دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 16 اردیبهشت 1398 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 1 فروردین 1398 می متالز 1 خرداد 1398 می متالز 1 تیر 1398 می متالز 31 مرداد 1398 می متالز 1 شهریور 1398 می متالز 30 مهر 1398 می متالز 30 آبان 1398 می متالز 30 آذر 1398 می متالز 30 دی 1398 می متالز 30 بهمن 1398 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 اردیبهشت 1398 می متالز 2 اردیبهشت 1398 می متالز 3 اردیبهشت 1398 می متالز 4 اردیبهشت 1398 می متالز 5 اردیبهشت 1398 می متالز 6 اردیبهشت 1398 می متالز 7 اردیبهشت 1398 می متالز 8 اردیبهشت 1398 می متالز 9 اردیبهشت 1398 می متالز 10 اردیبهشت 1398 می متالز 11 اردیبهشت 1398 می متالز 12 اردیبهشت 1398 می متالز 13 اردیبهشت 1398 می متالز 14 اردیبهشت 1398 می متالز 15 اردیبهشت 1398 می متالز 16 اردیبهشت 1398 می متالز 17 اردیبهشت 1398 می متالز 18 اردیبهشت 1398 می متالز 19 اردیبهشت 1398 می متالز 20 اردیبهشت 1398 می متالز 21 اردیبهشت 1398 می متالز 22 اردیبهشت 1398 می متالز 23 اردیبهشت 1398 می متالز 24 اردیبهشت 1398 می متالز 25 اردیبهشت 1398 می متالز 26 اردیبهشت 1398 می متالز 27 اردیبهشت 1398 می متالز 28 اردیبهشت 1398 می متالز 29 اردیبهشت 1398 می متالز 30 اردیبهشت 1398 می متالز 31 اردیبهشت 1398 
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۷    
می متالز - صورت های مالی شرکت بیمه پارسیان در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت تصویب و به ازای هر سهم 283 ریال سود نقدی پرداخت شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۴۶    
می متالز - محمدرضا بنی اسدی راد گفت: رشد 13 درصدی تولید آند و 11 درصدی تولید کاتد از ابتدای سال 98 تاکنون نشان دهنده این است که شرکت مس از همین ابتدای سال عزم خود را جزم کرده است تا منویات مقام معظم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۷:۳۷    
می متالز - تولید مس تصفیه شده کمپانی آنگلو امریکن در سه ماهه اول 2019 با افزایش 4 درصدی همراه بود که عامل اصلی این رشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۰۱:۱۵    
می متالز - مهندس کاظم تدین مدیر بخش کوره بلند کسب دومین رکورد تولید چدن به میزان 9431 تن در سال جاری را ثمره یک کار تیمی بسیار منسجم در بخش های مختلف شرکت عنوان کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۲    
می متالز - رمز یکبار مصرف از امروز اول خرداد ماه به صورت انتخابی و اختیاری در دسترس مشتریان بانک ها قرار می گیرد و مشتریان می توانند از آن استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۸    
می متالز - سرپرست معدن شماره فلورین با اشاره به اینکه این معادن فلورین با خلوص 97 درصد در خاورمیانه بی نظیر است بیان کرد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۲    
می متالز - وجود تیتانیوم در کف دریاچه ارومیه و تعمد مسئولان برای خشک شدن این عرصه آبی ارزشمند به خاطر استخراج معادن تیتانیوم ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۰:۴۲    
می متالز - ششمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت ساختمان و صنایع وابسته بغداد (IRAQ BUILD 2019) در تاریخ 21 الی 24 خرداد 98 برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۶    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه 25 معدن استان در سیلاب های اخیر دچار خسارت شدند، گفت: سیلاب 126 میلیارد ریال به زیرساخت های معادن استان خسارت زد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۰:۳۳    
می متالز - ساخت و راه اندازی کارخانه فولاد در چابهار با پیش بینی اشتغال 300 نفر و تولید یک میلیون و 600 هزار تن آهن اسفنجی به روش احیای مستقیم سبب رونق اشتغال و تولید در سواحل مکران می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۴۴    
می متالز - افزون بر8 هزارتن خاک نسوز ازبزرگترین ذخیره خاک نسوز خاورمیانه(غرب آسیا) استخراج شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۱:۲۹    
می متالز - تست های پایلوت نشان داد که با استفاده از "تیکنرهای خمیری" می توان میزان بازیافت آب برای یکی از معادن کشور را حدود 20 درصد افزایش داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۴    
می متالز - تحولات فولادی چین و رویدادهای معدنی برزیل به تازگی اثر ویژه ای بر افزایش قیمت جهانی سنگ آهن گذاشته اند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۱    
می متالز - نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پروژه ها در بیجار به علت طولانی شدن زمان اجرا و افتتاح آن به طنز تبدیل شده که مصداق آن ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۵۵    
می متالز - رشد تقاضای سنگ آهن طی ماه آوریل، کاهش موجودی سنگ آهن در بنادر چین را در پی داشت. موجودی انبارهای سنگ آهن بنادر چین، طبق آخرین آمار به 134 ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۳:۴۶    
می متالز - براساس آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران سال گذشته چهار میلیون و 899 هزار تن شمش فولادی صادر شد که بیش از 67 درصد این میزان در قالب بیلت و بلوم به بازارهای هدف راه یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای تولیدی صادرات محور استان کردستان در سال 1397 حدود 56 درصد نسبت به سال 1396 افزایش داشته اند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۹    
