یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 15 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت ساتکاب با اشاره به برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی آب و برق گفت: این شرکت برای سال جاری برگزاری 11 رویداد استارتاپی را برنامه ریزی کرده تا با کمک جوانان بتوانیم چندین مسئله ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۲۳:۲۴    
می متالز - هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۲۰    
می متالز - نعمت الله محسنی گفت: با توجه به اینکه در کشورهای همسایه ایران که صنعتی نیستند بیشتر تقاضا برای محصولات ساختمانی وجود دارد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۱۷    
می متالز - کشمکش بر سر بهره برداری از دریاچه نمک قم از سوی مجموعه های گردشگری یا معدنی موضوعی است که هرازگاهی از سوی یکی از مسئولان استان مطرح و پس از مدتی به فراموشی سپرده می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۱۱    
می متالز - بزرگترین فروشندگان طلا در سه ماهه اول امسال، بانک های مرکزی ازبکستان، مغولستان و تاجیکستان بودند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۸    
می متالز - شورای جهانی طلا اعلام کرد: روسیه با هدف مبارزه با سلطه دلار در بازارهای جهانی به بزرگترین خریدار طلا در جهان تبدیل شد، خرید طلا در کشورهای دیگر هم 145 درصد رشد کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۱۸    
می متالز - در حالیکه معاون معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید که با توجه به نیاز داخل به سنگ آهن، صادرات آن باید متوقف شده و برای توازن زنجیره فولاد مورد استفاده قرار گیرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۹:۰۰    
می متالز - تالار صنعتی بورس کالای ایران امروز میزبان سبد میلگرد مجتمع فولاد خراسان خواهد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۸    
می متالز - بمناسبت گرامیداشت هفته کارگر از 35 کارگر نمونه معادن گل گهر سیرجان با حضور مدیرعامل گل گهر و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۴۵    
می متالز - شرکت هپکو چندسالی است با مشکلاتی مواجه شده و واگذاری این شرکت به سهامدار جدید نیز نتوانست مشکلی را حل کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۳۰    
می متالز - مجتمع فولاد چابهار با ظرفیت نهایی 3.8 میلیون تن فولاد در منطقه آزاد چابهار با پیشرفت 15 درصدی درحال ساخت است. به نظر می رسد بهره برداری فاز نخست آن تا دو سال دیگر زمان ببرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۷:۲۴    
می متالز - رئیس انجمن سنگ آهن اعلام کرد انجمن سنگ آهن و انجمن آهن و فولاد کشور رایزنی هایی کرده اند که بنیان شورای عالی آهن و فولاد کشور پایه گذاری شود و در این شورا هم تولیدکنندگان فولاد و هم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
می متالز - شرکت ذوب آهن اصفهان برای ششمین سال پیاپی به عنوان شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان تندیس طلایی را کسب نمود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۹    
می متالز - فولاد مبارکه با پرداخت 1500 میلیارد تومان مالیات به دولت، ردیف اول در بین شرکت های تولیدی و ردیف دوم در شرکت های بورسی را به خود اختصاص داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
می متالز - اختلاف قیمت بورس و بازار بیرون سبب ایجاد رانت شده و پای دلالان را به بازار باز می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
می متالز - چندسالی بود که نهادهایی در خراسان شمالی همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری از کاهش ساخت وساز در شهرهای این استان گلایه می کردند اما چندی است که دوباره ساخت وساز در این استان جان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۸    
می متالز - رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در جلسه مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون به جز هشت خودرویی که اعلام شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۰    
می متالز - گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، آمادگی نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران در سال جاری را دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۰    
می متالز - بورس کالای ایران از برنامه افزایش سرمایه 50 درصدی از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
می متالز - ایران خودرو با اعلام تولید حدود 40 هزاردستگاه در یک ماه و بهبود روند تولید در روزهای آینده از ایفای همه تعهدات معوقه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۳۴    
می متالز - طلای سیاه با وجود قطعی شدن لغو معافیت های نفتی ایران، برای دومین هفته متوالی رشد منفی را به ثبت رساند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۵    
می متالز - بهترین فروردین تاریخ بورس تهران در حالی با ثبت بازدهی 14.4 درصدی رقم خورد که در این ماه بررسی عملکرد کارگزاران بورس نیز درخشان بود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۹:۲۲    
می متالز - بحث افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی که در صحن مجلس در حال بررسی بود، برای سال 98 هم تصویب شد. در این میان اما برخی می گویند قانون مصوب شده هنوز با ابهام هایی روبه رو است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۳    
می متالز - شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد 67.45 واحدی به پله 208 هزار و 264 واحدی رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۷    
می متالز - فروش فوری 2 خودروی 206 صندوق دار و پژو پارس شرکت ایران خودرو از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۲    
