پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۵۶May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 24 دی 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 دی 1398 مشرق نیوز 2 دی 1398 مشرق نیوز 3 دی 1398 مشرق نیوز 4 دی 1398 مشرق نیوز 5 دی 1398 مشرق نیوز 6 دی 1398 مشرق نیوز 7 دی 1398 مشرق نیوز 8 دی 1398 مشرق نیوز 9 دی 1398 مشرق نیوز 10 دی 1398 مشرق نیوز 11 دی 1398 مشرق نیوز 12 دی 1398 مشرق نیوز 13 دی 1398 مشرق نیوز 14 دی 1398 مشرق نیوز 15 دی 1398 مشرق نیوز 16 دی 1398 مشرق نیوز 17 دی 1398 مشرق نیوز 18 دی 1398 مشرق نیوز 19 دی 1398 مشرق نیوز 20 دی 1398 مشرق نیوز 21 دی 1398 مشرق نیوز 22 دی 1398 مشرق نیوز 23 دی 1398 مشرق نیوز 24 دی 1398 مشرق نیوز 25 دی 1398 مشرق نیوز 26 دی 1398 مشرق نیوز 27 دی 1398 مشرق نیوز 28 دی 1398 مشرق نیوز 29 دی 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ - ۰۰:۵۹    
همانطور که می دانید غذاهایی که روزمره میل می کنید تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی تان دارد و می تواند بر روی وزنی که کسب می کنید هم تاثیرگذار باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۰۴:۳۶    
سفیر انگلیس در تهران، به خاطر عملکردش عنصر نامطلوب محسوب می شود و باید اخراج شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۸    
به گزارش نبض بازار ، بحث ایجاد اشتغال با توجه به پیش بینی بسیاری از کارشناسان در سال 99 باید با جدیت بیشتری دنبال شود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۳    
به گزارش نبض بازار ، وقتی درباره ی مفهومی به نام رونق تولید در اقتصاد مقاومتی به دنبال یافتن راهکار و شناسایی تهدیدات هستیم باید بدانیم که رونق به معنای:”اعتبار ، پیشرفت ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۵:۱۶    
توضیحات فرمانده نیروی زمینی سپاه در مورد وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۴۲    
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، برای تخصیص سهمیه ویژه ارزاق عمومی به مناطق سیل زده کشور دستورات لازم را صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۹    
آئین اختتامیه کنگره ملی امیرکبیر؛ امیر وقف سه شنبه، 24 دی ماه با حضور جمعی از اندیشمندان و شخصیت های سیاسی و دانشگاهی در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۳    
شهرستان بشاگرد علی الخصوص گافر و پارامون به امداد بیشتری نیازمند است چراکه تمامی مسیرهای مواصلاتی به این منطقه محروم مسدود است و مردم همچنان چشم انتظار یاری مسؤولانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۹    
معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از استقرار آشپزخانه های سیار این نهاد در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۷    
سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که تعداد پیکرهای شناسایی شده در حادثه سقوط هواپیما به 123 نفر رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۱۷    
در ادامه رفتارهای متناقض برخی از سلبریتی ها و سینماگران، سعید آقاخانی هم اعلام کرد که جشنواره فیلم فجر امسال را تحریم کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۵    
روزنامه دولتی ایران در اقدامی سیاسی، صفحه ای را به اشعار تنی چند از شاعران ملحد و ضد دین اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۳۷    
اظهار نظر یکی از مجریان برنامه انتقام سخت شبکه افق با واکنش مخاطبان و کاربران فضای مجازی مواجه شد و حاشیه هایی را برای او رقم زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۳۶    
انگلیس و فرانسه و آلمان دیروز بیانیه ای صادر کردند مبنی بر این که مکانیسم ماشه را در برجام فعال کرده اند. این سه کشور مدعی شدند هدف از این کار، حفظ برجام و پایبند کردن ایران به اجرای تعهدات خود است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۹    
سرمربی اسبق تیم امید کشورمان گفت: کمیته ملی المپیک و فدراسیون اینقدر به این تیم بی توجهی کرده اند که گویی بچه سرراهی است. به خدا اگر تیم المپیک را به یک یتیم خانه بسپارند حداقل تکلیفش را می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۵    
در حالی که دولت روحانی طی 20 ماه گذشته بر القای اختلاف میان اروپا و آمریکا اصرار داشت، یک کارشناس اقتصادی گفت: فعال کردن مکانیسم ماشه، نشان دهنده هماهنگی پنهان اروپا و ترامپ است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۸:۱۲    
آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان به روایت “محمد زهرایی” رئیس بسیج سازندگی.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۶:۳۸    
فریبکاری آمیخته با بلاهت، در اظهارات مقامات انگلیسی موج می زند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۶:۰۶    
تجمعات چند ده نفره عناصر ضد انقلاب که قصد داشتند ناراحتی مردم برای قربانیان حادثه سرنگونی هواپیمای مسافربری را مصادره به مطلوب کنند، چه اهمیتی برای آمریکا دارد و هدف آنها از ترتیب دادن این نمایش چیست؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۵:۱۳    
انگلیس و فرانسه و آلمان امروز از فعال شدن مکانیزم ماشه در توافق برجام خبر دادند! آنها برحسب ظاهر، به مکانیسم سازوکار حل اختلافات در بندهای 36 و 37 برجام استناد می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۰    
