱:۵۲    
میزان نوشت: نخستین تصویر از حضور ویل اسمیت بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم سینمایی "علاءالدین" در نقش غول چراغ جادو توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۵۲    
ایرنا نوشت: شیخ محمد بن زاید آل نهیان از وزیر خارجه آمریکا استقبال کرد. بر اساس این گزارش دو طرف طی دیداری در خصوص روابط مشترک و همکاری های دوجانبه گفت و گو کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۲:۳۴    
سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی درباره اصلاح قانون انتخابات توضیحاتی منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۷    
ترامپ در یک پیام توئیتری، ضمن انکار هرگونه هرج و مرج در کاخ سفید، تهدید کرد به تعطیلی دولت آمریکا برای مدت طولانی ادامه خواهد داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۳    
ایرنا نوشت: دادستان شهرستان امیدیه در استان خوزستان گفت: دستور بازداشت مدیران یک گروه تلگرامی در این شهرستان که اسناد محرمانه را صادر کرده اند و باعث تشویش اذهان عمومی شده اند صادر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک روان شناس گفت:داشتن احساساتی همچون نگرانی، ناراحتی، اضطراب و استرس همیشه نشانه های نوعی از اختلال روان نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۱    
ایسنا نوشت: به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده و فردی در قامت کارمند شهرداری کرمان را نشان می دهد که دو دو کودک گلفروش را مجبور به خوردن گل هایشان می کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۵۱    
غلامحسین محسنی اژه ای در یک برنامه تلویزیونی درباره تفاوت در رسیدگی به پرونده هایی که به نظر می رسد دارای یک شکل از اتهام هستند، توضیحاتی را ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۳۷    
روایت دیدنی محمدحسین میثاقی از بچه های تیم ملی فوتبال ایران را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۵    
یکی از محصولات متفاوتی که امسال در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی لاس وگاس / CES 2019 رونمایی شد، محصولی به نام Umay بود که نظرها را به خود جلب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۷    
جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر به همراه اسحاق جهانگیری، سالروز تولد 80 سالگی علی رفیعی را روی صحنه تالار وحدت جشن گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۰۲    
کنایه رحیم پورازغدی به بچه حزب اللهی هایی را که در فضای مجازی دختربازی می کنند ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۴    
مربی آلمانی استقلال کار خود در این تیم را رسما آغاز کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۰    
فام دوک هوی، مدافع تیم ملی فوتبال ویتنام در صحنه ای از بازی برابر ایران پس از برخورد با مهدی طارمی حافظه اش را برای دقایقی از دست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۰۱    
احمد خمینی در واکنش به خلع لباس شدنش سید حسن آقا میری نوشت: تن آدمی شریف است به جان آدمیت، سید جان عزیزتر میشی
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۰    
درونستگرام با هدف اشتراک گذاری عکس های هوایی توسط شخصی به نام اریک دوپین ایجاد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم آنلاین، این سایت (Dronestagram) در جولای 2013 راه اندازی شد. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۲    
تسنیم نوشت: استاندار گلستان با اشاره به سفر رئیس جمهور در روزهای آینده به استان، گفت: 20 تفاهم نامه با حضور رئیس جمهور و هیئت وزیران در استان گلستان منعقد می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۲    
برد مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن و ویتنام در دومین گام خود در جام ملت های آسیا، سوژه انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۵۰    
ایرنا نوشت: مردی 25 ساله بر اثر برخورد با یک رام قطار در ایستگاه مترو نوبنیاد دچار مصدومیت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۹    
خبرگزاری فارس نوشت: براساس حکم دادگاه ویژه روحانیت سید حسن آقا میری خلع لباس دائم شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۴    
بازیکنان تیم ملی پس از بازی مقابل ویتنام در دو گروه تقسیم شدند و بازیکنانی نظیر ترابی، انصاری فرد و نوراللهی در کنار بازیکنانی که مقابل ویتنام بازی نکردند ، به تمرین پرداختند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۱    
مهراوه شریفی نیا با به اشتراک گذاشتن عکسی از تست گریم خود در سریال دل ، از منوچهر هادی به عنوان کارگردانی یاد کرد که در هدایت بازیگرانش بسیار درست عمل می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۳۰    
تیم ملی فوتبال عربستان با برتری برابر لبنان صعود خودش را به مرحله حذفی جام ملت های آسیا قطعی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۷    
تیم ملی در بازی برابر ویتنام با سه تغییر نسبت به بازی با یمن وارد زمین شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۲    
شمارش معکوس برای تغییر شرایط سپرده گذاران در بانک ها آغاز شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۴۶    
خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در صنایع دفاعی، زمینی، هوایی و دریایی رشد فزاینده ای داریم به طوری که به مرحله ساخت زیردریایی رسیدیم که کار بسیار بزرگی است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۱    
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر امروز خود را در حضور دوست برانکو و سرمربی کلوب بروژ انجام داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق می گوید تیم تحت هدایت کارلوس کی روش نقاط ضعف زیادی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۳    
خانه ملت نوشت: عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 گفت: بیشترین حجم رشد مالیاتی را در بحث مربوط به مالیات مشاغل داریم، به عبارتی درآمد مالیاتی از محل مالیات مشاغل به نسبت سال 97 در سال آینده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۳    
اطلاعات و عکس هایی تازه از فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی که در بخش مسابقه جشنواره فجر امسال حضور دارد، منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۲    
شرکت ایران خودرو دور جدید پیش فروش محصولات خود را از روز دوشنبه آغاز می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۷    
سرمربی سابق ماشین سازی تبریز با مالکان باشگاه نساجی دیدار و گفت وگو داشته و در نیم فصل دوم روی نیمکت این تیم خواهند نشست. البته با وجود توافق قطعی هنوز این خبر اعلام نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۸    
ایرنا نوشت: مرگ مشکوک زن 28 ساله که دادستانی ملکان آن را خودکشی اعلام کرده، بار دیگر نام سلمان خدادادی، نماینده ملکان را بر سر زبان ها انداخته است؛ نماینده ای که سال هاست پرونده اش با نام ز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۸    
سقوط بهمن روی هتلی در شرق سوئیس منجر به زخمی شدن دست کم 3 نفر شد. این حادثه عصر پنج شنبه روی داد و برف تمام طبقات پایین و همکف هتل را پوشاند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۱    
سپاه نیوز نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: دشمن درصدد ایجاد قدرت بازدارنده در برابر ماست در حالی که از نظر ثروت و تجهیزات پیشرفته تر هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۸    
صفحه اینستاگرام ماهنامه طنز و کارتون خط خطی با توجه به روز پرستار، کارتونی از علی درخشی را با محوریت کمبود دارو و خلاقیت پرستاران، منتشرکرد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۸    
داوران بخش کارتون و کاریکاتور یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، از نقاط قوت و ضعف آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد هنری گفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۶    
میزان نوشت: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تشریح اهداف رزمایش اخیر نهاجا از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این نیرو و نمایش جنگنده های بومی در منطقه هوایی مهرآباد خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از برگزاری همایش بزرگ حافظین انفال در دهه اول بهمن ماه سال جاری خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۰    
نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری گفت : متأسفانه ما هنر مطرح کردن و درست تبیین کردن دستاوردهای انقلاب را نداشته ایم و گاهی می گوییم کاری نشده است در حالی که دستاوردهای انقلاب به روشنی در ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۰    
تسنیم نوشت: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تلاش دشمن بر ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۲۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پس از پیروزی برابر ویتنام پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
" مرکز محیط زیست دانشگاه تهران درباره شناسایی منشا بوی نامطبوع چندروز پیش پایتخت در حال تحقیق است." استاندار تهران با اعلام این خبر گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۷    
معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مطالعاتی که ما را به انتقال آب خزر به فلات مرکزی مجاب کند، هنوز تکمیل نشده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۸    
اعلام مرگ 4573 تهرانی در سال 94 بر اثر آلودگی هوا از سوی عضو مجمع نمایندگان تهران، سوژه انتشار کارتونی از بهرنگ جدی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۶    
سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به توییت سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه بودجه98 نوشت: در خصوص انتقادات مطرح شده قبلا بارها پاسخ های مبسوطی ارائه شده و در سایت سازمان و رسانه ها منتشر شده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۲    
این روباه هر شب به داخل سوپر مارکتی در شهرک اندیشه می رود و از صاحب آن غذا می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی ستاد بودجه 98 در پاسخ به سخنان خطیب جمعه تهران در خطبه های روز گذشته نمازجمعه درخصوص تنظیم لایحه بودجه سال 1398 بدون توجه به آثار تحریم ها 12 ملاحظه و نکته کلیدی در این خصوص را تشریح کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۹    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت: جلسه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری (عتف) عصر امروز (شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۹    
