شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 6 بهمن 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 1 بهمن 1394 مشرق نیوز 2 بهمن 1394 مشرق نیوز 3 بهمن 1394 مشرق نیوز 4 بهمن 1394 مشرق نیوز 5 بهمن 1394 مشرق نیوز 6 بهمن 1394 مشرق نیوز 7 بهمن 1394 مشرق نیوز 8 بهمن 1394 مشرق نیوز 9 بهمن 1394 مشرق نیوز 10 بهمن 1394 مشرق نیوز 11 بهمن 1394 مشرق نیوز 12 بهمن 1394 مشرق نیوز 13 بهمن 1394 مشرق نیوز 14 بهمن 1394 مشرق نیوز 15 بهمن 1394 مشرق نیوز 16 بهمن 1394 مشرق نیوز 17 بهمن 1394 مشرق نیوز 18 بهمن 1394 مشرق نیوز 19 بهمن 1394 مشرق نیوز 20 بهمن 1394 مشرق نیوز 21 بهمن 1394 مشرق نیوز 22 بهمن 1394 مشرق نیوز 23 بهمن 1394 مشرق نیوز 24 بهمن 1394 مشرق نیوز 25 بهمن 1394 مشرق نیوز 26 بهمن 1394 مشرق نیوز 27 بهمن 1394 مشرق نیوز 28 بهمن 1394 مشرق نیوز 29 بهمن 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۴    
آواز یکی از بزرگ ترین سازمان های غیردولتی جهان با بیش از 42 هزار عضو در ایران است؛ از جمله فعالیت های این سازمان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۱    
معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از تهدید و شرط گذاشتن آنکارا برای شرکت در مذاکرات صلح سوریه گفته که درک چگونگی تحریم گفت وگوهای بین سوری ها از سوی یک کشور خارجی سخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۲    
وزارت خارجه سوریه انفجارهای تروریستی در حمص را که دست کم 24 کشته برجا گذاشت محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
منابع امنیتی عراق از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر الرمادی مرکز استان الانبار و کشته شدن 12 نفر از نیروهای عراقی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
دو سرباز سعودی امروز به دست تک تیراندازهای یمنی کشته و پایگاه های نظامی عربستان در جیزان و عسیر نیز هدف حملات یگان موشکی ارتش یمن قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۱    
به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود شماره امروز خود نوشت: گفت: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آمریکا در پی ایجاد خط هوایی مستقیم از تهران به نیویورک نیست! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۱۱    
تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک با یونان و مکزیک هم گروه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۳:۰۳    
پوشش رد صلاحیت های صورت گرفته بدون اشاره به افرادی که تایید صلاحیت شده اند از محورهای خبری امروز رسانه های ضد انقلاب بود که نشان می دهد آنها برای روزهای آینده ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۵۲    
سومین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران، ششم الی نهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بوستان گفت و گو برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور روسیه در سخنانی از اعمال تحریم های سنگین تر علیه ترکیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه فرانسه در آستانه سفر رئیس جمهور ایران به پاریس، این سفر را خوب توصیف کرد و گفت فرانسه آماده است که این برنامه به یک موفقیت بدل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۸    
تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد با شکست قطر در واپسین دقایق به فینال برسد و راهی المپیک 2016 شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۸    
آمریکا باید سیاست هایی را به کار گیرد که منجر به خلق یک جامعه مدنی قدرت مندتر در ایران شود. باید از این پس شرایط تحصیل در آمریکا برای دانشجویان ایرانی تسهیل شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۱    
نخست وزیر رژیم صیهوینستی روز سه شنبه با لحنی تند از دبیر کل سازمان ملل متحد انتقاد کرد و گفت که او تروریسم را تشویق می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۹    
وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که تعاملش با شورای نگهبان مستمر بوده و تا پایان روند انتخابات نیز ادامه خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۹    
اگرچه هاشمی رفسنجانی تغییرات قابل توجهی نسبت به گذشته خود پیدا کرده ولی اظهارات اخیر هاشمی مبنی بر مسئله شنود از مردم در حالی مطرح می شود که وی در دهه شصت موافق تجسس از زندگی مردم بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۹    
محمدرضا از مسئله جنسی زجر می کشید و به همین خاطر نسبت به دکتر نفیسی (پیشکارش) کینه و دشمنی خاصی پیدا کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۲۰    
اشتیاق اروپایی ها برای بدست آوردن سهمی از بازار بزرگ ایران آنقدر آشکار است که هم به عرصه های غیر اقتصادی و جایگاه بین المللی ایران اعتراف دارند و هم خط و نشان های تردیدساز آمریکایی ها را تا حدود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۷    
جلسه ی شورای معاونین دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز دوشنبه با حضور محمدباقر ذوالقدر معاون راهبردی قوه قضائیه و به ریاست عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۱۱    
وزیر امور زیر ساختی رژیم اسرائیل در سخنانی به یکی از بزرگترین حملات سایبری علیه شبکه برق اسرائیل اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۸    
