جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ملیت 13 دی 1397 - meliyat.com

ملیت 29 اسفند 1394 ملیت 1 فروردین 1395 ملیت 29 اسفند 1396 ملیت 31 فروردین 1397 ملیت 31 اردیبهشت 1397 ملیت 31 خرداد 1397 ملیت 1 تیر 1397 ملیت 1 مرداد 1397 ملیت 1 شهریور 1397 ملیت 30 مهر 1397 ملیت 30 آبان 1397 ملیت 1 آذر 1397 ملیت 1 بهمن 1397 ملیت 2 اسفند 1397 ملیت 1 دی 1397 ملیت 2 دی 1397 ملیت 3 دی 1397 ملیت 4 دی 1397 ملیت 5 دی 1397 ملیت 6 دی 1397 ملیت 7 دی 1397 ملیت 8 دی 1397 ملیت 9 دی 1397 ملیت 10 دی 1397 ملیت 11 دی 1397 ملیت 12 دی 1397 ملیت 13 دی 1397 ملیت 14 دی 1397 ملیت 15 دی 1397 ملیت 16 دی 1397 ملیت 17 دی 1397 ملیت 18 دی 1397 ملیت 19 دی 1397 ملیت 20 دی 1397 ملیت 21 دی 1397 ملیت 22 دی 1397 ملیت 23 دی 1397 ملیت 24 دی 1397 ملیت 25 دی 1397 ملیت 26 دی 1397 ملیت 27 دی 1397 ملیت 28 دی 1397 ملیت 29 دی 1397 ملیت 30 دی 1397 
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۵    
21 ماه از قتل ستایش 6ساله در ورامین می گذرد. دختربچه ای که ماجرای کشته شدنش، دل تمام مردم را درد آورد ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۲:۵۰    
سه مصدوم دیگر حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۵    
دروازه بان محبوب فوتبال ایران گفت: ملی پوشان ما حالا این باور را دارند که برابر حریفان آسیایی می توان به پیروزی رسید. ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۵    
زمان مراجعه داوطلبان برای اخذ پذیرش رشته محل های صرفا سوابق تحصیلی از 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۵    
نخست وزیر اسرائیل پنجشنبه مدعی شد تحریم های یکجانبه آمریکا لیه ایران به اصرار او مجدداً اعمال شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۵    
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با همه توان خود در تلاش است تا با دروغگویی و بیان کمبودها بر دستاوردهای انقلاب سرپوش بگذارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۲۵    
یک مقام مسئول گفت: هزینه حمل و نقل تا 2.5 برابر نسبت به سال گذشته، بالا رفته که این هزینه در کنار افزایش هزینه هایی نظیر تعمیرات و نگهداری مرغداری، باعث افزایش قیمت مرغ در بازار شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۵    
بهروز افخمی در نشستی در جشنواره عمار روایتی متفاوت از هفت ارایه داد و همچنین درباره رویکرد جشنواره های خارجی به سینمای ایران صحبت کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۰    
محمد جواد ظریف خطاب به دولتمردان آمریکایی نوشت : تهدید، تهدید بدنبال می آورد و احترام هم احترام!.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۱    
ما غذا را بخاطر انرژی و مواد مغذی که به بدن مان می رساند می خوریم، اما عامل لذت نیز نقش پررنگی در این میان دارد. گاهی این عامل لذت، باعث می شود انتخاب های ناسالم غذایی داشته باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مهناز افشار تصویری از خود و دخترش را سر سجاده نماز در اینستاگرام منتشر کرد و درباره آن نوشت: ما خلوت های مختلف و زیادی داریم .دنیای بچه ها پاک و بی ریاست ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش هایی که اکنون در اغلب مناطق کشور شاهد آن هستیم به تدریج تا فردا عصر به پایان می رسد اما از روز یکشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب و جنوب غرب به کشور می آید.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۰    
بسیاری از افراد به دلایل مختلف به کمبود مواد مغذی حیاتی و مهم دچار می شوند و این عامل، عملکرد بدن را تغییر می دهد و در نتیجه باید تغییر اساسی در رژیم غذایی و مصرف مکمل های خوراکی اعمال شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۰    
در روزهایی که مسئولان باشگاه استقلال، خروج اخبارنقل و انتقالاتی را ممنوع اعلام کرده اند همچنان شایعاتی پیرامون نفرات مدنظر وینفرد شفر به گوش می رسد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۰    
سامانه بارشی فعلی، فردا در شمال شرق کشور در استان های گلستان، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی فعال است، سایر شهر ها فردا آسمانی صاف خواهند داشت و این سامانه بعدازظهر جمعه از شرق کشور خارج می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه باغ فیض تهران طی دی ماه 97 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۰    
