سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 25 اسفند 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 مهر 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 1 اسفند 1397 میزان 2 اسفند 1397 میزان 3 اسفند 1397 میزان 4 اسفند 1397 میزان 5 اسفند 1397 میزان 6 اسفند 1397 میزان 7 اسفند 1397 میزان 8 اسفند 1397 میزان 9 اسفند 1397 میزان 10 اسفند 1397 میزان 11 اسفند 1397 میزان 12 اسفند 1397 میزان 13 اسفند 1397 میزان 14 اسفند 1397 میزان 15 اسفند 1397 میزان 16 اسفند 1397 میزان 17 اسفند 1397 میزان 18 اسفند 1397 میزان 19 اسفند 1397 میزان 20 اسفند 1397 میزان 21 اسفند 1397 میزان 22 اسفند 1397 میزان 23 اسفند 1397 میزان 24 اسفند 1397 میزان 25 اسفند 1397 میزان 26 اسفند 1397 میزان 27 اسفند 1397 میزان 28 اسفند 1397 میزان 29 اسفند 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- وزیر سابق انرژی و آب افغانستان اظهار داشت که باید تا آخرین سرباز خارجی از افغانستان خارج شود تا این کشور به یک دولت مستقل دست یابد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه قطری الشرق در گزارشی با اشاره به اعتراضات یمنی ها به عملی نشدن اهداف ادعایی ائتلاف خودخوانده به سرکردگی عربستان و طمع ورزی ابوظبی در یمن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- هند روز(شنبه) از پاکستان خواست، با توجه به مدارک قابل راست آزمایی مبادله شده بین دو کشور، 'داوود ابراهیم' و 'سید صلاح الدین'، سرکردگان تروریسم، را به دهلی تحویل دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- کمیسیون حقوق بشر افغانستان خواستار رسیدگی به جنایات جنگی در این کشور شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با همکاری کمیته امداد استان قزوین، صندوق امداد ولایت، ستاد دیه و خیران استان قزوین زمینه آزادی 100 زندانی جرائم مالی غیر عمد ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- حادثه تلخ تروریستی نیوزیلند ماحصل طبیعی اسلام هراسی است که افراط گرایانی مانند ترامپ مروج آن هستند. همچانکه اظهارات و بیانیه تروریست های دیروز به روشنی به این مسأله اذعان دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز اسفند ماه با رشد بیش از 1397 واحدی به پله 172 هزار و 522 واحدی صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان گفت: به زودی در افغانستان دولتی که نماینده تمام مردم این کشور است، تشکیل خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- بالغ بر 90 هزار راس دام زنده از کشور رومانی خریداری شده که در روز های پایانی سال در چند بخش با کشتی وارد ایران می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه نانوایی ها بیشترین شکایات مردمی را به خود اختصاص دادند، گفت: در بهمن ماه سال جاری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- امیر علی اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت های سازمان ACA در روسیه به مصاف شلتون گریوس ملقب به قبر کَن از آمریکا رفت و در راند نخست حریف خود را ناک اوت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهروندان تهرانی از این پس می توانند با استفاده از سامانه تهران من جای پارک خود را در جایگاه های مجهز به پارکومتر رزرو کرده و مبلغ آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد گفت: درآستانه فرارسیدن سال نو به منظور حفظ و صیانت ازحقوق مصرف کنندگان، نظارت بیشتری بر مراکز تمرکز ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت درکمک به سازمان بهزیستی برای حل مشکل بیمه افراد مجهول الهویه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق و انفجار مواد محترقه یک فروشنده خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- برای آینده ی انقلاب اسلامی تمام امید رهبر معظم انقلاب به جوانان است با هفت توصیه ای که فرمودند، در عرصه ی معنویت، در عرصه ی علم و پژوهش و دیگر عرصه ها.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- درحالی که رسانه ها اعلام می کنند آخرین مذاکرات صلح میان آمریکا و رهبری طالبان در قطر با پیشرفت همراه بوده، اختلاف بین دولت افغانستان و دولت آمریکا به وجود آمده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- این امام بزرگوار هم گوشه ی مهمی از جهاد همه جانبه ی اسلام را در عمل خود پیاده کرد و درس بزرگی را به ما آموخت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- بیست و هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی، عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- "امانوئل ماکرون" رئیس جمهور فرانسه همزمان با ناآرامی ها در پاریس در پیست اسکی مونژی پیرنه حاضر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- جدیدترین تیزر فیلم سینمایی "اونجرز 4" با نام فرعی پایان بازی همزمان با انتشار نخستین پوستر از این فیلم سینمایی رونمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان ارشد کشور حمایت برخی کشورهای غربی از ترویج اسلام هراسی و نژادپرستی را عامل چنین اتفاقات تروریستی در جهان دانستند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از حال و هوای حرم مطهر رضوی در شب ولادت امام جواد علیه السلام را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیوان بین المللی کیفری اعلام کرد با وجود تهدید آمریکا مبنی بر عدم صدور ویزا برای بازرسان این نهاد، به بررسی جنایت جنگی نظامیان آمریکایی در افغانستان ادامه می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- حمید گودرزی و هیراد حاتمی اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج سیما را برعهده دارند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- آیتم داغ های مجازی، این هفته به سراغ داغ شدن کشتار مسلمانان و واکنش افراد نسبت به برخورد دوگانه رسانه ها و مقامات غرب با واژه تروریسم و حقوق بشر رفته است که در ادامه آن را مشاهده می ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از حمله با سلاح سرد به مسلمانان در مقابل مسجدی در لندن را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت از سقوط مرگبار کارگر 47ساله هنگام تعمیر چیلر در برج تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما دو دروازه بان خیلی خوب داریم و اگر یکی را عوض می کنیم به خاطر مطلب رسانه ها نیست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری رویترز در گزارشی به حمله تروریستی روز جمعه در نیوزیلند پرداخته و می نویسد که این حمله نشان داد که کاربران با استفاده از رسانه های اجتماعی راه هایی برای انتشار و اشتراک گذاری ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان از من خواستند که مشکلات را بیان کنم تا مردم فکر نکنند که همه چیز سرجای خودش است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ایران در سالگرد حمله شیمیایی رژیم صدام به حلبچه، در پیامی نوشت که حادثه وحشتناک حلبچه و سردشت فراموش نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر منتخب دنیای حیات وحش که هفته گذشته در نقاط مختلف جهان گرفته شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- نویسنده فاطمه علی است گفت: مخاطب را با الگو های اسلامی و داشته هایی که گاه از آن ها غافل است، آشنا می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- عالی قاپو در ضلع غربی میدان نقش جهان و روبروی مسجد شیخ لطف الله واقع شده است.یکی از زیباترین بناهای دوره صفویه است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- امیر علی اکبری موفق شد حریف آمریکایی خود را در همان راند اول ناک اوت کند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص نرخ انواع ارز بین بانکی، قیمت آپارتمان، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- پژوهشگران آمریکایی، نوعی حسگر پوشیدنی ابداع کرده اند که می تواند با بررسی عرق بدن، داده هایی مشابه آزمایش خون ارائه دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران با برتری شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران با برتری شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تکواندو یکی از امید های اصلی ما در المپیک 2020 است و حساب ویژه ای روی موفقیت تک تک شما عزیزان باز کرده ایم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: درباره قضاوت زرگر حرف نمی زنم و این بهتر است، چون او خودش می داند چه کار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- آبشار یخ زده سنگان در20 کیلومتری شمال غرب تهران، منطقه ی کوهستانی کن سولقان و جاده ی امام زاده داوود قرار دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما سه گل زدیم و حداقل هفت هشت موقعیت دیگر داشتیم و البته مثل همیشه پنالتی ما مردود اعلام شد!
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- در آستانه سال نو، مردم شیراز برای خرید به محله قصرالدشت، یکی از قدیمی ترین مناطق سرسبز شیراز و باغ گل های شیراز می روند و اینگونه خود را برای عید نوروز آماده می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- فروش آثار هنری به عوامل متعددی، چون کیفیت بستگی دارد، اما در این میان بسترسازی برای راه یافتن آن ها به منازل و تلطیف سازی فضای خانه به واسطه آثار هنرمندان خلاق راهی برای حیات هنر های ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- گلچین مولودی ولادت امام جواد (ع) با صدای سید مجید بنی فاطمه را به مناسبت ولادت آن امام بزرگوار می شنوید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران با برتری شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- پروین اعتصامی نادره گفتار، شعر و ادب فارسی است که به حق، او را سعدی دوره معاصر نامیده اند؛ حکایت های منظوم این شاعره، شمیم بوستان سعدی را پس از قرن ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- 30 درصد ایرانی ها هرگز به سینما نرفته اند، یارانه رسانه ها در سال 97 چگونه پرداخت شد؟