چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 15 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافیک زیر قصد دارد به بررسی وضعیت ایران در قاچاق بنزین بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- مومنی راد گفت: هیات منصفه مطبوعات در رسیدگی به پرونده مدیر مسئول روزنامه جهان صنعت به اتهام افتراء و نشر اکاذیب در هر دو مورد وی را مجرم ندانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۱    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "مغزهای کوچک زنگ زده" به نویسندگی و کارگردانی "هومن سیدی" در دومین هفته از اکران این فیلم سینمایی منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از افزایش 235 درصدی آموزش های ضمن خدمت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- در این ایام افراد بسیاری درحال برنامه ریزی برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی هستند. اما حضور در این هماش بزرگ شیعیان نیاز به آمادگی های لازم پیش از سفر دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری 10 نفر به اتهام ایجاد مزاحمت برای کامیونداران خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر امنیت خوبی در سطح جاده های استان برقرار است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- ریاست جمهوری افغانستان براساس پیشنهاد وزارت کشاورزی و دامداری این کشور، واردات پیاز و زعفران را به افغانستان ممنوع کرد تا فرصت برای توسعه کشت زعفران و بهبود صادرات در داخل فراهم شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد و جابه جایی 2 رکورد ملی و یک رکورد باشگاهی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- نخستین همایش شمیران؛ نگین تهران به منظور حفظ و پاسداشت میراث طبیعی، بافت تاریخی و فرهنگی شمیران در شمال تهران برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- تارنمای مصری الوطن نوشت، هند از جمله کشورهایی است که آمریکا آن را متحد راهبردی خود محسوب می کرد اما این کشور این روزها به دلیل سیاست های نادرست واشنگتن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رسانه افغانستانی به نقل از منابعی در ارگ ریاست جمهوری این کشور اظهارداشت که واشنگتن در نظر دارد تا در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان جایگزینی را برای اشرف غنی جستجو کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت گفت: متاسفانه هرمزگان در بین استان های کشور کمترین اهدای عضو را به خود اختصاص داده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: سیل اخیر به تاسیسات آب آشامیدنی 276 روستا در استان مازندران خسارت وارد کرد و تاکنون آب آشامیدنی 251 روستا وصل و وارد مدار شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- سیاوش پور آموزش و ارتقاء آگاهی های حقوقی مردم در خصوص مسائل مختلف جامعه را در پیشگیری از وقوع جرائم موثر دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی والی هرات افغانستان اعلام کرد: میزان قابل توجهی مهمات و مواد منفجره در داخل هتلی در ولایت هرات کشف و ضبط شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر آموزش وپرورش از فعالان اجتماعی و سمن ها خواست تا اگر کودکی را می شناسند که به مدرسه نمی روند، به آموزش وپرورش اطلاع دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه در سال 96، 56 هزار و 95 پایتخت نشین فوت شده است، گفت: همچنین 5 هزار و 539 نفر به علت سکته قلبی (آنفاکتوس) جان خود را از دست داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- نخستین روز بازی های المپیک جوانان با حذف زودهنگام تنها نماینده شمشیربازی ایران همراه بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مروری کوتاه بر 82 سال، نقل و انتقال نقش برجسته سرباز هخامنشی مسروقه از تالار شورا در تخت جمشید خواهیم داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مذاکراتی که رئیس جمهور با رئیس مجلس داشته ، مقرر شده تا وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی فردا به مجلس معرفی شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروه طالبان به گزارش های اخیر دباره واگذاری معادن افغانستان به شرکت های آمریکایی واکنش نشان داده آن را خیانت بزرگی در حق مردم افغانستان دانسته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اجرای طرح دوست من، اتوبوس در پایانه های اتوبوسرانی و خطوط منتخب سرویس مدارس سطح شهر تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- دستورالعمل بیمه حوادث دانش آموزی از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- بیش از یک تن مواد مخدر جاسازی شده در سه کانتینر تریلی حین خروج از کشور در مرز بازرگان کشف شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- تهیه کننده سریال "بی همگان" گفت: نگارش یازده قسمت از مجموعه 100 قسمتی "بی همگان" به تهیه کنندگی مهران مهام و قلم علیرضا کاظمی پور به اتمام رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی از ابلاغ دستورالعمل بیمه حوادث دانش آموزی به استان ها خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ نماهنگ ما در رسیدگی به روستاها کوتاهی کردیم ؛ برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری را به مناسبت روز روستا و عشایر منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ سخن نگاشتی با نام "پیام قدرت به دشمن بدهیم، نه پیام ضعف"، از بیانات رهبرانقلاب در دیدار اخیر منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- نتایج دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی (استعداد های درخشان) سال 97 اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی گفت: در شش ماه نخست سال 97 مبلغی بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط دوایر ادارات ثبت اسناد و املاک استان برای دولت کسب درآمد و به خزانه دولت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه امریکن کانزرویتیو در گزارشی ضمن اشاره به اقدام نظامیان آمریکایی در نقض حقوق بشر در کشورهایی که به آنها لشکرکشی کرده اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- هیات دولت در جلسه روز یکشنبه به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری، آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه موضوع نحوه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- منابع خبری آمریکا از پروژه تحقیقاتی جدید پنتاگون خبر داده اند که در آن از حشرات به عنوان حاملان ویروس های اصلاح شده ژنتیکی استفاده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- برخورد یک لیموزین حامل مهمانان مراسم عروسی با خودرویی دیگر در ایالت نیویورک آمریکا دست کم 20 کشته بر جا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- استان خراسان رضوی یکی از استان های خراسان در شمال شرقی ایران به مرکزیّت مشهد است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه روبین کازان اعلام کرد سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم، برای پیوستن به اردوی تیم ملی ایران از آن ها کسب اجازه کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان در توئیتر خود نوشت: آنچه امروز در قالب CFT در مجلس تصویب شد، همانند دیگر مصوبات در شورای نگهبان مورد بحث قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد به بررسی ترفندی برای مقابله با شوره سر بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور کشورمان در پیامی با تبریک انتخاب نخست وزیر جمهوری عراق، اظهار امیدواری کرد در دوران مسئولیت وی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- آرامگاه شیخ بهایی در مشهد داخل حرم مطهر رضوی بعد از رواق وسیع امام خمینی مزاری سنگی با پوششی شیشه ای قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- اولین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی در استان فارس پس از صدور ابلاغ قضات ویژه توسط ریاست قوه قضائیه، برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل سایپا در کمتر از یک سال فعالیت بر این گروه خودروسازی قرار است با فشار بر اعضای هیئت مدیره در جلسه امشب اعضا تغییر کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سه دیدار از هفته هشتم سری آ ایتالیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- دپارتمان امور بین الملل فدراسیون فوتبال جزئیات درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازسازی ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- صندوق بین المللی پول چهارمین دور اصلاحات مالی و اقتصادی افغانستان را مثبت ارزیابی کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان شهرستان البرز با اشاره به فوت یک نفر به دلیل تزریق سرم بدون نظارت پزشک گفت: دستورات لازم جهت تعیین علت مرگ و بررسی آثار جرم و تحقیق از متهم صادر و تزریق کننده دارو به اتهام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- سالانه 160 تن گوجه فرنگی در فستیوال گوجه فرنگی اسپانیا هدر داده می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از آخرین آمارهای مربوط به زندگی روستاییان تا نامی که در مجلس برده شد و حاشیه های جلسه بررسی CFT.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط روی بازی نیمه نهایی تمرکز کردم و به مسئله دیگری فکر نمی کنم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- تمرین امروز عصر تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی وضعیت حمل و نقل بین المللی در این جلسه گفت: وزیر راه و شهرسازی با حضور در جلسه کمیسیون ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس بنز با 45 مسافر در محور تبریز - صوفیان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف محموله بزرگ قاچاق پرندگان شکاری در شهرستان خرم آباد خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:نگاه به ائمه جمعه به عنوان سرداران فرهنگی بایستی نگاه ویژه باشد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- رو نمایی از خودرو هایی با ایده های خلاقانه و به سفارش مشتری ساخته می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- اولین طلای ایران در بازی های پارا آسیایی توسط شاهین ایزدیار به دست آمد. شناگر توانمندی که در سه دوره بازی ها حضور داشته و بیش از 10 مدال را تا کنون کسب کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری همسر مدیرعامل سکه ثامن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر با یک تن و هفتاد و پنج کیلوگرم هروئین را متلاشی کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح حمایت از مالکیت صنعتی در این کمیسیون خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه بررسی لایحه اصلاح قانون انتخابات مجلس در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: مسئولان به جای حرف زدن باید عمل کنند و شرایط خوبی برای تیم ملی مهیا کنند تا بتوانیم در جام ملت ها موفق ظاهر شویم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی یک و نیم میلیارد