یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۷Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 5 فروردین 1403 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 30 اسفند 1399 خبر آنلاین 29 اسفند 1400 خبر آنلاین 29 اسفند 1401 خبر آنلاین 29 اسفند 1402 خبر آنلاین 1 فروردین 1403 خبر آنلاین 2 فروردین 1403 خبر آنلاین 3 فروردین 1403 خبر آنلاین 4 فروردین 1403 خبر آنلاین 5 فروردین 1403 خبر آنلاین 6 فروردین 1403 خبر آنلاین 7 فروردین 1403 خبر آنلاین 8 فروردین 1403 خبر آنلاین 9 فروردین 1403 خبر آنلاین 10 فروردین 1403 خبر آنلاین 11 فروردین 1403 خبر آنلاین 12 فروردین 1403 خبر آنلاین 13 فروردین 1403 خبر آنلاین 14 فروردین 1403 خبر آنلاین 15 فروردین 1403 خبر آنلاین 16 فروردین 1403 خبر آنلاین 17 فروردین 1403 خبر آنلاین 18 فروردین 1403 خبر آنلاین 19 فروردین 1403 خبر آنلاین 20 فروردین 1403 خبر آنلاین 21 فروردین 1403 خبر آنلاین 22 فروردین 1403 خبر آنلاین 23 فروردین 1403 خبر آنلاین 24 فروردین 1403 خبر آنلاین 25 فروردین 1403 خبر آنلاین 26 فروردین 1403 خبر آنلاین 27 فروردین 1403 خبر آنلاین 28 فروردین 1403 خبر آنلاین 29 فروردین 1403 خبر آنلاین 30 فروردین 1403 خبر آنلاین 31 فروردین 1403 
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۶:۲۸    
غذاهای محلی لذت بخش هستند اما وقتی که در یک شهر یک ناهار بسیار پرکالری و سنگین میل می کنید، شام را سبک تر میل کنید تا هم جبران کالری اضافی ناهار را کرده باشید و هم در طول شب، خواب بهتری داشته باشید.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۷    
کسی که عمدا و بدون عذر شرعی یکی از کارهای باطل کننده روزه ماه رمضان را انجام دهد، علاوه بر قضا کردن روزه خود، کفاره هم باید بدهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۹:۰۴    
تاریخ جدید بازگشایی مدارس بعد تعطیلات نوروز 1403 اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۴:۳۷    
ژوره مورینیو که در دوران استراحت و بیکاری به سر می برد، مهمان ویژه این مسابقات بود و پرچم شطرنجی را به نشانه پایان این گرندپری تکان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۱:۲۰    
تمرین اسطوره رئال مادرید و دیگر ستاره های کروات در بیابان منتهی به اهرام مصر به سوژه کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۴۷    
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۱۰:۱۱    
قیمت دلار از ابتدای سال 1402 در محدوده قیمتی 48 تا 51 هزار تومان نوسانات اندکی داشت و بازار این نوسانات کم و خنثی بودن را مدیون سیاست ارزپاشی بود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۲۳:۲۳    
یک فعال صنفی پزشکان نسیت به خودکشی دکتر پرستو بخشی نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۵:۵۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم در دستور کار است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۳۸    
رئیس پلیس راه استان قزوین از رانندگان خواست نسبت به رعایت فاصله طولی خود با دیگر خودروها به ویژه در زمان بارندگی و لغزندگی جاده توجه بیشتری داشته و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، کارناوال گل با دوچرخه های تزئیین شده در سطح شهر برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۴:۲۷    
گزارش سالانه شرکت پتروشیمی بندرامام نشان می دهد این شرکت با آغاز نخستین سال طرح بزرگ بندرامام نوین، موفق به شکستن رکورد 6ساله خود در دریافت خوراک و تولید شده است و با تولید حدود 4 ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۴۷    
فرمانده یگان ویژه اصفهان از شناسایی و دستگیری گروگانگیر مسلح و آزادسازی دختربچه 4 ساله و دو زن جوان در کمتر از 3 ساعت طی یک عملیات منسجم و ضربتی توسط نیروهای پلیس نوپو یگان ویژه خبر داد./دانشجو
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۱۱:۰۴    
افراد می توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال سراسر کشور(به دفاتر پیشخوان) نسبت به تنظیم درخواست صدور شناسنامه المثنی به لحاظ فقدان یا از بین رفتن آن اقدام کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۸:۵۸    
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:از نهادهای مسوول خواستارم در مجازات عاملین جنایت قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر، با دقت و سرعت اقدام کنند و این مفسدان را بر مبنای شرع و قانون به سزای عملشان برسانند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۸:۴۳    