، حضور 4 اتوبوس نوروزی در میادین و بازار تهران، حضور 4 اتوبوس نوروزی در میادین و بازار تهران و .. ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتسال مس سونگون ورزقان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه نقدی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر امور فنی شرکت نفت فلات قاره ایران، از مجموع برداشت 82.8 درصد ذخایر نفتی قابل استحصال میدان های مشترک این شرکت خبر داد و گفت: این مقدار برداشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل متروی تهران امروز در مراسم افتتاح سه ایستگاه از خط 7 مترو گفت: هم اکنون یک و هفت دهم میلیون سفر در خطوط متروی تهران به صورت روزانه انجام می شود و تعهد داریم مسافران در امنیت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس بین الملل ناجا از آمادگی 24 ساعته پلیس بین الملل ناجا برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان در مسافرت های نوروزی خارج از کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- با تلاش نیرو های یگان حفاظت استان اصفهان کتیبه تاریخی سرقت شده در شهرستان سمیرم کشف و ضبط شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از پیشرفت 60 درصدی سامانه جامع انبار ها خبر داد و گفت: تاکنون 530 هزار انبار در این سامانه ثبت شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- بهداد سلیمی قهرمان سابق وزنه برداری ایران گفت: وقتی فدراسیون و شخص علی مرادی علاقه ای به همکاری با من ندارند من کسی نیستم که بخواهم خود را تحمیل شخص یا سیستمی کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- متری شیش و نیم در جشنواره فیلم فجر علاوه بر کسب چندین سیمرغ و رکوردداری در فهرست نامزدها به عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران نیز سیمرغ را به خانه برد تا همین عاملی برای موفقیت آن ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان مدیریت بحران گفت:مدیریت بحران این روز ها نسبت به سال های گذشته بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله حسین نوری همدانی با حضور در منزل آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و درباره مسائل مهم حوزه و فعالیت های گروه های منحرف و عرفان های کاذب بحث و گفت وگو ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این قسمت از بسته رادیویی 4/24 به اخبار و حاشیه های جالبی پرداخته شده که از مهم ترین آن ها می توان به حمله به نمازگزاران مسجدی در لندن اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- کیکاووس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک گفت: انتخاب من به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک شایعه است و آن را تکذیب می کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه در واکنش به فهرست جدید تحریم های اتحادیه اروپا اعلام کرد که مسکو این اقدام را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از حضور نخست وزیر نیوزلند با حجاب اسلامی برای دلجویی از خانواده های حادثه تروریستی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از استمرار گشت های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در ایام نوروز سال 98 و با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون پرورشی و فرهنگی از تلاش برای ایجاد موقعیت هایی به عنوان مکمل برنامه درسی ملی خبر داد و تاکید کرد در حال حاضر هدف گیری این است که مربی پرورشی در مدرسه مدیریت فضای تعلیم و تربیت ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی تعطیلات نوروزی خود را از 29 اسفند آغاز می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: دیدار های باقیمانده هفته بیست و دوم لیگ برتر با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اینکه بیش از 80 نفر نمازگزار مورد حمله وحشیانه تروریستی قرار گرفته اند حقیقتا قابل تحمل نیست و ما از کشورهای اسلامی می خواهیم که از این عبرت ها بسادگی ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره نوع و چگونگی مواجهه با چالش ها و حوادث به تبیین 10 دوگانه در این زمینه ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما باید افتخار کنیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم، گفت: راهیان نور بزرگترین سلاح ما در برابر جنگ نرم دشمن است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش اظهار کرد: برخی سیاست گذاری های خلاف سند تحول مانند تنوع مدارس و طبقاتی کردن مدارس عدالت را در فراهم کردن فرصت های خوب یادگرفتن برای همه به طور ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران پس از افتتاح ایستگاه هلال احمر و بخش شمالی خط 7 مترو، به ایستگاه میدان شهدا رفت و از پیشرفت پروژه خط 6 مترو بازدید و در تست گرم این خط حضور پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بخش