جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 18 مهر 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 مهر 1395 میزان 2 مهر 1395 میزان 3 مهر 1395 میزان 4 مهر 1395 میزان 5 مهر 1395 میزان 6 مهر 1395 میزان 7 مهر 1395 میزان 8 مهر 1395 میزان 9 مهر 1395 میزان 10 مهر 1395 میزان 11 مهر 1395 میزان 12 مهر 1395 میزان 13 مهر 1395 میزان 14 مهر 1395 میزان 15 مهر 1395 میزان 16 مهر 1395 میزان 17 مهر 1395 میزان 18 مهر 1395 میزان 19 مهر 1395 میزان 20 مهر 1395 میزان 21 مهر 1395 میزان 22 مهر 1395 میزان 23 مهر 1395 میزان 24 مهر 1395 میزان 25 مهر 1395 میزان 26 مهر 1395 میزان 27 مهر 1395 میزان 28 مهر 1395 میزان 29 مهر 1395 میزان 30 مهر 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه ضمن بیان اینکه ایران آماده ارسال کمک های دارویی و امدادی به یمن است ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت: مسی چه در زمین بازی و چه در تمرینات شگفت انگیز است و همه چیز را می داند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- رکابزن کشورمان در رشته اسکرچ، موفق شد اولین مدال طلای ایران در مسابقات کاپ آسیا را کسب کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری گزارش دادند که در منطقه ادلب بعد از یک هفته درگیری تروریست های احرار الشام متحد سابق خود جند الاقصی را از این منطقه بیرون کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- انگلیس 250 سرباز را برای کمک به ارتش عراق در عملیات موصل در این کشور مستقر کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- وضعیت بارندگی استان ها تا پایان هفته دوم سال آبی 96-95 اعلام شد که براساس آن 16 استان کشور بدون بارش و 8 استان نیز بارش کمتر از یک میلی متر را تجربه کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای ارتش سوریه در درگیری با گروهک تروریستی احرار الشام در اطراف لاذقیه موفق شد که فرمانده ارشد این گروهک را به هلاکت برساند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- دومین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر معظم انقلاب و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان، یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- عده ای نیز دچار بی خوابی می شوند و ممکن است احساس کنند به داروهای آرامبخش و خواب آور احتیاج دارند، به این افراد توصیه می کنیم قبل از خواب از دمنوش های گیاهی استفاده کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- نیروهای عراقی در ادامه مبارزه خود با تروریست های داعش منطقه البکر در هیت واقع در الرمادی را به صورت کامل آزادسازی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- گاو آنکل یا گاو شاخ دراز از گاوهای بومی آفریقا می باشد که فاصله نوک شاخ های آن حتی به 2.5 متر هم می رسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم 38 ساله آلمانی در حال مذاکره با تیم های چینی است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه سازی فرزندان این سرزمین در نیروی دریایی سپاه برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال روسیه، میزبان جام جهانی 2018 امروز(یکشنبه) در دیداری دوستانه مغلوب کاستاریکا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه که برای رایزنی پیرامون بحران یمن و سوریه به بروکسل سفر کرده است در دیدار با خانم هلگا اشمید دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- دفتر حمل و نقل و ترافیک وزارت کشور با انتشار اطلاعیه ای از شهروندان تهرانی و ساکنان کلانشهرهای کشور دعوت کرد برای اطلاع از صحت گواهی معاینه فنی اخذ شده خودروهای خود به پایگاه اینترنتی ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروهک تروریستی داعش با انتشار تصاویری مدعی شد که انبار اسلحه پادگان نیروهای دولتی عراق را در غرب استان الانبار اشغال کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- در پی حذف نام خاوری از لیست اینترپل، سخنگوی نیروی انتظامی توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی کبدی ایران در دومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان تایلند را شکست داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای، جنایت صنعا را محصول توطئه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود دانست و امت اسلامی را به محکومیت جنایت صهیونیستی آل سعود دعوت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ولز در برابر گرجستان به تساوی رضایت داد و کرواسی نیز با پیروزی برابر کوزوو در گروه خود صدرنشین شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین مظفری دربازدید ازمرکز وکلا و مشاوران گفت: سعادت دنیا و آخرت در گرو تمسک به خط ولایت و امامت است، ملاک عمل وکلا و کارشناسان باید شرع و قانون باشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بیش از 25 نظامی سعودی از جمله چند افسر، در عملیات نیروهای یمنی کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- هیات علمی بلند پایه آلمانی پیش از ظهر امروز با قائم مقام و معاون کل، معاون آموزشی و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- مزایده ها و حراجی های بزرگ را همواره مردم به دلیل فروش آثار هنری معروف به مجموعه دار ها می شناسند ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در دیدار معاون رئیس جمهور چین، با استقبال از روند گسترش همکاری های تهران - پکن، گفت: اجرای سریع و کامل توافقات فیمابین ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در دیدار با فرستاده عالی رئیس مجلس سنگاپور گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال پیکان قهرمان تورنمنت چهار جانبه زنده یاد رضا ابراهیمی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- وبسایت ویکی لیکس در جدید ترین افشاگری خود 2 هزار ایمیل مدیر