شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۰:۱۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 28 دی 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 دی 1398 مشرق نیوز 2 دی 1398 مشرق نیوز 3 دی 1398 مشرق نیوز 4 دی 1398 مشرق نیوز 5 دی 1398 مشرق نیوز 6 دی 1398 مشرق نیوز 7 دی 1398 مشرق نیوز 8 دی 1398 مشرق نیوز 9 دی 1398 مشرق نیوز 10 دی 1398 مشرق نیوز 11 دی 1398 مشرق نیوز 12 دی 1398 مشرق نیوز 13 دی 1398 مشرق نیوز 14 دی 1398 مشرق نیوز 15 دی 1398 مشرق نیوز 16 دی 1398 مشرق نیوز 17 دی 1398 مشرق نیوز 18 دی 1398 مشرق نیوز 19 دی 1398 مشرق نیوز 20 دی 1398 مشرق نیوز 21 دی 1398 مشرق نیوز 22 دی 1398 مشرق نیوز 23 دی 1398 مشرق نیوز 24 دی 1398 مشرق نیوز 25 دی 1398 مشرق نیوز 26 دی 1398 مشرق نیوز 27 دی 1398 مشرق نیوز 28 دی 1398 مشرق نیوز 29 دی 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۶:۲۹    
آیا رئیس جمهور روحانی وظیفه پاسداری خود از قانون اساسی را انجام خواهد داد و اشتباهی انتخاباتی که منجر به سوء استفاده دشمن شد را جبران خواهد کرد یا خیر؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۶:۱۴    
یک کارشناس اقتصادی اصلاح طلب از سخنان اخیر رئیس جمهور انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۹    
دلیلی ندارد از حالا به بعد، اروپا طرف مذاکره با ایران باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۳    
شما می توانید تحلیل تحولات مسائل منطقه را از زبان حسن عابدینی مجری کارشناس صدا و سیما را مشاهده کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۶:۱۳    
یک روزنامه اقتصادی اصلاح طلب معتقد است دولت در زمینه قانون دریافت مالیات از خانه های خالی دچار بی عملی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۱:۲۹    
شرکت تویوتا به تازگی یک پروژه 590 میلیون دلاری را آغاز کرده که طی آن قرار است یک سازه هوایی به صورت عمودی از زمین بلند شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۲:۱۱    
تحقیقات جدید نشان می دهد که گرفتن رژیم های غذایی سخت با ایجاد اختلال در عملکرد میکروبیوم روده بیش از چاقی سلامت بدن را به خطر می اندازد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۱:۰۲    
کمبود ویتامین B 12 یکی از شایع ترین کمبودهای مواد مغذی در جهان به ویژه میان افراد میانسال است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۴    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پزشکان تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری مهلت دارند در سامانه پایانه فروشگاهی ثبت نام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۸    
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که برای تدوین استراتژی بانک بسیار تلاش شده است، گفت: محتوای استراتژی بانک در اختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونین ایشان نیز گذاشته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۴    
اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش یک روزه، در حضور مدیر عامل بانک عملکرد واحدهای بانک را بررسی و راهکارهایی را برای بهبود هر چه بیشتر عملکردها ارائه کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۶    
دولت در حالی از مشارکت همه جریانات در اداره کشور سخن می گوید که 2 ماه پیش فهرستی از انتصابات عوامل اجرایی انتخابات منتشر و روشن شد که بیش از 86 درصد از یک جناح خاص بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۶    
رسانه های روس از ورود رئیس جمهور این کشور به برلین برای شرکت در نشستی درباره لیبی خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۹    
در دیدار واتفورد و تاتنهام در دقیقه 92 این بازی، تاتنهام موقعیتی را بدست آورد که بازیکن حریف در حالیکه چند میلیمتر از توپ روی خط دروازه قرار داشت، آن را دفع کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۶    
بانک پاسارگاد در پی وقوع حادثه ی سیل در برخی از مناطق جنوب شرقی کشور ، سری اول کمک های خود را جهت توزیع بین هم وطنان سیل زده به این استان ارسال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۷    
به گزارش مشرق ، یک کاربر فضای مجازی با نام "رزنانس" به تازگی در کانال تلگرامی اش مدعی شد: برخی اخبار حاکیست توییت های فارسی و مربوط به ایران ترامپ و پومپئو را فاطمه حقیقت جو ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل سابق پرسپولیس و مدیر اسبق تیم المپیک، بعد از مدت ها سکوت صحبت های جالبی در خصوص مسائل اخیر فوتبال ایران مطرح کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۶    
دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی نهاد ریاست جمهوری: در صورت کسب حداقل یک مهارت و اخذ گواهینامه، سربازان می توانند محل خدمت شان را خودشان تعیین کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۱    
با توجه به بارش برف در جاده کرج چالوس تردد در این محور به کندی صورت میگیرد رانندگان عزیز از تردد غیرضروری در این جاده خودداری کنند و در صورت عبور تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ همراه داشته باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۰    
این روزها سالگرد شهادت سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی است؛ کسی که پایه گذار فرهنگ بسیجی در میان مردم عراق است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۸    
باشگاه استقلال برای نیم فصل دوم از جذب بازیکن خارجی منصرف شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۹:۰۳    
اولین جلد رده هنرهای تجسّمی انقلاب مجموعه گنج: تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با نام انقلاب رنگ ها خاطرات شفاهی علیرضا خالقی را دربردارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۲    
از سال 92 که دولت روحانی پرچم آشتی را بلند کرده، دولت آمریکا از دیپلماسی لبخند، مفهوم ضعف را برداشت کرده و بر فشارها افزوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۲    
همزمان با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت زهرا (س) انتشارات شهید کاظمی پویش مطالعاتی روایت های بارانی را با محوریت کتاب مگر چشم تو دریاست برگزار می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۹    
در جلوی اسم علیرضا نوشته که خواندن و نوشتن نمی دانست و این یک توهین و اشتباه به شهید و خانواده اش است. علیرضا در شبکه خبر، خبرنگار بود و گزارش هایش را تمام مردم می دیدند بعد چطور سواد نداشته؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۴    
تیم ملی امید عربستان در حالی به مرحله نیمه نهایی مسابقات گزینشی المپیک صعود کرد که یک داور جنجالی باز هم در فرآیند صعود این تیم موثر بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۳۵    
بسیاری از مشکلات اقتصادی برخلاف ادعای روحانی، ارتباطی با سیاست خارجی و مذاکره ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۴    
باشگاه شهرخودرو با یک مهاجم اوکراینی قرارداد بست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۲    
کاپیتان تیم ملی والیبال در 34 سالگی همچنان جزو ستاره های جهان به حساب می آید که هر سال مشتریان زیادی از لیگ های مختلف دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۶:۳۰    
ابراز نظر شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره تحریم جشنواره ها، باز هم هجمه اوباش فضای مجازی را در پی داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۷:۳۰    
قهوه حاوی شش ماده فعال است که فواید مختلفی را برای مغز ارائه می کنند و کافئین یکی از آن ها است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۵:۳۳    
دو نفر که ادعای طبابت داشتند، دست هایشان را زیر پتو بردند که نبض یک بنده خدایی را بگیرند و بعد با تأسف گفتند؛ وضع بیمار خیلی وخیمه! شخصی که دراز کشیده بود گفت؛ من حالم خیلی هم خوبه و استراحت می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۴:۳۰    
مواضع صریح و انقلابی رهبر انقلاب تحت عنوان دیپلماسی انقلابی، همواره در گذرگاه های حساس انقلاب اسلامی خطرات بزرگی را از سر راه جمهوری اسلامی ایران و منطقه دفع کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۴:۱۰    
شرکت فیسبوک به تازگی اعلام کرد که قصد دارد برنامه خود در مورد واتساپ را تغییر دهد تا از این پیام رسان درآمد داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۳:۳۷    
بازیگران زیادی امسال، بهترین نقش آفرینی خود را در سینمای جهان ارائه دادند و مورد توجه قرار گرفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۳:۰۴    
دیپلمات سابق آلمانی و نماینده اتحادیه اروپا در کره جنوبی به اتهام جاسوسی از سئول برای چین، تحت بازجویی قرار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۱:۲۹    
یکی از کارشناسان فناوری تصاویری از پرچمدار آینده هواوی یعنی p40 فاش کرده که نشان می دهد این دستگاه 7 دوربین دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۵۹    
