پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 22 مهر 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 بهمن 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 مهر 1395 میزان 2 مهر 1395 میزان 3 مهر 1395 میزان 4 مهر 1395 میزان 5 مهر 1395 میزان 6 مهر 1395 میزان 7 مهر 1395 میزان 8 مهر 1395 میزان 9 مهر 1395 میزان 10 مهر 1395 میزان 11 مهر 1395 میزان 12 مهر 1395 میزان 13 مهر 1395 میزان 14 مهر 1395 میزان 15 مهر 1395 میزان 16 مهر 1395 میزان 17 مهر 1395 میزان 18 مهر 1395 میزان 19 مهر 1395 میزان 20 مهر 1395 میزان 21 مهر 1395 میزان 22 مهر 1395 میزان 23 مهر 1395 میزان 24 مهر 1395 میزان 25 مهر 1395 میزان 26 مهر 1395 میزان 27 مهر 1395 میزان 28 مهر 1395 میزان 29 مهر 1395 میزان 30 مهر 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک فروند هواپیمای مسافربری روسیه روز پنجشنبه پس از تهدید به بمب گذاری در فرودگاه ژنو سوئیس تخلیه شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود از مردم دعوت کرد تا برای دریافت کارت "اهدای عضو" اقدام کنند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- نمایش قرارمان فصل خرما به کارگردانی رضا رمضانی و بر اساس نمایش نامه ای از فرح ازادیان از 25 مهرماه تا 8 آبان ماه 1395 در تماشاخانه سرو به روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- جانشین سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در رژه 29 فروردین (روز ارتش جمهوری اسلامی) که پیش از این 29 جانباز حضور داشتند، از سال جاری این تعداد افزایش خواهد یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: استفاده از مواد مغذی به عنوان میان وعده علاوه بر تسریع در روند رشد کودک از بیماری هایی چون فشار خون و اضافه وزن در کودکان پیشگیری می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر اینکه ارزش پروانه های معدنی باید در فضای شفافی ثبت قیمت گذاری شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر اشتی ملی سوریه اعلام کرد که از زمان شروع بحران و جنگ سوریه تاکنون نزدیک به ده هزار نفر از افراد مسلح تجهیزات خود را تحویل داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل سازمان اوپک گفت: در پی واکنش مشترک اعضای این سازمان طی روزهای اخیر٬ انتظار می رود میزان نفت خام انبار شده به سرعت کاهش یابد و تعادل دوباره در بازار نفت برقرار شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- از خرس قهوه ای و توله اش از فاصله ای بسیار نزدیک در کردکوی تصویربرداری شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- عربستان در یمن در هر دو جبهه جنگ و سیاست به بن بست رسیده و اینک می بایست یکی از دو گزینه بد و بدتر فراروی خود را انتخاب کند: یا همانند اسرائیل در لبنان شکست را پذیرفته ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- برخورد شامگاه پنجشنبه یک دستگاه کامیون با اتوبوس شهری در ساری 21 زخمی بر جای گذاشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- جمال قوه ندوشن گفت: شوراهای حل اختلاف نقش مؤثری در کاهش ورودی به محاکم دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک انسان به طور میانگین تا سن 70 سالگی 11 گاو، 27 گوسفند و 2400 مرغ را به طور کامل می خورد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری برای ماههای آبان و آذر سال جاری از روز یکشنبه 25 مهرماه به صورت اینترنتی و حضوری آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید نقش فراوانی در پیروزی های مادریدی ها داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، انتخاب آنتونیو گوترس به عنوان دبیرکل آتی سازمان ملل متحد را به وی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- گروهک تروریستی احرارالشام با انتشار تصاویری مدعی شد که یک تانک ارتش سوریه را در استان حماه منفجر کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- مداحی فرهاد کاظمی مربی لیگ برتری در عاشورا را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر تبیین اهداف قیام عاشورا از سوی علمای دینی تاکید کرد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه عاشورایی به همت اداره فرهنگی زندان همدان در این زندان برپا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- محققان آمریکایی با انجام تحقیقات گسترده بر روی ماه متوجه شدند که تعداد گودال های آن بسیار بیشتر از حد انتظار است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- شهردار جهرم گفت: چهار هزار متر مربع از محیط پیرامون غار تاریخی سنگ شکن جهرم بهسازی می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) در آخرین شب از این برنامه آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- انفجار یک مین در حوزه هشتم شهر کابل، پایتخت افغانستان، یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شورای عالی قرآن در پیامی مرحوم مروت را از متقدمان تعلیم و ترویج تلاوت به سبک مصری دانست و وی را از اساتید شاگرد پرور کشور برشمرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- طی شهریور امسال در 46 فرودگاه کشور 40هزار و 687نشست و برخاست صورت گرفت که طی آن 5 میلیون و 476 هزار و 741 مسافر اعزام و پذیرش و 54 میلیون و 145 هزار و 582 کیلوگرم بار جابجا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از مهاجم فعلی نیس فرانسه انتقاد کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- گروه انصارالدین در مالی اعلام کرد که چندین بمب دست ساز را در بین نیروهای نظامی فرانسه منفجر کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان های شرقی شامل خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه البرز گفت: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین است و حجم ترافیک از تونل شماره 3 به سمت کرج سنگین گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه ملی همچون سال های گذشته، به مناسبت