چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 7 مهر 1397 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 25 بهمن 1396 میزان 31 اردیبهشت 1397 میزان 31 خرداد 1397 میزان 31 تیر 1397 میزان 31 مرداد 1397 میزان 31 شهریور 1397 میزان 30 آبان 1397 میزان 30 آذر 1397 میزان 30 دی 1397 میزان 30 بهمن 1397 میزان 29 اسفند 1397 میزان 1 مهر 1397 میزان 2 مهر 1397 میزان 3 مهر 1397 میزان 4 مهر 1397 میزان 5 مهر 1397 میزان 6 مهر 1397 میزان 7 مهر 1397 میزان 8 مهر 1397 میزان 9 مهر 1397 میزان 10 مهر 1397 میزان 11 مهر 1397 میزان 12 مهر 1397 میزان 13 مهر 1397 میزان 14 مهر 1397 میزان 15 مهر 1397 میزان 16 مهر 1397 میزان 17 مهر 1397 میزان 18 مهر 1397 میزان 19 مهر 1397 میزان 20 مهر 1397 میزان 21 مهر 1397 میزان 22 مهر 1397 میزان 23 مهر 1397 میزان 24 مهر 1397 میزان 25 مهر 1397 میزان 26 مهر 1397 میزان 27 مهر 1397 میزان 28 مهر 1397 میزان 29 مهر 1397 میزان 30 مهر 1397 
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- طی چهار ماهه امسال تسهیلات پرداختی در قالب سرمایه در گردش در بخش صنعت و معدن مبلغ 39.5 هزار میلیارد تومان معادل 84.4 درصد از کل تسهیلات اعطایی به این بخش است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان بوشهر با تاکید بر برخورد با مزاحمان فعالیت کامیونداران گفت: معترضان به و سایل نقلیه در محور های مواصلاتی استان بوشهر مجازات می شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تعطیلی کارگاه غیر مجاز تولید سبزیجات خشک در شیراز خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد: قانون حق دسترسی به اطلاعات افغانستان با کسب 139 امتیاز از مجموع 150 امتیاز، مقام نخست را در سطح جهان کسب کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار 2 هزار و 765 حلقه لاستیک خارجی به ارزش 12 میلیارد ریال در قم خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی میزان تامین ارز برای واردات و مجموع فروش ارز حاصل از صادرات را تا پایان معاملات روز یکشنبه 8 مهر ماه اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر قصد دارد تا 6 نکته برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی را به شما معرفی نماید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 160 میلیارد تومان کالای قاچاق طی 6 ماهه اول سال جاری و افزایش 52 درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- تصاویری از Smart forease Concept 2018؛ یک خودروی کاملا الکتریکی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک مقام دیپلماتیک روس اعلام کرد: روسیه و چین تدابیری جدا از ساز و کار اروپایی برای عبور از تحریم های ضدایرانی آمریکا اتخاذ می کنند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه خبری نیوز 18نوشت: با اعمال دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران از 4 نوامبر (13 آبان) سال جاری ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه پاکستان با انتقاد از سیاست های آمریکا در قبال این کشور گفت : آمریکا پاکستان را فراموش کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- تاثیرات منفی جنگ تجاری چین و آمریکا بر هند بتدریج آشکار می شود بطوریکه مقامات این کشور متوجه شده اند که افزایش تعرفه های گمرکی برای واردات لاستیک خودرو و کفش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه نسبت به برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی هشدار داد و گفت: نوشتن کامنت های توهین آمیز و درج الکترونیکی و انتشار آن در اینترنت ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ضمن هشدار به اخلال گران در حمل و نقل کالا های اساسی در سطح از شناسایی و دستگیری 11 نفر از عوامل تحریک کننده در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۱    
خبرگزاری میزان- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه هایی جداگانه به استاندار اصفهان، مراتب ثبت چهار اثر فرهنگی تاریخی در این استان را به او ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- با پایان یافتن تابستان و تعطیلات عاشورای حسینی موج جدید اجرای آثار نمایشی در تماشاخانه های شهر تهران آغاز به کار کرده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۱    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۵    
