چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 8 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- 11 نفر از عاملان اصلی سنگ پرانی به کامیون ها در طول هفته گذشته در استان دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- سفیر جدید دانمارک در کابل در دیدار با طارق شاه بهرامی وزیر دفاع افغانستان بر همکاری های دراز مدت کشورش با افغانستان تاکید کرد و از افزایش نیروهای نظامی این کشور در افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- روز بیست و یکم ماه محرم مصادف است با روزی که در سال 61 هجری قمری پس از گذشت چند روز از شهادت امام حسین (ع) و یاران آن حضرت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزیر دفاع افغانستان اعلام کرد که انتقال عناصر داعشی از سایر کشورها به افغانستان حقیقت ندارد، اگر مدارک و یا شواهدی در این زمینه وجود دارد باید به دولت وحدت ملی ارائه شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان با اجرای طرح مسکن بیش از 5 میلیون نفر را صاحب خانه می کند که مجوزهای لازم برای اقدام توسط مجلس ملی تصویب شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سریال "آسمان هوای باران دارد" یک ملودرام اجتماعی و خانوادگی است که برای پخش در آذر ماه از شبکه یک سیما آماده شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه علوم قضایی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود گفت: جذب رتبه های برتر در سال های اخیر توسط دانشگاه نشان دهنده عزم دستگاه قضایی بر ارتقاء سطح علمی قضات در کشور ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان از تحت تعقیب قرار گرفتن شایعه سازان ورشکستگی یکی از بانک های قرض الحسنه کشور در فضای مجازی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته 12 لیگ برتر فوتسال اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهدی سلطانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که با بازی در نقش "هاشم دماوندی" در سریال شهرزاد توانایی های استثنایی خود در عرصه بازیگری را به رخ کشیده بود به زودی روی صحنه تئاتر خواهد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کسانی که در زمین دشمن بازی کنند، امنیت نخواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- ارزش روز سهم مشمولان سهام عدالت یک خانواده 5 نفری که سهام عدالت هر یک از آن ها یک میلیون تومان است، با توجه به رشد اخیر بازار سهام در حال حاضر حدود 22 میلیون تومان برآورد می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به صراحت اعلام کرد که این شرکت هیچ برنامه ای برای کاهش تولید نفت ندارد و تولید با همه توان ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی درخصوص نحوه پذیرش دانشجویان از خارج کشور در این دانشکده را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- خارج از گود این هفته "از علاقه عجیب وزیر ارتباطات به ورزش و فوتبال و قرارداد کی روش تا کسب نتایجی که از بلند قامتان کشورمان انتظار نمی رفت" را سوژه برنامه خود قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری شوش گفت: سه پرونده مهم با موضوع درگیری بین چند طایفه با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر شهرستان شوش به صلح و سازش رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه در گفتگو با شبکه خبری "سی ان ان" با اشاره به بدعهدی امریکا و خروج از برجام، گفت: دولت ترامپ قابل اعتماد نیست و وقتمان را برای مذاکره با آمریکا تلف نمی کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: همه دولت ها بایستی با اقدامات همه جانبه و ایجاد بستر و شرایط مناسبت مسیر فعالیت مجرمان و تبهکاران را مسدود کنند که در این رابطه پلیس بین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس بین الملل ناجا گفت: "یورگن اشتاک" دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین الملل ناجا) ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه ترکیه حمله به سرکنسولگری اش در یونان را به شدت محکوم کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از کشف 380 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی 405 و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ ویدئویی از لحظات دیدار نویسنده و راوی کتاب فرنگیس با رهبرانقلاب را منتشر کرده است که در تاریخ 8 مهر ماه 97 و پس از برگزاری هفتمین مراسم پاسداشت ادبیات ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- قاسمی به مقام های امارات و بحرین توصیه کرد که دست از پیروی های کورکورانه از سیاست های دیکته شده و خلاف منافع و مصالح کشور های منطقه و جهان اسلام بردارند و به جای ایراد هر روزه و بی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- نیسان خودروی جدیدی عرضه کرده که چهار چرخ آن نیروی محرکه موتور را دریافت می کنند و از قابلیت های امنیتی متعددی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از کنترل توپ توسط مارسلو را مشاهده می کنید که هر کسی را محو تماشای مهارت های خارق العاده اش می کند!
