یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۶:۱۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 29 دی 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 دی 1398 مشرق نیوز 2 دی 1398 مشرق نیوز 3 دی 1398 مشرق نیوز 4 دی 1398 مشرق نیوز 5 دی 1398 مشرق نیوز 6 دی 1398 مشرق نیوز 7 دی 1398 مشرق نیوز 8 دی 1398 مشرق نیوز 9 دی 1398 مشرق نیوز 10 دی 1398 مشرق نیوز 11 دی 1398 مشرق نیوز 12 دی 1398 مشرق نیوز 13 دی 1398 مشرق نیوز 14 دی 1398 مشرق نیوز 15 دی 1398 مشرق نیوز 16 دی 1398 مشرق نیوز 17 دی 1398 مشرق نیوز 18 دی 1398 مشرق نیوز 19 دی 1398 مشرق نیوز 20 دی 1398 مشرق نیوز 21 دی 1398 مشرق نیوز 22 دی 1398 مشرق نیوز 23 دی 1398 مشرق نیوز 24 دی 1398 مشرق نیوز 25 دی 1398 مشرق نیوز 26 دی 1398 مشرق نیوز 27 دی 1398 مشرق نیوز 28 دی 1398 مشرق نیوز 29 دی 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تضمین می دهیم که همه شیرهای تولیدی در کشور از کیفیت، سلامت و بهداشت کامل برخوردار است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۴    
دو فردی که بعد از ترور سردار سلیمانی با ترامپ صحبت کرده اند، می گویند وی به صورت خصوصی به متحدان نزدیک خود تاکید کرده که درگیری با ایران دیوانگی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۰    
سردار قاسم رضایی و ژنرال پالکوونیک الچین قلی اف فرماندهان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در جریان نشست مشترک مرزی مرزبانان دو کشور، پیوند اخوت بستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۸    
تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه 1399 در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی عمان می رود؛ تیمی که هدایتش از حالا به عهده برانکو ایوانکوویچ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۶    
صفحه اینستاگرامی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، با انتشار پستی، از نقش زن در خانواده و تاثیر آن بر فرزند و همسرش نوشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۴    
به گزارش مشرق ، کانال تلگرامی افسران نوشت: محسن مقصودی مجری و تهیه کننده تلویزیون درباره فشار دولت به برنامه ثریا نوشت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۴۳    
به گزارش مشرق ، فرزانه فصیحی چند ماهی است که برای پیگیری تمریناتش و همچنان بالا بردن آمادگی خود به صربستان سفر کرده و در باشگاه پارتیزان بلگراد کار خود را دنبال می کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۰    
در بیست و دومین همایش شرکت های برتر ایران که با حضور معاونین وزارتخانه های صنعت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجلاس صدا و سیما برگزار شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۹    
مجری برنامه تلویزیونی جهان آرا در حساب توییتری خود، سوالی تأمل برانگیز از وزیر ارتبطات مبنی بر مسدود شدن صفحه برنامه جهان آرا در اینستاگرام، پرسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
متقاضیان دریافت بسته معیشتی که یارانه نقدی دریافت نمی کنند، تا پایان امروز مهلت دارند تا در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۳    
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب در فصل سرما هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل انتقال خون استان تهران، از مردم پایتخت برای اهدای خون در روزهای سرد سال، دعوت به عمل آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۳    
در صورت اجرای روش صحیح سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی، سوخت گیری به همان مقدار مورد نیاز، بدون کسر سهمیه قابل انجام است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
صفحه توییتر سردار سلیمانی عکسی جدید و دیده نشده از این شهید بزرگوار در هوای برفی را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، با اشاره به حواشی پیرامون خبر آلوده بودن شیرهای پاستوریزه به سم آفلاتوکسین، توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۷    
جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۰    
مجید شاکری اقتصاددان در واکنش به گفته های اخیر رئیس جمهور در مجمع عمومی بانک مرکزی به نقد و بررسی نوع نگاه رئیس جمهور به رابطه اقتصاد و سیاست خارجی پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۶    
شخصی به مدیر اداره گفت؛ سؤالی دارم که نمی توانم جلوی دیگران بگویم و مدیر همه را از اتاق بیرون کرد و طرف سؤالش را پرسید ولی چون همه رفته بودند بیرون کسی نمی داند چه سؤالی کرد و چه جوابی شنید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۵    
زن جوان که با پوشیدن لباس نیروی انتظامی در خیابان های بندرعباس از مردم اخاذی می کرد از سوی پلیس دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۴    
در این طرح بیش از 150 ناشر با اپلیکشن طاقچه همراهی می کنند و سهم فروششان در این روز را به مناطق سیل زده اهدا می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۱۴    
سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور تا روز پنجشنبه خبر داد. آسمان تهران امروز نیمه ابری با احتمال بارش برف و باران برای برخی مناطق پیش بینی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور می گوید: هرکس در هر مسئله ای پنهانکاری کند، ضرر کرده است. شفافیت با مردم باید مورد توجه قرار گیرد. ابهام چند روزه در بیان علت سقوط هواپیمای اوکراینی ضربه بزرگی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۶:۳۲    