با آغاز به کار رسمی بازار آزاد، صرافی های بانکی نرخ را نسبت به روز گذشته افزایش داده و اکنون هر دلار آمریکا، تومان است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۰    
سرپرست وزارت بهداشت ضمن تشکر از زحمات دکتر سید حسن هاشمی، گفت: مردم نگران نباشند و بدانند که طرح تحول نظام سلامت که طرح دولت روحانی است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سالانه حدود 380 هزار مصدوم در کشور داریم که 15 تا 20 درصد آن ها قادر به بازگشت به کار نیستند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: اتوبوس تهران کرمانشاه در کیلومتر 40 اتوبان ساوه- همدان واژگون شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۵:۰۰    
وزیر امور خارجه عراق در تازه ترین اظهارات خود به یک جانبه بودن اعمال تحریم های آمریکا بر ایران و تمایل عراق برای تجارت با کشور همسایه خود تاکید کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۵    
عضو شورای شهر تهران در دیدار با شورایاران گفت: اگر هر شورایار بتواند مشارکت گیری 100 نفر را در شهر هدف گذاری کند می توانیم نتایج خوبی در حوزه مشارکت گیری شهروندان داشته باشیم.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۵    
رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به این که بنده از خود ایشان شنیدم که اگر مسائل حفاظتی نبود، با پیکان به این طرف و آن طرف می رفتم ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: انتظار شورای شهر از معاونت حقوقی ریاست جمهوری، تهیه لایحه برای ایجاد مدیریت یکپارچه شهری و افزایش اختیارات شوراها است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به دلیل سهل انگاری ها، عدم پیگیری و نیز عدم اجرای مصوبات و الزامات شورا بخش مهمی از ظرفیت های بودجه ای در حوزه حمل و نقل امسال محقق نشد .
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۵۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از پروژه احداث پایانه جدید شرق بازدید میدانی به عمل آورد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از لزوم ورود شهردار تهران به حل مشکلات پرونده های مشارکتی با بخش خصوصی خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۴۵    
شهردار تهران در نشستی با حضور رهبران دینی، چهره های برجسته و شهروندان مسیحی، گفت: چه پیش و چه پس از اسلام، همنشینی ادیان و فرهنگ های مختلف در ایران به خوبی درک می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۵    
قیمت سکه امروز قیمت دلار امروز و قیمت طلا امروز را مشاهده می کنید
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۰    
رئیس مرکز آمار ایران از ارائه آمار تورم و رشد اقتصادی از سوی بانک مرکزی انتقاد کرد و گفت: اختلاف در آمار مراکز آماری بلایی بزرگ است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۰    
رئیس جمهوری در حکمی درمان و آموزش پزشکی، سعید نمکی را به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه منصوب کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 7 درجه ای دما و بارش باران و برف در پایتخت به ویژه در ارتفاعات استان خبر داد و پیش بینی کرد که تهران امشب شاهد بارش باران و برف خواهد بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۵    
به تازگی کسب و کار جدیدی در کنار جاده در جنوب غربی چین بعد از بارش برف در شهر چنگدو، استان سیچوان ایجاد شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۰    
رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه بارش برف در محور کرج چالوس در حال حاضر شدید است،گفت:تردد در محور کرج - چالوس بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۵    
وزیر امور خارجه با اشاره به تحقیر عربستان و کشورهای دیگر توسط ابرقدرتها گفت: امروز، بزرگترین افتخار ما این است که کسی نمی تواند بگوید اگر یک هفته از شما حمایت نکنم عربی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۰    
بازیکنان تیم ملی در جلسه آنالیز شرکت کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
جشن حمایت مردمی از تیم ملی برای موفقیت در جام ملت های آسیا فردا از ساعت 15 تا 17 در بوستان آب و آتش برگزار می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
یک دستگاه آپارتمان 100 متری واقع در نیاوران، خیابان خداوردی با مبلغ 150 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 3 میلیون تومان اجاره، معامله می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
