شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۰Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 بهمن 1394 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 31 فروردین 1394 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1394 مشرق نیوز 31 خرداد 1394 مشرق نیوز 31 تیر 1394 مشرق نیوز 31 مرداد 1394 مشرق نیوز 31 شهریور 1394 مشرق نیوز 30 مهر 1394 مشرق نیوز 30 آبان 1394 مشرق نیوز 30 آذر 1394 مشرق نیوز 30 دی 1394 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 1 بهمن 1394 مشرق نیوز 2 بهمن 1394 مشرق نیوز 3 بهمن 1394 مشرق نیوز 4 بهمن 1394 مشرق نیوز 5 بهمن 1394 مشرق نیوز 6 بهمن 1394 مشرق نیوز 7 بهمن 1394 مشرق نیوز 8 بهمن 1394 مشرق نیوز 9 بهمن 1394 مشرق نیوز 10 بهمن 1394 مشرق نیوز 11 بهمن 1394 مشرق نیوز 12 بهمن 1394 مشرق نیوز 13 بهمن 1394 مشرق نیوز 14 بهمن 1394 مشرق نیوز 15 بهمن 1394 مشرق نیوز 16 بهمن 1394 مشرق نیوز 17 بهمن 1394 مشرق نیوز 18 بهمن 1394 مشرق نیوز 19 بهمن 1394 مشرق نیوز 20 بهمن 1394 مشرق نیوز 21 بهمن 1394 مشرق نیوز 22 بهمن 1394 مشرق نیوز 23 بهمن 1394 مشرق نیوز 24 بهمن 1394 مشرق نیوز 25 بهمن 1394 مشرق نیوز 26 بهمن 1394 مشرق نیوز 27 بهمن 1394 مشرق نیوز 28 بهمن 1394 مشرق نیوز 29 بهمن 1394 مشرق نیوز 30 بهمن 1394 
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۱    
صالحی با اشاره به اینکه با کشورهایی در حال مذاکره هستیم تا یک یا دو نیروگاه هسته ای در سواحل مکران ایجاد کنیم گفت: تا قبل از سال 94 کلنگ نیروگاه اتمی بوشهر 2 را به زمین می زنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۱    
پیش از شروع فصل 1999-2000 در پانزده سال پیاپی تنها اتلتیکو مادرید بود که موفق شده بود یک بار (1995-1996) قهرمانیِ لالیگا را از رئالِ مادرید و بارسلونا بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۲    
تمام مقاطع تحصیلی شهرهای دیلمان و عمارلو در نوبت صبح و عصر فردا (سه شنبه) تعطیل اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۰    
تیم فوتبال پانیونیوس در هفته بیست و یکم سوپرلیگ یونان در آتن مقابل پانایتولیکوس صف آرایی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۳:۱۰    
دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان فردا تحت عمل جراحی کوچک از ناحیه کلیه قرار خواهد گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۵۲    
نفت سه شنبه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان الجیش قطر است و در تقابل با این حریف پرستاره کار سختی دارد. تیم که با سرمربی سابق تیم ملی ساحل عاج هم اکنون در رده دوم لیگ ستارگان قطر قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۴    
ساختمان سیاه سئول اما هنوز از گیجی حملات داخلی به خودش نیامده باید به فکر جنگ در جناحی دیگر باشد، آل سعود این بار فوتبال را بهانه شیطنت های کسل کننده و بی منطق خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۴    
در 10 ماه نخست امسال،7 میلیون دلار گلابی، 6 میلیون دلار مرکبات و 4 میلیون دلار هلو و شلیل وارد شده است و با توجه به تفاوت میان حجم عظیم میوه های خارجی در بازار با آمار گمرک ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۳۱    
مراسم رونمایی از کتاب زندان موصل عصر امروز دوشنبه با حضور محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان محیط زیست که سابقه حضور زیادی در این پست دارد این روزها که بحث آلودگی هوا در تهران و خوزستان بازهم تشدید شده افعال خود را بیشتر متمرکز به کارهای نمادین و نمایشی کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۴    
دادگاه رسیدگی به جرائم تروریستی وین امروز (دوشنبه) اعلام کرد که یک زوج اتریشی را به دلیل برنامه ریزی برای پیوستن به گروه تروریستی جبهه النصره محاکمه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۴    
مقامات امنیتی در کردستان عراق خبر دادند که عملیات تروریستی داعش در شهر اربیل خنثی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: تیم مذاکره کننده آنچه توانسته تلاش کرده ولی هنوز یک اقدام عملی مثبت در پسابرجام ندیده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
دولت یازدهم با وجود مشکلات بسیار اقتصادی وارد سناریویی شده که جریان حامی فتنه و اصلاحات برای آن ها طراحی کرده اند، به شکلی که با ورود بی جای استانداران در وظایف شورای نگهبان و هیئت های نظارت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۹    