می متالز - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: حوزه فعالیت کمیته نماهای مناطق یک حوزه محتوایی و کیفی است و با اینکه چندین دهه از شکل گیری شهر تهران به عنوان پایتخت کشور ایران می ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۴    
می متالز - رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت : افزایش نرخ ارز فرصتی برای صادرات است و در این شرایط صندوق ضمانت صادرات می تواند با توجه به جایگاه قانونی خود و محدودیت های مربوط ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
می متالز - امروز دومین جلسه نوردکاران مقاطع طویل در انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور حداکثری اعضای این رسته برگزار گردید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
می متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع در سال 97 حدود 853 هزار تن شمش فولاد تولید کرد که نسبت به 802 هزار تنی سال 96 رشد 6.4 درصدی داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۴    
می متالز - فولاد خراسان در سال گذشته یک میلیون و 335 هزار تن آهنا سفنجی، یک میلیون و 40 هزار تن شمش، 843 هزار تن گندله و 566 هزار تن محصولات سبک ساختمانی تولید کرد که در همه بخش ها نسبت به سال 96 رشد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۸    
می متالز - سید رسول خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولید کنندگان فولاد ایران در یادداشتی دستور کار این انجمن را برای سال جاری تشریح کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۱    
می متالز - کولمانس کوپه، شهری رهاشده در بیابان است که خانه های آن تا کمر در شن قرار دارد و به یک جاذبه گردشگری در جنوب افریقا تبدیل شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۰    
می متالز - نخستین تور تخصصی گردشگری معدن خراسان جنوبی به دستور محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی و همچنین به همت خانه مطبوعات، سازمان صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۲    
می متالز - 71 خط تولید در کشور سالانه حدود 85 میلیون تن سیمان تولید می کنند که تنها 60درصد آن برای مصرف داخلی است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۶    
می متالز - در یک نشست تحلیلی پیامدهای استقلال بانک مرکزی در چارچوب موقعیت کنونی سیاست گذار مورد بررسی قرار گرفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۲۳:۴۷    
می متالز - با واکاوی داده های اقتصاد ایران، روند بلندمدت بازارهای مختلف، با لحاظ ترکیب ریسک-بازدهی بررسی شد و بهترین و پرخطرترین ماوا برای سرمایه گذاران اعلام شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
می متالز - مهمترین برنامه بانک صادرات برای سال 98 خروج از زیان و ورود به منطقه سود است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۹    
می متالز - نمایندگان بانک ها در نامه ای به رئیس جمهور از تسهیل روند پرداخت تسهیلات ارزی از صندوق توسعه ملی و تعامل بین این صندوق، بانک ها و فعالان عرصه تولید و اقتصاد خبر دادند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۱۱    
می متالز - گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای تاکید کرده که قیمت فروش کارخانه ای محصول های این شرکت تغییری نداشته و شهروندان قیمت های کاذب بازار را مبنای تصمیم گیری و خرید خود قرار ندهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۹    
می متالز - براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا 42000 ریال، هر پوند انگلیس 54632 ریال و هر یورو 47002 ریال است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۴۶    
می متالز - با بررسی رویدادهای هفته گذشته در فرابورس، برای نخستین بار در چند سال اخیر سهامداران شاهد حراج سهام یکی از شرکت های بیمه ای توسط سهامداران در بازار پایه باشند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۲:۳۷    
می متالز - نابسامانی ارزی سال 97 چگونه انبوه سازان را زمینگیر کرد؟ در نوشتار پیش رو تحلیلگران از زیان بازار مسکن متاثر از دلار 4200 تومانی خبر می دهند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۲۱:۵۸    
می متالز - برآوردها و اظهارنظرها از آینده صادرات نفت خام ایران چه می گوید؟ یکی از معاونان وزیر نفت در پاسخ به این پرسش به فروش نفت از مسیر خاکستری می پردازد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۳:۱۸    
می متالز - یازدهمین جلسه کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
می متالز - شرکت موزیلا سازنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس دستورالعملی را برای مقابله با اخبار جعلی منتشر شده برای تاثیرگذاری بر انتخابات آتی پارلمان اروپا منتشر کرده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
می متالز - شرکت سامسونگ قصد دارد تا سال 2030 رقم بی سابقه 120 میلیارد دلار را برای تولید و عرضه تراشه های منطقی سرمایه گذاری کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۹    