فرماندار اصفهان گفت: هیئت اجرایی انتخابات استان اصفهان لیست 61 نامزد را برای وزارت کشور ارسال کرد و پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان، صلاحیت 16 نفر تائید و صلاحیت 38 نامزد احراز نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۸    
مراسم رونمایی از ترجمه جدید کتاب نهج البلاغه اثر سید علی موسوی گرمارودی عصر امروز سه شنبه با حضور اهالی فرهنگ و ادب در سالن اجتماعات شهر کتاب برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۲:۰۸    
خشونت آن هم به غیرانسانی ترین شکل آن، دستاویز داعش برای ایجاد رعب و وحشت میان ساکنان مناطق تحت تصرف این گروه است و اسلام ابزاری است تا داعش جنایاتش را با آن توجیه و با تحریف به تمام معنی متوحش تربیت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۶    
پرسپولیس 0 - 1 صبای قم
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۶    
تجربه ی آقای خامنه ای در تحصن بیمارستان امام رضا در مشهد به کار آمد. پیشنهاد ایشان برای تحصن در مسجد دانشگاه تهران پذیرفته ش.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۵۰    
با توجه به رابطه ایران با تروریسم و ناآرامی ها در منطقه، ما هم مثل اسرائیلی ها حتی یک ذره اعتقاد نداشتیم که ایران مجهز به سلاح اتمی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۷    
همزمان با ادعای نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد ضد حزب الله لبنان ، افسران ارتش این رژیم نیز به توانایی نظامی بالای حزب الله اذعان کردند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۴    
وداع خانواده شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی با پیکر فرزندشان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۱    
تهران-ایرنا- شهردار شهر سرت لیبی روز سه شنبه گفت که تروریست های داعش همه اموال موجود در بانک های این شهر را تحت سیطره خود در آورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۸    
فرماندار "حمص" اعلام کرد: انفجار تروریستی امروز در پست بازرسی خیابان "الستین" در اطراف "حی الزهراء" 22 شهید و 17 زخمی برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۱:۰۲    
حضور یک فرد مسلح در مرکز پزشکی نیروی دریایی آمریکا در سن دیگو، موجب شده تا مسئولان این مرکز به حاضران در منطقه هشدار دهند که در محلی پناه بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۰    
رئیس کمیته امور بین الملل انجمن بانکداری ایتالیا با رئیس کل بانک مرکزی کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۴    
پلیس هلند یک سرباز سابق ارتش این کشور را که در پستی در صفحه فسبوکش مدعی کشتار چند داعشی در سوریه و در کنار پیشمرگه های کُرد بود، به همین جرم، بازداشت نمود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۱    
در حالی که قرار است رییس جمهور ایران چهارشنبه هفته جاری از مقر یونسکو در پاریس بازدید نماید، برگزاری مسابقات کاریکاتوری با موضوع هولوکاست در ایران احتمالا برای وی چالشی را دربر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۳۰    
تخمین زده می شود که خانواده ی گربه سانان (Felide)، در حدود 25 میلیون سال قبل پا به عرصه ی وجود نهاده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۰    
سایت رسمی فیفا اسامی 5 گزینه ریاست فیفا برای شرکت در انتخابات پیش رو را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۱۷    
میثم مطیعی در کنار شیخ حسین الاکرف (مداح بزرگ بحرینی) در موزه ملیتا در جنوب لبنان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۸    
وزیر امور خارجه روسیه ادعاهای برخی رسانه ها مبنی بر پیشنهاد روسیه به بشار اسد برای کناره گیری را رد کرد و گفت: این ادعاها، صحت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۲۰:۰۲    
مهاجم سوئدی سن ژرمن در حرکتی عجیب با سباستین چابال به رینگ بوکس رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۶    
سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، جزئیات دیدار خود با همتای ایتالیایی را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی سابقه تأکید کرد که ترکیه در حال کمک به تروریستهای داعشی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۷    
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: صلاحیت پنج تن از نامزدهای این استان برای انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای استخدام در سال آینده نیازمند مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی هستیم و شاید با برگزاری آزمون استخدامی، جذب در این وزارتخانه داشته باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۸    
فرماندار قزوین گفت: صلاحیت سه تن از نامزدهای ورود به پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان قزوین تایید شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۳۵    
یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق خاطرنشان کرد، گروه تروریستی "داعش" چهار نفر از سرکردگان بارز خود را به همراه تعداد دیگری از اعضای این گروه اعدام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۹    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ناراحتم که بعضی از افرادی که قبلا در فوتبال جایگاهی داشتند و الان ندارند، به نوشتن گزارش مجلس کمک کردند. نمایندگان هم تقصیری نداشتند و به آنها اعتماد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۶    
