جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 1 دی 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 دی 1397 ملیت 2 دی 1397 ملیت 3 دی 1397 ملیت 4 دی 1397 ملیت 5 دی 1397 ملیت 6 دی 1397 ملیت 7 دی 1397 ملیت 8 دی 1397 ملیت 9 دی 1397 ملیت 10 دی 1397 ملیت 11 دی 1397 ملیت 12 دی 1397 ملیت 13 دی 1397 ملیت 14 دی 1397 ملیت 15 دی 1397 ملیت 16 دی 1397 ملیت 17 دی 1397 ملیت 18 دی 1397 ملیت 19 دی 1397 ملیت 20 دی 1397 ملیت 21 دی 1397 ملیت 22 دی 1397 ملیت 23 دی 1397 ملیت 24 دی 1397 ملیت 25 دی 1397 ملیت 26 دی 1397 ملیت 27 دی 1397 ملیت 28 دی 1397 ملیت 29 دی 1397 ملیت 30 دی 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۱    
محمدرضا گلزار این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: دوستتون دارم
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۵    
بحث ها درباره کره شمالی مربوط به موشک و کیم جونگ اون و چیز هایی است که عجیب و غریب و ترسناکند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۱    
بالگردهای کبرای نیروی هوایی سپاه پاسداران به دوربین های پیشرفته و بومی RU-290 تجهیز شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶    
تصویری از مرسدس CS50 که شامل 278 قطعه طلای خالص است را مشاهده می کنید که به بازار عرضه شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۱    
رشد قیمت مسکن در یک سال باعث شد، تا مالیات بر عایدی مسکن بیش از پیش ضروری به نظر برسد، اما سنگ اندازی ها در بررسی این طرح در مجلس و عدم راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان در وزارت راه اجرای این طرح ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۰    
داروغه زاده طی نشستی با خبرنگاران گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به اعلام برخی جزئیات جشنواره امسال اشاره و اعلام کرد که امسال، قیمت بلیط سینماهای اکران مردمی بدون تغییر و با نرخ سال گذشته عرضه خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۵    
بررسی آمارهای جهانی نشان می دهد برای کلاهبرداری در فضای مجازی که گونه های متعددی را نیز شامل می شود، فرد کلاهبردار نیاز به مهارت و هوش بالایی ندارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۲:۳۰    
این کلیساهای باستانی اغلب در غیرممکن ترین مکان ها ساخته می شدند. یک نمونه خوب از آن ها آبونا یماتا گا در شمال اتیوپی است. این کلیسای قرن پنجمی 200 متر از زمین فاصله و در یک صخره مخروطی قرار دارد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق، خطر پذیری قاچاق را افزایش می دهد و به نوعی از تولید داخل حمایت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۵    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با عنوان پرداخت سود خارج از عرف بانکی، لیزینگ خودرو و پیش فروش آپارتمان و ویلا باشند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۵    
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری را از کشیش پروتستان در روسیه منتشر کرد که گویای زندگی بسیار تجملی و لوکس این کشیش است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۰    
این روزها زندگی مجازی بسیاری از ما پررنگ است و حتی ساعات زیادی از روز را در فضای مجازی می گذرانیم. اما با این وجود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
کمک هزینه ازدواج یکی از تعهدات سازمان تامین اجتماعی است که به عنوان هدیه به بیمه شدگان اجباری واجد شرایط که تشکیل خانواده می دهند پرداخت می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
برای دفع سموم بدن از پا در مدت نیم ساعت نسخه های باستانی جالب مردم چین را به شما معرفی خواهیم کرد که سالهاست بین مردم این کشور رایج است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
یک متخصص دندانپزشکی با تاکید بر پیشگیری از مصرف مواد مخدر گفت: مواد مخدر باعث ضعیف شدن خون رسانی شده و این خون رسانی باعث تحلیل و تضعیف لثه دندان می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
بهروز افخمی از تولید برنامه فیلمساز تا اواخر دی در شبکه پنج خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۰    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: در نتیجه مقاومت ملت فلسطین پیروزی های ارزشمندی در برابر صهیونیست ها و حامیان آنان به وجود آمده که باید درس برای آنان باشد تا هوس تجاوز نکنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی با تاکید بر اینکه رعایت مسائل ایمنی برای صعود به ارتفاعات در فصل سرما اهمیت بیشتری دارد در مورد آن ها توضیح داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۵    
آدریانو ستاره سابق تیم ملی برزیل و باشگاه اینترمیلان در فیلمی کمدی ایفای نقش خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۵    
در این مطلب به نکاتی اشاره می شود که نشان می دهند کمبود و فقدان خواب تا چه اندازه می تواند بر سلامت کلی بدن انسان تاثیرگذار باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۵    
تجربیات نیروی زمینی سپاه در نبرد علیه تروریسم، امنیت مرزها و تجربیات حاصل از جنگ های اخیر، موجب شکل گیری دکترین های تاکتیکی جدیدی شده که در جدیدترین و متفاوت ترین رزمایش این نیرو به نمایش درآمد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۰    