می متالز - نماینده مجلس گفت: تلگرام طلایی و هاتگرام مورد پشتیبانی وزارت ارتباطات و وزارت اطلاعات بودند و آنها می خواستند پوشش امنیتی برای مراقبت از کاربران داشته باشند و این موضوع را در جلسات متعدد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
می متالز - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای نقشه راه معدن و صنایع معدنی مهمترین برنامه توسعه معدن و صنایع معدنی است که در سال جاری پیگیری و اجرایی می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۷    
می متالز - رییس کل بانک مرکزی طی احکام جداگانه ای مدیران کل عملیات و تعهدات ارزی ، امورمجلس ، بین الملل و آموزش و منابع انسانی ، را منصوب کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
می متالز - در حالی سه شنبه هفته قبل، 70 هزار بشکه نفت خام سنگین ایران در بورس انرژی معامله شد که چند روز قبل از آن ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
می متالز - یک کارشناس انرژی با اشاره به اینکه برای افزایش قیمت بنزین، دولت باید مردم را همراه خود کند گفت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۷    
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به اینکه خوراک کنونی این شرکت 400 هزار بشکه در روز است، گفت: خوراک روزانه پالایشگاه در شهریور ماه سال جاری ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۱:۱۳    
می متالز - در حالی عصر دیروز مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر کرد که این شرکت با مصائب متعددی از جمله صندوق بازنشستگی و "لِی اُووِر" LAYOVER در پروازهای خارجی خود مواجه است ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۶    
می متالز - شکنندگی تقاضا و افزایش عرضه سهام که طی روز گذشته زمینه ساز عقبگرد دماسنج اصلی سهام شد، در معاملات امروز با شدت بسیار بیشتری ادامه یافت ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۴۰    
می متالز - در حالی که هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) از تعریف طرح های جدید خبر می دهد که رئیس هیات مدیره میدکو در مجمع سالانه برآورد جدیدی از سرمایه گذاری و بدهی های این شرکت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۴    
می متالز - پس از هفت صعود متوالی، دیروز شاهد عقب نشینی قیمت ها در بازار سهام و افت شاخص کل بودیم. افزایش عرضه ها از یک سو روند طبیعی بازار از نگاه کارشناسی محسوب می شود، اما از سمت دیگر ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۳۱    
می متالز - در سومین روز کاری هفته نرخ ارز به واسطه اخبار سیاسی و رشد نرخ حواله درهم صعودی شد. با این حال نبود تقاضای قوی در بازار دامنه نوسان شاخص ارزی کشور را محدود کرد و دلار نتوانست از مرز روانی ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۸    
می متالز - پس از انتشار خبر افزایش تعرفه کالاهای چینی توسط ترامپ و کاهش احتمال دستیابی به صلح تجاری بین دو کشور، بهای نفت در بازار جهانی کاهش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۳:۲۵    
می متالز - شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با اعلام خبر افزایش تعرفه های اعمالی روی 200 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی از چین و هدف قرار دادن میلیاردها دلار کالای دیگر از این کشور ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۳    
می متالز - صنعت فولاد چین زمانی رشد و توفیق چشمگیری را تجربه می کرد و شمار زیادی از این جامعه بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون نفری در این صنعت مشغول بودند؛
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۲:۱۰    
می متالز - چالش 2 حوزه بین المللی سازی (Iternationalization) و لجستیک، مقوله حائز اهمیت در عصر چهارمین انقلاب صنعتی و نسل چهارم لجستیک است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۴    
می متالز - بی شک بخش معدن و صنایع معدنی، اقتصاد کشور را به پیش می برد و با متحول شدن این بخش، سایر بخش های صنعتی و اقتصادی کشور نیز فعال می شوند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۲:۰۱    
می متالز - سازمان زمین شناسی انگلیس از سال 1913 میلادی (1292 خورشیدی) آمار و ارقام مرتبط با بخش معدن جهان را منتشر می کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۸    
می متالز - با منع واردات دیرگدازها به کشور، محصولات داخلی در سال گذشته رونق گرفته اند اما مشکلی که تولیدکنندگان این صنف همچنان با آن درگیر هستند ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۵    
می متالز - شروع تحریم ها و صدور قوانین مختلف در زمینه واردات و صادرات، مشکلات بسیاری را برای تولیدکنندگان رقم زد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۳    
می متالز - در کشور ما تعاریف مختلفی از مواد خام معدنی بیان شده اما به طور ساده مواد معدنی که از دل زمین استخراج می شوند را ماده خام تعریف می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۱۰    
می متالز - با بررسی وقایع طبیعی اخیر در کشور ازجمله زلزله، سیل و آثار جانی و مالی آنها در جای جای سرزمین مان، این پرسش مطرح می شود که مگر نمی دانستیم فلان جا مسیر سیلاب است یا فلان جا زلزله خیز!
