شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 3 مهر 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 مهر 1397 مشرق نیوز 2 مهر 1397 مشرق نیوز 3 مهر 1397 مشرق نیوز 4 مهر 1397 مشرق نیوز 5 مهر 1397 مشرق نیوز 6 مهر 1397 مشرق نیوز 7 مهر 1397 مشرق نیوز 8 مهر 1397 مشرق نیوز 9 مهر 1397 مشرق نیوز 10 مهر 1397 مشرق نیوز 11 مهر 1397 مشرق نیوز 12 مهر 1397 مشرق نیوز 13 مهر 1397 مشرق نیوز 14 مهر 1397 مشرق نیوز 15 مهر 1397 مشرق نیوز 16 مهر 1397 مشرق نیوز 17 مهر 1397 مشرق نیوز 18 مهر 1397 مشرق نیوز 19 مهر 1397 مشرق نیوز 20 مهر 1397 مشرق نیوز 21 مهر 1397 مشرق نیوز 22 مهر 1397 مشرق نیوز 23 مهر 1397 مشرق نیوز 24 مهر 1397 مشرق نیوز 25 مهر 1397 مشرق نیوز 26 مهر 1397 مشرق نیوز 27 مهر 1397 مشرق نیوز 28 مهر 1397 مشرق نیوز 29 مهر 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۵    
سردار حاج جعفر جهروتی از رزمندگان اطلاعات عملیات 8 سال دفاع مقدس بود که همچنان در این روزها نیز سنگر دفاع را خالی نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۰    
اصلاح طلبان با وجود اینکه خود را طرفدار آزادی نشان می دهند اما عمدتا با طرح شفافیت آرای نمایندگان مخالف هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
به گزارش مشرق ، FATF یک مجموعه سیاست گذار پرنفوذ است که نکاتی در قالب توصیه در حوزه مبارزه با پول شویی و تأمین مالی تروریسم ارائه می کند؛ این موارد اگرچه توصیه نامیده می شوند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۲    
همسر شهید طاهرنیا گفت: وی در ولایت ذوب شده بود. هر روز عکس حضرت امام خمینی (ره) را نگاه می کرد. گردن خود را نشان می داد و می گفت، این شاهرگم را برای شما گذاشته ام.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۵:۰۰    
یک روزنامه اقتصادی همسو با دولت معتقد است دستگاه های اجرایی مسئول، دچار سوءمدیریت اقتصادی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۶:۰۰    
در این مقاله قصد داریم چند گیاه دارویی را معرفی کنیم که ممکن است برای درمان افسردگی مفید باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۳    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح قدیم با 200 هزار تومان کاهش به مبلغ 5 میلیون و 160 هزار تومان و نیم سکه با 130 هزار تومان رشد به مبلغ 2 میلیون و 733 هزار تومان معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۷:۱۲    
روسیه آخرین مدل از موشک ضد کشتی خود را با موفقیت آزمایش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۰    
با آنکه تمام بلیت قسمت پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی پایان یافته اما حدود یک سوم بلیت بخش استقلالی این ورزشگاه همچنان باقی مانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۹    
بسیاری از تروریستها با حضور در کشورهای غربی و منطقه ای نه تنها از آزادی عمل در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی برخوردارند، بلکه بعضا از سوی این کشورها نیز حمایت مالی و معنوی می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۹    
هم زمان با هفتۀ دفاع مقدس جلد هشتم از مجموعۀ شهدا زنده اند و جلد نهم و دهم از مجموعۀ سبک زندگی اسلامی ایرانی؛ الگوی شهیدان از سوی مؤسسۀ فرهنگی هنری قدرولایت منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۰    
درپی درگذشت یدالله صمدی هنرمندان در اینستاگرام واکنش نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۲    
سیدقاسم یاحسینی گفت: در حال حاضر هیچ ناشر روشنفکری حاضر به چاپ کتابی درباره دفاع مقدس یا حتی خاطره ای از یک آزاده نیست و غالبا مراکز دولتی یا ناشرانی که به دولت متصل هستند این آثار را منتشر می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۷    
محمدعلی جعفری نویسنده کتاب سربلند در مراسم رونمایی این کتاب، گفت: نوشتن درباره شهدا از عمر من محسوب نمی شود آرزویم این است این رزق و روزی ها را خدا از من نگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۵    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: مترو هشتگرد در مرحله برق بالاسری و خرید تجهیزات با پیشرفت 30 درصدی است، انتظار داریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۴۰    
چند روز پیش خبر عضویت یک دکتر داروساز بریتانیایی در داعش خبر ساز شد. در حالیکه به نظر می رسد این دکتر عضو داعش باشد خودش این ادعا را رد می کند. او می گوید برای کمک به مردم عادی در آنجا بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۴    
قانونی در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و بلافاصله شاهد واکنش های عجیب و غریب مسوولان در پست ها و مسوولیت های مختلف بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۴    
صحبتهای حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد،نیویورک 1397/07/03
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۴:۳۰    
قسمت فِر و طبخ غذا در رستوران هتل لاله دچار دودگرفتگی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۴:۰۰    
برای همه افراد آشکار است که نداشتن خواب کافی، می تواند برای افرادی که قصد رانندگی دارند خطرناک باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۳:۳۰    