کارگردان 2 فیلم تلماسه گفته است تنها در صورتی فیلم سوم را می سازد که اطمینان داشته باشد از 2 فیلم قبلی بهتر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - ۰۰:۰۶    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان گفت: یک پزشک متخصص بیمارستان ابن سینا این شهرستان دچار مرگ ناگهانی شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک در جامعه و در بخش های اقتصادی و فرهنگی مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات با مردمی سازی گره گشایی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۰    
قیمت طلا و سکه در حالی که با شروع معاملات بازارها در سال جدید اندکی افزایشی شده بود اما در ادامه بر سر دو راهی قرار گرفت تا انواع قطعات سکه نزولی شوند و طلا صعودی باقی بماند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۷    
کریستیانو رونالدو به اردوی تیم ملی پرتغال برگشت و در استوری اینستاگرامش اعلام حضور کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۹    
تعرفه های خدمات بهداشتی درمانی سال 1403، در هیات دولت تصویب شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۳    
تصویری از حجم سنگین مسافر در ساحل بندر گناوه خبرساز شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۴۳    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش 170 درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم خبر داد و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
سازمان هواشناسی با صدور بالاترین سطح هشدار برای خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد از بارش شدید باران، رعد و برق و وزش باد شدید خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۱۵    
یکتا ناصر و منوچهر هادی امروز با حضور در دادسرای جنایی به اختلافات چند روز گذشته خود بر سر نگهداری از دخترشان پایان دادند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۷    
یکتا ناصر و همسر سابقش امروز با حضور در دادسرای جنایی و با مساعدت قاضی شهریاری، اختلافشان را حل و فصل کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۲:۰۶    
میزان ثروت ثروتمندترین عرب جهان اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۵۲    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار برابر ترکمنستان وارد پایتخت این کشور شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۹    
آذری جهرمی به اظهارات معاون پارلمانی رئیسی درباره تک رقمی شدن تورم در پایان سال 1407 واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۹    
رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه مخاطب اصلی سخنان رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکارهای جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم از طریق میدان دادن به بخش خصوصی را از الزامات تحقق ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۴۵    
جنبش آمریکا را دوباره بزرگ کنیم به رهبری لارا همسر فرزند ترامپ، که اخیراً به عنوان رئیس کمیته ملی حزب در آمریکا انتخاب شد، فعالیت خودش را برای نفوذ بیشتر در حزب جمهوریخواهان به خوبی انجام می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۹    
لاشه یک قلاده پلنگ نر بالغ در شهرستان فیروزکوه کشف شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۳۵    
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای عجیب از چند بازیکن خود حمایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۱۶    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در پی نزدیک شدن دو بمب افکن آمریکایی به مرزهای این کشور، یک فروند جنگنده میگ-31 را به پرواز درآورده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۱    
ستاره های پرسپولیس و استقلال در تمرین تیم ملی ازبکستان حاضر شدند،
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۰    
محمد مخبر گفت: یکی از دغدغه های اصلی دولت از زمانی که ارز ترجیحی حذف شد تمرکز بر روی سبد غذایی مردم بوده است تا فشار کمتری به مردم به خصوص دهک های پایین جامعه وارد شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با حضور در سفارت مسکو در ایران با دولت و ملت روسیه به دلیل حمله تروریستی اخیر در این کشور ابراز همدردی کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۴۸    