در حالی که سلطنت طلب ها،تبلیغات گسترده ای درباره سخنان ضدایرانی رضا پهلوی درموسسه هادسن به راه انداخته بودند،علی افشاری در شبکه ایران اینترنشنال، حضور رضا پهلوی در این موسسه را اقدامی تبلیغاتی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۹    
گروهی از محققان چینی به راز طول عمر درخت کهن دار یا گینکو که به فسیل زنده مشهور شده و تا 3000 سال عمر می کند، پی برده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۱    
جمهوری اسلامی ایران طی سال های اخیر توانسته با طراحی و تولید انواع موشک های بالستیک، عملاً به قدرت اول موشکی منطقه تبدیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۵۵    
جدیدترین آمار منتشر شده نشان از افزایش شمار کشته شدگان و مجروحان ارتش آمریکا از جمله نیروهای ویژه ارتش این کشور حین تمرین های رزمی به نسبت سال قبل حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۳۵    
جمعه انقلابی این هفته، خود بیعت بزرگ مجددی با خط امام و نشانه دیگری از اراده خداوند برای پیروزی ملت ایران بود که دو بعد داشت: محتوای سخنان مهم و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۹    
انقلاب ما از ابتدا مبتنی بر ارزش های انسانی و اسلامی بوده و وجهه ای کاملا فرهنگی داشته است اما متاسفانه سال هاست روند هنرهای نمایشی از انقلاب و ارزش ها فاصله گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۴    
کمیته فرهنگی و کانون هواداران پرسپولیس تاکید کرد تصمیمات غیرورزشی علیه تیم های ایرانی لیگ قهرمانان را به لیگی بی اعتبار و کم تماشاگر مبدل خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۶    
تیم فوتبال نیوکاسل با برتری دیرهنگامش چلسی را ناکام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۴    
گزارش بی بی سی فارسی از پایگاه عین الاسد حاوی نکاتی است که نشان دهنده اعتراف آمریکایی ها به قدرت نظامی ایران در جریان عملیات موشکی علیه این پایکاه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۷    
مدیرعامل فولاد با بیان اینکه مسئولان فوتبال ایران نباید تن به خواسته های AFC بدهند، گفت: تصمیمات این چنینی به نوعی مواضع کلان مملکت را نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۲    
منابع پزشکی یمن از کشته شدن 30 شبه نظامی و زخمی شدن ده ها نفر دیگر در حمله موشکی ارتش یمن به اردوگاه آموزشی شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی در شمال شهر مأرب خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۹    
حمزاوی اوکاچا، بازیکن الجزایری رسما به باشگاه تراکتور تبریز پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۵    
راز موفقیت و محبوبیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که بدون اعتنا به وعده های فریبکارانه آمریکا و اروپا در میدان نبرد حاضر بود، بی اعتمادی به آمریکا و اروپا بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۶    
با شهادت حاج قاسم سلیمانی، یک واکنش پیش بینی نشده اجتماعی در سراسر ایران، کل منطقه و جهان اسلام و حتی فراتر از آن در کشورهای اروپایی و حتی داخل آمریکا شکل گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۶    
رئیس جمهوری لبنان از نیروهای ارتش خواسته است آرامش را به بیروت بازگردانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۲    
به گزارش مشرق ، یک حساب کاربری در توییتر هزینه عجیب 18 سال حضور نظامی آمریکا در افغانستان را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۲    
نوه ملکه انگلیس و همسرش تصمیم گرفتند تا القاب سلطنتی خود را کنار گذاشته و از خاندان سلطنتی کناره گیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۶    
یک پایگاه خبری عراقی نوشت تعداد تلفات و مجروحان آمریکایی حمله موشکی به پایگاه عین الاسد، بالغ بر 285 نفر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۳    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد جمعه 13 دی ماه بزرگترین قمار انتخاباتی خود را انجام داد و به قول رسانه های معتبر جهان با انجام این عملیات ضامن نارنجک خاورمیانه را کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۱    
براساس خبر رسانه های سعودی ریس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا برای حل مشکل میزبانی نمایندگان ایران وارد عمل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۶    
در دیدار آوس مقابل پورتیموننزه در لیگ پرتغال، مهرداد محمدی یک گل زد و یک پاس گل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۹    
اتحادیه اروپا در اقدامی تنبیهی علیه ترکیه به دلیل استخراج غیرقانونی گاز نزدیک قبرس و عملیات نظامی در سوریه، کمک های مالی به این کشور را کاهش داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۶    