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در صدد است تا 2 بازی تدارکاتی شاگردانش پیش از شروع جام ملت های آسیا 2019 پشت در های بسته برگزار شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۵    
سریال ممنوعه به زودی برای مخاطبان ناشنوا با ارائه زیرنویس آماده خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
رئیس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: چک های داروخانه داران در حال برگشت خوردن است و قدرت خرید داروخانه ها کاهش پیدا کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
رییس فدراسیون سوارکاری گفت: اقدام یکجانبه مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ثبت نژاد و تبارنامه اسب های ایرانی و استمرار این دخالت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام وام قرض الحسنه شهریه به دانشجویان دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی تا 15 دی ماه جاری خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
ستاره برزیلی می گوید فقر و بی پولی در دوران کودکی انگیزه ای شد تا او فوتبال را برای ادامه زندگی انتخاب کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 55 درصد بزرگسالان در کشور فعالیت بدنی ناکافی دارند و 65 درصد افراد جامعه دارای چاقی یا اضافه وزن هستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۰    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از مسموم شدن 2468نفر و کشته شدن 108نفر بر اثر مسمومیت با گاز کشنده مونوکسیدکربن در سه ماه فصل پاییز خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۵    
معاون اول رییس جمهوری در جلسه بررسی مسائل گمرکی کشور بر تعیین تکلیف و ترخیص کالاهای انباشه شده در بنادر تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۰    
رئال مادرید با پیروزی پرگل 4-1 برابر العین توانست برای چهارمین بار فاتح جام جهانی باشگاه ها شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از حمایت های همه جانبه مسئولان قطری برای برگزاری اردوی تیم ملی تشکر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان گفت: رأی اعدام صادره در پرونده قتل ملیکای 5 سالھ اھل و ساکن فلاورجان که چندی پیش در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان رسیدگی شد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال اسقلال گفت: ایران یک تیم مدعی است و می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بر اساس آمار دفتر جمعیت، خانواده و مدارس حدود سه میلیون زوج ایرانی، سابقه ناباروری اولیه و ثانویه دارند و سالانه حدود 88 هزار زوج نابارور به این تعداد اضافه می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۵    
امیر قلعه نویی، سرمربی سپاهان، سابقه کار کردن با اکثر بازیکنان لیگ برتری را دارد و چه در قالب تیم ملی و چه در قالب باشگاهی با بیشتر این بازیکنان کار کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۰    
عادل فردوسی پور در 20 سالگی برای تست گزارشگری به صدا و سیما رفت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۵    
امروز در بازار آزاد، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 3 میلیون و 410 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 250 هزار تومان فروخته شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۵    
متوسط قیمت فروش هر متر زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در کشور 22262 هزار ریال با میانگین مساحت 106 مترمربع بوده که نسبت به فصل قبل 14,9 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 44 ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات جنایتکارانه این رژیم باید به گوش تمام جهانیان برسد و این آشکارسازی مسائل، موجب حمایت بیشتر از آرمان فلسطین می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه یکم دی ماه 97، با کاهش 1532 واحدی معادل 0.98 درصد به رقم 154 هزار و 550 واحد رسید ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
کارشناسان هواشناسی پیش بینی کرده اند که دمای جهانی در سال 2019 میلادی به بالاترین رکورد افزایش دما که تاکنون ثبت شده نزدیک خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۵    
فریبا باقری با انتشار این عکس نوشت: چقدر خوب است وسط چله زمستان تا خود صبح کنار هم دلبری کنیم برایم حافظ بخوانی و برایت انار دان کنم چه زمستانی شود کنار تو رویا ساختن شروع یلدایی مبارکمون باشه آقای ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۰    
فرزند آیت الله مؤمن آخرین وضعیت جسمانی ایشان را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۰۰    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با اشاره به وضعیت بحرانی سدهای اصلی استان، گفت: در حال حاضر کمتر از 9 درصد حجم سد زاینده رود آب دارد و ذخیره سد اکنون 137 میلیون مترمکعب است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۰    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که کار سختی در پیش داریم، گفت: باید توقعات از تیم ملی را پایین بیاوریم، جوانان آینده داری در کشتی فرنگی داریم که باید با نگاه به آینده به سمت جلو حرکت کنیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۵    