سفارت روسیه در تهران اعلام کرد: صدها نامه و پیام تسلیت از ایرانی ها دریافت کرده ایم و از همدردی دوستان ایرانی تشکر می کنیم.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی انجمن تایر گفت: به دلیل تورم قیمت مواد اولیه و نهاده های تولید به صورت مستمر افزایش می یابد اما قیمت گذاری دستوری باعث می شود که قیمت کالای نهایی به صورت پلکانی تغییر کند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۲۰:۱۸    
ماریو ژاردل، گلزن بزرگ سابق باشگاه پورتو، از اینکه او را برای بازی اسطوره ها مقابل رئال دعوت نکردند، شدیدا عصبانی است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۹:۲۶    
نشست صمیمی سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی کرخه با برخی از بزرگان این شهرستان جهت همفکری و هم اندیشی برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۵۷    
در فرودگاه شرمتیوو مسکو، یکی از مسافران خانم ادعا کرد که در کوله پشتی اش بمب وجود دارد و در پی این ماجرا کارکنان فرودگاه با پلیس تماس گرفته تا اقدامات لازم انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۹    
آقای رئیسی روحیه نرم خویی دارند و با این روحیه نمی شود با سیستم اداری برخورد کرد،باید یک مقدار با مدیرانی که سنگ اندازی می کنند و کار را قفل کرده اند برخورد جدی تری شود
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۴۸    
اگر نباید درباره صدیقی حرفی زده نشود تا روزی که اتهاماتش در دادگاه ثابت شود، چگونه خود صدیقی و رسانه های حامی اش، قبل از دادگاه می گویند که همه خرابکاری ها زیر سر جواد عزیزی بوده است؟
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۳۶    
برای یادگیری سودآوری در بازار رمزارزها، سراغ افرادی که تحلیل تکنیکال می کنند نروید. حداقل این است که سراغ افرادی که تحلیل احساسات بازار و تحلیل بنیادی می دانند، بروید و سودآوری را از آنها یاد بگیرید ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۲۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت همسر حجت الاسلام آقای حاج شیخ غیاث الدین محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۷    
اورلین شوامنی در مصاحبه با تله فوت به طور ناخواسته قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را فاش کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۱۴    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم به جماران گفت: من بعید می دانم ما بتوانیم اختلاف های خود را با آمریکا حل کنیم ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۸:۰۸    
استاندار همدان گفت: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی شش میلیون و 506 هزار تردد در استان همدان ثبت شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۴۷    
مجری فوتبال برتر پیامی را در اینستاگرام منتشر کرد،
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۹    
وضعیت جوی استان تهران امروز (5 فروردین ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، به تدریج افزایش ابر همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۷    
وزیر کشور مأموریت امسال این وزارت خانه را تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال 1403 با ارائه جهشی خدمات مرتبط و مشارکت مردم در آن ها برشمرد و گفت: شرایط کشور برای جهش آماده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۵    
سران کشورهای روسیه، هند، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و بلاروس در پیام های جداگانه ای فرارسیدن نوروز و سال نو خورشیدی را به رئیس دولت سیزدهم و مردم ایران تبریک گفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس خانه احزاب گفت: نمایندگان منتخب باید از جدال بر سر صندلی های هیات رئیسه و کمیسیون های مجلس دست بردارند و به جای قدرت طلبی به منافع به مردم توجه کنند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۲    
مقامات و مسئولان لشکری و کشوری با صدور پیام های جداگانه دریافت نشان فتح را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
در این ویدئو از برنامه زندگی پس از زندگی یک تجربه گر که خود و همسرش از بیماری تالاسمی رنج می برند از سرنوشت فرزندان سقط شده ی خود گفته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۳۲    
17 مسافر از آتش سوزی یک واحد اقامتی در مشهد نجات یافتند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۲۱    
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت : ادامه عملیات اجرایی راه آهن لرستان بعد از تعطیلات نوروز با جدیت دنبال می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۱۶    