یک ریاضی دان انگلیسی به نام سر مایکل آتیا روز گذشته از حل یک مساله ریاضی خبر داده که در 160 سال اخیر راه حلی برای آن یافت نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۳:۰۰    
کارشناسان هشدار دادند: آلودگی هوا در فضاهای شهری با افزایش خطر ابتلا به زوال عقل مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۲:۴۵    
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی گفت: تهران میزبان نخستین نشست یک روزه گفتگوی امنیتی منطقه ای است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۲:۰۰    
در حالی که در بخشنامه سال 95 معافیت علی الحساب شامل صاحبان کارت های بازرگانی معتبر که جنبه تولیدی داشته اند شد، در بخشنامه سال 97 با تغییرات جدید به نفع دلالان رو به رو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۶    
نخست وزیر سوریه در دیدار با یک هیات اقتصادی ایران از شرکت های ایرانی خواست تا در سوریه سرمایه گذاری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۱    
خودداری بی بی سی فارسی از تروریستی خواندن حادثه 31 شهریور اهواز، اعتراض یکی از کارشناسان این شبکه را نیز برانگیخت. اعتراضی که باعث عصبی شدن گوینده خبر این شبکه و تلاش وی برای تغییر بحث شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۱    
شبکه العربیه که به دلیل مواضع صهیونیستی، العبریه خوانده می شود، برای پاک کردن ردپای ریاض در فاجعه اهواز دست و پا می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا در نشست گروه ضد ایرانی اتحاد علیه ایران هسته ای خواستار افزایش فشار علیه تهران شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۶    
وزرای خارجه چین و روسیه در نشستی مشترک در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص برجام، وضعیت شبه جزیره کره و سوریه به گفتگو و رایزنی پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۱    
دبیر ستاد اربعین حسینی اعلام کرد 24 دفتر ثابت و موقت در کشور از فردا نام نویسی صدور روادید زائران اربعین را آغاز می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۰    
معاون سیاسی وزیر خارجه با بیان اینکه سیاست های آمریکا توسط روحانی به چالش کشیده شد، گفت: دولت فعلی آمریکا به هیچ وجه ظرفیت گفتگو کردن ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۰    
سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل با چند حاشیه همراه بود که احتمالا تا سالها فراموش نخواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۶    
رئیس کلانتری 118 ستارخان در خصوص وقوع حادثه تصادف رانندگی در خیابان صادقیه تهران و مصدومیت چهار نفر از جمله یک کودک هفت ساله سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۲۶    
وزیر خارجه عربستان در نشستی روز سه شنبه در یک سازمان لابی ضد ایرانی مدعی شد که ایران درخواست های ریاض برای تعامل را رد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارجاع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) به هیئت رئیسه مجلس برای بررسی در صحن علنی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۸    
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد در واکنش به سخنان جدید ضد ایرانی دونالد ترامپ گفت، آمریکا ثابت کرد که در کنار اسرائیل و علیه ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۳    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: دیشب به وقت تهران جلسه بسیار مهمی بین وزرای امور خارجه عضو برجام موسوم به 1+4 برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۸    
وزارت خارجه روسیه اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می دهد قطعات مربوط به تسلیحات شیمیایی از طریق چند کشور اروپایی وارد ادلب سوریه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۴۱    
الجزیره از دیدار بین مقامات آمریکا و مسئولان سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی و عربستان و بحرین و امارات درباره ایران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس جمهور گفت: جهان، از خودسری و بی توجهی برخی از دولت ها به ارزش ها و نهادهای بین المللی در رنج است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۷    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۱    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب وظایف رئیس صدا و سیما در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۸    
لالیگا چراغ سبزی به ترامپ نشان نداده و قرار نیست در میامی، شاهد بازی های مهم لالیگا باشیم، مگر این که آدیداس و نایک و دیگر غولهای مالی آمریکایی چکمه خود را روی گلوی فوتبال اسپانیا فشار دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۱۴    
نشست ویژه مجلس برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در دفتر رئیس مجلس و با حضور شخصیت های سیاسی و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۱:۰۴    
منابع روس اعلام کردند، روسیه ظرف 2 هفته آینده، 2 سری از مجموعه سامانه های پدافند هوایی اس-300 را به سوریه منتقل خواهد کرد، اما این تعداد در آینده افزایش خواهد یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۹    
استعفای سیدمرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تکذیب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۳    