می متالز - مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید به سمت راه اندازی پتروپالایشگاه حرکت کنیم و این ظرفیت وجود دارد که بالاخره بعد از سالها معاونتی از دل پتروشیمی و پالایشگاه با نام معاونت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۲:۳۱    
می متالز - چالش تعهدات معوق خودروسازان همچنان ادامه دارد و در این شرایط، ایران خودرو و سایپا راهکار دوگانه ای را برای حل این چالش در نظر گرفته اند که یکی پرداخت سود بیشتر از تعهد بابت لغو ثبت نام ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۲:۲۲    
می متالز - شاخص مدیران خرید برای اردیبهشت نشان می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۰:۴۰    
می متالز - عرضه بلوک 5.22 درصدی سهام سرمایه گذاری ساختمان و وثیقه شده نزد بانک سینا متعلق به گروه استراتوس پارس، برای دومین بار لغو شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۴۹    
می متالز - این مجمع با حضور بیش از 93 درصد از سهامداران روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه سال 1397 در محل سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران واقع در ورودی غربی استادیوم آزادی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
می متالز - با تصویب مجمع عمومی شرکت فرودگاه ها، سعید اکبری و محمدرضا عبدالرحیمی به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت منصوب شدند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۵    
می متالز - وزارت نفت عراق اعلام کرد که این کشور به توافق اوپک و متحدانش احترام می گذارد و تولید خود را افزایش نمی دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۲    
می متالز - مدیر عامل بورس کالای ایران درباره فعالیت صندوق های کالایی در بازار سرمایه گفت: این صندوق ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۰    
می متالز - رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی با اشاره به واقعی نبودن قیمت های فعلی خودرو در بازار گفت: قیمت های فعلی خودرو را جریان دلالی و واسطه ای به بازار تحمیل کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
می متالز - مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: شرکت های تابعه این هلدینگ آمادگی دارند تا در صورت نیاز از کاتالیست های ایرانی استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
می متالز - شاخص کل بورس بعد از چند روز رشد متوالی،532 واحد کاهش داشت و نماگر بازار سرمایه به رقم 224 هزار و 57 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
می متالز - مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می کنیم در سال 98 میزان افزایش تولید تا 25 درصد بالاتر رود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
می متالز - طرح توسعه ای بی تاون تازه ترین برنامه اعلام شده با هدف بهره گیری از مایعات گاز طبیعی ارزان قیمت ایالات متحده به شمار می رود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۶    
می متالز - در این همایش 545 بنگاه اقتصادی شرکت نموده اند که پس از ارزیابی های انجام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت بهداشت، وزارت کار و جهاد کشاورزی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۱    
می متالز - عباس تابش گفت: باید همزمان با افزایش کمّی محصولات افزایش کیفیت انها را هم مدنظر قرار دهیم.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۸    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فساد، هر صنعتی را از بین می برد بر ضرورت مبارزه با این پدیده تاکید کرد و از دستگاه های نظارتی خواست که بساط دلالان را جمع کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۵    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : با توجه به حجم بالای واردات تجهیزات پزشکی، باید این صنعت تقویت و توسعه یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۵    
می متالز - اولین جلسه هماهنگی کمیته مشترک بازرگانی ایران و عراق با حضور مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسه تجارت ایران و نمایندگان دستگاه های دولتی مرتبط برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۶    
می متالز - مدیر بیمه های اموال تجارت نو از تکمیل و اقدام به پرداخت خسارت روزانه بیش از یک هزار فقره پرونده در مناطق سیل زده خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
می متالز - ساعت کاری شعب و ادارات ستاد مرکزی بانک دی در ماه مبارک رمضان 1398 اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۱۰    
می متالز - عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک با حمایت از کارآفرینان و تعاونگران در مسیر رونق تولید گام بر می دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۷    
می متالز - معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین در مراسم قرعه کشی جشنواره های همراه بانک و پذیرندگان پایانه های فروش از رشد چشمگیر تراکنش ها در نرم افزار همراه بانک خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۱    
می متالز - قرعه کشی جشنواره همراه بانک و پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پور سعید مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک و اصحاب رسانه برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۸    
می متالز - گمرک ایران بر اساس دستور ریاست جمهوری و وزارت اقتصاد در ابلاغیه ای اعلام کرد که ترخیص اقلام اظهار شده به گمرک بدون نیاز به اصلاح ثبت سفارش امکان پذیر است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۵    