فلاحت پیشه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین از فردی روایت می کند که با وجود دروغ گفتن درباره برجام و سرداران سپاه بازهم تایید صلاحیت می شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۶:۰۳    
بر اساس ادهای یک خبرگزاری قرار گرفته است، قرار است 51 درصد سهام باشگاه پرسپولیس از سوی بانک ملت خریده شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۵    
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و سید بدر بن حمد البوسعیدی، وزیر خارجه سلطنت عمان طی تماس تلفنی روز جاری (یک شنبه) ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۳    
اوجی به مردم توصیه کرد تا از کارت سوخت خود استفاده کنند و پیش از سفر تنظیم موتور و لاستیک را که نقش مهمی در کاهش مصرف سوخت دارد، را انجام دهند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۵۲    
رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت مداح اهل بیت (ع)، مرحوم حسین بختیاری را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۴۹    
محمدرضا بهرامی سفیر پیشین ایران در افغانستان با انتشار پیامی در ایکس به موضع طالبان در قبال دو حادثه تروریستی واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۳۹    
رژیم صهیونیستی در رویکرد خود برای مدیریت نوار غزه در مرحله پساجنگ، به دنبال ایجاد یک دولت محلی مدنی به جای حماس است و در این رابطه نیز به مصر پیشنهاد داد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۲۲    
روزنامه یواس.ای.تودی در گزارشی اقدام به شناسایی پر حرف ترین رئیس جمهور 6 دهه گذشته آمریکا پرداخته است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۶    
شاید بتوان گفت نیروهای مسلح کشورمان در هر ماه و به هر مناسبتی از یک دستاورد مهم در حوزه های نظامی، دفاعی و حتی علمی در سال 1402 رونمایی کردند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
سخنران جلسات مذهبی و هیئات قم با اشاره به اینکه خداوند فرصت عمر را به همه به صورت یکسان داده و در آن تفاوتی بین یندگان قائل نشده است ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
شیخ حسین انصاریان با بیان اینکه در ماه رمضان برای کارهای کوچکی مانند نگاه به قرآن، خواندن یک آیه یا حتی خواب روزه دار، ثواب عظیمی را ذکر کرده اند، به تشریح دلیل اصلی این امر پرداخت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۷    
رئیسی همه بخش های تولیدی از جمله نفت، کشاورزی، نیرو، صنعت و معدن را مخاطب اصلی شعار سال خواند و کنترل عواملی را که در شاخص های اقتصادی اختلال ایجاد می کنند، ضروری دانست.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم ملایر اعلام کرد: مدل کالابرگ الکترونیکی که به صورت فعلی در حال عرضه است، به هیچ عنوان مد نظر ما نبوده و به تصویب نرسیده و یک تخلف قانونی محسوب می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۶    
یک اقتصاددان معتقد است: به سه دلیل افزایش قیمت دلار در اسفندماه 1402، فشار تحمیلی به واسطه ناترازی های اقتصاد کلان و تشدید انتظارات تورمی، امکان کاهش تورم در مقایسه با سال 1402 سخت تر خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۰    
در فاصله ساعاتی به سفر تیم ملی به ترکمنستان ویزای سه بازیکن صادر نشده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
ساخت فیلم در روزگار فعلی در سینمای ایران، به مثابه راه رفتن روی لبه تیغ است که در هر صورت صاحبان سرمایه اعم از کارگردان، فیلم نامه نویس، بازیگر تا مخاطب خراشیده می شوند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۰    
اگر کشور به مدیریت ماهانه بحرانها خو کند، آیندۀ مناسبی پیش روی جامعه نخواهد بود. ماست و بنزین و سیمان پیدا خواهند شد و مردم زندگی می کنند ولی شهروندان و کشورآرام آرام مستهلک می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات این استان هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
بانک مرکزی الزامات و فرآیندهای اجرایی تکالیف قانونی ناظر بر انسداد وجوه حساب های بانکی متعلق به صادرکننده چک برگشتی و نحوه رفع انسداد از وجوه مسدود شده را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در زمان حاضر هوای شمال استان نیمه ابری است، گفت: سامانه بارشی جدیدی امشب استان را تحت تاثیر قرار می دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
نام سرمربی استقلال و مرد پُرافتخار سابق پرسپولیس در صدر لیست مربیان موفق سال 1402 به چشم می خورد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۶    