زیادی از مبارزه جهانی ایران با مواد مخدر برای جلوگیری از خروج مواد مخدر به سمت اروپا است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- 618 نفر از چهره های شاخص جوان کشورمان بیانیه ای درباره گام دوم انقلاب، خطاب به مقام معظم رهبری منتشر کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- طرح مجدد لایحه منع شکل گیری کارتل های تولیدی و صادراتی نفت در واشنگتن که عمدتا به دلیل تاثیرگذاری اوپک بر بازار های نفتی تدوین شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم کشتی آزاد ایران مقابل تیم آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد روسیه به پیروزی دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- حسین بیزار در ماده پرش ارتفاع دوومیدانی نوجوانان آسیا در هنک کنگ به مقام چهارم دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با اشاره به بازداشت رئیس شورای شهر کتالم و سادات شهر، گفت: پیش از این رئیس شورای شهر رامسر نیز به دلیل مشابه بازداشت شده بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- هفتمین و آخرین مرحله عرضه نفت خام در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، 27 اسفندماه با قیمت پایه 61 دلار و 73 سنت انجام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با سپیدرود رشت در هفته بیست ودوم لیگ برتر مشخص شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به نتایجی که صنعت نفت آبادان به دست آورده، این تیم غیرقابل پیش بینی است.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- ساماندهی 50 هزار امدادگر فعال هلال احمر در سال 98، علت اپیدمی اسهال و استفراغ در کردستان، هر فرد "اهدا کننده عضو" می تواند 8 عضو خود را اهدا کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- خبرگزاری میزان- شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، پس از 30 سال غربت نشینی، از طریق اروند رود وارد میهن شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری کل استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر جلوگیری از تصرفات افراد سودجو به اراضی ملی گفت: تمھیدات لازم انجام شود تا موقعیت لازم برای سودجویان فراھم نگردد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- کنداکتور شبکه نسیم امسال با چهار برنامه متنوع مهمان خانه ها مردم خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- تعدادی از تجار ،بازرگانان و کنفدراسیون تجار هندی به دنبال مخالفت چین با قرار گرفتن 'مسعود اظهر' رئیس گروه تروریستی جیش محمد در لیست تروریست های سازمان ملل ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی، گفت: در خصوص ایمنی راه ها تصمیماتی برای سطح کشور گرفته شده است. همچنین بر آشکار سازی نقاطی که سابقه حوادث در آنجا وجود دارد نیز تاکید شد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- کم کاری در محیط کار و دروغ و تقلّب در معامله هم انواع دیگری از حق الناس است که کمتر مورد رعایت و مراقبت جامعه ی امروزی ماست و هر کدام عواقب نامطلوبی را بر زندگی انسان و فرزندان وی می ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون وزیرکشور با اشاره تصادفات درون شهری، گفت: چهار شهر شیراز، تهران، مشهد و اصفهان متاسفانه میزان تلفات تصادفات درون شهری بالایی نسبت به سایر شهرها دارند و باید به صورت جدی مسئولان ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- شبکه های مختلف سیما برای مخاطبان خود در ایام نوروز برنامه های مسابقه محور و متنوعی را تدارک دیده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- پاداش بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود در اختیار سرمربی این تیم قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیریت طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از ارائه تسهیلات کم بهره به دارندگان خودروهای پرمصرف برای تبدیل خودرو به گازسوز خبر دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی بوکس ایران با 9 بوکسور به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- خلیج آنلاین با انتشار خبری از محکومیت شماری از شاهزادگان و سرمایه داران عربستان سعودی، علت این امر را مشکلات اقتصادی این پادشاهی دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام باشگاه نساجی گفت: هواداران نساجی در سراسر ایران مطمئن باشند مشکلات اخیر تاثیری در بازی ما مقابل استقلال و سایر تیم ها نخواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- شما آقایان با علمیّتی که دارید، با مهارتی که دارید، با توانایی تجزیه و تحلیلی که دارید، تبیین بشود برای مردم و به صورت گفتمان دربیاید، به صورت فهم عمومی دربیاید ...
میزان   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- شبکه های سیما برای مخاطبان خود در هنگام سال تحویل برنامه های تلویزیونی را تدارک دیده اند.