چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 23 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز (جمعه) با برگزاری 7 بازی همزمان پیگیری شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- سیاوش پور خواستار توجه هر چه بیشتر مسئولان قضایی به مقوله حفظ حقوق عامه و بیت المال شد و گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد به بررسی روش های لاغری حتی در خواب بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران آماده است تا در روز سه شنبه 1 آبان ماه 97 ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- برنامه داغ های مجازی در این قسمت از برنامه خود به موضوعات مختلف و متنوعی پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس ایران - السد قطر خدمات رسانی ویژه ای به تماشاگران می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح پاکسازی معابر و بزرگراه های شهر تهران از لوث معتادان متجاهر ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- امام صادق علیه السلام می فرمایند: اگر یکی از شما تمام عمرش را احرام حج ببندد، اما امام حسین (علیه السلام) را زیارت نکند حقی از حقوق رسول خدا (ص) را ترک کرده است چرا که حق حسین (ع) ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 190 مجیدیه تهران بزرگ با اشاره به دستگیر مردی به جرم سرقت 130 یورویی از برادرش، گفت: این متهم ارز های مسروقه را به دلالان فروخته بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- پزشکی قانونی پاکستان ضمن بررسی گزارش های موجود اعلام کرد: رئیس جمهور سابق کشور به یک بیماری صعب العلاج و خطرناک دچار شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر افغانستان در اسلام آباد اعلام کرد که طالبان و دولت افغانستان تنها تعیین کننده معادلات جنگ و صلح در این کشور نیستند بلکه شماری از کشورهای منطقه و قدرت های بین المللی نیز در این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خبر های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن دانش آموزان در شهرستان های شیراز و کوار را تکذیب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- نیروانا اسدبیگی در قایقرانی کانو اسلالوم با ثبت رکورد 1:28.57 قدرتمندانه و بعنوان نفر دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس پلیس فتای البرز از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری اینترنتی با ترفند اسکیمر در شهرستان های استان های تهران و البرز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دولت دهلی نو برای مقابله با آلودگی فزاینده هوا ناشی از آتش زدن مزارع در ایالت پنجاب ، یک برنامه عملیاتی فوری را در پایتخت هند آغاز کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- جهانگیر در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان های استان البرز گفت: طرح انتقال زندانیان تهران از این استان در آینده نزدیک به صورت کامل اجرا خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- محققان بر این باورند که لیموترش قادر است از تومور های بدخیم و خطرناک جلوگیری کرده و از بدن محافظت کند، لیمو ترش محصولی معجزه گر در نابودی سلول های سرطانی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست سازمان اورژانس کشور از امضای تفاهم نامه با وزارت بهداشت عراق به منظور ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- متقاضیان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می توانند از طریق سامانه اینترنتی www.adliran.ir تا تاریخ1397/8/10 اقدام به ثبت نام کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل امور استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجهیز50 هزار روستای بالای 15 خانوار به سیستم اینترنت پرسرعت تا پایان شهریورماه 1398 خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- یک روزنامه هندی ضمن اشاره به اینکه با نزدیک شدن 4 نوامبر ( 13 آبان)، آمریکا تبلیغات ضد ایرانی خود را افزایش داده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- مراسم معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل سابق سایپا با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت و برخی از مدیران ارشد صنعت خودرو در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سندی است که نقشه راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را در پنج دهه ی آینده ترسیم خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- معاون فناوری و اطلاعات دادگستری استان مازندران عملکرد معاونت آمار و فناوری در حوزه خدمات الکترونیک قضایی را همزمان با هفته خدمات الکترونیک قضایی تشریح کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار صمیمی با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان گفت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، تهدید