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ ویدئویی را تحت عنوان " زن ها ما را پیروز کردند " را منتشر کرده است که به بازخوانی بیانات رهبر انقلاب به مناسبت برگزاری مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه پاکستان در دیدار با مشاور ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور افغانستان تصریح کرد که بحران افغانستان راه حل نظامی ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی زیر قصد دارد تا به بررسی دلیل علاقه رژیم صهیونیستی به فارسی زبانان و زبان فارسی بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- هیات دولت نحوه محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی را تعیین کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از وضعیت عجیب گوینده ورزشگاه پارس شیراز در دربی شیراز بین تیم های فجر و قشقایی در لیگ یک را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- استان قزوین در سال 1375 از استان تهران جدا شد و به همراه تاکستان از استان زنجان تشکیل استان تازه ای با مرکزیت قزوین را داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- سعید عزت اللهی درباره حضورش در ردینگ با دوربین این باشگاه در مورد وضعیت خودش اظهار نظر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- یمن اکسترا نوشت: خشونت در یمن و شواهد بیشمار همراهی انگلیس با ائتلاف سعودی در جنایات علیه بشریت در واقع بحث درباره توانایی های لندن برای ادامه جنگ را تقویت می کند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- بریتانیا موفق شده است برای اولین بار یک اتوبوس شهری بسازد که قدرت پاکسازی 99.5 درصدی هوا از ذرات معلق را دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف پراید و پژو 405 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- گنبد سلطانیه، در شهر سلطانیه در استان زنجان قرار دارد .
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۶    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور کشورمان در پیامی به رئیس جمهور اندونزی، جان باختن و زخمی شدن صدها تن از شهروندان اندونزی در واقعه زلزله و سونامی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس آگاهی استان البرز از مرگ کودک 12 ساله بر اثر گاز گرفتگی در کرج خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- در بسته امروز حوادث خبرگزاری میزان میتوانید مهمترین اخبار حوادث روز یکشنبه 8 مهرماه را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نیرو درباره درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور گزارشی از تحقق منابع مالی کشور در 6 ماهه دوم سال خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- هفته ششم لیگ یک با برگزاری 4 دیدار به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با مواردی ساده که سبب حفظ سلامت قلبتان می شود آشنا نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف 155 کیلو و 500 گرم هروئین در یک مزنل مسکونی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تیم فرانکفورت موفق شد مقابل تیم هانوفر به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم های تورینو، فیرونتینا و جنوا مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 12 تن و 60 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 6 ماهه نخست سال جاری در گلستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- ستاره ولزی تیم رئال مادرید مقابل زسکامسکو غایب خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از رنگ آمیزی جالب پست های برق در لاهیجان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- برندگان برنامه در آستان خورشید که در دهه اول محرم، در قرعه کشی این برنامه شرکت کرده بودند، به زودی عازم کربلای معلی می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مسجد گوهرشاد، یکی از بناهای باشکوه و باستانی عهد تیموری است که در اوایل قرن نهم قمری بنا شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر یک کتاب تا 2 نه به وزیر علوم و بخشودگی اضافه خدمت سرباز فداکار اهوازی و افشای مرکز سری اتمی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- ملی پوش پیشین فوتبال ایران با حضور در مرکز ملی فوتبال، ضمن دیدار با دبیرکل فدراسیون از امکانات و تجهیزات این مرکز بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- تصاویری از ویرانی و خسارتی که سونامی در کشور اندونزی برجای گذاشت را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 372 تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون اول قوه قضائیه در نامه ای، از تلاش های سازمان قضایی نیرو های مسلح در اجرای تکالیف برنامه چهارم توسعه قضایی و قانون برنامه توسعه کشور تقدیر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان تهران در دیدار با فرزندان شاهد و خانواده های آنان گفت: رشادت ها و فداکاری های رزمندگان پرتوان اسلام در سال های دفاع مقدس می تواند بهترین سرمش و الگو برای جامعه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: طرح 11 سوال از وزیر کشور در دستور کار کمیسیون قرار داشت که از این 11 سوال 10 سوال از طریق نمایندگان حاضر مطرح شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- نشریه آمریکایی فوربس در گزارشی به نقل از موسسه بین المللی حقوق و پیشرفت مدعی شده که امارات نهمین کشور در جهان و نخستین کشور در منطقه است که امکان زندگی امن در آنها وجود دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر رسانه ای باشگاه پدیده گفت: هنوز معلوم نیست که در بازی با فولاد حضور خواهیم یافت یا خیر.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول دستگاه قضا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان از صدور حکم اعدام برای سه مفسد اقتصادی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی گمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش شش ماهه چهارم و پنجم کمیسیون درباره اجرای برجام به هیئت رئیسه جهت قرائت در صحن مجلس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- معاون اول دستگاه قضا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان از صدور حکم اعدام برای سه مفسد اقتصادی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۶    