گرامیداشت هفته حج که مصادف با اول تا هفتم ذی القعده است، برای آگاهی بخشیدن به مردم و منتظران زیارت خانه خدا، برنامه های ویژه ای تدارک دید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- پیرداده گفت: شوراهای حل اختلاف همواره با ایجاد صلح و سازش مانع از بروز اختلافات عمیق در میان مردم می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بهتر است تخم مرغ را به هر دو شکل نیمرو و آب پز طبخ کنید تا از تمام خاصیت های آن بهره مند شوید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- شبه نظامیان طالبان با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که با نیروهای دولتی افغانستان در ولایت هلمند درگیر شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دبیر علمی سی و سومین کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران عنوان کرد: خدمات حوزه سلامت روان از تعرفه واقعی برخوردار نیست و لازم است که وزارت بهداشت در این زمینه تمهیداتی را ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین اودینزه گفت: رم بازیکنی مثل توتی دارد که یک قهرمان است، او باید به کارش ادامه دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دوچرخه هایی با فرمانی صاف، تنه و چرخی ضخیم در مقایسه با انواع دیگر دوچرخه ها به نوع کوهستان معروف شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دیپلم افتخار هیات داوران نوجوان بیست و یکمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اشلینگل به تله فیلم بلوگا اهدا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- اطلاعات گمرک ایران نشان می دهد که گرچه در شش ماهه نخست سال جاری تراز تجاری ایران و مصر همچنان مثبت است ولی حجم صادرات ایران از 503 هزار تن در سال گذشته به 351 هزار تن رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف محموله بزرگ بلور و کریستال های قاچاق در این شهرستان و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان اینکه حادثه کربلا به وسعت همه کائنات و تمام تاریخ است، گفت: امام حسین(ع) به دنبال برداشتن حجاب ظلمانی در جامعه بودند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- دادستان شهرستان جیرفت گفت: مددجویانی که حسن رفتار آنان از سوی زندان مورد تایید و دارای شرایط قانونی باشند می توانند به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) با تامین ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان سازمان فضایی ناسا به این نتیجه رسیدند که روی سطح مریخ می توانند دو گیاه شلغم و مارچوبه را پرورش دهند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- هافبک آلمانی یوونتوس نقش بسزایی در موفقیت های این تیم ایفا کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تروریست های تکفیری مدرسه ای در محله سلیمانیه شهر حلب را گلوله باران کردند که درنتیجه آن 4 کودک دانش آموز کشته و چند نفر نیز زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- در 9 ماهه ژانویه تا سپتامبر 2016 متوسط واردات نفت هند از ایران 411 هزار 900 بشکه در روز بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 90.5 درصدی داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس رسانه ملی در دیدار دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به نقشه دشمنان برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای ایشان در حسینیه ی امام خمینی (رحمه الله) در آخرین شب از این برنامه آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- گاردین در گزارشی نوشت: اگر کمک های فوری به مهاجران بازگشته از پاکستان نرسد، با یک فاجعه انسانی روبرو خواهیم بود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- طی روزهای اخیر 2 فک خزری که در تورهای ماهیگیری گرفتار شده بودند با اطلاع به موقع صیادان نجات یافتند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: بازی های سختی را در پیش داریم و هدفمان این است که در جام جهانی حضور داشته باشیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- یکی از مراجع عظام تقلید با بیان خاطره ای از مسلمان شدن یک جوان مسیحی که نام حسین را برای خود انتخاب کرده بود، گفت: هر کسی که با اخلاص در خانه امام حسین(ع) برود پاسخ خود را می گیرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشست هماهنگی سرپرستان و کادر تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی فوتبال جوانان آسیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس میزان تولیدات تصویری عاشورایی در سال های پس از انقلاب را قابل دفاع ندانسته و بر ضرورت تدوین سیاست و استراتژی مشخصی برای تصویر پیام عاشورا از طریق سینما تاکید دارند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- ندامتگاه فردیس در عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) در غم شهادت جانسوز پسر فاطمه (س) غرق در ماتم و عزا شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان برزیلی والنسیا بنا به دلایل جالبی به جمع شاگردان انریکه اضافه نشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- دوچرخه سوار امید کشورمان در مسابقات استقامت جاده قهرمانی جهان رتبه بیست وسوم را به خود اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- آیا پدر سالخورده که چند وارث دارد، می تواند اموالش را به یک وارث ببخشد و بطور رسمی به او منتقل کند؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور مشهد سواری ماکسیما با 40 میلیون ریال خلافی را توقیف کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد: صندوق های تامین سرمایه مسکن در مرحله نخست در پنج کلانشهر تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز و نیز سواحل مکران تشکیل می شوند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما نوپا اما آماده است چون بازیکنان با تفکرات من آشنا شده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- زمان نشست خبری پیش