کشور ها را ابزار سیاست خارجی آمریکا دانست که به آن معتاد شده است و گفت: نتیجه این روند، تضعیف سازمان ملل و منشور آن است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بنده با آقای دژپسند درباره انصراف از گزینه احتمالی تصدی وزارتخانه امور اقتصاد و دارایی صحبت کردم که اعلام کرد انصراف نداده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۳۰    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان برای مجبور کردن موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی فروش بنزین به آن ها را ممنوع کرد و این برنامه ابتدا از شهر کراچی مرکز ایالت سند آغاز می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- 7 شهروند بحرینی به جرم تلاش برای منفجر کردن یک خط لوله انتقال نفت حبس و سلب تابعیت شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- بیژن زنگنه وزیر نفت کشورمان در سفری غیر منتظره و از پیش اعلام نشده، روز دوشنبه 23 مهرماه، وارد مسکو شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان حج و زیارت به صورت سرزده از فرآیند نام نویسی زایران اربعین حسینی در چند دفتر خدمات زیارتی بازدید به عمل آورد و در جریان روند ثبت نام زایران قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرد مسلحی امشب با تیراندازی در پارک کودک سنندج، موجب رعب و وحشت مردم شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفت: تلاش دولت این است که اعتبارات مورد نیاز برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی را تأمین کند چرا که نمی توان برنامه های علمی و تحقیقاتی کشور را نادیده گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- برخی اوقات هزینه ی پرکردن کامل باک خودرو با بودجه ی شما همخوانی ندارد و به همین خاطر ممکن است تنها 5 یا 10 لیتر بنزین بزنید درحالی که ممکن است این رفتار شما به خودرویتان آسیب بزند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی گفت: چهار کارگروه تشکیل شده بود و با پیشنهاد اعضاء کارگروه دیگری تحت عنوان حقوقی و قضایی تشکیل شد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- جنگنده چابک ایرانی قاهر 313 که قادر است 6 موشک هوا به هوا را در خود جای دهد یک هواپیمای آموزشی با قابلیت پشتیبانی نزدیک از نیروی زمینی است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- آبشار آتشگاه در 190 کیلومتری شهرکرد، 40 کیلومتری شهر لردگان، به آبشار مینیاتوری شهرت دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نخست وزیر استرالیا قرار است فردا انتقال سفارت این کشور به قدس را اعلام کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان تخریب منازل مسکونی فلسطینیان در روستای خان اهل الاحمر چهار نفر را دستگیر و هفت نفر را مجروح کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به بررسی آمار ثبت احوال در 6 ماهه نخست سال 1397 پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- علی فتح الله زاده در گفتگویی از قرارداد داخلی علی کریمی و مهدی مهدوی کیا با استقلال قبل از پرسپولیسی شدنشان سخن گفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از Qoros 5 SUV 2016 را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های مطرح جهانی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ترکیه اطراف کنسولگری عربستان در استانبول را با موانعی مسدود کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- پس از این که فرماندهان ارتش یمن و انصارالله چند گروه از نیرو های خود را از منطقه نهم در شمال شرق استان صنعاء برای دفع حملات به استان الحدیده اعزام کردند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی حزب رفاه ملت از انتخاب دبیرکل این حزب خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- شهر زاهدان که امروزه بعنوان مرکز استان سیستان و بلوچستان شناخته می شود سابقه چندانی ندارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر دادگستری آمریکا با تکرار مواضع خصمانه این کشور علیه مقاومت حزب الله لبنان، این گروه را جنایتکار فراملیتی توصیف کرد!
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- تعدادی از مسئولان کمیته ملی المپیک از بهزاد کتیراتی که در بستر بیماری است عیادت کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- قهرمان سابق کشتی ایران و جهان به دیار باقی شتافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد به بررسی آمار و ارقام تعداد ایرانیان مبتلا به آب مروارید و همچنین علل بروز آن بپردازد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، گفت: سیاست یک جانبه گرایی ترامپ، در اقتصاد شکست خواهد خورد ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از الگویی برای پیشرفت با ترسیم افق 50 ساله تا رفع 80 درصد مشکلات ناشی از فشار آمریکابه شرط حسن نیت اروپا .
