جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 24 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۳    
می متالز - کمپانی جیانگشی کاپر اعلام کرد که پس از اعمال قوانین سخت گیرانه چین در مورد واردات ضایعات مس به این کشور مجوز راه اندازی یک واحد بزرگ فرآوری ضایعات مس در مالزی را اخذ کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۲۰:۱۰    
می متالز - افت قیمت جهانی فلزات؛ اثر افزایش ظرفیت واحد تغلیظ مس در معدن Toquepala که در کشور پرو واقع شده است را خنثی کرد و باعث شد سود کمپانی Southern Copper Corp در سه ماهه اول سال 2019 کاهش یابد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۶ - ۱۷:۴۶    
می متالز - در سال جاری مهمترین برنامه های شرکت پیگیری طرح انتقال سیمان فارس به شهرستان خرامه، تولید و تحویل 600 هزار تن سیمان و صادرات کلینکر است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۶    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به هدف گذاری احیای ظرفیت خالی 2 هزار واحد تولیدی در سال جاری، از ترغیب سرمایه گذاران جدید برای احیای واحدهای راکد، تعطیل و با ظرفیت پایین خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۰    
می متالز - از آغاز امسال 3 معدن جدید در خراسان جنوبی کشف شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۷    
می متالز - 150 معدن کوچک در 15 استان کشور با حمایت ایمیدرو در سال 98 فعال می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۵    
می متالز - رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی از بررسی تنقیح قوانین در حوزه تولید خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۴    
می متالز - رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در خصوص گزارش این کمیسیون از نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال خبر داد
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۷:۰۶    
می متالز - نمایندگان با ارجاع گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای قانون اصل (44) قانون اساسی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال به قوه ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۴    
می متالز - شرکت فولاد کاوه جنوب کیش ،در آخرین گزارش تولید و فروش ماهانه فروردین ماه خود موفق به فروش 253 میلیارد تومان شده است این در حالی است که در ماه گذشته مالی شرکت توانسته است 350 میلیارد تومان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۱    
می متالز - با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع هرمزال در ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
می متالز - پرونده خصوصی سازی برخی از شرکت ها و صنایع در کمیسیون اقتصادی دولت باز شده و در صورت تحقق آن به شکل کامل، می توان شاهد یک اتفاق مثبت در رونق تولید به ویژه برای صنعت فولاد بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۵    
می متالز - دانشیار دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود از باربری پیوسته و حمل با نوار نقاله به عنوان راهکار پیشنهادی دانشگاه صنعتی شاهرود برای کاهش هزینه و زمان حمل بار در معادن ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۲    
می متالز - نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن رد شائبه تمدید مجوز معدن بوکسیت شاهوار گفت: هرگونه تمدید تا اعلام نظر قطعی دستگاه های چهارگانه شامل محیط زیست، منابع طبیعی، آب و راه ممنوع است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۴    
می متالز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در خصوص نقض قانون و مقررات مربوط به واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و مجتمع ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۱    
می متالز - اگر درخواست افزایش نرخ سیمان همراه با مدارک و مستندات مربوط به بهای تمام شده به سازمان حمایت برسد، این مدارک توسط کارگروه بررسی شده و نرخی که حاشیه سود تولیدکننده هم حفظ شود ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۸    
می متالز - یک پژوهشگر و مخترع صنعت سیمان در استان کرمان با نوآوری در طراحی و ساخت امرشن تیوب های پایدار (Immersion Tube Permanent & Stable) این صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۵    
می متالز - مدیرامور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از واگذاری 13 هکتار از اراضی ملی محلات به منظور احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۲    
می متالز - تاثیر افزایش نرخ احتمالی بر سودآوری سیمانی ها مثبت است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۳    
می متالز - کارشناسان صنعت فلزات ایران اعلام کردند: صادرات فلزات این کشور دیوار سختی مقابل تحریم های ضد ایرانی آمریکا ایجاد خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۲۴    