تیم ملی فوتبال عراق موفق شد با 3 گل یمن را شکست دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۵    
شاگردان کی روش موفق شدند در 9 دیدار اخیر خود در مرحله گروهی به پیروزی برسند و رکوردی جدید از خود بر جا گذاشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۳    
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: عراق تیم خیلی خوبی است ولی باید از آن ها انتقام بگیریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۲    
فاکس اسپورت از عملکرد سردار آزمون در دیدار با ویتنام تمجید کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۲    
مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: اعلام تنها 1 ریال در بسیاری ردیفها بجای هزینه یا درآمد واقعی، عدم ذکر جزییات دو سوم بودجه و وضع احکام دائمی در لایحه یکساله بودجه بخشی از ایرادات است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۱    
بحث ها درباره پولی شدن برخی از معابر شهر تهران برای کاهش ترافیک دوباره آغاز شده.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی اعلام کرد که اف بی آی تحقیقاتی را علیه وی آغاز کرده است
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۸    
ایرنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بودجه 98 را واقع گرایانه توصیف کرد و گفت: دولت لایحه را با در نظر گرفتن پارامترهای موثر در حوزه داخلی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۴    
ایرنا نوشت: 'امانوئل مکرون' رئیس جمهوری فرانسه که این روزها به علت رفتار اشرافی مورد انتقاد قرار گرفته و از وی به عنوان 'رئیس جمهور ثروتمندان' یاد می شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۰    
انتخاب نوشت: حجت الاسلام و المسلمین محسن رهامی می گوید: حمایت ما از دولت آقای روحانی تاکتیک نیست، بلکه به آن نگاه استراتژیک داریم ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۳۰    
دادستان تهران یکی از انواع پرونده هایی که اخیراً در دادسرای تهران مفتوح شده را پیش فروش خودرو از سوی شرکت های خصوصی عنوان کرد و از مفتوح شدن بیست پرونده قضایی در این رابطه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۱۵    
خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ایجاد حرکت سایبری در مقابله با لشکرکشی صهیونیست ها و آمریکایی ها ضروری است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۵    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک آسمان بامدادی دراماتیک همراه با درختان پوشیده از برف در دامنه رشته کوه کرکونوشه لهستان را نشان می دهد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۰    
میزان نوشت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه امروز به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی تشکیل جلسه داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۵    
مدافع تیم ملی ایران، حریف امروز تیم ملی را بهتر از یمن دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
ایلنا نوشت: رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور راهکار مقابله با تهدیدات سیاسی دشمن را ایجاد وحدت و تک صدایی با محوریت رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
گردهمایی هنرمندان تئاتر برای اعتراض به مشکلات صنفی، عصر امروز در عمارت تازه خانه تئاتر برگزار شد. صدور یک بیانیه خطاب به مسوولان سه قوه کشور، پایان بخش این گردهمایی اعتراضی بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
گزارش وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در آذرماه امسال منتشر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
ایرنا نوشت: رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش 19 درصدی مالیات در کشور در سال جاری به نسبت سال گذشته به مردم و بخش های اقتصادی کشور فشار وارد می کند که باید این شیوه تغییر کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
سردار آزمون، زننده گل تیم ملی ایران برابر ویتنام گفت که برای او مهم نیست چه کسی آقای گل خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
تیم ملی ایران با پیروزی 2-0 مقابل ویتنام 6 امتیازی شد و بهترین شروع خود از سال 1976 را رقم زد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
اقتصاد آنلاین نوشت: عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به نامگذاری امسال در راستای حمایت از کالای ایرانی گفت: در حالی امسال ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
حسن آقای میری روحانی معروف در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از خلع لباس دائمی خود خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیمش با تلاش زیاد موفق شد از سد ویتنام بگذرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
تصویری از هیجان فوتبالی پیمان معادی و پسرش را که به تازگی این بازیگر در اینستاگرام منتشر کرده است، ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۷:۴۱    
ایرنا نوشت: درگیری نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن و نیروهای جنبش انصار الله در شهر بندری الحدیده واقع در غرب یمن از سرگرفته شد.