دلار در نظر گرفته شده بود که این مبلغ به 4 بانک عامل پست بانک ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هم در باشگاه و هم در تیم ملی شرایط بهتری پیدا کرده ام و تلاش می کنم تا بتوانم به موفقیت برسم و اینکه چه کسی انتخاب می شود، دست کی روش است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- ستاد تنظیم بازار در نشست اخیر خود نحوه قیمت گذاری پایه و عرضه محصولات فلزی در بورس کالا را تعیین کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 275 هزار قلم لوازم یدکی احتکار شده به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان بهارستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا و رئیس کره شمالی برای برگزاری نشست دوم سران 2 کشور به توافق رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- پس از اجرای حکم قصاص زینب سکاوند در زندان ارومیه که پنجم اسفند ماه سال 90، همسرش را به قتل رسانده بود، رسانه های بیگانه در ادامه فضاسازی ها ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- سعید محمد برگزیده همایش برترین مدیران جهادی در عرصه سازندگی کشور در سال 1394 و برنده تندیس برنز جایزه بین المللی پروژه برتر در سطح مگا پروژه ها از انجمن بین المللی مدیریت پروژه (IPMA) ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، ماجرای آخرین دیدار شهید همدانی با رهبرمعظم انقلاب از زبان سردار قاسم سلیمانی مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- به دنبال افزایش بهای زمین و املاک کلنگی در ماه های اخیر که به عنوان یکی از علل اصلی جهش قیمت مسکن شناخته می شود، تعداد فایل های عرضه شد این املاک نزد بنگاه ها افزایش چشمگیری داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های فوتبال جنوا و پارما در نهایت با برتری پارما به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دولت از ظرفیت های مردم وجوانان برای رسیدن به پیشرفت های اقتصادی استفاده کند گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- روابط عمومی بانک مرکزی گفت: نرخ اعلامی این بانک به شبکه بانکی بابت مصارف خدماتی روند کاهشی داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۰    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور کمربندی "نوشهر – چالوس" به علت طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- آیین قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا تغییر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- مدیر بندر امیرآباد گفت: نخستین محموله ترانزیت کود شیمیایی از ترکمنستان به بندر امیرآباد وارد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امیدوارم ارتباط برادرانه و تنگاتنگی با مدیریت شهری داشته باشیم، چرا که 30 درصد تخلفات کل کشور متعلق به تهران بزرگ است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- آرایشگاهی در اندونزی که برای کوتاه و مرتب کردن مو های مشتریان خود از آتش استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تصویب طرح تعارض منافع یکی از زیبایی های شورای پنج بود از رسانه ها خواست فضای دوستانه، آزادانه و همکاری های این شورا به درستی منعکس شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- صیادمنش پدیده تیم فوتبال استقلال با 17 سال سن، یکی از جوان ترین گلزنان تاریخ این باشگاه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودروی سمند در بازار بسته به مدل موردنظر و میزان کارکرد آن باید حداقل 30 میلیون تومان پرداخت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- دبیر هیئت حقوق شهروندی قوه قضاییه گفت: رعایت حقوق بزه دیده و بزه کار از مراحل تعقیب تا اجرای حکم از وظایف دبیرخانه هیئت حقوق شهروندی قوه قضاییه است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر در آذربایجان شرقی از کشف بیش از 11 میلیارد ریال دارو و لوازم بهداشتی احتکار شده از یک منزل مسکونی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: هزار قطعه از تخت جمشید خارج شده که مقداری از این قطعات به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- برخی از بازیکنان که با قرارداد پایین به استقلال پیوستند، عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان گرانقیمت جدید این تیم داشته اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس اقتصادی گفت: تمامی مشکلات ما مشکلات داخلی است و ارتباط با دیگر کشور ها فقط بخشی از این مشکلات را حل خواهد کرد و نداشتن صداقت می تواند این مشکلات را تا چند برابر افزایش دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین آمار جان باختگان و مصدومان حوادث سیل را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های فرانسه از وقوع تیراندازی در نزدیکی خیابان شانزلیزه در مرکز پاریس خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری میزان- به گفته متخصصین تغذیه بهترین زمان برای نوشیدن قهوه چند ساعت بعد از بیدار شدن از خواب است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: افزایش تولید بنزین کشور از میانگین 62 میلیون لیتر در روز به روزانه 94 میلیون لیتر رسیده است و پس از این در طرح های کاهش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) از افتتاح 40 پروژه ملی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سال جاری خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین به نمایندگی از آحاد بسیجیان از حضور اثربخش و معنوی فرمانده معظم کل قوا در جمع بسیجیان تشکر کرد.