از بازی 2 دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مداحی زمینه "کربلا برپاست، پس کجایی ای دل" را با نوای میثم مطیعی می شنوید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال صبا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان حاضر نشد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون بنیاد نهج البلاغه از طرح اجرایی ترجمه کتاب نهج البلاغه امام علی (ع) به زبان ژاپنی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات دستگیری 11 تروریست در استان فارس را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- آئین رونمایی از کتاب "تقویم تاریخ دفاع مقدس"؛ شنبه 24 مهرماه 95 برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم فوتبال ماشین سازی مقابل استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسئول شناسایی و فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی قم از اهدای عضو یک نوجوان قمی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- گاردین در گزارش نوشت: حکومت افغانستان با آشفتگی داخلی دست به گریبان است و در راستای احیای دوباره اقتصاد و ایجاد اشتغال زایی برای جوانانی که دست به سفرهای طولانی و خطرناک می زنند با ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- از هفته سوم لیگ قهرمانان، سه شنبه آینده در برنابئو، تیم های رئال مادرید و لژیا ورشو به مصاف هم خواهند رفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- انتشار تعدادی ویدئوی کوتاه ضبط شده به وسیله دوربین های شخصی از موجودات عجیب در نقاط مختلف جهان مورد توجه هزاران کاربر شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان امروز (پنج شنبه) برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- فیلم کوتاه فیروزه به کارگردانی روح الله علی آبادی از تولیدات انجمن سینمای جوانان بجنورد آماده نمایش شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- جوان بجنوردی که به اتهام ارتکاب قتل عمدی همسرش به قصاص محکوم شده بود به حرمت ماه محرم و با رضایت اولیای دم از چوبه دار رهایی یافت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- تعدادی از پروازهای امروز هواپیمای ایران ایر در فرودگاه مهرآباد با تاخیر انجام می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه عراق برای اعلام اعتزاض خود به ادامه حضور نیروهای ترکیه بدون اجازه بغداد و همچنین پاسخ به اظهارات توهین آمیز اردوغان سفیر ترکیه را احضار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- تولیت آستان قدس رضوی با انتشار عکسی از حال و هوای حرم امام رضا علیه السلام گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تصاویر منتشره پنتاگون از لحظه شلیک موشک "تام هاوک" از ناوشکن "یواس اس نیتس" به سمت سامانه های راداری ارتش یمن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- احکام جدید قضات شوراهای حل اختلاف شهرستان اهواز به آنان اعطای شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری قاپ زن حرفه ای طی یک عملیات هدفمند پلیس و اعتراف وی به 21 فقره سرقت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به بازگرداندن بیش از 300 زائر که بدون ویزا به مرز مهران مراجعه کرده بودند، گفت: در دهه اول ماه محرم ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- آخرین ساخته کارگردان دارنده اسکار برای اکران در سال نو میلادی خود را آماده کرده و جزو شانس های اصلی اسکار 2017 محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- دیمتری پسکوف سخنگوی دولت روسیه در رابطه با اظهارات اخیر وزیر امورخارجه انگلیس گفت: لازم است که انگیزه های پنهان انگلیس از مداخله نظامی در سوریه روشن شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر اقتصاد گفت: در ملاقات با قائم مقام بانک جهانی توافق شد که نقشه راه همکاری های فنی و مشاوره ای حسب توافقات دوجانبه تکمیل و در اجرای آن تسریع گردد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست گفت: قرار گرفتن مستمر در مجاورت نور آفتاب احتمال ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر تیم ملی فوتبال ایران از مسئولان ارشد دولت خواست برای صعود این تیم به جام جهانی و موفقیت در روسیه به حمایت از این تیم بپردازند.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور را در روز پنجشنبه اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- شطرنج باز روشندل کشورمان روز شنبه هفته آینده رقابتی سیمولتانه با 10 شطرنج باز نابینای دیگر خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم روئینگ بانوان رده سنی جوانان به منظور حضور در کمپ کنفدراسیون روئینگ آسیا و مسابقات قهرمانی آسیا عازم تایلند شد.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- تنها 2 روز تا پایان مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 95 فرصت باقی مانده است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- هیئت بازرسی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران مستقر است.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- ناوگروه 44 که متشکل از ناوشکن رزمی الوند و ناوپشتیبانی بوشهر است، ابتدا راهی آب های آزاد در خلیج عدن و تنگه استراتژیک باب المندب می شود و مدتی را برای حراست از کشتی های تجاری عبوری از ...
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه آهنگ رشد جرایم خشن در کشور متوقف شده و حتی در برخی جرایم نیز با کاهش همراه هستیم.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرانسوا ریشر سفیر فرانسه در کابل می گوید که قرار است در ماه آینده میلادی، نمایشگاه آثار هنرمندان فرانسه در مورد شهر تاریخی بامیان در شهر پاریس برگزار شود.
میزان   ۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- نماهنگ حسینی "سردار بی سر" را در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) با صدای مجید اخشابی مشاهده می کنید.