اخراج سرمربی بارسلونا بیش از حد هواداران این تیم را خوشحال کرده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۰    
مردم ملیت های مختلف در اعتراض به ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا، در برابر دادگاه لاهه در هلند تجمع کرده و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۳:۵۹    
یک دوستدار محیط زیست خلخالی در حین گشت و گذار در طبیعت بخش خورش رستم خلخال موفق به تصویربرداری و عکاسی از یک قلاده پلنگ شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۳:۲۹    
آن عده که در طول تماشای فیلم با صدای بلند گریه کرده بودند، در مقایسه با مشارکت کنندگانی که از چشمشان یک قطره اشک هم سرازیر نشده بود، در طی آزمون تاب آوری تنفس منظم تری داشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۲:۵۹    
دانشمندان دانشگاه "ورمونت" و "تافتز" با استفاده از سلول های قورباغه و یک ابررایانه موفق به ابداع ربات های زنده شده اند که قابلیت برنامه ریزی دارند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۲:۲۹    
پایین بودن سطح نوعی سلول خونی کلیدی می تواند نشانه هشداردهنده ای برای افزایش خطر مرگ زودهنگام باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۱:۵۹    
ساخت فاز اول این طرح که شامل بیش از 10 سازه خواهد بود، در سال 2021 آغاز می شود و نخستین ساکنان این شهر، کارکنان این پروژه به همراه جمعی از فروشنده ها، محققان و دیگر همکاران این طرح خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۱:۲۹    
یکی از فعالان ضدجنگ در آمریکا: قاسم سلیمانی جلوی سوء استفاده آمریکا از عراق را گرفته بود و به همین دلیل ترامپ از او انتقام گرفت.[سردار] سلیمانی جلوی داعش و شرورها ایستاده بود و محبوبیت بی نظیری داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۵۹    
نتایج پژوهش تازه محققان نشان می دهد فقط یک شب خواب بد منجر به افزایش میزان پروتئینی می شود که آلزایمر را به وجود می آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۲۹    
دونالد ترامپ در نظر دارد در سال جاری میلادی 7.2 میلیارد دلار از بودجه پنتاگون را به ساخت دیوار مرزی اختصاص دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۰    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از هموطنان خواست که در مواجهه با واریز پول از سوی افراد و منابع ناشناس، حساب خود را مسدود کرده و بلافاصله موضوع را به مراجع قضایی و بانک مربوطه گزارش کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۴    
به گزارش مشرق ، سید محمد جواد ابطحی نماینده مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره اسنعفای دسته جمعی مجریان درجه چندم صدا وسیما نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۳۶    
برخی از هنرمندان با انتقاد از رفتار برخی سلبریتی ها در تعطیلی یا تحریم برنامه های فرهنگی، این رفتارها را ماهی گرفتن از آب گل آلود دانسته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۹    
معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح در خصوص احتمال نفوذ درباره سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این احتمال را سیستم اطلاعاتی ما دارد بررسی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۲۲    
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: به دنبال فسخ قرارداد با این باشگاه هستم و خوشحال می شوم اگر به تیم تروا فرانسه برگردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۱۳    
تیم فوتبال الکویت کویت حریف استقلال ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۰:۰۵    
در تیراندازی شامگاه دوشنبه در آپارتمانی در استان انتاریوی کانادا دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۹    
سیلی اول کوبنده و ویرانگر نواخته شد، انتقام سخت اما هنوز در راه است. رئیس جمهور قاتل و قانون شکن آمریکا تا همین جا نیز قافیه را باخته است حتی قبل از عملیات کوبنده علیه پایگاه هایش .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۴    
گفت: یکی از اصحاب فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 در اعتراض به رد صلاحیت تعدادی از هم حزبی هایش برای نمایندگی مجلس، توئیت زده و تهدید کرده که من در انتخابات شرکت نمی کنم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۲    
در یکی از بخشهای عین الاسد 5 آشیانه کنار هم قرار دارد که به نظر می رسد، دقیقا آشیانه وسطی به عنوان هدف انتخاب شده بود تا بیشترین آسیب به آن و جوانبش برسد.؛ سازه ای که پودر شد حدود هزار متر مساحت داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۴۰    
اعضای اروپایی برجام در اقدامی ضدایرانی و همراستا با اقدامات خصمانه واشنگتن علیه مردم ایران، مکانیسم حل اختلاف برجام را فعال کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۹    
بعد از غیبت عیسی آل کثیر در تمرین امروز صنعت نفت آبادان، اسکوچیچ اعلام کرد این بازیکن حق حضور در تمرینات را ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۲    
پادوهای داخلی دشمنان قسم خورده نظام با جنجال آفرینی در ماجرای سانحه سقوط هواپیما، سعی کردند عصا زیر بغل ترامپ بگذارند تا نظام سلطه بتواند انتقام استکبار زخم خورده را از سپاه بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