خبرگزاری میزان- عکاس حیات وحش Liu Chia-Pin این تصویر جالب را در طبیعت تایوان به ثبت رسانده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو در بازی رفت با السد باید بسته بازی کنند و نتیجه را با تساوی به پایان برسانند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 3 کلاهبردار حرفه ای که با جعل امضاء و سند بیش از 5 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 131 شهر ری، با اشاره به دستگیری یک سارق تلفن همراه در این محدوده، گفت: این متهم پس از دستگیری به 40 فقره سرقت اعتراف کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وقوع توفان ترامی در ژاپن تاکنون موجب مجروح شدن 70 نفر و قطع برق 500 هزار واحد مسکونی شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- گزارش های تلویزیون ژاپن حاکی است بر اثر وزش توفان شدید 'ترامی' در مناطق غربی این کشور تاکنون بیش از یک هزار پرواز لغو شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- طوفان سهمیگن ترامی اوکیناوا و جزایر آمامی ژاپن را درنوردید. بر اساس گزارشات رسانه های این کشور بر اثر طوفان ترامی هزار پرواز لغو و 48 نفر مصدوم شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده جنگ الکترونیک در دوران دفاع مقدس گفت: یگان جنگال نیروی زمینی سپاه، در دوران دفاع مقدس به بیش از 12 هزار نامه سرّی و فوری ارتش صدام دسترسی پیدا کرد و پس از کشف رمز و جمع بندی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مشاور رئیس سازمان اوقاف در امور رسانه و بین الملل از امضای اساسنامه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم توسط رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- صبح شنبه یک نوجوان 13 ساله در ساحلی واقع در شمال سن دیگو در حال شنا کردن بود که ناگهان یک کوسه به وی حمله می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- در حالی که محمود افشاردوست عضویت کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا را در اختیار دارد شنیده می شود فدراسیون والیبال برای برکناری وی اقدام کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی گمرک از کشف 4 خمره گلی عتقیقه در گمرک بازرگان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- نشست منظر شبانه تهران با حضور سخنگوی شورای شهر تهران، رئیس سازمان زیباسازی و شماری از اساتید دانشگاه برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تدوین و ابلاغ دستورالعمل امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال اوئسکا و خیرونا در نهایت با تساوی دو تیم به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- علی القاصی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- 4 بازیکن تیم امید در فهرست پرسپولیس برای بازی با السد قرار گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از برخورد با مخدوش سازی تاریخ تولید رب گوجه فرنگی توسط مسئولان یک کارخانه به اتهام گرانفروشی و اختفای کالا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه سوریه می گوید که سامانه پدافند موشکی اس-300 برای پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی کافی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- شهردار تهران از سامانه های داشبورد مدیریت شهرداری تهران، اطلس هوشمند محلات و سامانه جدید مکاتبات اداری رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- با 90 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند رنو تندر 90 پلاس دنده ای، دانگ فنگ H30 کراس، گریت وال C30 دنده ای، جک جی 5 1.8 لیتر اتوماتیک و موار مشابه را خریداری کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیگوشی یک کودک باعث شد تا از بالکن یک آپارتمان 3 طبقه آویزان شده و سرش میان میله های بالکن گیر بیافتد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- استقبال باشگاه رئال مادرید از عهد التمیمی ، دختر مقاوم فلسطینی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، باعث خشم مقامات صهیونیست شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پنج ماهه سال جاری هفت هزار و 62 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات شش هزار و 945 نفر بود، 1.7 درصد بیشتر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- حضرت علی(ع) می فرمایند: پیش از سفر درباره همسفران و پیش از [خرید] خانه درباره همسایه های آن تحقیق کن.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال به عنوان سخنگوی کمیته فنی این باشگاه انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عدم حضور برانکو نور علی نور است و نبود فرمانده تیم برای پرسپولیس کار را دو چندان سخت خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، خبر واگذاری سهام شرکت رایتل به این ستاد را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- باتوجه به مشکلات اخیر کامیون داران در حوزه حمل و نقل خبرگزاری میزان پیگیر آخرین وضعیت این صنف شد و با برخی از مسئولان این حوزه به گفتگو پرداخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی به یادواره شهدای صنعت و مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام در سایپا از عملکرد مدیرعامل و کارکنان گروه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- در هفته ابتدایی سال آبی جاری بالغ بر 158 میلیمتر بارش در ایستگاه رامسر-صفارود استان مازندران به ثبت رسیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان موفق شدند برای اولین بار با بهره گیری از لقاح مصنوعی 2 بچه شیر متولد کنند.