دو ستاره فوتبال رئال مادرید در حاشیه مراسم بهترین های لالیگا برخورد گرم و صمیمی با سرمربی سابق خود داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۹    
جنتی گفت: دولت نمی تواند سینما بسازد ولی با واگذاری مجتمع های نیمه تمام به بخش خصوصی و با الزام بهره برداری فرهنگی و هنری و استفاده از برخی مجتمع های موجود می توان این مشکل را در استان هایی که دچار ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۶    
یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز دوشنبه توانستند امنیت و ثبات را بار دیگر به مناطق شمالی حومه شهر لاذقیه در شمال سوریه برگردانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۰    
بورس بازار سرمایه آمریکا روز دوشنبه اول هفته بر اثر کاهش فعالیت های تولیدی چین و نیز افت قیمت جهانی نفت به شدت سقوط کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۷    
نخست وزیر کانادا گفت که حملات هوایی جنگنده های کشورش علیه مواضع گروه تروریستی "داعش" در عراق نهایتا تا 22 فوریه 2016 (3 اسفند 1394) پایان خواهد یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۱    
همایش حزب اراده ملت ایران امروز(دوشنبه 19 بهمن ماه) در پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار شد. در این همایش شخصیت هایی همچون محمدرضا عارف، مصطفی کواکبیان، علیرضا محجوب، ولی الله شجاع پوریان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
79 درصد از آرای مردم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 عملاً تأثیری در انتخاب رئیس جمهور این کشور نداشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
رییس جمهور ترکیه شرط دیدار با همتای مصری خود را آزادی "محمد مرسی" رییس جمهور برکنار شده آن کشور تعیین کرد و گفت: تا وقتی مرسی آزاد نشود، با سیسی ملاقات نمی کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
سرمربی تراکتورسازی می گوید: متاسفانه یک سری آدم مغرض نشسته اند و حرف می زنند. یکی از آنها ایراد گرفته که فوتبال دهه 60 را انجام می دهیم و بازیکن دفاع را جلو می بریم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
ابراهیم حاتمی کیا در شبکه افق: قصه بادیگارد با زخم آغاز می شود. سینمای سال 94 با آنچه در جامعه احساس می کنیم هماهنگ نیست
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
گزارش در زمان نخست وزیری شریف امامی تهیه شد که تیمسار رئیس دفتر در حاشیه آن پی نوشت هایی کرده و مهم ترین پی نوشت و نکته که در خاطر من مانده است مقایسه حکومت شریف امامی با حکومت آموزگار و هویدا بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۲    
استقامت در نبردهای طولانی مدت، نیاز به شناسایی مداوم به دلیل تغییر سریع نیروهای متخاصم، ضرورت استفاده از حملات ضربتی و ماندگاری بالا در صحنه نبرد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۶    
در دوران دهه های 20 و 30 شمسی بازرگان به عنوان شخصیت مذهبی، یک استاد دانشگاه، یک معتقد به گسترش علم، یک روشنفکر اسلامی، یک فرد دیندار که به تعبیر خود دنبال آشتی دادن علم و دین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۱    
هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ معتقد است که جدایی سرمربی این تیم در انتهای فصل نمی تواند عملکرد بازیکنان را در فصل جاری تحت تاثیر قرار دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۰    
طوفانی به سرعت 70 کیلومتر در ساعت، دقایقی پیش شهرهای مختلف استان یزد را درنوردید و اکنون به مرکز استان رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۷    
دبیرکل جامعه روحانیت با بیان اینکه خیلی ها از رهبر انقلاب بخاطر ایستادگی ایشان ناراحتند و برنامه دارند که کسی بر سر کار بیاید که شجاعت لازم را نداشته باشد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۷    
مخالفان حکومت سوریه از وزارت خارجه آمریکا خواستند تا درباره اظهارات جان کری که گفته بود مخالفان سوری تا سه ماه آینده ریشه کن می شوند، توضیح دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۱:۱۰    
مراسم رونمایی از 24 عنوان کتاب با موضوع فلسطین و مقاومت تالیف مجید صفاتاج، بعد از ظهر امروز دوشنبه با حضور نمایندگان جنبش های حزب الله لبنان، جهاد اسلامی فلسطین و حماس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۰    
