یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۰۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 8 دی 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 دی 1398 مشرق نیوز 2 دی 1398 مشرق نیوز 3 دی 1398 مشرق نیوز 4 دی 1398 مشرق نیوز 5 دی 1398 مشرق نیوز 6 دی 1398 مشرق نیوز 7 دی 1398 مشرق نیوز 8 دی 1398 مشرق نیوز 9 دی 1398 مشرق نیوز 10 دی 1398 مشرق نیوز 11 دی 1398 مشرق نیوز 12 دی 1398 مشرق نیوز 13 دی 1398 مشرق نیوز 14 دی 1398 مشرق نیوز 15 دی 1398 مشرق نیوز 16 دی 1398 مشرق نیوز 17 دی 1398 مشرق نیوز 18 دی 1398 مشرق نیوز 19 دی 1398 مشرق نیوز 20 دی 1398 مشرق نیوز 21 دی 1398 مشرق نیوز 22 دی 1398 مشرق نیوز 23 دی 1398 مشرق نیوز 24 دی 1398 مشرق نیوز 25 دی 1398 مشرق نیوز 26 دی 1398 مشرق نیوز 27 دی 1398 مشرق نیوز 28 دی 1398 مشرق نیوز 29 دی 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۳:۱۱    
ثبت شرکت و ثبت برند ، برای همه فعالان اقتصادی واژه هایی کاملا آشناست و اکثریت فعالان اقتصادی شرکت و برند خود را به ثبت رسانده و کارهای اقتصادی خود را به روشهای قانونی، سر و سامان داده اند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۵:۵۹    
نایب رئیس اتاق بازرگانی که در گذشته مذاکره و توافق با آمریکا در قالب برجام را توجیه می کرد، اکنون ادعا می کند اگر به لیست سیاه FATF اضافه شویم، اقتصاد دچار کابوس می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۹    
علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن انتخاب شد. البته ساعاتی بعد دایی این خبر را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۶    
آب یخ و حتی نوشیدنی های خنک دیگر می توانند موجب منقبض شدن رگ های خونی شوند و اثر منفی بر گوارش داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۹    
دلیل اصلی اخلال در تجارت بشردوستانه، تروریسم اقتصادی آمریکاست که پس از برجام، شدت بیشتری به خود گرفته است که قطعاً با تصویب FATF نیز جابه جا نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۷    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت اسفند ماه به حساب مشمولات واریز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۰۶:۵۹    
یک سایت حامی دولت با اشاره به سفر روحانی به شمال در زمان آلودگی هوا نوشت: آقای روحانی مهم نیست شما کجا هستید، مهم این است که کجا نیستید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۷:۲۸    
وزیر دفاع ترکیه بی اشاره به نقض منشور ملل متحد در حمله ارتش این کشور به بخشی از خاک یک کشور مستقل بدون کسب مجوز از دمشق ادعا کرد: از ادلب بیرون نمی رویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۸    
احمددهقان از زیر چاپ رفتن اثری تازه از خود با عنوان تک آخر شامل روایت هایی بکر و ناشنیده از عملیات کربلای چهار و پنج از زبان شهید غلامرضا صالحی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
گرچه تصویر رسانه ای از آمریکا همیشه مردمانی غرق در رفاه و آسایش را نشان می دهد اما آمارهای رسمی بر وجود فقر و نابرابری گسترده در آمریکا تأکید دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۸:۳۹    
چاپ شانزدهم کتاب تاریخ قرآن اثر مرحوم دکتر محمود رامیار 52 سال بعد از چاپ اول راهی بازار نشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۵:۱۴    
علی مطهری می گوید چرا نباید لابی قوی با کنگره آمریکا داشته باشیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۳    
وزارت نفت عراق اعلام کرد فعالیت میدان نفتی ناصریه در جنوب عراق که دیروز توسط معترضان متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: فتنه 88 جنگ بین اهل قبله بود، یک طرف نظام و رهبری که به حق نظام بود و طرف دیگر جریانی که از درون نظام منشأ می گرفت، منافقین نبودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۳    
مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری (پلاک ع) تا 20 دی برای ثبت شماره شبای حساب بانکی خود جهت بهره مندی از سهمیه سوخت فرصت دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۶    
صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره)، مطلبی را در خصوص نگهداری همه جانبه از استقلال برای پیروزی ملت منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۷    
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران از تست موفقیت آمیز مدل مهندسی ماهواره مخابراتی ناهید 2 خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۸    
9 دی روز پیروزی و نصر ملت بصیر، سرافراز و شهیدپرور ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۰    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و رسانه ها باید نسبت به پیگیری اوضاع شیخ زکزاکی اقدام جدی تری انجام دهد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۹    
حدود یازده ماه از انتقال سردار آزمون به زنیت می گذرد و در این مدت و با توجه به درخشش خیره کننده این مهاجم، پیشنهادهایی برای جذب او به باشگاه روسی رسیده و آنها را برای تصمیم گیری مردد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۲    
به گزارش مشرق ، به مناسبت سالمرگ صدام، حساب توییتر منتسب به سردار سلیمانی تصویری از حضور ایشان در محل دفن صدام منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۸    