می متالز - معاون فرماندار ابهر گفت: نقص در یکی از دیگ های ذوب فولاد شرکت نگین ذوب ابهر یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۸    
می متالز - معاون دستیار وزیر امورخارجه آمریکا در دیدار با وزیر امور خارجه افغانستان از معافیت بندر چابهار از تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
می متالز - مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد درخواست صدور پروانه اکتشافی در سال 97 را 42 هزار و 459 فقره عنوان کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۵:۰۶    
می متالز - ظرف 2 هفته آینده گزارش نهایی درخواست افزایش قیمت سیمان به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال گردد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۱    
می متالز - فولادسازان از سال گذشته برای صادرات محصولات خود نیاز به دریافت مجوز از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دارند و اغلب تولید کنندگان این رویه را عامل بوروکراسی و طولانی شدن فرآیند صادرات و جذب ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۵۰    
می متالز - قیمت تمامی ارزها با کاهش نسبی همراه شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۳    
می متالز - شهر بودی یکی از معروف ترین مکان های متروکه در جهان، سالانه میزبان بیش از 200 هزار گردشگر از سراسر جهان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۲:۳۳    
می متالز - هم اکنون شش هزار پروانه بهره برداری در بخش معدن صادر شده که سهم معادن و ذخایر بزرگ در آن اندک است و بیشتر پروانه ها برای کوچک و متوسط ها صادر شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۸    
می متالز - طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور، رضا فلاح مبارکه به عنوان مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق منصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۶    
می متالز - بیمه مرکزی، استمرار صدور بیمه شخص ثالث توسط بیمه آرمان را تایید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۳    
می متالز - بانک تجارت در سال گذشته 2.356 میلیارد تومان تسهیلات به 2.589 بنگاه کوچک و متوسط در سطح کشور پرداخت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۴    
می متالز - قیمت نفت امروز (سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه) اندکی افزایش یافت، اما ادامه تنش های تجاری بین آمریکا و چین سبب شد این افزایش محدود باشد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۱    
می متالز - با انجام دومین مرحله ممیزی مراقبتی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)، گواهینامه استانداردهای ایزو 14001:2015، ایزو 9001:2015 و OHSAS 18001:2007 در این منطقه عملیاتی تمدید می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۸    
می متالز - مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تکمیل زنجیره ارزش و توسعه صنایع میان دستی و پایین دستی پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) به عنوان یک راهبرد مورد توجه قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۷    
می متالز - تحلیلگران اعلام کردند اگر سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای جبران کاهش تولید نفت ایران و ونزوئلا تلاش کند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
می متالز - نخستین حلقه چاه میدان نفتی منصوری غربی از سوی متخصصان توانمند دستگاه حفاری 89 فتح در حال حفر است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۴    
می متالز - محدودیت عرضه نفت سبب شده است پالایشگران آسیایی خود را برای افزایش شدید قیمت این کالا آماده کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
می متالز - رئیس روابط عمومی پالایشگاه تبریز اعلام کرد که دود و آتش غلیظی که امروز بر فراز این پالایشگاه مشاهد شد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۵    
می متالز - طرح احداث فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام از سوی شرکت ملی گاز ایران به شرکت مهندسی و توسعه گاز ابلاغ شد تا در آینده ای نزدیک احداث و راه اندازی شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۵۱    
می متالز - مدیرعامل فرابورس از آغاز مذاکرات برای عرضه سهام مؤسسه همشهری خبر داد و گفت : به همه رسانه ها توصیه می شود برای اصلاح ساختار اقتصادی و بهبود حال وارد بازار سهام شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۴۵    
می متالز - سایپا اعلام کرد به متقاضیان خرید برلیانس اعلام کرد، جهت تعهدات مشتریانی که تاکنون دعوتنامه تکمیل وجه مابه التفاوت نگرفته اند، سه روش وجود دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۳۳    
می متالز - با توجه به اهداف تعیین شده و مطالعات و برنامه ریزی های صورت گرفته در فولاد آلیاژی ایران در صورتی که اتفاق خاص و غیرمترقبه ای نیفتد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۱۲    