این نوشته کوتاه که فقط اندکی از بسیارهاست را بخوانید و سپس کلاه خود را قاضی کرده و درباره نتیجه ای که در انتهای این وجیزه گرفته شده است قضاوت کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۲۵    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره پناهندگی کیمیا علیزاده انتقادش از ایران نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۱۴    
معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح در خصوص احتمال نفوذ درباره سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این احتمال را سیستم اطلاعاتی ما دارد بررسی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۶    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای در واکنش به تصمیم سه کشور اروپایی برای به جریان انداختن ساز و کار حل اختلاف در برجام خواسته این کشورها از تشدید تنش ها جلوگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۴    
تیم های استرالیا و تایلند در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق شدند به مرحله حذفی صعود کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۰۲    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر تصمیم جدید اروپایی ها درباره برجام نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه سه شنبه اعلام کرد که بغداد به نتایج مهمی درباره ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دست یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۴    
دیدار سردار "حاجی زاده" و "نقدی" با خانواده شهیده فاطمه محمودی از جانباختگان حادثه سقوط هواپیما
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۵۳    
باشگاه آ.اس. رم ایتالیا به جان باختن یکی از هواداران این باشگاه در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۵    
مسؤول گروه جهادی آل یاسین گفت: موج همدلی و همراهی برای کمک به سیل زدگان ایجاد شده و از مردم تا گروه های جهادی و مسؤولان در کنار سیل زدگان هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۲    
شرکت هواپیمایی جمهوری ارمنستان از پرواز مجدد هواپیماهای خود به تهران پس از دریافت تضمین های امنیتی لازم از سوی مقامات ایرانی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۴۱    
سئوال جالب بهزادمهرکش، روزنامه نگار و کارشناس رسانه: بعد 72 ساعت تازه یادتان افتاده عزاداری کنید؟! این سه روز کجا بودید؟! آیا قبل از اینکه اشتباه پدافند اعلام شود سلبریتی ها پیام تسلیت دادند؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۳۱    
برخی منابع خبری مدعی شلیک چند راکت به سمت پایگاه التاجی در شمال بغداد شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از بی عملی اروپایی ها در قبال تعهدات شان در برجام، اقدام آنها برای استفاده از مکانیزم حل و فصل اختلافات را از نظر حقوقی بی مبنا و از نظر سیاسی اشتباه راهبردی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۲۲    
گرچه درخواست برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق از یک سال پیش و بعد از اعلام پایان نظامی داعش، به طورجدی مطرح شده است اما صورت نگرفته است و ظاهراً نیازمند خروج عراق از پیمان امنیتی با آمریکا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۶    
خبرگزاری آلمان به نقل از منابعی در پارلمان این کشور در قانونی بودن عملیات آمریکا برای ترور شهید سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز تردید کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۵    
وزیر خارجه فرانسه ضمن اشاره بر ضرورت تنش زدایی در منطقه، گفت ائتلافی که تحت رهبری آمریکا در سوریه و عراق حضور دارد، با هدف مبارزه با داعش شکل گرفته است، نه برای مقابله کردن با ایران.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۳    
سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۲:۰۱    
رئیس دولت پیشبرد امور عراق گفت که این کشور قادر به عبور از همه مشکلات است و روابط خارجی این کشور در بهترین شرایط خود قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۲۱    
یک رسانه آمریکایی فاش کرد علی رغم ادعای مقامات دولت آمریکا مبنی بر این که در حمله موشکی ایران به نیروهای آمریکایی در عراق هیچ کس آسیب ندیده است، ده ها نیروی آمریکایی ضربه مغزی خفیف شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از بازدید تخصصی کارشناسان کانادایی از محل سقوط هواپیمای اکراینی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۱۱    
میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۴    
مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش ازسوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه برپا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۰    
بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: جان باختگان ایرانی سانحه هواپیمای اوکراینی در حکم شهید محسوب می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۷    
یک رسانه غربی امروز سه شنبه مدعی شد وزیر خارجه ایران در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد که هفته آینده در داووس برگزار می شود شرکت نخواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: به دادستانی کل کشور مأموریت دهید تا نمایندگان رد صلاحیت شده در هر سطح و در هر لباس و جناح پیگرد قضایی شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۴    