می متالز - رییس جدید بانک جهانی که برای دیداری دوروزه و با موضوع بررسی وضعیت اقتصادی مصر به این کشور سفر کرده است، با عبدالفتاح سیسی، رییس جمهور این کشور دیدار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۲    
می متالز - مدیرعامل پست بانک در اولین جلسه هیئت مدیره پس از همایش مدیران بانک بر لزوم تنظیم برنامه های بانک با انتظارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۲    
می متالز - شاخص فرابورس در پایان معاملات روز جاری با 1.55 واحد کاهش به 2663 واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۹    
می متالز - گمرک ایران در راستای سیاست ها و اهداف به منظور رسیدگی به مشکلات ذی نفعان و پاسخگویی سریع از فراهم شدن امکان رسیدگی فوری به مشکلات گمرکی با ملاقات مدیران را فراهم کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
می متالز - امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی ازطریق حساب های بانک سرمایه فراهم شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۶    
می متالز - تصویبنامه هیات وزیران درخصوص افزایش مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تامین اجتماعی ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۳    
می متالز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: سال گذشته نزدیک به 270 پروژه همراه سیاست های تشویقی به بخش خصوصی واگذار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۳    
می متالز - معاملات تالار شیشه ای روز جاری با ریزش بیش از 500 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به 224 هزار و 57 واحد به پایان رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
می متالز - بانک توسعه صادرات ایران به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و ارتقای خدمات بانکداری دیجیتالی از دو سامانه جدید رونمایی کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۷    
می متالز - شعبه شهر جدید پرند بانک ملی ایران در محل تازه آغاز به کار کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۴    
می متالز - معدن مس کوبره پانامای شرکت معدنکاری فلزات پایه فرست کوانتوم، واقع در فهرست بورس تورنتو، که در پاناما قرار دارد برای نخستین بار به اندازه فراوری 25 تن سنگ معدن در کل تولید 136969 تنی مس فصل ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۸    
می متالز - نتایج آزمون استخدامی پیمانی بانک ملی ایران در سال 1397 اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۵    
می متالز - معاون اقتصادی وزیر اقتصاد درباره دلیل رشد تورم در کشور گفت: بخشی از افزایش نرخ تورم به نوسانات نرخ ارز و مسائل توزیع و واردات مربوط است و وزارت اقتصاد وظایف خود را دنبال می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۶    
می متالز - دولت پاکستان یک اقتصاددان تبعه این کشور که سال ها سابقه حضور در صندوق بین المللی پول دارد را به عنوان رییس بانک دولتی این کشور انتخاب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۳    
می متالز - امیدواری در فضای کسب و کار امارات درحالی در روند صعودی قرار دارد که شرایط اقتصادی این کشور بالاترین رشد یک سال اخیر خود را تجربه می کند و جدیدترین آمار حاکی از افزایش رشد اقتصادی در این ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با تقسیم سود 312 تومانی به ازای هر سهم موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۷    
می متالز - مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که دولت مصمم است بانکداری دیجیتال در کشور نهادینه شود، گفت: بانک ملی ایران، پیشتاز تحول گرایی است و توسعه بانکداری دیجیتال، یکی از مصادیق آن است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
می متالز - مدیرعامل همراه اول با اشاره به تحریم و نوسانات نرخ ارز، گفت: تغییر نرخ ارز و افزایش قیمت تجهیزات شبکه باعث شده تا هزینه نگهداری شبکه ارتباطی افزایش پیدا کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۵۸    
می متالز - سامانه طبقه بندی آمار تجارت خارجی کشور با حضور معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران رونمایی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۹    
می متالز - مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات گفت: امکان بخشش کامل جریمه عدم ایفای تعهدات صادراتی در کمیته های اعتباری بانک فراهم شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۷    
می متالز - وضعیت معاملات شرکت های بانکی در بورس نشان می دهد که وضعیت خرید و فروش سهام در این گروه تحت تاثیر فضای پررونق تالار شیشه ای در شرایط مثبت و رو به رشدی قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۱    
می متالز - نمایندگان مجلس با اصلاحات برخی از مواد طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و حمایت از کالای ایرانی جهت تامین نظر شورای نگهبان و افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۸    
می متالز - طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران که به منظور پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن عملیاتی شده، به خوبی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۹    
می متالز - کمیسیون مس دولتی شیلی، کوچیلکو، پیش بینی کرد که قیمت هر پوند مس در سال 2019 معادل 3.05 دلار باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۳    
می متالز - کمپانی پاراناپانما (Paranapanem)، تولیدکننده مس در برزیل اعلام کرد که حجم فروش در سه ماهه اول 2019 حدود 22 درصد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش داشته است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۳    
