جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 5 آذر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 2 آذر 1397 کودک پرس 3 آذر 1397 کودک پرس 4 آذر 1397 کودک پرس 5 آذر 1397 کودک پرس 6 آذر 1397 کودک پرس 7 آذر 1397 کودک پرس 8 آذر 1397 کودک پرس 9 آذر 1397 کودک پرس 10 آذر 1397 کودک پرس 11 آذر 1397 کودک پرس 12 آذر 1397 کودک پرس 13 آذر 1397 کودک پرس 14 آذر 1397 کودک پرس 15 آذر 1397 کودک پرس 16 آذر 1397 کودک پرس 17 آذر 1397 کودک پرس 18 آذر 1397 کودک پرس 19 آذر 1397 کودک پرس 20 آذر 1397 کودک پرس 21 آذر 1397 کودک پرس 22 آذر 1397 کودک پرس 23 آذر 1397 کودک پرس 24 آذر 1397 کودک پرس 25 آذر 1397 کودک پرس 26 آذر 1397 کودک پرس 27 آذر 1397 کودک پرس 28 آذر 1397 کودک پرس 29 آذر 1397 کودک پرس 30 آذر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۳    
عرفان شیروانی لک، جوان 18 ساله روشندل، از مبارزه اش با تاریکی سخن می گوید و نگارش کتاب هایی که حاصل سال ها پشتکار و رنجش بوده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از افتتاح اولین سینمای اختصاصی کودکان در مشهد، ایجاد سالن اختصاصی برای سینمای کودک را ایده جذابی توصیف کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام دوستار با بیان اینکه دوره آموزشی مهارت های زندگی در پنج مهدکودک مناطق آسیب پذیر رشت برگزار خواهد شد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۳    
رئیس اداره بهزیستی ساری از انجام چهار هزار و 185 غربالگری شنوایی سنجی در شهرستان خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۸    
نمایش متفاوت کودک با عنوان حسنی و جوجه دایناسور به نویسندگی و کارگردانی مهرداد نظری از هفتم آذر روزهای چهارشنبه تا جمعه ساعت 18 در فرهنگ سرای شفق روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۳    
معاون امور توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی ایلام با اشاره به اجرای طرح غربالگری اضطراب برای سومین سال متوالی در این استان گفت: در این طرح کودکان پنج و 6 ساله زیر پوشش قرار می گیرند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۸    
انیمیشن سینمایی فیلشاه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به نمایش خانگی رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
نمایش شاد و موزیکال کودک جک و لوبیای سحرآمیز به نویسندگی و کارگردانی احمد تیموری در فرهنگ سرای فردوس روی صحنه می رود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۴:۰۸    
شورای کتاب کودک به مناسبت روز جهانی معلولین دو نشست را در محل کتابخانه تحقیقاتی این نهاد مدنی برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۸    
دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از برگزاری کنفرانس منطقه ای حقوق کودک از هفتم تا نهم آذر ماه در تهران خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۵۳    
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس، گفت: خصوصی سازی نطفه بدی در آموزش و پرورش منعقد کرده است، چرا که آموزش وپرورش حاکمیتی است و حقوق شهروندی هر کودک ایجاب می کند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۸    
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان نمایشگاه مادر، کودک، نوزاد و سیسمونی نوزاد در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۴۳    
نشست کودک و رسانه با حضور فعالین رسانه ای و فرهنگی و اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۳    
یک متخصص اطفال گفت: بعضی از مادران مرتب به دنبال کودکشان می دوند تا بتوانند قاشق غذا را در دهان او بگذارند، کاری که صد در صد اشتباه است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۳    
معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی از رو شدن دست پدری که دختر 7 ساله خود را مورد آزار قرار می داد خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۳    
فوق تخصص بیماری های متابولیک کودکان گفت: تأخیر در تشخیص و درمان بیماری های متابولیک ارثی بسیارخطرناک است چراکه به ازای هر ماه تأخیر در تشخیص و درمان بیماری ، ظرفیت ضریب هوشی کودک 5 ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۸    
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان این دوره تفاوت های زیادی در مقایسه با دوره های گذشته داشت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۳    
اردوان زرندیان در دانشنامه ای با عنوان جنگل های مانگرو(حرا) به بررسی این زیستگاه ها در ایران برای مخاطبان نوجوان پرداخته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۳    
رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: آیلین قلی زاده تیرانداز نوجوان دختر این استان بعد از کسب مدال طلای رقابت های المپیاد استعدادهای برتر کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۸    
از آموزش و پرورش برای توجه ویژه به حوزه تئاتر کودک ونوجوان در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان قدردانی شد و مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی این جایزه را ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۳    