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ما هیچ وقت به دنبال حذف هیچ کشوری نبوده ایم. برعکس، این سعودی ها بوده اند که به دنبال صدمه زدن به ما هستند ولی چون موفق نمی شوند، ما را به توسعه طلبی متهم می کنند. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: با دستمال کثیف نمی توان شیشه را تمیز کرد و یک مدیر فاسد نمی تواند حقوق مردم را در نظر بگیرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۰    
داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت:روند درمان را تحت نظر پزشکان ادامه می دهم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۰    
در پی عدم توافق نمایندگان مجلس سنا بر سر بودجه فدرال که شامل بودجه موردنیاز برای ساخت دیوار مکزیک بود، دولت ترامپ مجددا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جذب مهاجم مدنظرش ناامید شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
مدیرکل هواشناسی البرز از کاهش محسوس دمای استان و یخبندان خیابان ها و معابر طی سه روز آینده خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
حکم حمیدرضا باقری درمنی که به جرم افساد فی الارض ء به اعدام محکوم گردیده بود، بامداد امروز به اجرا گذاشته و اعدام شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
افسانه بایگان توضیح داد که چگونه نظر امام (ره) درباره نقشش در سریال سربداران، مانع از حذف این شخصیت شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
کارگردان سریال مینو گفت: ممکن است سکانس های جنگی باکیفیت باشند، اما نخواستیم تحت هر شرایطی این سکانس ها را در سریال بگنجانیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۰    
تعداد افرادی که در ارتباط با اعتراضات در فرانسه کشته شده اند با تصادف روز گذشته در جنوب این کشور به ده نفر رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۰    
قیمت گوشت طی چند هفته اخیر به دلیل قاچاق و کمبود دام روند رو به رشدی گرفته است و مشخص نیست این افزایش قیمت چه زمانی فروکش خواهد کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
مدیر کل ثبت احوال استان اردبیل گفت: تغییر نام و نام خانوادگی افراد قبل از 15 سالگی ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۵۰    
پیش تولید فیلم سینمایی ملودیکافه با اتمام مراحل نگارش فیلمنامه به زودی آغاز می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گردهمایی ویژه در واراژدین با زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی دیدار داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
مدیر برنامه های سرور جپاروف با انتشار این تصویر، خبر از پیوستن این بازیکن به جمع آبی پوشان پایتخت در نیم فصل دوم داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۵    
حواشی مربوط به شایعه بازگشت مهدی طارمی همچنان ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
حجم بارش های فصل پاییز کشور از ابتدای سال آبی 98-97 (اول مهرماه) تاکنون به 92.1 میلی متر رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
من به 2 میلیارد کاربر توصیه نمی کنم اکانت فیس بوک خود را پاک کنند اما می تواند یک عزم جدید برای سال 2019 باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
پرسپولیس کهکشانی ؛ این تنها خواسته هواداران از مدیریت باشگاه است. آنها پس از یک سال و نیم جنگیدن و خون دل خوردن از کمبود بازیکن ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۰    
بهرام قاسمی گفت: ورود و حضور نیروهای آمریکایی در منطقه از ابتدا اقدامی اشتباه و تنش زا بوده است
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پیگیری مسائل مربوط به گرجستان از سوی وزارت امورخارجه خبر داد و گفت: کشور گرجستان باید نسبت به اجرای مفاد توافقنامه سال 2010 جدی باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۰    
سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 12 گفت: در این رزمایش موشک های دقیق زن نیروی زمینی سپاه با برد 200 کیلومتر بکارگیری شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۰    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 3 میلیون و 390 هزار تومان شد. صرافی های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم 9 هزار و 990 تومان اعلام کرده اند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۰    
پروانه معصومی گفت: درباره انقلاب و دفاع مقدس باید جوری فیلم و سریال ساخت که باعث ماندگاری این تاریخ شود وگرنه آرمان این همه شهید کمرنگ می شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۰    
معترضان به سیاست های اقتصادی دولت فرانسه قصد دارند امروز شنبه نیز اعتراضات خود را پیگیری کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مسکن با پسوند را قبول ندارم، گفت: اگر مردم در ساخت و تحویل 500 هزار واحد مسکن مهر و 400 هزار واحد جدید مشارکت کنند، چرخ تولید مسکن در کشور به حرکت در خواهد آمد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
بارش برف و تگرگ جاده های کندوان، هراز ، سوادکوه و کیاسر در مازندران را لغزنده کرد و تردد در برخی از این مسیرها با زنجیر چرخ برقرار است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: عوامل سهل انگاری درحادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه در زاهدان باید هر چه سریعترشناسایی و با آنها برخورد شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۵    
