چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 14 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان در هنگ کنگ چین این روبات را با الگوبرداری از طبیعت ساخته اند. این ریزروبات مانند حشرات چندین برابر وزن خود را حمل می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- ویدئویی آموزشی از راهنمای اخذ ویزا برای شرکت دانشجویان مشمول در مراسم پیاده روی اربعین را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه املاک استان تهران با اشاره به کساد شدن بازار مسکن گفت: 85 درصد از مصالح ساختمانی در کشور تولید می شود به همین دلیل مردم نگران قیمت تمام شده مسکن نباشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۱    
خبرگزاری میزان- هیأت بازرسی از تاریخ 21-7-97 لغایت 11-9-97 به منظور بررسی عملکرد شرکت پشتیبانی امور دام استان لرستان درخصوص تأمین ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری استان هرمزگان گفت: با مدیریت صحیح و سامان دهی جایگاه ها عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف، مقابله با پدیده قاچاق سوخت امکان پذیر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- سایت پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- برای خرید پژو پارس مدل 92 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 42 میلیون تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- کارلوس کیروش در اینستاگرام خود فرمول قهرمانی در جام ملت های آسیا را نشان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- کلیپ پلیس مقتدر به مناسبت هفته نیروی انتظامی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان قزوین از کشف محموله 4 هزار عقرب در یک اتوبوس بین شهری در استان قزوین خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا به بررسی وضعیت خشکسالی در ایران بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- نورعلی دولت استاد علوم سیاسی تاجیکستان مدعی شد با توجه به شرایط امنیتی و بحرانی افغانستان، انتخابات پارلمانی این کشور در بیست و هشتم مهرماه برگزار نمی شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- یک مقام آمریکایی گفت که واشنگتن فعالانه به دنبال معاف کردن کشورهایی است که واردات نفت از ایران را کاهش داده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- دولت ترامپ به دنبال کمک به آغاز مجدد 2 پروژه متوقف شده استخراج معدن افغانستان از جمله سرمایه گذاری یک بانکدار در این کشور است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- بسته بودن طولانی مدت گذرگاه های مرزی و اعمال محدودیت برای ورود کالا از خاک پاکستان به افغانستان از سوی کابل و اسلام آباد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 263 فقره پرونده به عنوان تخریب و تصرف در اراضی ملی و منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی در دادسرای کرمانشاه تشکیل ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- تصویربرداری سریال بانوی عمارت تمام شد و همزمان 60 درصد از تدوین این مجموعه نیز انجام شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور داخلی هند گفت که باید از مسلمانان این کشور قدردانی کرد زیرا با وجود تلاش های خارجی فراوان برای تحریک کردن آنها، از گسترش افراط گرایی در هند جلوگیری کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: درحال حاضر 8 روستا و حدود 200 خانوار روستایی بی برق هستند و اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان به محل های نامبرده اعزام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- خارج از گود این هفته به موضوعات مختلفی از جمله اتوبوس تیم پرسپولیس، کشاورزی یک مدال آور، وارد شدن یک ژن خوب به مدیریت فوتبال پرداخته است را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سابق افغانستان که به یکی از بزرگترین مخالفان حضور آمریکا در کشورش تبدیل شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- آدری ولز فیلمنامه نویس مطرح هالیوودی که نگارش آثار مطرحی را در سینمای جهان بر عهده داشت به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در سن 58 سالگی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- مجلس سنای آمریکا به عضویت برت کاوانا به عنوان قاضی دیوان عالی این کشور رای مثبت داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدارس استان گیلان به دلیل بارندگی شدید و رگبار، فردا تعطیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان جوان استقلال به کمیته انضباطی این باشگاه احضار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- ویدئویی از لحظه برخورد صاعقه به زمین در چالوس را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پس از سفر به نیویورک و شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد دقایقی پیش به تهران بازگشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصاویری دز صفحه اینستاگرامی خود به بررسی عملیات ضربت محرم پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- میدل ایست آی با اشاره به این که رسانه های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک درخصوص نحوه اداره سایت های خود تحت فشار قرار گرفته اند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به اختلال آبرسانی به 70 روستای استان گیلان در پی وقوع سیلاب شدید در منطقه ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از دستگیری سارقی خبر داد که با کمک هم دستش یک میلیارد طلا و جواهر و ارز را از خانه صاحبکار سابقش سرقت کرده بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شرمنده هواداران شدم و مسئولیت باخت مقابل ماشین سازی برعهده من است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شرکت پارس خودرو در اطلاعیه ای هرگونه افزایش قیمت محصولات این شرکت را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: 3 بازی است فوتبال باکیفیتی به نمایش می گذاریم اما همه دیدند باید به سود ما پنالتی می گرفتند و واقعا از این اتفاقات خسته شده ام.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم نیروی زمینی سپاه فردا (یکشنبه) در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- شاگردان مائوریسیو پوچتینو با شکست کاردیف سیتی به مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اقدامات ترامپ ازاین جهت که دنیا به خود بیاید و روند مستقلی را درپیش بگیرد، موثر بوده است که این روند مثبت است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- نیروهای پلیس آمریکا هر ساله صدها تن از شهروندان این کشور را که دارای معلولیت های جسمی، عقب ماندگی ذهنی و بیماری های روانی هستند، می کشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- صادق سکری در خصوص خروج از خط "بوژی" یک سالن از قطار ریل باس زنجان-تهران در محدوده ایستگاه قزوین گفت:مشکلی برای مسافران ریل باس زنجان- تهران به وجود نیامده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، لوانته با سه امتیار از خانه ختافه خارج شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- طی دهه اول ماه محرم، نیکوکاران تهرانی 18 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد نمودند تا راه گذشت و آزادگی سرور و سالار شهیدان را ادامه دهند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم های پارس جنوبی جم با ماشین سازی تبریز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با برتری ماشین سازی پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- ترکیب جنگ ایران و عراق با ترکیب جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بسیار تفاوت دارد؛ در خوش بینانه ترین حالت ممکن ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در زمان بارندگی در محور های کوهستانی بیشتر می شود گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- حکیم نصاری از روی نقطه پنالتی اولین گل نفت مسجد سلیمان به استقلال را به ثمر رساند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: باید دید سازوکاری که اروپا ارائه می کند، چقدر رضایت بخش خواهد بود و در عمل تاچه حد می تواند مشکلات راحل کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- سردار آزمون با یک پرواز دیدنی توانست برای روبین کازان گلزنی کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از بازی با پارس جنوبی گفت: من فقط به خاطر گل تیمم شادی کردم و هیچ توهین و بی احترامی نکردم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- استقلال توانست با 2 گل صیادمنش و قائدی میزبان خود نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دیدار معوقه تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال با برتری شاگردان شفر به پایان رسید
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- زردپوشان وستفالن مقابل آگزبورگ به برتری رسیدند تا همچنان صدرنشین بوندس لیگا باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مهدی قائدی مهاج ریز نقش و تکنیکی استقلال روی یک ضد حمله با گذشتن از دروازه بان نفت مسجد سلیمان، دروازه این تیم را برای بار دوم باز کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین: دقایقی پیش قطار قزوین - تهران که از استان زنجان در حال حرکت بود، از ریل خارج شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع رعد و برق، طوفان همراه با بارش سیل آسا در استان از عصر روز گذشته خبر داد و گفت :در این حادثه دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال کارلیاری دیدار هفته هشتم خود در رقابت های سری A را با برتری به پایان برد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- الهیار صیادمنش توانست در همان دقیقه اول دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند و استقلال را با یک گل پیش بیندازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد به مناسبت روز تهران ،طهران را شهری به شکوه تاریخ پر افتخار ایران بر شمرد و طی یادداشتی این روز را تبریک گفت .