بر اساس اطلاعات ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، در 15 نقطه، آلودگی صوتی در مرحله خطرناک قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۴۰    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با برگزاری تجمع در این دانشگاه به اقدامات ساختارشکنانه و سوءاستفاده برخی افراد و جریانات از ماجرای جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه هواپیمایی اخیر اعتراض کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۹    
جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران با برگزاری تجمعی به اقدامات ساختارشکنانه و سوءاستفاده برخی افراد و جریانات از ماجرای جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه هواپیمایی اخیر اعتراض کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۳۲    
پدافند هوایی ارتش یمن از سرنگونی پهپاد ائتلاف متجاوز در جبل العمود در جازان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۹    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در پنجمین نشست سالانه گفتگوهای رایسینا راهی دهلی نو شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۷    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که ارسال بندهای استیضاح رئیس جمهور این کشور به مجلس سنا روز چهارشنبه به رأی گذاشته خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۰    
موسوی آغاز فرآیند حل و فصل اختلافات در برجام از سوی 3 کشور اروپایی را اقدامی انفعالی و از موضع ضعف برشمرد و تصریح کرد: به بدعهدی و اقدامات غیرسازنده 3 کشور اروپایی با جدیت و قاطعیت پاسخ می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۲۳    
رهبر جریان صدر در پیامی از عراقی ها خواست که علیه نیروهای متجاوز و اشغالگر دست به شورش زنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۸    
دادستان کل کشور گفت: انتظار این است که دولت هرچه سریعتر سفیر انگلیس را اخراج کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۱۷    
آنتونی استوکس گزینه مورد نظر پرسپولیس صفحه رسمی این باشگاه را در اینستاگرام فالو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۹    
تعداد پیکرهای شناسایی شده جان باختگان هواپیمای اوکراینی به 100 تن رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۵    
معاون اول رییس جمهور در منزل سعید کدخدازاده یکی از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی حضور یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۲    
پس از برکناری ارنستو والورده از بارسلونا لیونل مسی و لوئیس سوارز با سرمربی سابق خود وداع کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به دیدار دو مقام ارشد امنیتی ترکیه و سوریه در مسکو به زوایای آن و اینکه شمال غرب سوریه آبستن تحولات جدید است، پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۵    
پیش از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، اقدام آمریکا در ترور فرمانده ارشد نظامی ایران در فرودگاه بغداد نوعی اقدام تحریک کننده تنش در منطقه بود که به تقابل بیشتر دو طرف منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۴    
نیروی دریایی سپاه با اعزام بالگرد و نیروهای امدادی به یاری سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۳    
وزیر خارجه انگلیس متعاقب اقدام تأمل برانگیز تروئیکای اروپایی در فعال کردن مکانیسم ماشه مدعی شد: می خواهیم برجام را زنده نگه داریم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۸    
محافل صهیونیستی به ناتوانی سامانه های پدافندی این رژیم در مقابله با موشک های کروزی که از سوی ایران، حزب الله و سوریه در هر نبرد آتی به سوی این رژیم شلیک خواهد شد، اذعان کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس مصوبه امروز این کمیسیون، وام ازدواج 50 میلیون تومان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۶    
بنا بر اعلام مدیربرنامه های بشار رسن این هافبک عراقی امشب وارد تهران می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۴    
همراه اول از اختصاص 50 میلیارد ریال جهت کمک به سیل زدگان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۳۳    
چند مقام ارشد کره جنوبی در حالی برای رایزنی با دیپلمات های آمریکایی وارد سانفرانسیسکو شدند که گفته می شود استقرار نظامیان کره ای در تنگه هرمز از جمله اهم موارد مورد بحث بین طرفین است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹    
یک شبکه روسی به نقل از منبعی در وزارت خارجه این کشور گزارش داد مسکو آغاز مکانیسم حل اختلاف برجام را غیرقابل قبول می داند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۱    
وزیر خارجه انگلیس در اظهارات تهدیدآمیز گفت در صورتی که ایران خواسته های کشورهای غربی را نپذیرد، با انزوای سیاسی و اقتصادی فزاینده روبرو می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۸    
پیشکسوت پرسپولیس ضمن ابراز رضایت از انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم درباره جدایی گابریل کالدرون گفت: واقعا چه اتفاقاتی در باشگاه می افتد که خارجی ها اینقدر بد می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۷:۱۲    
مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان سال 97 از ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی به واسطه تلاش هایش برای نابودی داعشی ها و دفاع از حرم های اهل بیت (ع) تجلیل و به وی عنوان مهدی یار اعطا کرد.