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش رئیس و اعضای شعبه 16 شورای حل اختلاف دزفول پرونده نزاع دسته جمعی بین دو طایفه در این شهرستان با صلح و سازش مختومه شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروه طالبان در بیانیه ای اعلام کرد: هرگز به آمریکا اجازه نمی دهد که از افغانستان به عنوان یک پایگاه نظامی برای پیشبرد رقابت های جهانی خود استفاده کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- جلسه امروز مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی به منظور بررسی وضعیت اقتصادی کشور آغاز شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۶    
خبرگزاری میزان- هند که خود را در فهرست پنج قدرت نظامی جهان قلمداد می کند در نظر دارد با افزایش بودجه بخش نظامی و دفاعی به وابستگی خود به کشورهای جهانی پایان دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: نمادهای قدرت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد تجهیزاتی و نفوذ منطقه ای برآمده از تجربه دفاع مقدس و زحمات توان فرسای نسل جنگ و و نسل جدید است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- سلمان بن عبدالعزیز و دونالد ترامپ در خصوص شراکت راهبردی بین دو کشور گفتگو کردند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی اتهام زنی های نتانیاهو را بی اساس و مزخرف توصیف کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- مجموعه سلطنتی پاسارگاد در مرکز پاسارگاد قرار گرفته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۰    
خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری 148 انقلاب از دستگیری سارق جوانی خبر داد که به روش قاپ زنی گوشی تلفن همراه تهرانی ها را در مراکز مرکزی شهر سرقت می کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- ماهیگیری افراطی؛ شاید بهترین نامی باشد که برای این ویدئو می توان گذاشت. ماهیگیری که در آن افراد بدون هیچ وسیله ای و با دست و پا هرچقدر که می خواهند ماهی می گیرند ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- دولت پاکستان در راستای عمل به وعده های پیش از انتخابات خود پروژه ساخت 5 میلیون مسکن برای نیازمندان را کلید زد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- فرآیند گزینش نهمین قاضی دادگاه عالی آمریکا با طرح اتهامات متعدد جنسی بسیار پیچیده و طولانی شده است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- بوفون سنگربان تیم فوتبال پاری سن ژرمن در خصوص استعداد و توانایی های مارکو وراتی و همچنین حضور مجدد در تیم ملی ایتالیا توضیح داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 778 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی عملیات ضربتی در شهرستان " سیب و سوران" خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۱    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir ، سخن نگاشتی را تحت عنوان " اگر صدای شهیدان را بشنویم، خوف و حزن ما برطرف خواهد شد " منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir ، سخن نگاشتی را تحت عنوان " درباره دفاع مقدس 100برابر امروز باید کار کنید " منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی Khamenei_ir؛ ویدئویی از اشاره حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم شب خاطره دفاع مقدس، به تقریظ اخیرشان بر کتاب فرنگیس را منتشر کرد، که در ادامه مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- 2 پلیس در می سی سی پی آمریکا در تبادل آتش با مهاجم یا مهاجمان مسلح به قتل رسیدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- نشست شنبه های انقلاب با موضوع آموزش عالی در دانشگاه تهران برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری از مسابقه دنیای هنرهای پوشیدنی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حکم سرمربیگری من در استقلال امضا شد، ولی به خاطر رفاقت با ناصر حجازی این سمت را قبول نکردم .
