یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 5 بهمن 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 1 بهمن 1394 مشرق نیوز 2 بهمن 1394 مشرق نیوز 3 بهمن 1394 مشرق نیوز 4 بهمن 1394 مشرق نیوز 5 بهمن 1394 مشرق نیوز 6 بهمن 1394 مشرق نیوز 7 بهمن 1394 مشرق نیوز 8 بهمن 1394 مشرق نیوز 9 بهمن 1394 مشرق نیوز 10 بهمن 1394 مشرق نیوز 11 بهمن 1394 مشرق نیوز 12 بهمن 1394 مشرق نیوز 13 بهمن 1394 مشرق نیوز 14 بهمن 1394 مشرق نیوز 15 بهمن 1394 مشرق نیوز 16 بهمن 1394 مشرق نیوز 17 بهمن 1394 مشرق نیوز 18 بهمن 1394 مشرق نیوز 19 بهمن 1394 مشرق نیوز 20 بهمن 1394 مشرق نیوز 21 بهمن 1394 مشرق نیوز 22 بهمن 1394 مشرق نیوز 23 بهمن 1394 مشرق نیوز 24 بهمن 1394 مشرق نیوز 25 بهمن 1394 مشرق نیوز 26 بهمن 1394 مشرق نیوز 27 بهمن 1394 مشرق نیوز 28 بهمن 1394 مشرق نیوز 29 بهمن 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند در خلال پیشروی در جیزان دهها نظامی سعودی را به هلاکت رسانده یا آنها را زخمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۷    
حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی از کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان انصراف داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
با گذشت یک هفته از حمله گروه تروریستی تکفیری داعش به مواضع نیروهای نظامی سوری در محلات حاشیه ای فرودگاه نظامی دیرالزور، درگیریهای شدید میان دو طرف با شدت هر چه تمامتر ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری روسی اینترفاکس می گوید بازرگانان، گردشگران و دانشمندان ایرانی از اواسط بهمن، مجوز ورود به خاک روسیه را آسان تر دریافت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۲۰    
10 تفنگدار آمریکایی که پس از ورود بی اجازه به آب های جنوبی ایران توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و سپس آزاد شدند، برای ادامه بازجویی ها به سن دیه گو منتقل شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۱    
دهها تن از ساکنین شهر دمشق با تحمع در مقابل ساختمان هلال احمر سوریه خواستار شکستن محاصره دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریای استان ادلب این کشور و رسیدگی به وضعیت وخیم ساکنین آنها شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۱    
هافبک هلندی بایرن مونیخ در تلاش است تا مجددا به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۸    
نخست وزیر ترکیه در ادامه دیدارها با متحد نزدیک یعنی عربستان به ریاض می رود و در خصوص مسائل منطقه با مقامات این کشور گفت وگو می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۱    
در حالی که جریان اصلاحات با هیاهو علیه شورای نگهبان مدعی است 99 درصد داوطلبانش برای انتخابات مجلس دهم رد صلاحیت شده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۱    
ملی پوش بسکتبال ایران پس از دیدار پتروشیمی و نفت آبادان از ناحیه کتف چاقو خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۵۰    
وزرای خارجه امارات، بحرین، عربستان سعودی و مصر، امروز نشستی را با حضور دبیرکل اتحادیه عرب برای بررسی تحولات اخیر در روابط ایران و عربستان برگزار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال لیورپول در نشست خبری به شوخی گفت: با عینک جدیدی که زده ام شبیه قاتل های زنجیره ای شده ام.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۹    
رئیس سازمان صدا و سیما دلیل افتتاح زود هنگام این شبکه را الزامات مناسبات پیش رو و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دانست و گفت: این دو عامل باعث تسریع در افتتاح شبکه تهران شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۳    
پس از آزادسازی منطقه ربیعه واقع درعمق جبل الترکمان درریف لادقیه و چند روستای مجاور آن از سوی نیروهای ارتش سوریه، گروه های مسلح یکدیگر را دراز دست دادن منطقه ربیعه مقصر دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه و گروههای هم پیمان آن برای بازپس گیری شهر شیخ مسکین در شمال استان درعا، کنترل بیش از 90 درصد از این شهر بدست نیروهای دولتی سوریه قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
مقامات آمریکایی گفته اند که هیچ مذاکره ای با مقامات ایرانی برای از سرگیری پروازهای مستقیم بین دو کشور انجام نشده است و برخی مسائل قانونی و غیره مانع برخواستن چنین پروازی از روی باند است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۲۰    
فرماندهی عملیات بغداد امروز (دوشنبه) از بازداشتِ مفتی داعش در بابل خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۱۱    
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: این که به دو کشور زمان دادند تا باهم تفاهم کنند و روابط شان عادی شود شکست است؟ در جلسه همه اسناد بر علیه ما بود اما ما در نهایت توانستیم قاطعانه پیروز شویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۲:۰۸    
یک اندیشکده آمریکایی در گزارشی به موضوع دستگیری تفنگداران آمریکایی در قلمروی آبی ایران پرداخت و آن را نشانی از عزم سپاه در دفاع از کیان کشور و درک از موقعیت های حساس دیپلماسی نام نهاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۵۰    