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۷    
می متالز - قائم مقام ایمیدرو در سفر به استان هرمزگان، از سامانه ملی ثبت نام متقاضایان کار در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان رونمایی کرد. وی از اشتغالزایی 300 هزار نفر در پروژه های این منطقه خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۴    
می متالز - گمرک ایران در بخشنامه ای خطاب به گمرکات اجرایی خواستار برقراری جلسات مکرر فعالان اقتصادی با مدیران ارشد گمرک اجرایی برای رسیدگی سریع تر به مشکلات ذی نفعان شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۱    
می متالز - قیمت فلزات اساسی در بازار لندن با روند نوسانی همراه شد در حالی که قیمت آلومینیوم و مس در روند نزولی گرفتار شدند و نیکل و سرب در روند افزایشی به معاملات ادامه دادند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۰۱    
می متالز - جنگ تجاری آمریکا و چین دوباره بالا گرفته است و رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین مرحله از این جنگ اعلام کرد عوارض 200میلیارد دلار کالای وارداتی از چین را به 25درصد افزایش می دهد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
می متالز - پس از تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه بر 200 میلیارد دلار از کالاهای چین و هدف قرار دادن میلیاردها دلار از واردات چین در آینده نزدیک، سهام وال استریت به شدت سقوط کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
می متالز - طبق گزارش پنتاگون، در بحبوحه تحریم های غربی علیه روسیه، چین سرمایه گذاری در اقتصاد این کشور را افزایش داده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۸    
می متالز - با توسعه صندوق های کالایی در بازار سرمایه می توان بخشی از سرمایه های سرگردان جامعه را به سمت این صندوق ها هدایت کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۵۲    
می متالز - ذخایر نفت خام تجاری آمریکا در هفته های اخیر رشد کرده و برخی از ناظران را به این باور رسانده که عرضه کافی در بازار جهانی وجود دارد و باعث افت یک باره قیمت ها شده است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۹    
می متالز - بازار صادرات بیلت سی آی اس ماه می را بدون تغییر آغاز کرده که بیشتر به دلیل تعطیلات در بازارهای خریدار بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۶    
می متالز - پس از آن که ماه مارس صادرات سنگ آهن استرالیا تحت تاثیر طوفان کاهش داشت در ماه آوریل بالا رفت ولی این رشد در صادرات کافی نبود چرا که عرضه برزیل نیز از ژانویه افت داشته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۶    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای، برگزاری هرگونه مراسم افطار توسط بخش های ستادی، سازمانی، شرکت ها و موسسات تابع این وزارتخانه را ممنوع کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۶    
می متالز - هفته گذشته فولادسازان در بازار جنوب شرق آسیا برای خرید قراضه فعال تر شدند و معاملاتی نهایی شد. قیمت ها نیز تا حدودی نزولی بودند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۴۳    
می متالز - ماه آوریل صادرات سنگ آهن هند 14 درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته 1.36 میلیون تن ثبت شد. در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نیز 15 درصد بهبود داشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۳۴    
می متالز - شرکت سایپا قیمت تعهدات محصولات این شرکت را با موعد تحویل اسفندماه 97 اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۰:۰۴    
می متالز - بیست و دومین دوره نمایشگاه ساختمان، تجهیزات، تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی مشهد در تاریخ 4 تیر برگزار می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
می متالز - قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با یک دلار و 43 سنت معادل 2.3 درصد کاهش به 60 دلار و 51 سنت رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
می متالز - راستاد گفت: بخش قابل توجهی از اشتغال زایی در سواحل و رونق اقتصادی این مناطق از طریق بنادر کوچک محقق می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۴    
می متالز - در بهار 97 بیش از 17 میلیون خانوار حداقل یک سفر داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.1 درصد افزایش یافته است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