نیروهای ارتش عراق ضمن تسلط بر منطقه جوبیه واقع در شرق الرمادی پرچم کشور عراق را بر بالای یکی از ساختمان های این منطقه نصب کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۹    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: لیست اصلاح طلبان ظرف یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
برف بهمن ماه در استان های مختلف کشور حکایت مهمان سپیدی بود که با دو همراهش یعنی تعطیلی مدارس و جاده ها بازهم ایران گردی کرد و در برخی شهرها دردسرساز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۲    
مدیر برنامه های مهاجم بایرن مونیخ رسماً شایعه مذاکره با نمایندگان باشگاه رئال مادرید بر سر انتقال این بازیکن به سانتیاگوبرنابئو را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۲    
همایش حزب اعتماد ملی استان تهران عصر دوشنبه نوزدهم بهمن با حضور حجت الاسلام هادی خامنه ای، حجت الاسلام رسول منتجب نیا، علی مطهری، محمدرضا عارف و اعضای این حزب در موسسه فرهنگی الهادی برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۰    
جنگنده های ارتش عربستان امروز منطقه نهم واقع در شمال صنعاء را بیش از 15 بار بمباران کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
نفت تهران برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کاری دشوار در پیش دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۱    
نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۵    
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: علی رغم اینکه طرفدار دولت هستم، ولی انتقاد هم دارم، دولت جوان گرایی اش کم است و در حوزه مسئولان و وزرا باید بیش تر از جوان ها استفاده می شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۰    
سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای بحرینی خود به تشریح اولویت های جامعه بین الملل پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۵۱    
دبیرکل جبهه پیروان گفت: تفاهم و وحدتی که در میان اصولگرایان بوجودآمد بسیار ارزشمند است و توانستیم در فهرست اصولگرایان توازن ایجاد کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۸    
آلکسیس چیپراس نخست وزیر یونان عصر امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون همکاری های دو جانبه در بخشهای مختلف سیاسی و اقتصادی گفتگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۲    
ستاره پرتغالی رئال مادرید اعلام کرد که شاید دو سال دیگر به حضورش در این تیم خاتمه دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۲    
سرخیو بوسکتس به شدت مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته و حتی پیشنهادات اولیه ای از سوی مدیران باشگاه پاریسی به مدیر برنامه های این بازیکن نیز شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۶    
کاندیداهای اعلام شده در بخش مستند در سه گروه بهترین کارگردانی ، بهترین فیلم مستند و بهترین دستاورد فنی و هنری معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید با شور و نشاط مردم را دعوت به شرکت در انتخابات کرد، چرا که در بین کاندیداهای موجود افراد خوشفکر وجود دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: من خبری از نامه کری به ظریف برای حل مشکل سوریه ندارم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۸    
پیروزی رئال مادرید در دیدار مقابل گرانادا با گلزنی هافبک کروات این تیم سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیداری دو جانبه با حمد بن عیسی بن سلمان آل خلیفه موضوعات فیمابین را مورد بررسی قرار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۵    
پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم، محمود هاشمی سنجانی و سعید سامانلو که در عملیات اخیر آزادسازی دو شهر نبل و الزهرا(س) سوریه به شهادت رسیده اند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۱۵    
وزیر ورزش و جوانان نسبت به سفر مدیرروابط عمومی این وزارتخانه به آمریکا واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: این انتقاد به اروپا وارد است که بر خلاف گذشته، اراده مستقلی در قبال امریکا ندارد که اروپاییها باید این نقطه ضعف را اصلاح کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۳    
