شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 30 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- جلسه مسئولان عالی قضایی با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از رسیدگی به 2 پرونده قاچاق خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه یک میلیارد و 400 میلیون ریالی قاچاقچی گازوئیل خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید پالسRS مدل 1395 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 18 میلیون تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۱    
خبرگزاری میزان- پاییز تئاتر ایران با اجرای آثاری متعدد از کارگردانان مختلف جانی دوباره گرفته است. آثاری که با روی صحنه رفتن می خواهند در رقابت با سایر آثار بهترین نمایش از نگاه مخاطبان در پاییز تئاتر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: شوکت، عظمت و شکوه پیاده روی میلیونی اربعین، نماد قدرت و اتحاد اسلام در برابر جبهه کفر و الحاد است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده هوانیروز گفت: در حال حاضر 25 فروند بالگرد هوانیروز در مناطق مرزی خوزستان و کرمانشاه مستقر شده و در حال خدمت رسانی به زوار هستند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- هند که در سالهای اخیر عنوان سریع ترین اقتصاد درحال رشد جهان را به خود اختصاص داده است در عین حال سمی ترین هوای جهان را نیز استشمام می کند بطوریکه امروزه ده شهر این کشور در فهرست آلوده ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- سروزیر ایالت پنجاب اعلام کرد: ایجاد یک ایالت جدید در منطقه جنوبی ایالت پنجاب قطعی است و دولت در حال تکمیل زیر ساخت های لازم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهوری آمریکا گفت: هنوز معتقد است که مرگ جمال خاشقچی طرحی بود که اشتباهی پیش رفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- دسته هایی از نظامیان روسی برای شرکت در سومین مانور مشترک با پاکستان وارد اسلام آباد شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- امام محمد باقر علیه السلام می فرمایند: شیعیان ما را به زیارت قبر حسین بن علی علیه السلام فرمان دهید؛ زیرا زیارت آن، روزی را زیاد می کند، عمر را دراز می گرداند و بدی ها را دور می سازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه جزئیات قتل جمال خاشقجی، منتقد میانه رو سعودی را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون بانک مرکزی روسیه اعلام کرد که بانک های خارجی تا پیش از پایان امسال (دی ماه سال جاری) می توانند عضو سیستم شبه سوئیفت روسیه به نام اس.پ.ف.اس شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در جریان بازدید از موکب این سازمان در مرز شلمچه گفت: خدمت رسانی سازمان اوقاف به زائران اربعین در قالب 53 موکب در ایران و عراق انجام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که پسر گلبدین حکمتیار نامزد انتخابات پارلمانی افغانستان بود، رهبر حزب اسلامی با چشم پوشی از حضور میلیونی مردم این کشور، این روند را مسخره دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- متخصصان مدیریت اجتماعی پژوهشگاه نیرو، آثاراجتماعی ریزگرد ها و اختلال در خدمات رسانی آب و برق را مورد بررسی قرار دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- حسین ماهینی، کاپیتان دوم پرسپولیس که در دیدار مقابل استقلال دچار مصدومیت رباط صلیبی شد، بعد از سه هفته بازپروری عضلات، تحت عمل جراحی قرار گرفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- دشمنان و رقیبان جمهوری اسلامی، در ایام اخیر کارزار تصویرسازی علیه ایران را با جدیت بیشتری دنبال می کنند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد با سهولت در همه مرز های کشور همچنان برقرار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر پاکستان در اولین مصاحبه خود با یک رسانه خارجی گفت: مرگ خاشقجی شوک آور است و مسببان آن باید مجازات شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- احزاب و جریان های سیاسی افغانستان اعلام کردند که نتایج مراکز رای دهی را که در آن رای دهندگان از سیستم بایومتریک استفاده نکرده باشند قابل قبول نیست
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزارت کشور افغانستان از بازداشت 60 تن به اتهام دخالت در انتخابات پارلمانی این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه با محوریت موضوع سوریه، امروز با حضور معاونان وزرای خارجه سه کشور در مسکو برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- ائتلاف نظامی به فرماندهی آمریکا در سوریه اعلام کرد به مسجدی حمله کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد به معرفی ثروتمندترین زنان جهان در سال 2018 بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- در چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور بر استمرار رویکرد هایی که بروز ثبات و آرامش نسبی در بازار را فراهم کرده است تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- سعید معروف در پستی اینستاگرامی به شدت نسبت به کناره گیری خوش خبر از سرپرستی تیم ملی والیبال واکنش نشان داد و انتقاد های تندی را علیه ضیایی عنوان کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ترامپ خطاب به روسیه و چین گفت: اگر زمانش برسد آمریکا زرادخانه هسته ای خود را افزایش خواهد داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر خارجه گفت:امریکا با اقدام یکجانبه و غیرقانونی خود در خروج از برجام هم قطعنامه شورای امنیت را نقض کرد و هم دیگران را به نقض آن تشویق یا حتی مجبور می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- ظریف در گفتگو با خبرگزاری کیودو ژاپن تاکید کرد، گفتگو بدون پیش شرط و مبتنی بر احترام متقابل از اصول اساسی سیاست خارجه جمهوری اسلامی است و براساس آن معتقدیم که آمریکا آمادگی لازم را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس کمیسیون انتخابات افغانستان گفت: انتخابات پارلمانی در ولایت قندهار، روز شنبه هفته آینده ( 5 عقرب) برگزار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- استان چهارمحال و بختیاری با مرکزیت شهرکرد یکی از استان های کشور عزیزمان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- در پی انتشار خبری در خصوص اظهار نظر پزشکی قانونی پیرامون جسد سوخته مردی داخل یک خودروی آتش گرفته و انتساب آن به فردی به نام فرشید هکی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از وقوع طوفان و سیل در رم را مشاهده می کنید که حتی سبب آبگرفتگی متروها شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک رسانه ترکیه ای فیلمی از سوزاندن اسناد در کنسولگری سعودی در استانبول، یک روز پس از قتل جمال خاشقچی، روزنامه نگار منتقد آل سعود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست روابط عمومی شبکه 3 سیما گفت: با عنایت به رفتار غیر حرفه ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 با کسب یک مدال برنز برای ایران ادامه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- برنامه 10 ساله سازمان ملل در مقابله با مشکل مواد مخدر در جهان، به دلیل افزایش تولید و مصرف این مواد، دچار "شکست چشمگیری" شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی khattehezbollah؛ ویدئویی با عنوان "حزب الله این است" را منتشر کرد که به بیانات رهبر انقلاب می پردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- عکس روز نشنال جئوگرافیک به نمایش شکوه آتشفشان کیلاویا پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 با کسب یک مدال برنز برای ایران ادامه پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسلحه نارنجک انداز 30 میلی متری کاوه با برد هزار و 800 متر دارای قابلیت انهدام تجمعات دشمن و انهدام نفربر های زرهی با حجم آتش بالاست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- ستاره شناسان برای نخستین بار، یک سیاه چاله را رصد کرده اند که از یک میدان مغناطیسی برای تغذیه استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- کار عملی ساخت 6 هزار مدرسه در مراسمی با حضور وزرای دارایی، آموزش و پرورش و توسعه روستایی افغانستان آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: کشته شدن یک خبرنگار در سفارت عربستان، تروریست و افراطی بودن ریاض را ثابت می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- آخرین بازی امروز لیگ یک بین تیم های کارون اروند خرمشهر و مس کرمان برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حج و زیارت گفت: این مسائل توسط افراد سود جو و فرصت طلب مطرح شده و این افراد با این عنوان که صدور ویزا در سامانه سماح با تاخیر رو به رو می شود دو برابر از مردم پول می گیرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به تلاش آمریکا برای اجماع سازی جهت تحریم نفتی ایران ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- در پی وقوع آتش سوزی در آزمایشگاه یکی از مدارس آبپخش استان بوشهر، محمد ابراهیم زاده معلم 33 ساله تمامی 27 دانش آموز خود را نجات داد و خود بعلت خفگی در بین آتش گیر افتاد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید مدعی شد که این باشگاه جدایی ستاره پرتغالی را به شوخی گرفته بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- همزمان با افزایش شمار زائران کشور در مرز های خروجی عراق و داخل این کشور و همچنین تغییر شرایط جوی استان های هم مرز با عراق به خصوص ایلام و خوزستان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سایت دافوس الصحراء کنفرانس سرمایه گذاری سعودی توسط مخالفان سعودی و طرفداران حقوق بشر هک شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار برابر السد قطر را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به لزوم اصلاح برخی موارد در قانون کارشناسان گفت: ما اصلاح قانون کارشناسان را در دستور کار قرار دادیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- افراد بسیاری در سراسر جهان مبتلا به اختلال خوانش پریشی هستند اکنون پژوهشگران "دانشگاه سائو پائولو " (S o Paulo State University) برزیل و" دانشگاه دیدرو پاریس" (Paris Diderot ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری144 جوادیه تهرانپارس پایتخت از دستگیری باند سارقان لوازم داخل خودرو خبرداد که از اعضای یک خانواده بودند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- صحبت های حکیمانه و زیبای یک زائر مسن که با قد خمیده، که پیاده مسیر نجف تا کربلا را طی می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر دوشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از شهر مهران با اشاره به این که زیر ساخت های مناسبی در مرز های شلمچه و چذابه نسبت به سال های گذشته ایجاد شده است گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- غوطه ور بودن یک مورچه درون قطره آبی، لحظه ای نادر و شگفت انگیز است که اگر به ثبت برسد، یک پدیده شگرف و دیدنی را رقم می زند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی از اختصاص کد دستوری #233* جهت دریافت کمک های نقدی هموطنان علاقه مند به مشارکت در فیض میزبانی زائران اربعین خبر داد