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت مسکن، قیمت خودرو و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- رسانه های داخلی رویداد های متعددی را امروز انعکاس دادند که در این بسته خبری بخشی از آن را مرور می کنیم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۵    
خبرگزاری میزان- داوران و ناظران هفته اول لیگ برتر والیبال مردان در سال 97 معرفی شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان تهران در جلسه شورای مدیران دادگستری استان تهران از کاهش 17 درصدی پرونده های مسن خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 902 کیلوگرم موادمخدر در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری میزان- دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: به خادمین و صاحبان موکب که به ارائه خدمات می پردازد روادید رایگان داده شده است و این تعداد بستگی بهاین دارد که هر موکبی چند خادم داشته باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا می گوید که هدف کشورش رساندن صادرات نفت ایران به صفر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، تلاش فیل های بزرگ برای نجات بچه فیل کوچک از آب رودخانه را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم های گل گهر سیرجان و مس کرامن مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۵    
خبرگزاری میزان- سفیر جدید ژاپن در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۱۰    
خبرگزاری میزان- دوربین های مدار بسته تصاویری را ضبط کرده اند که در آن دیده می شود یک دکتر جراح مورد ضرب و شتم شدید قرار می گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- در پی ادعای بمب گذاری انتحاری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و تخلیه آن، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با تکذیب این خبر اظهار داشت: چنین خبر و ادعایی کذب محض است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور از حمایت ها و ارائه دیدگاه ها و طرح های دلسوزانه اقتصاددانان کشور برای کاستن از مشکلات اقتصادی، ضرورت تقویت امید در جامعه جهت شکست دشمنان در جنگ روانی و اقتصادی ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال با یک بازیکن جدید به توافق رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس ضمن تکریم زائران اربعین حسینی نسبت به انجام وظایف خود در تامین امنیت و ایمنی زائران حرم حسینی با اقتدار اقدام می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: غلو نیست اگر بگوییم تک تک بچه ها در این مدت به اندازه دو نفر تلاش کرده اند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- مسئولان باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه آزادی بازدید کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد ارتش طی پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- 20 درصد تعداد مشترکان تلفن همراه در سال 1396، را تهرانی ها تشکیل داده اند
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: اصلاح فوری قانون انتخابات ضرورتی انکارناپذیر است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- داوران کویتی قضاوت دیدار ایران و بولیوی را به عهده خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برخورد جدی با خودرو های آلاینده در فاز دوم طرح کاهش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سنای افغانستان تصریح کرد که امضای قرارداد استخراج معادن این کشور در واشنگتن به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و دولت کابل باید درباره آن به مردم توضیح دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس باند فعال قاچاق سوخت شناسایی و 6 تن از عوامل اصلی آن دستگیر شدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال از مربی اهل چک سابق خود شکایت کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیش بینی خط جدید مترو در برنامه سوم توسعه شهر تهران خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون عملیات ناجا با اعلام اینکه ناجا گفت: نیروی انتظامی از فردا به صورت 100 درصدی فعالیت های خود را درباره ایام اربعین آغاز می کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شیوه جدید کلاهبرداری به بهانه ثبت نام و خرید بلیت برای زوار اربعین حسینی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- اراذل در حومه شرقی پاریس به یک نوجوان 13 ساله حمله کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: یکی از مدیران ارشد اجرایی استان گیلان صبح امروز بازداشت شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور و رئیس هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی، علی وحدت را به عنوان عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- عملیات نیرو های ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده ها، یگان های توپخانه و موشکی علیه تروریست های داعش در محور های شمال غرب، غرب و جنوب غرب منطقه تلول الصفا ادامه دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- مسئول دبیرخانه ستاد ملی اربعین دانشگاهیان گفت: وام قرض الحسنه برای دانشجویان متقاضی سفر به اربعین در نظر گرفته شده که دانشجویان با مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه خود می توانند درخواست ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی گفت: بازدید از موزه ها برای جانیازان و خانواده های آن ها در روز 24 مهر رایگان است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- سفیر ایران در ترکیه، گفت: تهدید حمله به سفارت ایران در ترکیه از سوی فردی منتسب به داعش بوده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در دومین نشست شورای مدیران دادگستری استان تهران ضمن بیان راه اندازی سامانه آگهی الکترونیکی برای اولین بار در تهران آن را گامی مهم در این ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- افزایش 400 هزار بشکه ای تقاضا برای خرید نفت اوپک در سه ماه چهارم سال 2018 نسبت به سه ماه سوم و رسیدن آن به بالاترین حد در چهار سال اخیر نشان از نبود جایگزین برای نفت ایران و شکست طرح ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- ترکیب اصلی علی کریمی برای بازی با ذوب آهن بستگی به وضعیت مصدومان سپیدرود رشت در هفته جاری دارد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- پلیس آلمان از تیراندازی و گروگان گیری در ایستگاه اصلی شهر کلن خبر می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگون شدن یک دستگاه وانت پیکان در کمربندی "خمینی شهر-چشمه لادر" و فوت کودکی یک ساله و مجروح شدن 7 فرد دیگر خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: توفان شدید مدرسه های شهرستان های بوشهر، دیلم و دشتی این استان را در نوبت بعدازظهر تعطیل کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۱    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال استقلال از مسئولان این باشگاه خواسته تا هر طور شده کاپیتان پیشین این تیم به عنوان دستیار او انتخاب شود.