دبیرکل کارگزاران می گوید: اصلاح طلب چپ، در انتخابات مجلس ششم هاشمی رفسنجانی را ترور شخصیت کردند و خاتمی هم اعتراضی به آنها نکرد. به گفته کرباسچی، طیف مذکور حتی به کروبی هم در مجلس ششم رحم نکردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۵:۵۱    
پس از اعتراض صنوف سینمایی به بیانیه خانه سینما علیه صداوسیما، این تشکیلات با عقب نشینی از موضعش به ادامه همکاری با رسانه ملی تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۵:۲۸    
چند روزی است که تصویری از پاسپورت آمریکایی یک هنرپیشه در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۴:۵۹    
یک صاحبنظر حوزه پرداخت الکترونیک با بیان اینکه در حوزه استخراج رمز ارز تقریبا تکلیف معلوم شده است، گفت: نگرانی در بخش توسعه ابزارها در صنعت پرداخت کشور وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۴:۱۲    
دگزامتازون جزو آن دسته از داروهایی است که در شرایط التهابی برای بیمار تجویز می شود، ولی استفاده بیش از حد آن می تواند با عوارض خطرناکی همراه باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۴:۱۲    
طبق مجازات جدید تصویب شده توسط دولت استرالیا، رانندگانی که سیگار خود را به بیرون از ماشین پرتاب کنند 11 هزار دلار جریمه می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۳:۰۳    
درختان نادر و اندمیک نظیر سرخدار، انجیلی و شمشاد، جنگل های ثبت جهانی شده هیرکانی را از دیگر جنگل ها متمایز کرده اما این درختان نادر در معرض تهدید هستند تا چوب آن ها قاشق و قلیان شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۲:۳۷    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری فردی که شب گذشته در یکی از محله های شهر اراک به همسر خود تیراندازی کرده و متواری شده بود، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۱:۰۲    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است مناقشات تجاری اخیر در جهان 700 میلیارد دلار به اقتصاد جهانی آسیب زده و رشد اقتصادی بین الملل را 0.8 درصد کاهش داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: افراد پس از ترک سیگار با مصرف برخی مواد غذایی می توانند روند پاکسازی بدن خود را بهبود ببخشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۴    
معاون حقوقی قوه قضائیه اعلام کرد:طرح نهایی تقلیل مجازات حبس تعزیری برای تأیید به شورای نگهبان ارسال شد و امید می رود تا پیش از پایان سال جاری به قانون تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۴    
یک تحلیلگر منطقه ای می گوید ضربه موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا، اتفاق مهمی بود اما مزدوران ارتش سایبری آمریکا می کوشند این ضربه بزرگ را کوچک نشان دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۹    
نشریه فایننشال تایمز گزارش داده است که دولت آمریکا در تلاش برای ایجاد ناآرامی و تظاهرات در ایران، از شرکت های فناوری ارائه دهنده فیلترشکن و وی پی ان حمایت مالی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۹    
ماریتیمو در هفته هفدهم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال موفق شد در بازی مقابل فامالیکائو در وقت های اضافی گل خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۳    
ستاره مصری لیورپول موفق شد گل شماره 65 خود را به ثمر برساند و به رکورد فرناندو تورس رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
مسی با 14 سال حضور در بارسا قدیمی ترین بازیکن شاغل تیم کنونی کاتالان ها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۲    
قاسم سلیمانی، فرمانده خط شکنی بود که با تولید و مهندسی قدرت، نقشه سه دولت آمریکا برای منطقه را نابود کرد و بلد نیستیم و نمی توانیم را نمی دانست. شده بود آینه دقّ آمریکا و اسرائیل و انگلیس.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۷    
در حالی که ارتش آمریکا در روزهای اول به صورت جدی و شدید، هرگونه زخمی شدن نیروهایش در خلال پاسخ موشکی سپاه را تکذیب می کرد، اما حالا با شیب ملایم در حال قبول و انتشار بخشی از واقعیت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۶    
قوی شدن در همه زمینه ها سیاست راهبردی مهمی است که اخیرا رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه برای ادامه مسیر پیشرفت کشور و مقابله با توطئه های دشمنان ترسیم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۲    
محمد صلاح سرانجام دروازه منچستر یونایتد را باز کرد تا شیاطین سرخ قربانی جدید ستاره لیورپول باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۲    
سرادر شهید سلیمانی در بخشی از خاطراتش ماجرای شناسایی و انفجار مین در عملیات بیت المقدس را بیان می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۹    
یک روزنامه صهیونیستی با استناد به برآوردهای ارتش این رژیم نوشت، تعداد جوانانی که به دلایل روانی از خدمت سربازی معاف می شوند رو به افزایش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۱    
فرمانده مرزبانی ناجا از نشست مشترک دو جانبه ایران و جمهوری آذربایجان و نشست مشترک سه جانبه فرماندهان مرزبانی ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۰    
تمامی مدارس ابتدایی تهران فردا در نوبت صبح و مدارس ابتدایی و راهنمایی مناطق 1 تا 5 در دو نوبت صبح و عصر به دلیل سرما و یخبندان معابر تعطیل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۰    