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدافع راه راه پوشان تورین از رد کردن پیشنهاد منچستریونایتد پیش از بازگشت به یوونتوس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت خارجه روسیه از برگزاری نشست سه جانبه با حضور نمایندگان ارشد روسیه، ایران و ترکیه درباره تحولات سوریه، فردا (سه شنبه) در مسکو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوال در خصوص زمان اجرای حکم اعدام مظلومین و محمد سالم متهمین فساد اقتصادی گفت: زمان اجرای حکم آن ها هنوز تعیین نشده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان تهران در مراسم گرامیداشت روز کارشناس گفت:ادعای رعایت حقوق بشر در غرب آدرس غلط دادن است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- رحمانی وزیر پیشنهادی صنعتف معدن و تجارت برنامه های خود را برای تصدی این وزارتخانه اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛از تکرار لاطائلات شرمن تا واکنش وزارت خارجه به یک خبرسازی دروغ و سفر سردار پاکپور به پاکستان و سخنان رهبر انقلاب درباره ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه رئال مادرید نسبت به بازگرداندن هافبک پیشین خود به سانتیاگو برنابئو علاقه مند است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانش آموزان در مدارس هند آموزش می بینند که چطور شاد زندگی کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت بالن هایی را طراحی کرده که قادر است تا جو زمین بالا بروند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت پدر فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های داخلی رویداد های متعددی را امروز انعکاس دادند که در این بسته خبری بخشی از آن را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: رویکرد پیشگیرانه و نگاه مسئولانه سازمان قضایی نیروهای مسلح عامل صیانت و سلامت مجموعه ارتش است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال اینتر میلان در رقابت های سری A ایتالیا موفق شد در ثانیه های پایانی بازی حریف خود آث میلان را با نتیجه 1 بر 0 شکست دهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های ترکیه گزارش دادند که پلیس این کشور خودروی دیپلماتیک مفقود شده کنسولگری عربستان را در یکی از پارکینگ های استانبول پیدا کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- لیگ یک فوتبال کشور امروز با برگزاری چند بازی پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- بررسی های انجام شده روی جسدی که از درون یک خودروی سوخته در باغ فیض کشف شد حاکی از این است که متوفی اقدام به خودسوزی کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- از دیوارنگاره ای با عنوان نام جاوید حسین در ایستگاه متروی میدان امام حسین علیه السلام رو نمایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- دوربین های مدار بسته تصاویری را ثبت کرده اند که یک قطار مسافرتی از ریل خارج می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- یک جوان 13 ساله خلاق راهی برای خرد کردن راحتر هیزم بدون استفاده از تبر پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رباتی طراحی شده که می تواند به عنوان بازوی سوم انسان عمل کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت پدر فرمانده نیروی هوافضای سپاه را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- پلیس ترکیه خودرویی را با پلاک دیپلماتیک متعلق به کنسولگری عربستان سعودی که در یکی از پارکینگ های استانبول مخفی و رها شده بود، یافته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- شورای عالی معیشت ارتش از تحویل دهی مجتمع های مسکونی به اعضای پروژه های مسکن ارتش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- اگر میخواهید بدانید بچگونه حافظه خود را تقویت کنیم و اینکه موثرترین دمنوش ها برای مقابله با خستگی روزانه کدامند حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- حسن یزدانی پس از کسب مدال برنز در رقابت های قهرمانی جهان از مردم عذرخواهی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- این موشن گرافیک به تشریح الزامات و نکات مهم سفر اربعین و نکات لازم در پیاده روی اربعین پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- اقدام نژاد پرستانه مرد سفیدپوست با زن سالخورده سیاهپوست در پرواز بارسلون به لندن شرکت "رایان ایر" با اعتراض شدید مسافران این پرواز همراه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- پلیس آتلانتای آمریکا می گوید که جست وجو ها برای دستگیری دومین مظنون تیراندازی مرگبار به سمت افسر پلیس این شهر ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با بازیکنان پارس جنوبی هم که پس از بازی صحبت کردم، گفتند داور قضاوت خوبی نداشت و کارت ها به ناحق بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه تراکتورسازی با امضای تفاهم نامه ای با باشگاه بادران رضایت نامه اسلامی خواه را دریافت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در بحث مسائل امنیتی همه چیز در مرز مهران تحت کنترل است و بحمدالله مشکلی در این خصوص وجود ندارد.