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت آموزش و پرورش افغانستان اعلام کرد هر گونه استفاده از مدارس و امکانات دولتی این وزارتخانه برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- وزیر خارجه سوریه در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم شهر رقه را به طور کامل ویران کرده و با همه چیز به جز تروریسم جنگیده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر به بررسی بحران ایمنی که اصلی ترین چالش شهرها محسوب می شود پرداخته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران ازکشف دارو های قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در شهرستان شهریارخبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- من قرآن اهدایی صدام را قبول نکردم. هنوز شَر در کله من وجود داشت. بقیه اسرا آمدند و اصرار کردند، صلیب سرخ وارد ماجرا شد، اما من قبول نمی کردم که قرآن را بگیرم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- شاگردان ارنستو والورده در دیداری خانگی از عهده اتلتیک بیلبائو برنیامدند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- دربی رم در یک بازی جذاب با نتیجه 3 بر یک به سود رم تمام شد تا لاتزیو مهمترین بازی دور رفت لیگ ایتالیا را به رقیب دیرینه واگذار کند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بارسلونا بعد از 2 شکست در هفته های گذشته لالیگا، امروز نیز مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی دست یافت تا همچنان از برد به دور باشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- منچسترسیتی در یک بازی برتر توانست برایتون را 2 بر صفر شکست دهد. حضور علیرضا جهانبخش از دقیقه 79 برای برایتون نیز مانع شکست این تیم نشد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- برای اولین بار مستندی از توقیف یک کشتی آمریکایی حامل محموله نظامی توسط سپاه در آب های خلیج فارس، منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- مردان پپ گواردیولا با غلبه بر برایتون صدر جدول رده بندی انگلیس را از لیورپول گرفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی تبریز با تساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- شورای علمی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با مشارکت مجموعه ای از اساتید دانشگاهها و نماینده حوزه های علمیه تشکیل شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- جدال تیم های مس کرمان و نود ارومیه در هفته ششم لیگ یک برنده نداشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری میزان- در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان، وردربرمن شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تدوین شناسنامه میراثی و گردشگری هر منطقه خبر داد و گفت: برای برنامه ریزی منسجم جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و هم وطنان ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای فنی تیم های ملی برای تعیین فرنگی کاران اعزامی به رقابت های جهانی مجارستان، عصر امروز برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک عکاس هلندی برای گرفتن تصاویری زیبا از میوه جمع کردن سنجاب ها، برای آنها یک گاری ساخت و در کمال تعجب یکی از سنجاب ها اقدام به حمل گاری کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- کاروانسرای وکیل در حاشیه خیابان شریعتی و سه راهی شمال جنوبی شهر کرمان قرار گرفته است .
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال ترابزون اسپور در حضور وحید امیری و مجید حسینی مقابل کاسیم پاشا به برتری دست یافت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۴۱    
خبرگزاری میزان- تصاویری از جدیدترین محصول نیسان را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: اتهامات و توجیهات مطرح شده توسط آمریکایی ها برای بستن سرکنسولگری خود در بصره مردود، مذموم و محکوم است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- جالوروسی با غلبه بر لاتزیو فاتح دربی رم شد و به اوضاع خود کمی سروسامان داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان، اخبار متنوعی منتشر شد؛ از تصویب سیاست های جدید مدیریت بازار پول و ارز تا بررسی حادثه تروریستی اهواز در جلسه غیرعلنی مجلس با حضور 3 وزیر و موشک ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو ارشد حزب تحریک انصاف و دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان اظهار داشت: دولت پاکستان هر اقدامی که برای بهبود روابط با ایران در راستای احترام و اعتماد مقابل نیاز باشد، انجام می دهد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- وستهام توانست در یک بازی جذاب 3 بر یک منچستر یونایتد را مغلوب کند تا مورینیو در آستانه اخراج قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال به عنوان عضو کمیته فنی جام باشگاه های آسیا فردا راهی قزاقستان می شود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به پروژه ایجاد قطب مراکز داده در منطقه ویژه اقتصادی پیام ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- تقابل دو تیم بالای جدولی اکسین البرز و آلومینیوم