تیم انتخاباتی هیلاری کلینتون را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت:مجوز 22دوره آموزشی شغلی قضائی گرفته شده است که تاکنون 8دوره آموزشی به میزان 5248نفر ساعت برگزار گردیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه بارسلونا قصد دارد جایگزین مناسبی برای بوسکتس در ترکیب خود جذب کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروهک تروریستی جندالاقصی از متحدان داعش پس از درگیری با تروریستهای احرارالشام با صدور اعلامیه ای خبر داد که به گروهک تروریستی جبهه فتح الشام می پیوندد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسابقه تدارکاتی تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و فولاد نوین اهواز با تساوی خاتمه یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در موسسه آیت الله جوادی آملی حضور یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- قیمت عمده هر کیلو برنج داخلی در بازار 9 هزار تومان و هر کیلو برنج وارداتی 2 هزار تومان است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس طی پیامی درگذشت والده عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- محرم ماه عزاداری حسینی شروع شده و هرچه به تاسوعا و عاشورا نزدیک تر می شویم، شهر های ما بیشتر رنگ و بوی محرم و عزا به خود می گیرند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- آبی پوشان لیگ برتری فوتبال تبریز در دیدار تدارکاتی برابر شهرداری بناب به پیروزی پر گل دست یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر پاکستان در دهلی نو در واکنش به مسدود شدن کامل مرزهای این کشور با هند اعلام کرد که پاکستان بدنبال حل تنش ها از طریق سیاسی است اما برای پاسخ به هرنوع تهدید آمادگی کامل دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با ایام محرم ومراسم سوگواری وعزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، حجت الاسلام والمسلمین نظری دادیار اجرای احکام وناظر بر زندان به همراه مسئول اجرای احکام دادسرای ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده عربستان در سازمان ملل در واکنش به رأی مثبت مصر به طرح پیشنهادی روسیه در شورای امنیت درباره حلب گفت برای کسانی که به طرح روسیه رأی مثبت داده اند تأسف می خورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از توافق با عراق برای 24 ساعته شدن فعالیت دایره صدور گذرنامه (ویزا) این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: خواستار ایجاد یک کریدور هوایی امن برای کمک رسانی به مجروحان جنایت دیروز عربستان در یمن هستیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- مداحان اهل بیت علیهم السلام که قرار است در دیدار ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی مداحی کنند مشخص شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- پل یو بین (U Bein) واقع در میانمار، از روی دریاچه تانگتامان عبور می کند، این پل به خاطر صحنه زیبایی که از غروب به دست می دهد بسیار معروف است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- حمید فرخ نژاد که به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان سینا بستری شده بود، عمل خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت ایران و عراق در اجلاس آینده اعضای اوپک و غیراوپک شرکت نخواهند کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتسال تاسیسات دریایی موفق شد در دیدار معوقه هفته دوم لیگ فوتسال، برابر طرح و توسعه الوند قزوین به پیروزی برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- به باور مسیحیان عیسی در کلیسای "مهد" واقع در بیت لحم زاده شد و نقطه ای که عیسی پس از تولد بر زمین گذاشته شد، با ستاره ای 14 پر مشخص شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اجرایی افغانستان در دیدار با وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان در ژنو در مورد تصمیم دولت کابل گفته که پناهجویان افغان باید به کشورشان بازگردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و شرکت انگلیسی-هلندی شل، برای همکاری در صنعت پتروشیمی ایران تفاهم نامه اولیه امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- پس از کشتار مردم یمن توسط جنگنده های ائتلاف عربستان علی عبدالله صالح ، رئیس جمهور پیشین یمن، امروز یکشنبه طی فراخوانی از مردم این کشور خواست به مرزهای عربستان حمله کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: در یک فقره سقوط خودرو به کانال آب، سه نفر از شهروندان این شهرستان کشته شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی با دو پیشنهاد خارجی مواجه است که یکی از آنها مربوط به تیم قهرمان اروپا است و به احتمال قوی او به این تیم می پیوندد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم های دیگر مانند کره جنوبی، چین و ژاپن دچار افت شده اند. به همین دلیل خوش بینم که ایران کره جنوبی را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حمله ی وحشیانه جنگنده های عربستان به مردم بی دفاع یمن در یک جلسه ی عزاداری، نشان از عمق کینه یزیدیان زمان نسبت به پیروان اهل بیت(ع) دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم های دیگر مانند کره جنوبی، چین و ژاپن دچار افت شده اند. به همین دلیل خوش بینم که ایران کره جنوبی را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای حفظ آرامش تیم در سکوت کامل به سر می برم و این سکوتم ادامه دار خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- پس از کشتار مردم یمن توسط جنگنده های ائتلاف عربستان علی عبدالله صالح ، رئیس جمهور پیشین یمن، امروز یکشنبه طی فراخوانی از مردم این کشور خواست به مرزهای عربستان حمله کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه فایننشال تایمز با استناد به دو تن از مدیران اجرایی بانکهای آمریکایی