روسیه اعلام کرده که به آمریکا اجازه انجام آزمایش های بیولوژیک در نزدیکی مرزهای خود را نخواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جلسه امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور ترکیه در مجمع عممی سازمان ملل گفت که حتی اگر همه دنیا به فلسطینیان و قدس پشت کنند، ترکیه حامی قبله اول مسلمانان خواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۳۲    
اعضای شورای شهر تهران طی نامه ای به رییس جمهور درخواست تحقق بند ق تبصره 2 بودجه سال 1393 و طرح توسعه حمل و نقل مسافر با قطار شهری با هدف مدیریت مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا را مطرح کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۹    
"علی مقصود" گفت: ارتش سوریه با مجهز شدن به سامانه دفاعی اس-300 به تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۲۱    
با اعلام رسمی پزشک باشگاه استقلال هافبک آلمانی آبی پوشان رسما دربی پایتخت را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۱۸    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که فرشید باقری به دلیل سرماخوردگی در کارهای تاکتیکی آبی پوشان حضور نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۴    
پایگاه خبری 'العرب الیوم' در گزارشی، از تلاش های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای منصرف کردن 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری روسیه در انتقال سامانه ضد موشکی 'اس 300' به سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۹:۰۰    
کابینه نظامی رژیم صهیونیستی به نیروهای نظامی این کشور دستور داد که به عملیات ها علیه ایرانی ها در سوریه ادامه دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۷    
مرد کهنه کار و پیشکسوت پرسپولیس گفت: برای دربی شرایط پرسپولیس را بهتر می دانم. البته تا همین جا هم برانکو سربلند بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۲    
با وجود طرح موضوع افزایش مجدد حقوق کارکنان در سال جاری تازه ترین اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که دیگر قراری برای این افزایش نیست
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۰    
در جلسه علنی امروز دوباره لایحه پالرمو به تصویب رسید اما نرخ انواع ارز به روند افزایشی خود ادامه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۳    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئنم علیرضا فغانی من را اخراج نمی کند و کارت قرمزی که در یکی از دربی ها به من نشان داد واقعاً حقم نبود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۹    
بلیت های جایگاه و روبروی جایگاه سرخابی ها در حالی به اتمام رسید که پرسپولیسی ها در همان ساعات ابتدایی تمامی بلیت ها را خریداری کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۵    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت مبنای محاسبه ارز برای واردات لاستیک کامیون های سنگین را ارز دولتی 4200 تومانی در نظر گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۳۳    
یک ببر در سیرکی در شهر ماگنیتوگورسک استان چلیابینسک روسیه حین اجرای نمایش غش کرد. مسئولان سیرک با آب پاشیدن به صورت این حیوان درنده از بدتر شدن حالش جلوگیری کردند و توانستند این ببر را به هوش آورند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۹    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که نگرانی بابت دیدار با پرسپولیس ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور گفت: آمریکا کشوری مهم در جهان و ایران کشوری تأثیرگذار در منطقه حساس خاورمیانه است و می توانستیم با ایجاد ارتباط و اعتماد بین دو طرف گام های خوبی را برداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
سخنان رئیس جمهوری کشورمان امشب از شبکه های خبر، یک و رادیو ایران پخش می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۱    
نماینده مردم رشت در مجلس از عدم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن برای پاسخ به سوال نمایندگان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۸    
نماینده مردم ایذه و باغملک درباره ادعای دریافت حقوق 27 میلیونی خود و افزایش تعداد نمایندگان حقوق بگیر از وزارت نفت مسائلی را افشا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۱    
بعد از حمله تروریستی اهواز خیلی از ایرانی ها منتظر بودند تا ابراز همدردی مردم کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی را ببینند. اروپائیانی که ما بعد از حمله داعش برایشان شمع روشن کرده بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۰    
این مراسم که با حضور تعداد زیادی از علاقمندان شهید حججی و بهمنی برگزار شده بود به خاطر کمبود فضا و نامفهوم بودن صدای سخنرانان برای حضار، به زودی پایان پذیرفت و حاضران به صف طویل خرید کتاب پیوستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۶    
کمیسیون اقتصادی مجلس در نشست خود مصوب کرد که واحد پول ایران ریال بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۲    
استاندار لحج یمن اعلام کرد که انقلاب جنوب یمن آغاز شده است و تا آزادسازی کامل کشور از دست اشغالگران ادامه خواهد یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۷    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در صفجه شخصی خود در فضای مجازی، در خصوص نشست وزرای خارجه ایران و 1+4 که شب گذشته در نیویورک برگزار شد، توضیحاتی را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۶    