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در پایان آبان ماه سال جاری، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه متقاضیانی که تقاضا داده، اما هنوز کارت هوشمند ملی خود را دریافت نکرده اند نگران نباشند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۵۰    
مهدی قائدی هافبک استقلال از خودش در نیم فصل اول رضایت ندارد و می خواهد در نیم فصل دوم بهتر از قبل شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: وقتی دشمن علیه کشورمان نیتی داشته باشد باید به آن هجوم ببریم چراکه عامل بازدارندگی ما همین هجوم خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این دیوانگی است که وقتی همواره تهدید می شویم، خود را خلع سلاح کنیم و در اختیار دشمن قرار دهیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۵    
فرمانده سپاه با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 12، گفت: امیدواریم دشمنان بیش از گذشته به توان پاسخ ما و پاسخ کوبنده به تعقیب بعد از آن پی برده باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
در جدیدترین گزارشی که از میزان دانلود اپلیکیشن های مختلف در سال 2018 میلادی منتشر شده، می توان دریافت که سه اپلیکیشن توسعه داده شده توسط شرکت فیس بوک در صدر پرمخاطب ترین برنامه های جهان قرار گرفته ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر رشد فعالیت حفاری آمریکا و تشدید نگرانی ها نسبت به اشباع عرضه جهانی، به پایینترین حد از سه ماهه سوم سال 2017 تاکنون سقوط کرد و برای کل هفته ریزش سنگینی را رقم زد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
رییس پیشین فدراسیون فوتبال می گوید: واگذاری استقلال و پرسپولیس ترفندی برای سرگرم کردن مردم است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
به نظر می رسد که فیس بوک نیز قصد دارد برای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ بعنوان یکی از بزرگترین زیرمجموعه های خود، ارز دیجیتال رمزنگاری شده توسعه دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۴۰    
مهدی تاج رئیس فدراسیون، فوتبال گفت: در این ماه 2 جلسه کلاس داوری داشتیم. یک جلسه آموزش هم برای داوران کمتر از 35 سال داریم چرا که آنها می توانند سال های سال داوری کنند ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۵    
محققان دانشگاه دوک دریافتند که یک ترکیب فعال در ماریجوانا موسوم به THC می تواند بر عملکرد ژن ها در سلول های اسپرم تاثیر منفی بگذارد و تعداد اسپرم ها را کاهش دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۵    
بر اساس اعلام صرافی های بانکی، دلار در روز اول زمستان به کانال 9 هزار تومانی بازگشت و به قیمت 9990 تومان فروخته می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
یکی از اعضای دفتر آیت الله مؤمن از بستری شدن این عضو مجلس خبرگان در بیمارستان خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: دشمن به دنبال تغییر باورها، استحاله فرهنگی و سیاسی مردم از درون و کاهش علاقه مردم به نظام با استفاده از دو روش تهدید و تحریم است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۰    
همه می دانند ساخته جدید اصغر فرهادی یکی از 10 فیلم سینمای داخلی اسپانیاست که بیشترین فروش را در گیشه سینماهای این کشور در سال 2018 داشته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۵    
محمدرضا سرشار تصویری از انگشتری که رهبر انقلاب به وی هدیه داد را منتشر کرد. به گزارش فارس، محمدرضا سرشار از چهره های فرهنگی کشور تصویری از هدیه رهبر انقلاب به خودش در دیدار اخیر نویسندگان، شاعران ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۵    
جشن یلدا به همت خیریه همیاران زندگی ساری در سرای سالمندان ساری برگزار شد. سالمندان سرای مهرآوران شمال بلندترین شب سال را مهمان اعضای خیریه به صرف پذیرایی یلدایی و موسیقی زنده بودند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۰    
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه هفته جاری هفتمین بازی اش را مقابل فلسطین انجام می دهد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: احتمالا لایحه بودجه 98 فردا یا سه شنبه به مجلس می رود و لایحه با نگاه دوساله تدوین شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۰    
تولید و عرضه کافی پوشاک، فرصتی ویژه برای سودآوری و اشتغالزایی در کشور به شمار می رود که متأسفانه در سایه پدیده قاچاق فرصت های بسیاری در این بخش از دست رفته است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۵    
هفته جاری رئیس جمهور لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را به مجلس شورای اسلامی تقدیم می کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۵    
وزیر بهداشت با انتقاد از تصمیم مجلس و دولت برای افزایش سهمیه ها از آن تحت عنوان عاملی برای ترویج بی سوادی مدرن یاد کرد و تاکید کرد که این موضوع در حوزه پزشکی تهدیدکننده سلامت مردم است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۵    
لندن یکی از گران ترین شهر های دنیاست و حتی شهروندان قدیمی این شهر گاه از قیمت بالای بلیت سالن های سینمایی همچون اودئون در میدان لاکس لیسِستِر شوکه می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۵    
در طی هفته های گذشته، به واسطه تمهیدات اجرایی شده، نرخ ارز با روند نزولی همراه شد، اما در شرایطی که بسیاری، ریشه گرانی ها را در افزایش نرخ ارز بیان می کردند ...
  • ۱