می متالز - شرکت خدمات انفورماتیک با انتشار آخرین صورت های مالی، اطلاعات صورت های سود و زیان و ترازنامه صاحبان سهام خود را شفاف کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۵۰    
می متالز - بانک ملی ایران در سال 97 بیشترین میزان سپرده های بانکی را در میان بانک های تجاری جذب و بالاترین میزان تسهیلات را نیز پرداخت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۷    
می متالز - هر چند تنها دو دهه از ورود بانک های خصوصی به بازار پول گذشته اما سهم 26.3 درصدی از شعب را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
می متالز - آیین نامه نحوه رسیدگی به قصور یا تخلف شرکت های بیمه موضوع ماده (57) قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث برای اجرا از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۴۱    
می متالز - بهادارسازی اوراق بیمه هم به عنوان زیرمجموعه ای از اوراق بهادارسازی مالی و هم به عنوان یکی از ابزارهای پرشمار مدیریت ریسک مالی در سال های گذشته مورد توجه صنعت بیمه ایران نیز قرار داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۸    
می متالز - پرسشنامه ولفسبرگ هنگام درخواست برقراری روابط کارگزاری میان دو بانک رد و بدل می شود و سنجشی برای اندازه گیری میزان ریسک احتمالی بانک در برقراری روابط کارگزای با بانک مقابل است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
می متالز - مقایسه بازدهی بازارهای مختلف بین سال های 1396 و 1397 نشان می دهد که بیشترین تغییر قیمت متعلق به سکه طرح جدید (168 درصد)، نرخ دلار (167 درصد) و ارزش سهام (161 درصد) بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۶    
می متالز - ساعت کاری شعب بانک کارآفرین به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تغییر کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۲۰    
می متالز - دو شرکت نوآور متخصص در زمینه داده های ماهواره ای به نام های تلاس لب (TellusLab) و اوربیتال اینسایت (Orbital Insight) طی مشارکت با بورس شیکاگو به این بورس خدمات متنوعی می دهند به طوریکه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۷    
می متالز - وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین جلسه شورای راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این وزارتخانه که با حضور اعضای این شورا برگزار شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۱۱    
می متالز - تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت تهران امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۸    
می متالز - پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت اکسیر نوین فرآیند آسیا با هدف روزآمد کردن دانش فنی فرآیند ایزومریزاسیون تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۶:۰۵    
می متالز - توافقنامه همکاری های فنی، نظارتی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی به منظور تجهیز، استقرار و راه اندازی آزمایشگاه های مرجع نفت، فرآورده های نفتی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۹    
می متالز - تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت توسعه پتروایران در زمینه مطالعه جامع میدان ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی ابراهیم علوی طالقانی را به عنوان مدیر پژوهش و فناوری این شرکت منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۳    
می متالز - فرخ علیخانی با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان معاون مدیرعامل در امور تولید منصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۵۰    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به ظاهر دیدگاه بی منطق مسئولان آمریکایی تمامی ندارد و به نظر می رسد به جای سیاست ورزی به عملیات روانی اشتغال دارند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: شاخص قابلیت اطمینان انتقال گاز در دی ماه پارسال به 100 درصد رسیده بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۰    
می متالز - مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: با طرح های چندگانه تشویقی برای افزایش سهم سی ان جی در سبد سوخت خودروها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۹    
می متالز - یک اقتصاددان اظهار داشت: اقتصاددانان نئولیبرال در بحث نرخ بنزین موضوع فوب خلیج فارس را بیان می کنند اما نمی گویند که دستمزد و حقوق هر ساعت کارگر در این کشور ها 15 دلار است در حالی که در ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۷    
می متالز - فرآیند تایید صلاحیت مدیران و اعضای کمیته های ریسک موسسات اعتباری بزودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۸    
می متالز - کاهش 25%- صادرات بنگاههای بزرگ در سال 1397 ... روند افت صادرات در اسفندماه تشدید شده و افت 44%- داشته که نگران کننده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
می متالز - در سال 2018 تولید جهانی آهن اسفنجی 9.4 درصد رشد داشته 97 میلیون تن ثبت شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۵    
می متالز - ماه مارس سال 2018 امریکا که یکی از بزرگترین مصرف کننده های فولاد دنیاست بر واردات فولاد خود تعرفه های 25 درصدی وضع نمود و اظهار داشت این محدودیت ها برای حفاظت و حمایت از بازار داخلی فولاد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
می متالز - واردات سنگ آهن به هند در آوریل سال جاری 367500 تن ثبت شد که نسبت به ماه مارس 27 درصد رشد داشت. البته در مقایسه با آوریل سال قبل با افت 62 درصدی روبرو بوده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۲    
می متالز - برزیل که دومین صادرکننده سنگ آهن دنیاست آوریل سال جاری 18.34 میلیون تن سنگ آهن صادر کرد که 17 درصد نسبت به ماه مارس افت داشت.
  • ۱