دبیر کمیته استعدادیایی فدراسیون کوهنوردی از رصد ورزشکاران نونهال و نوجوان در کشور برای تبدیل به قهرمانان ملی خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۸    
مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره بین المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان، تا دهم آذرماه تمدید شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۸    
تیم ملی شطرنج نوجوان ایران در پایان دور دوم المپیاد جهانی ترکیه به چهار پیروزی رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۳    
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: اقتدار و عظمت بسیج باید به نسل جوان و نوجوان کشور بازگو و معرفی شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۸    
طا ها علیزاده کم سن و سال ترین حافظ قرآن در شهرستان صومعه سرا است. نوجوان 12 ساله ای که چهار سال طول کشید تا حافظ کل قرآن شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۱:۱۸    
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: پس از گلچین شدن استعدادهای برتر جشنواره استعدادیابی، آن ها مورد حمایت مالی و فنی قرار می گیرند تا امیدمان به مدال آوری نیز بیشتر شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۳    
با وجود آثار خوبی که در زمینه کتاب های دینی کودکان و نوجوانان تولید شده است ولی به نظر می رسد همچنان جای خالی رمان های دینی در کتابخانه کودکان و نوجوانان به چشم می خورد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۳    
نشست علمی سلامت معنوی کودک و نوجوان؛ چالش ها و راهکارها از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۸    
در اولین المپیاد استعدادهای برتر تنیس روی میز ایران در استان اصفهان پارسا خلیلی نوجوان شایسته بوشهری موفق کسب مقام سوم در این رقابت ها شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
دبیر هیئت بدمینتون استان یزد گفت: تیم منتخب جوانان پسر استان یزد به مسابقات المپیاد استعداد های ورزشی برتر کشور اعزام شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
یک نوجوان ورزشکار دارابی گفت: برای کسب مهارت در ورزش های رزمی ناچار به مهاجرت از محل سکونت مان شدیم اما به موانع اهمیت ندادم چون هدف بزرگتری داشتم.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۳    
آنچه اقیانوس آرام به برنامه ای دیدنی برای نوجوانان تبدیل کرده، طرح پرسش هایی است که معمولا در ذهن نوجوانان وجود دارد، ولی چندان به آن توجه نشده و پاسخ مناسبی هم به آنان داده نشده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۳    
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جدا شدن لاستیک یک دستگاه تریلر و برخورد آن با یک پسربچه 14 ساله، حادثه تلخی را رقم زد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۸    
حسین فهمیده نوجوان غیور که بلافاصله بعد از حمله قوای متجاوز به جنوب و غرب کشور به یاری هموطنان خرمشهری می شتابد و علی رغم یک بار مجروحیت قبل از بهبودی کامل بیمارستان را ترک می گوید و به جایی باز می ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ووشوکار نوجوان کردستانی، مدال نقره اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور را بدست آورد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۵۸    
اطلاع رسانی به واحدهای صنفی، راه کار مدونی برای جلوگیری از فروش اسباب بازی های ممنوعه یا قاچاق در کشور است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۳    
اوربی روباتی کوچک و آموزشی است که در چهارمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری به مخاطبان معرفی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۵۳    
شرکت بومزی در چهارمین جشنواره ی ملی اسباب بازی با محصولات و بازی های تقویتی مهارتی در راستای تقویت مهارت حرکت های ظریف، هماهنگی چشم و دست و افزایش خلاقیت برای کودکان دو تا شش سال حضور دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۳    
اصغر حاجیلو، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در بازدید از چهارمین جشنواره ی ملی اسباب بازی پیشنهاد حضور کودکان و دانش آموزان مناطق محروم و حاشیه نشین را در چنین نمایشگاه هایی مطرح کرد تا این امکان برای ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۰۳    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که جشنواره ملی اسباب بازی پس از تهران به صورت چرخشی در استان های دیگر کشور هم برگزار شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۸    
محصولات جی جی وی جی با امکان ساخت مجسمه های گچی و رنگ آمیزی آن ها از سوی خود کودکان سعی می کند علاوه بر تقویت مهارت دست ورزی، آن ها را از قدر و ارزش هر وسیله ای آگاه کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۸    
مشاور وزیر آموزش و پرورش برای تدوین برنامه ی مشترک برای آموزش به والدین در حوزه ی بازی و اسباب بازی اعلام آمادگی کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۲۳    
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در حالی به حملات خود علیه یمن ادامه می دهند که صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که بیش از 8 میلیون کودک یمنی در اثر جنگ از دسترسی به ...