به گزارش مشرق ، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود درتوییتر درباره توییت پمپئو وزیر خارجه آمریکا در مورد شورای نگهبان و رد صلاحیت برخی از چهره ها در انتخابات، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۳    
تیم قعرنشین لیگ برتر پرتغال پس از هفته ها دوباره طعم پیروزی را چشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۹    
دانش آموختگان شریف در بیانیه ای اعلام کردند: باور نداریم کسی صرفاً از روی دلسوزی یا عزاداری یا اعتراض، آتش کینه بر مقدسات مردم و ارکان این نظام و انقلاب بگشاید و تخم نفاق بین مردم بپاشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای مسلح در ابعاد مختلف اعم از هک، نفوذ و جنگ سایبری مشغول بررسی موضوع هواپیمای اوکراینی هستند و تحقیقات ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۶    
در بازار تهران امروز قیمت سکه طرح جدید با 57 هزار تومان کاهش 4 میلیون و 861 هزار تومان و دلار با 45 تومان افت قیمت 13 هزار و 50 تومان به فروش رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۱    
بازکردن دریچه ای نو از سوی مقام معظم رهبری برای توصیف حال ملت ایران آن هم با مبانی و ادبیات درون دینی، رهاورد جدیدی در تکمیل منظومه شناختی ملت مسلمان ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۲    
کهکشانی ها با درخشش هافبک برزیلی شان و کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم سرمربی سابق خود، هفته بیستم لالیگا را پشت سر گذاشتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۶    
منابع رسمی لبنان از ورود نیروهای ضد شورش و ارتش به مرکز بیروت که شاهد درگیری های معترضان با نیروهای امنیتی است، خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۲    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی به آیت الله سیستانی برای ایشان صحت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۹    
گروه تروریستی الشباب مسئولیت انفجار انتحاری در جنوب پایتخت سومالی را پذیرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۳    
شماری از مردم لبنان با برگزاری تظاهرات در مقابل پارلمان و مناطق مختلف بیروت، خواستار تشکیل هر چه سریعتر دولت جدید شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۹    
جنگارک؛ روستایی از توابع دهستان پیرسهراب چابهار تا یک هفته پس از سیل در محاصره سیلاب بود و تنها جاده ارتباطی آن قطع شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۳    
یک خبرگزاری ایتالیایی در یادداشتی در مورد ترور سردار سلیمانی، نوشته است که این اقدام آمریکا ادامه روند تضعیف هنجارهای بین المللی و تبدیل واشنگتن به یک دولت سرکش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمهور ترکیه امروز با هیثم بن طارق سلطان جدید عمان تلفنی گفت وگو کرد و درگذشت سلطان قابوس را به او تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
رئیس شورای دموکراتیک سوریه گفت که احزاب کرد آماده آغاز مذاکره با دولت دمشق هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۷    
شبکه بانکی برای جبران خسارت های ناشی از سیل فروردین 98 در همه استان های آسیب دیده برای بازسازی اماکن مسکونی 180 هزار و 686 فقره تسهیلات قرض الحسنه و 18 هزار و 216 میلیارد ریال یارانه پرداخت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۰    
سازمان نظام پزشکی کشور و سازمان امور مالیاتی طی تفاهم نامه ای اعلام کردند که پزشکان باید تا 30 بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی اقدام کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۰    
گروه بندی فیلم های منتخب سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۲    
روحانی گفت: فراموش نمی کنم که سردار سلیمانی در میدان هایی قدم می گذاشت که هیچ کس حتی فرماندهان نظامی خود آن کشور هم جرات نمی کرد در آن میدان ها قدم بگذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۰    
انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه و هواداران پرسپولیس به هیچ وجه زیر بار تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر انجام بازی در کشور ثالث نخواهند رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۳    
مردم عزیز سیستان و بلوچستان شب های سرد زمستانی را با مشکلات فراوان پس از سیل سپری می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۱    
معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با بیان اینکه درباره منشا بوی نامطبوع تهران هنوز به قطعیت نرسیده ایم، گفت: دستگاه های جدیدی خریداری شده اند که برای شناسایی منشا بو به ما کمک می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۴    
کاخ سفید در یک دو راهی سخت گیر کرده؛ یا باید صادقانه آمار تلفات سربازان آمریکایی در عین الاسد را اعلام و شکستن هیمنه آمریکا را بپذیرد یا همچون گذشته لاپوشانی و کتمان حقیقت پیشه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهوری روسیه در سخنانی ریاست جمهوری نامحدود در این کشور را رد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه تا این لحظه هیچ تصمیمی برای انتقال جعبه های سیاه بوئینگ اوکراینی شامل FDR و CVR به هیچ کشوری نداریم، گفت: بررسی ها همچنان در ایران ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۷    
تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری دوستانه مقابل تیم رضوانی اصفهان به برتری پر گل دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۳    
مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای فرار از استیضاح ترامپ به حمله لفظی به دموکرات ها متوسل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۸    
تیم فوتبال تراکتور، در یک دیدار تدارکاتی، مقابل صدرنشین سوپرلیگ کوزوو به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۷    
حسن روحانی رییس جمهور کشورمان به تازگی اروپایی ها را تهدید کرده است در صورت همراهی با اقدامات خصمانه آمریکا، دوران امنیت نظامیانشان به پایان خواهد رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۲    
آمریکا درباره هواپیمای اوکراینی ژست طرفداری از صداقت گرفته است، با این حال نگاهی به کارنامه کاخ سفید نشان می دهد دولت ایالات متحده پیش از ادعا درباره دیگران، با سوالات مهمی راجع به گذشته خود روبروست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۳۵    
تاتنهام در شرایطی مقابل واتفورد به تساوی رسید که در دقایق پایانی این تیم می توانست پیروز میدان شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۷    
یک افسر پیشین موساد اعلام کرد، داماد رئیس جمهور پیشین مصر برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می کرده و وقایع مهمی از جمله قصد کشورهای عربی برای جنگ اکتبر 1973 را به اطلاع این رژیم رسانده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۹    
سلیمی نمین گفت: تشییع ده ها میلیونی حاج قاسم سلیمانی و حمله به عین الاسد مقدمه تحولات مهم در دنیاست ولی دشمن می خواست این دو واقعه بسیار مهم به فراموشی سپرده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۲    
ارسلان مطهری مهاجم جدید تیم استقلال در هر دو بازی تدارکاتی تیمش گلزنی کرد تا مشخص شود حضور او بر قدرت تهاجمی آبی ها اضافه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۰    
یک رسانه روسی از حضور خود در پایگاه عین الاسد آمریکا پس از حمله موشکی تلافی جویانه اخیر جمهوری اسلامی ایران و انتشار تصاویری در این زمینه خبر داده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۲    
بسیج دانشجویی 270 دانشگاه کشور طی نامه ای از رویکرد انقلابی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس حمایت و تلاش جهت تضعیف جایگاه این نهاد قانونی را محکوم کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۷    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه مورخ 28 دی ماه 1398، برای اولین بار، معامله اوراق بدهی دولتی را در چارچوب عملیات بازار باز و در قالب خرید قطعی این اوراق انجام داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۸    
امام جمعه شهرستان بشاگرد تصریح کرد: وضعیت بشاگرد پس از گذشت 9 روز از سیل اخیر همچنان بحرانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۶    
معاون وزیر خارجه روسیه با انتقاد از اظهارات نخست وزیر انگلیس در مورد لزوم مذاکره مجدد در مورد برنامه هسته ای ایران، گفت این صحبت ها نشان می دهد لندن از دستورکار واشنگتن در قبال ایران پیروی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۸:۲۱    
یکی از اسناد اف بی آی که به تازگی به رسانه ها درز کرده، نشان می دهد ارزیابی این نهاد دولتی آمریکا این است که عربستان سعودی به اتباع خود که در آمریکا هستند کمک می کند تا از تعقیب قضایی فرار کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۵    
روحانی گفت: وسیله نقلیه مان درست بود، دشمن جاده را خراب کرد. پیش بینی ما برای مسیر اگر سه ساعت بود، بعد از یک ساعت با تخریب پل مواجه شدیم که حتما این پل ها را ترمیم می کنیم. هیچگونه تقصیری نداشتیم.