رونالدینیو در سفری که به هندوستان داشت از خطر حتمی جان سالم به در برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۴۷    
گروه تروریستی تکفیری داعش عصر امروز دو شهروند اهل سنت عراقی را در شهر "فلوجه" واقع در استان الانبار این کشور به ضرب گلوله اعدام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۲    
AFC اعلام کرد که پرونده دیدارهای ملی ایران و عربستان از بازی های باشگاهی جدا خواهد بود و بازی های ملی در پایتخت های دو کشور برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۲    
در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش سوریه در شرق شهر حلب، روز گذشته نظامیان سوری دو روستای "قطر" و تل الحطابات را از تروریستهای تکفیری داعش بازپس گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس همراه با مشاور اقتصادی این باشگاه امشب در هتل محل اردوی سرخپوشان حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۳    
پس از اظهارات جان کری در مشست داووس، یک وزیر دولت فرانسه پیشنهاد کرد که تحریم های غرب علیه روسیه تا تابستان 2016 لغو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۰    
خشم عراقی ها از اظهارات سفیر عربستان در این بغداد، وی را به توجیه سخنانش وادار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۷    
سازندگان مجموعه زعفرون با امیرمهدی ژوله برای حضور در این سریال به توافق رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۴    
در عملیات رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه شهر ربیعه واقع در شمال استان لاذقیه و مرکز کوههای جبل ترکمان بطور کامل از حضور تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد پاکسازی شده و آرامش به آن بازگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۱۱    
ستاره جوان آرژانتینی که برخی از او به عنوان مسی جدید نام می برند علاقه دارد در کنار فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بازی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۲    
در عملیات غافلگیرانه رزمندگان حشدالشعبی عراق، یک کارگاه ساخت و تولید تسلیحات سنگین گروه تروریستی تکفیری داعش کشف و ضبط شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۶    
منابع امنیتی سوریه از تسلط کامل ارتش بر منطقه مهم و استراتژیک الشیخ مسکین در ریف شمالی درعا خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۷    
زنان عرب و غیرعرب انتحاری وابسته به گروهک تروریستی "داعش" برای اجرای عملیات علیه نیروهای عراقی که در غرب عراق در حال پیشروی هستند، آماده شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۴۱    
جان کری، وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا در حالی ریاض را ترک کرد که به گفته برخی منابع خبری، عربستانی ها هر آن چه دوست نداشتند را از دهان او شنیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۵    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد روسیه در مسائل داخلی سوریه دخالت نخواهد کرد و تنها در چارچوب مبارزه با تروریسم، به دولت این کشور کمک می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۹    
هافبک سابق والنسیا و تیم ملی اسپانیا به تمجید از ستاره برزیلی بارسلونا پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۳    
افتتاحیه چهارمین کاروان دانشجویی طرح ملی همسفر تا بهشت امروز با حضور 1260 زوج دانشجو از دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در حرم مطهر رضوی انجام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۷    
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 95 با تأکید بر لزوم ارائه لایحه چند دوازدهم از سوی دولت گفت: اگر بودجه 95 تا ابتدای سال آینده نهایی نشود، دولت امکان دخل و خرج نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۱    
انتقال مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال میلان به جالوروسی قطعی است و او تا یکی دو روز آینده به طور رسمی به جمع بازیکنان اسپالتی ملحق می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۱    
یکی از کاندیداهای کسب عنوان ریاست فدراسیون جهانی فوتبال فیفا قصد دارد از سر آلکس فرگوسن در کمپین خود استفاده کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۱    
تیم فوتبال سایپا در دیدار رده بندی جام شهدا عصر دوشنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه شهر قدس به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که در پایان 90 دقیقه وقت های عادی این مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۲۰:۰۸    
شبکه تهران با محوریت اخبار و اخبار استان تهران با حضور محمدسرافراز رئیس سازمان صدا و سیما عصر امروز(دوشنبه) پنجم بهمن ماه افتتاح شد
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۷    
منابع بیمارستانی سوریه از افزایش تعداد تلفات انفجار انتحاری در شهر حلب به 23 نفر خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۴    