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هزاران یمنی در خیابان های صنعا در اعتراض به جنگ طلبی های آل سعود دست به تظاهرات زدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- هزاران یمنی بار دیگر در خیابان های صنعا به سر می برند تا جنگ مرگبار عربستان سعودی را در کشور خود تمام کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را بدون دروازه بان و مربی خارجی برگزار کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- دیدار معوقه تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال با برتری شاگردان شفر به پایان رسید
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- تعطیلات طلایی در کشور چین باعث شد تا میلیون ها شهروند چینی در یک زمان مشخص برای گذراندن تعطیلات هجوم ببرند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- معاون آموزشی وزارت بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی با بیان اینکه هیچ تغییری در استاندار های انتقال دانشجو از خارج به داخل صورت نگرفته گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با تساوی بدون گل پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- غنی گفت: تلاش می شود تا زنان در ادارات دولتی افغانستان حضور بیشتری داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- از نامه آیت الله یزدی به رئیس و نمایندگان مجلس تا آشنایی با پهپاد رزمی ایران که بر سر تروریست ها بمب ریخت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- نائب رییس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر با بیان اینکه راه اندازی کلینیک های تخصصی دیابت توسط کارگروه ملی دیابت در حال پیگیری است گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی پاری سن ژرمن معتقد است مارکو وراتی یکی از بهترین بازیکنان جهان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- جعفری دولت آبادی دادستان تهران جزئیاتی از دستگیری فرهاد زاهدی فر مدیر عامل فراری سکه ثامن را تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- دوربین ها تصاویری ازهمکاری دوستانه یک میمون و راننده اتوبوس درهند را شکار کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- معاون وزیر ارتباطات گفت: ارائه اجباری سرویس اینترنت روی خط ثابت و انتقال مشترکان شرکت های اینترنتی خصوصی به مخابرات پس از کابل برگردان خلاف مقررات است و در این باره به مخابرات تذکر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- رئیس دیوان عدالت اداری در همایش معاونت های حقوقی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: باید با کمک معاونت حقوقی ریاست جمهوری قوانین دستگاه های دولتی اصلاح و شفاف شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- ملانیا ترامپ در جریان بازدید از پارک ملی نایروبی کنیا پس از هجوم ناگهانی فیل به طور عجیبی وحشت زده شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری بلومبرگ گزارش داد که چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان برای نخستین بار از سال 2016، ماه آگوست خرید نفت خام از آمریکا را متوقف کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف طرح تربیت حافظان را از اولویت های ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- این نوزاد در آمبولانس حویق تالش درحالی متولد شد که شرایط منطقه بحرانیست و امداد رسانی به مردم سیل زده بعلت تخریب جاده ها با کندی صورت میگیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پایتخت در دیدار جمعی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: راهبرد اصلی ما جامعه محوری و مردم مداری است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس بر لزوم دقت در تصویب الحاق ایران به FATF تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: نتیجه اعتراض معترضان به آزمون اصلح فردا یک شنبه 15 مهر اعلام می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک گفت: واحد های صنعتی آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه با ضمانت نامه های این صندوق، موفق شدند تسهیلات بازسازی خود را ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: حداکثر دمای امروز پایتخت 20 درجه بالای صفر بوده و فردا صبح به 11 درجه بالای صفر خواهد رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین تیم های نفت تهران و تراکتورسازی به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از بازدید دانش آموزان تهرانی از موزه نقشه و باغ موزه مینیاتور به مناسبت روز تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نشست بررسی ابعاد لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم غیررسمی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- اگر میخواهید بدانید چرا نوشیدن آب ولرم در صبح مفید است؟ و اینکه کدام مواد غذایی جذب آهن را بالا می برد؟ حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- تصاویری از تصادف مرگبار خودروی سواری با تیر برق در محور محمود آباد به هزار سنگر را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز به دولت ارسال شد، گفت: جرم انگاری به کارگیری سلاح در مراسم ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودروی تیبا مدل 96 با کارکرد 11 هزار کیلومتر به سرمایه 40 میلیون تومانی نیاز است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: تا مدت ها اختلاف نظر وجود داشت که آیا دستور موقت دیوان لازم الاجرا هست یا خیر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در پنجمین همایش علمی کاربردی حقوقی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی خبر داد وگفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: تشکر می کنم از کادرفنی که من را دعوت کرد و امیدوارم روز های خوبی در تیم ملی داشته باشم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر اهمیت استقرار قاضی ویژه اجرای احکام در زندان جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان در کمترین زمان گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- بهرام سبحانی از مدیر عاملی شرکت فولاد مبارکه استعفا داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع در بیانیه ای به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آمادگی خود را برای تجهیز این نیرو به بهترین محصولات دفاعی اعلام کرد.