سرپرست سازمان جوانان هلال احمر از سوی دبیر کل این جمعیت برکنار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۱    
سردار دلها مرد جنگ بود. حتی لحظه ای ترسی از مبارزه و مرگ در راه خدا نداشت. اما سپهبد سلیمانی مرد خانواده هم بود. فیلمی دیده نشده از سردار شهید که شاید روی دیگر ایشان را به ما نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۹    
رهبر جریان صدر عراق از دولت خواست تا بین شرکت کنندگان در جریان اعتراضات مسالمت آمیز و خرابکاران تفاوت قائل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۶    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرام اینستاخبری نوشت: کاخ مرمر به دستور رضا شاه بنا نهاده شد و تا پیش از تدوین قانون خزانه ملی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۳    
در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس و از هفته بیست و دوم، لیورپول در ورزشگاه خانگی خود( آنفیلد) توانست با نتیجه 2 بر 0 میهمانش منچستریونایتد را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۹    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در پی عظمتی که پس از شهادت سردار سلیمانی خلق شد، جبهه انقلاب اسلامی بر مدار حق خود پیش خواهد رفت و به پیروزی های بسیار بزرگتری دست پیدا خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۵    
شاگردان کلوپ با پیروزی مقابل منچستر یونایتد رکورد شکست ناپذیری خود را به 39 بازی رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۹    
نائب رییس کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این منش شهید سلیمانی بود؛ ایشان هرکجا پا می گذاشت اولین کاری که می کرد مستقیم با مردم آنجا تماس می گرفت و مردم را آگاه می کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۷    
تیم فوتبال لیورپول بیست و یکمین برد فصل خودش را مقابل رقیب دیرینه جشن گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: بر اساس نظر مجمع عمومی شورای ائتلاف اصولگرایان تهران، فهرست نهایی این شورا با حضور اکثریت جوان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۱    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ایران کشوری امن و خانه دوم من است و فکر می کنم تصمیم درستی در مورد میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان گرفته نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس این شهر در روز دوشنبه 30 دی ماه با توجه به برودت هوا توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۴    
10 نفر از نمایندگانی که رد صلاحیت شدند و حاضر به پاسخگویی درباره دلایل ردصلاحیت خود شدند، علت آن را اعلام کرده اند که آیا از نظر آنها این مسئله سیاسی بوده است یا خیر؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۴    
سرپرست فدراسیون فوتبال می گوید این فدراسیون از تصمیم باشگاه ها برای انصراف از لیگ قهرمانان آسیا حمایت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
رویه انصارالله در گذشته جنگ نشان داده است این گروه همواره مسئولیت حملات موشکی و پهپادی خود را به عهده گرفته است و در مواردی که سکوت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۶    
فریب افکار عمومی با استفاده از تاکتیکهای تکراری که حالا رسانه های امریکایی هم قلابی بودن آنها را برملا می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۱    
معاون مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 12 جوان گرفتار شده در شرکت هرمی موسوم به کیونت خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۸    
امدادرسان از زمین و هوا به سیل زدگان هرمزگان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۷    
باشگاه استقلال پیرامون جذب گزینه های خارجی اطلاعیه ای را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۴    
حاج قاسم در ارتباط با سپاه گفت: مردم، به اعمال من و امثال من نگاه نکنید، سپاه بهشت است که استشمام می شود. سپاه معراج شهدا و مجاهدین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۶    
رسانه های روسی اعلام کردند ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به هر خانواده ای که در سال جاری میلادی صاحب فرزند شود 466 هزار و 617 روبل هدیه خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۰۰    
نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری فرانسه مدعی شدند به برجام متعهد هستند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۷    
تیم فوتبال استقلال در شروع لیگ برتر با شرایطی عجیبی در خط دفاع روبرو خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: در حال حاضر بازار ارز ثبات خوبی دارد و بانک مرکزی بر این بازار مسلط است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۲    
یک رسانه سوئیسی از بررسی وضعیت تاسیس کانال تجاری ایران و سوئیس در نشست های دوجانبه بین سران شرکت کننده در مجمع جهانی اقتصاد در داووس خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق بررسی های این کمیسیون علت سقوط هواپیمای اکراینی خطای انسانی است و گمانه زنی هایی چون جنگ الکترونیک هنوز اثبات نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۲    
هند روز یکشنبه موفق به آزمایش یک موشک بالستیک با توانایی حمل کلاهک هسته ای شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۹    
عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: لغو میزبانی باشگاه های ایرانی در آسیاتصمیم ناجوانمردانه ای بود که سعودی ها سعی کردند از آن سواستفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۵    
درحالی که رسانه های عربی عنوان کردند کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان از برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی را تایید کرد، هنوز نامه رسمی در این مورد منتشر نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۱    
وزیر خارجه دولت مستعفی یمن خبر داد که تلفات حمله موشکی شب گذشته جنبش انصارالله به اردوگاه مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در استان مأرب به بیش از 100 نفر رسیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۰    
همراه اول موفق به دریافت جایزه شرکت تحول آفرین برتر از هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۴    
بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین، گفت: کولاکوویچ در جایگاهی نیست که بخواهد لیگ برتر والیبال ایران را به هم بریزد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۶    
بهتر از هرکسی رهبر انقلاب به اعتقاد قلبی و راسخ حاج قاسم به ولایت فقیه واقف بودند اما از آنجا که این موضوع به شخص و جایگاه والای ایشان برمی گشت از اشاره مستقیم به آن خودداری فرمودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۴    
شاگردان هانسی فلیک با غلبه بر هرتابرلین، نیم فصل دوم بوندس لیگا را طوفانی آغاز کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۳    
فیلمی از سردار حاجی زاده قبل از عملیات حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد را مشاهده کنید که برای نخستین بار منتشر می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰    
شاگردان آنتونیو کونته در دیداری خارج از خانه مقابل لچه به تساوی رضایت دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۵    
معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد که مردم این کشور توافق صلحی را می خواهند که در آن آینده آنها روشن باشد و هیچ اعتمادی به صلح آمریکایی ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۳    
به گزارش مشرق ، پس از اعلام رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر سلب میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا 2020 ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۰۰    
منابع آگاه یمنی اعلام کردند، امارات برخی از عناصر گروهک القاعده را در یمن آزاد کرده تا وضعیت در استان شبوه واقع در جنوب یمن را بی ثبات کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۵    
این مقاله در پی آن است تا تأثیر نیروی قدس در شکست اشغالگری و پروژه دفع تروریسم را مورد بررسی قرار دهد و چشم انداز این نیرو را تا اندازه ای که در چارچوب یک پژوهش محدود می گنجد، ترسیم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۸    
ازبکستان با غلبه با امارات راهی نیمه نهایی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۱    
یک روزنامه کویتی با ارائه روایتی متفاوت از ادعاهای دولت آمریکا، شواهد تازه ای از تلفات نظامیان این کشور در حمله موشکی انتقامی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۰    
در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید با 24 هزار تومان افزایش 4 میلیون و 873 هزار تومان و دلار با کاهش 50 تومانی 13 هزار تومان به فروش رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۰    
رئیس بخش پژوهش ها در کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی از افزایش 400 درصدی شکنجه اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی طی چهار سال اخیر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۳۰    
تیم ترابزون اسپور نیم فصل دوم سوپرلیگ ترکیه را با پیروزی پُرگلی آغاز کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۶    
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیز را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۲۲    
دبیر کل سازمان ملل در سخنرانی خود در کنفرانس برلین درباره لیبی گفت که هم اکنون زمان اقدام قاطع و فوری برای جلوگیری از یک جنگ تمام عیار در لیبی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۹    
شبکه های مختلف سیما به تازگی سریال های جدیدی را برای پخش در نظر گرفته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۴    
سایت نشریه الریاضیه عربستان از تائید محرومیت ایران از میزبانی توسط AFC خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۱۴    
وزیر خارجه آمریکا که همچنان برای تغییر دولت ونزوئلا تلاش می کند، قرار است در کلمبیا با رهبر مخالفان ونزوئلا دیدار کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق مدعی شد که حضور آمریکا در عراق در سطح مشورتی و کارشناسی است نه رزمی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: از زمانی که شیخ سلمان رئیس AFC شده، تصمیمات سیاسی زیادی گرفته و فوتبال آسیا ضعیف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۹    
وزرای خارجه آمریکا و امارات متحده عربی در برلین درباره موضوعات مختلف از جمله روند اوضاع در غرب آسیا و ایران گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۷    
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های متعدد طی چند سال اخیر فرمودند: تنهتنها راه پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن؛ باید تلاش کنیم قوی بشویم.