سقوط یک جرثقیل به داخل آب باعث شد تا برخی از معاندین آن را به مانور ایران، روسیه و چین نسبت دهند. با کمی جستجو می توان دریافت که این اتفاق در جزایر گالاپاگوس اکوادر رخ داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۳    
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: بر اساس طرح مبارزه با قاچاق لوازم خانگی، شناسه بر روی کالاهای داخلی از 15 دی ماه و بر روی محصولات وارداتی از 15 بهمن ماه نصب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۴    
ویدئویی از شعرخوانی مهدی جهاندار در محضر رهبر انقلاب و تحسین ایشان را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۹    
آخرین سکوی دریایی فاز 14 پارس جنوبی برای انتقال به محل نصب در مرز مشترک گازی ایران و قطر، از یارد شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بارگیری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۹    
پیشنهاد دولت به مجلس برای لغو معافیت مالیاتی اماکن ورزشی نه تنها در تضاد با اصل سوم قانون اساسی مبنی را رایگان کردن ورزش است بلکه به نوعی بازی با سلامتی و جان مردم خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۹:۵۳    
واکنش عجیب عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون: همه ما بیماریم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۳    
برانکو ایوانکوویچ برای سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم آرزوی موفقیت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۱    
برترین های فوتبال جهان در مراسم گلوب ساکر 2019 در دبی معرفی شدند و رونالدو موفق شد عنوان برترین بازیکن را بدست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۸:۳۶    
9 دی مصادف است با سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مردم ایران محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۶:۵۹    
محمدجعفر حسینی ملقب به ابوزینب از رزمندگان افغانستانی مدافع حرم لشکر فاطمیون در اثر جراحت ناشی از جنگ سوریه به شهادت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۶:۲۹    
عضو کارگزارانی شورای شهر تهران می گوید: شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان، مقصر بسیاری از ناکامی های اصلاح طلبان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۵:۵۹    
آمریکا و اروپا که برای اجرای استانداردهای FATF به ایران فشار می آورند، خودشان آن را اجرا نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۵:۲۹    
مکانیسمی که تیم مذاکره کننده هسته ای ما از آن به عنوان مسیر حل اختلاف یاد می کرد، در عمل به ابزاری برای تهدید و تحریم گسترده ایران تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۴:۵۹    
گرفتن ژست منتقدنمایانه به جای پاسخگویی، همچنان رفتار غالب در میان طیف اشرافی کارگزاران و سایر نشریات همسو محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۴:۲۹    
قرار گرفتن نام اسلام آباد در لیست خاکستری FATF باعث تکاپوی پاکستان برای رها شدن از نگاه ویژه گروهی است که تبدیل به ابزار فشار آمریکا علیه کشورهای منطقه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۰    
یک روزنامه بزک کننده برجام بعد از چهارسال می گوید به هیچ کدام از منافعی که قرار بود با برجام برسیم، نمی رسیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۲:۵۹    
یک ویژگی بارز منافقین، تبدیل فرصت ها به تهدید است و نقطه مقابل آن، مومنانی هستند که از تهدیدهای خطرناک فرصت می سازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۲:۴۴    
مصرف برخی از ویتامین ها به علت تقویت سیستم عصبی بدن باعث پیشگیری از ابتلا به پرخاشگری در افراد خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۲:۲۹    
امروزه در شیوه های حل اختلاف مذاکره روشی ساده و دوستانه است و اهمیت زیادی دارد و می تواند محیط کارگاه را به نفع هم کارگر زحمت کش و هم کارفرمای محترم تلطیف نماید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۴    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بر اساس موافقتنامه ای که برای همکاری نظامی با روسیه و چین داریم، رزمایش مرکب دریایی، هر سال تکرار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۱:۱۶    
منابع مالی تبلیغات کاندیداها در رقابت های انتخاباتی نقش مهمی در نتیجه انتخابات دارد بر این اساس نهاد ناظر که مسئول کنترل صحت و سلامت انتخابات است باید بر این منابع نظارت دقیق داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۶    
فتنه 88 را می توان از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی دانست که هرچند با وقایع تلخ و ناگواری همراه بود، اما تجربه ای درس آموز و گرانسنگ را در اختیار ملت ایران نهاد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۲    
امروز سالگرد حرکت عظیم ایمانی و عمومی ملت مبارز، انقلابی و آگاه ایران اسلامی در 9 دی 88 و مأیوس و مبهوت ساختن شبکه خبیث مقابل نظام اسلامی در فتنه 88 است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۰    
راننده یک خودرو در چین در اقدامی عجیب از روی یک درخت پرید. این حادثه تلفات جانی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۰:۴۱    
به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیمای و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در صفحه اینستاگرامش نوشت: آخرین جلسه! ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۰:۲۷    