اراک به تساوی انجامید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری عاملان اصلی تولید و توزیع مشروب الکلی مرگبار در بندرعباس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- ششمین دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره کارشناسی ارشد رشته های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش دفاعی با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- با همت خیّرین سالن انتظار ملاقات ندامتگاه دماوند با مساحت 230 متر مربع با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- در آفریقا کشاورزان موفق شدند با بهره گیری از روش کشاورزی باستانی زمین های خود را که برای سال ها بی ثمر بوده است را حاصل خیز کرده و مانع از تبدیل شدن آن ها به بیابانی خشک شوند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: منشاء تروریسمی که امروز تمام جهان بویژه خاورمیانه را در کام خود کشیده است، جایی جز عربستان سعودی و افکار و اندیشه های افراطی که توسط این رژیم تبلیغ ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- بر اساس محاسبات مقدماتی، سود سهام عدالت هر ایرانی در سال جاری که بابت عملکرد مالی شرکت ها در سال 96 است، 125 هزار تومان خواهد بود.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- زلزله ای عظیم و امواج سونامی شهر پالو مرکز اندونزی را در نوردید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال 1397 نیمه مهرماه آغاز خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- تشدید اختلافات آمریکا و چین احتمالا لغو نشست کلیدی دیپلماتیک و امنیتی پکن- واشنگتن در ماه آینده را در پی خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- اگر میخواهید بدانید علائم پوکی استخوان در آقایان چیست و اینکه کدام غذا ها ضدپیری هستند و به عمرتان اضافه می کنند حتما بسته سلامت امروز را بخوانید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- اینفوگرافی زیر با عنوان " پنجه در پنجه آتش" نگاهی گذرا به فعالیت آتش نشانان پایتخت داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۱۱    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی را به عنوان رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص ارز بین بانکی، قیمت خودرو، قیمت مسکن و شاخص بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس شبکه هپاتیت کشور اجرای طرح ملی مبارزه با هپاتیت B. را در جلوگیری از مشاهده و انتشار این بیماری موثر دانست.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۷:۰۵    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس مقابل حریفش شکست خورد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمد مومنی به عنوان مدیر جدید آکادمی باشگاه استقلال انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از برپایی میز های مشاور و نمایشگاه عکس از عملیات های واقعی آتش نشانان همزمان با روز آتش نشان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- معاون تنقیح و تدوین قوانین و امور شورا شهرداری تهران گفت :از موضوعات مهم در حوزه حقوق شهروندی لزوم رعایت اصول ایمنی، بهداشتی و شهرسازی در ساخت و ساز است ...
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- طرح ارزیابی نسبی مخاطرات (ریسک) محلات تهران به منظور تدوین سند کاهش خطرپذیری حوادث و سوانح که در سطح تمامی محله های پایتخت در حال انجام است، در سطح محلات و نواحی منطقه 9 به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- پس از دریافت جواب ام آر آی و با اعلام پزشک تیم فوتبال پرسپولیس پارگی رباط پای مدافع این تیم تایید شد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: باید راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی را در درون کشور جست و با تکیه بر توان داخلی و تعهد نیرو های انقلابی بر وضعیت فعلی چیره گشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف 509 میلیارد و 73 میلیون ریال کالای قاچاق طی 6 ماه اول سال جاری در مرز های این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور آمریکا و بیانیه های جنگ، تحریم و چپاول اقتصادی که او آن ها را نمایندگی می کند، در هفته جاری در سازمان ملل خشم و استهزا را برای وی به دنبال داشت.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون تنیس گفت: من بازنشسته نیستم، چون مو های من سفیده شده همه فکر کردند بازنشسته هستم.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری میزان- صادرات غیرنفتی ایران در 6 ماه نخست سال جاری، به 23 میلیارد و 123 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش 13 درصدی داشته است.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری میزان- پس از پایان دربی 88 چند بازیکن استقلال به رختکن پرسپولیس رفتند.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- حضرت علی (ع) می فرمایند: زنان نزد شما امانت های خدا هستند، آزارشان نرسانید و بر آن ها سخت نگیرید.
میزان   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- بر اساس مطالعات جدید حداقل نیمی از سرنوشت نهنگ قاتل موجود در اقیانوس های جهان محکوم به انقراض است.