نیکی کریمی، بازیگر سینما، عکسی از تست گریم خود در فیلم پری را پس از 24 سال منتشر کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر تاکید کرد که فیلم های کوتاه معرفی شده به دبیرخانه فجر، باید زمان فیلم خود را به 15 دقیقه برسانند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۵    
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر لزوم تبعیت کامل از مقام معظم رهبری به عنوان تنها راه حل مشکلات کشور، گفت: حوزه، حوزویان و مسئولان باید مردم را دریابند؛ امروز این مردم گرفتار گرانی ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۰    
فاکس اسپورت در گزارشی نوشت که جام ملت های آسیا شاید آخرین حضور کارلوس کی روش روی نیمکت ایران باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۵    
بهتاش فریبا می گوید عیار واقعی کی روش به زودی مشخص می شود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۵    
پرویز برومند راه جدیدی را برای زندگی اش انتخاب کرده است.او به زودی یکی از مربیان فوتبال ایران خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۲۵    
شیلا خداداد که با سریال مسافری از هند به شهرت رسید، با انتشار عکسی از این مجموعه تلویزیونی، یاد گذشته ها را زنده کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۵    
بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد 110 متری نوسازدر آرژانتین به قیمت یک میلیارد و 970 میلیون تومان و یک واحد مسکونی 63 متری در ابوذر به قیمت 156 میلیون تومان معامله شده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که دیوار مرزی نمی تواند یک اقدام غیراخلاقی باشد چرا که اطراف واتیکان نیز دیوار هایی وجود دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
در سال 2018 روسیه، ایران، چین، هند و ترکیه بیشترین اقدامات را برای به چالش کشیدن سلطه دلار انجام دادند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 فردا 14 دی ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است، با اعلام ماموران پلیس راه در محل ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تجویز دارو توسط دندانپزشک فاقد پروانه در یکی از درمانگاه های این شهرستان، موجب مرگ یک مرد 45 ساله شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
بیت اللهی گفت: بوی نامطبوعی که از روز گذشته در سطح شهر تهران ایجاد شده ناشی از فعال شدن گاز آتش فشان دماوند نیست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از کاهش تدریجی غلظت آلاینده های تجمع یافته در تهران و بهبود کیفیت هوای این شهر خبر داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۰    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال استقلال اهواز را به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۰    
طبق نظرسنجی بلومبرگ، تولید نفت اوپک پیش از این که توافق این گروه برای محدودیت عرضه آغاز شود در دسامبر بیشترین کاهش را در دو سال گذشته داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
گزارش رسمی بانک مرکزی نشان می دهد در آذرماه سال جاری، بیشترین سهم از معاملات خرید و فروش معادل 2/ 17 درصد به آپارتمان های با ارزش کل 300 تا 400 میلیون تومان اختصاص داشته است ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
استاندار تهران با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت بحران و دستگاه های متولی برای شناسایی کانون اصلی انتشار بوی نامطبوع عصر چهارشنبه در تهران گفت ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
از جلسه دیروز کابینه ترامپ در کاخ سفید، عکسی جالب توجه منتشر شده که نشان می دهد پوستر جنجالی تهدیدآمیز درباره نزدیک شدن اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران با الهام از "تیزر" تبلیغاتی سریال "بازی تاج و ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
جام ملت های آسیا 2019 امارات با تغییرات اساسی برگزار خواهد شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
قیمت نفت تحت تاثیر نوسان بازارهای سهام و ارزی و نگرانی ها نسبت به کندی اقتصاد جهانی، در معاملات روز پنج شنبه یک تا دو درصد سقوط کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
مهمترین عناورین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به اعلام نرخ بیکاری در پاییز، واریز وجه بسته های حمایتی بازنشستگان و اشتغال 2400 نفری تعاونی ها در آذرماه امسال اختصاص داشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