می متالز - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ازحمایت بانک پارسیان و بنیاد برکت در رونق اشتغال و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی بر اساس انعقاد تفاهم نامه سه جانبه میان این نهاد ها خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۹    
می متالز - شرکت ملی نفت ایران ، قیمت فروش همه گریدهای نفت برای بارگیری در ژوئن به مقصد آسیا را گران کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۵۴    
می متالز - مدیرعامل بانک صنعت و معدن تأکید کرد: حمایت از اجرای طرح های دانشگاهی در ارتباط با موضوعات صنعتی و معدنی وظیفه حرفه ای این بانک بوده که نتیجه آن کمک به ایجاد شرکت های دانش بنیان است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۵۱    
می متالز - رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در واگذاری بنگاه هایی که مربوط به بانک ها است، بانک های صنعت و معدن، ملی، صادرات ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۳    
می متالز - بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی اعلام کرد که استفاده از رمز دوم ایستا برای تراکنش های کمتر از 500 هزار تومان صرفا در صورت پذیرش مسئولیت سوءاستفاده ها و جبران خسارت توسط بانک است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۶    
می متالز - سرپرست سازمان امور مالیاتی کشور، شیوه نامه رسیدگی مالیاتی به خریدهای ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی از بانک مرکزی را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۰    
می متالز - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیل اخیر در کشور را تلنگری برای کشور دانست و خواستار پوشش های بیمه ای بیشتر در قراردادهای آتی برای حوادث طبیعی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۷    
می متالز - بانک مرکزی از ابتدای فروردین سال 97 تا یازدهم اردیبهشت ماه امسال بیش از 29 میلیارد و 728 میلیون دلار در قالب 13 نوع ارز مختلف با نرخ ترجیحی در اختیار بیش از 9 هزار نفر قرار داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۷    
می متالز - رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان, از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه صنعت، معدن و تجارت استان گیلان (اصناف، تجار، صنعتگران ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۲    
می متالز - فرشاد مقیمی در نشست تخصصی پایش صنایع کل کشور که با محوریت بررسی وضعیت صنایع ماشین سازی و تجهیزات برگزار شد، 3500 واحد وکارگاه صنعتی ماشین سازی و ساخت تجهیزات در کشور فعال است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۰:۰۳    
می متالز - طرح پتروپالایشگاه ها در دستور کار این هفته مجلس قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۹    
می متالز - وزیر امور خارجه پاکستان امروز (سه شنبه) اعلام کرد: اگر این کشور به قرارداد تکمیل خط لوله انتقال گاز از ایران عمل نکند محکوم به پرداخت جریمه روزانه به تهران خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
می متالز - قیمت نفت خام بعد از ظهر سه شنبه به دنبال حمله پهپادی به تاسیسات نفتی عربستان؛ به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده عضو اوپک، افزایش یافت و نفت برنت دریای شمال هر بشکه 71 دلار و 23 سنت معامله شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
می متالز - وزیر خارجه ژاپن می گوید دولت اقدام هایی برای مقابله با تنش فزاینده در خلیج فارس را که ممکن است به بسته شدن تنگه هرمز بینجامد، در نظر خواهد گرفت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۵۱    
می متالز - وزیر صنعت، معدن وتجارت در ابلاغیه ای به گمرک جمهوری اسلامی ایران اسامی 51 شرکت تولید و صادرکننده مجاز برای مقاطع طویل فولادی را اعلام کرد که بیشتر در زمینه صادرات میلگرد فعالیت دارند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۳    
می متالز - یک کارشناس صنعت سیمان با بیان اینکه قیمت ها به حدی پایین آمده که واحدهای تولیدی برای ادامه حیات خود یا حجم تولید خود را کاهش داده یا ارزان فروشی می کنند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
می متالز - تجارت جهانی کاتد مس در سال های 2017 و 2018 به صورت تقریبا یکنواخت بوده و با شیب ملایمی رشد کرده است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
می متالز - قیمت هر اونس طلا در بازار های جهانی 1.297 دلار و 7 سنت و هر گرم طلای 18 عیار 459 هزار و 622 تومان به رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۸    
می متالز - قربانی گفت: بخش قابل توجهی از مطالبات رانندگان از سوی سازمان راهداری رسیدگی شده و در مرحله اجرا است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
می متالز - بر اساس اعلام بانک مرکزی امروز نرخ 12 ارز های بین بانکی ثابت ماند، 15 ارز افزایش و نرخ 20 ارز بین بانکی کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