یکی از اعضای کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق از تلاش این کمیسیون برای اخراج سفیر سعودی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور از ارائه نامه وزیر کشور به شورای نگهبان به منظور تجدیدنظر این شورا نسبت به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۰    
یکی از اعضای اردنی گروه تکفیری جبهه النصره در نبرد با نیروهای ارتش سوریه در حومه شهر دمشق به هلاکت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۰    
براساس اعلام هیئت نظارت اردبیل دو نفر از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در استان برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان تأیید صلاحیت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۰    
رسانه های ایتالیا از افشای یک رسوایی جدید در فوتبال این کشور خبر دادند که بیش از 35 باشگاه و 100 بازیکن و مدیربرنامه های آنها در آن نقش داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۰    
رئیس سازمان لیگ گفت: ما برگزاری جام شهدا را در تقویم سازمان لیگ لحاظ کرده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۷    
تیم فوتبال زیر 23 سال ژاپن نخستین تیم آسیایی راه یافته به المپیک 2016 ریو لقب گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۷    
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۹:۰۴    
رئیس مرکز بررسی های دکترینال گفت: اقتصاد کشورهای غربی در حال فروپاشی است و آنها به دنبال بازار مصرف کشورهای 80 میلیونی هستند تا کالاهای خود را به فروش برسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۵۲    
مهدی تاج جام نائب قهرمانی جام شهدا را در رختکن به پرسپولیس اهدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، شرکت تیمش در جام شهدا را با وجود ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، بسیار مفید توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۹    
تروریست های داعش، یک تانک ارتش مصر را در منطقه صحرای سینا منهدم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۰    
سلفی ها با پشتیبانی سعودی ها فراخوانی را در شبکه های اجتماعی علیه وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر به راه انداخته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۴    
داور کشورمان پس از دیدار تیم های پرسپولیس و صبا در فینال جام شهدا از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۳۰    
مقام های ایتالیا همزمان با دیدار رییس جمهور ایران از این کشور و بازدید از موزه معروف رم تلاش کردند هرگونه اقدام اهانت آمیز و خلاف شئونات اسلامی را از این مراسم حذف نمایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۲    
سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: برد مقابل پرسپولیس تا حدودی خواسته های ما را برآورده کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۰    
تیم فوتبال صبای قم با پیروزی مقابل پرسپولیس به مقام قهرمانی جام شهدا رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۰    
منابع امنیتی یمن از کشته شدن 8 نفر از عناصر طرفدار منصور هادی و عضو ائتلاف سعودی در حملات نیروهای یمنی به مواضع آنها در الجوف خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۵۱    
سیاست های غلط اقتصادی فرانسوا اورلاند اکنون با اعتراض گسترده بخش قابل توجهی از جامعه روبرو شده است. خیابان های دو شهر بزرگ فرانسه آماج درگیری رانندگان تاکسی، کارمندان هواپیمایی، و کشاورزان شده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۹    
قائم مقام وزیر کشور گفت: 80 نفر از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در کل کشور در مرحله بررسی صلاحیت در شورای نگهبان انصراف دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۳    
استفان دوکریگ سخنگوی سازمان ملل از عدم حضور بان کی مون در نشست صلح سوریه خبر داده و تصریح کرد: بان کی مون برنامه ای برای شرکت در این نشست ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
نماینده رشت در مجلس از برگزاری جلسه برخی نمایندگان ردّصلاحیت شده کنونی و ادوار مجلس با تعدادی از حقوقدانان شورای نگهبان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۷    
میزان خشونت جسمی و جنسی علیه کودکان در عربستان نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان را اعلام کرد و گفت: یک داوطلب انتخابات مجلس خبرگان در هرمزگان تایید صلاحییت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: چهار کاندیدای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۶    
هشت تن از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان فارس تایید صلاحیت شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۶    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به آثار انقلاب اسلامی ایران گفت: نزدیک به چهار دهه قبل، انقلاب ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۳    
رئیس جمهور ایران در دیدار 40 دقیقه ای به پاپ فرانسیس گفت: "از شما می خواهم برایم دعا کنید." پاپ فرانسیس نیز ضمن تشکر از روحانی بابت دیدار از واتیکان گفت: "امید به صلح دارم."