کشمیر... شوق فراگیری معارف اسلام ناب... برگزاری کلاس ھفتگی طرح مطالعاتی آثار استاد مطهری در حیاط خانه بنده مومن در منطقه سنبل
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۹:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه با فعالیت سامانه اعلام نرخ ارز، دیگر این بانک هم نمی تواند نرخ ارز تعیین کند، گفت: هنوز پولی از طرف بابک زنجانی به حساب بانک مرکزی واریز نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۸    
نوزدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی با حضور 200 زوج دانشجو در دانشگاه تهران و همزمان با بارش برف سنگینی که از عصر امروز در تهران آغاز شده بود برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعلام کرد که تیمش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دنبال ماجراجویی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۴۸    
فهرست نامزدهای بخش هنر و تجربه سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۶    
شبکه تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد نیروهای چچنی وفادار به کرملین در سوریه حضور دارند و به جمع آوری اطلاعات نظامی از داخل قلمروهای تحت کنترل داعش می پردازند تا آنها را به نیروی هوایی روسیه برای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
نخست وزیر یونان عصر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
در حالی که دیدار تیم فوتبال پیکان برابر پارسه به تعویق افتاد تیم های فجرسپاسی و خونه به خونه هم رنگ برد را در هفته بیست و پنجم لیگ یک ندیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۰    
خبرهایی مبنی بر احتمال مصالحه میان ارتش سوریه و گروه های مسلح حاضر دو منطقه ابطع و داعل در حومه درعا در جنوب سوریه منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۴    
معاون وزیر امور خارجه در مورد قانون محدودیت ویزا که توسط کنگره آمریکا به تصویب رسیده است، گفت:اروپایی ها طبیعتا از این وضعیت خوشحال نیستند؛ این قانون خلاف برجام است و باید اصلاح شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خواست با حضور در ورزشگاه آزادی از تیم نفت حمایت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت گفت: فرصتی استثنایی برای مجلس فراهم است که با بررسی و تصویب برنامه ششم در توسعه و آبادانی کشور شراکت کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۹    
آقای آلکسیس چیپراس، نخست وزیر یونان و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۱    
به دنبال انتشار فایل صوتی و طرح ادعاهایی علیه دو نفر از کارکنان شبکه پرس تی وی ، روابط عمومی این شبکه توضیحاتی ارایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
مقامات آمریکایی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار دادند که اگر بسته کمک نظامی با آمریکا را هم اکنون امضا نکند، در دولت بعدی آمریکا موفق نمی شود در این زمینه به توافق بهتری دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با تعدادی از نمایندگان در حال مذاکره با وزارت نفت درباره موضوع قراردادهای نفتی هستیم و وزیر نفت پس از جلسه ای از انتقاد نسبت به قرارداد و ارائه راهکار برای رفع نواقص ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۰    
تیم برانکو که این روزها در لیگ برتر یکی از زیباترین بازی ها را به نمایش می گذارد از ضعفی رنج می برد که همه خوب بودنش را تحت تاثیر قرار داده است. تیم او بازیکن مثل علی کریمی را کم دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
همایش نفحات نفت با موضوع مفاسد قراردادها و مصوبات نفتی دولت بعد از ظهر دوشنبه نوزدهم بهمن با حضور مهرداد بذرپاش و مسعود میرکاظمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۴    
دقایقی قبل طلافروشی خیابان خزانه از سوی سارقان مسلح مورد سرقت قرار گرفت و سارقان پس از اجرای نقشه از محل متواری شدند. تحقیقات برای شناسایی متمان فراری در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۸    
رئیس جمهور در مراسم تقدیر از تیم هسته ای اگرچه از تمامی نهادها و اشخاص نامی به میان آورد اما اصحاب رسانه تنها قشری بودند که هیچ یک از سخنرانان اشاره ای به نقش شان در موفقیت مذاکرات نداشت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: عیدی 688 هزار تومانی کارمندان دولت تا آخر بهمن ماه واریز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۲    