فصل زمستان و کاهش دما احتمال بروز برخی از مشکلات جسمی و روانی را افزایش می دهد که آگاهی داشتن از آن ها می تواند در چگونگی رفع این مشکلات مفید باشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۲۵    
مدیر برنامه های اوزیل به شایعه جدایی این بازیکن از توپچی ها واکنش نشان داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۱۰    
شامگاه دیروز استشمام بوی نامطبوع در شهر ابهر خبرساز شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
مرزبانان هنگ مرزی آستارا با چشمانی تیزبین برای دفاع از مناطق مرزی در برف و سرمای زیر صفر درجه خدمت کرده و با جان و دل از مرزها حراست می کنند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی بارش برف و باران برای غالب مناطق کشور، از خطرات ناشی از لغزندگی جاده ها، مه آلودگی و کاهش دید هشدار داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۵    
سازمان ملی فضایی چین اعلام کرد کاوشگر 'چانگ e-4' این کشور بعد از فرود موفقیت آمیز در کره ماه، نخستین عکس از نیمه پنهان ماه را ارسال کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۰    
شهرام ناظری از بهبود وضعیت جسمی خود نسبت به روزهای گذشته گفت. او که هشت روز پیش به علت عفونت ریه در بیمارستان بستری و پنج روز پیش مرخص شد، هم اکنون در منزل مشغول استراحت است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۰    
در بسیاری از کشورهای اروپایی، حداقل دستمزد به میزانی که استاندازدهای حداقلی زندگی را فراهم کند، کافی است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص افزایش قیمت مرغ، گفت: کسانی که در بخش تولید فعالیت دارند باید تولید خود را افزایش دهند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۵    
یک شکارچی روسی از سوی خرسی که آن را از کوچکی بزرگ کرده بود، بلعیده شد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۵    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز (سیزدهم دی ماه) را تشریح کرد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۰    
/آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه آذری تهران طی دی ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۰    
در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی و تلویزیونی مختلفی پخش می شود که آواز گنجشک ها و ماموریت آقای شادی از جمله آنهاست.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
تیم ملی ایران علی رغم سرسختی مقابل عراق نتوانست به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا در اولین نشست کابینه خود در سال 2019 گفت که دوست دارد با ایران مذاکره کند اما آنها هنوز آماده نیستند، ولی آماده می شوند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
امروز شاهد "بارش برف و باران" در بسیاری از استان های کشورمان خواهیم بود.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادی مرزبانان ربوده شده را با جدیت پیگیری می کنیم گفت: مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده شده بین ایران و پاکستان ادامه دارد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۵    
کاربران فضای مجازی پایتخت دیروز یک هشتگ مشترک داشتند. هشتگی که از یک بو با منبع و منشا نامشخص خبر می داد و آنها برای اطلاع رسانی از وضعیت محله خود از کلید واژه بوی مرموز استفاده کردند.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۵    
مهاجم ایرلندی تراکتورسازی تبریز بالاخره پس از مدت ها غیبت به ایران بازگشت.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۵    
در حالی که با حذف قبوض کاغذی، صرفه جویی بسیار زیادی در وقت و هزینه و هم چنین کمک بسیاری به اجرای مکاتبات اداری می شود ...
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۵    
دونالد ترامپ سوریه را که در جنگ داخلی 7 ساله ویران شده "ماسه و مرگ" توصیف کرده است.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۵    
بیش از 40 روز از آخرین عرضه نفت خام در بورس گذشته است و با وجود این که وزیر نفت هفته گذشته از احتمال سومین عرضه در هفته جاری خبر داد، اما این امر محقق نشد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۰    
اول بهمن زمین میان ماه و خورشید قرار می گیرد و ماه گرفتگی کاملی را ایجاد می کند که این ماه گرفتگی کامل تا سال 1400 رخ نخواهد داد.
ملیت   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۰    
آب پرتقال یکی از نوشیدنی های محبوب در سراسر جهان و از ارکان ثابت در وعده غذایی صبحانه بسیاری از مردم محسوب می شود ...