جی پی مورگان چیس و مورگان استنلی هشدار می دهد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیامدهای بلندمدت گسترده ای ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نوبت بعد از ظهر امروز (یکشنبه) خودش را در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس ضمن محکوم کردن تجاوز نیروهای خارجی علیه یمن گفت: ایران همه جانبه از ملت یمن دفاع می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- بانوی تیراندازی کشورمان در فینال تفنگ سه وضعیت رقابت های تیراندازی فینال فینالیست ها هفتم شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال اینترمیلان گفت: من عقیده ندارم که شانس فتح اسکودتو را از دست داده ایم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کیار گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان از توزیع چهار تن و 500 کیلو ماهی فاسد در بازار جلوگیری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس قصد دارد بری جذب مارکو وراتی در نقل و انتقالات تابستانی اقدام کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- شانزدهمین شب آواز ایرانی با حال و هوایی عاشورایی برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت واحد اتوبوسرانی تمهیدات این شرکت برای پوشش عزاداری سالار شهیدان را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال بارسلونا گفت: بارسلونا پیشنهادی که برای خرید من به دستش رسید را رد کرد چون پروژه بلند مدت این باشگاه هستم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- آیا این حرمت شکنی صوفیان عارف نما در شهر خوی همان پروژه نفوذ دشمن نیست که این گونه نرم و آرام به نام عرفان وارد شده تا با تقدس زدایی نسبت به امور دینی و عرفانی بستری فراهم کند تا نسبت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- در حال حاضر هیچ درمان قطعی برای بیماری آلزایمر وجود ندارد، درمان های در دسترس می توانند به طور موقت باعث کاهش علایم زوال عقل و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- در حماقت سعودی همین بس که خیال می کند می تواند در روز روشن هزار غیرنظامی گرد آمده وسط یک شهر بزرگ را بمباران کند و بعد قسر در برود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه از آمادگی کامل این ناوگان برای جابجایی مطلوب مسافران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی ولز از شرایط خوبی که برای این تیم وجود دارد ابراز رضایت کرد
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی میرزا هاشم آملی لاریجانی در مراسم عزاداری سید الشهدا شرکت کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- الناز شاکردوست هم از هک شدن صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرده بود که ایران باید به یک کشور صادرکننده طلا تبدیل شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه روز یکشنبه خود با تلویزیون روسیه گفت: هیچ نشانی مبنی بر جنگیدن آمریکا علیه تروریست های النصره در سوریه وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ضربه های ایستگاهی جالب و دیدنی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از تغییر کاربری غیر مجاز یک پلاک به مجتمع تجاری در خیابان شریعتی واقع در منطقه 7 تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- آمانو در حالی از شکننده بودن توافق هسته ای ایران و 1+5 سخن گفته است که از دلایل و عامل این شکننده بودن سخنی به میان نیاورده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پدیده مشهد موفق شد در دیداری تدارکاتی مقابل سیاه جامگان به پیروزی برسد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی در بستن بازی و تدافعی بازی کردن تبحر دارد ولی این روش مقابل کره جنوبی جواب نمی دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- ثبت نام آزمون استخدامی 10 هزار معلم در آموزش و پرورش آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال استقلال در مورد کاهش قراردادهای شان به سرمربی آبی پوشان اعتراض کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان پیشین تیم فوتبال خونه به خونه به دنبال شکایت از افرادی است که حکم محرومیت او را منتشر کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان از وزارت بهداشت افغانستان بازدید کرد و همزمان 4 مقام در این وزارت را از کارشان برکنار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اینترنتی شبکه المنار گزارش داد: هزاران تن از مردم یمن به خیابانهای صنعا پایتخت یمن آمدند تا خشم خود را از حمله وحشیانه روز گذشته جنگنده های ائتلاف متجاز عربی فریاد بزنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- رختکن داوران در ورزشگاه آزادی بعد از بازسازی در دیدار تیم ملی فوتبال ایران lمقابل کره جنوبی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر گفت: اگر همان ایران همیشگی باشیم و مغرور نشویم، می توانیم کره جنوبی را شکست دهیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- پسر جوانی که به خاطر یک مرغ مینا مرتکب قتل شده بود به حرمت ماه محرم بخشیده شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- دوچرخه سوار تبریزی که به دره سقوط کرده بود همچنان در کما است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- بنا به گزارش پلیس آمریکا در پی تیراندازی در یک مرکز خرید در میشیگان یک تن کشته و هشت نفر زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- در حالی چندی پیش نشست کمیته مشترک کمیسارای آب ایران و افغانستان برگزار شد که خبرها حکایت از آن دارد که توافقاتی درخصوص دریافت حق آب ایران صورت گرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با بیان اینکه تا کنون 105 شهید مدافع حرم ایرانی در سوریه، شهدای ورزشکار در رشته های مختلف بودند اظهار داشت: اکثریت جامعه ورزشی ایران، "ولایی ...