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با استقبال از حمله آمریکا به مواضع حشد الشعبی در عراق، این اقدام واشنگتن را یک نقطه عطف توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۰:۱۱    
رئیس جمهور عراق در واکنش به حمله آمریکا به پایگاه های الحشد الشعبی اعلام کرد که این بمباران بر خلاف توافقات دو کشور و غیر قابل قبول است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۷    
یک مسئول الحشد الشعبی از افزایش تعداد شهدای الحشد الشعبی در حمله هوایی آمریکا به گردان های حزب الله عراق در غرب این کشور به 15 نفر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۹    
چند مرد در هند که وارد محل زندگی یک فیل شده بودند با حمله این حیوان غول پیکر مواجه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۰    
وزیر خارجه گفت: کشورهای قدرتمند مهمی از کشورهای جهانی هستند که با سیاست های تنش آفرین در منطقه همراهی نمی کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۶    
گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای حمله آمریکا به مواضع این نیروها را تجاوزی خصمانه علیه نیروهای مدافع مرزهای عربی این کشور و بی اعتنایی به حاکمیت عراق و شرافت ملت آن خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۵    
تیم فوتبال منچسترسیتی یک پیروزی دشوار خانگی به دست آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۹    
صاحب یک خودکار قرمز مرده بود، در عزای صاحب خود مشکی می نوشت!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون گفت: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۱    
با تصمیم سرمربی تیم ملی والیبال ایران رضا عابدینی و محمد جواد معنوی نژاد از اردوی ملی پوشان خارج شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۹    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت پامپئو به وی گفته است که قصد ندارد در انتخابات سنا نامزد شود و به همین دلیل همچنان وزیر خارجه آمریکا خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق در پیامی به وزیر دفاع آمریکا مراتب مخالفت شدید خود را با حمله هوایی آمریکا به مواضع الحشد الشعبی اعلام کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۸    
حمله عصر یکشنبه آمریکا به چند پایگاه الحشد الشعبی عراق واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۷    
عضو ائتلاف الفتح در پارلمان عراق گفت که ارتش احمق آمریکا از پیامدهای اشغالگری خود در عراق درس عبرت نگرفت و با حمله به مواضع الحشد الشعبی به جنگی باز با عراق وارد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۲    
برخی کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری مدعی شدند که خبرنگار صداوسیما مامور امنیتی بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۰    
سفارت آمریکا در عراق روز یکشنبه ده ها کارمند غیرنظامی خود را از بغداد خارج کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۲    
ساعتی پس از حمله هوایی آمریکا به پایگاه الحشد الشعبی در غرب عراق، برخی فعالان توئیتری از حمله موشکی به پادگان آمریکایی التاجی در شمال بغداد خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۷    
مدیرمسؤول کیهان تصویب FATF را به خودکشی از ترس مرگ تشبیه کرد و گفت: پذیرفتن FATF یعنی اجازه داده به دشمن برای رصد همه تراکنش های مالی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رفع تکلیف رسانه ها در مواجهه با وظایف بسیار خطیری که عهده دار آن هستند، قابل قبول نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر مستعفی عراق و رئیس جمهور این کشور دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۷    
لیورپول در روزی که تک گلش را با تأیید VAR به ثمر رسید، موفق به شکست ولورهمپتون شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۳    
بیماران پروانه ای نیاز به تجدید پانسمان در هر 48 ساعت دارند و درغیر این صورت تاول هایشان عفونی می شود اما تحریم غیرانسانی دارو و تجهیزات پزشکی، پروانه های زیادی را پر پر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۳    
وزیر امور خارجه ایران در رأس هیأتی وارد مسکو شد و قرار است فردا (دوشنبه) با لاوروف همتای روس خود دیدار و گفتگو کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۲    
سرمربی التعاون عربستان بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل جاری از کار برکنار شد و قرار است که سرمربی سابق این تیم برگردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۶    
به گزارش مشرق، حسین یکتا فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) در صفحه شخصی خود طی توییتی درباره شهادت محمد جعفر حسینی معروف به ابوزینب نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۵    
یک استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی آمریکایی می گوید که رزمایش دریایی مشترک ایران، روسیه و چین یک رویداد مهم ژئوپولیتیکی است و پیام آور یک دوران جدید در روابط بین الملل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۳    
مدیر دفتر عملیات مشترک الحشد الشعبی جزئیات مربوط به حمله هوایی آمریکا به پایگاه های الحشد الشعبی در غرب عراق را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۱    