هفتمین قسمت ویژه برنامه سینما ملت ، سخنرانی تاریخی شهید آوینی در مورد سینمای ایران، دوشنبه 19 بهمن ماه از شبکه افق پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۹    
معاون صدر اعظم آلمان به همراه وزیر اقتصاد این کشور قرار است ماه مه در مراسمی تحت عنوان "روز تجارت روسیه" در پومرانی غربی حضور یابند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۰    
حسین نورعلی گفت: در معمای شاه تلاش شده بازیگران نقش های تاریخی بیشترین شباهت را به شخصیت موردنظر داشته باشند اما قرار نیست آن شخصیت عین به عین بازسازی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
ارتش سوریه به همراه نیروهای حزب الله لبنان پس از آزادسازی ارتفاعات راهبردی ضهرة القرعة به سوی ارتفاع السلام در حرکت هستند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۷    
آنچه به مجلس داده شده اصلا برنامه نیست، عنوان آن "احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم توسعه" است و اینکه برنامه چیست و چه مرجعی آن را تدوین کرده است به مجلس ارائه نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۸    
خبرگزاری مهر در اعتراض به اقدام دولت ضمن درج یک متن انتقادی، از انتشار عکس های اختصاصی خود، از مراسم اعطای نشان لیاقت به ظریف و چند مقام دولتی دیگر خودداری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۲    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: ما باید سهم خواهی را کنار بگذاریم و می توانیم لیستی از نخبگان و برجستگان اصلاح طلب ببندیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۲    
قالیباف در ارتباط با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حمله شبانه به یک کارواش در سعادت آباد توسط ماموران شهرداری اظهار کرد: در جریان این موضوع هستم و اصل درگیری تحت هر شرایطی کار ناپسندی است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۰    
علی اکبر عبدالملکی پدر سارا عبدالملکی ملی پوش راگبی بانوان که دچار سانحه رانندگی شده بود، از انتقال دخترش به بخش عمومی و خارج شدن از ICU خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
من دیدم که جوانکی از طرف جنوب با موتورسیکلت آمد و رسید به آقای مطهری و ایشان را به اسم صدا زد. آقای مطهری که جواب داد، با گلوله به سرش شلیک کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۱    
جالب این که زمانی که فرامرز صباحی در تیم نادر بازی می کرد مرحوم ناصر حجازی دروازه بان ذخیره وی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۲    
حملات کمیته های مردمی یمن به تاسیسات و مراکز نظامی سعودی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۱    
آقای گل پیشین باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه موافق پنالتی زدن طارمی است و با علی پروین موافق گفت: سه مهاجم پرسپولیس ویران کننده هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۶:۰۰    
اروند خون سعی دارد با نشان دادن مظلومیت رزمندگان دفاع مقدس، استفاده از نشانه هایی مانند نام برخی از رزمندگان ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
عکس: سیدحسین نوربخش
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
تحقیر ستارگان فوتبال توسط آرین روبن
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
یکی از اعضای گروه تروریستی لواء التوحید با هشدار درباره تحولات کنونی در استان حلب به خبرگزاری غربی گفته که با پیشروی های ارتش سوریه، موجودیتشان به خطر افتاده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۶    
برنامه ثریا امشب میزبان رویش های جوان عرصه فرهنگ و هنر همچون وحید جلیلی، محمدباقر مفیدی کیا، مازیار بیژنی، محمدمهدی سیار و سیدمحمدرضا میری خواهد بود
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۱    
در لحظات پایانی دیدار با چلسی بود که کاستا با اشتباه مدافعین یونایتد، موفق شد دروازه شیاطین سرخ را باز کند تا تیم فن خال دو امتیاز حساس را از دست بدهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۱    
پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم "حسین رضایی" از نیروهای لشکر عملیاتی 14 امام حسین(ع) که در سوریه به شهادت رسیده بود، صبح امروز(دوشنبه) در اصفهان تشییع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۱    
ایل شاهسون از جمله عشایر ایران است که اکنون در قشلاق دهنو به سر می برند.