می متالز - ایران خودرو در ادامه شرایط فروش فوری خود، از ساعت 10 صبح امروز 2 محصول پژو 405 GLX و پژو 405 SLX را آغاز کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۳    
می متالز - فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پاسخ به نامه اداره نظارت بر ناشران فرابورسی درخصوص "ارائه دلایل تفاوت نرخ های فروشس شرکت با نرخ های فروش در بورس کالا و مبنای قیمت گذاری فروش کالاهای ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۰    
می متالز - طی حکمی از سوی عزیزاله عصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، مهندس ایمان عتیقی به عنوان نماینده این شرکت در هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر منصوب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۷    
می متالز - براساس گزارش های مالی سه ماهه اول سال 2019 شرکت MMK روسیه که یکی از بزرگترین فولادسازان روسی است، سود خالص این شرکت کاهشی بوده و به حدود 230 میلیون دلار رسیده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۱:۲۲    
می متالز - مهدی گودرزی کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی - روابط عمومی بخش، معدن و صنایع معدنی در شرایط کنونی کشور می توانند جذب سرمایه نماید و برای کمک به اقتصاد و تولید ملی موثر باشند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۱:۲۲    
می متالز - نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در واکنش به اظهارات روز گذشته اروپایی ها درباره عملیاتی کردن اینستکس ظرف چند هفته آینده مدعی شد که برای هیچ شرکتی نیازی به این ساز و کار وجود ندارد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۱:۱۹    
می متالز - با تصمیم ستاد تنظیم بازار، هزینه انبارداری در بنادر و گمرکات کشور بازنگری شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۱:۱۰    
می متالز - به گفته یک فعال معدنی، تحریم جدید آمریکا موضوع تازه ای نیست که بخواهد چندان بر عملکرد فعالان این حوزه تاثیرگذار باشد و برعکس سبب خیر شد تا مسئولان کمی بشتر به فکر باشند تا از محدودیت ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۱:۰۷    
می متالز - دستمزد و اضافه کاری فروردین ماه کارگران معدن زغال سنگ البرز شرقی واریز شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۱    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی نوشت: ساده ترین کار برای عملیاتی کردن فعالیت سازوکارهای اینستکس و ساتما برداشت نفت توسط شرکت ها و نهادهای اروپایی یا اعطای یک خط اعتباری به صادرکنندگان ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۸    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی یعقوب مطهری مطلق را به عنوان سرپرست موسسه اعتباری توسعه انتخاب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۳:۵۵    
می متالز - رئیس کل بانک مرکزی خواستار تسریع در برگزاری مجامع بانک های ادغامی شد و گفت: پروژه ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح اقدامی ملی و مورد توافق سران سه قوه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۵    
می متالز - رئیس اتاق مشترک ایران و قطر با اشاره به کاهش صادرات در سال گذشته، گفت: تمام بخشنامه های صادرشده سال گذشته در حوزه تجارت، صادرات را محدود کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۳:۲۲    
می متالز - از دیدگاه مرکز پژوهش های مجلس، برخی از پیش شرط های پرداخت نقدی-کالایی یارانه ارزی به عنوان سیاست حمایتی جایگزین ارز ترجیحی عبارتند از: داشتن منابع مشخص، منظم نبودن پرداخت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۳:۱۶    
می متالز - با وجود حذف قیمت خودرو از روی برخی سایت های فروش اینترنتی، دلالان هم چنان در برابر کاهش قیمت ها در بازار مقاومت می کنند و مانع خرید و فروش خودرو با قیمت های پایین تر می شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۱    
می متالز - مسئولان دولتی از طرفی مصرانه پیگیر تشکیل وزارت بازرگانی هستند و از طرف دیگر برای تصمیم گیری در رابطه با الگوی اقتصادی مناسب برای تنظیم بازار در بلاتکلیفی به سر می برند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۸    
می متالز - فشار جهانی برای حفر معدن جدید زغال سنگ هشدارهایی را مبنی بر اینکه اشباع عرضه می تواند این صنعت را از رونق بخشیدن به ورشکستگی نجات دهد ترسیم می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۵    
می متالز - CFO می گوید واله امیدوار است در 2 تا 3سال بازده سالیانه اش را به 400 میلیون تن برساند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۶    
می متالز - سرپرست سازمان مالیاتی ارزش معاملاتی املاک در مناطق 22 گانه شهر تهران، مصوب کمیسیون تقویم املاک موضوع ماده 64 قانون مالیات های مستقیم برای اجرا در سال 1398 را ابلاغ کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۴۳    