یک سلاح قدیمی، امّا موثر ساخت روسیه، تروریست های داعش را در سوریه به وحشت انداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۱    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه ضمن تاکید بر برگزاری مذاکرات صلح سوریه در ژنو در تاریخ 29 ژانویه اعلام کرد که ارسال دعوتنامه برای کشورهای شرکت کننده در این نشست از فراد آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۲۵    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تقویت بنیه موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک امتیاز است، گفت: در طول مذاکرات هسته ای نیز گفتیم توافق هسته ای نباید به حوزه موشکی و دفاعی ایران مرتبط شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان سینمایی گزارشی را از جشنواره فیلم فجر امسال به هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی ارائه کرد و حاضران در جلسه نیز تذکراتی را درباره جشنواره فجر و دغدغه هایی که در ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر، از اعزام نیروهای مصری به عربستان برای شرکت در رزمایش مشترک موسوم به "رعد شمال" خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۷    
رییس جمهوری، دو ملت ایران و ایتالیا را دارای روابط تاریخی، صمیمی و برخوردار از سابقه تمدنی درخشان دانست و گفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق با بیان این که لایحه برنامه ششم، برنامه نیست از احتمال عودت این لایحه به دولت و تمدید یک ساله برنامه توسعه پنجم خبر داد و گفت آنچه که ارائه شده احکامی برای مقدمه برنامه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۸    
رسانه های عربستان در جدیدترین خبر مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به برگزاری مسابقات ایران و عربستان در کشوری بی طرف چراغ سبز نشان داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۴    
مشاور مقام معظم رهبری 1 فوریه (12 بهمن) برای گفتگو با مقامات روسی به مسکو می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۶    
رئیس اقلیم کردستان عراق در حالی بار دیگر خواستار استقلال کردستان شد که جو بایدن طراح طرح تجزیه عراق دیداری از ترکیه داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
پریمیرلیگ پربیننده ترین و با کیفیت ترین لیگ دنیا رکورد دیگری را رقم زد و در جدید ترین قرارداد با اسپانسر برای حق پخش برای هر باشگاه صدمیلیون پوند اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس پارلمان سوریه اوضاع منطقه را مورد رایزنی قرار داد و بر مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۷    
سازمان لیگ اعلام کرد: هیچ گونه تخفیفی بابت سال جاری به شرکت پیمانکار داده نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در بخشی از مصاحبه خود با نشریه پولیتیکو به ماجرای ورود ملوانان آمریکایی به آبهای ایران اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۰    
وزارت دفاع روسیه تاکید کرد؛ شایعه پراکنی در باره احداث پایگاه جدید روسی در شرق سوریه، بهانه ای برای افزایش نیروهای ترکیه در مرز سوریه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: چین شریک تجاری راهبردی با ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۲    
مقر تجمع نیروهای متجاوز در جنوب مأرب مورد حمله موشکی ارتش یمن قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۲    
مربی استقلال گفت: آقای مظلومی در بازی فردا بازیکن جدید را محک می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۰    
ریشه اصلی بسیاری از اختلافات، عدم اعتماد وزارت راه و شهرسازی به آمارهای منتشر شده از سوی مراجع رسمی آمار کشور مانند مرکز آمار و بانک مرکزی بوده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۵    
در حالی که به دلیل تحریم های روسیه و انفجارهای استانبول سفر گردشگران خارجی به ترکیه به شدت کاهش یافته است این کشور تلاش گسترده ای را برای جذب گردشگران بیشتر از ایران و پر کردن خلا گردشگران روسی و ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
سازمان لیگ فوتبال اسپانیا روز و ساعت دومین جدال کهکشانی ها و روخی بلانکو در فصل جاری لالیگا را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
تصاویری از وزرای دولت سابق افغانستان در نشست مذاکرات صلح با طالبان در فضای مجازی منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
پیست اسکی شیرباد تنها پیست اسکی شرق کشور سال 1388 در ارتفاعات رشته کوه بینالود، در 38 کیلومتری مشهد و در انتهای دره دولت آباد احداث گردیده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۷:۰۰    
ارتش سوریه بر بخش اعظم شهر شیخ مسکین در حومه درعا مسلط شده است و در حال حاضر نبرد سنگینی با تروریست ها برای تسلط کامل بر این شهر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۶    
با وجود پایان زمان نقل و انتقالات زمستانی، شواهد نشان می دهد علاقه سرمربی استقلال به جذب بختیار رحمانی همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
تیم موتور سواری آبادان جهت شرکت در مسابقات کشوری ، تمرینات خود را در آبادان آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
مرتضی پورعلی گنجی این روزها در قطر سرگردان است. ستاره ای که بعد از پایان لیگ چین هنوز تیم جدیدش را معرفی نکرده و با شرایطی به وجود آمده بعید به نظر می رسد که بتواند معرفی کند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