تصاویری از کشف انبار احتکار لوازم آشپزخانه به ارزش 15میلیارد ریال در شهریار را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
گزارشی از گاردین درباره پدیده تونل خوابی در یکی از بزرگ ترین مراکز سرگرمی جهان، یعنی شهر لاس وگاس آمریکا را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس از اعلام وصول طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال نشستی را با حضور چند بازیکن این تیم برگزار کرد و سایر بازیکنان را به رختکن راه نداد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس در نیویورک دیدار و گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۱    
به نظر شما رئیس جمهور در سخنرانی امشب خود در مجموع عمومی سازمان ملل بر چه مواردی تاکید کند، موثر تر است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۱    
باشگاه پرسپولیس از بازیکن اسبق این باشگاه برای پرداخت مطالباتش مهلت گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
دبیر کل سازمان ملل متحد در سخنرانی افتتاحیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد از حرکت کشورها به سمت یکجانبه گرایی ابراز نگرانی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۹    
سخنرانی سران و مقامات بلندپایه کشورهای جهان از امروز سه شنبه در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان مل متحد آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۴    
به گزارش مشرق ، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتی بیان داشت: روحانی در دیدار نخبگان سیاسی آمریکا گفت ترامپ بدون دلیل و منطق از تعهد دولتش خارج شد و پل ویران شده ای ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۴    
باران های سیل آسا طی سه روز اخیر در این ایالت باریده است و 10 ناحیه از ایالت به شدت دچار آب گرفتگی شده اند. شمار قربانیان ناشی از جاری شدن سیل در این ایالت، تا کنون هشت نفر اعلام شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۴    
به گزارش مشرق ، علی علیزاده تحلیلگر سیاسی ساکن لندن در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره مطلب یک روزنامه بریتانیایی درمورد حادثه تروریستی اهواز و سپاه پاسداران نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۴۱    
به گزارش مشرق ، غلامرضا مصباحی مقدم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در توییتر درباره تصویب افزایش مناطق آزاد نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۸    
محسن رفیق دوست در برنامه تلویزیونی 48 تاکید کرد که بنی صدر دنبال اختلاف میان سپاه و ارتش بود. او تاکید کرد تسلیحات جنگ مشکل داشت اما هیچ وقت سراغ دلال های اسلحه نرفتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۳۴    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران گفت: پیش از انقلاب تنها 33 قاضی زن در کل کشور داشتیم اما الان بیش از 1000 قاضی زن انجام وظیفه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۹    
به گزارش مشرق ، علی علیزاده تحلیل گر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر از بودجه میلیارد پوندی شبکه من و تو خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: برادر مقتول به قتل مربی بدنسازی اعتراف و انگیزه اش را اختلافات مالی عنوان کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۲    
کاپیتان استقلال به دنبال ثبت رکورد تاریخی در دربی 88 است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۲    
نذری هایی که به نیت اهل بیت(ع) انجام می شود طی سال های گذشته جدا از نذر خوراکی موضوعات دیگری را نیز در بر گرفته که کمک به محرومان به شیوه های مختلف در این حوزه دنبال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۱    
رومن آبراموویچ قصد دارد باشگاه چلسی را به فروش برساند اما با قیمتی بسیار بالاتر از پیشنهادهایی که تا کنون داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۲۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح دو فوریتی کنکور تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۸    
دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در نیویورک ارائه درخواست برای انجام دیدار روحانی و ترامپ را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۶    
اشک های مادر ژاپنی شهید بابایی ، راوی موزه صلح تهران و روایت خاطراتی از فرزند شهیدش.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
شهردار تهران از جمع آوری متکدیان تهران تا شهریور ماه سال آینده توسط برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: اقتدار دفاعی و صلابت نیروهای مسلح است که با نفوذ هراس و وحشت به عمق ذهن دشمنان، مانع عملیاتی شدن تهدیدهای سخت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۲    
یک مقام وزارت امور خارجه روسیه تأکید کرد، بدون حضور آمریکا هم امکان نجات دادن توافق هسته ای با ایران همچنان وجود دارد و لازم است تا مقامات تهران به این سمت تشویق شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۸    
قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از برپایی 500 موکب ایرانی در استان کربلا همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.