تصادف اتوبوس با وانت نیسان جونیور "نیسان آبی" در محور ارومیه به مهاباد، 13 کشته و زخمی در پی داشت.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی از کاهش 50 درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه درونشهری و 30 درصدی در حوزه برونشهری خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۸    
پیام و نتیجه مهم ماجرای واعظ جلوه گر، تأکید بر همین توازن است. حاکمان بدانند که انحصارهای شان اندک اندک از دست می رود و جامعه قدرتمندتر می شود ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۶    
نماینده اصفهان گفت: در رابطه با افراد کوچه و خیابان هم، با افرادی که برهنگی، پوشش های زننده و کشف حجاب یا بی حجابی کامل دارند، برخورد قانونی و اعمال قانون خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۵    
رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۱۱    
یک مقام دفاعی آمریکایی در مصاحبه مطبوعاتی فاش کرد که عربستان در پاسخ به عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۳    
ماریا زاخارووا: تا زمانی که تحقیقات در مورد حمله تروریستی در تالار کروکوس سیتی تکمیل شود، هر عبارتی از واشنگتن که کی یف را توجیه کند باید به عنوان مدرک در نظر گرفته شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۶    
اسکات ریتر بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل که افسر اطلاعاتی سابق آمریکا هم بوده، گفت حمله تروریستی در مسکو شبیه به اقدامات داعش نیست و گمانه زنی ها را به سوی اوکراین و سازمان سیا سوق داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۲    
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطراتش نوشت: در هندوستان، بحران کابینه و مجلس ها حل نشده و بحران درگیرهای مسلمانان و هندوهای افراطی هم که به دنبال انهدام مجسمه بودا پیش آمده، اضافه شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۵۰    
یک رسانه نزدیک به طالبان به نقل از منابع امنیتی گزارش داد حمله انتحاری اخیر در قندهار توسط مادیاروف اسدبیک از شهروندان آسیای میانه بوده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۲:۳۸    
رییس پلیس راه البرز از خطر ریزش سنگ در جاده های کوهستانی به ویژه مسیر کرج - چالوس خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۸    
آیت الله کعبی در پیامی ضمن عرض تسلیت جنایت قتل حجت الاسلام اکرمی خواستار رسیدگی فوری مسئولین جهت بررسی علل و عوامل این مصیبت اندوهناک شد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۰    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: خط کشی خیلی از موضوعات کاملا مشخص است و قاعدتا مجلس و دولت باید با یک برنامه مشخص گام بردارند، مردم هم دیدبانی کرده و دولت پاسخگوی اقدامات خودش باشد ...
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه هفتم توسعه از سال 1403 آغاز شده و تا 1407 ادامه دارد و ما گفته ایم در پایان 1407 تورم باید تک رقمی شود.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۴۱    
فرآیند تولید و ارایه محصولات موسیقایی در سال 1402 اگرچه فراز و نشیب های زیادی داشت اما دربرگیرنده اتفاقاتی بود که مراجعه به برخی از آنها می تواند مشتمل بر بازخوانی قصه های جالبی باشد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۸    
در پی حمله تروریستی در مسکو که منجر به فوت بیش از 130 نفر شده و 152 تن مجروح برجای گذاشته، امروز پنجم فروردین در روسیه عزای عمومی اعلام شده است.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۷    
گردان های قدس از هلاکت یک افسر و سه نظامی صهیونیست در طولکرم در کرانه باختری پس از گرفتار شدن خودرو آنها در کمین رزمندگان فلسطینی در یک عملیات استثنایی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
حمله تروریستی مسکو در آستانه استفاده روسیه و چین از حق وتو برای جلوگیری از تصویب پیش نویس قطعنامه آمریکا در شورای امنیت صورت گرفت که می توانست کنترل اسرائیل بر غزه را گسترش دهد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۱۱:۱۲    
از ابتدای طرح نوروزی (24 اسفند) تا به امروز (5 فروردین) متاسفانه تعداد 417 نفر در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۸:۱۰    
نماینده تبریز توضیحاتی درباره برکناری معاون رئیس مجلس پس از افشای ماجرای واگذاری های خودروهای شاسی بلند ارائه کرد.
خبر آنلاین   ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ - ۰۷:۵۹    
شورای ائتلاف در انتخابات 1402 در ضعیف ترین حالت خود بود، ضعفی که قاعدتا ناشی از عملکرد رئیس آن یعنی غلامعلی حدادعادل بود ...
  • ۱