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۸    
رئیس ستاد انتخابات خوزستان از تایید هفت نفر از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۳    
یک نویسنده و تحلیل گر بحرینی گفت که اگر اختیار داشت حکم اعدام فوری شبکه خبری العالم را صادر می کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۱۰    
جهانگیری مصوبه هیئت وزیران درباره جریمه های تخلفات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در کلیه نقاط کشور و مناطق آزاد تجاری وصنعتی را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۷:۰۰    
مقایسه آماری ثبت نام کنندگان و تائید صلاحیت شدگان داوطلبان دور چهارم تا پنجم انتخابات مجلس خبرگان رهبری حکایت از افزایش 13 درصدی تائید صلاحیت ها و کاهش 96 صدم درصدی عدم احراز صلاحیت شده ها دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۵۰    
در 24 ساعت آینده استان آذربایجان شرقی با دمای 14 درجه زیر صفر، سردترین استان کشور و استان هرمزگان با دمای 25 درجه بالای صفر، گرمترین استان کشور خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۴    
گارد تشریفات واتیکان همچنان با لباس های قدیمی و تاریخی فعالیت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۴۴    
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پدیده مشهد در یک دیدار تدارکاتی به تساوی دست پیدا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده مجلس خبرگان رهبری در این استان را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۵    
یک رسانه روسی از آماده باش یگان های راهبردی موشکی روسیه برای انجام رزمایش گسترده و مقابله با هر نوع حمله موشکی و هوایی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۳۰    
معاون شرکت آمریکایی جنرال الکتریک از مذاکره این شرکت با ایران خبر داد و گفت: ایران از نظر استراتژیک یک کشور مهم است و شرکت های غربی در حال حاضر تلاش دارند تا موقعیت خوبی در بازار این کشور برای خود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۲۱    
استاد اخلاق حوزه علمیه با تاکید بر اینکه فلسفه ثبت نام پر تعداد فضاسازی علیه شورای نگهبان است گفت: کسانی که احراز صلاحیت نشده اند اگر مومن اند بگوید" الهی رِضاً بِرِِضِاکَ".
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۵    
سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی که عنوان شده بود خداحافظی می کند از این تصمیم پشیمان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۲    
محرم ترک از ابتدای شروع درگیری ها به سوریه رفت تا از حرم حضرت زینب(س) دفاع کند. او دی ماه 1390 به شهادت رسید اما نامش به عنوان اولین شهید مدافع حرم ایرانی به تازگی بر سر زبان ها افتاده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۱۲    
مقابل هم قرار دادن کشورهای اسلامی با غیر اسلامی یا کشورهای عربی در مقابل غیر عربی و یا اسلام شیعی در مقابل اسلام سنی به شدت مورد توجه صهیونیست ها برای تحقق خاورمیانه جدید است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۹    
تصمیمات AFC درباره اختلافات اخیر ایران و عربستان و تعیین ضرب الاجل برای حل مشکلات دو کشور بسیار زیرکانه بود که در این گزارش به آن می پردازیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۹    
حسن روحانی رییس جمهور در دیدار با پاپ فرانسیس، یک فرش بافت قم و کتابی از آثار استاد فرشچیان به وی هدیه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۹    
19 تشکل طلبگی در بیانیه ای تاکید کردند: قوه محترم قضائیه با سخنرانان و فعالین سیاسی که سلامت انتخابات و نظارت استصوابی شورای نگهبان را زیر سؤال می برند، به شدت برخورد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس فراکسیون ضد رکورد مجلس گفت: اگر در لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان نباشم، انصراف می دهم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۴    
بازیکن فصل قبل نایمخن هلند با حضور در تمرینات سایپا سعی دارد تا نظر مجید جلالی را برای پیوستن به خودروسازان جلب کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
با گذشت 3 هفته از اعلام آزادسازی شهر رمادی مرکز استان الانبار (غرب) عراق از سوی نیروهای ارتش و عشائر اهل سنت، ظهر امروز یک گور دسته جمعی بزرگ در این شهر کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
جنگنده های ارتش عراق با انجام یک عملیات در سامراء، 20 تکفیری داعش از جمله یکی از سرکرده های تونسی آن را کشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۵:۴۲    
هند برای زیر نظر گرفتن رقیب بزرگ منطقه ای این کشور در جنوب ویتنام مرکز عکسبرداری و رد یابی ماهواره ای تاسیس می کند.