خبر شهادت محمد جعفر حسینی معروف به ابوزینب از رزمندگان لشگر فاطمیون دوباره اذهان را متوجه لشگر فاطمیون کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۰    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور به انتقادات برخی فعالان سیاسی از روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هیئت های اجرایی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۳    
در سه حمله آمریکا به مقر تیپ 45 بسیج مردمی در مناطق غابه سلوم و الحرش در نزدیکی مرز عراق با سوریه، چهار عضو بسیج مردمی شهید و 30 تن دیگر زخمی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۲    
در این حمله شماری از نیروهای حشد الشعبی ازجمله ابوعلی خزعلی، فرمانده هنگ 1 تیپ 45 حشد الشعبی به شهادت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۳    
منابع امنیتی عراق اعلام کردند به دنبال اقدام آمریکا در بمباران مقرهای گردان های حزب الله عراق در شهر القائم استان الأنبار این کشور، آمریکا در همه پایگاه های خود در عراق بالاترین سطح هشدار اعلام کرده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۰    
جنگنده آمریکایی مواضع رزمندگان عراقی را در غرب استان الانبار هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۲    
فریدون اصفهانیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می گوید که هنوز درباره برگزاری جلسه هیئت رئیسه این فدراسیون به او اطلاع رسانی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۹    
تیم فوتبال آرسنال در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی شکست خورد. این در حالی بود که آرسنال تا دقیقه 83 پیش بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۲    
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه ، اگر لایحه بودجه 100 ایراد دارد، قانون بودجه مصوب مجلس حتما 110 ایراد دارد، گفت: اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی به اصلاحات اقتصادی منوط شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۳    
در شرایطی که کمتر از دو ماه به انتخابات مجلس باقی مانده، اظهارنظر برخی چهره های اصلاح طلب از جمله مصطفی کواکبیان حاکی از انتشار چند لیست مجزا از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۴    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد ارتش این کشور مواضع الحشد الشعبی در نزدیکی شهر القائم عراق را هدف حمله هوایی قرار داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۲    
منابع خبری از حملات پهپادهای ناشناس به مواضع گردان های حزب الله عراق در شهر مرزی القائم استان الانبار خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۰    
یورش فوجی که از آن به عنوان عاملی تعیین کننده در رقم زدن سرنوشت درگیری های عصر مدرن یاد می شود، شباهت هایی با اغتشاشات آبان ماه در ایران داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۵    
منابع خبری از حملات پهپادهای ناشناس به مواضع گردان های حزب الله عراق در شهر مرزی القائم استان الانبار خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۹    
رزمایش مرکب دریایی ایران، روسیه و چین پس از سه روز در منطقه شمال اقیانوس هند و دریای عمان با دستیابی به تمام اهداف از پیش تعیین شده به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 برادر موبایل قاپ حرفه ای و یک مالخر اموال سرقتی خبر داد و گفت: آنها به یک صد فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۱    
تجمع مقابل منزل حسان دیاب در بیروت و خروج سعد حریری از لبنان از مهمترین اخبار این کشور محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۸    
محمد مؤمنی، مهاجم اسبق استقلال: می توانستم مشکل مالی استراماچونی را حل کنم اما فتحی قبول نکرد؛ او نگذاشت پول استراماچونی قانونی پرداخت شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۷    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای از افزایش سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۸    
خبرگزاری سوریه می گوید نیروهای امنیتی این کشور توانسته اند مقادیر زیادی از سلاح های رژیم صهیونیستی را در جنوب سوریه کشف کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۶    
وزیر دفاع با اشاره به نیاز بودجه برای حوزه معیشت، راهبری نیروهای مسلح و بنیه دفاعی، گفت: در نشست خود با اعضای یکی از کمیته های کمیسیون تلفیق بودجه در مورد امکان این کمک صحبت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۳    
برخی کاربران فضای مجازی با انتشار فیلم کوتاهی مدعی وقوع حادثه ای در حاشیه رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه جریان اصلاحات با روش تخریب می خواهد آبروی از دست رفته اش را احیا کند، گفت: اصلاح طلبان می دانند قافیه را از هر نظر باخته و هیچ عملکرد روشنی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۸    
آرسنال با هدایت سرمربی جدید خود در دربی لندن مقابل چلسی در دقایق پایانی متحمل شکست شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۲    
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: با استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون، کلیه امور اجرایی بر عهده من است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۹:۴۱    
نحوه مشارکت ژاپن در ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و تنگه هرمز موضوعی است که نیاز به بررسی بیشتر داشته و در مرحله اول نشان از رفتار متعادل توکیو در برخورد با واشنگتن و تهران دارد.