می متالز - چین و آمریکا مذاکرات تجاری بیشتری را بعد از اعمال تعرفه های گمرکی جدید انجام می دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
می متالز - معدن مس Escondida در کویر آتاکاما در منطقه Antofagasta شیلی است. ذخایر Escondida یکی از خوشه های کوه پورفیری در منطقه ای بلند است که به نوبه خود همراه با بیشتر ذخایر پورفیری عمده شیلی را ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۷    
می متالز - شرکت خدمات هوایی آسمان از فروردین 97 تاکنون، 10 میلیون و 97 هزار و 818 یورو ارز دولتی از بانک مرکزی دریافت کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۴    
می متالز - از فروردین 97 تاکنون راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان 26 میلیون و 93 هزار و 361 یوآن چین و شرکت آزادراه تهران شمال 23 هزار یورو ارز دولتی گرفته اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۳۱    
می متالز - جنگ تجاری چین و آمریکا باعث اختلال در بازار فلزات شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
می متالز - شرکت Kinross Gold، گزارش عملکرد خود را در روز سه شنبه منتشر کرد. یکی از چهار معدنچی طلا عملکرد فصلی قوی خود را گزارش کرد و گفت قرار است تا سال 2019 آن را هدایت کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
می متالز - شرکت Newmont Goldcorp در سال جاری بیش از 7درصد از تولید طلای جهان را از آن خود خواهد کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۹    
می متالز - بی اچ پی بزرگترین معدنچی جهان در طرح دعوی انگلستان با 5 میلیون دلار خسارت مواجه است. این طرح ادعا می کند این شرکت "به طور تاسف باری" در شکسته شدن سد Samarco در برزیل ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۶    
می متالز - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حرف مستاجران درست بوده و در حق آن ها ظلم شده است گفت:وزارت راه و شهرسازی به عنوان بخشی از دولت وظیفه دارد که عرضه و تقاضای مسکن را در بازار متعادل کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۶    
می متالز - راه حل جدید دادستانی و اتحادیه های کسب وکارهای اینترنتی و مشاوران املاک برای قیمت گذاری ملک در بازار مجازی اگرچه از نرخ های نجومی و تلاطم قیمت ها جلوگیری می کند اما به دلیل مشکلاتی مانند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۰:۴۰    
می متالز - جو بایدن یکی از نامزدهای احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا از ایده دوتکه شدن فیسبوک برای مقابله با انحصارطلبی این شبکه اجتماعی استقبال کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۶    
می متالز - مخالفت مجلس با افزایش 7 درصدی و 16 درصدی تعرفه برق پرمصرف ها اگر چه تیر خلاص به بخش برق بود، اما بی توجهی به یارانه ای که سالانه به پرمصرف ها اختصاص می یابد، جای تعجب و سوال است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۳    
می متالز - یک کارشناس انرژی با اشاره به اینکه قیمت بنزین کاری کرده است که مصرف سی ان جی در کشور پایین باشد، گفت: تا قیمت بنزین اصلاح نشود، نمی توان انتظار داشت که مصرف سی ان جی بالا رود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۷    
می متالز - یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: پتروپالایشگاه ها از جمله طرح های جذاب برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است. سرمایه گذاری در پتروپالایشگا ها؛ ایران را از خام فروشی رها می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۹:۳۱    
می متالز - درحالی که فروش نفت خام در دوران تحریم بسیار سخت شده و شاهد کاهش صادرات نفت خام ایران هستیم، کارشناسان معتقدند وزارت نفت می تواند آرایش جنگی خود را به سمت صادرات فراورده تغییر دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۹:۲۲    
می متالز - صبح امروز انبار ضایعات پشم سنگ شرکت پتروکیمیای ابن سینا واقع در سایت دو منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) دچار حریق شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۹:۱۳    
می متالز - یک منبع آگاه با اشاره به مذاکرات ایران و عراق در خصوص ازسرگیری عملیات سوآپ نفت کرکوک گفت: به دلیل تحریم های نفت ایران عملا نمی توان انتظار داشت تا عملیات سوآپ نفت عراق از طریق خاک ایران ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۸:۵۵    
می متالز - اعضای کابینه برای تامین نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، تصویب نامه افزایش بهای آب و برق در سال 1398 را اصلاح کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۸:۳۷    
می متالز - در حالی که برخی از مراحل احداث فاز چهارم پالایشگاه ستاره خلیج فارس انجام شده، اظهارات جدید مدیرعامل این پالایشگاه نشان می دهد سرنوشت این فاز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.
  • ۱