اوگاندا در پی بدرفتاری کارفرمایان عربستانی با زنان خدمتکار اوگاندایی، کار کردن اتباع خود در عربستان را ممنوع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۰    
تروریست های تکفیری داعش با شلیک چند موشک مناطقی در حومه استان دیرالزور را هدف قرار دادند که به دنبال آن پنج نفر کشته و شش تَن دیگر به شدت زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۷    
شورای نگهبان دو ماده از طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی را مغایر اصل 57 و 60 قانون اساسی عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
آنچه پیش روی شماست گزارشی از میزان محبوبیت آیت الله خامنه ای در سال 57 است که توسط نیروهای امنیتی پهلوی تهیه گردیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
مدافع برزیلی نفت تهران قراردادش را به صورت توافقی با این باشگاه فسخ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
نخستین همایش علمی و نمایشگاه تخصصی عکس با موضوع اختلال اتیسمی و با عنوان ” اتیسم را دریابیم” در ساری برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۱    
حجت الاسلام رحیمیان به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و تا آخر هفته مرخص می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۹    
رئیس شورای المپیک آسیا از سوی دادگاه استیناف کویت تبرئه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که بازیکن آلمانی - کوزوویی باید بیشتر از سوی کادر فنی این تیم مورد بررسی قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
یکی از رهبران حزب دموکرات مسیحی مرکل از ایالت غربی راینلند فالتس پیشنهاد ایجاد مراکز مرزی در امتداد مرز با اتریش را داده است تا روند اخراج پناهجویانی که صلاحیت ماندن ندارند، تسریع شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
" ابو عمر العکاری" سرکرده گروه تروریستی داعش در موصل در پی عملیات هوایی جنگنده های عراق به هلاکت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال زیر بارش باران و در غیاب روزبه چشمی و فرزاد مجیدی برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۲    
عدم فراهم آوری شرایطی برای تفکیک تبلیغات دریافتی مشترکان تلفن همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را با اعلام وصول سؤال ملی 10 نفر از نمایندگان مجلس به صحن علنی مجلس کشاند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
نشست هیئت های عالی رتبه ایران و ایتالیا در رم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۱    
یکی از جان بازانِ مدافع حرم، به نوشته ای روی دیوار اشاره کرده است که در آن، اسامی رزمنده گانی نوشته شده که روز 21 دی ماه (دو هفته قبل) خلعت شهادت پوشیدند
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۲    
اندیشکده چتم هاوس انگلیس اعلام کرد محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران هفته آینده در میز گردی که در به میزبانی این موسسه در لندن برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۲    
هند قرارداد بین دولتی برای خرید 36 فروند جنگنده رافائل از فرانسه را در شرایطی امضا کرده است که دو کشور اعلام کرده اند مذاکره بر سر برخی مفاد قرارداد از جمله قیمت نهایی همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۹    
در حاشیه استقبال رسمی رییس جمهوری ایتالیا از دکتر روحانی
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۰    
هافبک آلمانی - کوزوویی که در تمرین تیم فوتبال استقلال حضور یافته، تأکید کرد که برای اثبات خودش قصد دارد به استقلال بپیوندد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۰    
در حاشیه استقبال رسمی رییس جمهوری ایتالیا از دکتر روحانی
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۱    
هافبک آلمانی کوزویی مورد نظر آبی ها امروز با پیراهن آبی در تمرینات استقلال شرکت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۱    
به گزارش مشرق، در زیر شعری را می خوانی از ایمان کریمی در وصف امیرالمومنین علیه السلام: خدا میخواست در عالم علی نقش آفرین باشد بر این انگشتری نام علی نقش نگین باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۱    
سرمربی استقلال امروز قبل از تمرین دقایقی با کاپیتان خود صحبت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
جدیدترین تصویر گرفته شده از خندقی که داعش اطراف شهر موصل حفر کرده تا به هر طریق ممکن از سقوط این شهر جلوگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مراسم تشییع پیکر یدالله نجفی پیشکسوت صدای سینمای ایران صبح دوشنبه پنجم بهمن با حضور جمع زیادی از اهالی سینما در خانه سینما برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ائتلاف تصمیم بگیرد در لیست نهایی نباشم کناره گیری می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۷    
در جبهه الزبدانی تقریبا 5 تا 6 سریه حزب الله حضور داشتند و با مشارکت در نبردهای آزادسازی این شهرک اوج هنر و تبحر نظامی خود در ادغام تاکتیک جدید و قدیم حزب الله را بر اساس واقعیت ها که میدان نبرد بر ...