می متالز - رحمانی گفت: در شرایط تحریمی باید از ظرفیت هایی همچون بازارچه های مرزی و دیگر امکاناتی که در استان های مرزی وجود دارد، بهره برد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۸    
می متالز - شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با ریزش 3028.18 واحدی به پله 221 هزار و 29 واحدی رسید.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۳    
می متالز - رمز دوم ایستا تا پایان اردیبهشت حذف می شود و باید از ابتدای خرداد از رمز دوم یکبار مصرف استفاده شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۰    
می متالز - سال 1388 نسخه به روزشده پراید هاچ بک با نام سایپا 111 معرفی شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۰۴    
می متالز - گفت: تمام آزادراه های بزرگ کشور تا پایان تیر ماه عوارض خود را به صورت الکترونیکی از مسافران دریافت می کنند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
می متالز - قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی در پی تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه ها روی کالاهای چینی و تشدید تنش های تجاری میان آمریکا و چین که ریسک گریزی سرمایه گذاران را افزایش داد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
می متالز - در معاملات روز دوشنبه پس از این که ترامپ به طور غیرمنتظره ای با تهدید تعرفه ای خود، فشارها بر چین را افزایش داد، بازارهای مالی جهان سقوط کردند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
می متالز - ترامپ روز گذشته در توییتی اعلام کرد از روز جمعه تعرفه های اقلام چینی به ارزش 200 میلیارد دلار را از 10 درصد به 25 درصد افزایش خواهد داد ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
می متالز - روسیه اعلام کرد حدود یک میلیون بشکه در روز تولید خود را برای پنج روز پایین می آورد. این مقدار حدود 10 درصد کل تولید نفت روسیه است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
می متالز - پس از این که رییس جمهور آمریکا یکشنبه شب تهدید کرد که این هفته تعرفه های واردات کالاهای چینی را به شدت افزایش خواهد داد، قیمت نفت بیش از 2 درصد سقوط کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه میزبان عرضه انواع مس، روی، آلومینیوم، فولاد و طلا است.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
می متالز - به دنبال اعلام ترامپ مبنی بر اعمال 200 میلیارد دلار تعرفه بر کالاهای چینی، برخی منابع خبری چین روز دوشنبه از لغو یازدهمین دور مذاکرات میان دو کشور که قرار بود این هفته در آمریکا برگزار ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
می متالز - شرکت بزرگ سنگ آهن طی سال 97، بیش از 26.7 میلیون تن گندله تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال ماقبل، بیش از 49 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۳    
می متالز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه، میزبان دادوستد 35 هزار تن وکیوم باتوم بود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۷    
می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: طراحی آموزش هدفمند، تدوین یک فراخوان برای ارایه ایده ها ...
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
می متالز - مجتمع فولاد میانه 2 مناقصه شامل تامین قطعات یدکی کمپرسورهای واحد احیا و ماشین آلات سنگین را برای ارزیابی کیفی و فنی پیمانکار به فراخوان گذاشت.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
می متالز - مس سرچشمه 21 هزار تن مس آند طی فروردین 98 تولید کرد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متنوع سازی سبد تولید محصولات پتروشیمی در شرایط فعلی ضروری است، گفت: آمریکا نمی تواند پتروشیمی ایران را تحریم کند.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
می متالز - مجمع عمومی عادی سالانه پتروشیمی زاگرس با حضور اکثر سهامداران شرکت تشکیل و برای هر سهم 14,600 ریال سود تصویب شد.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۷    
می متالز - مدیر طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با در نظر گرفتن سال رونق تولید صنعت پتروشیمی تلاش می کند تا از امکانات و توان بالقوه داخلی استفاده کند و این امر خود موجب توسعه و رشد می شود.
می متالز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۱:۱۰    
می متالز - روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه 1398 اصحاب رسانه و خبرنگاران کشوری، کرمانی و سیرجانی از مجموعه های متنوعی از منطقه گل گهر بازدید کردند ...